![]() |
![]() |
![]() |
Авиокомпании и линии |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4950515253 244> |
Author | ||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||
Qatar Airways во јули испраќа 321 (12J 170Y седишта) скоро на 3/4 од закажаните летови, со неколку исклучоци претежно на почетокот на месецот кои ќе бидат на 320 (12J 132Y).
|
||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||
![]() |
||||
Tranquilis ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
![]() ![]() |
|||
Првичната цена за секој лет се формира врз основа на историски трендови за таа дестинација (читај финалната просечна цена за летот на истиот датум или +/- 2 дена минатата година) или на некој прокси лет ако дестинацијата е нова. Проксито најчесто работи скоро без грешка, 95% од однесувањето е реплицирано помеѓу сличен тип на дестинации. Значи, ако минатата година просечната цена била 70 евра, сега почетната цена ќе биде 30-40 евра. Секако, ограничен број на седишта (5-10) ќе бидат отворени за таа цена пред да се премине на следната класа (обично 10 евра поскапа) и ќе се отвараат и затвараат како што минува времето и (не) се продаваат седиштата. Ова исто така значи дека не секој лет ќе почне од 10-20 евра, туку некои ќе почнат од 100-120, а можеби и повеќе (најскапите летови во сезоната без проблем се продаваат по 300 евра по насока за цел авион, најевтините понекогаш кубурат и по 10 евра за пола авион). На тема overbooking, ова варира и во рамките на иста компанија во зависност од летот. Што е поскап, тоа е помалку веројатно да има no-shows (патници кои не се појавуваат на летот дури и покрај платениот билет или го менуваат во последен миг). ВО просек на авион од 180 седишта има 10 патници кои не се појавуваат, со тенденција таа бројка да е повисока за поефтините летови. Overbooking секако постои, со одредени исклучоци (гореспоменатите летови од по 300 евра). Ризикот кај low cost компаниите е понекогаш поголем затоа што оперираат помал број на летови, па во случај на патници кои биле одбиени поради overbooking ем компанијата ќе треба да плати повеќе поради покривање сместување и/или билет со друга компанија, ем патникот можеби ќе треба да чека до неколку дена за следниот лет ако не постои друга алтернатива. Кај традиционалните компании веројатноста дека ќе може да се лета уште истиот ден е повисока, во зависност од распоредот, па затоа и overbooking политиката е потенцијално поагресивна. Во секој случај, cost/benefit анализа постои - јас ја дизајнирав за W6 додека бев таму и не би ме чудело се уште да ја употребуваат. Се надевам се придржуваат до моите строги препораки за врвот на летната сезона, имаше некои тврдоглави на времето па упаднаа во проблеми со Софија поради тоа.. барем Скопје беше поштедено (на времето, сега не знам како е). Edited by Tranquilis - 15-Jun-2018 at 08:13 |
||||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Како се формира првичната цена, пред почетокот на корекциите во периодот од 180 дена? И дали има генерални разлики во пристпот при overbooking помеѓу нискобуџетните и останатите компании? |
||||
![]() |
||||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
![]() Знам дека се шегуваш, но токму ваков тип на комуникација одвраќа луѓе да се вложат во поквалитетна дискусија. Еве во случајот Tranquilis ќе издвои од своето време да напише пост со сериозни информации и аргументација од прва рака, за на крај сето тоа да заврши на мајтап. Не е работата дали некој се лути или не, работата е да се информираме и да учиме од овие разговори а не да седиме во своите рововски позиции, особено кога ставовите ни се изградени врз некоја субјективна перцепција а не врз реални параметри. Еве и мојот позитивен став кон приказнава со субвенции е претежно субјективен, но она што го пишува Tranquilis е од прва рака. Всушност и јас ги имам вашите искуства, и само втор пат ќе летам на есен со Виз, а на два пати се имам одлучено за Аустриан (кој е скап под дифолт) поради неповолни цени од ВизЕр. Не се обидувам да ти држам лекција, повеќе го користам контекстот да ја искоментирам оваа појава која е сеприсутна на форумов (реално на повеќето форуми во светот, но тоа не е оправдание) и од која губиме сите.
|
||||
![]() |
||||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|||
![]() |
||||
![]() |
||||
Tranquilis ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
![]() ![]() |
|||
Туку, за подобро да го разберете алгоритмот, ај едно теоретско прашање од yield management:
Дали е подобро да расте цената како што расте побарувачката, па цената да биде највисоката која купувачите се спремни да ја платат во секој даден момент и седиштата да се продаваат рамномерно, или да се распродадат билетите по пониската цена па да нема веќе седишта за купување? |
||||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||||
![]() |
||||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|||
Ја незнам зошто се замараш, колку пати и да повториш едно исто за 3 дена пак ќе се свртиме на стариот муабет... иако тоа е тоа... |
||||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||||
![]() |
||||
Tranquilis ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
![]() ![]() |
|||
А, btw, за Братислава, Копенхаген и Берлин немаше никакви попусти ("субвенции").
|
||||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||||
![]() |
||||
Tranquilis ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
![]() ![]() |
|||
Цените на картите немаат врска со субвенциите, врзани се исклучиво за побарувачката. Одозгора на тоа, "субвенциите" се неспоредливо пониски (5 евра во просек) во однос на цената на билетот или на трошокот по патник.
Тврдењето дека цените се покачени е неточно, колку и да ви се чини тоа чудно. Забелешките ги правите од лично искуство кое, колку и да ви се чини детално, е многу ограничено во однос на комплетната слика. Ајде да се обидам да објаснам: Секој лет има 180 поединечни дневни проверки (180 дена пред почетокот на летот, една проверка секој ден) на нивото на побарувачка во однос на цената. Ако побарувачката е повисока од очекуваното има брз скок на цената. Одозгора на тоа, постои механизам за алокација на цената по класи кој ги "штити" седиштата да не се продадат пред време. Ако еластичноста на побарувачката е ниска за тој лет, можно е многу бргу да дојде до максималната цена за таа дестинација. Помножете 180 со број на летови. Една просечна дестинација лета три пати неделно, значи вкупно 6 лета неделно. Околу 300 лета годишно. Ако само една дестинација се следи само еднаш дневно, тоа се 56,000 опсервации за само една дестинација за да може да се доведе комплетен заклучок. Статистичка забелешка -> Веројатно можете да направите репрезентативен примерок од популацијата, но тоа би требало да биде внимателно и конзистентно. Во споредба со тоа, неколку проверки за рака летови годишно се капка во морето и многу лесно доведуваат до погрешен заклучок. Додај на тоа confirmation bias и тенденција на луѓето да се фокусираат на негативни outliers и да генерализираат со крајно ограничен сет на правила за да можат да си го објаснат тоа што го гледаат, и опа, се чини дека цените рипнале во небо. Знаете како можете најлесно да проверите дали се качени цените? Годишниот извештај на Wizz Air, ја пишува просечната цена црно на бело, а таа е околу 50 евра во една насока. Исто така, не расте значително, затоа што Wizz Air постојано додава седишта и го корегира природниот раст на побарувачката со повеќе понуда. Е сега, поради стрмоглавиот раст во број на авиони, можно е откако си заминав работата да е препуштена повеќе на компјутерот и на некој кој не внимава толку да нема нагли скокови и падови како во мое време. Но тоа сепак не значи дека цените се покачени, туку дека варијабилноста е поизразена. Ако цената е енормно висока, а никој не ги купува билетите за тој лет, порано или подоцна ќе падне. Уште една работа - цена на лет во една насока може драстично да варира за секој посебен лет. Понекогаш тоа е систематски, но понекогаш не е. Поради сево ова, anecdotal evidence од типот "лани купив карта за 200, а сега е 400, се избезобразиле", за жал не ми значи многу. Најдоброто во целава приказна е што истото ова и порано сум го објаснувал, па за неколку месеци пак ќе се најде некој со истиот муабет. Ко на exyu цикличниот муабет секоја година последниве 5-6 години "толку е потенцијалот на Скопје, нема каде повеќе да се додаваат седишта". А може и џабе везам, секогаш послатко е да се мрчи во echo chamber, кој ќе се замара сеа таму со некакви статистики. 400 евра еј! Edited by Tranquilis - 13-Jun-2018 at 16:07 |
||||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
Јас за викендот купив карти за Братислава за 1500 денари. Ако не се лажам, токму Братислава улета преку последниот повик за кој важат субвенциите а не Меминген. Картите се за септември, значи по истекот на субвенциите. |
||||
![]() |
||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||
Повикот за субвенционирање на евтините летови не е објавен до денес од Министерството за транспорт и врски. Постојните субвенции завршуваат овој месец, при што сигурно е дека до изборот на нискобуџетната авиокомпанија на овој повик ќе треба да помине извесен период, барем летниве месеци. Можно ли е поради ова „Визер“ да ги покачил цените? Практично да не се вкалкулирани субвенциите како намалување на авионскиот билет.
|
||||
![]() |
||||
Phalanx ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 70 |
![]() ![]() |
|||
Mozam i jas toa da go potrvdam. Cenite se strasno pokaceni. Pamtam pred 1 godina plativ 180€ za povrtna karta vo letnata sezona. Sega kartata e 400€ (Memmingen - Skopje). Za taa cena podorbo ke letam so austrian / lot ili croatian airlines i ke zastedam 100€. Na WizzAir i treba hitno konkurencija. |
||||
![]() |
||||
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
|||
Цените на Визер се прилично покачени,во тоа највеќе се согласувам...а како човек кој живее во странство и ги следи летовите буквално на дневна база веќе неколку години можам да кажам дека доста се искурназија пред се поради немањето ама баш никаква конкуренција.
Истотака како негативен новитет кај нив сум го забележал тоа дека цените се менуваат по неколку пати во рамки на денот,додека порано една цена се задржуваше цел ден...ова не сум прател дали им е универзална пракса или само за македонски пазар. |
||||
![]() |
||||
Tranquilis ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
![]() ![]() |
|||
1. 5. 2. Дојде. Веќе имаше отворено линии. Прашање беше по која цена ќе биде базиран првиот авион, а тука ТАВ не покажаа никаква флексибилност па мораше да улета Владата. 3. Никој друг не покажа интерес. На Рајанер им текна ама на разработен пазар. Секако, ТАВ повторно испаднаа најјаки и се уште само Wizz Air лета. Ниту Турците сакаат да попуштат ни денар ниту Рајанер не сакаат да ризикуваат ниту прва година да се во минус. Сите најпаметни. 4. Не. 5. Немаше да има ни еден авион ни субвенции ни ништо да немаше некој од внатре во Wizz Air да прави притисок со факти, да замолчува секакви хејтери (со лопата да ги ринеш) и да ги поврзе вистинските луѓе (кои до тогаш беа хејтери), а потоа и да го менаџира бизнисот авион по авион. И после "нормално" ќе има четири авиони и "разработена компанија". Убаво ти напиша пбанкс "ѕид текст" погоре ама ти си тераш некои свои правдини. Edited by Tranquilis - 12-Jun-2018 at 16:16 |
||||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||||
![]() |
||||
Tranquilis ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
![]() ![]() |
|||
Башка што имаме информации од прва рака па не мораме да ги вадиме од ракав ко погоре.
![]() Edited by Tranquilis - 12-Jun-2018 at 15:56 |
||||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
па не е џабе, премногу често се рециклира муабетов независно што или кој те испровоцирал
![]() |
||||
![]() |
||||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|||
![]() ![]() ![]() |
||||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||||
![]() |
||||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|||
Edited by Denko - 11-Jun-2018 at 19:59 |
||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4950515253 244> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |