build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4950515253 60>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #1001 Posted: 08-Oct-2008 at 22:31
Fala, Clover-se soglasuvam deka Cvetan Dimov ni kako sirok bulevar nema da bide dovolen za da ne se zakrcuva soobrakajot.
Sto se odnesuva do tunelot pod Kale, za mene e cista budalastina i voopsto ne veruvam deka Gradot ke vleze vo tolku skap proekt za da im olesni na Caircani (mislam deka znaete za sto stanuva zbor, ne sakav da navleguvam vo politika). Nekoj moj predlog bi bil, iako ne se vklopuva so GUPot, 2ra Makedonska brigada da se prodolzi i da probie na kluckata Momin potok, to est da izbie na Nikola Karev i taka bi se sozdala kompletna slika.
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #1002 Posted: 08-Oct-2008 at 22:19
Од одделението за односи со јавноста тврдат дека ниту формално-правно Градот не може да го обврзе наследникот на Костовски да продолжи со изградбата на трасите.

Proektite se znaci licna zelboteka na gradonacalnicite?
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1003 Posted: 07-Oct-2008 at 23:29
Градот предвидуваат од Ново Лисиче до Ѓорче Петров да се патува околу 12 минути и да има 22 попатни станици.
  Nuts

Очигледно си имаме работа со тотални дилетанти. Па само на станиците ќе изгуби повеќе време отколку 12 минути!
Фактот што трасата им е импровизаторски испланирана,заплеткана во постоечкиот сообраќаен хаос и ни на едно место не е одвоена од уличниот сообраќај јасно наговестува дека трамвајот нема да биде ништо побрз од автобусите, туку во некои случаи и поспор.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1004 Posted: 07-Oct-2008 at 23:25
Два интересни моменти

- сепак се размислува за сместување на трасите во средишниот дел на Јане Сандански
- за прв пат се споменува ЛРТ а не трамвај (класичен од каков се плашевме) во контекст на споменатата меѓуосовинска разлика.

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1005 Posted: 07-Oct-2008 at 23:11
Повторно истата глупст да се задолжи следниот градоначалник! Wallbash Ако веќе нема начин нека не се почнува сега, па ако следниот градоначалник има намера да го продолжи проектов, тогаш нека се почне.

Навијам за Раде Кончар!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1006 Posted: 07-Oct-2008 at 22:59

ОД НОВА ГОДИНА ТРЕБА ДА ПОЧНЕ ИЗГРАДБАТА НА ТРАСАТА

Трамвајот на брз колосек

Нема проблеми со сопственоста на земјиштето, а и подземната електрична инсталација е добра, па реално е до март да се заврши првата траса, од Ново Лисиче до комплексот банки, тврдат градските власти


Симулација на првата траса, која ќе минува од Ново Лисиче до комплексот банки

За амбициозниот проект на градските власти за трамвајот граѓаните имаат различно мислење. Едни цврсто веруваат и го поддржуваат проектот, кој треба да го реши проблемот со јавниот превоз, а други се скептични и велат дека идејата ќе остане само желба.

Градските власти се сигурни дека депото и првите три километри од трасата за трамвајот ќе бидат изградени до крајот на мандатот на градоначалникот Трифун Костовски, во март 2009 година.

Од друга страна, велат дека нема начин како да го задолжат следниот градоначалник да ја доврши инвестицијата, вредна милиони евра. Од одделението за односи со јавноста тврдат дека ниту формално-правно Градот не може да го обврзе наследникот на Костовски да продолжи со изградбата на трасите.

- Ние се надеваме дека јавноста ќе биде таа што ќе врши притисок за да се заврши почнатото, зашто засега не постои друг начин - вели Љупчо Пандиловски од одделението за односи со јавноста.

Градот обезбеди 10 милиони евра, колку што се потребни за почеток на инвестицијата, односно за изградба на депото, првата траса, од Ново Лисиче до комплексот банки и набавка на неколку шински возила.Италијанската корпорација, која неодамна беше избрана на конкурсот за изработка на основниот проект за изградба на трамвајски сообраќај, треба најдоцна до Нова година да го достави проектот. Во меѓувреме, Градот ќе бара изведувач за изградба на големото депо во Ново Лисиче и на првите три километри од трасата.


Од Градот не можат да гарантираат дали идниот градоначалник ќе го заврши проектот, кој предвидува четири линии

- Ако се' оди според планот, првата делница ќе се изгради брзо, оти нема проблеми со сопственоста на земјиштето. Реално, може да се почитуваат роковите, бидејќи Скопје има многу добра електрична подземна инсталација, што е предуслов. Ќе ни одземеше многу време ако поставувавме нова. Треба да се направат само две трафостаници за целиот проект. Размислуваме каде би било пофункционално да минува трамвајот: на средина од булеварот „Јане Сандански“ или на крајот од двете коловозни ленти. Проектот се прави исклучиво според Генералниот урбанистички план (ГУП), кој предвидува трамвајска траса - вели Ненад Томиќ од одделението за сообраќај.Од Градот соопштуваат дека се предвидени четири траси. Едната ќе почнува од мостот кај Сарај, каде што треба да се изгради и мало депо. Главната гаража ќе биде кај населбата Ново Лисиче.

- Се предвидува во главното депо да се сервисираат возилата, но и да се врши секојдневно техничко и хигиенско одржување. Потребни се околу 50 шински возила за цел град, а за првата траса ќе бидат доволни 6 до 8 единици - вели Томиќ.

ИНФО-За 12 минути од Ново Лисиче до Ѓорче Петров

Првиот трамвај ќе биде прототип од „Раде Кончар“ или од „Шкода“. Во Европа се тренд широкошински линии од 143,5 сантиметри за возилата да можат да ги користат и железничките пруги. Возилата ќе бидат климатизирани и со дигитална информативна табла. Од Градот предвидуваат од Ново Лисиче до Ѓорче Петров да се патува околу 12 минути и да има 22 попатни станици.

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=5F4FC1C922473D48A398C29E7D22EE27


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1007 Posted: 07-Oct-2008 at 19:50
Па бидејќи проблематичниот сегмент од двете страни е накалемен на сегменти со 2х3, единствено логично е и тој да добие таков профил. Во детали како ширина на лентите и средишен простор не можеме да навлегуваме затоа што немаме увид во ДУП-овите.
Но дали Цветан Димов (дури и со претпоставеното проширување) долгорочно ќе може да ја поднесе ЛРТ мрежата без закрчување, исто така зависи и од реализацијата на втората планирана магистрала со сличен карактер, од Македонско-Косовска Бригада до Климент Охридски (преку фамозниот иден „тунел под кале“)

Дали го имаш разгледано овој документ? Мислам разјаснува многу работи за оваа проблематика:
http://www.build.com.mk/docs/GUP-Transport.jpg
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #1008 Posted: 07-Oct-2008 at 19:24
Ne sum znael deka ke se prosiruva. Vo toj slucaj za kolku bi trebalo da se prosiri? Spored mene duplo od segasnata sirina za da moze da ima LRT.
Se soglasuvam za terminite, inaku mislev na LRT so podzemni segmenti koga zborev za Cvetan Dimov.
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1009 Posted: 07-Oct-2008 at 19:15
@ bojan
Во врска со линијата кон ѓорче, evolutionary даде добро објаснување во неговиот одговор. Значи не треба линијата да се гледа само преку крајната точка, туку во целина.

@ evolutionary
Цветан Димов треба да се прошири (како што е и планирано), тоа е решението. Заплеткување на ЛРТ мрежата во улички како Серава би било само уште една лоша импровизација во низата.
Инаку во врска со термините, мислам најдобро е поегзактно да се држиме до нивното значење за да нема забуни. Знам дека кога викаш метро мислиш на подземна железница, но сепак тоа не е прав термин. Метро може да има и подземни и површински и надземни сегменти. Клучно за метро е да биде 100% денивелирано од сообраќајниците. Кај ЛРТ тоа може селективно да се применува каде што е најпотребно, така да со добро планирање може да се добие подобар сооднос помеѓу висината на инвестицијата и крајниот резултат.
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #1010 Posted: 07-Oct-2008 at 18:30
Mislam deka Gjorce Petrov treba da bide del od metro liniite bidejki vo trasa gradena od centrot kon nego bi bile opfateni K 1,2,3,4 i Vlae sto bi znacel pokrivanje na golem del od gradot.
Sto se odnesuva do Cair tramvajot e nevozmozen dokolku se dvizi po ulicata Cvetan Dimov, edinstveno resenie bi bilo koga bi se dignalo nivoto na trasata dolz taa ulica ili da se napravi metro na istata. Treto resenie e menuvanje na trasata i nejzino preusmeruvanje nakaj ulicata Serava i mislam deka e najizvodlivo.
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1011 Posted: 07-Oct-2008 at 17:27
Во право сте не се приградски населби Чаир и Железара, но зошто да не се поврзат со пруга кон центарот? Се сложувам дека оваа инвестиција не е баш изводлива за мали градови како Скопје, но треба бар да се направи студија, а и зошто да се гради трамвај кон подалечни населби како Ѓорче Петров(пример), кога може да се искористи постојната инфраструктура, што е поевтино. Сепак, ова е само една голема фантазија. Што се однесува до аеродромот, тука би се користела постјната инфраструктура со мали корекции, како што е изградбата на станица на Аеродромот и пруга до таму. Колку и да ни звучат нереално овие идеи треба да имаат план за да може во иднина да конкурураме за европски пари. Гледам, Бугарија за вакви проекти инкасира и преку 300 милиони евра од еден ваков проект!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1012 Posted: 07-Oct-2008 at 14:36
Originally posted by evolutionary

BOJAN : а јас сметам дека Ѓорче Петров, Даме Груев, Волково, Чаир, Железара, Маџари, АЕРОДРОМ СКОПЈЕ, Лисиче и Драчево треба да бидат поврзани со приградска железница која би поаѓала од пероните на Железничка станица Скопје

Cair i Zelezara ne se bas prigradski naselbi. Od Cair do Centar imas 15-20 minuti peski, od Zelezara malce poveke.




Се сложувам и не ми е јасно зошто оваа постоечка инфраструктура и до сега не е донесена во оваа функција. Навистина не ми е јасно.
Back to Top
evolutionary View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 198
  Quote evolutionary Quote  Post ReplyReply #1013 Posted: 07-Oct-2008 at 13:43
BOJAN : а јас сметам дека Ѓорче Петров, Даме Груев, Волково, Чаир, Железара, Маџари, АЕРОДРОМ СКОПЈЕ, Лисиче и Драчево треба да бидат поврзани со приградска железница која би поаѓала од пероните на Железничка станица Скопје

Cair i Zelezara ne se bas prigradski naselbi. Od Cair do Centar imas 15-20 minuti peski, od Zelezara malce poveke.




Edited by evolutionary - 07-Oct-2008 at 14:07
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1014 Posted: 07-Oct-2008 at 03:09
Originally posted by Plugger

Samo za toa mislis da se napravi preku metro pod zemja ili standarden voz preku nova zheleznicka??


Стандарден нормално. Зошто би правеле подземна железница под ниви, кога има постоечки железнички коридор што поминува покрај аеродромот и треба само да се издвои еден крак, а остатокот од пругата да се адаптира/модернизира и да се направи двоен колосек по целата должина.
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #1015 Posted: 06-Oct-2008 at 23:41
Ideata za Zeleznica do Aerodromot e fantasticna, vo mnogu mesta u evropa imaat zheleznica od Centar do Aerodrom. Samo za toa mislis da se napravi preku metro pod zemja ili standarden voz preku nova zheleznicka??

Isto taka da ne zaboravime deka ima luge koj gi kradat shinite, mora da stavat kameri sekade i da ima luge da gi chuvaat.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1016 Posted: 06-Oct-2008 at 23:15
линијата која што сега сакаат да ја градат е во ред


Единствено доколку се работи само за почетна привремена фаза во развојот на ЛРТ мрежата. Во друг случај линијата е катастрофа.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1017 Posted: 06-Oct-2008 at 22:16
да, тоа сакав да те прашам
а во вториот коментар, ми се помешаа мислењата за оваа линија и таа која би била од аеродромот до железничка, па испадна ова
линијата која што сега сакаат да ја градат е во ред
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1018 Posted: 06-Oct-2008 at 22:03
Мислам дека идејата за поврзување на аеродромот со транспортниот центар е најдобра сега за сега
Cloverstack, ова е твое мислење или планот за првата линија што сакаат да ја изгградат?


мислам дека и ова е добро решение, но пак, се што е подалеку од транспортен центар потешко изводливо


Не те разбирам што ме прашуваш (од контекст на вториот коментар) Dunno

Ако ме прашуваш дали таа мапата е официјалниот план, тогаш да - нејзе ја пласираа надлежните во градот.
Ама пак не го разбирам вториот коментар Dunno

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1019 Posted: 06-Oct-2008 at 21:55
Мислам дека идејата за поврзување на аеродромот со транспортниот центар е најдобра сега за сега
Cloverstack, ова е твое мислење или планот за првата линија што сакаат да ја изгградат?

мислам дека и ова е добро решение, но пак, се што е подалеку од транспортен центар потешко изводливо
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1020 Posted: 06-Oct-2008 at 15:52


Се слагам за аеродромот. Се надевам дека во проектирањето на новиот терминал рачунаат и на тоа.

Инаку тој правец накај аеродромот е важен и за поврзување на Маџари, Илинден и местата што гравитираат накај нив, а и голем дел од индустријата во источниот дел од градот, како и новите идустриски зони покрај М-4. Така да покрај линија што би го поврзувала аеродромот директно со транспортен центар, мислам дека добро би дошла и една класична линија со попатни станици.
Еве тука правев некои комбинации:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=50&PN=6
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4950515253 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.320 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.