![]() |
![]() |
![]() |
Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4950515253 60> |
Author | ||
evolutionary ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
![]() ![]() |
|
Fala, Clover-se soglasuvam deka Cvetan Dimov ni kako sirok bulevar nema da bide dovolen za da ne se zakrcuva soobrakajot.
Sto se odnesuva do tunelot pod Kale, za mene e cista budalastina i voopsto ne veruvam deka Gradot ke vleze vo tolku skap proekt za da im olesni na Caircani (mislam deka znaete za sto stanuva zbor, ne sakav da navleguvam vo politika). Nekoj moj predlog bi bil, iako ne se vklopuva so GUPot, 2ra Makedonska brigada da se prodolzi i da probie na kluckata Momin potok, to est da izbie na Nikola Karev i taka bi se sozdala kompletna slika. |
||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||
![]() |
||
evolutionary ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
![]() ![]() |
|
Од одделението за односи со
јавноста тврдат дека ниту формално-правно Градот не може да го обврзе
наследникот на Костовски да продолжи со изградбата на трасите.
Proektite se znaci licna zelboteka na gradonacalnicite? |
||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Очигледно си имаме работа со тотални дилетанти. Па само на станиците ќе изгуби повеќе време отколку 12 минути! Фактот што трасата им е импровизаторски испланирана,заплеткана во постоечкиот сообраќаен хаос и ни на едно место не е одвоена од уличниот сообраќај јасно наговестува дека трамвајот нема да биде ништо побрз од автобусите, туку во некои случаи и поспор. |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Два интересни моменти
- сепак се размислува за сместување на трасите во средишниот дел на Јане Сандански - за прв пат се споменува ЛРТ а не трамвај (класичен од каков се плашевме) во контекст на споменатата меѓуосовинска разлика. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Повторно истата глупст да се задолжи следниот градоначалник!
![]() Навијам за Раде Кончар! |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Па бидејќи проблематичниот сегмент од двете страни е накалемен на сегменти со 2х3, единствено логично е и тој да добие таков профил. Во детали како ширина на лентите и средишен простор не можеме да навлегуваме затоа што немаме увид во ДУП-овите.
Но дали Цветан Димов (дури и со претпоставеното проширување) долгорочно ќе може да ја поднесе ЛРТ мрежата без закрчување, исто така зависи и од реализацијата на втората планирана магистрала со сличен карактер, од Македонско-Косовска Бригада до Климент Охридски (преку фамозниот иден „тунел под кале“) Дали го имаш разгледано овој документ? Мислам разјаснува многу работи за оваа проблематика: http://www.build.com.mk/docs/GUP-Transport.jpg |
||
![]() |
||
evolutionary ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
![]() ![]() |
|
Ne sum znael deka ke se prosiruva. Vo toj slucaj za kolku bi trebalo da se prosiri? Spored mene duplo od segasnata sirina za da moze da ima LRT.
Se soglasuvam za terminite, inaku mislev na LRT so podzemni segmenti koga zborev za Cvetan Dimov. |
||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
@ bojan
Во врска со линијата кон ѓорче, evolutionary даде добро објаснување во неговиот одговор. Значи не треба линијата да се гледа само преку крајната точка, туку во целина. @ evolutionary Цветан Димов треба да се прошири (како што е и планирано), тоа е решението. Заплеткување на ЛРТ мрежата во улички како Серава би било само уште една лоша импровизација во низата. Инаку во врска со термините, мислам најдобро е поегзактно да се држиме до нивното значење за да нема забуни. Знам дека кога викаш метро мислиш на подземна железница, но сепак тоа не е прав термин. Метро може да има и подземни и површински и надземни сегменти. Клучно за метро е да биде 100% денивелирано од сообраќајниците. Кај ЛРТ тоа може селективно да се применува каде што е најпотребно, така да со добро планирање може да се добие подобар сооднос помеѓу висината на инвестицијата и крајниот резултат. |
||
![]() |
||
evolutionary ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
![]() ![]() |
|
Mislam deka Gjorce Petrov treba da bide del od metro liniite bidejki vo trasa gradena od centrot kon nego bi bile opfateni K 1,2,3,4 i Vlae sto bi znacel pokrivanje na golem del od gradot.
Sto se odnesuva do Cair tramvajot e nevozmozen dokolku se dvizi po ulicata Cvetan Dimov, edinstveno resenie bi bilo koga bi se dignalo nivoto na trasata dolz taa ulica ili da se napravi metro na istata. Treto resenie e menuvanje na trasata i nejzino preusmeruvanje nakaj ulicata Serava i mislam deka e najizvodlivo. |
||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Во право сте не се приградски населби Чаир и Железара, но зошто да не се поврзат со пруга кон центарот? Се сложувам дека оваа инвестиција не е баш изводлива за мали градови како Скопје, но треба бар да се направи студија, а и зошто да се гради трамвај кон подалечни населби како Ѓорче Петров(пример), кога може да се искористи постојната инфраструктура, што е поевтино. Сепак, ова е само една голема фантазија. Што се однесува до аеродромот, тука би се користела постјната инфраструктура со мали корекции, како што е изградбата на станица на Аеродромот и пруга до таму. Колку и да ни звучат нереално овие идеи треба да имаат план за да може во иднина да конкурураме за европски пари. Гледам, Бугарија за вакви проекти инкасира и преку 300 милиони евра од еден ваков проект!
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Се сложувам и не ми е јасно зошто оваа постоечка инфраструктура и до сега не е донесена во оваа функција. Навистина не ми е јасно. |
||
![]() |
||
evolutionary ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
![]() ![]() |
|
BOJAN : а јас сметам дека Ѓорче Петров, Даме Груев, Волково, Чаир, Железара,
Маџари, АЕРОДРОМ СКОПЈЕ, Лисиче и Драчево треба да бидат поврзани со
приградска железница која би поаѓала од пероните на Железничка станица
Скопје
Cair i Zelezara ne se bas prigradski naselbi. Od Cair do Centar imas 15-20 minuti peski, od Zelezara malce poveke. Edited by evolutionary - 07-Oct-2008 at 14:07 |
||
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Стандарден нормално. Зошто би правеле подземна железница под ниви, кога има постоечки железнички коридор што поминува покрај аеродромот и треба само да се издвои еден крак, а остатокот од пругата да се адаптира/модернизира и да се направи двоен колосек по целата должина. |
||
![]() |
||
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
|
Ideata za Zeleznica do Aerodromot e fantasticna, vo mnogu mesta u evropa imaat zheleznica od Centar do Aerodrom. Samo za toa mislis da se napravi preku metro pod zemja ili standarden voz preku nova zheleznicka??
Isto taka da ne zaboravime deka ima luge koj gi kradat shinite, mora da stavat kameri sekade i da ima luge da gi chuvaat. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Единствено доколку се работи само за почетна привремена фаза во развојот на ЛРТ мрежата. Во друг случај линијата е катастрофа. |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
да, тоа сакав да те прашам
а во вториот коментар, ми се помешаа мислењата за оваа линија и таа која би била од аеродромот до железничка, па испадна ова линијата која што сега сакаат да ја градат е во ред |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Не те разбирам што ме прашуваш (од контекст на вториот коментар) ![]() Ако ме прашуваш дали таа мапата е официјалниот план, тогаш да - нејзе ја пласираа надлежните во градот. Ама пак не го разбирам вториот коментар ![]() |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека идејата за поврзување на аеродромот со транспортниот центар е најдобра сега за сега
Cloverstack, ова е твое мислење или планот за првата линија што сакаат да ја изгградат? ![]() ![]() ![]() мислам дека и ова е добро решение, но пак, се што е подалеку од транспортен центар потешко изводливо |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Се слагам за аеродромот. Се надевам дека во проектирањето на новиот терминал рачунаат и на тоа. Инаку тој правец накај аеродромот е важен и за поврзување на Маџари, Илинден и местата што гравитираат накај нив, а и голем дел од индустријата во источниот дел од градот, како и новите идустриски зони покрај М-4. Така да покрај линија што би го поврзувала аеродромот директно со транспортен центар, мислам дека добро би дошла и една класична линија со попатни станици. Еве тука правев некои комбинации: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=50&PN=6 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4950515253 60> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |