build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5051525354 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1021 Posted: 13-Nov-2011 at 14:17
Originally posted by <Fresno>

Jas licno ne veruvam deka se takvi mini avtobusite !!!!! Zosto toj stil na avtobus ni najmalku nema lik za avtobus vo javen gradski prevoz !!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1022 Posted: 13-Nov-2011 at 14:03
http://mtc.gov.mk/new_site/mk/storija.asp?id=3494
 
Првиот од 16 нови миниавтобуси на хомологација - 13.11.2011

 

Почитувани,

 

Ве информираме дека пристигна првиот од вкупно 16 миниавтобуси кои се наменети за јавниот градски превоз во Скопје. Во моментот на пристигнатиот миниавтобус му се вршат детални технички испитувања со цел да се утврди дали ги исполнува потребните техничките спецификации кои се утврдени со тендерската документација и дали е во согласност со барањата за хомологација кои произлегуваат од Правилникот за одобрување на нови приклучни возила, системи, составни делови и самостојни единици наменети за таквите возила. По добивање на соодветното одобрение за хомологација од страна Бирото за метрологија, се очекува останатите 15 миниавтобуси да бидат испорачани до средината на декември 2011 година.

 

Прозиводител на новите миниавтобуси за Скопје е компанијата „ Zhengzhou Yutong Group Co. Ltd“ која бше избрана за најповолен понудувач по спроведената постапка за јавна набавка.

 

Zhengzhou Yutong Group Co. Ltd. е мултииндустриска групација која делува во областа на производство на автобуси и резервни делови за возила. Групацијата е основана во 1963 година, а претставува најголема и технички најнапредна база за производство на големи и средни автобуси во светот чиј обем на продажба е рангиран на второто место зад „Мерцедес Бенц“. Во своето производство, “Yutong” брои голем број на различни производи.

 

Набавката на 16 миниавтобуси претставува дел од проектот за обновување на возниот парк на јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“. Проектот вклучува набавка на 200 двокатни автобуси, 17 отворени двокатни автобуси, 80 нископодни автобуси и 16 миниавтобуси. Со оваа донација од Владата на Република Македонија за градот Скопје, целосно се обновува возниот парк на ЈСП „Скопје“, со што се овозможува поеколошки, поквалитетен и поудобен превоз за граѓаните на градот Скопје.

 

 

Со почит,

Министерство за транспорт и врски

Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #1023 Posted: 13-Nov-2011 at 13:36
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1024 Posted: 13-Nov-2011 at 13:19
Пристигна првиот минибус наменет за јавен пградски превоз
13 ноември 2011   13:08 GMT

Првиот од вкупно 16 миниавтобуси кои се наменети за јавниот градски превоз во Скопје пристигна и се наоѓа на хомологација.

Прозиводител на новите миниавтобуси за Скопје е компанијата „Zhengzhou Yutong Group Co. Ltd“,која бше избрана за најповолен понудувач на спроведениот тендер.

Набавката на 16 миниавтобуси претставува дел од проектот за обновување на возниот парк на јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“. Проектот вклучува набавка на 200 катни автобуси, 17 отворени катни автобуси, 80 нископодни автобуси и 16 минибуси. /крај/со/ст

http://daily.mk/cluster3/ce8ef5e0f5b5172a16747f53d296dd2d/995514/pristigna-prviot-minibus-namenet-za-javen-pgradski-prevoz
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #1025 Posted: 03-Nov-2011 at 19:18
 па нормално дека ако имаш прифатлива цена тогаш имаш поголем број на патници. што го спомена галеб примерот со трите автобуси за охрид тоа е затоа што ввоедовме повратни карти. трите автобуси за охрид одеа затоа што:
- лани немаше повратни карти па еден превозник со автобус возеше на диво (без регистрирана линија)
- имаше едно комбе со 8 седишта кое исто така одеше за охрид на диво
- имаше 5 таксисти кои секој ден одеа за охрид со по 4 патници
значи вториот и третиот автобус еве од каде се за охрид во летна сезона.
за скопје исто така ја намаливме цената на повратни билети и сега автобусите одат полни до последно седиште, а многу често оди и втор автобус или трет за скопје. порано кога цената беше повисока во нашите автобуси одеа по просечно 15 патници за скопје. епа 15 не е еднакво на 50 патници. порано за скопје одеа точно 24 диви таксисти со коли, а сега само 4.
значи само со добра цена дивите таксисти немаат работа.
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1026 Posted: 02-Nov-2011 at 21:36
Тркало, абдејстувај не на форумов ако имаш нови информации, Санос_а исто така, ова може да се покаже како ефикасно средство за да се употреби на национално ниво... доколку успее се разбира
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1027 Posted: 02-Nov-2011 at 18:52
Originally posted by BOJAN

Има ли некој од Охрид кој ќе каже каков е одгласот на останатите превозници во градот на одлуката „Галеб“ и каква е реакцијата на граѓаните за овој потег на транспортното претпријатие?


Реакцијата на патниците сите можиме да ја претпоставиме.Вчера и денеска приметив помал број на диви таксисти за Струга паркирани на редовните места, макар можно е и да е чиста случајност.Претпоставувам до крајот на месецов ќе видиме појаки реакции од другите автобуски(комби)превозници, а можиме и да распрашаме   
А еве и од колегата Санос_а кој е вработен во една од поголемите автобуски компании можиме да ги добиеме нивните реакции после намалување на цените на нивните меѓуградски карти.Јас знам дека се позитивни со оглед на ситуациите дека летно време идеа по 3 нивни автобуси на една линија за Охрид, а сега често идат тpосовинци.
Мене лично ми е баш ок ако во повисок процент бидат елиминирани дивите таксисти.Едни од понапорните категории луѓе се,а случајно секој ден поминувам покрај нив и не е баш едноставно поминувањето

Edited by Тркало - 04-Nov-2011 at 01:35
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1028 Posted: 02-Nov-2011 at 18:29
Има ли некој од Охрид кој ќе каже каков е одгласот на останатите превозници во градот на одлуката „Галеб“ и каква е реакцијата на граѓаните за овој потег на транспортното претпријатие?
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #1029 Posted: 01-Nov-2011 at 19:55
Originally posted by Тркало


Во право си дека немаа нешто ефтини карти.Мал пример:
Потрошувачка на приградски автобуси ~40 литри/100 км,
потрошувачка на мини/мидибуси ~20лт./100км,
потрошувачка на комбиња 12-15 лт./100км.).
Додај дека на новите 'превозници',со ретки исклучоци возниот парк им е 98% (преправени фургон) комбиња и 2% минибуси (+ непријавени вработени) и разликата е очигледна.
Во Галеб од 54 возила, возат само 11 комбиња (наскоро ќе се поголем број, поврзано со намалувањето на цените и продолжувањето на увоз со Еуро 2) и на лето уште 3 панорамски возила, се друго е класични автобуси.Од една страна е лошо поради потрошувачката на гориво, ама со овие цени верувам дека ќе ги наполнат возилата и уште поважно ќе го намалат бројот на дивите таксисти, ако веќе не можат инспекторите.

кога сме кај потрошувачката не ти се точно пресметките. приградски ако троши 40 литри/100 км тогаш веднаш продавај го на кило.
значи автобус троши најмогу 33 литри без разлика дали е локал или мегуградски, која што потрошувачка зависи од многу фактори од мотор, преку диференцијал, број на патници, истрошеност на гуми, (малку е смешно) дали има ветар и од каде дува итн.
ова што го направи галеб сега требаше да го направи уште поодамна, ама и сега ке има голем ефект во справување со дивите превозници.
минибусите трошат најмногу 18 литри, а комбињата најмогу 12 литри.
панорамски автобуси за во охрид е супер идеја посебно да сообракаат на релација охрид -> св.наум.
инспекторите можат да средат се ако сакаат ама изгледа и они имаат корист од дивите превозници Bash
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #1030 Posted: 01-Nov-2011 at 12:39
Кога сме кај културата на нашиот народ.





СЕ Е ЈАСНО!!




Edited by BullDoG - 01-Nov-2011 at 12:40
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1031 Posted: 31-Oct-2011 at 23:43

 
Очигледно станува збор за задниот дел на еден од новите нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ, бидејќи се забележува десно горе дека го нема чеканот за кршење на стаклото, кај двокатните градски автобуси од кинески Јутонг ги има тие чекани.
 
Оваа фотографија веќе шета низ македонските Интернет портали и форуми како пример за скопската, да не речам македонската, (не)култура.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1032 Posted: 31-Oct-2011 at 02:09
Originally posted by BOJAN

Морам да признаам дека „Галеб“ Охрид и немаше така евтини билети за превоз во приградскиот сообраќај, иако наведеното намалување навистина е огромно и ќе одекне кај охридската јавност.

Ова транспортно претпријатие мораше ова да го направи бидејќи автобусите одеа со многу мала пополнетост на патници, освен за линијата долж езерското крајбрежје кон Св.Наум.

Инаку страшно е колку приватни превозници се наполнија со пари, а притоа игнорирајќи го законот во последниве неколку години.


Во право си дека немаа нешто ефтини карти.Мал пример:
Потрошувачка на приградски автобуси ~40 литри/100 км,
потрошувачка на мини/мидибуси ~20лт./100км,
потрошувачка на комбиња 12-15 лт./100км.).
Додај дека на новите 'превозници',со ретки исклучоци возниот парк им е 98% (преправени фургон) комбиња и 2% минибуси (+ непријавени вработени) и разликата е очигледна.
Во Галеб од 54 возила, возат само 11 комбиња (наскоро ќе се поголем број, поврзано со намалувањето на цените и продолжувањето на увоз со Еуро 2) и на лето уште 3 панорамски возила, се друго е класични автобуси.Од една страна е лошо поради потрошувачката на гориво, ама со овие цени верувам дека ќе ги наполнат возилата и уште поважно ќе го намалат бројот на дивите таксисти, ако веќе не можат инспекторите.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1033 Posted: 31-Oct-2011 at 01:32
Морам да признаам дека „Галеб“ Охрид и немаше така евтини билети за превоз во приградскиот сообраќај, иако наведеното намалување навистина е огромно и ќе одекне кај охридската јавност.

Ова транспортно претпријатие мораше ова да го направи бидејќи автобусите одеа со многу мала пополнетост на патници, освен за линијата долж езерското крајбрежје кон Св.Наум.

Инаку страшно е колку приватни превозници се наполнија со пари, а притоа игнорирајќи го законот во последниве неколку години.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1034 Posted: 31-Oct-2011 at 00:42
Интересен чекор за борба (првенствено) против дивите превозници!

http://ohridnews.com/index.php?mod=1&kat=4&id=35687

Едно од најстарите македонски автопревозни претпријатија , охридски “Галеб”, ги изненади сите свои конкуренти во јавниот превоз, ги разочара такси-превозниците, ја победи“логиката”, но , за среќа, најпријатно ги изненади патниците:ГИ НАМАЛИ СВОИТЕ ЦЕНИ ЗА РЕЧИСИ 50 (педесет ) отсто и тоа токму кога медиумите највија нов пораст на цената на горивото!

По подолго размислување и заземање “стратегија на изненадување’, “Галеб” одлучи да ги намали цените на билетите на сите свои приградски релации на кои сообраќа, освен на меѓуградските линии. Цените се најпривлечни досега и колку за илустрација: еден билет од Охрид до Косел чини САМО 20 ДЕНАРИ. Месечниот билет е САМО 600 ДЕНАРИ!


Билет до Пештани е САМО 30 ДЕНАРИ, а месечен билет - САМО 800 ДЕНАРИ!
Со вакво "слатко" изненадување се и другите цени на билетите за другите приградски населби!

Колку сето има логика по новите поскапувања на горивата - тоа, допрва ќе видиме, но као и да е , потегот на “Галеб” е за пофалба.

Дали тоа градоначалникот на Охрид ја копирал и понудил еко-пораката на скопскиот градоначалник СИТЕ ВО АВТОБУСИТЕ НА ЈАВНИОТ ПРЕВОЗ....и тоа допрва ќе го откриеме, но како и   да е: превозот од денес е џабе...се разбира, ако има каде да патувате!!!!

БРАВО ЗА “ГАЛЕБ” ! НАВАЛИ, НАРОДЕ: ВОЗИ МИШКО*!!!!

ДИМ ДОН

29.10.2011 00:05 Прочитана е : 1437 пати
© 2011 Ohridnews.com
Многу добра вест (т.е. поточно е писмо од читател), само на крај ја заташкал со муабетот за градоначалникот и копирање на некаква си идеја.Галеб е ПРИВАТНА фирма,а не е во сопственост на Општина Охрид.
Ја најдов и првичната вест за намалувањето на приградските линии и видео од истата.
-Целта на оваа кампања е да се елиминираат дивите превозници. Притоа не сакам да го нападнам општинскиот сообраќаен инспектор Митко Талески кој коректно си ја врши работата, но тие постојано изнаоѓаат дупки во законот, а поднесените пријави против нив не добиваат судски епилог.-изјави Димитар Василески од А.Д. „Галеб“.


Edited by Тркало - 31-Oct-2011 at 00:48
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1035 Posted: 25-Oct-2011 at 14:26
Originally posted by Dexter26

http://www.sitel.com.mk/dnevnik/makedonija/ne-sakal-da-plati-bilet-pa-go-pretepal-vozachot-na-avtobusot-vo-lisiche <h2 ="statijaNaslov">Не сакал да плати билет па го претепал возачот на автобусот во Лисиче</h2> 
Патник кој утринава се возел во автобусот со број 7 на ЈСП-Скопје
одбивал да плати билет за возење, па по инсистирањето на возачот на
автобусот со тап предмет го нападнал возачот на постојка во населбата
Лисиче.
 ЈСП Скопје се освежи со нови градски автобуси, но патниците во возилата на ЈСП Скопје никако да се освежат со нова култура.



Можда овде ќе најдите објаснување за некаков револт.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1036 Posted: 25-Oct-2011 at 13:50
http://www.sitel.com.mk/dnevnik/makedonija/ne-sakal-da-plati-bilet-pa-go-pretepal-vozachot-na-avtobusot-vo-lisiche
 

Не сакал да плати билет па го претепал возачот на автобусот во Лисиче

 
Патник кој утринава се возел во автобусот со број 7 на ЈСП-Скопје одбивал да плати билет за возење, па по инсистирањето на возачот на автобусот со тап предмет го нападнал возачот на постојка во населбата Лисиче.

 
ЈСП Скопје се освежи со нови градски автобуси, но патниците во возилата на ЈСП Скопје никако да се освежат со нова култура.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1037 Posted: 16-Oct-2011 at 20:49
на муабетот еве еден `посвеж` пример

Натепан возач на линијата „56“



     
Три непознати лица претепале возач на ЈСП „Скопје“ зашто не му отворил врата на семафор на еден од напаѓачите

     
Нападот се случил завчера, во автобус со бројот 56, кој се движел на релацијата Скопје - село Копаница, управуван од Б.С. (36) од Скопје. На автобуската станица во Сарај го нападнале возачот, удирајќи го со тупаници по главата, а возачот имал повреди на лицето.

Еден од напаѓачите сакал да се качи во автобусот додека чекал на семафор во населбата Карпош, но возачот не му отворил врата. Автобусот застанал на следната автобуската станица и возачот го почекал лицето да се качи.
Патникот влегол во автобусот и почнал да го навредува и да му се заканува на возачот. Кога автобусот пристигнал во Сарај, на лицето му се придружиле уште две лица, по што физички го нападнале возачот.

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=101511117166&id=12&setIzdanie=22406
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1038 Posted: 16-Oct-2011 at 10:13
`влегуањето на задња` е опеано и во некои мк песни,кај нас си мангуп тоа ако го направиш
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1039 Posted: 16-Oct-2011 at 10:02
Previous
 
Дефинитивно е од 1980-те, се забележува по возилата на улиците и знамињата на почетокот од лево кон десно на горната половина на сликата.
 
Туку види ја ти тогашната култура, сите врати се отворени, но луѓево чекаат на предна за да платат, не им се брза да влезат од задна за први да фатат место или за да се прошверцуваат.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1040 Posted: 16-Oct-2011 at 01:18
Налетав на оваа интересна фотка.
Ми личи дека е од раните 80-ти години, а тогаш сеуште имаше доста Лејланди.


Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5051525354 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.594 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.