build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5051525354 244>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1021 Posted: 11-Jun-2018 at 15:49
Originally posted by pbanks



Originally posted by Denko

Bez subvenciite se somnevam deka Wizzair ke dojdese vo Makedonija.
Subvencii i nemanje konkurencija se odlicen recept za uspeh.
точно... веројатно немаше да дојде и веројатно ќе ја живеевме мизеријата на Сараевскиот аеродром додека во меѓувреме Приштина ќе грабеше напред. Веројатно многу од младите кои пристојно заработуваат и понатаму најголем дострел ќе им беа Закинтос и Скијатос наместо да ја прошетаат цела Европа како што тоа го прават сеа. Веројатно гастербајтерите и понатаму ќе доаѓаа дома еднаш на 1-2 години и ќе трошеа многу помалку пари дома (кои оданочени се веројатно многу повеќе од 15 милиони евра).
Зошто не би го имале тоа? За да можеме да кажеме дека аеродромот органски се развивал врз база на "by the book" фер услови? Тоа е муабетот на секој злонамерник на екс ју авиејшн кој неможе да се помири со фактот дека за релативно мали пари отворивме многу опции за самите нас и за сите оние кои евентуално би дошле тука, но и успеавме да направиме продукт кој е помалку или повеќе атрактивен за многу поголем catchment area отколку што претходно имаше Скопје.
Прашањето кое треба да си го поставиш не е дали Виз Ер би дошле пред субвенциите туку дали останале и по истекот на субвенциите, колкав период и во кој капацитет.



Потпис!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1022 Posted: 11-Jun-2018 at 14:10
Originally posted by Denko

Bez subvenciite se somnevam deka Wizzair ke dojdese vo Makedonija.
Subvencii i nemanje konkurencija se odlicen recept za uspeh.


точно... веројатно немаше да дојде и веројатно ќе ја живеевме мизеријата на Сараевскиот аеродром додека во меѓувреме Приштина ќе грабеше напред. Веројатно многу од младите кои пристојно заработуваат и понатаму најголем дострел ќе им беа Закинтос и Скијатос наместо да ја прошетаат цела Европа како што тоа го прават сеа. Веројатно гастербајтерите и понатаму ќе доаѓаа дома еднаш на 1-2 години и ќе трошеа многу помалку пари дома (кои оданочени се веројатно многу повеќе од 15 милиони евра).

Зошто не би го имале тоа? За да можеме да кажеме дека аеродромот органски се развивал врз база на "by the book" фер услови? Тоа е муабетот на секој злонамерник на екс ју авиејшн кој неможе да се помири со фактот дека за релативно мали пари отворивме многу опции за самите нас и за сите оние кои евентуално би дошле тука, но и успеавме да направиме продукт кој е помалку или повеќе атрактивен за многу поголем catchment area отколку што претходно имаше Скопје.

Прашањето кое треба да си го поставиш не е дали Виз Ер би дошле пред субвенциите туку дали останале и по истекот на субвенциите, колкав период и во кој капацитет.


Edited by pbanks - 11-Jun-2018 at 14:11
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1023 Posted: 11-Jun-2018 at 14:07
Arkia утринава првиот лет за сезоната 2018 од Тел Авив до Охрид го реализирање со 737-800 од Травел Сервис
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1024 Posted: 11-Jun-2018 at 14:05
Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Денешниот лет на Wizz AIr со А321 од Скопје за Париз до овој момент има чекирани 207(230) патици, а повратниот 204.Исто денес Нимберг - Скопје 206 патници.
*Мислам секој додатен коментар за работата и функционирањето на Wizz Air во Македонија ќе се смета за “Бош“ муабет, и повеќе од одлично знаат што прават!
Koga nemas konkurencija i dobivas subvencii se drugo osven polni avioni bi bilo katastrofa.


За какви субвенции зборуваш бре пријателе?? За што попрво тие 2-3 милиони кои ги земаа при секој повик ако знаеме дека отвараа по 5-6 линии и стационирааа по 1 авион?
*Париз конзистира 3-4 години, незаборавај...
Za takvi kakvi sto dobivaat od Vladata na RM, i ne se 2-3 milioni tuku 5.


Алоо жити се дај прекратете со тој муабет - муабетот е за пред кооперација, чисто да ти појаснам : Дискутираме за авиобизнис наспрема мизерни 5м евра за 3 години!
Ako nekoj od tuka e za kooperacija toa si ti. Najgolem inaetcijasi i najmizeren recnik imas.
1. Sega ispadnaa 15 milioni a ne 2-3 kako sto napisa prvicno.
2. Bez "bednite" subvencii prasanje e dali Wizzair voopsto ke dojdese vo Makedonija.
3. Wizzair nema ama nikakva konkurencija na liniite koi gi odrzuva.
4. Cenite se dosta pokaceni... itn.
Mojata zabeleska na tvoite falbi za Wizzair bese deka seto toa e normalno pri vakvi uslovi na terenot i nema potreba od vozbuduvanje.
ок терај тогаш со твоите „научни“ дебати - штом мојот речник не ти е пригоден, нема повеќе што да дискутирам со тебе....
*никого не фалам нит кудам, реална ситуација дискутирам. Поззз
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1025 Posted: 11-Jun-2018 at 13:51
Originally posted by pbanks

А дали се 5 милиони озбилни пари за тоа што го добиваме? И каде е просторот за дискусија за линии за кои веќе на големо истекле субвенциите, но линијата опстојува и се надградува?

Bez subvenciite se somnevam deka Wizzair ke dojdese vo Makedonija.
Subvencii i nemanje konkurencija se odlicen recept za uspeh.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1026 Posted: 11-Jun-2018 at 13:47
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Денешниот лет на Wizz AIr со А321 од Скопје за Париз до овој момент има чекирани 207(230) патици, а повратниот 204.Исто денес Нимберг - Скопје 206 патници.
*Мислам секој додатен коментар за работата и функционирањето на Wizz Air во Македонија ќе се смета за “Бош“ муабет, и повеќе од одлично знаат што прават!
Koga nemas konkurencija i dobivas subvencii se drugo osven polni avioni bi bilo katastrofa.


За какви субвенции зборуваш бре пријателе?? За што попрво тие 2-3 милиони кои ги земаа при секој повик ако знаеме дека отвараа по 5-6 линии и стационирааа по 1 авион?
*Париз конзистира 3-4 години, незаборавај...
Za takvi kakvi sto dobivaat od Vladata na RM, i ne se 2-3 milioni tuku 5.


Алоо жити се дај прекратете со тој муабет - муабетот е за пред кооперација, чисто да ти појаснам : Дискутираме за авиобизнис наспрема мизерни 5м евра за 3 години!
Ako nekoj od tuka e za kooperacija toa si ti. Najgolem inaetcijasi i najmizeren recnik imas.
1. Sega ispadnaa 15 milioni a ne 2-3 kako sto napisa prvicno.
2. Bez "bednite" subvencii prasanje e dali Wizzair voopsto ke dojdese vo Makedonija.
3. Wizzair nema ama nikakva konkurencija na liniite koi gi odrzuva.
4. Cenite se dosta pokaceni... itn.
Mojata zabeleska na tvoite falbi za Wizzair bese deka seto toa e normalno pri vakvi uslovi na terenot i nema potreba od vozbuduvanje.
Back to Top
Марко СВ.Н. View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 156
  Quote Марко СВ.Н. Quote  Post ReplyReply #1027 Posted: 11-Jun-2018 at 12:20
Меѓу дестинацииве со А321 фали и Базел,летна сезона би бил полн до последно седиште, но ваљда ротацииве до Охрид и Ниш спречуваат.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1028 Posted: 10-Jun-2018 at 17:58
Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Денешниот лет на Wizz AIr со А321 од Скопје за Париз до овој момент има чекирани 207(230) патици, а повратниот 204.Исто денес Нимберг - Скопје 206 патници.
*Мислам секој додатен коментар за работата и функционирањето на Wizz Air во Македонија ќе се смета за “Бош“ муабет, и повеќе од одлично знаат што прават!
Koga nemas konkurencija i dobivas subvencii se drugo osven polni avioni bi bilo katastrofa.


За какви субвенции зборуваш бре пријателе?? За што попрво тие 2-3 милиони кои ги земаа при секој повик ако знаеме дека отвараа по 5-6 линии и стационирааа по 1 авион?
*Париз конзистира 3-4 години, незаборавај...
Za takvi kakvi sto dobivaat od Vladata na RM, i ne se 2-3 milioni tuku 5.


Алоо жити се дај прекратете со тој муабет - муабетот е за пред кооперација, чисто да ти појаснам : Дискутираме за авиобизнис наспрема мизерни 5м евра за 3 години!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1029 Posted: 10-Jun-2018 at 17:57
Originally posted by BOJAN

Мене ме интересира, постои ли некаква шанса за да добиеме некој бенефит плус за постојните линии или некои нови линии од субвенциите за претстојните три години?


Да се стрпиме да видиме што ќе понуди Мин. за Транспорт и Врски со публикувањето на новиот меѓународен повик за субвенции, според мене имаме многу простор за развој ама делумно лимитиран поради административни препреки ЕУ(МК) - трета земја
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1030 Posted: 10-Jun-2018 at 16:46
Мене ме интересира, постои ли некаква шанса за да добиеме некој бенефит плус за постојните линии или некои нови линии од субвенциите за претстојните три години?
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1031 Posted: 10-Jun-2018 at 16:07
А дали се 5 милиони озбилни пари за тоа што го добиваме? И каде е просторот за дискусија за линии за кои веќе на големо истекле субвенциите, но линијата опстојува и се надградува?
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1032 Posted: 10-Jun-2018 at 15:57
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Денешниот лет на Wizz AIr со А321 од Скопје за Париз до овој момент има чекирани 207(230) патици, а повратниот 204.Исто денес Нимберг - Скопје 206 патници.
*Мислам секој додатен коментар за работата и функционирањето на Wizz Air во Македонија ќе се смета за “Бош“ муабет, и повеќе од одлично знаат што прават!
Koga nemas konkurencija i dobivas subvencii se drugo osven polni avioni bi bilo katastrofa.


За какви субвенции зборуваш бре пријателе?? За што попрво тие 2-3 милиони кои ги земаа при секој повик ако знаеме дека отвараа по 5-6 линии и стационирааа по 1 авион?
*Париз конзистира 3-4 години, незаборавај...
Za takvi kakvi sto dobivaat od Vladata na RM, i ne se 2-3 milioni tuku 5.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1033 Posted: 10-Jun-2018 at 15:46
Originally posted by Denko

Originally posted by Obedineta Makedonija

Денешниот лет на Wizz AIr со А321 од Скопје за Париз до овој момент има чекирани 207(230) патици, а повратниот 204.Исто денес Нимберг - Скопје 206 патници.
*Мислам секој додатен коментар за работата и функционирањето на Wizz Air во Македонија ќе се смета за “Бош“ муабет, и повеќе од одлично знаат што прават!
Koga nemas konkurencija i dobivas subvencii se drugo osven polni avioni bi bilo katastrofa.


За какви субвенции зборуваш бре пријателе?? За што попрво тие 2-3 милиони кои ги земаа при секој повик ако знаеме дека отвараа по 5-6 линии и стационирааа по 1 авион?
*Париз конзистира 3-4 години, незаборавај...
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1034 Posted: 10-Jun-2018 at 12:26
Originally posted by Obedineta Makedonija

Денешниот лет на Wizz AIr со А321 од Скопје за Париз до овој момент има чекирани 207(230) патици, а повратниот 204.Исто денес Нимберг - Скопје 206 патници.
*Мислам секој додатен коментар за работата и функционирањето на Wizz Air во Македонија ќе се смета за “Бош“ муабет, и повеќе од одлично знаат што прават!
Koga nemas konkurencija i dobivas subvencii se drugo osven polni avioni bi bilo katastrofa.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1035 Posted: 10-Jun-2018 at 09:51
Денешниот лет на Wizz AIr со А321 од Скопје за Париз до овој момент има чекирани 207(230) патици, а повратниот 204.Исто денес Нимберг - Скопје 206 патници.
*Мислам секој додатен коментар за работата и функционирањето на Wizz Air во Македонија ќе се смета за “Бош“ муабет, и повеќе од одлично знаат што прават!

Edited by Obedineta Makedonija - 10-Jun-2018 at 09:54
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Марко СВ.Н. View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 156
  Quote Марко СВ.Н. Quote  Post ReplyReply #1036 Posted: 04-Jun-2018 at 11:18
Овие дестинации се со а321: Memmingen,Frankfurt-Hahn,Hamburg,Nuremberg,Berlin-SXF,Cologne,Friedrichafen,Hannover,Malmo,Gothenburg,Rome-CIA,Bratislava,Paris-BVA,Eindhoven
Другите со а320 без разлика дали имаат полн авион со 180 патници.
Back to Top
laziale View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 06-Feb-2018
Online Status: Offline
Posts: 94
  Quote laziale Quote  Post ReplyReply #1037 Posted: 04-Jun-2018 at 10:17
Dali momentalniot A321 i drugiot shto ke doje ke gi opsluzuvaat istite destinacii, mislam deka se Malme, Nirnberg, Pariz, denes gledam Fridrihshafen i Rim ili ke rotiraat po potreba?
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1038 Posted: 03-Jun-2018 at 12:41
Денешниот лет на Wizz од Скопје до Париз со А321 ќе биде со 210 патници, тоа е доказ дека ниту еден чекор на Wizz не е во празно, туку перфектно одмислено!
Браво Скопје!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1039 Posted: 30-May-2018 at 12:45

Cheers

Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1040 Posted: 30-May-2018 at 11:30
Вториот А321 стига на 17.06.2018 попладнето и влегува во сервис од 18.06.2018.
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5051525354 244>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 2.086 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.