![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5051525354 90> |
Author | ||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
ПРВОТО КИНЕСКО ВОЗИЛО НА ТЕСТ НИЗ ГРАДОТ Двокатниот автобус го шокира Скопје Додека автобусот возеше по булеварите, граѓани стоеја среде пешачки премини, таксисти кочеа, продавачки се лепеа на излозите и, со подзинати усти, гледаа во возилото и го сликаа со мобилни телефони ![]() Издржливоста и комоцијата на двокатниот автобус вчера први ги пробаа градоначалникот на Град Скопје Коце Трајановски, раководството на Јавното сообраќајно претпријатие, машински експерти и новинари. Додека автобусот возеше по булеварите, поминуваше под надвозниците и рекламните платна, Скопје, буквално, беше закочено. Граѓани стоеја среде пешачки премини, таксисти кочеа, продавачки се лепеа на излозите, пазарџии ги оставаа тезгите, ученици трчаа преку средишните жардиниери и шокирано, со подзинати усти, гледаа во возилото на два ката. Некои сликаа со мобилни телефони, многумина свиркаа и мавтаа со раце, па после тоа коментираа меѓу себе. Видно возбуден беше и директорот на ЈСП"Скопје" Мишо Николов, кој се провози на горниот кат. ![]() Дизајнот на двокатните возила е ист како на скопските автобуси од '50-тите и '60-тите години. Ќе имаат по 80 седишта, по 40 на двата ката. Можност за стоење на патниците ќе има само на првиот кат. Според стнадрадите на изработка, двокатните градски автобуси нема да може да се кршат, односно во случај на сообраќајни несреќи ќе има само надворешни деформации. Сите 202 автобуса треба да бидат во Скопје до крајот на 2013 година. http://vest.com.mk/?ItemID=73095E6B2C7C894CB4AEF98E755F0059 |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Како модел прилично ми се свиѓа, не од аспект дали прилега за скопските улици и Скопје како целина, меѓутоа како модел има интересен дизајн. Секој вкус е различен нормално, едноставно не ми се свиѓа моментот кога ќе вози по градскиот шпиц па внатре ќе биде гунгула. За градови ко Скопје требаат зглобни, а овој тип на автобуси поише би требало да се развозаваат во некое бош време и повеќе се за уметнички доем отколку за превоз на патници во 4 и пол попладне.
|
||
![]() |
||
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
|
Владата моментално доживува таква нирвана, да Господ лично ќе треба да причека за да го сослушаат за нешто... Обично не се замарам да образложувам субјективни гледишта, посебно не за дизајн, ама ај, само на кратко - мораше да бидат двоспратни, мораше да бидат црвени, мораше да бидат со „(демек)ретро“ дизајн - ама неее, немаат врска со Лондон, кој рече дека сме сакале да личат на тие од Лондон!? - жити све, ич не личат!? Па уште ги имало во секоја европска метропола - ВО КОЈА!? Може да има двоспратни, ама баш вакви, не би рекол... Не утепа носталгија по 10 канти од кои Лондон се отарасил пред 40 години...добро што не им текна некои канти од поново време да ги увезат, изгледа ни во цел Лондон нема 200 такви...дека и така улиците на Скопје не се баш подобри од оние после земјотресот... Што се однесува до функционалноста, има такви издржани постови назад во темава (39 страни), да не ми паѓа на памет да ги повторувам... |
||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Не гледаш или не сакаш да видиш? Може не си свесен за фактот дека поради овој pimp my bus пристап на Владата, и барањето во тендерот да се изгради custom модел само за Скопје, цената на едно вакво чудовиште двојно поскапа од било кој автобус во сериско производство на Јутонг. После пет пропаднати тендери (огласи платени со наши пари), и по договарањето на custom изглед со custom цена, јас и тоа како мирисам криминал. |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
За надворешниот изглед оди да се караш со нарачателот, односно со актуелната Влада на Република Македонија, бидејќи твоето незадоволство искажано само на форумов не верувам дека ќе ја премисли владата. А што се однесува до функционалноста, никој досега не коментирал за тоа на оваа тема на форумов од кога автобусите пристигнаа, од наједноставна причина бидејќи не сме се возеле во двокатниот градски автобус од кинески Јутонг досега па за да коментираме за неговата функционалност. А доколку ти си се возел, те молам сподели го твоето искуство со нас останатите, да знаеме зошто си задоволен, како и зошто си незадоволен од функционална гледна точка.
Мала поправка. Сангјонг е корејска марка и воопшто не е неквалитетна, напротив, нивните возила се возат и низ европските држави и користат германски делови, можеби грешам, но мислам дека користат мотор од Мерцедес-Бенз, а исто така и двокатните градски автобуси од кинески Јутонг користат германски делови, а за моторот ако добро помнам, директорот на ЈСП Скопје, Мишо Николов, изјави дека е од некој англоамерикански производител, а колку се квалитетни и/или неквалитетни, останува да видиме кога ќе бидат пуштени на редовни градски превозни линии. Од друга страна, Чери е кинеска марка, и според тоа што го имам видено на Интернет од тестови, дефинитивно не е за било кои европски улици и патишта, вклучувајќи ги и македонските, од безбедносна гледна точка. А што се однесува до двокатните градски автобуси од кинески Јутонг, јас не верувам дека крадеме нешто од Лондон, бидејќи двокатни градски автобуси ги имаш во речиси секоја европска метропола, но многу поважно е тоа дека Лондон му ги подарил, значи не му ги продал, туку му ги подарил, не помнам точно колку двокатни градски автобуси на Скопје во 1950-те или на почетокот на 1960-те, непосредно пред земјотресот во 1963. Не гледам тука никаква кражба во тоа што државата одлучила да купи современи двокатни градски автобуси за Скопје, од една страна за да му го врати стариот изглед на скопскиот јавен превоз, а од друга страна за да го обнови возниот парк на ЈСП Скопје. Воопшто немој да се загрижуваш за Лондон, бидејќи Лондон ќе си остане Лондон, исто како што и Скопје ќе си остане Скопје. И на крај, што се однесува до функционалните реперкусии, ќе те замолам да коментираш со свои аргументи, а не со туѓи аргументи, како аргументите на Cloverstack, и по можност тие твои аргументи да се однесуваат на конкретниот двокатен градски автобус кој веќе пристигна и веќе го направи своето пробно возење низ скопските улици, а не на двокатните градски автобуси кои допрва треба да пристигнат. Edited by Dexter26 - 02-Mar-2011 at 10:57 |
||
![]() |
||
metodius ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Не верувам во кинеската автомобилска/автобуска индустрија. Помислете на марките коишто се кинески кај нас: Ssang-Yong и Chery-па повеќето немаме ни слушнато, и квалитетот им е...
![]() ![]() На крај, не е фер на Лондончани да им ја земаме иконата на Лондон, така? ![]() |
||
Ни земја, ни небо,
Ни пекол, ни рај. Само ние и сега. |
||
![]() |
||
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
|
Автобусов ми е „London-wannabe“ и тоа премногу....може да е супер-квалитетен и суперопремен, ама не ми го менува првичниот став кон овој владин „донаторски“ потег...за (не)функционалноста може да дискутираме понатаму, а за сега за изгледот - големо разочарување
![]() |
||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
||
![]() |
||
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
|
Хомологација во Германија ке трае максимум една недела а кај нас не повеке од еден ден, време ке се губи само во нивниот превоз
|
||
![]() |
||
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
|
Прочитај веста јас што ја ставив ќе ти се одговорат 90% од дилемите. 1 автобус е во Ск, вториот во Германија на хомологација. Овој во СК не е во сообраќај, туку ќе биде само за учење на возачите, значи за почеток сигурно ќе вози без патници
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Може украинските имале таблички бидејќи по копнен пат дојдоа, и возеа преку граници, додека овие не биле регистрирани за сообраќај во Кина, бидејќи реално нема потреба. И новите коли кои ги пуштаат од странство немаат таблички.
Е сега кај нас можеле да ги повозат со онакви таблички „ПРОБА“. |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
Навистина ова ме зачудува.
Новите нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ ги имавме под будно око, знаевме и за хомологацијата во Германија, и за пристигнувањето на првиот автобус во Скопје кон крајот на декември 2010, и за хомологацијата на ПМФ, па дури и забелешките од хомологацијата на ПМФ ги ставија на Интернет. А за овие новиве двокатни градски автобуси од кинески Јутонг само пред неколку дена дознав дека првиот веќе пристигнал во пристаништето Пиреја во Атина, Грција, а еве веќе денес, го пуштаат во сообраќај, или ги пуштаат, бидејќи сеуште не ми е јасно дали еден пристигнал или два пристигнале, и доколку биле два, дали и двата ги пуштија денес во сообраќај, или само еден од нив. И ништо не знаеме ни за хомологација во Германија, бидејќи претпоставувам дека ќе ги носат во странство на хомологација, освен ако веќе ја поминале хомологацијата во странство, ама никој ништо не кажал за тоа, исто како што ништо не знаеме ни за хомологација на ПМФ, дали ја поминале или допрва ќе ја поминуваат. И уште една интересна работа: Автобусот прикажан на сликите и на видео клиповите нема регистарски таблички, овие новиве од украински ЛАЗ барем ги имаа тие привремените странски регистарски таблички, а овој двокатниов градски автобус од кинески Јутонг прикажан на сликите и на видео клиповите нема ама баш никакви таблички. Само ме интересира, дали овој новиов двокатен градски автобус од кинески Јутонг прикажан на сликите и на видео клиповите, беше пуштен во сообраќај без никаква хомологација ? Доколку беше пуштен во сообраќај без никаква хомологација, дали барем беа известени патниците дека ќе се возат со автобус кој сеуште не поминал низ хомологација ? Сето ова го прашувам бидејќи автобусов многу спонтано и неочекувано се појави на скопските улици, за разлика од автобусите од украински ЛАЗ за кои пишуваше по весници и на телевизија кажуваа и недела дена пред да ги пуштат во сообраќај, па панделките, па говорите пред спортскиот центар Борис Трајковски итн. Рака на срце, морам да признаам дека уште во 2010 бевме информирани дека првиот прототип на двокатен градски автобус од кинески Јутонг треба да пристигне во март 2011, но не верувам дека очекувавме, или да се поправам (бидејќи не сум овластен да говорам во ничие туѓо име), јас лично не очекував баш на 1 март 2011 да се случи пробното возење. Не очекував ваква спонтаност. Edited by Dexter26 - 01-Mar-2011 at 21:46 |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Па добро, познато ни е дека Кина станува светски лидер во многу високи технологии, додека Украина сигурно не може да се пофали со такви достигнувања.
А дека автобусиве се добро решение, ни да си помислил дека сум помислил! ![]() Edited by гитардемон - 01-Mar-2011 at 21:43 |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
gitar za[to taka odma so stereotipi kineska pa ukrainska. Ne vikam za niv deka se vrvna svetska zashto i toa bi bilo stereotip. Sepak ke mi ostane smeshak avtobusive. Daleku ke beshe podobra kombinacija dupoli umesto ovie. Moze ke gi naviknam, ama pak ke bide malku chudno.
Edited by lslcrew - 01-Mar-2011 at 21:30 |
||
![]() |
||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|
Мислев на внатрешноста,интериер,камери,сигурност на шоферот,и ред др работи.
|
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Е како го заклучи тоа бе mitatos? Што немаат ЛАЗ-овите?
Или мислиш на изработката? Чекај да помине хомологацијата и на овие, макар што јасно е дека кинеската технологија е далеку пред украинската ![]() |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|
Навистина воодушевен сум од опременоста на овие аутобуси ,далеку далеку подобри од лаз-овите.
|
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|
Чувството како во Лондон да си
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Danielbtmk - 01-Mar-2011 at 20:09 |
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Mislam deka do tolku nema potreba da se fakjate za presmetkite so vkupniot broj na avtobusi. Ednostavno 200 avtobusi na tri godini izleguva vo prosek po 66,6(6) avtobusi po godina, plus dvata otvoreni-turistichki avotbusi. Mene druga matematika nekako ne mi izgleda realna. Imeno momentalno eden od dvata avtobusi e na homologacija, koja vo najlosh sluchaj trae mesec dena vo Germanija i mesec dena kaj nas. A spored teksotot planiraat tek posle homologacijata da pochnat so serisko proizvodstvo, mnogu kje bidam iznenaden ako uspeat neshto nad 60 avtobusi da dostavat do kraj na godinata.
|
||
![]() |
||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
![]() пак новинарскава математика не искача точно. На почетокот на текстот пишува дека треба да пристигнат 202 двокатни автобуси а подолу во текстот пишува дека до крајот на годинава треба да пристигнат првите 68 плус 122 во наредните две години. Што би рекло во новинарската математика 122 + 68 = 202 ??? Или во реалниот живот 122 + 68 = 190 што би рекло дека ни фалат точно 12 автобуси ![]() Edited by toasumjas - 01-Mar-2011 at 18:54 |
||
![]() |
||
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
|
Не бе медиумиве ни се убиј боже. На еден пишува 200 автобуси, на друг 202. На еден пишува стигна еден прототип, на друг 2. Ајде што е следната недоследност во информирањето
Едит: После кратко филтрирање на вестите од секој и секого(мислев на медиумите), мислам дека таа на Прес24 е најбогата со информации. Скопје како Лондон- градоначалникот прв го проба двокатниот автобус Со промотивно возење низ булеварите во Скопје денеска Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ го претстави првиот од вкупно 202. двокатни автобуси Први да се возат во двокатните автобуси честа ја имаа градоначалникот на Скопје Коце Трајановски и директорот на ЈСП „Скопје“ Мишо Николов, како и новинарите. Граѓаните на Скопје беа изненадени од глетката, некои мавтаа, а други сликаа со своите мобилни телефони. Автобусите ги изработува кинескиот производител „Јутонг“. Владата во наредните три години треба да ги набави овие двокатни автобуси за потребите на ЈСП. - Почна со реализација вториот проект за набавка на автобуси, изјави Трајановски посочувајќи дека паднаа во вода сите сомнежи дека овој проект за набавка на 202 двокатни автобуси и 80 еднокатни автобуси нема да се реализира. Со ова, рече градоначалникот, Скопје ќе добие нов модерен сообраќај, со тоа што овие двокатни автобуси ќе претставуваат една посебна особеност за градот. - Се возевме со автобусот. Брзината на движење со овие автобуси е нормална како и едноподните автобуси. Проблеми нема да има со надвозниците и подвозниците во градот Скопје, освен автобуската станица внатре во Градскиот трговски центар. Најверојатно ќе ја поместиме таа автобуска станица, изјави Трајановски. Се очекува при крајот на оваа година во Скопје да пристигнат околу 67 двокатни автобуси, и секоја година да пристигнуваат по уште толку. За две години, вели тој, ЈСП ќе биде целосно опремено со нови автобуси со што ќе се заштеди во резервни делови, во гориво и со тоа ќе се зголеми и бројот на патниците што ќе патуваат со овие автобуси бидејќи ќе имаме навремено и удобно патување со автобусите. - Останува оваа година да го реализираме авео системот кој ќе овозможи плаќање во автобусите со т.н. смарт картички и следење на движењето на автобусите заради нивно навремено пристигнување, изјави градоначалникот на Скопје. Директорот на ЈСП „Скопје“ изјави дека едно вакво возило е однесено во Германија каде што е процесот на хомологација. - Кинезите ќе треба сите документи да ги добијат од германскиот институт за да можат да направат хомологација на ова возило. Очекувам тој процес да заврши во следните неколку месеци и да започне сериското производство на автобусите, а првите вакви возила ги очекуваме на крајот на октомври или во ноември месец, изјави Николов. Двокатните автобуси ќе бидат одржувани, информира директорот на сообраќајното претпријатие, според тендерската документација, од надворешна фирма, а кога ќе измине овој гарантен период на автобусите ЈСП ќе ги сервисира во своите гаражи, кои дотогаш ќе бидат реновирани. ЈСП „Скопје“ засега не планира да ја зголеми цената на билетите за автобускиот превоз. До крајот на годинава треба да пристигнат првите 68 двокатни автобуси од Кина, а останатите 122 во наредните две години. Два од нив ќе бидат панорамски и ќе се користат за разгледување на Скопје и Охрид. Автобусите иако се изработени во НР Кина најголем дел од нивните делови се од германско и американско производство. Тие ги исполнуваат нормите ЕУРО 4. Кинеските двокатани автобуси заедно со 84. нарачани нископодни автобуси од Укранина, од кои четири зглобни, до крајот на 2013 година треба целосно да го заменат веќе застарениот возен парк на ЈСП „Скопје“. Првите 15 автобуси од украинскиот производител „ЛАЗ“ веќе сообраќаат по скопските улици ![]() извор Edited by Djole88 - 01-Mar-2011 at 18:29 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5051525354 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |