build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5051525354 60>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1021 Posted: 06-Oct-2008 at 11:26
Пишав дека замислата ми out of space и чиста фантазија. Сепак, врска со железничка врска со Аеродромот мора да се воспостави. Не чинела многу, а средства би требало да се вложат во доизградба на пругата во аеродромот како и изградбата на модерна станица на аеродромот, што е работа што треба сега да се проектира заедно со новата аеродромска зграда! Транспортниот центар би била идеална крајна станица на оваа линија, ем е во центарот на градот, ем има шести изграден перон на кој треба да се постават единствено шини. Што се однесува до средствата за трамвајскиот проект и јас се согласувам тоа да го оставиме на експертите, но во секој случај ќе чини многу.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1022 Posted: 06-Oct-2008 at 02:59
А што ќе ни се експерти кога имаме луѓе кои од ракав знаат да кажат колку сето тоа ќе кошта? Roll%20eyes
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #1023 Posted: 06-Oct-2008 at 02:55

stotici miljoni evra pa ovoj proekt nema ni 20 kilometri nema valjda shinite od zlato da gi napravat.

Nema da bide tolku skapo sigurno, treba samo ubavo da se izplanira i da bide napraveno na visoko nivo. Materialot spored mene nema da bide tolku skap, distancata ne e golema rabotnata raka e samo vo prashanje se zavisi kolku ke baraat tie eksperti. Se ushte planovite ne se napraveni kako shto treba, ke mora seto toa da se napravi ubavo pa da se realizira ovoj golem proekt.


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1024 Posted: 05-Oct-2008 at 19:25


Доволно е да се земе во предвид разликата во големина помеѓу Скопје и Париз, за да се заклучи дека споредби и пресликувања нема да функционираат. Нема зошто да се комбинираат толку концепти на толку мал простор, кој дополнително е прикладен токму за добро интегриран ЛРТ сервис. Тоа не значи да не се користи постојната железничка инфраструктура, напротив... Исто така во централните делови треба да има тотална денивелација, со што би се добиле карактеристики на подземна железница таму каде што е потребно. Но сето тоа да функционира како еден единствен ЛРТ систем, затоа што за големината и околностите во Скопје, не само што нема потреба туку би било и контрапродуктивно паралелно да применуваме повеќе различни концепти на шински јавен превоз.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1025 Posted: 05-Oct-2008 at 14:56
Јас сум out of space! Барам некоја жичка на скопскиот проблем со она како тоа го решил Париз! Се сеќавам дека Париз имаше приградска железница RER, метро систем во централниот дел на Париз, а во некои негови делови имаше и трамвај. Најкрајните точки на предградијата беа поврзани со автобуски линии, на кои пак крајни станици им беа почетните станици на RER! Иако не е за овој дел се сеќавам и на TGV системот низ Франција. Бајка за нас! Сакав да кажам дека би требало и ние да размислуваме како главниот град на Франција. Власе, Карпош, Центар и Аеродром и Ново Лисиче би требало да добијат трамвај, а јас сметам дека Ѓорче Петров, Даме Груев, Волково, Чаир, Железара, Маџари, АЕРОДРОМ СКОПЈЕ, Лисиче и Драчево треба да бидат поврзани со приградска железница која би поаѓала од пероните на Железничка станица Скопје. Се надевам дека за едно 100 години сонот би ми се остварил, новиот аеродром би добил подземна современа станица која би го поврзувала со Скопје, а Транспортниот центар целосно би се покрил со стаклена платформа. EeekOut of space!
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1026 Posted: 05-Oct-2008 at 14:29

Се гледа дека се разбираш и нишкава за мене е пред се едукативна (  како и скоро сите други Big%20smile  ) не се разбирам многу но некако не ми е логично дека треба да се штеди баш во овој дел од проектот пошто и така така ќе треба ова се да се руши Dunno

 
 
Но според мене, уште поглупо би било за лош проект да се фрлаат големи пари во негово гланцање.
 
Се согласувам но кога ќе се случи ова.....
кога ќе стане јасно дека Скопје е закрчено и дека мора нешто радикално да се превземе,
 
ја мислам дека нема да следи она на што ти се надеваш....
 можда ќе дочекаме и голем дел од тие пруги и друга инфраструктура да се гради повторно со цел ем ЛРТ мрежата да биде многу поефикасна ем што помалку да го попречува сообраќајот низ градот
 
 
туку.....
уште поглупо би било за лош проект да се фрлаат големи пари во негово гланцање.
 
....и се разбира меѓусебни обвинувања околу тоа кој е крив.....Roll%20eyes
 
 
 
Знам дека цитирав само делчиња од тоа што го кажа но поентата ми беше дека досегашните пропусти кои ги имаш наброено не треба да бидат изговор за понатамошни грешки, затоа што со секоја наредна грешка поправките стануваат поскапи. 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1027 Posted: 05-Oct-2008 at 14:01


Ова е само една малечка, во низата одлуки од кои како резултат неминовно ќе добиеме лош ЛРТ. Се е наопаку - самиот основен концепт, трасите, околностите, финансиите.

Но според мене, уште поглупо би било за лош проект да се фрлаат големи пари во негово гланцање. Дефинитивно многу лошо и импровизаторски го имаат обмислено проектов и никакво потенцијално гланцање нема многу да помогне. Подобро да поминеме поевтино, па кога ќе стане јасно дека Скопје е закрчено и дека мора нешто радикално да се превземе, можда ќе дочекаме и голем дел од тие пруги и друга инфраструктура да се гради повторно со цел ем ЛРТ мрежата да биде многу поефикасна ем што помалку да го попречува сообраќајот низ градот. Јасно дека е глупо прво да платиш за лоша мрежа, па после да платиш за нејзино отстранување и градење на нова, но сепак е подобро отколку да останеш заглавен  со првобитната лоша мрежа, а ефектите да ги платиш многуструко (индиректно, ама тоа ништо не менува освен за политичарите).
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1028 Posted: 05-Oct-2008 at 13:43
„Нивната понуда достигна околу 470.000 евра, што е речиси за 200 илјади помалку од другите. Иако шпанската фирма имаше подобра понуда во однос на техничкиот квалитет и иновациите, сепак, нивната финансиска конструкција беше многу повисока, околу 630.000 евра“, објаснуваат од Градот
 
Wallbash
 
Доколку за само 160.000 евра свесно се одлучуваат за инфериорна понуда за волку важен и голем (читај скап) проект, мислам нема што да се дискутира понатаму.
 
Незнам зошто али ме потсеќа на пенов и салата, упорно ветуше сала (иако реално градот немаше финансиски средства) почна да гради и нормално снема пари па мораше владата да ја превземе салата и на крај добивме нова сала која би била супер да беше 1988 ама за жал не е и си добивме нешто што е многу подобро од тоа што го имавме а сепак не е по денешните светски, европски па и регионални стандарди. Зарем ќе си дозволат такво нешто и со најважниот проект од јавниот превоз? Зарем 160.000 евра се толку многу за проект што на крај ќе кошта десетици па и стотици милиони евра??? 
 
 
Од Градот велат корпорацијата доставила најдобри финансиски услови, што било пресудно при изборот.
 
Да беше ова главниот критериум например за новите трамваји и немаше толку да ми смета, пошто лесно е кога ќе имаш малце екстра кеш ќе си купиш поубави, но дали ќе можат во иднина лесно, евтино или воопшто да го сменат основниот проект доколку има проблеми???
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1029 Posted: 05-Oct-2008 at 13:19

Италијанска корпорација го доби тендерот за трамвајот

За 12 дена ќе биде дефинитивно потпишан договорот со Италијанците

Деспина Трајковска

Корпорацијата предводена од италијанските фирми „Џанкарло Боно - Долџаго“ и „ Аксиома Десин“, а во која се и бугарската „Проџект билдинг оф транспорт системс“ и македонската „МАК 2000“, е избрана за најповолен понудувач на тендерот за изработка на основниот проект за изградба на трамвајскиот систем во Скопје. Од Градот потврдуваат дека вчера завршиле со евалуацијата на тендерот и за исходот веќе се доставени известувања до другите фирми-учеснички. За 12 дена ќе биде познато дали италијанската корпорација дефинитивно ќе го потпише договорот за изработка на основниот проект, период во кој другите кандидати на тендерот ќе можат да поднесат жалби. Од Градот велат корпорацијата доставила најдобри финансиски услови, што било пресудно при изборот.

„Нивната понуда достигна околу 470.000 евра, што е речиси за 200 илјади помалку од другите. Иако шпанската фирма имаше подобра понуда во однос на техничкиот квалитет и иновациите, сепак, нивната финансиска конструкција беше многу повисока, околу 630.000 евра“, објаснуваат од Градот и потенцираат дека веднаш по потпишувањето на договорот, избраната фирма ќе треба во рок од два месеца да го изработи проектот за депото. Не е исклучена можноста, тој рок да биде скратен, за градежните активности да започнат пред Нова година.

Паралелно со тоа, фирмата ќе треба да го изработи и проектот за првите три километри од трамвајската траса од Ново Лисиче до Центар, а веднаш потоа ќе се распише тендерот за избор на изведувач.

Инаку, на меѓународниот тендер се пријавија четири фирми. Освен италијанската корпорација, учествуваа и германската компанија „Планунгсбуро“, австриската ВЦЕ и шпанската компанија „Идом инженерија“.

Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #1030 Posted: 04-Oct-2008 at 04:16
Originally posted by Cloverstack

Абе ајде... Клучката Континентал ја гради 2 години, а трамвајов ќе го изгради за 2 месеци?!?

Ако во февруари биде готова линијата Н.Лисиче-Комплекс Банки и „тргне“ првиот трамвај (не навлегувајќи во квалитетот на проектот за кој сто пати ги имам кажано моите забелешки), ја со две раце ќе гласам за Трифун Crazy


Druzhe nema trifun da gradi ke gradat Italjani tie nema da se vlechkaat. Ne rechi dva pati sve e mozno, samo drug pat namesto da glasas za Trifun daj barem ponudi edno meze,rakiicka,pivce u toj stil, da bides malce po ubedliv Cheers Cheers Cheers
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1031 Posted: 03-Oct-2008 at 23:17
Како за почеток(бидејќи градот нема пари!) јас би ја направил Владимир Комаров еднонасочна улица од правецот на Аеродром кон центар, при што би одела преку новиот мост и булевар Гоце Делчев кон центарот на градот. Во обратна насока би ја искористил новопробиената улица кај селската автобуска станица под транспортен центар, исто така како еднонасочна но во правец Центар-Аеродром, при што автомобилите би излегувале во Аеродром на раскрсницата кај ТОБАКО во Аеродром. Од ТОБАКО до Ново Лисиче би го искористил средишниот простор на булеварот или да се направи трамвајската пруга во тревата или на местото на средишниот простор да никнат по уште една лента во двата правци за автомобили. Тоа е мојата идејаBig%20smile!
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #1032 Posted: 03-Oct-2008 at 20:34

па ако има и автобуси нека има и трамваи на два спрата но пак и за тоа ќе треба владата да скокне... Thumbs%20Up



Edited by pO beTon - 03-Oct-2008 at 20:38
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1033 Posted: 03-Oct-2008 at 18:25
Originally posted by lslcrew

Баш прееска ја буљав таа врска асном-делчев. Незнам кај си видел поместување на вардар.

Премостување човече, не поместување. Читај повнимателно пред да ми изрипаш!  Bash Big%20smile


Башка гледав дали ја сече фабриката (топлана ли е, што ли е), тамо нема никакви поголеми проблеми освен маалото.

Па што има врска тоа дали ја сече топланата (топланата не е ниту блиску). АСНОМ - Гоце Делчев е не баш мала делница, која меѓудругото поминува низ многу приватен имот и ќе биде ем скапо ем комплицирано да се изгради.


Edited by Cloverstack - 03-Oct-2008 at 18:26
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1034 Posted: 03-Oct-2008 at 18:07
Баш прееска ја буљав таа врска асном-делчев. Незнам кај си видел поместување на вардар. Башка гледав дали ја сече фабриката (топлана ли е, што ли е), тамо нема никакви поголеми проблеми освен маалото.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1035 Posted: 03-Oct-2008 at 18:04
Originally posted by BOJAN

да се изведат градежни работи на алтернативните улици како Владимир Комаров, од каде би можело да се движат автомобилите како алтернатива.

Многу лоша алтернатива, а во овој момент со онаква крстосница кај транспортен центар не би можела ни да функционира.
Алтенратива било спојување на булеварите АСНОМ и Гоце Делчев (како што е зацртано во ГУП), а тоа е прилично голема инвестиција а вклучува и премостување на Вардар. Но со вака испланиран ЛРТ (на постоечка десна коловозна лента) не гледам друг начин а да не се закрчат работите... кај транспортен центар ќе биде неподносливо ако не постои врската АСНОМ - Гоце Делчев. За во центар не сакам ни да помислам како ќе биде, а за да се оправат работите таму ќе требаат многу поскапи инвестиции.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1036 Posted: 03-Oct-2008 at 17:20
Така пишуваше во весник, дека ќе чини 50 милиони евра. А и реално треба да чини толку, ќе треба да се купат десетина трамваи, да се изгради целата трамвајска мрежа, да се изгради комплетно ново депо за трамваи во Ново Лисиче, а сигурно и да се изведат градежни работи на алтернативните улици како Владимир Комаров, од каде би можело да се движат автомобилите како алтернатива. Тоа ќе чини многу, многу пари!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1037 Posted: 03-Oct-2008 at 09:27
Да беа добро испланирани трасите веројатно ќе бев ЗА методот на "калемење" иако принципелно се сложувам со вас дека е грешен и не личи на ништо.

Сепак во оваа ситуација можеби е подобро и да не се почнува воопшто. Во делот во Аеродром и има решение да се реши проблемот. Ако се изградат трамвајските траси во крајните најдесни ленти тогаш некој ден ќе може да се прошири коловозот во средишниот дел каде требаше да биде трамвајот. Но во деловите накај центар ќе направат ненормална штета и само ќе се дозакрчат работите.
Back to Top
dacito View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 24-Sep-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 131
  Quote dacito Quote  Post ReplyReply #1038 Posted: 03-Oct-2008 at 09:06
Стварно не се нормални еј... За една иста работа по 9 пати сечат ленти, за една иста работа 16 пати ги пролонгираат роковите, а пред да се почне со било што бомбастични најави до немај каде. Овие рокови од 2, 6 месеца се смешни. 2, 6 години е многу пореално... Освен тоа мислам дека немаме пари за ова. Мислам дека нашиот градоначелник не треба да му го накалеми овој проект на некој друг. Што ако тој по него не сака да го догради почнатото??? Ќе остане да зјае така, ќе пропаѓа, како крстот едно време, и како салите на Љубчо. Трифке се однесува како да ги решил малтене сите проблеми на Скопјани, па сега ајде да одиме на нешто појако. А Скопје, што би се рекло, „цури са све стране“
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1039 Posted: 03-Oct-2008 at 02:03
Трамвајов најбољи да си стои за некои бољи времиња. Језда сметам дека Скопје воопшто не треба да има трамвај, ама ај....
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1040 Posted: 03-Oct-2008 at 01:05
Абе ајде... Клучката Континентал ја гради 2 години, а трамвајов ќе го изгради за 2 месеци?!?

Ако во февруари биде готова линијата Н.Лисиче-Комплекс Банки и „тргне“ првиот трамвај (не навлегувајќи во квалитетот на проектот за кој сто пати ги имам кажано моите забелешки), ја со две раце ќе гласам за Трифун Crazy


Edited by Cloverstack - 03-Oct-2008 at 01:08
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5051525354 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.359 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.