![]() |
![]() |
![]() |
Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5051525354 60> |
Author | ||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||
Пишав дека замислата ми out of space и чиста фантазија. Сепак, врска со железничка врска со Аеродромот мора да се воспостави. Не чинела многу, а средства би требало да се вложат во доизградба на пругата во аеродромот како и изградбата на модерна станица на аеродромот, што е работа што треба сега да се проектира заедно со новата аеродромска зграда! Транспортниот центар би била идеална крајна станица на оваа линија, ем е во центарот на градот, ем има шести изграден перон на кој треба да се постават единствено шини. Што се однесува до средствата за трамвајскиот проект и јас се согласувам тоа да го оставиме на експертите, но во секој случај ќе чини многу.
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
А што ќе ни се експерти кога имаме луѓе кои од ракав знаат да кажат колку сето тоа ќе кошта?
![]() |
||||
![]() |
||||
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
|||
stotici miljoni evra pa ovoj proekt nema ni 20 kilometri nema valjda shinite od zlato da gi napravat. Nema da bide tolku skapo sigurno, treba samo ubavo da se izplanira i da bide napraveno na visoko nivo. Materialot spored mene nema da bide tolku skap, distancata ne e golema rabotnata raka e samo vo prashanje se zavisi kolku ke baraat tie eksperti. Se ushte planovite ne se napraveni kako shto treba, ke mora seto toa da se napravi ubavo pa da se realizira ovoj golem proekt. |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
![]() Доволно е да се земе во предвид разликата во големина помеѓу Скопје и Париз, за да се заклучи дека споредби и пресликувања нема да функционираат. Нема зошто да се комбинираат толку концепти на толку мал простор, кој дополнително е прикладен токму за добро интегриран ЛРТ сервис. Тоа не значи да не се користи постојната железничка инфраструктура, напротив... Исто така во централните делови треба да има тотална денивелација, со што би се добиле карактеристики на подземна железница таму каде што е потребно. Но сето тоа да функционира како еден единствен ЛРТ систем, затоа што за големината и околностите во Скопје, не само што нема потреба туку би било и контрапродуктивно паралелно да применуваме повеќе различни концепти на шински јавен превоз. |
||||
![]() |
||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||
Јас сум out of space! Барам некоја жичка на скопскиот проблем со она како тоа го решил Париз! Се сеќавам дека Париз имаше приградска железница RER, метро систем во централниот дел на Париз, а во некои негови делови имаше и трамвај. Најкрајните точки на предградијата беа поврзани со автобуски линии, на кои пак крајни станици им беа почетните станици на RER! Иако не е за овој дел се сеќавам и на TGV системот низ Франција. Бајка за нас! Сакав да кажам дека би требало и ние да размислуваме како главниот град на Франција. Власе, Карпош, Центар и Аеродром и Ново Лисиче би требало да добијат трамвај, а јас сметам дека Ѓорче Петров, Даме Груев, Волково, Чаир, Железара, Маџари, АЕРОДРОМ СКОПЈЕ, Лисиче и Драчево треба да бидат поврзани со приградска железница која би поаѓала од пероните на Железничка станица Скопје. Се надевам дека за едно 100 години сонот би ми се остварил, новиот аеродром би добил подземна современа станица која би го поврзувала со Скопје, а Транспортниот центар целосно би се покрил со стаклена платформа.
![]() |
||||
![]() |
||||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|||
Се гледа дека се разбираш и нишкава за мене е пред се едукативна ( како и скоро сите други
Се согласувам но кога ќе се случи ова.....
ја мислам дека нема да следи она на што ти се надеваш....
туку.....
....и се разбира меѓусебни обвинувања околу тоа кој е крив.....
![]() Знам дека цитирав само делчиња од тоа што го кажа но поентата ми беше дека досегашните пропусти кои ги имаш наброено не треба да бидат изговор за понатамошни грешки, затоа што со секоја наредна грешка поправките стануваат поскапи.
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
![]() Ова е само една малечка, во низата одлуки од кои како резултат неминовно ќе добиеме лош ЛРТ. Се е наопаку - самиот основен концепт, трасите, околностите, финансиите. Но според мене, уште поглупо би било за лош проект да се фрлаат големи пари во негово гланцање. Дефинитивно многу лошо и импровизаторски го имаат обмислено проектов и никакво потенцијално гланцање нема многу да помогне. Подобро да поминеме поевтино, па кога ќе стане јасно дека Скопје е закрчено и дека мора нешто радикално да се превземе, можда ќе дочекаме и голем дел од тие пруги и друга инфраструктура да се гради повторно со цел ем ЛРТ мрежата да биде многу поефикасна ем што помалку да го попречува сообраќајот низ градот. Јасно дека е глупо прво да платиш за лоша мрежа, па после да платиш за нејзино отстранување и градење на нова, но сепак е подобро отколку да останеш заглавен со првобитната лоша мрежа, а ефектите да ги платиш многуструко (индиректно, ама тоа ништо не менува освен за политичарите). |
||||
![]() |
||||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|||
![]() Доколку за само 160.000 евра свесно се одлучуваат за инфериорна понуда за волку важен и голем (читај скап) проект, мислам нема што да се дискутира понатаму.
Незнам зошто али ме потсеќа на пенов и салата, упорно ветуше сала (иако реално градот немаше финансиски средства) почна да гради и нормално снема пари па мораше владата да ја превземе салата и на крај добивме нова сала која би била супер да беше 1988 ама за жал не е и си добивме нешто што е многу подобро од тоа што го имавме а сепак не е по денешните светски, европски па и регионални стандарди. Зарем ќе си дозволат такво нешто и со најважниот проект од јавниот превоз? Зарем 160.000 евра се толку многу за проект што на крај ќе кошта десетици па и стотици милиони евра???
Да беше ова главниот критериум например за новите трамваји и немаше толку да ми смета, пошто лесно е кога ќе имаш малце екстра кеш ќе си купиш поубави, но дали ќе можат во иднина лесно, евтино или воопшто да го сменат основниот проект доколку има проблеми???
|
||||
![]() |
||||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
|||
Druzhe nema trifun da gradi ke gradat Italjani tie nema da se vlechkaat. Ne rechi dva pati sve e mozno, samo drug pat namesto da glasas za Trifun daj barem ponudi edno meze,rakiicka,pivce u toj stil, da bides malce po ubedliv ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||
Како за почеток(бидејќи градот нема пари!) јас би ја направил Владимир Комаров еднонасочна улица од правецот на Аеродром кон центар, при што би одела преку новиот мост и булевар Гоце Делчев кон центарот на градот. Во обратна насока би ја искористил новопробиената улица кај селската автобуска станица под транспортен центар, исто така како еднонасочна но во правец Центар-Аеродром, при што автомобилите би излегувале во Аеродром на раскрсницата кај ТОБАКО во Аеродром. Од ТОБАКО до Ново Лисиче би го искористил средишниот простор на булеварот или да се направи трамвајската пруга во тревата или на местото на средишниот простор да никнат по уште една лента во двата правци за автомобили. Тоа е мојата идеја
![]() |
||||
![]() |
||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|||
па ако има и автобуси нека има и трамваи на два спрата но пак и за тоа ќе треба владата да скокне... Edited by pO beTon - 03-Oct-2008 at 20:38 |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Премостување човече, не поместување. Читај повнимателно пред да ми изрипаш! ![]() ![]()
Па што има врска тоа дали ја сече топланата (топланата не е ниту блиску). АСНОМ - Гоце Делчев е не баш мала делница, која меѓудругото поминува низ многу приватен имот и ќе биде ем скапо ем комплицирано да се изгради. Edited by Cloverstack - 03-Oct-2008 at 18:26 |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
Баш прееска ја буљав таа врска асном-делчев. Незнам кај си видел поместување на вардар. Башка гледав дали ја сече фабриката (топлана ли е, што ли е), тамо нема никакви поголеми проблеми освен маалото.
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Многу лоша алтернатива, а во овој момент со онаква крстосница кај транспортен центар не би можела ни да функционира. Алтенратива било спојување на булеварите АСНОМ и Гоце Делчев (како што е зацртано во ГУП), а тоа е прилично голема инвестиција а вклучува и премостување на Вардар. Но со вака испланиран ЛРТ (на постоечка десна коловозна лента) не гледам друг начин а да не се закрчат работите... кај транспортен центар ќе биде неподносливо ако не постои врската АСНОМ - Гоце Делчев. За во центар не сакам ни да помислам како ќе биде, а за да се оправат работите таму ќе требаат многу поскапи инвестиции. |
||||
![]() |
||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||
Така пишуваше во весник, дека ќе чини 50 милиони евра. А и реално треба да чини толку, ќе треба да се купат десетина трамваи, да се изгради целата трамвајска мрежа, да се изгради комплетно ново депо за трамваи во Ново Лисиче, а сигурно и да се изведат градежни работи на алтернативните улици како Владимир Комаров, од каде би можело да се движат автомобилите како алтернатива. Тоа ќе чини многу, многу пари!
|
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
Да беа добро испланирани трасите веројатно ќе бев ЗА методот на "калемење" иако принципелно се сложувам со вас дека е грешен и не личи на ништо.
Сепак во оваа ситуација можеби е подобро и да не се почнува воопшто. Во делот во Аеродром и има решение да се реши проблемот. Ако се изградат трамвајските траси во крајните најдесни ленти тогаш некој ден ќе може да се прошири коловозот во средишниот дел каде требаше да биде трамвајот. Но во деловите накај центар ќе направат ненормална штета и само ќе се дозакрчат работите. |
||||
![]() |
||||
dacito ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Sep-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 131 |
![]() ![]() |
|||
Стварно не се нормални еј... За една иста работа по 9 пати сечат ленти, за една иста работа 16 пати ги пролонгираат роковите, а пред да се почне со било што бомбастични најави до немај каде. Овие рокови од 2, 6 месеца се смешни. 2, 6 години е многу пореално... Освен тоа мислам дека немаме пари за ова. Мислам дека нашиот градоначелник не треба да му го накалеми овој проект на некој друг. Што ако тој по него не сака да го догради почнатото??? Ќе остане да зјае така, ќе пропаѓа, како крстот едно време, и како салите на Љубчо. Трифке се однесува како да ги решил малтене сите проблеми на Скопјани, па сега ајде да одиме на нешто појако. А Скопје, што би се рекло, „цури са све стране“
|
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
Трамвајов најбољи да си стои за некои бољи времиња. Језда сметам дека Скопје воопшто не треба да има трамвај, ама ај....
|
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Абе ајде... Клучката Континентал ја гради 2 години, а трамвајов ќе го изгради за 2 месеци?!?
Ако во февруари биде готова линијата Н.Лисиче-Комплекс Банки и „тргне“ првиот трамвај (не навлегувајќи во квалитетот на проектот за кој сто пати ги имам кажано моите забелешки), ја со две раце ќе гласам за Трифун ![]() Edited by Cloverstack - 03-Oct-2008 at 01:08 |
||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5051525354 60> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |