build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5051525354 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1021 Posted: 31-May-2011 at 23:57
Не е точен ни податокот дека грчкиот тунел (6,1 km) е најдолг на Балканот. Очигледно таму се мисли на патен тунел. Нашиот „Буковик“ на железничката пруга Гостивар - Кичево е долг 7047 метри.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1022 Posted: 31-May-2011 at 21:31

Вероватно под терминот автопат подразбираат било какви асфалтни патишта (автопати, магистрални, регионални, селски)

אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #1023 Posted: 31-May-2011 at 21:13
Originally posted by mirakuliks

Originally posted by Tuvok

^
8000 автопат реконструиран ? Закон се нашиве новинари значи.


ko prvo od kade i na albanija 8000km avtopat?


стварно се ненормални новинариве, ова и на неписмен да го кажеш ке се чуди!!! 8000км автопат се реконструирал а до вчера во Албанија немаше ни 8000 сантиметри автопат, и столбови од мостови на сред коловозна лентаWallbash
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1024 Posted: 31-May-2011 at 21:02
Originally posted by Tuvok

^
8000 автопат реконструиран ? Закон се нашиве новинари значи.


ko prvo od kade i na albanija 8000km avtopat?
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #1025 Posted: 31-May-2011 at 20:58
^
8000 автопат реконструиран ? Закон се нашиве новинари значи.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1026 Posted: 31-May-2011 at 10:36
200 km  avtopat??? a kaj sme nie

Албанија најголемо градилиште во регионот

Албанија%20најголемо%20градилиште%20во%20регионотАлбанија по повеќе децениската изолација, моментално е најголемото градилиште во регионот, што се потврдува преку големиот број на станбени, деловни и туристички објекти кои се градат.Од 2006 година обновени се 8.000 километри автопат кои водат кон брегот.

Моментално се градат 200 километри автопат, а следува и изградба на инфраструктура кон планините.Импресивни резултати остварува во областа на туризмот кој се развива во последните пет години.

http://www.kapital.com.mk/MK/region/68738/albanija_najgolemo_gradilishte_vo_regionot.aspx
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1027 Posted: 31-May-2011 at 10:35

Грција гради најдолг тунел на Балканот

Грција%20гради%20најдолг%20тунел%20на%20БалканотПрвата фаза во изградбата на најдолгиот тунел во Грција и на Балканот заврши, јавуваат грчките медиуми.Тунелот се наоѓа на главната магистрала меѓу Атина и Солун, во реонот на долината Темпи, во централниот дел на земјата.Изградбата на тунелот со должина 6,1 километри почна во 2008 година, а неговата вредност се проценува на 1,3 милијарди евра.

http://www.kapital.com.mk/MK/region/68741/grcija_gradi_najdolg_tunel_na_balkanot.aspx
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #1028 Posted: 25-May-2011 at 20:54
Originally posted by Andrej_LJ

Мал апдејт (не сосема нов, се работи за слики направени во периодот 8-10 Мај 2011 година) на изградбата на дел од јужниот дел на Софискиот Обиколен Пат - СОП помеѓу Симеоновско шосе и булеварот Александар Малинов, во населбата Младост 4.



Eве и некои пресни слики, од brank(ССЦ)




















Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1029 Posted: 25-May-2011 at 19:34
I jas prv pat slusam od ova gradba. Albanija prodolzuva so golemi projekti, kolku sto sum slusnal, kje gradat uste 2 novi avtopatista a kje rekonstruiraat nekolku avtopatista iako budzetot im e nekolku pati pomal od Makedonija.Applause
Lugje, mora i kaj nas da se pocne so nesto seriozno namesto sto znam jas krpenje na avtopatista, ne poradi inaet tuku da pokazeme deka i ova drzava moze!

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1030 Posted: 25-May-2011 at 19:20
Одличен проект, не сум ни знаел дека се гради ова Cheers
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1031 Posted: 25-May-2011 at 16:56
Албанците вчера го пуштиле во употреба новиот мост на река Бојана (на албански Буна). Се работи за подвижен, ротирачки мост, кој по потреба овозможува поминување на поголеми пловила по реката, кон Скадарско езеро.

Колку што разбрав, вкупната должина на новиот мост е 275,5 метри, широчината 13,5 метри, а инвестицијата 7,2 милиони УСД. Еве неколку слики и едно видео. На почетокот на видеото може да се види и стариот дрвен мост, кој сме го спомнувале неколку пати низ дискусиите на форумов, во контекст на нашата поврзаност со пристаништето во Бар.


1


2


3


4

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1032 Posted: 23-May-2011 at 13:46
Мал апдејт (не сосема нов, се работи за слики направени во периодот 8-10 Мај 2011 година) на изградбата на дел од јужниот дел на Софискиот Обиколен Пат - СОП помеѓу Симеоновско шосе и булеварот Александар Малинов, во населбата Младост 4.

Иако делницата фактички започна да се гради пред 3-4 месеци, напредокот е неверојатен. Се градат сите 3 патни јазли (Симеоновски лифт, Бистришко шосе и Младост 4), при што во напредна фаза е големата ескада, надпатникот и довршувањето на патниот јазол Младост 4 (кој е започнат со изградба уште пред крајот на комунизмот во Бугарија, но никогаш целосно довршен и ставен во функција).

Следат слики на членовите ФлоутингШифт и Чилио од ССЦ:

Пред првиот продажен салон на ИКЕА во Бугарија, беше изградена привремена траса, при што сообраќајот беше отклонет за да може работата да се одвива непрекинато:



Се вршиат и земјените работи по трасата:





Изградба на патниот јазол Симеоновски лифт на кој ќе преминува булеварот Симеоновско шосе:







"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1033 Posted: 17-May-2011 at 21:58
Штета ќе биде Скопје и Софија да не се поврзани со автопатско решение. Се работи за најголемите 2 града во централен Балкан и се само 220км оддалечени, што значи со добар автопат не би требало повеќе од 2 ипол саати.
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #1034 Posted: 17-May-2011 at 21:53
Едно видео на целата траса на А5 Лjулин од Софиjа до почетокот на Струма.

Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #1035 Posted: 17-May-2011 at 20:28
Originally posted by Cloverstack


@ inkВо ред е сето тоа што го кажуваш, јас не го негирам, само велам дека за Македонија е нерационално да гради автопат од Куманово према Крива Паланка, воколку Бугарија од другата страна исто така не гради автопат. Впрочем и кај нас има други поголеми приоритети, а исто така и кај нас теренот кај Крива Паланка е ужасен. Така да резонот тука е ист. Покрај тоа не треба да се заборави дека Ќустендил е 3 пати поголем град
од Крива Паланка, па доколку Бугарија кон Ќустендил гради само експресен
пат, за Македонија би било уште понерационално да гради автопат кон
Крива Паланка. Она што е помеѓу Куманово и Крива Паланка исто така ни од
далеку не изискува автопат.Инаку разликата помеѓу автопат и експресен пат не е само во лентите за застанување, туку во редица стандарди, како на пример радиусите на кривините, што е многу построга кај автопатите. Овие повисоки стандарди се особено проблем кај тежок терен, така да разликата во цена ите како би била голема. А ова исто така значи дека таков пат во таква околина не може едноставно да се надгради во автопат со тоа што ќе му се додадат ленти за застанување. Ако Бугарија решила да гради експресен пат на оваа делница, тоа е долгорочен избор.Кај вас сте донеле одлука која било проценето дека е во најдобар интерес на Бугарија. И Македонија треба да донесе одлука која е во најдобар интерес за нас, а во овие околности сметам дека нема веќе дилеми дека автопат Куманово - Крива Паланка е неоправдан и нерационален проект.

Наполно сум согласен,дека е тежок теренот и от ваша страна. Не можам да кажам колко е долгосрочен избор от страна на бугарската влада,заштото само преди 1 година се зборуваше за автопат.Се е можно да се промени. Докато немаме краен вариант е многу тежко да се каже друго.
Лично jaс не гледам проблем и от двете страни да биде експресен автопат или при повеке финансии и желба - тунел неколко километри со автопат от двете страни на границата.
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #1036 Posted: 17-May-2011 at 20:18
Originally posted by krale

Кога е предвиден рокот на изградба да биде завршено до граница?

Нема точен датум,заштото се уште не е гледана новата програма от ЕУ. Новата програма почнува от 2014 до 2020 година.
Ако останат пари от изградбата на сегашните автопати има можност да почнат и този програмен период на градат. Така стана со автопатот Софиja-србска граница(останаха им пари от тендерите на магистрала Тракиja и со нив започнаха проекта и реализациjaта).
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1037 Posted: 17-May-2011 at 17:26
@ ink

Во ред е сето тоа што го кажуваш, јас не го негирам, само велам дека за Македонија е нерационално да гради автопат од Куманово према Крива Паланка, воколку Бугарија од другата страна исто така не гради автопат. Впрочем и кај нас има други поголеми приоритети, а исто така и кај нас теренот кај Крива Паланка е ужасен. Така да резонот тука е ист. Покрај тоа не треба да се заборави дека Ќустендил е 3 пати поголем град од Крива Паланка, па доколку Бугарија кон Ќустендил гради само експресен пат, за Македонија би било уште понерационално да гради автопат кон Крива Паланка. Она што е помеѓу Куманово и Крива Паланка исто така ни од далеку не изискува автопат.

Инаку разликата помеѓу автопат и експресен пат не е само во лентите за застанување, туку во редица стандарди, како на пример радиусите на кривините, што е многу построга кај автопатите. Овие повисоки стандарди се особено проблем кај тежок терен, така да разликата во цена ите како би била голема. А ова исто така значи дека таков пат во таква околина не може едноставно да се надгради во автопат со тоа што ќе му се додадат ленти за застанување. Ако Бугарија решила да гради експресен пат на оваа делница, тоа е долгорочен избор.

Кај вас сте донеле одлука која било проценето дека е во најдобар интерес на Бугарија. И Македонија треба да донесе одлука која е во најдобар интерес за нас, а во овие околности сметам дека нема веќе дилеми дека автопат Куманово - Крива Паланка е неоправдан и нерационален проект.


Edited by Cloverstack - 17-May-2011 at 17:28
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1038 Posted: 17-May-2011 at 16:21
Кога е предвиден рокот на изградба да биде завршено до граница?
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #1039 Posted: 17-May-2011 at 16:11
Originally posted by Мартин

Originally posted by Korsis

Originally posted by Supervisor

Ништо специјално се работи само за 19 км. Се надевам во иднина ќе се обрне внимание за продолжување на трасата кон Ќустендил.


Во Бугарија на транспортните врски со Македонија веќе не се гледа како на... нешто специјално. Нема да се гради автопат кон Ќустендил, само експресни патишта со четири ленти од Ќустендил до Перник и Дупница и тоа по 2013 година.
Корсис, која е причината за ваква промена во планот?

Тежко е да се каже поради едно единствено нешто,но тук се земат предвид доста работи.
Прво потокот през това трасе не е многу голем, терена е многу неблагоприjaтен за прокарване на автопат, не дека не е можно,но ке се спестат пари, за тези 85 км от Перник (ПJ Даскалово до граничниот премин) се оценуват на около 220 милиона евро. Во този програмен период ке биде само проектиран,а во наредниот ке започне изградбата.
И не на последно место има тук и политика.Промените станаха след идването на новата влада во Бугариja.
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #1040 Posted: 17-May-2011 at 15:44
Originally posted by Cloverstack


Убаво е тоа што има статус на меѓународен коридор,  но тоа пред се би требало да биде предност во стигнување до поволни финансии за изградба, а не товар да градиме скапи делници за патишта со смешно ниво на сообраќај кое не оправдува голем проект. Особено во случајов кога очигледно со Бугарија немаме разбирање дека тоа треба да е коридор кој ќе биде форсиран поради поголемата слика и стратешката важност.Во такви околности способноста за реализација на вакви проекти ќе ни биде попаметно да ја покажеме на некои други делници.

До 2013 година коридор 8 ке биде изграден от бугарска страна на едно 90%.
Ке остане само от делницата Даскалово до самиот граничен премин,а разликата ке е дека нема да е 2+1/2+1,а ке биде 2/2 (како Тетово-Гостивар). Нема да има авариjни ленти.
Не можам да се согласам дека не е форсиран К8. Форсиран е и на железничката инфраструктура и на патната инфраструктура,но автопат не се гради от днес за утре.
Целиот автопат "Тракиja" е дел от К8. Само по неja се градат 3 лота во момента.

Edited by ink - 17-May-2011 at 15:51
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5051525354 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.439 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.