build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5152535455 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1041 Posted: 14-Oct-2011 at 12:04
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=37&egId=13&eventId=81411
 

Истепан возач на автобус на ЈСП

 
Тројца насилници истепале возач на ЈСП кој сообраќал на линијата 56 затоа што не дозволил патник да се качи додека автобусот стоел на семафор.

 
Уште еден пример за скопска култура.


Edited by Dexter26 - 14-Oct-2011 at 12:04
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1042 Posted: 07-Oct-2011 at 18:45
http://on.net.mk/video/na-trkala/ushte-eden-samo
 

Уште еден само

 
 Секој од нас мисли дека некогаш во живот се возел со најполниот автобус на свет. Секој од нас има право да греши и секој треба да им се извини на луѓево внатре.

 
Кој би рекол дека имало и полош јавен автобуски превоз од скопскиот Eeek
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1043 Posted: 06-Oct-2011 at 16:32
Директорот на ЈСП Скопје би требало да се позанимава малку повеќе со долговите што ги книжи претпријатието секоја година, да се обиде да го намали минусот на годишно ниво, а не да се занимава со крајно периферни работи.

Со големо нетрпение го очекувам годишниот финансиски извештај за претпријатието за оваа година, колкави загуби ќе прокнижи годинава.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1044 Posted: 06-Oct-2011 at 16:01
па уште и гордо во весник се објавува како да се случила некоја голема реформација Rollin
ептен почнавме во крајности да одиме... и што е најсмешно, организирано диџејство ќе има

ај батали тоа, не ми е јасно како може директоров гордо да најавува како во автобусот ќе се пуштале реклами за јсп и за тоа како отвориле веб-страна, а патниците немаат основна претстава за линиите, нивната фреквенција и автобуските станици... жалосно
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #1045 Posted: 06-Oct-2011 at 11:17
Е сега ми дојде душата на место...уште Ерик Фокс и Диџеј Дајнамајт да запеат некој хит, како што тие најдобро знаат да го праат тоа и кола не палам веќе - строго чекам doubledecker...во друг автобус не влегувам....
Добро бе...овој директоров не е нормален, жими се...не ми се верува уште со што се занимава...пред неколку месеци зборевме на темава...

Од тука

ЈСП ГО ЗАБРАНИ ШУНДОТ ВО СВОИТЕ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА

Kласика за одморање нерви во двокатните автобуси



Поради поплаки од граѓаните дека возачите, од рано утро, ги дразнат со турбофолк-музика, во иднина, во договор со диџеј Ицко и Ерик Фокс ќе се пушта различна, но пригодна музика


Поп, рок, електронска, диско, класична музика ќе се слуша од звучниците во двокатните автобуси, но во никој случај турбофолк, најави вчера директорот на Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“, Мишо Николов. Оваа одлука на претпријатието доаѓа по голем број поплаки на граѓани дека возачите не водат сметка за патниците и дека ги дразнат со турбофолк-музика уште од рано утро.

Николов вчера го промовираше новиот проект кој ЈСП го реализира во соработка со диџеј Ицко и Ерик Фокс од „Антена 5“. Договорено е во автобусите да се пушта музика која ќе одговара на временскиот период од денот.

- Решивме да направиме нешто поинакво во градскиот превоз, иако е тешко да ги задоволиме сите вкусови. Наутро ќе се пушта помирна, класична музика, бидејќи во тој период од денот се возат постари патници. Сметаме дека во тоа време од денот музиката не смее да биде нападна, туку треба да влијае позитивно на расположението на патниците. Веќе напладне ќе има подинамична музика, актуелни хитови од светската музичка сцена, но и домашни. Попладне ќе се пушта порелаксирачка музика , а веќе во вечерните часови, кога автобусите ги користат повеќе млади луѓе, електронска музика, авторски миксови на диџеите - објасни диџеј Ицко.

Објасни дека во преговори се со Агенцијата за млади и спорт да им дозволат да пуштаат хитови и од цедето издадено по повод 20 години постоење на независна Македонија.

Она што е интересно, е дека меѓу песните ќе има снимено и кратки рекламни спотови, поврзано со новитетите во ЈСП, како на пример за новата веб-страница на жичницата, но и корисни информации за граѓаните.

Избраната музика, во почетната фаза од овој проект, рече директорот, ќе се слуша само во двокатните автобуси. Доколку наиде на позитивни реакции која граѓаните, оваа музичка практика ќе се востанови во украинските автобуси. На возачите веќе им се поделени УСБ-стикови со снимената музика. Дел од нив веќе ја пуштаат, а дел од нив тоа ќе го сторат од денеска.

Директорот Николов не сакаше да ја прецизира сумата која ќе им биде доделена на диџеите, со објаснување дека се работи за „нивна добра волја и скромни хонорари“.

Анела Петрова
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1046 Posted: 05-Oct-2011 at 22:45
Originally posted by BOJAN

Ние континуирано се занимаваме со глупости, ова е само еден доказ во таа насока. Жалосно е со какви небитни работи се занимаваат од ЈСП - Скопје .


Уште еден пример за сериозноста и професионалноста на раководството на ЈСП
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1047 Posted: 05-Oct-2011 at 19:02
Ние континуирано се занимаваме со глупости, ова е само еден доказ во таа насока. Жалосно е со какви небитни работи се занимаваат од ЈСП - Скопје .
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #1048 Posted: 05-Oct-2011 at 14:58
Samo gluposti izmisluvaat,tolku li e tesko da se napravi da nema muzika tuku na zvucnikot edinstveno da odat postojkite na koi zastanuva avtobusot.Pa koj saka muzika ima telefoni,ipod-i i sto li uste ne,slusalkite na usi i gotovo.

p.s.im predlagam na JSP vo sabota da bidi karaoke.

Музика за сечиј вкус во двокатните автобуси

Од денеска ЈСП Скопје ќе започне со реализација на проектот за унифицирање на музиката која се пушта во двокатните автобуси.

- Во соработка со ди-џеите Ицко и Ерик Фокс, во автобусите на ЈСП „Скопје“ ќе се пуштаат неколку различни жанрови на музика во зависност од периодот на денот. Во утринските часови ќе се пушта помирна класична музика, додека во текот на денот со зголемување на динамиката на движење во автобусите, ќе се пушта и подинамична музика. Во вечерните часови ќе следи ноќна, електронска музика, соопшти ЈСП „Скопје“.

Ваквиот проект, нагласуваат од ЈСП, се спроведува на барање на граѓаните односно за креирање на нови посовремени урбани навики.


http://www.time.mk/read/932c145425/a8f71a6fd9/index.html
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1049 Posted: 03-Oct-2011 at 10:06
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=37&egId=13&eventId=80908
 

Натепал возач на ЈСП оти жена му паднала во автобусот

 
Скопјанец натепал возач на автобус на линија број 5 на ЈСП вчера попладне затоа што кога тргнал автобусот жената на напаѓачот паднала. Возачот имал видливи повреди на лицето, соопшти МВР.

Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1050 Posted: 15-Sep-2011 at 07:24
     
    Дали знаеш од кога ќе почне тој организиран превоз? Дали има измени на трасите на постоечките линии? И најбитно, дали и понатаму ќе возат самоодните контејнери и канти, како што се Iveco-вците на Штуз и другите нивни стари т.н. автобуси, минибус-кантата на Кула-Транс, Ице-турс за Режановце со својата хорор-канта, Стевани-Бенз со распоаднатите комбиња и слично? Зашто ако останат овие конзерви, бадијала и организиран превоз и сета демагогија од локалната власт.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1051 Posted: 14-Sep-2011 at 17:43

Општината доби организиран градски превоз

 Компаниите „Оли-травел„, „Јоцо-турс„, „Штуз„ и „Глобус„,во наредните 5 години ќе ги превезуваат патниците на градските линии во општината. Со 55 современи автобуси и минибуси, автопревозниците-партнери ќе покриваат 32 линии во градот и приградските населби.

Општината%20доби%20организиран%20градски%20превоз

 Дозволите за вршење на градски линиски превоз, како организирана дејност од јавен интерес, денеска ги врачи градоначалникот Зоран Дамјановски, по завршување на јавниот повик.

Работата ја добиа автопревозниците кои ги исполнуваат сите услови пропишани со закон за линиски превоз на патници. Значи ги одбравме најдобрите, оние кои имаат возен парк со автобуси и комбиња по утврдените стандарди Еуро 2 и Еуро 3, и кои можат на граѓаните да им обезбедат безбедно патување. Се она што се случуваше во изминатите години, во сообраќај да се вклучат не проверени возила веќе е минато. Превозниците имаат обврска да се придржуваат на пропишаните правила и да понесат одговорност доколку не ги применуваат- рече градоначалникот Дамјановски.

Една од обврските на автопревозниците е да инвестираат во развојот на градскиот собраќај со поставување на покриени автобуски постројки со карта на линијата каде се одвива сообраќајот, и да обезбедат бесплатен превоз еден ден во неделата за пензионерите.    

Голема е честа е што локалната самоуправа ни ја даде довербата, но уште поголема е обврската што произлегува од договорот што денеска го потпишавме. Затоа ги повикувам граѓаните да помогнат во имплементација на договорот, и заеднички да го подигнеме нивото на линискиот превоз како што доликува на град како Куманово -изјави Оливер Стефановски директор на Оли-травел.

Тој најави дека компаниите ќе издаваат месечни билети за граѓаните, кои ќе можат да ги користат на сите линии во Општината, а ќе има и посебни поволности за средношколците и основците. Граѓаните ќе ги препознаат автобусите на лиценцираните превозници, по амблемот-грбот на Општина Куманово, кој ќе биде истакнат на двете страни на нивните автобуси и минибуси.

Сопственикот на Штуз Борис Трајковски, потсети дека ова е единствена можност да се стави ред во градскиот сообраќај, да се обезбеди сигурноста во превезувањето на патниците, да се сочува животната средина и да се полни буџетот на Општината.

http://www.kumanovonews.com/vesti/ekonomija/opstinata-dobi-organiziran-gradski-prevoz.html
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1052 Posted: 14-Sep-2011 at 14:01

Едно прашање.

Дали знае некој, колку е просечната ширина на столчињата во градски автобуси?

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #1053 Posted: 13-Sep-2011 at 19:36
Се согласувам со повеќет дека двокатните неможат и не треба да бидат примарни носители на градскиот сообраќај во Скопје. Веројатно моменетално тие ќе понесат голем терет но тука не треба да се застане со развивањето на градскиот сообраќај во Скопје. Особено на најопроврените оски како што се Ѓорче-Автокоманда или Ѓорче-Аеродром потребно е друго решение.
Бидејќи Трамвајот е моментално само желба и инвестиција која во догледно време нема да се случи потребно е да се размислува на алтернативни решенија кои би биле приближно ефективни но многу поевтини. Едно решение според мене е повторно враќање на жолтите траки и разграничување на Градскиот со индивидуалниот превоз. Со тоа би се обезбедил обрз такт на сообраќајот. Како дополнување на ова на најоптоварените градски оски би вовел двозглобни автобуси (види слика). Овие автобуси се за 7 метра подолги од обичните со еден зглоб и имат поголем капацитет за 40 патника од еднозглобните. Овој тип на автобус има поминато тест во Хамбург и тоа од 19 Јануар до 12 Март 2004 и се покажа како исклучително ефикасен.
Тестирањето е извршено на линија која дневно има 50 илјади патници во еден правец и се смета за една од најоптоварените автобуски линии во Европа. Проценката е дека со воведувањето на двозглобнитеавтобуси на оваа линија освен подобрниот квалитет и конфорт би допринел и за подобрување на екологијата како и до намалување на тошоците. Заштедата на годишне ниво според порценките само за оваа линија би биле околу еден милион евра годишно.








Edited by kultuzin - 13-Sep-2011 at 22:26
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1054 Posted: 01-Sep-2011 at 13:34
Originally posted by OCB

Како што напишав и погоре, според мене 4,9% од приходот од билети ќе ги задржува „ЕМ тест“ додека останатите 95,1% ќе треба да ги добива ЈСП.

Не ми е јасно зошто во статијата на „Дневник“ се спомнува дека „ЕМ тест“ ќе добијат и рекламен простор во автобусите. Некој со поинакво толкување?

 
Па, како што ни е општо познато, државата е лош домаќин и лош стопанственик, а градовите, барем градот Скопје од гледна точка на ЈСП Скопје, покажа и докажа на дело дека оди по стапките на државата.
 
И најверојатно затоа сакаат некој друг, приватен инвеститор се разбира, да го исчисти ѓубрето кое се наталожило низ децениите негрижа и несовесно работење, така прават со загубарите кои никако да ги продадат (па која будала би купувала фирма која не вреди ни една третина од своите вкупни долгови и загуби ???), па така сакаат да направат и со автобусите.

Со рекламирањето на автобусите и на автобуските постројки следува и одржување на нивната чистота, одговорност од која ЈСП Скопје со најголемо задоволство би се ослободиле и би ја препуштиле на некој друг, приватен инвеститор се разбира, кој ќе го крка стапот секогаш кога нешто не е во ред како што треба.
 
Автомати за продажба и поништување на билети не се некоја филозофија, ќе ги купиш еднаш и ќе ги користиш барем во наредните 5 години, но со нивното купување и користење доаѓа и одржување, а ние скопјани и не сме баш ептен културни и совесни кон тоа што е купено со наши пари, бидејќи си даваме право да одлучуваме дали ќе биде во едно парче или ќе го раскршиме на илјадници парчиња, бидејќи нели, сепак и ние сме дале пари за тоа, скопска култура.
 
Е баш скопската култура е проблем со кој ЈСП Скопје и било која друга државна или јавна институција не би сакале да се соочуваат секојдневно, па затоа поисплатливо за нив е некој приватен инвеститор да го чисти ѓубрето и да го крка стапот за секоја глупост на нас скопјани.


Edited by Dexter26 - 01-Sep-2011 at 13:37
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #1055 Posted: 01-Sep-2011 at 12:52
Критериум за избор на најповолна понуда и доделување на Договорот за ЈПП е висина на ЈПП надоместокот без ДДВ, кој ќе го добива Приватниот партнер, изразен во процент од приходот кој ќе го остварува Јавниот партнер од продажбата на билети.

Критериумот носи ......................................................................................................100 бода
(Предност ќе имаат оние понудувачи кои ќе понудат помал процент на ЈПП надоместок)

http://jsp.com.mk/proekt.aspx?proekt=9

Пет фирми во трка за инсталирање електронски апарати во автобусите

Хрватската фирма му нуди на ЈСП 6,4 проценти, македонската „Виста“ 4,4 и „Т-мобиле 10,9 проценти. Турската фирма има понуда од 9,66, додека словачката ќе им даде 4,9 отсто од заработеното.

http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=0AB9A67F93E0854B9F7A724DC58A40C6

Како што напишав и погоре, според мене 4,9% од приходот од билети ќе ги задржува „ЕМ тест“ додека останатите 95,1% ќе треба да ги добива ЈСП.

Не ми е јасно зошто во статијата на „Дневник“ се спомнува дека „ЕМ тест“ ќе добијат и рекламен простор во автобусите. Некој со поинакво толкување?







Back to Top
WNBARCH View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 15-Apr-2011
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote WNBARCH Quote  Post ReplyReply #1056 Posted: 01-Sep-2011 at 07:58
ova so 49 procent mi e neshto nejasno.Plus shto ima na firmata nabavuvac da i se dava procent?neka i se plaka za servis posle garanten rok. nejze ke i bide plateno za aparatite? ili? i koj ke dobie prostor za reklamiranje vo avtobusite?
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #1057 Posted: 01-Sep-2011 at 00:52
ПО НЕКОЛКУ НЕУСПЕШНИ ТЕНДЕРИ

ЈСП избра фирма за електронска наплата



Словачката фирма „ЕМ тест“ ќе го инсталира системот за електронска наплата во автобусите на ЈСП, како и за нивна автоматска локација, избраа вчера од ова јавно претпријатие по неколку неуспешни тендери.

Управниот одбор на ЈСП вчера одлучи нејзината понуда да ја избере за најповолна. Се работи за јавно-приватно партнерство на десет години. Останатите пријавени фирми беа хрватската „Пента Пула“, македонските „Виста“ и „Т-мобиле“, како и турската „Кенткарт“.

Фирмата ќе има обврска во 450 автобуси да инсталира електронски апарат за наплата, како и 40 автомати за издавање и дополнување билети што ќе бидат поставени на автобуските постојки во градското подрачје.

Исто така, „ЕМ тест“ за ЈСП ќе издвојува 49 проценти (според мене ова е грешка, се мисли на 4,9%, процент кој „ЕМ тест“ ќе го задржува за себе) од својата годишна заработка од продажба на билетите, а за возврат ќе добие простор за реклами во автобусите.

Директорот на ЈСП, Мишо Николов, информираше дека словачката фирма е должна во рок од 270 дена од потпишувањето на договорот да го инсталира системот.

Електронската наплата во автобусите на ЈСП требаше да стартува од средината на октомври 2008 година, но повеќепати беше пролонгирана.

Приватните превозници воведоа електронски картички и читачи уште во 2008 година. Но, и покрај тоа, тој не профункционира комплетно во сите автобуси, со што целосно не успеа.

Крајната цел од воведувањето на овој систем е граѓаните со една купена картичка да може да ги користат услугите и надвор од автобус на ЈСП и на приватните превозници. (А.П.)

http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=84CD7F23102F7A448D505CC0D0465F56

Од веб страната на „ЕМ тест“:

     

Edited by OCB - 01-Sep-2011 at 01:13
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1058 Posted: 31-Aug-2011 at 06:39

ДЕСЕТИНА ГРАЃАНИ ЗАЛОЖНИЦИ НА НЕСОВЕСЕН возаЧ на автобус
Шофер однел патници на технички преглед


Директорот на приватното претпријатие „Слобода превоз“, Ленин Јовановски, беше на пат и рече дека не е запознаен со немилата случка, но ја осуди ваквата постапка појаснувајќи дека ќе бидат преземени соодветни репресивни мерки

Десетина патници два часа биле заложници и цел на изживување на несовесен возач на приватен автобус со број „22“. Тие уредно си платиле карта на последната станица во Волково, но наместо до саканата дестинација, присилно завршиле на технички преглед во Ѓорче Петров. Биле внатре и додека автобусот бил цел на техничка контрола затоа што возачот ги затворил вратите.

Несекојдневниот настан се случил кога полиција му наредила на возачот да го однесе автобусот на технички преглед во најблиската станица. Но наместо да ја послуша препораката на полицијата и претходно да ги симне патниците, тој возел со нив, а застанувал и собирал други на попатните станици. Случката ја раскажува патник кој ја доживеал целата голгота.

- Мислевме дека ќе н` симне попат, но тоа не се случи. Од друга страна, возеше многу бавно, пешаците се движеа побрзо од него. Кога стасавме во населбата Даме Груев, кај Новоселски Пат, патниците почнаа да реагираат за темпото на возење и сакавме да ни дозволи да се симнеме. Но, возачот ни ги затвори вратите, кои претходно беа отворени за ладење, и не ни дозволи такво нешто - раскажува револтиран патник кој сакаше да остане анонимен.

Возачот им рекол на патниците дека сите заедно ќе одат на технички преглед. Очевидецот раскажува дека тоа предизвикало голем револт кај сите, особено поради фактот дека било пладне, а притоа голема жештина. Но тој без да се обѕрне на нивните поплаки, скршнал од вообичаената маршрута на линијата „22“ кај надвозникот во Ѓорче Петров и возел с` до станицата за технички преглед. - Цело време бевме во автобусот. Речиси 20 минути додека возилото не помина низ сите фази. Преглед на кочници, па напред, назад, се трускавме како компири, додека автобусот минуваше низ справите. И тогаш се побунивме, но бесполезно. На прашањето зошто ова ни го прави, возачот без грижа на совест одговори: „Со вас побрзо ќе го минам прегледот“.

Директорот на приватното претпријатие за јавен градски превоз „Слобода превоз“, Ленин Јовановски, кој беше на пат во Русија, во телефонскиот разговор одговори дека не е запознаен со случајот, но ја осуди ваквата постапка.

- Возачот не смеел да постапи така. Требало и полицијата да му укаже на тоа. Кога ќе се вратам ќе го разгледам случајот и ќе бидат преземени соодветни репресивни мерки, во краен случај на возачот нема да му биде издаден патен налог да сообраќа - изјави Јовановски.

Од МВР велат дека во вакви случаи законите не предвидуваат казни. Според нив, патниците требало да поднесат поплака до полициската станица во Ѓорче Петров.

- На патниците им е скратена слободата на движење. Имале основа да го пријават возачот или во полициска станица или во претпријатието во чии рамки работи превозникот. Дури тогаш тој ќе биде повикан на информативен разговор и ќе му биде укажано на тоа. Во секој случај, при дефект на автобусот или при ваков случај, шоферот треба патниците да ги остави на најблиската автобуска станица, а не да се изживува со нив - рече Лиза Бендевска, портпарол во Секретаријатот за внатрешни работи - Скопје.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=7F4EA6CB95017C459132A911B7E1117F
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1059 Posted: 30-Aug-2011 at 21:22
http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=36&eventId=40347

ЛАЗ: Доцневме со автобусите ама Владата со плаќањето

 
Пенали за зделката за украинските автобуси треба да плати и министерството за транспорт, тврди производелот на автобусите од Лвов. Поради не плаќање на автобусите на време, според украинците, казната за македонската страна е околу 50 000 евра. Реакцијата од ЛАЗ доаѓа откако од транспорт вчера за АЛФА одговорија дека ќе пресметаат околу 180 000 евра пенали- 50 000 бидејќи производителот доцнеше со испораката на обичните и 130 000 поради неиспораката на 4-те зглобни автобуси.

„Првиот пат владата доцнепе 9-10 дена. Вториот пат владата доцнеше 21 ден со плаќањето. Таа сума (на пеналите) е околу 50 000 евра, од владата на Република Македонија до ЛАЗ и од ЛАЗ до владата на Република Македонија. “ изјави меѓу другото директорката на ЛАЗ за Балканот, Татјана Деријага.

Според Деријага, односите меѓу двете страни сепак биле одлични. Откако на 22 август пристигнаа и последните од 80-те украински автобуси, украинците сега чекаат само уште Владата да им ги плати возилата. Се надеваат дека Транпспорт ќе останел на ветувањето- тоа да се случи до крајот на месецот, поради обврските на украинците кон нивните кредитори.

Последните 39 од вкупно 80 украински автобуси ќе бидат свечено промовирани на 6-ти септември, заедно со 68 двокатни од Кина. За разлика од оригиналниот договор, нема да ги има 4-те зглобни автобуси. Украинците се надеваат на идна зделка за вакви автобуси во блиска иднина.

Александар Димитриевски

 
Е ова веќе разјаснува се, на Интернет страницата кон која води линкот е поставен и видео клип со веста и интервјуто.

Edited by Dexter26 - 30-Aug-2011 at 21:24
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1060 Posted: 30-Aug-2011 at 12:56
Previous
 
Па, по смртта на Санос, поранешен ФАС 11 Октомври, старите двојни автобуси, единечните автобуси со МАН шасија, како и двата понови двојни автобуси исто така со МАН шасија, ќе ни бидат единствените спомени од некогашниот производител на автобуси.


Edited by Dexter26 - 30-Aug-2011 at 22:04
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5152535455 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.516 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.