build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5152535455 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1041 Posted: 01-Mar-2011 at 18:11
Previous
 
И јас од клиповите разбрав дека бил полн, само ме интересираше дали ова беше само пробно возење,
по што возењето за обука на возачите ќе биде со или без патници ?
 
Доколку биде со патници, на кои линии ќе сообраќа автобусот,
или автобусите (освен ако грешам, мислам дека рекоа дека 2 двокатни градски автобуси пристигнале) ?


Edited by Dexter26 - 01-Mar-2011 at 18:12
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #1042 Posted: 01-Mar-2011 at 18:07
Originally posted by Dexter26



[QUOTE=Djole88]Јас само што го видов на Партизанска, во правец од Лептокарија кој Центар. Вака на прв поглед изгледа одлично и незнам зошто ама изгледа ќе ми се допадне да гледам вакви секој ден по скопскиве улици
 Вози на конкретна линија со патници, или чисто за обука го возат празен ?

Мислам дека беше скоро полн, ете од видеата видовме дека имало функционери, фоторепортери итн. Како и да е, добро изгледа на улициве на Скопје. Не е нешто онака да паѓа ептен во очи или да изгледа како чир
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1043 Posted: 01-Mar-2011 at 18:07
Еве ја статијата и на телевизија 24 Вести (http://www.24vesti.mk/):
 
http://www.24vesti.mk/S/?AC1441A10BECB7C6BF4C6A380423D4C40AD19D84
 
http://www.youtube.com/watch?v=4J9n7ikQNew
 

Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #1044 Posted: 01-Mar-2011 at 17:54
Sitel: "До крајот на годинава треба да пристигнат првите 68 двокатни автобуси од Кина, а останатите 122 во наредните две години".

Ја како што знам треба да стигнат 200 двокатни автобуси изгледа во сител се слаби со математика.
Инаку сликава со двокатниов низ скопје ме изненади мора да признам. Изгледа Кинезиве ќе бидат поточни со доставата него украинците.

Edited by toasumjas - 01-Mar-2011 at 17:58
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1045 Posted: 01-Mar-2011 at 17:34
Previous
 
По тоа што го имам забележано (еднаш при патување во Германија) кај развиените земји, ваквите плаќања се реализираат така што на секој влез од автобусот има автомат кој ја контролира рампата на влезот од автобусот.
 
Картичката е со магнетна лента, но и со чип поради заштита, бидејќи лесно се фалсификуваат картички кои доаѓаат само со магнетни ленти, на магнетната лента е запишано на колку патувања или на колку денови е ограничено патувањето со картичката.
 
Доколку патникот не го внесе билетот во автоматот, тогаш автоматот ќе ја држи рампата затворена.
 
На некои станици има автомати од кои може да се купат билети преку монети, банкноти или преку дебитни или кредитни картички (како кај автоматите за пијалоци), односно човечкиот фактор е отстранет при продажбата на билетите.
 
И автоматите за продажба на билети, и автоматите за верификација на билетите на влезовите од автобусите, доаѓаат опремени со сопствени камери.

А контролата лесно се спроведува, доколку патникот не сака да соработува со контролорот, контролорот има скенер со него кој лесно го фаќа сигналот од билетот, без разлика каде е билетот (во џеб, ташна итн.).
 
Ако скенерот фати сигнал и ако сигналот е позитивен, тогаш значи патникот има валиден билет, ако скенерот фати негативен сигнал, тогаш значи патникот има истечен билет, а ако скенерот воопшто не фати ама баш никаков сигнал, тогаш значи патникот воопшто нема билет.
 
Лесно може да се вградат камери во автобусите со сензори кои ќе препознаат лице на патник ставен на листа на недобредојдени патници, како и рампи на влезовите на автобусите кои, водени од сигналот кој ќе го добијат од сензорите на камерата, ќе му дозволат или ќе му забранат влез на патникот.
 
Значи, факт е тоа дека постои технологија која што може да ја спроведе уште посигурната и поригорозната контрола во автобусите, само треба некој да инвестира во вградување, односно имплементирање и користење на истата таа технологија.


Edited by Dexter26 - 01-Mar-2011 at 18:08
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #1046 Posted: 01-Mar-2011 at 16:55
Искрено двокатниот како што можев да го видам од видеово на Македонија24, барем внатре изгледа како Мерцедес во споредба со ЛАЗ-от. Погледнете ја контролната табла кај возачот, седиштата, подот и споредете ги со ЛАЗ-овите.
Како што разбрав плаќањето ќе се изведува исклучиве со СмартКарт, затоа што возачот е во посебна кабина и нема контакт со патниците. Скептичен сум околу тоа. Не верувам дека ќе го изведат како што треба. Секако ќе бидат потребни повеќе контролори и зголемување на казните (кога веќе немаме култура и менталитет како скандинавците )
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1047 Posted: 01-Mar-2011 at 16:40
Originally posted by mirakuliks

Mene losho mi se gleda ili navistina avotbusov na slikata e poln i gore i dole?

 
Мислам дека и горе и доле има патници, клиповите кои се прикажани на веб страниците кон кои водат наредниве 2 линкови го потврдуваат тоа:
 
http://www.sitel.com.mk/dnevnik/makedonija/promotivno-vozenje-na-dvokatniot-avtobus-po-skopskite-ulici
 
http://www.makedonija24.mk/?ContentId=2519&CatId=10


Edited by Dexter26 - 01-Mar-2011 at 16:44
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1048 Posted: 01-Mar-2011 at 16:40
Mene losho mi se gleda ili navistina avotbusov na slikata e poln i gore i dole?
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1049 Posted: 01-Mar-2011 at 15:15
Originally posted by Djole88

Јас само што го видов на Партизанска, во правец од Лептокарија кој Центар. Вака на прв поглед изгледа одлично и незнам зошто ама изгледа ќе ми се допадне да гледам вакви секој ден по скопскиве улици

 
Вози на конкретна линија со патници, или чисто за обука го возат празен ?
 
Originally posted by MKD

LondonEeek

 
Ајде лондончани, ајде на кат Rollin


Edited by Dexter26 - 01-Mar-2011 at 15:22
Back to Top
MKD View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 14-Oct-2009
Location: gevgelija
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote MKD Quote  Post ReplyReply #1050 Posted: 01-Mar-2011 at 14:39
LondonEeek
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #1051 Posted: 01-Mar-2011 at 14:19
Јас само што го видов на Партизанска, во правец од Лептокарија кој Центар. Вака на прв поглед изгледа одлично и незнам зошто ама изгледа ќе ми се допадне да гледам вакви секој ден по скопскиве улици
Back to Top
assyst View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 11-Jun-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote assyst Quote  Post ReplyReply #1052 Posted: 01-Mar-2011 at 14:08


http://twitpic.com/450a2b

Еве некој успеал да ги сликне двокатните автобуси во центарот на Скопје.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1053 Posted: 01-Mar-2011 at 13:06
И јас ова сакав да го објавам, ама ме претекнале.
Според Сител http://www.sitel.com.mk/, денеска треба да се претстават првите 2 прототипа на двокатни градски автобуси од кинески Јутонг со промотивно возење по скопските улици.
Баш ме интересира што како ќе испадне.
Се надевам дека возачите на ЈСП Скопје ќе се обучуваат во двокатни градски автобуси полни со патници, чисто колку за што е можно попрецизна и точна да им биде обуката. Big%20smile
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1054 Posted: 01-Mar-2011 at 12:31
Промотивно возење на двокатниот автобус од кинески Јутонг по скопските улици
01.03.2011 - 11:15 | Бизнис
Со промотивно возење денеска Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ ќе го претстави првиот од вкупно 202. двокатни автобуси на кинескиот производител Јутонг што Владата во наредните три години ќе ги набави за потребите на ЈСП.


До крајот на годинава треба да пристигнат првите 68 двокатни автобуси од Кина, а останатите 122 во наредните две години. Два од нив ќе бидат панорамски и ќе се користат за разгледување на Скопје и Охрид.

Автобусите иако се изработени во НР Кина најголем дел од нивните делови се од германско и американско производство. Тие ги исполнуваат нормите ЕУРО 4.

Согласно договорот, два двокатни автобусa се пристигнати во Скопје. Тие ќе се користат за обуката на возачите од ЈСП.   

Кинеските двокатани автобуси заедно со 84. нарачани нископодни автобуси од Укранина, од кои четири зглобни, до крајот на 2013 година треба целосно да го заменат веќе застарениот возен парк на ЈСП „Скопје“.

Првите 15 автобуси од украинскиот производител „ЛАЗ“ веќе сообраќаат по скопските улици.
http://sitel.com.mk/dnevnik/biznis/promotivno-vozenje-na-dvokatniot-avtobus-od-kineski-jutong-po-skopskite-ulici
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1055 Posted: 01-Mar-2011 at 12:17
Колку што разбрав од Сител. 2 двокатни автобсуи се веќе во Скопје, и изгледа денес ќе има промотивно возење.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #1056 Posted: 01-Mar-2011 at 00:47
@ Dexter 26:

Во нишката за градска железница имаш спомнато меѓу редови дека прототипот на кинескиот двоспратен автобус е пристигнат на пристаништето во Атина. Имаш некое инфо кога се очекува да стигне кај нас?


Edited by Djole88 - 01-Mar-2011 at 00:48
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1057 Posted: 20-Nov-2010 at 21:49
Е ова навистина не е фер.
Ќе даваме пари само за превозот, а не и за момата, не се вбројува во цената тоа што момата ќе ни бара билет.
Море има да се изначекаме за двокатниве автобуси од Кина.
Првиот прототип треба да дојде во март 2011, ама на него ќе вежбаат возачите на ЈСП Скопје, а првите 66 или 68 автобуси мора да пристигнат најдоцна до 31 декември 2011, таков е договорот со кинезите.
Милето Јанакиески наш уште кога го потпишаа договорот со кинезите кажа дека се очекува првите автобуси да стигнат во ноември 2011.
 
А инаку, на горниот кат на автобусите, има ли некаква граница на тежината на патниците ?
Прашувам бидејќи јас спаѓам меѓу елегантно пополнетите, со над 120 килограми.
Знам дека вакви автобуси не се играчки, и не е заебанција да си на горниот кат, па уште од предна страна, до прозорецот, и баш кога автобусот врши вртење по "прекрасниве скопски улици", да не се случи нешто што не треба.


Edited by Dexter26 - 21-Nov-2010 at 03:41
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #1058 Posted: 08-Nov-2010 at 16:47
абе ова со хостесата е баш добро. се качуваш во автобус си седнуваш на место и ти доага некоја згодна девојка и ти вели дечко ке ве молам картата Big%20smileBig%20smile
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
KinDeR View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 04-Jun-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 78
  Quote KinDeR Quote  Post ReplyReply #1059 Posted: 08-Nov-2010 at 15:53

 

Originally posted by Andrej_LJ

Иначе ова со хостесава, од практична гледна точка е чиста глупост и неефикасност.

Секако дека е глупост, јас само бев саркастичен.

Back to Top
KinDeR View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 04-Jun-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 78
  Quote KinDeR Quote  Post ReplyReply #1060 Posted: 08-Nov-2010 at 15:51
Originally posted by гитардемон

Би одбрал Мерцедес Цитаро или Конекто. Имајќи предвид дека не се на баба ми парите, туку на даночните обврзници. Не го поедноставувај изборот, не беше толку едноставен - или или.

Инаку ако веќе прашуваш, кога веќе мора така, за јавен превоз би зел модел базиран на нешто од 1990-тите, не на нешто од 1930-тите. Не станува збор за кола за кочоперење, туку за јавен превоз.

Со оглед на тоа дека правиме копија, односно ревитализација на стар модел, нели мислиш дека е глупаво да земеме модел од 1990 и да направиме модерна верзија на него. Ако е така Фиат наместо да направат нов модел на Fiat 500 требаа да направат нов модел на Fiat Tempra.

И не го поедноставувам изборот. Мојот коментар беше реплика на твојот, затоа што ти искоментира на споредбата на IN_MOTION која беше дека на него повеќе му се допаѓа нашиот за разлика од овој Белградскиот. 



Edited by KinDeR - 08-Nov-2010 at 23:49
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5152535455 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.441 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.