![]() |
![]() |
![]() |
Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5152535455 60> |
Author | |
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
Kako be 50 miljoni evra?? Pa nema valjda shinite od zlato da gi pravat. Ova se mnogu mali distanci od Biser do GTC e tocno 5 kilometri, za 5 kilometri 50 miljoni evra pa nema shansi. Toa ti se dva godishni budzeta na Gradot. Da ne se zanesuvame proektot ke bide mnogu poeftin, tramvajot ne e nekoe novo chudo. Ali se slozuvam deka nema lesno da se napravi, baska ke treba i zhicite da gi povrzat za struja ke trae ovoj proekt po dolgo vreme. A i da ne zaboravime tuka e EU, koa ke vidat deka poleka pochnuvame so rekonstrukcii,novi proekti, normalno ke pocnat i so pogolemi donacii nema valjda da ja primat Makedonija vo EU bez transport i bez patishta pa Grcija i Bugarija koj gi financirase? |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
точно, трмвајот е скап, но поарно тоа одколку истите пари да се потрошат за стотици други глупави проекти
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Само делот од Аеродром до Центар ќе не чини околу 50 милиони евра, што се многу пари, а буџетот на СКопје нема теорија да го финансира. Затоа приказнава е бајка, а Трифке сака уште еден мандат па сега им се умилкува на граѓаните. Целата мрежа низ Скопје ќе не чини стотици милиони евра, па затоа сметам дека би било интересно да се размислува за искористување и на железничката мрежа, онаа што води кон Драчево, онаа кон Маџари и ОКТа и онаа кон Сарај и Волково. Сметам дека би можело овие населби Сарај, Ѓорче Петров, Волково, Чаир, Железара, Маџари и селата по него, Лисиче и Драчево да се поврзат со Железничката станица, а оттаму граѓаните да продолжат по новата мрежа која би се изградила низ цел Центар, Аеродром, Ново Лисиче, Карпош па до Влае! Железничката има два неискористени перони шести и седми, така што оваа солуција воопшто не би била лоша, а би заштедила доста средства!
|
|
![]() |
|
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
Веројатно трифун си резонира дека ќе го зезне неговиот наследник со трамвајот како што он се чувствува зезнат од пенов со салата, а фактот дека губитниците во оваа детска игра се градот и граѓаните не е битно. Ништо чудно како што вика бојан да се запостави и овој проект зошто знаеме какви детски игри има меѓу владата и градот со ЈСП, али ќе може бар трифка да се фали дека Скопје добил трамвај ради него, било тоа сега или за едно 20 години. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Дали со ова потврдува дека воопшто нема ни да се обиде да се бори за втор мандат? Дека беше лош градоначалник тоа мислам не е спорно, но бидејќи тој со тоа не се сложува и тврди дека со оглед на околностите не можело подобро да се сработи, нека се обиде да им ги објасни работите на граѓаните. Нејсе, се плашам да не добиеме и полош градоначалник во наредниот мандат... Инаку проектот за брз трамвај е поставен на лоши основи и не треба да се „заврши“ така, туку со коренито реобмислување. |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Трифун не размислува добро. Нема да е прв пат кај нас да се заборави започнат проект, а така ќе бидне и со трамвајот. Премногу се брза, без координација со државната власт и без кредитен аранжман од странство. Да не бидне проектов како пругата кон Бугарија, да почне па да се остави! |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Како прво премногу себично, детски, глупо и што све не, од страна на Трифун. Како второ на салата не треба да гледа како да сакал некој него да го заебе. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
Четири понуди за трамвајски систем во Скопје Четири фирми доставија понуди на тендерот за изработка на основен
проект за трамвајски систем и пруга во Скопје, соопшти вчера
Одделението за односи со јавноста на Град Скопје. Понуди доставиле
германската фирма „Планунгсбиро - Дрекер“, австриската „ВЦЕ - консалт
ЗТ“, шпанската „Идом ингениерија и консулторија“, а четвртата е на
група понудувачи (домашната „МАК 2000“, италијанските „Дот.инг“ и
„Аксиома дизајн“ и бугарската „Проџект билдинг оф транспорт системс“). |
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
Многу ми е чудно како може такво нешто да се одбие, се секавам како помал во осумдесетите имаше некои таблоа со трамваји оти сите тогашни главни градови имаа само Скопје немаше , ама тоа било штета голема, здравје било поминало така ти е кога човек е неписмен
![]() |
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Сигурно немало фалсификат. Луѓето од населбите кои не ги тангирал трамвајот генерално гласале против.... барем јас така знам |
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
Знаете што ми падна на ум, како можеле бе на Рефередум тогаш кога сакале да градат Трамвај нашиве селјаци гласале за НЕ , колку биле прости овие постариве генерации hehe стварно се чудам кога ке размислам или можеби било некој фалсификат на гласови ? што мислите вие?
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Првиот трамвај во Скопје. Купен од Виена за 50 турски златни лири. Овој
трамвај го влечеле 2 коња со шпедитерски тркала. Сообраќал на
релацијата од Бурмали џамијата до паркот "Ислахане" и работел до 1910
или 1911 година.
Вториот трамвај бил сопственост на Општината и бил во употреба од 1909 до 1912 година, се движел по шини, а го влечел еден коњ. http://skopjeodspomeni.com.mk/nastan.php?n=1 |
|
![]() |
|
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
Aвтобуси,еднокатни,двокатни,трамвај...уште метро и ќе нема да знаеме во што да се возиме побрзо
![]() Шалата настрана идејата е добра,ме мрзи да барам ама сигурно имате спомнато дека Скопје(тесен и долг) е многу погоден град за трамвај.Затоа го подржувам Трифун во ова. НО,како што кај нас се се одолговлекува,се плашам дека можи и на трамвајот да му се случи истото.Затоа ако веќе се прави да се прави екпресно во најмал можен рок. Не сакам да го гледаме Скопје во наредните десетина години со раскопани булевари. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Подобро не ги прават ни првите два км. Во април ќе добиеме друг градоначалник кој сигурно ќе ја батали работава. Трамвајат на трифка е истот што сака да го направи владата со двокатни автобуси. Тоа депо што сакаат да го прават во Н.Л. подобро да биде дислоцирано депото од во К. Вода. во Н.Л.
|
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
ubavo e sto ima novi vesti za tramvajot, pa se nadevam deka ke im dadat nekoj od ovie fondovite od EU pa za edno 2 godini da go doizgradat intenzivno ,taman i do togas i autobusite ke gi nabavat
![]() ![]() Edited by mitatos - 22-Aug-2008 at 16:25 |
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Ги имав на ум тие столбови, ама според ГУП трасата не треба да поминува по К.Ј.Питу, туку кај приградскиот терминал, каде може на други начини да се реши... А ако поминува по К.Ј.Питу (во голема мерка оправдана измена), стално сум викал дека треба да поминува под земја и директно да продолжува во тунелот под плоштад. Знам дека е скапо, ама е оправдано - таа оска е `рбет на градот а веќе е преоптоварена. И денеска има ужасна гужва на двете крстосници кај железничака (а краткиот сегмент помеѓу нив во шпицовите не може да го абсорбира целиот сообраќај). Како ли ќе биде за неколку години со пораст на сообраќајот, поготово со трамваи на постоечките сообраќајни ленти, не сакам ни да помислам. Единствен лек би било под итно да се ангажираат за изградба на булеварот што треба да ги спојува АВНОЈ и Гоце Делчев. Ако не, ова тесно грло кај железничка тотално ќе рикне. А колку е реалистично да очекуваме да се покрене проект како врската помеѓу АВНОЈ и Гоце Делчев не знам, ама после толку долго запоставување на примарната сообраќајна мрежа, нормално е дека све се натрупа и сега не знаеме кај попрво да се свртиме...
И едното и другото ми звучи глупо... Ограда помеѓу тротоарот и коловозот токму во делот кај станиците не треба да има, а ограда помеѓу сообраќајните ленти би била вистинска катастрофа - кога веќе ги сместуваат трамваите на сообраќајни ленти каде што се движат и автобуси и такси возила, мора да остават можност за заобилокување! |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Ете некакво објаснување од каде воопшто им потекнува идејата за траса по крајните десни ленти...
http://www.vest.com.mk/default.asp?id=155975&idg=8&idb=2456&rubrika=Skopje |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Па не баш, би требало да е готов ископот и надвозниците. Ама да не навлегувам во детали, и онака секогаш сум се држел до тоа дека ЛРТ и некои алки во примарната сообраќајна мрежа мора да се градат заедно. На крајот на краиштата никој не ни е крив што сме имале тенденција важни големи проекти да одложуваме до недоглед - јужен до сега требало три пати да биде готов. Битно да не продолжиме понатака со таков пристап. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5152535455 60> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |