build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Коридор 8

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 51525354>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1041 Posted: 24-Jul-2009 at 13:32
Previous
На тој терен и со финансии кој ги има или би можела да одвои оваја држава би бил задоволен и со 100 км/ч, бидејќи таа пруга мислам ќе има тежиште на товарна, истото важи и за другиот крак кон Албанија. Растојаниата не се големи и за  да влиае драстично некој 20-40 км/ч повеќе.
А и заитересираноста на Европа не е нешто голема освен за овие 3-4 земји.

Ја би бил пресреќен да коридор 10 полека се дигне на 120-160, а подоцна и двоколосечен.
Тој е оној правец кој е меѓународно значаен за теретен и патнички сообраќај и за кој сигурно би можеле да чепнеме од меѓународните фондови, зошто овој правец и е и те како потребен на ЕУ.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1042 Posted: 24-Jul-2009 at 10:41
 
Ова ми изгледа како народната .... сиромавиот два пати плаќа .... види во право си до негде али треба да се прашаме дали вреди да се фрлат стотици милиони евра за застарена пруга (барем според брзината) и после неколку години пак да плаќаме за модернизирање. И ти самиот кажуваш по српскиве пруги три-четириесет тераат возовите, епа исто ќе биде и овде случајот, околу нас сите 160-200 а ние .... (барем српските пруги со децении не се модернизирани!)
 
 


Edited by vardar - 24-Jul-2009 at 10:44
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1043 Posted: 23-Jul-2009 at 20:22
Originally posted by Cloverstack

Eeek2

Знаев дека ќе има многу тунели и мостови, но до толку не очечував. Ако се земе каква е постоечката пруга Скопје-Кичево и каква треба да биде понатака накај Струга, патување по железничкиот коридор 8 низ Македонија ќе биде вистинско доживување.

Инакау разочарува проектираната брзина од 100km/h по цела должина од Куманово до Крива Паланка.

Ако биде побрзо нема да ја доживееш природата поред тебе Big%20smile

Шала на страна, нека ја изурат на оваја брзина би бил пресреќен,
да не биде за следни и следни сле ...... избори
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1044 Posted: 23-Jul-2009 at 19:26
Eeek2

Знаев дека ќе има многу тунели и мостови, но до толку не очечував. Ако се земе каква е постоечката пруга Скопје-Кичево и каква треба да биде понатака накај Струга, патување по железничкиот коридор 8 низ Македонија ќе биде вистинско доживување.

Инакау разочарува проектираната брзина од 100km/h по цела должина од Куманово до Крива Паланка.


Edited by Cloverstack - 23-Jul-2009 at 19:27
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1045 Posted: 18-Jul-2009 at 17:18
Originally posted by pbanks

@Vladimir

презентацијата на Павче ми отвори едно прашање.

Со какви перформанси е пругата која се "гради" кон Бугарија? Значи дали зборуваме за електрифицирана траса од старт, за колкави брзини е проектирана пругата итн?

По информацијата на Павче брзината од 160 км/ч е за трасата до Радомир, за другиот дел ??

Иначе нашио дел е проектиран:

Куманово - Бељаковце

- Брзина 100 мк/ч
- Мах. радиус 500 м
- Мостови 8 со должина 224 м
- Станица 1

Бељаковце - Крива Паланка

- Брзина 100 мк/ч
- Мах. радиус 500 м
- Мостови 33 со должина 3,437 м
- Тунели 15 со должина 3,437 м
- Станица 3

Крива Паланка - граница

- Брзина 100 мк/ч
- Мах. радиус 500 м
- Мостови 41 со должина 4,544 м
- Тунели 25 со должина 8,593 м
- Станица 2

Секако електрифицирана
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1046 Posted: 18-Jul-2009 at 16:52
@Vladimir

презентацијата на Павче ми отвори едно прашање.

Со какви перформанси е пругата која се "гради" кон Бугарија? Значи дали зборуваме за електрифицирана траса од старт, за колкави брзини е проектирана пругата итн?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1047 Posted: 02-Jul-2009 at 15:46


Мојот коментар беше повеќе шеговит, инаку одсекогаш сум се залагал дека барем клучните приоритети треба да ги туркаме без разлика дали ќе капне нешто од ЕУ фондови или слично.

Конкретно за веста, иако не е точно наведено на кои делници би се вложувале парите, би било логично коридорот 8 да добие најголем дел од колачот. Но тоа само по себе нема многу да вроди со плод доколку не се оствари поврзувањето помеѓу Македонија и Албанија. Па се надевам дека сепак ќе има финансиска инекција и за МК, барем колку работите да тргнат од мртва точка.

Мислам дека со оглед на многуслојното долгорочно значење на коридорот 8, логично е ЕУ да вложи значајно во овој пан-европски коридор.
Дополнително, со оглед на сите непријатности и изнудувања што ни ги има приредено ЕУ (капак на се е мижењето кога нивната членка Грција се јавува како сериозна пречка за нашата надворешна трговија), можно е „во Брисел“ да постои расположение да се обидат барем колку толку да компензираат, колку да задржат минимум позитивна перцепција кај нашиов народ, бидејќи сепак еден ден треба да бидеме членови на тоа семејство.

Донацијата за Албанија исклучително ме радува и е во корист и на Македонија, бидејќи во моментов и да имавме изградено пруга до албанска граница, немаше да ни биде од преголема корист:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476&PID=12030#12030

До скоро немаше никакви позитивни случувања во албанските железници, ниту пак барем некакви поконкретни и пореални најави. Оваа вест е вистинско освежување!

А ние дефинитивно треба да почнеме да го третираме железничкиот коридор 8 како наш врвен приоритет и максимално да се посветиме на него. Неуморно нека се лобира за средства, но проектот нека се турка без разлика дали и во колкава мерка тие ќе дојдат од надворешни извори!


Edited by Cloverstack - 02-Jul-2009 at 16:00
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #1048 Posted: 02-Jul-2009 at 08:53
Абе нешто да пробавме и сами, се додека чекаме донации ништо нема да се направи.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1049 Posted: 01-Jul-2009 at 14:42
Па нека фрлат некоја донација и навака и да го решиме проблемот Big%20smile
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1050 Posted: 01-Jul-2009 at 14:26

Албанија ќе гради пруга кон Македонија

Околу 53 милиони евра е донацијата што Брисел ќе и ја даде на Албанската железница за подобрување на инфраструктурата, сигнализацијата и брзината.
Ова, како што пишува Панорама, го соопшти Генералниот директор на железницата, Замир Рамадани појаснувајќи дека благодарение на ова инвестиција брзината на албанските возови ќе се зголеми од 60 на 100 километри.

Драч може да се поврзе преку железницата со Црното Море, само ако се инаугурира линијата Лин-Кичево со вкупна должина од 45 километри, албанската страна треба да изгради само 2,8 километри, додека македонската многу повеќе.
Изградбата на делот од селото Лин до Кичево ќеe овозможи транспорт на стоки на истокот кон бугарските градови Варна и Бургас, појаснува Рамадани и додава дека за меѓународниот транспорт на стоки со железница, албанската страна со 5 милиони евра ќе гради пруги до македонската граница.
Тој додава дека за три години Македонија и Албанија ќе се поврзат со железница



http://www.total.com.mk/default.aspx?mId=16&eventId=18141
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1051 Posted: 06-Jun-2009 at 14:51
Интервју на А2 ТВ на министерот Миле Јанакиески за железничкиот коридор 8 

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1052 Posted: 01-Jun-2009 at 09:00
Previous
Да сообраќа воз на токлку кратка патека е стварно нерентабилно.
Секако ако поминува воз по трасата таа не само што не рѓосува него и се одржува, по нормите кој постојат.
Имам некаде постирано слики од таа траса но никако неможам да ги пронајдам каде сум ги ставил, со пропаѓање на трасата и објектите кој веќе се рапаѓаат, ЖАЛОСНО


Edited by Cloverstack - 03-Jun-2009 at 12:33
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1053 Posted: 01-Jun-2009 at 08:00
Имам едно прашање за пругата кон Бугарија. Нели е завршена скоро цела до Крива Паланка? Зошто не сообраќаат (или не сообраќале кога можеле) возови кон тој правец, ете барем до селата да се опслужува, барем нема да 'рѓосува пругата џабе. И ме интересира, дали самото тоа што поминува воз ја прави пругата поупотреблива, или понеупотреблива? т.е. дали е подобро да 'рѓосува или да ја врви воз секој ден? И дали тоа што толку време не е искористена оваа пруга значи дека е бескорисна целосно?


Edited by Cloverstack - 03-Jun-2009 at 12:32
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1054 Posted: 12-May-2009 at 17:22
Документарен филм за Коридор 8


Corridor #8
(Docu – Bulgaria)
An Agitprop production, in association with YLE Co-productions, with the participation of Television Suisse Romande. (International sales: First Hand Films, Zurich.) Produced by Martichka Bozhilova. Directed, written by Boris Despodov.
 
With: Argir Boyadjiev, Georgi Petrov, Gligor Taskovich, Mile Janakieski, Riza Haza, Xhevair Ngjeqari, Ted Ferguson, Gjin Marku, Argon Xhunga.
 

By JAY WEISSBERG


All the ironies and absurdities of the Balkans come into play in “Corridor #8,” a witty road trip proving you can’t get there from here. Produced and shot by the same team as Andrey Paounov’s award-winning docus, current pic, under Boris Despodov’s drolly inquisitive helm, views the region in a similar puckish manner as it asks why the neighboring nations of Bulgaria, Macedonia and Albania have no means of common transportation. Both delighting in the illogicality and pointedly commenting on the retarding effects of isolation, docu deserves a smooth ride along the fest circuit, with probable Euro cable pick-up.

In 1997 the European Union inaugurated Corridor #8, a project to link the Black Sea to the Adriatic by creating transportation channels between Bulgaria, Macedonia and Albania, all neighboring countries that, logically, should already be connected. However, as any good Balkan resident or visitor knows, logic is the last quality expected. What Despodov reveals as he travels the stated path from the Bulgarian Bourgas to Albanian Durres are a people mistrustful of their neighbors and unimpressed by grand claims from local and European politicos.

A perfect example are the train tracks in the Bulgarian town of Gyueshevo, on the border with Macedonia. Less than 550 yards of rail lines need finishing to connect the village with its neighbor across the frontier, but the incomplete tunnel begun by the occupying Germans in 1941 is still being used to grow mushrooms and store cheese. Plenty of delegations come, with hyperbole and promises, but it remains impossible to get from Bulgaria to Macedonia by train.

Most interviewees are vaguely aware of the term Corridor #8, but few know anything concrete, and in economically depressed regions where nationalities are deeply suspect of each other, there’s little support on the ground. Besides distrust of their neighbors, few have faith in the European Union, all with an attitude whose origins go back nearly a century to the redrawing of the map following the two world wars. Add to that a disturbingly underdeveloped infrastructure and it’s little wonder skepticism and apathy are rampant.

In keeping with the absurdist tone, Despodov, smoothly making his docu feature debut, uses a generally light, tongue-in-cheek approach without ridiculing any of his subjects. Of course, the underlying message is deeply serious, and stories such as an Albanian family’s horrific isolation following a blood feud threat are reminders of the multilayered problems the region has to conquer before significant change can occur.

Unsurprisingly, the Corridor #8 project, with all its fanfare, was canceled in 2007. Docu doesn’t say where all the funds have gone in the last decade, though it’s not really necessary to spell it out.

Top-notch HD quality has no problems maintaining sharpness on the bigscreen, and Despodov’s endlessly curious eye, capturing the general picture and then cutting to well-chosen close-ups, increase the welcome sense of exploration. Perhaps the most fitting commentary on Corridor #8 comes at the end, when Albanian composer Argon Xhunga sings the official song he wrote for its inauguration. Natch, he’s forgotten most of the words.

Camera (color, HD), Boris Missirkov, Georgi Bogdanov; editors, Gergana Zlatanova, Despodov; music, Petar Dundakov; sound, Momchil Bozhkov; line producer, Dobryana Petkova. (Reviewed at the Berlin Film Festival — Forum). January 8, 2008. Running time: 74 MIN. (Bulgarian, Macedonian, Albanian, English dialogue)

http://www.variety.com/index.asp?layout=cannes2007&jump=review&reviewid=VE1117936154


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1055 Posted: 12-May-2009 at 15:04
Гледиште од Турција

The Corridor VIII Project: Albania and Macedonia




Friday, 14 November 2008

After the fall of Berlin Wall, the project of "Trans-European Transport Corridors" has been emerged between the Europe and the Balkan countries. The main aim of the project was to make trade relations easier among the countries in the region and to develop ties on oil and other energy supplies, and telecommunication. Although, this was a complex infrastructure network, for Europe it had a strategic importance in the sense that these Corridors will also improve the stability in a region which has always been troubled.

The Corridor VIII is one of ten trans-European corridors which connects the Adriatic and Black Sea. It sets out from the Italian ports of Bari and Brindisi and knocks on the door of Durres in Albania before carrying on through Tirana, Skopje and Sofia, finally arriving in the Black Sea ports of Burgas and Varna. In this regard, it has a significant importance for Albania and Macedonia from a geopolitical and geo-economic point of view.

Corridor VIII will launch Albania and Macedonia towards the Eastern European markets. Besides, it will provide a large amount of investments from the West for the roads, railways, ports, logistic infrastructure. Therefore, it will guarantee business opportunities in short term and structural economic advantages in long term. On the other hand, it brings political benefits of breaking the isolation and provides a new geopolitical importance as a bridge between Eastern Europe and Asia.

However, the project faces some difficulties in terms of feasibility. The region is a mountainous district, especially between Albania and Macedonia. This current problematic is increasing the cost and extending the time period needed to finalize the project. Hence, last Tuesday (November 11th) Albanian Parliament Speaker Jozefina Topalli proposed and Macedonian counterpart Trajko Veljanovski came together in Skopje and decided to lobby in the EU in order to secure financial aid. Both country officials called for intensified bilateral economic ties.

Now it is time for Albania and Macedonia to reveal the studies for Corridor VIII in order to stimulate the integration with the EU.


Muzaffer Vatansever, JTW.
November 14, 2008


http://www.turkishweekly.net/news/61276/the-corridor-viii-project-albania-and-macedonia.html


Edited by Cloverstack - 12-May-2009 at 15:04
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1056 Posted: 11-May-2009 at 22:55
Па поскапо е да се подели на премногу субјекти кои би граделе бидејќи секоја фирма ќе треба да влечка механизација и да се организира, а сето тоа за мала делница и мал обрт, што значи неефикасно од финансиска гледна точка. Таа разлика некој ќе треба да им ја надополни... Исто така тука се наметнува и проблем со пристапноста - нема пристап до сегде, тој во голем дел се обезбедува како што се пробива прасата.

Сигурно кога се планира се мисли на овие работи и се балансираат, но и јас би рекол дека треба да направиме максимум, барем еден од двата краци што ни недостасуваат да го изградиме најбрзо можно колку што е разумно.


Edited by Cloverstack - 11-May-2009 at 22:56
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1057 Posted: 11-May-2009 at 22:10
Па добро и 200 милиони и 354 милиони се некои бахати бројки за некоја ориентација, а и драасично се разликуваат. Е сега вероватно можеби е 354 милиони бројка за целосно и поврзување со Албнската мрежа и тука може би е застапемна и цената на албанскиот дел. Комбинации има милион, а додека не излзе изведбен проект нема ни конечната цена да ја знаеме за сигурно.Па сури и тогаш нема да имаме впредвид дополнителни трошоци што ќе се јават попатно. Во Македонија кај и да копаш или ќе наидеш на археолошки локалитет или на денационализациона постапка, или па може некоја инфраструктура која никој ја нема во евиденција. И не само средства што ќе земат него и дополнително може да ја одложат изведбата.

Но мене една работа воопшто не ми е јасна кога се работи за вакви зафати. Зашто на пример целата пруга не се подели на 20-тина делници и да се дадат на посебни фирми да ги градата истовремено, со многу повеќе механизација и кадар одколку што тоа би го работела ена фирма. Како на пример обиколница што беше две делници. Ионака парите ќе бидат некој априори кредит, а не тековно обезбедување средства.


Edited by lslcrew - 11-May-2009 at 22:15
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1058 Posted: 11-May-2009 at 22:04
2015 според мене е недозволиво опуштено темпо, а нормално се поставува прашањето колку може да се верува и на ваква најава со оглед на тоа што кај нас рокови за инфраструктурни зафати апсолутно не важат.
Но ајде да почекаме подетални вести и за кракот кон Бугарија, можеби тој се планира да се догради со забрзано темпо, па тоа да ја залечи ситуацијава...


Друга работа што ми боде очи е цената, која е значително повисока од досега спомнуваните. Всушност од каде таква прецизна сума наведена како потребна за изградба на пруга до албанска граница (354 милиони евра) кога допрва ќе се прави физибилити студија? Нешто најсвежо до што може да се дојде на нет е пре-физибилити студијата изработена од итаљанскиот секретаријат за коридор 8, каде што цената на Кичево-АЛ е проектирана на околу 200 милиони евра (во согласност и со дотогашните проценки):
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476&PID=12959#12959


Edited by Cloverstack - 11-May-2009 at 22:05
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1059 Posted: 09-May-2009 at 02:27
Од 2015 со воз до Албанија


Почна реализацијата на идејата за железничко поврзување со Албанија. Со околу 840 илјади евра ќе се финансира изработката на студија со која точно ќе се дефинира каде точно ќе поминува трасата од Кичево до Ќафасан, која опција е поекономична и со кои технички детали ќе биде пропратена изградбата на 63 километри долгата пруга до границата со Албанија од чија страна недостигаат само два километри за да ја постигне железничката врска со Македонија. Изработката на студијата ќе ја прави бугарската компанија Евротранс проект која има рок од една година да ја собере документацијата и да ја подготви физибилити студијата, по што ќе стартува експропријацијата на земјиштето, а од 2012 и изградбата на пругата која според проценките треба да чини 300 милиони евра. Железничкото поврзување со западниот сосед треба да профункционира за шест години.
-Ова е дел од владиниот инвестициски пакет од 8 милијарди евра. Парите за изработка на студијата во висина од половина милион евра се обезбедени со годинашниот Буџет, а исто толкава сума се предвидува и за 2010 година - вели директорот на Македонски железници-Инфраструктура, Бесир Деари.

Освен со Албанија, Македонија нема ниту железничко поврзување со Бугарија. Пругата кон Бугарија - проект за кои се потрошија огромни суми пари, а сето она што некогаш таму беше изградено, сега пропаѓа. Деари најавува дека веќе се работи и на овој дел од железничката траса. Се преговара со петте компании што беа ангажирани на пругата, на кои им се платени средства, а ги немаат извршено обврските.

Досега ниту една Влада не успеа да го реализира овој проект. И покрај бројните најави, министерски конференции и потпишани декларации, се остана само на хартија. Од Паневропскиот Коридор 8 низ Македонија поминуваат 309 километри од кои изградени се 152, а за доизградба остануваат уште 157 километри.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=43FF120D2F55F94D8C86159E43DC1D5C

Возот за Албанија ќе тргне во 2015

Бугарската фирма „Евротранс проект“ за една година треба да направи студија за трасата на пругата од Кичево до албанската граница

До 2015 година треба да тргне возот за Албанија, што е дел од проектот за железничко поврзување со западниот сосед преку Европскиот транспортен коридор 8. Владата од буџетот веќе обезбедила 839 илјади евра за изработка на студија што ќе ја прави бугарската фирма „Евротранс проект“, која победила на конкурсот на јавното претпријатие МЖ „Инфраструктура“.

Компанијата на терен ќе испитува каде ќе минува трасата за да се утврди која опција е поекономична. Од Кичево до границата со Албанија, според првичните процени, треба да се направи пруга долга 60 до 70 километри, а од албанска страна фалат уште 2 километра.Од годинашниот буџет се обезбедени половина милион евра за студијата, а остатокот ќе се обезбеди од буџетот за наредната година. Студијата треба да биде готова за една година, а потоа ќе се прави проект и ќе се експроприра земјиштето. Целиот проект чини 354 милиони евра и се планира да заврши во 2015 година.

- Ова е дел од инвестицискиот пакет на Владата вреден 8 милијарди евра. Коридорот 8 во земјава опфаќа 309 километри пруга, од кои 152 километра се изградени, а неизградени се 157 километри. Неизградени се делот Куманово-Деве Баир и Кичево- Ќафасан. Изградбата на Коридорот 8 ќе биде приоритет на Владата. Ќе се доврши пругата кон Бугарија и ќе се ревитализира постојната пруга Куманово-Кичево. Во тек се преговори со петте фирми што беа ангажирани за изградба на пругата кон Бугарија за завршување на заостанатите работи - изјави Бесир Деари, директор на МЖ „Инфраструктура“.

Во Железници велат дека на конкурсот за изработка на студијата се јавиле седум фирми, четири странски и три домашни, од кои за најповолна била избрана бугарската компанија, иако не била најевтина.Според претставникот на бугарската фирма „Евротранс проект“, Илија Илиев, тие работеле ваква студија и во Бугарија и се надеваат дека проектот ќе го завршат за една година, како што се предвидува со договорот.Според процените на Бугарски железници, земјите од регионот годишно губат најмалку една милијарда евра поради недоизградената транспортна мрежа на Коридорот 8, кој се протега од бугарското пристаниште Бургас преку Скопје до градот Валона во Албанија.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=CF6978204758A24599258A649FE9F682




Edited by lslcrew - 09-May-2009 at 13:57
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1060 Posted: 08-May-2009 at 23:38
Пруга кон Албанија, потпишан договор за изработка на физибилити студија

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 51525354>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.313 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.