build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5152535455 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1041 Posted: 16-May-2011 at 21:52
ОК, ама мора да признаеш дека има логика прашањето што го поставив?


Дали Бугарите ќе изградат или не, нивни проблем. Не шкоди да се има автопат, па макар и до половина пат до Софија, ако веќе не може цел пат.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1042 Posted: 16-May-2011 at 21:43


Има суштинска разлика.

Во Бугарија сега не е ни експресен. Зборуваме за плановите. Грција барем во плановите има зацртано автопат што е компатибилно со нашите планови, а Бугарија очигледно дефинитивно вцртала експресен пат, што не е компатибилно.

Но поважно:

- Коридорот 10 е централен коридор за Македонија и внатрешно и меѓународно гледано, без разлика што има на грчка страна. Автопат Куманово - Крива Паланка ни приближно ја нема таа тежина (за разлика од другиот крак на К8 према Охрид).
- К10 Речиси 90% е веќе изграден, логично е да се заокружи преостанатото.
- К10 со сообраќај стои подобро (иако не сјајно) од правецот према Бугарија.




Edited by Cloverstack - 16-May-2011 at 21:44
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1043 Posted: 16-May-2011 at 21:26
Originally posted by Cloverstack


Не знам каде виде инает во ставот. Едноставно треба да си го пресметаме нашиот интерес. За Крива Паланка автопат не ни треба, барем за тоа се сложуваме. А доколку заедно со Бугарија не форсираме автопатско поврзување на Скопје и Софија, тогаш отпаѓа и единствената преостаната причина зошто ние би граделе автопат на нашата страна. Сврзани садови се... изградба на автопат во вакви околности не прави никаква логика.


По твојава логика треба да престанеме да го градиме и коридорот 10, пошто и од Грчка страна е експресен, а не автопат.
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #1044 Posted: 16-May-2011 at 21:04
Originally posted by Korsis

Originally posted by Supervisor

Ништо специјално се работи само за 19 км. Се надевам во иднина ќе се обрне внимание за продолжување на трасата кон Ќустендил.


Во Бугарија на транспортните врски со Македонија веќе не се гледа како на... нешто специјално. Нема да се гради автопат кон Ќустендил, само експресни патишта со четири ленти од Ќустендил до Перник и Дупница и тоа по 2013 година.
Корсис, која е причината за ваква промена во планот?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1045 Posted: 16-May-2011 at 20:50
Не знам каде виде инает во ставот. Едноставно треба да си го пресметаме нашиот интерес. За Крива Паланка автопат не ни треба, барем за тоа се сложуваме. А доколку заедно со Бугарија не форсираме автопатско поврзување на Скопје и Софија, тогаш отпаѓа и единствената преостаната причина зошто ние би граделе автопат на нашата страна. Сврзани садови се... изградба на автопат во вакви околности не прави никаква логика.


Edited by Cloverstack - 16-May-2011 at 21:07
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1046 Posted: 16-May-2011 at 20:44
Originally posted by Cloverstack


Со оглед на тоа дека Бугарија кон Македонија не планира автопат, туку експресен пат, треба и ние што побргу да ги промениме плановите. Автопат за потребите на Крива Паланка сигурно не ни треба. Планот за делницата Куманово - Крива Паланка дефинитивно треба да биде деградиран, бидејќи ни ја оптоварува цела финансиска конструкција за концесија на автопатите, а според нивото на сообраќајот не е воопшто оправдан. И треба да се најде начин тоа да се изведе што побргу, бидејќи веќе процедурата е во тек. Се надевам има начин тоа да се изведе елегантно, преку формулите за заработка на концесионерите, а во крајна линија сметам дека би било оправдано дури и да се повтори тендерот за пакетот кој ја опфаќа оваа делница. Ионака се влечка целата работа поради средување на редица работи, па кога конечно ќе бидат средени целата постапка ќе може да се изведе брзо, без моменталните застои, а заинтересираните компании нема никаде да заминат, туку баш целиот проект ќе биде попривлечен без овој камен околу врат.


Стратегија за сообраќај не се праи како што правиме и се во државата - од инает!

Тоа што Бугарија не гради автопат е нејзина работа, не може никако да влијае на нашиот дел. Проблемот не е дека не треба таму автопат (бидејќи факт е дека не треба), туку што на сметка на тој непотребен пат во овој момент, се закочени други поважни проекти. Треба променети приоритети, па понатаму нека дојде на ред и автопат до БГ граница.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1047 Posted: 16-May-2011 at 19:39
Убаво е тоа што има статус на меѓународен коридор,  но тоа пред се би требало да биде предност во стигнување до поволни финансии за изградба, а не товар да градиме скапи делници за патишта со смешно ниво на сообраќај кое не оправдува голем проект. Особено во случајов кога очигледно со Бугарија немаме разбирање дека тоа треба да е коридор кој ќе биде форсиран поради поголемата слика и стратешката важност.

Во такви околности способноста за реализација на вакви проекти ќе ни биде попаметно да ја покажеме на некои други делници.


Edited by Cloverstack - 16-May-2011 at 19:39
Back to Top
MileX View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: Strumica
Online Status: Offline
Posts: 19
  Quote MileX Quote  Post ReplyReply #1048 Posted: 16-May-2011 at 19:31
koridorot 8 , treba da se napravi avtopat po celata dolzina .ako nemozeme nego da go izgradime , sto ostanuva za drugite patni pravci koi ne se del od nekoj  megunaroden koridor
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1049 Posted: 16-May-2011 at 19:26
Со оглед на тоа дека Бугарија кон Македонија не планира автопат, туку експресен пат, треба и ние што побргу да ги промениме плановите. Автопат за потребите на Крива Паланка сигурно не ни треба. Планот за делницата Куманово - Крива Паланка дефинитивно треба да биде деградиран, бидејќи ни ја оптоварува цела финансиска конструкција за концесија на автопатите, а според нивото на сообраќајот не е воопшто оправдан. И треба да се најде начин тоа да се изведе што побргу, бидејќи веќе процедурата е во тек. Се надевам има начин тоа да се изведе елегантно, преку формулите за заработка на концесионерите, а во крајна линија сметам дека би било оправдано дури и да се повтори тендерот за пакетот кој ја опфаќа оваа делница. Ионака се влечка целата работа поради средување на редица работи, па кога конечно ќе бидат средени целата постапка ќе може да се изведе брзо, без моменталните застои, а заинтересираните компании нема никаде да заминат, туку баш целиот проект ќе биде попривлечен без овој камен околу врат.


Edited by Cloverstack - 16-May-2011 at 19:29
Back to Top
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #1050 Posted: 16-May-2011 at 17:43
Originally posted by Supervisor

Ништо специјално се работи само за 19 км. Се надевам во иднина ќе се обрне внимание за продолжување на трасата кон Ќустендил.


Во Бугарија на транспортните врски со Македонија веќе не се гледа како на... нешто специјално. Нема да се гради автопат кон Ќустендил, само експресни патишта со четири ленти од Ќустендил до Перник и Дупница и тоа по 2013 година.
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #1051 Posted: 16-May-2011 at 11:33
Originally posted by pbanks

Во врска со твојата предпоследна реченица. Сакаш да кажеш дека треба да го избегнувам Цар Борис за влез во Софија после ова? Какви се пристапите во Софија преку Љуљин?

Во наредната 1 година,а може и повеке нема да има друг влез след като затворат за генерален ремонт сегашниот пат.
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #1052 Posted: 16-May-2011 at 11:31
Originally posted by Supervisor

Ништо специјално се работи само за 19 км. Се надевам во иднина ќе се обрне внимание за продолжување на трасата кон Ќустендил.

Во новиот програмен период ке биде граден патот ком Кустендил и ком граничниот премин.
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #1053 Posted: 15-May-2011 at 21:24
Reportaja od oficialnoto otkrivane na autopatot ,,Lulin,,
http://bnt.bg/bg/news/view/52924/am_lulin_veche_e_gotova
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #1054 Posted: 14-May-2011 at 21:17
Одлична репортажа Андреј! Би можел ли да ни дадеш приближен податок колку временски ќе биде пократко патувањето со автобус од Скопје до автобуската во Софија или патување со автомобил од Скопје до центарот на Софија при користење на новата рута?
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1055 Posted: 14-May-2011 at 19:49
Originally posted by pbanks

Во врска со твојата предпоследна реченица. Сакаш да кажеш дека треба да го избегнувам Цар Борис за влез во Софија после ова? Какви се пристапите во Софија преку Љуљин?



Додека не се види на лице место, тешко ќе се одреди дали трасата е подобра од Цар Борис, но барем на карта не ми изгледа подобра ако крајната дестинација е во јужната полутопка на Софија. Ако е за транзит накај Варна, или на другава страна, ОК, може има некакво кратење, или за во Софија север, ама за центар и југ, не ми изгледа дека ќе биде побрзо.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1056 Posted: 14-May-2011 at 14:30
Originally posted by pbanks

Во врска со твојата предпоследна реченица. Сакаш да кажеш дека треба да го избегнувам Цар Борис за влез во Софија после ова? Какви се пристапите во Софија преку Љуљин?



Да, влезот на Софија повеќе нема да биде кај населбата Кнјажево, односно преку булеварот Цар Борис 3 (југозападна насока-обележана со црвено), туку автопатот Лјулин завршува во истоимената населба која се наоѓа во (северо)западниот дел на Софија-обележано со зелено. Како типизирана населба, градена во 1970-1990 година, Лјулин има неколку паралелни булевари кои одат кон центарот. Треба да се напомене дека на метро станиците Сливница и Обелја, кои се непосредно крај почетокот на АМ Лјулин има и тн. буферни паркинзи од типит на П+Р, со што грашаните, особено перничани ќе можат да си ги остават колите и да се движат со метрото кон центарот.





Главните два такви булевари се:

1) бул. Сливница, кој е посеверниот од двата и оди се до Лавов мост, односно северниот раб на центарот на Софија. Булеварот е широк и брз, на почетокот е 2x3 ленти, додека во центарот е во форма на 2x4 ленти:









2) бул. Царица Јоана, кој после тунелот под Западен парк се преименува во Тодор Александров те носи точно кај Ларгото, односно Собранието, Президентството и ЦУМ. Тој е во одлична форма и е 2x2 во жк. Лјулин и 2x3 од Западен Парк кон центарот:

Царица Јоана:





Тодор Александров:





Директно излегува на ЦУМ/Ларгото:



Edited by Andrej_LJ - 14-May-2011 at 14:31
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1057 Posted: 14-May-2011 at 13:43
Во врска со твојата предпоследна реченица.

Сакаш да кажеш дека треба да го избегнувам Цар Борис за влез во Софија после ова? Какви се пристапите во Софија преку Љуљин?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1058 Posted: 14-May-2011 at 13:39
Се работи за трасата, на сликава обележана со ЦРВЕНО (9), што тука претставува во изградба, со зелено се веќе изградените автопати, со сино се автопатите кои треба да се изградат до 2014 година, а со испрекината сина е обележана Северната брза тангента на Софија (Северна скоростна тангента). Всушност тука е поентата, само северниот дел на Софија ќе има два автопатски ринга-едниот внатрешен, кој ќе оди во периферијата на градот, наменет повеќе за самиот град и другата (испрекинатата траса) е надворешен автопат, кој ќе го изнесува транзитниот и тешкотоварен сообраќај подалеку од градот и ќе прави врска со сите автопати кои се влеваат во Софија (од Солун, Скопје, Белград, Варна и Бурас-4 насоки вкупно). Заради ограниченоста со простор на јужната страна на градот (планината Витоша, на овој сегмент е планиран само еден автопатски ринг, кој првенствено е наменет за самиот град, но сега заради немање на други траси се користи и за транзит.



Еве визуелно, со новата делница како ќе се распоредува транзитниот сообраќај (моментално обележано со црвено, по отворањето на АМ Лјулин и северната брза тангента со зелено):



Е сега, морам да не се сложам со тебе околу изјавата дека ова не е ништо посебно. Иако се работи за кратка делница, истата минува низ планински терен и од таму излегува и фантастичната сума од 9,6 милиони евра за линеен километар, односно околу 190 милиони евра за целата магистрала. Како и да го погледнеш, си претставува голем проект. Секој автопат е важен, особено ако тој претстваува нов влез во главниот град, кога по него се движат два европски транспортни коридир, кога оваа делница е една од најопттоварените во држават (секој ден само од Перничаните кои работат во Софија создаваат проток од околу 17 000 возила во насока, каде е тука сообраќајот кон Ќустендил и Благоевград, цела југозападна Бугарија (Банско, Сандански...), плус транзитниот сообраќај од Грција кон Романија и Македонија и Турција). Потоа новата траса минува далеку од населените места, при што ги ослободува софијските предградија од транзитниот и тешкотоварен сообраќај (Даскалово, Кнјажево, Владаја...), каде често се случваа инциденти со доста загинати. Второ претходниот пат немаше алтернатива и при сообраќајка или инцидент, цела југозападна Бугарија беше отсечена од Софија. Сегашниот пат беше тесен и кривулест, ни од далеку не ги задоволуваше потребите според интензитетот на сообраќај. Новата делница го скратува времето на патување помеѓу Софија и Перник од 30 минути/1 час во зависност од гужвите, на само 10 минути патување. За нас како Македонци, оваа делница ни овозможува пократко патување до Софија и сите други дестинации источно или северно од градот. Придобивките од АМ Лјулин се бројни, затоа и проектот беше приоритетен и се излеаа волку пари за неговата реализација.


Заборавив да напоменам дека сегашниот пат Перник - Софија преку Кнјажево и Владаја по отворањето ан АМ Лјулин ќе влезе во целосна реконструкција, при што ќе биде проширен на 2+2 ленти, кои ќе служат како алтернативна траса на автопатот, а воедно ќе се користи како пат за оние кои одат во јужните делови на Софија.



Edited by Andrej_LJ - 14-May-2011 at 13:44
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1059 Posted: 14-May-2011 at 13:34
Даскалово е лудница 
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1060 Posted: 14-May-2011 at 12:34
Патниот јазол се состои од голем виадукт, на кој минува главниот сообраќај Софија-Солун, а на под него голем кружен тек, каде се исклучувањата и рампите за приод кон патот Скопје-Перник-Владаја-Софија. Сета конструкција е на мостови, така што се работи за навистина импресивна клучка.













За крај зум кон вијадуктот на горниот дел на трасата, погледнат од ПЈ Даскалово:



*Дечки сега ќе нацртам и ќе одговорам зошто оваа делница е многу важна и покрај својата мала должина. Повеќе слики очекувајте утре, по свеченото отворање!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5152535455 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.461 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.