![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5152535455 69> |
Author | ||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
ОК, ама мора да признаеш дека има логика прашањето што го поставив?
Дали Бугарите ќе изградат или не, нивни проблем. Не шкоди да се има автопат, па макар и до половина пат до Софија, ако веќе не може цел пат. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Има суштинска разлика. Во Бугарија сега не е ни експресен. Зборуваме за плановите. Грција барем во плановите има зацртано автопат што е компатибилно со нашите планови, а Бугарија очигледно дефинитивно вцртала експресен пат, што не е компатибилно. Но поважно: - Коридорот 10 е централен коридор за Македонија и внатрешно и меѓународно гледано, без разлика што има на грчка страна. Автопат Куманово - Крива Паланка ни приближно ја нема таа тежина (за разлика од другиот крак на К8 према Охрид). - К10 Речиси 90% е веќе изграден, логично е да се заокружи преостанатото. - К10 со сообраќај стои подобро (иако не сјајно) од правецот према Бугарија. Edited by Cloverstack - 16-May-2011 at 21:44 |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
По твојава логика треба да престанеме да го градиме и коридорот 10, пошто и од Грчка страна е експресен, а не автопат. |
||
![]() |
||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Не знам каде виде инает во ставот. Едноставно треба да си го пресметаме нашиот интерес. За Крива Паланка автопат не ни треба, барем за тоа се сложуваме. А доколку заедно со Бугарија не форсираме автопатско поврзување на Скопје и Софија, тогаш отпаѓа и единствената преостаната причина зошто ние би граделе автопат на нашата страна. Сврзани садови се... изградба на автопат во вакви околности не прави никаква логика.
Edited by Cloverstack - 16-May-2011 at 21:07 |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Стратегија за сообраќај не се праи како што правиме и се во државата - од инает! Тоа што Бугарија не гради автопат е нејзина работа, не може никако да влијае на нашиот дел. Проблемот не е дека не треба таму автопат (бидејќи факт е дека не треба), туку што на сметка на тој непотребен пат во овој момент, се закочени други поважни проекти. Треба променети приоритети, па понатаму нека дојде на ред и автопат до БГ граница. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Убаво е тоа што има статус на меѓународен коридор, но тоа пред се би требало да биде предност во стигнување до поволни финансии за изградба, а не товар да градиме скапи делници за патишта со смешно ниво на сообраќај кое не оправдува голем проект. Особено во случајов кога очигледно со Бугарија немаме разбирање дека тоа треба да е коридор кој ќе биде форсиран поради поголемата слика и стратешката важност.
Во такви околности способноста за реализација на вакви проекти ќе ни биде попаметно да ја покажеме на некои други делници. Edited by Cloverstack - 16-May-2011 at 19:39 |
||
![]() |
||
MileX ![]() Newbiе ![]() Joined: 13-Oct-2010 Location: Strumica Online Status: Offline Posts: 19 |
![]() ![]() |
|
koridorot 8 , treba da se napravi avtopat po celata dolzina .ako nemozeme nego da go izgradime , sto ostanuva za drugite patni pravci koi ne se del od nekoj megunaroden koridor
|
||
[url=http://www.userbars.be][img]http://img689.imageshack.us/img689/
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Со оглед на тоа дека Бугарија кон Македонија не планира автопат, туку експресен пат, треба и ние што побргу да ги промениме плановите. Автопат за потребите на Крива Паланка сигурно не ни треба. Планот за делницата Куманово - Крива Паланка дефинитивно треба да биде деградиран, бидејќи ни ја оптоварува цела финансиска конструкција за концесија на автопатите, а според нивото на сообраќајот не е воопшто оправдан. И треба да се најде начин тоа да се изведе што побргу, бидејќи веќе процедурата е во тек. Се надевам има начин тоа да се изведе елегантно, преку формулите за заработка на концесионерите, а во крајна линија сметам дека би било оправдано дури и да се повтори тендерот за пакетот кој ја опфаќа оваа делница. Ионака се влечка целата работа поради средување на редица работи, па кога конечно ќе бидат средени целата постапка ќе може да се изведе брзо, без моменталните застои, а заинтересираните компании нема никаде да заминат, туку баш целиот проект ќе биде попривлечен без овој камен околу врат.
Edited by Cloverstack - 16-May-2011 at 19:29 |
||
![]() |
||
Korsis ![]() Senior Member ![]() ![]() БАНИРАН Joined: 09-Feb-2010 Location: Бугарија Online Status: Offline Posts: 102 |
![]() ![]() |
|
Во Бугарија на транспортните врски со Македонија веќе не се гледа како на... нешто специјално. Нема да се гради автопат кон Ќустендил, само експресни патишта со четири ленти од Ќустендил до Перник и Дупница и тоа по 2013 година. ![]() |
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
Во наредната 1 година,а може и повеке нема да има друг влез след като затворат за генерален ремонт сегашниот пат. |
||
![]() |
||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|
Во новиот програмен период ке биде граден патот ком Кустендил и ком граничниот премин. |
||
![]() |
||
Galileo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1549 |
![]() ![]() |
|
Reportaja od oficialnoto otkrivane na autopatot ,,Lulin,, http://bnt.bg/bg/news/view/52924/am_lulin_veche_e_gotova
|
||
![]() |
||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|
Одлична репортажа Андреј! Би можел ли да ни дадеш приближен податок колку временски ќе биде пократко патувањето со автобус од Скопје до автобуската во Софија или патување со автомобил од Скопје до центарот на Софија при користење на новата рута?
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Додека не се види на лице место, тешко ќе се одреди дали трасата е подобра од Цар Борис, но барем на карта не ми изгледа подобра ако крајната дестинација е во јужната полутопка на Софија. Ако е за транзит накај Варна, или на другава страна, ОК, може има некакво кратење, или за во Софија север, ама за центар и југ, не ми изгледа дека ќе биде побрзо. |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Да, влезот на Софија повеќе нема да биде кај населбата Кнјажево, односно преку булеварот Цар Борис 3 (југозападна насока-обележана со црвено), туку автопатот Лјулин завршува во истоимената населба која се наоѓа во (северо)западниот дел на Софија-обележано со зелено. Како типизирана населба, градена во 1970-1990 година, Лјулин има неколку паралелни булевари кои одат кон центарот. Треба да се напомене дека на метро станиците Сливница и Обелја, кои се непосредно крај почетокот на АМ Лјулин има и тн. буферни паркинзи од типит на П+Р, со што грашаните, особено перничани ќе можат да си ги остават колите и да се движат со метрото кон центарот. ![]() ![]() Главните два такви булевари се: 1) бул. Сливница, кој е посеверниот од двата и оди се до Лавов мост, односно северниот раб на центарот на Софија. Булеварот е широк и брз, на почетокот е 2x3 ленти, додека во центарот е во форма на 2x4 ленти: ![]() ![]() ![]() ![]() 2) бул. Царица Јоана, кој после тунелот под Западен парк се преименува во Тодор Александров те носи точно кај Ларгото, односно Собранието, Президентството и ЦУМ. Тој е во одлична форма и е 2x2 во жк. Лјулин и 2x3 од Западен Парк кон центарот: Царица Јоана: ![]() ![]() Тодор Александров: ![]() ![]() Директно излегува на ЦУМ/Ларгото: ![]() Edited by Andrej_LJ - 14-May-2011 at 14:31 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Во врска со твојата предпоследна реченица.
Сакаш да кажеш дека треба да го избегнувам Цар Борис за влез во Софија после ова? Какви се пристапите во Софија преку Љуљин? |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Се работи за трасата, на сликава обележана со ЦРВЕНО (9), што тука претставува во изградба, со зелено се веќе изградените автопати, со сино се автопатите кои треба да се изградат до 2014 година, а со испрекината сина е обележана Северната брза тангента на Софија (Северна скоростна тангента). Всушност тука е поентата, само северниот дел на Софија ќе има два автопатски ринга-едниот внатрешен, кој ќе оди во периферијата на градот, наменет повеќе за самиот град и другата (испрекинатата траса) е надворешен автопат, кој ќе го изнесува транзитниот и тешкотоварен сообраќај подалеку од градот и ќе прави врска со сите автопати кои се влеваат во Софија (од Солун, Скопје, Белград, Варна и Бурас-4 насоки вкупно). Заради ограниченоста со простор на јужната страна на градот (планината Витоша, на овој сегмент е планиран само еден автопатски ринг, кој првенствено е наменет за самиот град, но сега заради немање на други траси се користи и за транзит.
![]() Еве визуелно, со новата делница како ќе се распоредува транзитниот сообраќај (моментално обележано со црвено, по отворањето на АМ Лјулин и северната брза тангента со зелено): ![]() Е сега, морам да не се сложам со тебе околу изјавата дека ова не е ништо посебно. Иако се работи за кратка делница, истата минува низ планински терен и од таму излегува и фантастичната сума од 9,6 милиони евра за линеен километар, односно околу 190 милиони евра за целата магистрала. Како и да го погледнеш, си претставува голем проект. Секој автопат е важен, особено ако тој претстваува нов влез во главниот град, кога по него се движат два европски транспортни коридир, кога оваа делница е една од најопттоварените во држават (секој ден само од Перничаните кои работат во Софија создаваат проток од околу 17 000 возила во насока, каде е тука сообраќајот кон Ќустендил и Благоевград, цела југозападна Бугарија (Банско, Сандански...), плус транзитниот сообраќај од Грција кон Романија и Македонија и Турција). Потоа новата траса минува далеку од населените места, при што ги ослободува софијските предградија од транзитниот и тешкотоварен сообраќај (Даскалово, Кнјажево, Владаја...), каде често се случваа инциденти со доста загинати. Второ претходниот пат немаше алтернатива и при сообраќајка или инцидент, цела југозападна Бугарија беше отсечена од Софија. Сегашниот пат беше тесен и кривулест, ни од далеку не ги задоволуваше потребите според интензитетот на сообраќај. Новата делница го скратува времето на патување помеѓу Софија и Перник од 30 минути/1 час во зависност од гужвите, на само 10 минути патување. За нас како Македонци, оваа делница ни овозможува пократко патување до Софија и сите други дестинации источно или северно од градот. Придобивките од АМ Лјулин се бројни, затоа и проектот беше приоритетен и се излеаа волку пари за неговата реализација. Заборавив да напоменам дека сегашниот пат Перник - Софија преку Кнјажево и Владаја по отворањето ан АМ Лјулин ќе влезе во целосна реконструкција, при што ќе биде проширен на 2+2 ленти, кои ќе служат како алтернативна траса на автопатот, а воедно ќе се користи како пат за оние кои одат во јужните делови на Софија. Edited by Andrej_LJ - 14-May-2011 at 13:44 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Даскалово е лудница
|
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Патниот јазол се состои од голем виадукт, на кој минува главниот сообраќај Софија-Солун, а на под него голем кружен тек, каде се исклучувањата и рампите за приод кон патот Скопје-Перник-Владаја-Софија. Сета конструкција е на мостови, така што се работи за навистина импресивна клучка.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() За крај зум кон вијадуктот на горниот дел на трасата, погледнат од ПЈ Даскалово: ![]() *Дечки сега ќе нацртам и ќе одговорам зошто оваа делница е многу важна и покрај својата мала должина. Повеќе слики очекувајте утре, по свеченото отворање! ![]() |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5152535455 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |