build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5253545556 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1061 Posted: 30-Aug-2011 at 12:53
Би било интересно да се постават слики од пред и после репарацијата на старите зглобни автобуси. Освен тоа ќе биде интересно да се гледаат низ Скопје зглобните автобусит како динаосуруси помеѓу лазовите и јутонзите, па дури саносите (МАН)
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1062 Posted: 30-Aug-2011 at 12:45
Originally posted by Обединета �

Без политики и читај зосто не се набавени зглобните автобуси од ЛАЗ а не што велиш дека владата не ги плаќала


Повели: 
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=780&PID=110784#110784
 
Читај од пост #734 до пост #737.
 
Украинците велат дека ние доцниме со плаќањата и дека поради тоа автобусите доцнат.
 
Исто така, ако ги прелисташ последните неколку страници на темата Возен парк (ЈСП - ЛАЗ), ќе прочиташ дека во Киев веќе се вози нов бел двоен нископоден градски автобус од ЛАЗ, кој требало да биде наменет за Скопје, но бидејќи нашинциве не го платиле истиот, а ЛАЗ во целост го платиле и произвеле со сопствени средства, на крајот си направиле подобра зделка и денес, наместо во Скопје како црвен автобус, истиот тој автобус се вози и ќе се вози во Киев како бел автобус.
 
Нема никаква поврзаност со политиката, туку само со несериозниот пристап на актуелната централна власт кон ЛАЗ како производител, украинците и самите велат дека ЛАЗ можеше да ги достави сите автобуси можеби дури и кон крајот на пролетта 2011 и почетокот на летото 2011 бидејќи неговите производствени капацитети го овозможуваат тоа, но бидејќи актуелната влада не ги подмирува обврските на државата кон ЛАЗ навреме, автобусите доцнеа, а сега на крај останавме и без четирите двојни нископодни градски автобуси.
 
Ова не е политика, ова е превара, тешко е да се одбере дали да и се верува на едната или на другата страна, но македонскиот менталитет на реагирање во 5 до 12 говори за тоа дека поголема е веројатноста украинците да се во право, отколку нашинциве.
 
Од друга страна, кај првиот единечен нископоден градски автобус од украински ЛАЗ што пристигна при хомологацијата беа откриени бројни грешки, истиот автобус не тргна кога беа пуштени во употреба првите единечни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ, потоа еден од автобусите се расипа, друг се запали летово, а сето тоа зборува за слаб квалитет, па затоа е тешко да се одбере дали да и се верува на едната или на другата страна.


Edited by Dexter26 - 30-Aug-2011 at 12:57
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1063 Posted: 30-Aug-2011 at 09:36
Originally posted by Обединета �

Originally posted by Dexter26

Previous  Па сето тоа е од поодамна познато. Автобусите произведени во Санос со МАН шасија се произведувани во 1998 и 1999 година и уште кога украински ЛАЗ беше избран за да ги произведе новите единечни нископодни градски автобуси за ЈСП Скопје, беше објавено дека автобусите произведени во Санос со МАН шасија ќе останат во сообраќај.  А што се однесува до двојните автобуси, нивното рекаросирање и евентуално климатизирање, ако им текне воопшто на ЈСП Скопје за ова второво, може да придонесат овие автобуси да останат во сообраќај уште долги години, а богами и ќе мораат да останат во сообраќај бидејќи актуелната влада не ги плаќаше редовно автобусите од украински ЛАЗ, поради што четирите нови двојни нископодни градски автобуси беа откажани, а новите единечни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ и двокатните градски автобуси од кинески Јутонг не располагаат со доволен капацитет за најкористените градски линии, како 2, 50, 57 и 65.



Без политики и читај зосто не се набавени зглобните автобуси од ЛАЗ а не што велиш дека владата не ги плаќала



Како и да е, мислам дека ќе се јави проблем. Ќе имаме голем број на единечни и двокатни автобуси, а од друга страна ќе мора да сообраќаат и старите зглобни автобуси односно целиот возен парк сепак нема да биде обновен.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1064 Posted: 30-Aug-2011 at 08:32
Originally posted by Dexter26

Previous  Па сето тоа е од поодамна познато. Автобусите произведени во Санос со МАН шасија се произведувани во 1998 и 1999 година и уште кога украински ЛАЗ беше избран за да ги произведе новите единечни нископодни градски автобуси за ЈСП Скопје, беше објавено дека автобусите произведени во Санос со МАН шасија ќе останат во сообраќај.  А што се однесува до двојните автобуси, нивното рекаросирање и евентуално климатизирање, ако им текне воопшто на ЈСП Скопје за ова второво, може да придонесат овие автобуси да останат во сообраќај уште долги години, а богами и ќе мораат да останат во сообраќај бидејќи актуелната влада не ги плаќаше редовно автобусите од украински ЛАЗ, поради што четирите нови двојни нископодни градски автобуси беа откажани, а новите единечни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ и двокатните градски автобуси од кинески Јутонг не располагаат со доволен капацитет за најкористените градски линии, како 2, 50, 57 и 65.



Без политики и читај зосто не се набавени зглобните автобуси од ЛАЗ а не што велиш дека владата не ги плаќала
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1065 Posted: 30-Aug-2011 at 01:10
Previous
 
Па сето тоа е од поодамна познато.
Автобусите произведени во Санос со МАН шасија се произведувани во 1998 и 1999 година и уште кога украински ЛАЗ беше избран за да ги произведе новите единечни нископодни градски автобуси за ЈСП Скопје, беше објавено дека автобусите произведени во Санос со МАН шасија ќе останат во сообраќај.
 
А што се однесува до двојните автобуси, нивното рекаросирање и евентуално климатизирање, ако им текне воопшто на ЈСП Скопје за ова второво, може да придонесат овие автобуси да останат во сообраќај уште долги години, а богами и ќе мораат да останат во сообраќај бидејќи актуелната влада не ги плаќаше редовно автобусите од украински ЛАЗ, поради што четирите нови двојни нископодни градски автобуси беа откажани, а новите единечни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ и двокатните градски автобуси од кинески Јутонг не располагаат со доволен капацитет за најкористените градски линии, како 2, 50, 57 и 65.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1066 Posted: 29-Aug-2011 at 22:41
Originally posted by Обединета �

Денес околу 17и40 часот видов два автобуса(старите зглобни саноси на ЈСП) едниот беше на линија бр. 5 а другиот незнам,кои беа целосно репарирани и изгледааа одлично !!!! изгледаа како штотуку да беа излезени од гаража....


Интересно, и јас имам видено во последно време неколку репарирани зглобни автобуси на ЈСП - Скопје, што може да биде сериозен показател дека старите зглобни автобуси ќе продолжат да сообраќаат. Претпоставувам дека ќе се исфрлат од сообраќај единствено старите единечни автобуси, иако јас мислам дека МАН - Санос автобусите сеуште се доволно издржливи за да сообраќаат во градскиот превоз.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #1067 Posted: 29-Aug-2011 at 19:44
Денес околу 17и40 часот видов два автобуса(старите зглобни саноси на ЈСП) едниот беше на линија бр. 5 а другиот незнам,кои беа целосно репарирани и изгледааа одлично !!!! изгледаа како штотуку да беа излезени од гаража....
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1068 Posted: 20-Aug-2011 at 01:13
Originally posted by Denko

Luge, reklamite se ok no ne go resavaat problemot. JSP pravi golemi zagubi i osven pokacuvanje na kartite nisto drugo ne moze da ja promeni ovaa situacija. Od edna strana sakame kvaliteten javen avtobuski prevoz a od druga sakame evtino da se vozime. E toa go nema nikade. Realno kartata treba da cini okolu 50 denari no da vazi 2 casa za bilo koe vozilo. JSP mora da vovedi i nekoi drugi opcii kako npr. karta za kratka relacija (5-6 stanici) i sekako popust za nevraboteni i penzioneri (besplatnoto penzionersko vozenje trema vednas da se ukine).  


ЈСП треба под итно да воведе нови типови билети, се согласувам за возење во одреден временски период по повисока цена, дневен билет, а сметам дека е време цената да се крене за 5 до 10 денари. Сепак, не би одел директно на 50 денари, тоа би било преголемо зголемување на билетите.

Конечно, ќе повторам, можат барем да пробаат од Град Скопје да одземат две - три градски линии од приватниците на кои би возело само ЈСП, а за сметка на тоа приватниците да добијат приградски линии кои се рентабилни или се на граница на рентабилност.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1069 Posted: 19-Aug-2011 at 19:14
Luge, reklamite se ok no ne go resavaat problemot. JSP pravi golemi zagubi i osven pokacuvanje na kartite nisto drugo ne moze da ja promeni ovaa situacija. Od edna strana sakame kvaliteten javen avtobuski prevoz a od druga sakame evtino da se vozime. E toa go nema nikade. Realno kartata treba da cini okolu 50 denari no da vazi 2 casa za bilo koe vozilo. JSP mora da vovedi i nekoi drugi opcii kako npr. karta za kratka relacija (5-6 stanici) i sekako popust za nevraboteni i penzioneri (besplatnoto penzionersko vozenje trema vednas da se ukine).  
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #1070 Posted: 19-Aug-2011 at 18:57
Лазовите комотно нека ги лепат цели со реклами, дури и поубави се така. Ама кај двокатните мора да се ограничи рекламирањето. Само од страните во долниот дел нека има по некоја реклама и доста е толку.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1071 Posted: 19-Aug-2011 at 18:16
Originally posted by 4skopje

Decko ja nemam potreba da se vozam u JSP ,a ako ti imas vozi se i kritikuvaj ! P.S. Imam zabrana ,ha,ha,ha.Poglupo ne sum cul nestoWallbash.



Можда не си свесен за забраната. Епа ондак олади и не се прави паметен, луѓето ако виделе што се дешава имаат право и да кажат! И ако е нешто ѓубре, ондак јавно се кажува дека е ѓубре.
Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #1072 Posted: 19-Aug-2011 at 17:57
Decko ja nemam potreba da se vozam u JSP ,a ako ti imas vozi se i kritikuvaj ! P.S. Imam zabrana ,ha,ha,ha.Poglupo ne sum cul nestoWallbash.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1073 Posted: 19-Aug-2011 at 14:41
Originally posted by 4skopje

Ova mi lici na rasipan telefon(rekla-kazala).spored nekojsi sto videl ,slusnal nacul,se zafrkaval odma donesuvame zaklucoci,vicevi k-15 pravime i sl zafrkancii.Kaj se lugjevo koga e nesto dobro,kako da cekaat u zaseda i da se raduvaat i gledaat seiri koga nesto e trgne naopaku!


Добро бе дечко, ама најсериозно, ти имаш ли нешто да критикуваш, или по дифолт мораш се да браниш. Па факт е дека ЈСП и даље е истото она ЈСП од пред 2-3 години. Никаква грижа нит за новите, а камоли за старите автобуси. Иако бев меѓу оние кои што на почеток ги бранеа, сеа тотално ќе ги критикувам. Па доста веќе импровизации само во оваа земја. Не можат еден автобус асално да ичистат, а да не зборам дека лазовине се тотално утната ствар во секој поглед. Таман се вратив у Ск и викам ај можда нешто се средила ситуација со автобусиве, се возам у еден од лазовине, као да се возам у 10 години стар автобус. Биди еднаш бар објективен, реално разгледај ја ситуацијата во ЈСП, повози се со автобусине па баш ќе видам дали нема да критикуваш, освен ако немаш забрана од некого.
Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #1074 Posted: 19-Aug-2011 at 14:27
Ova mi lici na rasipan telefon(rekla-kazala).spored nekojsi sto videl ,slusnal nacul,se zafrkaval odma donesuvame zaklucoci,vicevi k-15 pravime i sl zafrkancii.Kaj se lugjevo koga e nesto dobro,kako da cekaat u zaseda i da se raduvaat i gledaat seiri koga nesto e trgne naopaku!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1075 Posted: 19-Aug-2011 at 14:08
Previous
 
Требало механичарите да ги бутнат, па можеби ќе им влезел памет во главите откако ќе паднеле на земја, како на пример фактот дека нивната работа е да ги сервисираат и одржуваат тие возила, а не да го обвинуваат возачот бидејќи не му текнало (???) дека треба да го турка автобусот.
 
Значи по кој знае кој пат уште еднаш на дело ЈСП Скопје покажа и докажа дека дефинитивно знае само како да го менува влакното, а истовремено карактерот да му остане ист.
Back to Top
gerard View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 19-Aug-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote gerard Quote  Post ReplyReply #1076 Posted: 19-Aug-2011 at 04:35
Originally posted by BOJAN

Ме интересира, дали возачите имаат поим од тоа како да го поправат автобусот, барем да знаат што му е? Чекав 40 минути на почетна станица на 2-ка во Сарај за на крај од техничката служба на ЈСП да кажат дека ништо не му е на истиот и дека сме требало да го бутнеме малку. Нормално, друг автобус немаше уште дојдено. Стариот си тргна по 40 минути,а автомеханичарите го искараа возачот.


буткавте автобус да запали?
ако бил од сарај, сигурно бил 2-ка. многу веројатно и дупли.
буткавте дупли автобус да запали??

што му рекоа механичарите - за ова ли не викаш, гурни го малку ќе запали.

поназад се спомнува за рекламите. каква врска имаат рекламите на автобусите со ретро дизајнот. ретро дизјанот е најмалку бојата на автобусите. црвениот дизјан сега е шарен? Applause

прв пост. но сигурно не прв ден на форумов.
би рекол тука сум од самиот почеток, но само пасивно читање и следење на дискусии.
неколку пати сакав да коментирам, но еве "гурањето автобус" беше пресудно овојпат

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1077 Posted: 10-Aug-2011 at 19:31
Ме интересира, дали возачите имаат поим од тоа како да го поправат автобусот, барем да знаат што му е? Чекав 40 минути на почетна станица на 2-ка во Сарај за на крај од техничката служба на ЈСП да кажат дека ништо не му е на истиот и дека сме требало да го бутнеме малку. Нормално, друг автобус немаше уште дојдено. Стариот си тргна по 40 минути,а автомеханичарите го искараа возачот.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1078 Posted: 10-Aug-2011 at 01:00
рекламите не прават ама баш никаква разлика во тоа какви чувства будат автобусиве
ме нервира што сите продолжуваат да креваат востанија за најбаналните глупости, кога има еден тон други причини поради кои ќе ни страда превозот
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1079 Posted: 09-Aug-2011 at 16:07
една исправка OCB за цените на нафтата на светските берзи.погорните цени се за америчката лесна нафта,а не за Брент лондонската цена према која ние а и сите на Балканов и пошироко ја формираме цената на бензинот.Брент нафтата е поскапа околу 20 долар и не е воопшто тоа малу.Во четвртокот пред ударот на берзите Брент нафтата се продаваше по 118 долари која е цена веќе подолго време

линк за берза
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1080 Posted: 09-Aug-2011 at 10:36
ЈСП нема да ги реши големите трошоци и загуби доколку на автобусите се постават реклами бидејќи истите претставуваат помала ставка во буџетот на ова јавно претпријатие. Но сепак, доколку има квалитетни реклами кои не ги оштетуваат автобусите, тогаш сметам дека е добро да има понекоја реклама на дел од автобусите.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5253545556 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.746 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.