build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5253545556 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #1061 Posted: 08-Nov-2010 at 14:59
Лондончаните ни завидуваат на новите даблдекери


До крајот на 2011 по скопските улици ќе се возат 68 даблдекери....


Почнале од Tower bridge да скокаат од љубомора...која глупа информација, „Вечер“ style...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #1062 Posted: 08-Nov-2010 at 14:50

Linijata 15 e gradsa linija. Tocno e toa deka Lasta e pretezno zadolzena za prigradskiot soobrakaj, no drzi i nekolku gradski, 15, 18, ne sum siguren za 17. Tesno grlo predstavuvaat tesnite ulici na Zemun koio se dodatno optereteni so vozila parkirani na kolovozite. Siroko e rasprostraneto mislenjeto pomegu korisnicite deka ovie avtobusi nema mnogu da pomognat vo rastovaruvanje na guzvite i zgolemuvanje na efikasnota, bidejki gorniot sprat bavno se popolnuva, no se dobri kako atrakcija i osvezuvanje.

Hostesi se uste nema a i za mene toa e glupost.

Back to Top
Observer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: MK
Online Status: Offline
Posts: 271
  Quote Observer Quote  Post ReplyReply #1063 Posted: 08-Nov-2010 at 14:39
Лондончаните ни завидуваат на новите даблдекери


До крајот на 2011 по скопските улици ќе се возат 68 даблдекери, а жителите на британската престолнина на новите "Рутмастери" ќе треба да почекаат до 2012 година


Лондончани им завидуваат на скопјани што цела година пред нив ќе се возат во нови двокатни автобуси. До крајот на 2011 по скопските улици ќе се возат 68 даблдекери, а жителите на британската престолнина на новите Рутмастер" ќе треба да почекаат до 2012 година.
За македонската нарачка на ретро автобусите деновиве пишува лондонски Ивнинг стандард", а пренесува МИА. Весникот објаснува дека македонската влада има нарачано од кинеската фабрика Јутонг груп 202 двокатни автобуси, меѓу кои и два отворени, за вкупна вредност од 35,5 милиони евра. "Автобусите, пишува лондонскиот весник, се правени според моделот Рутмастер", но се уникатни и дизајнирани ексклузивно за Скопје.

"Ивнинг страндард" пишува дека двокатните автобуси кои се заштитен знак за Лондон не се новина за Скопје, бидејќи пред крајот на педесеттите години од 20 век се возеле стотици двокатни автобуси кои по нарачка на тогашната југословенска влада биле произведени во Велика Британија. Но, дека целиот градски сообраќај, заедно со скопските Рутмастери" настрадал во катастрофалниот земјотрес од 1963 година, кој уништи 80 отсто од градот.

Класичните Рутмастери" со отворена платформа на левата страна од двокатниот автобус, беа повлечени од сообраќај од лондонските улици во 2005 година, во време на градоначалникот Кен Ливингстон. Низ Лондон сега сообраќа нова и модерна верзија на двокатни автобуси со сопствен дизајн, но актуелниот градоначалник Борис Џонсон побара враќање на Рутмастерите" изработени во сосема нов дизајн. Ваквите новодизајнирани автобуси, што треба да потсетуваат на оние моделирани пред повеќе од 60 години, треба да се појават на улиците од Лондон пред Олимписките игри. Овие Рутмастер" автобуси ќе се произведуваат во Северна Ирска.

Скопската модерна верзија на двокатните автобуси се произведуваат во кинеската фабрика Јутонг, која по Мерцедес е втора најголема светска компанија за производство на автобуси. Според динамиката на испорака до 2013 треба да бидат испорачани сите 202 автобуси.

(Е.А.)

____________

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=5707FDD69F67F84081E1AFC8E8813C5C
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1064 Posted: 08-Nov-2010 at 12:18
Кога се презентираат вести, многу ценам тоа да се прави објективно. Се работи за експресна приградкса линија (значи не обична градска), така што споредбата со Скопје е неточна. Ласта е превозник задолжен за приградскиот сообраќај, а како што може да се види, линијата 15 сообраќа на релација Зелени венац (Белград Центар)-Земун. Иначе ова со хостесава, од практична гледна точка е чиста глупост и неефикасност.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
KinDeR View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 04-Jun-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 78
  Quote KinDeR Quote  Post ReplyReply #1065 Posted: 08-Nov-2010 at 12:14

Иначе во Белградскиве ќе имало и хостеса. И јас сакам во нашиве да има исто така, али од Мак-Моделс не од Црнокрак.Big%20smileBig%20smileBig%20smile

"Kako "Blic" navodi u autobusima je 74 sedećih i oko 20 mesta za stajanje.U ovim klimatizovanim vozilima stajanje je dozvoljeno samo u donjem delu , a putnicima će na usluzi biti i hostesa."


Back to Top
KinDeR View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 04-Jun-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 78
  Quote KinDeR Quote  Post ReplyReply #1066 Posted: 08-Nov-2010 at 12:01

Еве уште некоја фотка од внатрешноста на Белградскиот. (сликите се превземени од busevi.com)

1.

2.

3.

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1067 Posted: 08-Nov-2010 at 11:58
Би одбрал Мерцедес Цитаро или Конекто. Имајќи предвид дека не се на баба ми парите, туку на даночните обврзници. Не го поедноставувај изборот, не беше толку едноставен - или или.

Инаку ако веќе прашуваш, кога веќе мора така, за јавен превоз би зел модел базиран на нешто од 1990-тите, не на нешто од 1930-тите. Не станува збор за кола за кочоперење, туку за јавен превоз.

Edited by гитардемон - 08-Nov-2010 at 11:59
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
KinDeR View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 04-Jun-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 78
  Quote KinDeR Quote  Post ReplyReply #1068 Posted: 08-Nov-2010 at 11:51
А што е подобро? Crossley од 1934та или некоја Застава од 1990та? Паралелава ја правам затоа што нашиве се правени по терк на Англиските "Routemaster" додека овие Белградскиве се очигледно од некоја домашна фирма направени, затоа што гледам МЗТ напред во црвено - бело - зелените кругчиња. А и да не е од домашен производител паралелата е иста. Кога би ти понудиле Олдтајмер од 1930та или кола од 1990та што би одбрал?
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1069 Posted: 08-Nov-2010 at 11:05
Не, овој повеќе изгледа како да е од 1990-тите, не од 1930-тите.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
IN_MOTION View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Jul-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote IN_MOTION Quote  Post ReplyReply #1070 Posted: 08-Nov-2010 at 01:43

Интересен е, ама мене по изглед повеќе ми се допаѓаат нашите двокатни автобуси. Овој повеќе ми изгледа како да е меѓуградски.

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1071 Posted: 08-Nov-2010 at 00:17











Ако не друго, позицијата на која седат девојкиве погоре ќе биде одлична за сликање
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #1072 Posted: 07-Nov-2010 at 11:30
Аутобуси на спрат од данас на линији 15

У јавни градски превоз уводи их „Ласта”, имају по 74 седишта, а може да стоји до 11 грађана, искључиво у доњем делу возила

Аутобуси мађарске производње (Фото З. Анастасијевић)


На линији број 15 од данас ће путнике превозити и два аутобуса на спрат. Климатизовани „дабл декери”, које у јавни градски превоз уводи Саобраћајно предузеће „Ласта”, имају по 74 седишта, а може да стоји до 11 грађана, искључиво у доњем делу возила. Новина су сигурносне камере које ће допринети већој безбедности возача и путника.

Владан Максимовић, директор градског и приградског саобраћаја у „Ласти”, каже да је то покушај да се у градски превоз уведе још једна новина што ће повећати квалитет превоза.
– У питању су возила мађарског произвођача МЈТ. Она имају еколошки, „евро 5” мотор, комплетни видео-надзор горњег и доњег дела, као и степенишног простора што ће омогућити возачу да прати улаз и излаз путника – истиче Максимовић.

Један овакав аутобус на спрат већ ради на приградској линији до Младеновца.

– Од данас ће у овим возилима бити хостесе, које ће сугерисати путницима да се попну на спрат, уколико иду до последње станице. Њихова помоћ је потребна, јер ће сигурно смањити гужве у возилу – казао је Максимовић.

Славољуб Скендер, начелник одељења за контролу саобраћаја у Дирекцији за јавни превоз, очекује да ће новину у јавном градском превозу путници брзо прихватити.

Да би проверили како ће се нова, виша возила кретати пре свега уским земунским улицама, јуче од 10.21 сати организована је промотивна вожња од Зеленог венца. Путници су у почетку били резервисани и нису хтели да улазе у ново возило.

– У питању је промотивна вожња аутобуса на спрат на линији број 15. Слободно уђите, већи је комфор, а и на спрату је бољи видик – сугерисао је неодлучним путницима Скендер.
После почетне недоумице грађани су ипак одлучили да окушају срећу и ушли су у возило. Неки су ову вожњу овековечили сликајући се поред возача или на степеништу аутобуса. Мирослава Павловић каже да је задовољна новим аутобусом и да је лепше седети на спрату.

– Станујем у Миријеву и криво ми је што се и сутра нећу возити новим аутобусом. Очекивала сам побољшање превоза, јер Београђани заслужују да их возе најбољи аутобуси – рекла је Мирослава Павловић.

У правцу ка Земуну аутобус није имао готово никаквих проблема, осим што су у Булевару Николе Тесле и Улици прилаз у Земуну крошње дрвећа ударале у горњи део возила. То нимало није сметало путницима који су се забављали гледајући панораму престонице.

– Обавестићемо надлежне у „Зеленилу” да уклоне гране, јер ће то омогућити несметано кретање аутобуса – рекао је Скендер.

Слободан Маринковић, возач у „даблдекеру”, каже да је мала разлика возити зглобни аутобус и „даблдекер”, јер се мора водити више рачуна у вожњи.

– Драго ми је што нова возила имају камере у предњем и горњем делу што ће повећати безбедност како возача, тако и путника. Аутобуси на спрат су специфични и због изласка и уласка путника. Мали је проблем уколико се вози у рикверц – рекао је Маринковић.

Путници Ивана Шпица и Бошко Шарић задовољни су пробном вожњом. Кажу да је поглед одличан, али да су се понекад уплашили када је аутобус наилазио на гране.

– Ово је идеално возило за дуже линије и сигуран сам да ће га грађани одлично прихватити. Возила на спрат ће без проблема да се крећу где су шире улице и булевари, и сигурно је да неће моћи да иду уским, централним градским улицама – нагласио је Бошко Шарић.

http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Autobusi-na-sprat-od-danas-na-liniji-15.sr.html


Ne mozam da go nacekam toj avtobus pa da vidam kako izgleda vozenjeto so nego. IMa podeleni mislenja dali e dobro da se vodvedat vakvi avtobusi vo Belgrad, moe mislenje e deka ne e izbrana adekvatna linija.




Edited by Cloverstack - 07-Nov-2010 at 12:29
Back to Top
Gradinarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Aug-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 369
  Quote Gradinarot Quote  Post ReplyReply #1073 Posted: 07-Nov-2010 at 07:59
more i naoimi ne e za prostuvanje, ali definitivno i dvete se boljata strana na prikaznava.
Pre postov bi im go posvetil nim.
.....   .......
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1074 Posted: 06-Nov-2010 at 22:25
One thing that is never mentioned is the width of the old Route Master bus. It is narrower than modern standard busses and fits London’s narrow streets. It is not all about image - there was a very practical element to the old bus. This Chinese monster looks pretty wide to me.

- john, St Albans, 05/11/2010 17:26

__________________

Таман за низ Дебар Маало биле овие старите!
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #1075 Posted: 06-Nov-2010 at 22:12
Originally posted by lslcrew

Јас мислев дека ние Македонците знаеме да се заглавиме во времето и да не ни се мрда со сила да треба да се убедуваме кога треба да се направи некоја минимална реформа или да се изгради нешто ново. Ама барем кај нас на збор се сите согласни дека треба да се купат нови автобуси, без разлика какви. Овие Лондончаниве се разочарани од новиот дизајн па уште иронично го викаат Борисмастер наместо Рутмастер (по градоначалникот, нешто како ние Коцекабана за плажата). Малку ми се чудни. Може би и ние да имавмеефикасен јавен превоз и метро, а автобусите да ни служеа само како споменик на една традиција можеи ние ќе бевме со слични сваќања и ставови.


Тоа е тоа. Го кажав и во некој од претходните постови на оваа тема. Едноставно во Лондон автобусите не се витални во јавниот транспорт. Лондон има премногу разгрането метро и премногу модерна, разгранета и ефикасна градска железница, па уште како што планираат да го прошируваат DLR-от (нешто како надземно метро ама без шофер. Моментално има 2 линии) верувам дека и без автобуси би функционирал јавниот транспорт. Автобусите се користат во ситуација кога треба да патуваш на кратка релација, а имаш време за губење и те мрзи да се симнуваш во метро станица.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1076 Posted: 06-Nov-2010 at 22:04
Originally posted by lslcrew

Јас мислев дека ние Македонците знаеме да се заглавиме во времето и да не ни се мрда со сила да треба да се убедуваме кога треба да се направи некоја минимална реформа или да се изгради нешто ново. Ама барем кај нас на збор се сите согласни дека треба да се купат нови автобуси, без разлика какви. Овие Лондончаниве се разочарани од новиот дизајн па уште иронично го викаат Борисмастер наместо Рутмастер (по градоначалникот, нешто како ние Коцекабана за плажата). Малку ми се чудни. Може би и ние да имавмеефикасен јавен превоз и метро, а автобусите да ни служеа само како споменик на една традиција можеи ние ќе бевме со слични сваќања и ставови.


Генерално тука лежи зајакот.

Но истовремено, Англичаните се нација со огромна традиција во многу работи, екс светска сила, лидери во индустриската револуција. Во англија се дефинирани многу концепти и се измислени многу изуми кои се стандарден дел од нашите животи.

Од таму, имаат здрава основа да бидат и сентиментални и нерационални кон некои работи.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1077 Posted: 06-Nov-2010 at 21:58
Јас мислев дека ние Македонците знаеме да се заглавиме во времето и да не ни се мрда со сила да треба да се убедуваме кога треба да се направи некоја минимална реформа или да се изгради нешто ново. Ама барем кај нас на збор се сите согласни дека треба да се купат нови автобуси, без разлика какви. Овие Лондончаниве се разочарани од новиот дизајн па уште иронично го викаат Борисмастер наместо Рутмастер (по градоначалникот, нешто како ние Коцекабана за плажата). Малку ми се чудни. Може би и ние да имавмеефикасен јавен превоз и метро, а автобусите да ни служеа само како споменик на една традиција можеи ние ќе бевме со слични сваќања и ставови.
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #1078 Posted: 06-Nov-2010 at 21:53
И јас додека читав осетив една блиска до нашата атмосфера.

Многу ми е криво што статијава не излезе една година подоцна,во карактеристика на градовите ќе му конкуриравме на Лондон и со Skopje Eye
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #1079 Posted: 06-Nov-2010 at 21:50
"What makes a Routemaster unique? Certainly not the open platform, that was the norm for buses in London from the horse bus onwards. The real Routemaster feel came from the sound and vibration of the engine, the smell of the bus interior, the feel of the moquette, the wind-down windows, the wooden floor, the cream paintwork inside....Boris Johnson's very expensive vanity bus will have none of those things."
- Helen, West London, 05/11/2010 13:00

Зашо ние не знаеме да ги цениме нашите Саноси од 76та. Нивниот мирис на нафта, вибрациите од моторот и мењањето од прва у втора брзина кое може да се спореди со чувството на ролеркоустер.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1080 Posted: 06-Nov-2010 at 21:43


Дел од коментарите ме потсеќаат на нашите муабети тука
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5253545556 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.543 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.