build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Коридор 8

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 525354
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1061 Posted: 08-May-2009 at 13:26
И истата вест од нејзината прва објава на министерит Јанакиевски

Јанакиески најави активности за довршување на железничкиот дел од Коридорот 8

Скопје, 4 ноември
Во буџетот за 2009 година се предвидени 10 милиони евра за изградба на железничкиот дел од Коридирот 8, а дополнително ќе има средства и за Коридорот 10, најави министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески, одговарајќи на новинарски прашања на денешната прес-конференција, на која даде отчет за сработеното во првите сто дена од мандатот на Владата.


Јанакиески информира оти за докомплетирање на железничкиот дел од Коридидорот 8 во западниот дел на Македонија веќе е распишан тендер за потребната документација за проектирање, а до крајот на неделата ќе има тендер за физибилити студија со идеен проект.


Според министерот за транспорт, со консултантската куќа „Балкан консалтинг“ е во завршна фаза и утврдувањето на активностите за финализирање на железничкиот дел од Коридорот 8 во Источна Македонија.


- Во тек се преговори со градежни компании кои треба начелно да завршат до крајот на годината за да се ревидираат договорите од 1995 година за тој дел од железницата, рече Јанакиески.

....

http://vlada.mk/?q=node/1517


Па сега веста на А1 дали е нова, или ... !!!??
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1062 Posted: 08-May-2009 at 08:48
Ќе се гради пруга кон Албанија

Истата вест во видео формат


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #1063 Posted: 07-May-2009 at 18:38

Ќе се гради пруга кон Албанија


Коментари (0)   
07.05.2009 18:41
Еден милион евра ќе чини само изработката на студијата

 

Воскреснува идејата за железничко поврзување со западниот сосед. Еден милион евра ќе чини само изработката на студијата. Избрана е бугарската компанија што ќе ја прави студијата.

Компанијата на терен ќе испитува каде ќе минува трасата за да се утврди која опција е поекономична. Од Кичево до границата со Албанија според првичните проценки ќе треба да се направи железничка линија од 60 до 70 километри.

Студијата треба да заврши за една година а потоа ќе се прави проектот и експропријација на земјиштето. Освен со Албанија, Македонија нема ниту железничко поврзување со Бугарија. Пругата кон Бугарија - проект за кои се потрошија огромни суми пари, а сето она што некогаш таму беше изградено сега пропаѓа.

Од македонски железници најавуваат дека веќе се работи и на овој дел - од железничката траса, но досега ниту една Влада не успеа да го реализира овој проект. И покрај бројните најави, министерски конференции и потпишани декларации, се остана само на хартија.

http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=108214

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1064 Posted: 25-Mar-2009 at 17:00

Милијарда евра загуба поради неизградената железница

Земјите од регионот годишно губат најмалку милијарда евра поради недоизградената транспортна мрежа на Коридорот 8, кој се протега од бугарското пристаниште Бургас преку Скопје до градот Валона во Албанија. Ова се процените на бугарските власти, кои во соработка со македонските и албанските колеги во изминатите десетина години потпишаа повеќе меѓународни договори за изградба на овој коридор, како и за обезбедување пари од европските фондови.

И додека Бугарија во последниве години го интензивира довршувањето на нејзиниот дел од патната и железничката мрежа, Македонија повеќе од пет години тапка во место. По 15-годишно градење на железницата и потрошени повеќе од сто милиони евра, нашата земја единствено успеа да истрасира земјен дел кој стасува некаде пред Крива Паланка и неколку железнички мостови кои веќе имаат оштетувања.

Приоритет за македонските власти, според нивните најави, е довршувањето на железничката пруга кон Бугарија, односно изградба на уште 89 километри пруга. Но, со оглед на планираната динамика на градежните активности, железничкото поврзување со источниот сосед нема да биде можно ни во следните пет години. И изградбата на делницата од Кичево до Албанија, во должина од 66 километри нема изгледи во скоро време да биде готова бидејќи се' уште е во фаза на студија. Со тоа се намалува можноста за брзо железничко поврзување на Црното Море со Јадранското, делница што е особено значајна за трговската размена меѓу трите земји.

Според планираните активности на македонското Министерство за транспорт и врски, до септември годинава треба да биде изработен главен проект за делницата од Крива Паланка до Деве Баир. Откако ќе се обезбедат пари за изградбата, која ќе чини околу 157 милиони евра, процените се дека довршувањето на пругата кон Бугарија ќе заврши за четири години.

- При изработката на главниот проект разработени се неколку опции на траса поради планинскиот терен. Предвидена е изградба на неколку тунели и мостови кои ја зголемуваат цената на целиот проект. Стручните тимови ќе ја изберат онаа траса што ќе биде оптимална во технички и финансиски поглед. По обезбедување на парите и изборот на градежна фирма ќе почнат градежните работи - велат од Министерството за транспорт и врски.

Оттаму објаснуваат дека во вкупната сума е вклучен и надомест за штетите што ги претрпеа градежните фирми поради прекинот на работите на пругата пред пет години. Бугарските власти објаснуваат дека за нив приоритетна е изградбата на железничко-патната делница на трасата од Бургас до Дура, за што ќе се искористат пари од фондовите на Европската Унија, како и пари обезбедени по пат на јавно-приватно партнерство.

- Од бугарска страна, од Ѓуешево до македонската граница има 2,5 километра без железничка линија, но тоа е најмалата пречка за изградбата на коридорот. Во изминатиов период склучивме повеќе договори за успешно функционирање на овој коридор. Меѓу другото, за годинава е предвиден ремонт на железничката пруга на делниците Варна-Софија и Бургас-Софија, со што ќе се зголеми брзината на движење на возовите. Во процес на проектирање е магистралата Радомир -Ќустендил што ќе ја поврзува Бугарија со Македонија - вели Даниел Неделков, од извршната агенција „Железничка управа“ од Бугарија. Процените се дека комплетирањето на Коридорот 8 ќе чини 2,7 милијарда евра, но засега не може да се даде точен рок за довршување на сите работи. Само за изградба на железницата кон Бугарија Македонија досега потроши околу 2,2 милиона евра.

ИНФО-Пруга кон Бугарија

Земјите од регионот годишно губат најмалку една милијарда евра поради неизградениот Коридор 8, кој треба да ги поврзе Црното и Јадранското Море. Приоритет за македонските власти е довршувањето на железничката пруга кон Бугарија, односно изградба на уште 89 километри пруга. Но, со оглед на планираната динамика на градежните активности, железничкото поврзување со источниот сосед нема да биде можно во следните пет години.



http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=B69A6177240C5D49BAE6F039B1BBBD28
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1065 Posted: 23-Mar-2009 at 08:00
Последниот наплив на вести за коридорот 8 дојде како иницијална каписла за одвојување на нишкава.

Досегашните муабети што сме ги правеле во врска со темава ќе останат во постојната општа железничко-инфраструктурна нишка, без да ги префрламе тука, бидејќи се испреплетени со тамошната дискусија и тешко би се издвоиле. Кој сака да види или да се присети на тоа што досега сме регистрирале за коридорот 8 (а има доста материјали и дискусија) нека ја ѕирне таа нишка:

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476


Edited by Cloverstack - 11-May-2009 at 21:15
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 525354

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.227 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.