![]() |
![]() |
![]() |
Јавен автобуски превоз (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5354555657 86> |
Author | ||||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|||
Да се присетиме на некои случувања во изминативе 6 години:
зададена е просечна приближна цена на чинење на нафтата; цената за билетите е за едно возење 1. 2005, барел нафта - $50, билет - 20 денари. 2. 2006, барел нафта - $60, билет - 25 денари. 3. 2007, барел нафта - $65, билет - 25 денари. 4. 2008, барел нафта - $90, билет - 25 денари. - Трифун Костовски предлага поскапување на билетот за 10 денари, Советот на Град Скопје го одбива предлогот. - Министерството за образование го субвенционира превозот на околу 100.000 средношколци. 5. 2009, барел нафта - $55, билет - 25 денари. 6. 2010, барел нафта - $70, билет - 25 денари. - бесплатен превоз за пензионерите секој петок во неделата. 7. 2011, барел нафта - $85, билет - 25 денари. - пристигнаа околу 50 украински автобуси, потрошувачката на нафта е зголемена. Трошоците ќе бидат дополнително зголемени со очекуваното пристигнување на уште околу 100 нови автобуси (кинески + украински). - бесплатен превоз за пензионерите и во вторник (во Македонија има околу 270.000 пензионери). - намалени се платите на возачите на градските автобуси. Според некои „социјалниот мир“, според други „популизмот“ мора од некаде да се финансира. Очигледно придонесите од даноци (кои во најголема мера паѓаат на плешките на вработените граѓани) повеќе не се доволни за одржливостта на ЈСП како јавно претпријатие. Излезот се бара во дополнителни приходи за ЈСП преку реклами на новите автобуси кои се подалеку атрактивни за маркетинг од старите. Билбордманијата, како една од најразвиените гранки на македонската економија, придонесува за жестока конкуренција во сферата на уличниот маркетинг. Во такви услови ЈСП од една страна мора да ги намали цените за реклами на своите автобуси, а од друга страна да понуди рекламна површина која би им парирала на билбордите. Кучињата ќе си лаат, билборд-караванот на ЈСП ќе си врви... |
||||
![]() |
||||
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
|||
Значи паднаа во вода и ретро изгледот и се друго ... полека се расплеткува приказната ...
|
||||
![]() |
||||
leonid23 ![]() Senior Member ![]() ![]() БАНИРАН Joined: 30-Nov-2009 Location: Strumitza Online Status: Offline Posts: 579 |
![]() ![]() |
|||
НОВИТЕ АВТОБУСИ СE ПОТЕШКИ ЗА ПРЕПОЗНАВАЊЕ
Реклами ја покрија црвената боја на автобусите ![]() Новите автобуси наместо да бидат лесно препознатливи со својот нов изглед и со убавата црвена боја, почнаа да не личат на себе благодарение на рекламите со кои ги излепи Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“. Наместо црвени возила, сега на станиците застануваат комплетно бели, розови и зелени автобуси. Излепени се насекаде - од страна, на вратите, на прозорците. Нема реклами само на гумите и предната страна на возилото. И двокатниот автобус не личи на себе, односно неговиот автентичен ретро-изглед веќе и не се забележува од мноштвото налепници што прават да личи на новогодишен лампион. Скопјани сакаат убав град Од Министерството за транспорт кога ги купуваа автобусите во повеќе наврати истакнуваа дека со црвените двокатни автобуси, какви што сообраќале во 50-тите години, ќе се врати духот на старо Скопје. Дури отидоа дотаму што дизајнот на двокатните возила е уникат само за нашиот град и нема да се повтори никаде на друго место. И скопскиот градоначалник Коце Трајановски се залагаше автобусите на приватните превозници и оние на ЈСП да бидат изедначени според бојата за да се добие униформност во јавниот превоз. Но, наместо униформност, добивме шареноликост. Граѓаните се збунети од промената на ликот на новите автобуси и велат дека не можат да ги препознаат на станиците. - Чекав автобус со број 22. Застана еден зелен автобус, си помислив дека е приватен, па за малку ќе го пропуштев оти сега преферирам да се возам во новите разладени возила. Во последен момент видов дека е на ЈСП, и тоа уште од украинските. Се зачудив како можеа до толку да му го сменат ликот? Како граѓанин што секој ден се вози со ЈСП, сакам да го кажам своето мислење, а тоа е дека сакаме новите автобуси да ни останат црвени и да ни го разубавуваат градот. ЈСП нека си најде друг начин да заработува пари, нека става реклами внатре во автобусите, но однадвор нека не ги чепка оти сите граѓани плативме за да имаме убав превоз, но и поубав град - вели скопјанката Сања М. Техничкиот директор на ЈСП, Ацо Стојановски, објаснува дека поставувањето реклами на автобусите е светска тенденција. - Тоа се еден вид подвижни билборди чии реклами ќе можат да ги видат поголем број граѓани - и оние што влегуваат во автобусот и оние по улиците - вели Стојановски. Дека автобусите ќе станат уште пошарени, говори фактот што добитникот на тендерот за инсталирање систем за електронска наплата и за автоматска локација на автобусите ќе има можност да поставува реклами во автобусот, однадвор и однатре. Според Стојановски, црвената боја ќе се познава бидејќи рекламите немало да се поставуваат на предниот и на задниот дел од автобусот ниту на покривот. Надлежните без коментар - Предниот и задниот дел на автобусот не се предмет на ставање реклами. На тој начин ќе се знае за кој превозник се работи. За двокатните автобуси тоа е однапред предвидено. На нив од страната каде што влегуваат патниците ќе бидат поставени два помали панела и од другата страна еден голем каде што ќе можат да се поставуваат реклами. Панелите се со мали димензии - вели Стојановски. Објаснува дека на украинските автобуси рекламите ќе се поставуваат на истиот принцип како и досега, со лепење. Оштетувањата на бојата на автобусите, откако рекламата ќе биде извадена, според Стојановски, зависат од квалитетот на лепило. - На некои автобуси можат да се видат траги од порано лепени реклами затоа што е користено неквалитетно лепило. За лепилото што сега се поставува имаме гаранција дека е со добар квалитет - вели Стојановски. На забелешката дека не се почитува правилото дека предниот и задниот дел од автобусот не смеат да бидат излепени со реклами, тој одговара дека тоа било дозволено привремено за период три месеци, само при промоцијата на автобусите, а потоа рекламите ќе бидат извадени. Од Министерството за транспорт велат дека немаат никакви ингеренции за рекламите на автобусите. - Новопроизведените автобуси се предадени на стопанисување на Градот Скопје и на ЈСП. Како претставници на централната власт не коментираме одлуки на локалната самоуправа - велат од Министерството за транспорт. И од Градот се оградуваат од надлежноста за ова прашање упатувајќи на одговор во ЈСП. http://dnevnik.com.mk/?ItemID=39519FA9D37DAB428EB3F3F2572611A3 Edited by leonid23 - 09-Aug-2011 at 00:12 |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
![]() Тоа за женскиот глас, не е во контекст на објави во автобус, туку воопшто. Edited by Cloverstack - 21-Jul-2011 at 18:55 |
||||
![]() |
||||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|||
Ако е тогаш најверојатно станува збор за тонот на гласот кој кај понежниот поле е обично повисок и полесно одстапува од заднинскиот шум создаден од бучавата на возилото, околниот сообраќај и други шумови и разговори. |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Ако е до пуштање радио, треба да се уреди тоа задолжително да биде националното радио, наместо секој да си лицитира, како што ни се случува и овде.
Мада јас сепак сум комплетно на став дека не треба да има никакво радио, туку само автоматска најава на следната станица.
|
||||
![]() |
||||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|||
Neka pustat LIFE radio em najmalku go tupat so reklami em najdobro em multietnicko
![]() |
||||
![]() |
||||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|||
Za muzickiot vkus na vozacite, pak, i da ne zboruvam. |
||||
![]() |
||||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|||
Јас мислам дека доволен број од нараодот кој љуби да слуша музика додека патува од А до Б може финансиски да си приушти личен апарат со кој може да слуша музика, дали радио или мп3. Затоа целна „забава“ на патниците од страна на возачот или компанијата воопшто не е потребна и излишна. Останува звучниците да се користат за најава на следната станица (обично однапреднаправена стандардна снимка) и да се користи за обраќање на возачот кон патниците во непредвидени ситуации како: потреба од прекачување на патниците во друго возило ради дефект на даденото возило, или пак најава за поголемо каснење на наредната станица ради застои во сообраќајот.
Edited by mirakuliks - 21-Jul-2011 at 15:09 |
||||
![]() |
||||
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
|||
Јас повеќе Kraftwerk-фазон мислев...
![]() |
||||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
Stephen Hawking ![]() |
||||
![]() |
||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||
А детски глас? Ама озбилно...
|
||||
Македонија - Земја на чудата!
|
||||
![]() |
||||
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
|||
![]() |
||||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
Во право си |
||||
![]() |
||||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|||
Тоа што се на работното место не им дава за право да ја нарушуваат приватноста на патниците.
Ова е крајно небезбедно решение. Секој учесник во сообраќајот мора да обрнува внимание на звучната сигнализација (сирени од брза помош, полиција, противпожарнa и други возила). Научно е докажано дека слушање музика преку слушалки ги забавува психо-физичкате реакции кај возачите. Тоа се причините зошто ова е законски забрането во некои земји.
Решенија кои би дискриминирале на полова основа не му звучат многу културно или пак нормално.
..како што е сакаде во развиениот свет. |
||||
![]() |
||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||
Јас сакам прва програма на Македонско радио, Равел и 103-ка исклучиво да се пушта во автобуси, инакун воопшто не се качувам во автобус
![]() |
||||
![]() |
||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||
Добро се откажувам.... во право сте
![]() |
||||
Македонија - Земја на чудата!
|
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
+1 |
||||
![]() |
||||
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
|||
Јас па за Сити и такви УРБАНИ
![]() |
||||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
||||
![]() |
||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||
Зависи пбанкс. Секогаш можеш да си слушаш радио индивидуално на слушалки. Но мислам дека со радио би било подобро, а добар пример е двокатниот автобус. Барем не трошиш батерија
![]() А за урбана средина, за град, за повеќето луѓе овие две радиа би се вклопиле многу добро во јавниот превоз. А дури и за тие кои не би им биле блиски, би била одлична прилика за влијание врз нивниот начин на живот. За гласовни известувања секогаш би имало место. Зошто да не. Радиото кое би било избрано би требало да исполнува услови, на пример да е забавно, да има дел едукативна програма, занимливости, вести и информации за случувањата, временската прогноза, настани во градот, воопшто за градот, и други известувања (сообраќај и слично) (за што јас мислам дека Сити совршено би одговарал). Околу приходите. Секако ако има заинтересираност. Радиото би му плаќало на ЈСП за ‘‘услугата‘‘ што во автобусите се слуша нивното радио. А пак радиото би имало поголеми приходи од реклами, бидејќи би таргетирало поголема група на луѓе. И плус музика за џабе ![]() Мислам дека вакво нешто може да функционира одлично, а притоа да биде регулирано. Edited by FoSsiL - 21-Jul-2011 at 13:11 |
||||
Македонија - Земја на чудата!
|
||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5354555657 86> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |