build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5354555657 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #1081 Posted: 06-Nov-2010 at 21:37
Вреди да се прочитаат коментарите за статијата. Чудни се Лондончаните

http://www.thisislondon.co.uk/standard/article-23894984-spirit-of-the-routemaster-lives-on-in-the-heart-of-macedonia.do
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #1082 Posted: 06-Nov-2010 at 21:32
Причината што го постирав не ми беше толку за тоа што го напишал ОКА,туку за општо добро на сите,да не се мачат останатите build-ери.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1083 Posted: 06-Nov-2010 at 21:18
Не си го разбрал ОКА добро друже. Си разбира тој англиски...

Edited by гитардемон - 06-Nov-2010 at 21:22
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #1084 Posted: 06-Nov-2010 at 15:30
еве за тие со послаб англиски истата вест

„Ивнинг стандард“:Духот на автобусите "Рутмастер" живее во срцето на Македонија

Лондончани ќе чекаат уште на своите новодизајнирани двокатни автобуси, по урнек на класичната верзија од педесетите години на 20 век „Рутмастер“, што треба да се појават дури на почетокот на 2012 година, но во срцето на Македонија, во Скопје веќе следниот месец ќе пристигнат од Кина првите „Рутмастери“, што потоа ќе бидат вклучени во тамошниот градски сообраќај, пишува „Ивнинг страндард“.


Македонската влада има нарачано од кинеската фабрика Јутонг Груп, 202 двокатни автобуси, меѓу кои и два отворени, за вкупна вредност од 35,5 милиони евра. Автобусите се правени според моделот „Рутмастер“, а лондонскиот весник објаснува дека тие се дизајнирани ексклузивно за Скопје и оти се уникат.

- Тие не се копија на лондонските двокатни автобуси, забалежува „Ивнинг страндард“, повикувајќи се на изјава на македонскиот министер за транспорт Миле Јанакиески.

Поранешната југословенска влада, пред крајот на педесетите години од 20 век има нарачано од Велика Британија стотици двокатни автобуси за Скопје, што беа во сообраќај до земјотресот од јули 1963 година. Но во потресот што уништи 80 отсто од градот, настрада целиот градски сообраќај, заедно со скопските „Рутмастери“.

- Има сепак многу историја во дизајнот што сега е правен за скопскиот градски сообраќај, пренесува весникот изјава на претставник на Министерството за транспорт во Скопје.

Британските вљубеници на овој тип автобуси го поздравуваат враќањето на „Рутмастер“ во модерна верзија и тоа две илјади километри далеку од Лондон.

- Дизајнот на скопскиот „Рутмастер“ е правен врз раните англиски верзии на класичните двокатни автобуси, изјави за „Ивнинг стандард“ Дејв Паскел од Асоцијацијата „Рутмастер“.

Тој вели дека е прекрасно да се види дека овие автобуси го издржаа тестот на времето, па сакаат да ги вратат дури и во други земји. Многу автобуси, како што наглсува, се прават сега во Кина, каде инаку се изработуваат многу добри копии на други дизајни.

Директорот на една од компаниите за градски сообраќај во Лондон, Дејвид Браун за весникот изјави дека лондонските автобуси се икона во целиот свет.

- Очигледно Македонците имаат побарано инспирација од главниот британски град. Ние им посакуваме среќа и успех, вели Браун.

Класичните „Рутмастери“ со отворена платформа на левата страна од двокатниот автобус, беа повлечени од сообраќај од лондонските улици во 2005 година, во време на градоначалникот Кен Ливингстон. Низ Лондон сега сообраќаат нова и модерна верзија на двокатни автобуси со сопствен дизајн, но актуелниот градоначалник Борис Џонсон побара враќање на „Рутмастерите“ изработени во сосема нов дизајн.

Новодизајнираните вакви автобуси, што треба да потсетуваат на оние моделирани пред повеќе од 60 години, треба да се појават на улиците од Лондон пред Олимписките игри. Овие „Рутмастер“ автобуси ќе се произведуваат во Северна Ирска.


http://sitel.com.mk/dnevnik/biznis/%E2%80%9Eivning-standard%E2%80%9Cduhot-na-avtobusite-rutmaster-zivee-vo-srceto-na-makedonija
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1085 Posted: 06-Nov-2010 at 13:34
Оваа британска веселба ме потсеќа на онаа кога ние се најдовме со Хунзите - колку само весели беа двата народи...

Истата приказна и сега: се нашле две будали со исто патогено заболување, и сега се весели дека не се сами...

Ако чинеле двокатните ќе биле примарно решение и во места каде што не владееле the inbred Елизабета II, Џорџ VI и Џорџ V.

Edited by гитардемон - 06-Nov-2010 at 13:41
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #1086 Posted: 06-Nov-2010 at 13:07

Gledate duri i London ni zaviduva
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #1087 Posted: 06-Nov-2010 at 12:59
Previous Thumbs%20Up
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #1088 Posted: 06-Nov-2010 at 12:55
Само во едно сме подобри од Лондон,Катарина Ивановска е гром во споредба со Наоми Кембел
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #1089 Posted: 06-Nov-2010 at 12:51
Originally posted by pbanks

Ајде малку занимација

Londonners Applaud new Skopje bussesPDFPrintE-mail
Friday, 05 November 2010

"If you can't wait for London's redesigned Routemaster don't worry - there will soon be a strikingly similar one on the road.
Unfortunately, you'll have to travel 1,200 miles to Macedonia to catch it." says Mark Prigg of This is London magazine.

The fifties RouteMaster is already on its way to Skopje which has ordered a total of 202 busses.

Mr Prigg explains that the city of Skopje had the Routemaster double deckers in use some fifty years ago, purchased by the local Macedonian government from London. They were in use until the devistating earthquake in 1963 which wiped out 80% of the city including the public transport system.

Fans of the Routemaster welcomed the Macedonian vehicle. "This looks like a design based on a very early version of the classic double decker," said Dave Paskell of the Routemaster Association. "The Routemaster has been around for 60 years, and it's wonderful to see it has stood the test of time so well that other countries also want to bring it back.

David Brown, managing director surface transport at Transport for London, said: "London's buses are an icon around the world and clearly the Macedonians have drawn inspiration from the capital. We wish them the best of luck. And Londoners won't have to wait much longer before they get to see our own new bus for London."

Comparing London and Skopje

Skopje
Population 668,518
Size 715.8 sq miles
Mayor Koce Trajanovski
Famous locals Mother Teresa, model Katarina Ivanovska
Landmarks 66m high Millennium Cross on Mt Vodno; Kale fortress
History Macedonia's capital, urban settlement from 4th century BC

London
Population 7,556,900
Size 607 sq miles
Mayor Boris Johnson
Famous locals Michael Caine, Naomi Campbell
Landmarks Tower of London, London Eye, the Gherkin
History Bronze and Iron Age finds near Thames. Romans founded Londinium in 50AD



http://macedoniaonline.eu/content/view/16780/45/

Не стојам баш најдобро со англискиот. Шо вика!? Почнаа да не праат пуфка и да си тераат „онаковташак” со нас!?


Edited by OKA - 06-Nov-2010 at 12:55
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1090 Posted: 06-Nov-2010 at 11:27
Ајде малку занимација

Londonners Applaud new Skopje bussesPDFPrintE-mail
Friday, 05 November 2010

"If you can't wait for London's redesigned Routemaster don't worry - there will soon be a strikingly similar one on the road.
Unfortunately, you'll have to travel 1,200 miles to Macedonia to catch it." says Mark Prigg of This is London magazine.

The fifties RouteMaster is already on its way to Skopje which has ordered a total of 202 busses.

Mr Prigg explains that the city of Skopje had the Routemaster double deckers in use some fifty years ago, purchased by the local Macedonian government from London. They were in use until the devistating earthquake in 1963 which wiped out 80% of the city including the public transport system.

Fans of the Routemaster welcomed the Macedonian vehicle. "This looks like a design based on a very early version of the classic double decker," said Dave Paskell of the Routemaster Association. "The Routemaster has been around for 60 years, and it's wonderful to see it has stood the test of time so well that other countries also want to bring it back.

David Brown, managing director surface transport at Transport for London, said: "London's buses are an icon around the world and clearly the Macedonians have drawn inspiration from the capital. We wish them the best of luck. And Londoners won't have to wait much longer before they get to see our own new bus for London."

Comparing London and Skopje

Skopje
Population 668,518
Size 715.8 sq miles
Mayor Koce Trajanovski
Famous locals Mother Teresa, model Katarina Ivanovska
Landmarks 66m high Millennium Cross on Mt Vodno; Kale fortress
History Macedonia's capital, urban settlement from 4th century BC

London
Population 7,556,900
Size 607 sq miles
Mayor Boris Johnson
Famous locals Michael Caine, Naomi Campbell
Landmarks Tower of London, London Eye, the Gherkin
History Bronze and Iron Age finds near Thames. Romans founded Londinium in 50AD



http://macedoniaonline.eu/content/view/16780/45/


Edited by pbanks - 06-Nov-2010 at 11:28
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1091 Posted: 27-Oct-2010 at 00:30
значи што е тешко да се разбере? Скопје не е град создаден за двокатни автобуси, нити пак двокатните автобуси се создадени за него, на секои 100 негативни спојни точки меѓу автобусите и условите во градот, има само една позитивна и не знам зошто поради таа една позитивна сега одеднаш таквите автобуси биле поволни за Скопје?
дури и да немаме некои поголеми тешкотии со автобусиве во иднина и да се користат без проблем, не знам зошто никој не сака да помисли на тоа дека сме имале и подобар избор и дека можело да биде многу полесно и подобро

Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #1092 Posted: 26-Oct-2010 at 23:50
Аналогијава не држи вода зошто всушност не се работи за половни автобуси, туку за нови (нов модел дури ) што имаат само Р од ретро-дизајн (предната маска и навидум делови од формата на каросеријата). А во целава дискусија заборавате една важна работа, а тоа е цената. Да речеме дека автобусиве ќе бидат квалитетни, издржливи, со примерен ентериер; дека симнувањето и качувањето на горниот кат ќе оди брзо (од мое искуство тоа било случај); дека линиите се доволно долги за горниот кат да не биде празен (и тоа мислам дека нема да биде проблем); дека проблем со надвозници нема да има; и дека оштетувањето на асфалтот поради поголемата тежина на оска е незначително поголемо. Квалитетот на моторот и потрошувачката воопшто не ги ни земам како потенцијални проблеми.

Дури и ова да е случај, сепак останува прашањето дали вредат 10000е заштеда по автобус (160000 спрема 170000 за зглобни од ЛАЗ), со единствени предности во однос на зглобните: 1) помала искористеност на плоштина асфалт 2) интересно искуство и удобно возење на горниот кат 3)атракција и белег на Скопје (кој и да не сакаме, спонтано ќе стане, па ништо чудно и како дел од брендот да биде одговорен за привлекување туристи; иако тешко замисливо од перспектива на обичен Скопјанец, сепак е реално сценарио). Во однос на мааните, капацитетот е помал и секако сите набројани можни проблеми со двокатните автобуси воопшто во град, кои се надевам дека нема да се случат. Не е толку црно-бела ситуацијата, постојат уште неколку променливи кои уште ни се непознати за да знаеме дали ќе ни се допаднат автобусиве и што е уште поважно да се вклопат во јавниот превоз во Скопје. Студија не верувам дека ќе сменеше нешто, зошто не се сомневам дека ќе покажеше дека еднокатни автобуси се подобри за градски превоз.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1093 Posted: 26-Oct-2010 at 23:04
@ebivetre
 
Сепак во твоето сликовито објаснување (кое што патем ми се допаѓа) пропушташ неколку битни моменти.
1. Доколку се купуваа двокатните автобуси/старите патиките заради емотивни причини ќе се купеа 10 (автобуси)/1(пар). Поради тоа што сепак секојдневно треба да се превезуваат огромен број патници, брзо ефикасно, безбедно, удобно, сепак би требало да се купат 90 (современи никоподни автобуси)/5 (пара модерни, ултра удобни патики). Во нашиов случај за жал е обратно, па нема да знаеме што да правиме со 202 пара топ-тенки Адидас.
 
2. И да речеме дека сум нерационален тип кој навистина е вљубен во Топ-тенки Адидас од 1985та, и доволно луд да набавам 202 пара, тоа би било сосема во ред доколку парите со кои ги набавувам се само мои, и ги носам само јас. Но доколку треба да се купат 202 пара патики за цело маало, со заедничките пари кои сме ги собрале, сигурно дека прво би направил детална анализа исплатливост/квалитет/удобност и на последно место емотивност и на крај би се одлучил.
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #1094 Posted: 26-Oct-2010 at 19:57
немаше понуди од ман, мерцедес итн затоа што се знаеше дека ке биде изберена најефтината понуда, а нивните автобуси се малку поскапи од овие лаз
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1095 Posted: 26-Oct-2010 at 15:23
Да разбирам и се согласувам (иако силно не се согласувам со тезата дека при избор на основната инфраструктура треба да преовлада емотивното пред рационалното-нешто кое фактички нас ни се случи). Таа емотивност (со која јас исто така не се согласувам, но почитувам туѓи погледи на нештата), можеше да се застапи со далеку помал број на двоспратни автобуси колку за декор, сензација и срце, а останатото да беше едноспратни единечни и зглобни автобуси.

*** Инаку морам да ја демантирам тезата дадена неколку поста погоре во која се тврди дека некоја реномирана европска компанија (Мерцедес, МАН итн.) не дале своја понуда заради состојбата на улиците во градот. Па зарем во Софија имаат помалку дупки, па сепак сообраќаат најскапите и модерни возила кои во моментот се на пазарот и тоа во големи бројки.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
ebivetre View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 183
  Quote ebivetre Quote  Post ReplyReply #1096 Posted: 26-Oct-2010 at 14:51
Ajde togas, specijalno za tebe:
Koga nekoj se soocuva so nekakov izbor, togas toj ima subjektiven pogled na nestata, taka! A toj subjektiven pogled e baziran na subjektivni i objekivni kriteriumi. I e validen za toj sto si bira. Normalno neli, si go zemam ona sto mene mi se svigja od x pricini.
Ako go rascistivme toa togas citaj natamu:

Jas koga go pravam subjektivniot izbor na retro patiki, imam predvid deka objektivno, tie imaat poslabi performansi od modernive. Ovie novive, em se poudobni, em pomalku me potat. Znaci kako i dvodelnite ednospratni koi em kje bidat poudobni, em koga koga kje izlezam od niv nema da bidam zguzvan i polusvaren. Znaci go imam predvid toa koga si go pravam svojot subjektiven izbor.
Ama ete, sto da pravis, sepak go zemam ona sto povekje go zadovoluva mojot estetski kriterium i poradi nekoi pricini koi tebe moze ti se jasni no i ne, pravam neracionalen izbor.

No, ne za se'! Ako sakam da odam po neramen pat togas verojatno bi pretpocital da odam so patiki so podobri performansi, koi se em postabilni i za uste puno drugi raboti bolji. Taka gi gledam i avtobusite.
Zatoa sakam da imam i od ednite so mi se dopagjaat na oko i me potsekjaat na nekoi "stari ubavi vreminja", ama sakam da imam i od ovie drugive, poprakticnive da svrsat rabota kaj sto ovie prvive ne kje mozat.

"The point being" e deka mozeme uste godina dena da diskutirame za opravdanosta da se zemat vekvi ili onakvi avtobusi. I povekjeto kje se soglasime deka OBJEKTIVNO (bazirano na nekoe dosegasno iskustvo kako sto velis), ednospratnite imaat podobri performansi od dvospratnite. Ama se nadevam i deka uviduvas deka ne e sekoj izbor samo racionalen, tuku e i emotiven. Znaci ima nesto za sto ne si siguren potpolno zosto ti e milo, no sepak ti e milo i go pretpocitas vo odnos na nesto sto objektivno e 5 pati bolje.

Ja sfakjas sea poentata so patikite?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1097 Posted: 26-Oct-2010 at 13:44
Ама не разбирам каква е таа потреба да се каже нешто, само за да пројде редот. Ако имаш нешто паметно да споделиш, тогаш сум прв да те ислушам. Ама да правиш споредби на автобуси и патики, при што за едните испоставуваш дека важат само субјективни критериуми, додека за другите досегашното искуство произвело валидни објективни такви. Па дајте навистина да дискутираме сериозно, никој не е должен да чита вакви нешта!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
ebivetre View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 183
  Quote ebivetre Quote  Post ReplyReply #1098 Posted: 26-Oct-2010 at 13:22
Andrej aj olabavi malku
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1099 Posted: 26-Oct-2010 at 13:12
Point being? Да сум на твое место, под итно би го избришал овој пост пред сите да го видат. За Бога, зборуваме за ЈАВЕН ТРАНСПОРТ не за удобност на патики! Тука има јасни параметри и критериуми!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
ebivetre View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 183
  Quote ebivetre Quote  Post ReplyReply #1100 Posted: 26-Oct-2010 at 12:54
Vidi, i ja mozam da si kupam sovremeni ADIDAS patiki so vozdusni pernicinja, specijalen nekoj drecliv saren sovremen "diseci" materijal, i guma od 5 santimi odozdola.
Ama ja zaeban, se' nekako mi se svigjaat poise onie retro patikite, so 3 strafti u edna boja i starovremski materijal - koza. Se' zavisi za sto mi trebaat vidis- za trcanje ovie modernive pasujat, ama za po ulici peski odenje retrovo mi se poubavi. Najvise merak imam da igram fudbal so retroto. Bolji se od sarenite, neli.. Merak mi e i da trcam so niv, mada ovie drugive, za zal, mi se poudobni.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5354555657 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.603 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.