![]() |
![]() |
![]() |
Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5354555657 60> |
Author | |||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||
![]() богами со тој профил може сериозно да се мисли на инсталирање бродски јавен превоз |
|||||
![]() |
|||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||
Може сите жардињери ќе бидат во една секвенца како едно долго корито, и така булеварот ќе биде пловен.
![]() |
|||||
![]() |
|||||
se_manda ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2007 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
||||
pa filmot e so gi neam.iam rodnini so rabotat vo parkovi i zelenilo i imav moznost samo na pola saat da gi vidam tie.oni neso na sostanok bea za zeleniloto niz aer,i im gi dale doma na razgleduvanje.ali toa odamna bese....sea ke cekame nekoj da uspee da doe do niv
![]() |
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
Дај сподели ги тие ДУП-ови некако, знаеш колку се насушни
![]() |
|||||
![]() |
|||||
se_manda ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2007 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
||||
na dupovite nigde nema zardinjeri,tuku prugi postojat....izglea i ova ke bide ilegala nekoja...
|
|||||
![]() |
|||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||
барем да беа нешто... на некои пошироките булевари изгледаат комплетно без врска (на Партизанска на пример). Единствено на водњанска ми се до некаде логични. Јане Сандански ќе се унакази, тоа нема да биде жардинерија туку корито (2+ сообраќајни траки ширина) |
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
Според ширината на тој простор, ја би рекол дека е испланиран тачно во случај да се гради трамвај. Ама тоа било во некои дамнешни времиња кога се гледало многу понапред. Сега не само што не гледаме ниту две-три години понапред, туку и тоа што ни е оставено го упропастуваме. А ова со жардињериве како запнале веќе станува перверзија. Edited by Cloverstack - 10-Jun-2008 at 14:58 |
|||||
![]() |
|||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||
тој простор го имаат испланирано многу постручни и попаметни луѓе од мене... само што години наназад некои дибеци сето тоа интензивно го деградираат (без акцент на некого посебно) |
|||||
![]() |
|||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||
pbanks што бара текстов у трамвај?! Ти си го испланира тој простор за трамвај и гајле немаш?!
![]() |
|||||
![]() |
|||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||
И после ние дискутираме дали ќе имало траси и станици во средина. А заборавивме дека тој простор е за жардинерии
![]() ![]() ![]()
http://www.vest.com.mk/default.asp?id=152366&idg=8&idb=2390&rubrika=Skopje |
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
Уште на времето рекоа дека мрежата ќе ја поврзеле со постоечката железничка мрежа, така да 1,435m е сигурна работа. Е сега ширината на пругата не гарантира дека ќе се набават широки трамваи (мислам дека денеска преовладуваат 2,6m), ама мислам дека со споредба на цени ионака не можеме да дојдеме до некаков посигурен заклучок околу ова.
|
|||||
![]() |
|||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||
Знам дека разликата е пред се во инфраструктурата но бидејќи никаде не спомнува колку ќе бидат пругите (и не ми е јасно зошто е повеќе од сигурно дека ќе бидат 1.435м после сите глупирања што ги прочитавме деновиве) мислев дека можеби тоа може да го добиеме преку споредби на цените на сетовите (доколку значајна разлика воопшто постои во цената помеѓу ЛРТ сет и класичен трамвај). |
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
Да додадам за Партизанска. Би можело без просторни проблеми да иде у средина доколку целиот потег од Рузвелтова до центар иде под земја, а за премостувањето на Вардар кај Влае се дадат прилично големи пари...
|
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
@ pbanks
Во врска со дилемата што ја имаш дали се планира ЛРТ или класичен трамвај, границата не е многу оштра, а плус тоа повеќе се однесува на инфраструктурата отколку на самите возила. Немам познавања околу цените, ама не би бил загрижен многу околу тоа... Мислам дека е повеќе од сигурно дека пругите ќе бидат 1,435m и тоа е далеку најпресудно според мене. На Партизанска за средишно поставување проблемот сепак лежи во немањето простор на делот што гравитира накај центар. Веќе спомнав дека со странично поставување се заштедува простор бидејќи станиците се поставуваат на постоечки тротоар. За средишно поставување не е потребен простор само за пруга, туку и дополнителен простор за станици, кој на Партизанска го нема доволно. Што се однесува до привременоста на решението во центар, би било добро да е така, но би било нормално да нагласат кога би било така. Сигурно тоа не е некоја воена тајна... Во секој случај поставување на пруги на постоечки ленти не оди во прилог на такво темелно и долгорочно планирање, туку зборува за импровизаторски однос кој има за цел набрзина да се направи некоја крпеница. Кога нормален човек би го земал тунелот во предвид, би испланирал средишно поставување во аеродром, од каде трасата ќе понира во еден тунел. Доколку е странично, макар и на дополнителна лента, ќе мора да се води преку коловози за да се спои или да се прават два влезни тунели. |
|||||
![]() |
|||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||
Уште нешто. Чисто гласно размислување. Дали е можно ова да биде некои "привремено решение" по скопски рецепт? Создавање на некој кружен тек кој би проаѓал блиску до центарот со оглед на тоа дека подземниот коридор не постои? Дали можеби делот Холидеј Ин-Градска Болница-Црвен Крст-Народна Банка понатаму би се отстранил при евентуалната конструкција на подземниот коридор?
Знам дека е фрлање на пари и дека не е едноставно трасава што ја спомнувам да се изгради па да се размонтира.... Но сепак... |
|||||
![]() |
|||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||
@Clover и јас така од прилике размислував за разликите помеѓу траса по средина или од страна. Но сепак сакав да прочитам што имаш да кажеш со оглед на тоа дека си најчесто доста постудиозен за овие прашања.
Инаку кога зборуваме за ова. Зошто и на Партизанска не се планирани во средина трасите (доколку заклучивме дека е тоа најдобра варијанта)?? Наместо да се гради трасата на сметка на тротоарот може да се гради во третата лента од двете страни а првата лента да се догради на сметка на тротоарот. Поскапо е но поентата ми е дека и таму има решение да се изведе средишна траса. |
|||||
![]() |
|||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||
Текстот спомнува една ОК вест... Дека сигурно ќе се купувале нови трамваи. Иако онаква провизорна реченица дека "германските и чешките трамваи биле најдобри" одма ми фрла сенка врз квалитетот и на останатите информации воопшто... Ме интересира за вас што повеќе се разбирате во сето ова (Кловер, Владимир П можеби?). Колку чини еден ЛРТ сет а колку еден сет за класичен трамвај? Ме интересира дали може да оцениме од бројкине кои ги има во текстот за цената на еден сет дали планираат ЛРТ или класичен трамвај т.е. дали е дебаклот комплетен или не е.
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=021187AF3B3273429FDB73D95D3305FC |
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
Еве го делот од ГУП-от што се однесува на јавниот превоз, па оценете сами колку е вистинит горниот цитат. ![]() |
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
Па тие работи што ми паѓаат на ум се прилично неважни во споредба со катастрофалните грешки што се токмат да ги направат и затоа не сакав да разглабам премногу околу тоа. Еве на пример тоа што би се градело средина би било на „купче“ што очигледно значи побрза и поефтина изградба, а исто така полесно и поефтино одржување. Би значело и полесна изведба на денивелација (и сега, и доколку некогаш се прави дополнителна). Исто така пругите лесно би можеле да се поврзат на одредени интервали со што би се овозможило привремено да се помине на другата страна за да се заобиколи некој непрооден сегмент (расипан трамвај, незгода, оштетена пруга или електрична мрежа...). Од сообраќаен аспект има една точка на вкрстување наместо две што би било случај доколку е странично. И физичкото одвојување на средишно поставена траса од околниот простор и сообраќај е полесно изводливо и поубаво би изгледало. Плус тоа средишно поставување директно ќе не стимулира да изградиме повеќе подземни и надземни пешачки премини. Странично поставување пак е пофлексибилно каде што мора малку да се импровизира за да се заштеди простор (станиците едноставно ги поставуваш на постоечки тротоар). Плус тоа не се замараш да преминуваш улица ако си на вистинската страна. Доколку мрежата воопшто би немала средишни сегменти и се би било поставено странично, би можеле да нарачаме трамваи со врати само од една страна (што има извесни предности)... Но и трамваи со врати од двете страни (гледам дека преовладуваат во огромен процент) би имале голема предност на средишна траса, со тоа што патниците би се качувале само од лева страна а би се симнувале само од десна страна, што е многу побрзо и застанувањата на станици би биле пократки. Нормално зборам за дополнителен простор странично, не за поставување на веќе постоечка сообраќајна лента што е надвор од памет! Кога се ќе се собере, дефинитивно преферирам средишна траса да се спроведе секаде каде што тоа е можно да се направи без воопшто или без големи импровизации. Но како што реков, сепак тоа е маргинално прашање во однос на самите траси, или одземањето на постоечки сообраќајни ленти.
На Јане Сандански како што заклучивме може да се поправи, но таа „поправка“ како што објасни би не чинела доста повеќе него тоа да биде од почеток правилно испланирано и изградено. Ама на Партизанска на пример доколку узурпираат постоечка лента, нема простор за поправка затоа што просторот на средина е мал. На партизанска единствена поправка би било комплетно уништување на веќе изграденото и градење на ново... :( |
|||||
![]() |
|||||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
||||
Извини пбанкс али.... ![]() ![]() ![]() Има многу верзии али во принцип ова кај нас важи 102.5%.....
Ова последново е my favorite
![]()
|
|||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5354555657 60> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |