build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5354555657 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1081 Posted: 17-Mar-2011 at 15:07
AM СТРУМА (А6/Е79): Перник-Благоевград-Кулата(ГР) е со вкупна должина од 156 километри, од кои засега се изградени само 19-оние претходно прикажаните. Индикативниот буџет за изградба на преостанатите околу 140 километри е 600 милиона евра. Останатите километри се поделени на 4 отсечки:



ЛОТ 1 (Долна Диканја-Дипница) е со должина од 17 километри. Отсечката е проектирана и на 8 Март огдинава беше објавен тендер за изведувач. Работите треба да почнат во Јули или Август годинава и да се заврши во 2013 година. Индикативната вредност е околу 68 милиона евра.

ЛОТ 2 (Дупница-Благоевград-Симитли) е со должина од 45 километри. Проектот треба да биде изработен до крајот на 2011, во 2012 година да се изврши откупувањето на имотите и во 2013 да започне да се гради. Рокот за изградба е 25 месеци, така што оваа отсечка треба да биде предадена кон 2014-2015 година.

ЛОТ 3 (Симитли-Сандански) е најсложниот и најдолгиот сегмент од магистралата. Има должина од 60 километри и преминува низ познатата Кресненска клисура, која е заштитена зона на НАТУРА 2000. Овој сегмент вклушува бројни мостови и тунелич. Проектот треба да биде завршен во 2012 година и во 2013 да започне со изградбата. Рокот е 36 месеци.

ЛОТ 4 (Сандански-ГКПП Кулата (ГР)) е најлесниот дел од трасата, затоа што е долг само 15 километри низ рамничарски предел. Проектот е завршен и во следните неколку дена треба да се објави тендер за изведувач. Изградбата треба да заврши во 2013 година.

Сума сумарум:
Од 156 километри, во дадената година ќе бидат завршени следниот број на километри автопат на АМ Струма:

2011 - 19км
2013 - 51км
2014 - 96км
2015 - 156км

Што се однесува на сегашната состојба на останатиот дел од трасата, патот е одличен, темелно и многу квалитетно реконтруиран пред околу 10 години. Иако покрај големите градови (Дупница и Благоевград) е во форма на експресен апт (2+2), а во други како 2+1, сепак е крајно недоволен заради големиот број на возила кои минуваат по него (особено товарни):

Е79 крај Дупница:







Е79 крај Благоевград:

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #1082 Posted: 17-Mar-2011 at 14:19
Originally posted by Andrej_LJ

А нешто посуштествено да имаш да кажеш?

Да, Мартине Шајни бериерс енд стаф! Инаку во недостиг на официални бројки, многумина претпоставуваат дека токму патот Софија-Солун (односно автопатите А5 Лјулин и А6 Струма) е најоптоварениот пат во Бугарија, после отсечката на А1 Тракија Софија-Пловдив.
Андреј, што е со останатиот дел? Кога се планира да биде подигнат на ниво на автопат по целата должина?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1083 Posted: 17-Mar-2011 at 13:42
А нешто посуштествено да имаш да кажеш?

Да, Мартине Шајни бериерс енд стаф! Инаку во недостиг на официални бројки, многумина претпоставуваат дека токму патот Софија-Солун (односно автопатите А5 Лјулин и А6 Струма) е најоптоварениот пат во Бугарија, после отсечката на А1 Тракија Софија-Пловдив.

Edited by Andrej_LJ - 17-Mar-2011 at 13:45
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #1084 Posted: 17-Mar-2011 at 13:42
Фамозната делница на Ради! CheersДобра работа завршило Маврово.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #1085 Posted: 17-Mar-2011 at 13:36
Пиринска Македонија Big%20smile
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1086 Posted: 17-Mar-2011 at 13:35






"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1087 Posted: 17-Mar-2011 at 13:34
Малку фотографии од автопатот Струма А6/Е79 (Перник-Благоевград-Кулата-Солун). Оваа, засега единствена отсечка од овој автопат, ја градеше нашето ГП Маврово. Отсечката е долга 19 километри, од Долна Диканја до Даскалово и беше предадена во употреба во 2007 година. Вредноста и беше 54 милиона евра:











"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #1088 Posted: 14-Mar-2011 at 10:02
Malku poinakvo gledanje an trasportot vo Bugarija od reportazata na Dojce Vele

Brisel dao novac, a mosta još nema



Trajkti voze samo kad se njima to isplati
Dva puta nedeljno Želio Želev putuje od Sofije do Budimpešte, sa filmskim rolnama u gepeku. To mu donosi dobru zaradu. Razvijanje filmova u Mađarskoj jeftinije je nego u Bugarskoj. Ali to putovanje nije jednostavno.

„Kroz Srbiju ne mogu da putujem, tamo bih morao da platim carinu. U Rumuniji to nije slučaj, ona je u EU. Međutim, ne postoji most preko Dunava, uvek moram satima da čekam na trajekt.“

Prelaza granice se Želev uvek plaši. Od Vidina do Kalafata granica između Bugarske i Rumunije, u dužini od 470 kilometara ide uz Dunav. Postoji samo jedan most. Trajekt prevoznici čine sve kako bi onemogućili izgradnju mosta. Zaradili su bogatstvo i strahuju da će izgubiti posao. Kada smo o svemu tome hteli da porazgovaramo, počeli su da nas vređaju.

Umesto sedam, putuje 13 sati


Želev do Dunava svaki put mora da pređe dug put preko balkanskih planina. Potrebno mu 13 sati za razdaljinu koju bi mogao da pređe za 7 sati. „Naša vlada je kriva za to. Šta njih briga kako se mi obični ljudi borimo za život. Oni sede u svojim kancelarijama i pune svoje džepove. Zašto 20 godina nakon promena još uvek nema mosta?“

Još pre 12 godina planirana je izgradnja jednog prelaza. Za to je čak dobijen novac od Brisela, koji je delom završio u korumpiranim rukama. 2006. je španska firma napokon krenula sa izgradnjom. Veoma usporeno.

„Završili smo pola posla. Međutim, izgradnju smo stalno morali da prekidamo zbog oštrih zima. Nadamo se da ćemo za mesec dana nastaviti sa radom“, kaže Hulio Ruiz iz firme Kabrero.

Carinska kontrola na granici kod Vidina

Da su Bugarska i Rumunija članice Šengenskog sporazuma Želev bi uštedeo dosta vremena. Međutim, Brisel je prolongirao prijem zbog polovičnih rezultata u borbi protiv korupcije i organizovanog kriminala.

Graničari su besni. Pokazuju video snimke kako bi demonstrirali svoju uspešnost u poslu. Želev ipak veliki broj graničara smatra banditima. „Oni svaki put kasiraju 23 evra za ovih 5 minuta vožnje. 23 evra! To je beskrupulozna krađa.“

Potom opet sledi čekanje. Trajekti nemaju tačan raspored vožnje, Voze samo ako im se vožnja isplati, kad je trajekt pun. Kod kupovine karte za trajekt Želeva ljuti još nešto. „Pogledajte, ova firma, Džoker Sofija, koja ima više trajekata, ima kasino u Sofiji. Javna je tajna da pripadaju podzemlju. Ja to doduše ne mogu da dokažem, ali je jasno da oni imaju nešto sa kašnjenjem izgradnje mosta.“

Korupcija (ne) usporava izgradnju mosta

Okružni guverner Vidina odbacuje mogućnost da korupcija usporava gradnju mosta. „Uradili smo sve što je moguće kako bi ispunili uslove EU. Naše spoljne granice su bezbedne i napravili smo veliki napredak u borbi protiv korupcije“, kaže Plamen Stefanov.

Nakon tri sata čekanja Želev se napokon ukrcava na trajekt. Za sedam sati prešao je tek 200 kilometara. Uživa u plovidbi preko Dunava, ali ipak želi da se tu izgradi most jer bi u tom slučaju već davno bio na cilju.

Autori: Paul Tutsek, Željka Bašić-Savić
Odg. urednik: Jakov Leon

http://www.dw-world.de/dw/article/0,,6468860,00.html
Back to Top
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #1089 Posted: 06-Mar-2011 at 02:33
Податоци за плановите на бугарската влада од 24 јануари 2011 година:


Општ план на идната главна патна инфраструктура на Бугарија




Брз пат Ѓуешево - Софија




Брз пат "Рила" (Ќустендил - Ихтиман)




Извор.
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #1090 Posted: 12-Feb-2011 at 18:35
Originally posted by Andrej_LJ

СОП-Софиски обиколен пат (Околовръстен път на София):

Изградбата на дополнителни 3,5 километри заедно со 3 патни јазли се одвива во полн ек. Главните коловози ќе имаат по 3 ленти во секоја насока, заедно со уште по 2 ленти во насока локални коловози.

1) Патен јазол Климент Охридски:



Тука има малце проблем. Тиja,кои идат от Пловдив и сакат да се качак ком Симеоново ке прават лев завоj и ке мора да чекат. Малце не е обмисленен многу добро този jaзол. Ако продолжат под моста и направат уште един влез от СОП дирекно ком Симионово ке е подобро. Така както го гледам или мора да се регулира со знаци или семафор.

Предпоставувам,дека некои от вас се запрашаха,зашто има това тркало тамо. За да се разбере добро состоjбата тук е убаво да покажем малце покомлетно плана на Икеа мегу двата jaзола.
Еле от лево е jaзолот Климент Охридски со това тркало.

Мегу двата jaзола се предвидува изградба на огромен комплекс от трана на Икеа и се предпоставува,дека ке има многу коли.

Edited by ink - 12-Feb-2011 at 22:41
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1091 Posted: 12-Feb-2011 at 17:55
Еден симпатично реконструиран пат во Бугарија. Патот II-64 е помеѓу Пловдив, Граф Игнатиево, Калофер и Тројан:









"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1092 Posted: 12-Feb-2011 at 17:48
И изградбата каде што сега завршува проширениот дел на СОП:









Во позадината се гледа првата ИКЕА во Бугарија, која моментално се гради и треба да се отвори оваа есен:



И основни податоци на патот:

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1093 Posted: 12-Feb-2011 at 17:45
СОП-Софиски обиколен пат (Околовръстен път на София):

Изградбата на дополнителни 3,5 километри заедно со 3 патни јазли се одвива во полн ек. Главните коловози ќе имаат по 3 ленти во секоја насока, заедно со уште по 2 ленти во насока локални коловози.

1) Патен јазол Климент Охридски:



2) Патен јазол Бистирца/Бистришко шосе:



3) Патен јазол Бизнес парк Софија/Младост 4:





"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1094 Posted: 24-Jan-2011 at 00:58

Од Приштина до Македонија - три тунели и четири моста

На автопатот од главниот град на Косово, Приштина, до границата со Македонија е предвидено да има три тунели со вкупна должина од 3,3 километри и четири моста. Овој автопат, како што објаснуваат од косовското министерство за транспорт, ќе биде долг 55 километри. Иако одлуката за негова изградба е донесена, с` уште не се знае датумот за почеток на градбата.

Според Џевдат Пожари, портпарол во министерството, проектот е поделен во два дела, првиот почнува од Липљан кај Приштина до Качаник, во должина од 42 км, додека вториот, од Качаник до границата со Македонија е со должина од 13 километри.

Поради фактот што во тек е изградбата на 118-километарскиот автопат Врмица-Мердаре, за чија изградба се планира инвестиција од 700 милиони евра, според Пожари, не се отфрла можноста делницата да се даде под концесија, поточно фирмата што ќе ја гради и да ја стопанисува.

- Министерството планира да се направи ова на ваков начин за да не се оптоварува буџетот - вели Пожари, кој смета дека изградбата на автопатот ќе има големи економски ефекти.

Лани во април почна изградбата на автопатот од Врмица преку Призрен и Приштина до Мердаре, со што фактички ќе се спои со Коридорот 10. Тој претставува продолжение на албанскиот автопат Драч - Кукс - граничен премин Морина, на албанско-косовската граница. Него го гради американско-турскиот конзорциум „Бехтел Енка“. (В.Т.)

http://www.time.mk/read/NONE/6ffadac667/index.html
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #1095 Posted: 30-Dec-2010 at 16:02
Еве малце update на информациjaта за изградба на автопатот Лулин во Бугариja и наjвеке делницата Драгичево-кадето ке се поврзува автопатот Скопje-Софиja.

Еве ja делницата Драгичево гледана от Софиja ком Перник.




Гледано от автопатот Струма ком автопатот Лулин


А за имате представа от целата делница и посоките еве и скица.
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #1096 Posted: 30-Dec-2010 at 01:29
Започна да се зборува за изградба на автопатен ринг около црно море и на Балканот.
http://www.blacksearing.org/

Edited by ink - 30-Dec-2010 at 01:31
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1097 Posted: 17-Dec-2010 at 18:20

Crnogorska vlada "klizi" po autoputu


Propao je još jedan pokušaj pronalaženja investitora za gradnju autoputa od crnogorske obale do granice sa Srbijom. Da li će sada u „posao stoljeća“ ući Kinezi?

 

Priča o crnogorskom autoputu prerasla je u pravu sapunicu. Jedna za drugom odustajale su od gradnje ove ceste kompanije koje su pobjeđivale na natječajima, hrvatski konzorcijum „Konstruktor“ i grčko-izraelski „Aktor-Shikun-Binui“. Razlog je jednostavan: nije im uspjelo osigurati novac za tu investiciju koja se procjenjuje na oko tri milijarde eura, koliko, inače, iznosi godišnji bruto domaći proizvod Crne Gore. Crnogorska vlada redovito je javnost uvjeravala da će autoput biti izgrađen. Međutim, taj projekt koji će biti rentabilan tek za 17 godina, nije uvršten u mrežu europskih koridora, pa Europska Investicijska banka i ostale važne međunarodne financijske institucije odbijaju ga podržati. One su zabrinute sposobnošću Crne Gore po pitanju vraćanja sadašnjih i budućih dugova. Samo u prethodne dve godine vanjski dug te zemlje je povećan za preko 400 milijuna eura.

 

Mirko%20Cvetković,%20Jadranka%20Kosor%20i%20Mile%20ĐukanovićPrilikom početka gradnje autoputa, prošle godine: Mirko Cvetković, Jadranka Kosor i Mile Đukanović


Crnogorska vlada se uzdaje u Kineze

 

Crnogorska vlada zato sada panično pokušava negdje drugdje naći davaoca kredita za ovaj „posao stoljeća“. U igri su kompanije iz Kine. Ministar prometa, pomorstva i telekomunikacija Crne Gore, Andrija Lompar kaže da se zbog pojednostavljenja procedure više ne bi raspisivao natječaj već bi dvije vlade sklopile međudržavni sporazum. „U formi međudržavnog sporazuma taj bi sporazum bio na našem parlamentu. Imao bi dva dijela. Jedan bi bio koncesijski ugovor, drugi bi bio financijski model koji prati taj aranžman i tek onda kada bi ga parlament usvojio, on bi imao tu pravnu snagu da se može realizirati.“ Lompar dodaje da bi dalje odlaganje gradnje autoputa značilo i odlaganje pozitivnih efekata po crnogorsko gospodarstvo.

 

 

Oporba traži ostavku

                                                                                                                                                                                           

Oporba u Crnoj Gori pozvala je kabinet premijera Mila Đukanovića da zbog, kako se navodi, ovog debakla podnese ostavku. Stručnjak  za prometnu politiku Emin Duraković kaže za Deutsche Welle da je jasno da sadašnja vlast ne može realizirati jedan ovako kapitalan projekt i da je zato izgubljeno šest godina. „Poslije šest godina pogrešno vođenog procesa, poslije desetaka najavljenih 'strateških investitora', mnogo potrošenog novca i manipuliranja javnosti, imamo ovaj rezultat koji se pridodaje svim tim neuspjesima. To znači vraćanje procesa unazad za oko dvije godine. Iako je ovakav ishod nakon cjelokupne analize, nažalost, bio očekivan, ipak ostaje tuga što nas vlada Crne Gore pred novogodišnje praznike nije „počastila“ s još jednim „performansom“ otvaranja radova na izgradnji autoputa kako bi se narod uslijed ovih silnih nedaća koje potresaju državu makar malo razveselio“, zaključuje Duraković.

 

Autor:  Mustafa Canka

Odg.ured: Željka Telišman


http://www.dw-world.de/dw/article/0,,6333131,00.html
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #1098 Posted: 17-Dec-2010 at 01:20
Originally posted by Cloverstack


Ако проблеми со експропријација се клучниот фактор за ваквото решение,
тогаш ова е катастрофа, иако колку што можам да видам и од материјалите
на Андреј, се работи за релативно кратка делница. Претпоставував дека
легислативата во Бугарија е построга во вакви случаи.

Покраj обиколницата има многу трговски обекти,некои населби са во близина исто(многу години Софиja се е ширила по склоновите на планината и сега обиколницата ке мине мегу некои населби реално). Закона дава можност на државата да вземе терена,но мора да им го наплати,а те не се согласни со цената,коjaто им дава државата и сакат за мали парчета земja многу пари. Ако не се лажам станува збор за около 60-70 милиона евро само да се плати на грагани за земите и това многу ке забави целиот проект + ке стане поскап. Затова решиха вака - 2 нива,без да наплатат и побрзо да е.

Edited by ink - 17-Dec-2010 at 01:24
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1099 Posted: 10-Dec-2010 at 04:55
Ова е сега усвоено? Имав слушнато за планов, но тогаш беше само предлог, не бев баш убеден дека ќе одат на реализација, барем не во догледна иднина. Колкава е потребата од ова во моментов? Сигурно не би го правеле за џабе, ама да не е малку исфорсирано? Патем, колку треба да чини ова чудо?

Исто така знам планираа да ја укинат оваа клучка  45°45'11.90"N  15°59'21.43"E  и да изградат нова, подобро позиционирана и димензионирана. Мислам поентата беше сегашниот експресен пат од Сисак да влегува директно во градот, без јазол со сегашната обиколница, а за новиот А11 од Сисак да се изгради клучка поисточно. Ама не сум баш 100% сигурен дека сосема точно сум запамтил.

Туку Андреј, знаеш ли што бидна со планот на Милан Бандиќ да гради и северна обиколница низ планините и да го дооформи автопатскиот прстен? И дали почетните точки на оваа вторава обиколница се поклопуваат со почетните точки на северната обиколница што ја заговара Бандиќ?




Edited by Cloverstack - 10-Dec-2010 at 05:04
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #1100 Posted: 09-Dec-2010 at 20:34
Браво!Cheers Им завидувам!!! Додека ние градиме 7км автопат низ најлесниот предел на светот две години, Хрватите ја прошараа целата своја, (дупло поголема) територија со автопати. Секоја чест!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5354555657 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.367 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.