![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5354555657 69> |
Author | |
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
AM СТРУМА (А6/Е79): Перник-Благоевград-Кулата(ГР) е со вкупна должина од 156 километри, од кои засега се изградени само 19-оние претходно прикажаните. Индикативниот буџет за изградба на преостанатите околу 140 километри е 600 милиона евра. Останатите километри се поделени на 4 отсечки:
![]() ЛОТ 1 (Долна Диканја-Дипница) е со должина од 17 километри. Отсечката е проектирана и на 8 Март огдинава беше објавен тендер за изведувач. Работите треба да почнат во Јули или Август годинава и да се заврши во 2013 година. Индикативната вредност е околу 68 милиона евра. ЛОТ 2 (Дупница-Благоевград-Симитли) е со должина од 45 километри. Проектот треба да биде изработен до крајот на 2011, во 2012 година да се изврши откупувањето на имотите и во 2013 да започне да се гради. Рокот за изградба е 25 месеци, така што оваа отсечка треба да биде предадена кон 2014-2015 година. ЛОТ 3 (Симитли-Сандански) е најсложниот и најдолгиот сегмент од магистралата. Има должина од 60 километри и преминува низ познатата Кресненска клисура, која е заштитена зона на НАТУРА 2000. Овој сегмент вклушува бројни мостови и тунелич. Проектот треба да биде завршен во 2012 година и во 2013 да започне со изградбата. Рокот е 36 месеци. ЛОТ 4 (Сандански-ГКПП Кулата (ГР)) е најлесниот дел од трасата, затоа што е долг само 15 километри низ рамничарски предел. Проектот е завршен и во следните неколку дена треба да се објави тендер за изведувач. Изградбата треба да заврши во 2013 година. Сума сумарум: Од 156 километри, во дадената година ќе бидат завршени следниот број на километри автопат на АМ Струма: 2011 - 19км 2013 - 51км 2014 - 96км 2015 - 156км Што се однесува на сегашната состојба на останатиот дел од трасата, патот е одличен, темелно и многу квалитетно реконтруиран пред околу 10 години. Иако покрај големите градови (Дупница и Благоевград) е во форма на експресен апт (2+2), а во други како 2+1, сепак е крајно недоволен заради големиот број на возила кои минуваат по него (особено товарни): Е79 крај Дупница: ![]() ![]() ![]() Е79 крај Благоевград: ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
А нешто посуштествено да имаш да кажеш?
![]() Да, Мартине ![]() Edited by Andrej_LJ - 17-Mar-2011 at 13:45 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
Фамозната делница на Ради!
![]() |
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Пиринска Македонија
![]() |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Малку фотографии од автопатот Струма А6/Е79 (Перник-Благоевград-Кулата-Солун). Оваа, засега единствена отсечка од овој автопат, ја градеше нашето ГП Маврово. Отсечката е долга 19 километри, од Долна Диканја до Даскалово и беше предадена во употреба во 2007 година. Вредноста и беше 54 милиона евра:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
Malku poinakvo gledanje an trasportot vo Bugarija od reportazata na Dojce Vele
Brisel dao novac, a mosta još nema Trajkti voze samo kad se njima to isplati Dva puta nedeljno Želio Želev putuje od Sofije do Budimpešte, sa filmskim rolnama u gepeku. To mu donosi dobru zaradu. Razvijanje filmova u Mađarskoj jeftinije je nego u Bugarskoj. Ali to putovanje nije jednostavno. „Kroz Srbiju ne mogu da putujem, tamo bih morao da platim carinu. U Rumuniji to nije slučaj, ona je u EU. Međutim, ne postoji most preko Dunava, uvek moram satima da čekam na trajekt.“ Prelaza granice se Želev uvek plaši. Od Vidina do Kalafata granica između Bugarske i Rumunije, u dužini od 470 kilometara ide uz Dunav. Postoji samo jedan most. Trajekt prevoznici čine sve kako bi onemogućili izgradnju mosta. Zaradili su bogatstvo i strahuju da će izgubiti posao. Kada smo o svemu tome hteli da porazgovaramo, počeli su da nas vređaju. Umesto sedam, putuje 13 sati Želev do Dunava svaki put mora da pređe dug put preko balkanskih planina. Potrebno mu 13 sati za razdaljinu koju bi mogao da pređe za 7 sati. „Naša vlada je kriva za to. Šta njih briga kako se mi obični ljudi borimo za život. Oni sede u svojim kancelarijama i pune svoje džepove. Zašto 20 godina nakon promena još uvek nema mosta?“ Još pre 12 godina planirana je izgradnja jednog prelaza. Za to je čak dobijen novac od Brisela, koji je delom završio u korumpiranim rukama. 2006. je španska firma napokon krenula sa izgradnjom. Veoma usporeno. „Završili smo pola posla. Međutim, izgradnju smo stalno morali da prekidamo zbog oštrih zima. Nadamo se da ćemo za mesec dana nastaviti sa radom“, kaže Hulio Ruiz iz firme Kabrero. Carinska kontrola na granici kod Vidina Da su Bugarska i Rumunija članice Šengenskog sporazuma Želev bi uštedeo dosta vremena. Međutim, Brisel je prolongirao prijem zbog polovičnih rezultata u borbi protiv korupcije i organizovanog kriminala. Graničari su besni. Pokazuju video snimke kako bi demonstrirali svoju uspešnost u poslu. Želev ipak veliki broj graničara smatra banditima. „Oni svaki put kasiraju 23 evra za ovih 5 minuta vožnje. 23 evra! To je beskrupulozna krađa.“ Potom opet sledi čekanje. Trajekti nemaju tačan raspored vožnje, Voze samo ako im se vožnja isplati, kad je trajekt pun. Kod kupovine karte za trajekt Želeva ljuti još nešto. „Pogledajte, ova firma, Džoker Sofija, koja ima više trajekata, ima kasino u Sofiji. Javna je tajna da pripadaju podzemlju. Ja to doduše ne mogu da dokažem, ali je jasno da oni imaju nešto sa kašnjenjem izgradnje mosta.“ Korupcija (ne) usporava izgradnju mosta Okružni guverner Vidina odbacuje mogućnost da korupcija usporava gradnju mosta. „Uradili smo sve što je moguće kako bi ispunili uslove EU. Naše spoljne granice su bezbedne i napravili smo veliki napredak u borbi protiv korupcije“, kaže Plamen Stefanov. Nakon tri sata čekanja Želev se napokon ukrcava na trajekt. Za sedam sati prešao je tek 200 kilometara. Uživa u plovidbi preko Dunava, ali ipak želi da se tu izgradi most jer bi u tom slučaju već davno bio na cilju. Autori: Paul Tutsek, Željka Bašić-Savić Odg. urednik: Jakov Leon http://www.dw-world.de/dw/article/0,,6468860,00.html |
|
![]() |
|
Korsis ![]() Senior Member ![]() ![]() БАНИРАН Joined: 09-Feb-2010 Location: Бугарија Online Status: Offline Posts: 102 |
![]() ![]() |
Податоци за плановите на бугарската влада од 24 јануари 2011 година:
Општ план на идната главна патна инфраструктура на Бугарија ![]() Брз пат Ѓуешево - Софија ![]() Брз пат "Рила" (Ќустендил - Ихтиман) ![]() Извор. |
|
![]() |
|
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
Тука има малце проблем. Тиja,кои идат от Пловдив и сакат да се качак ком Симеоново ке прават лев завоj и ке мора да чекат. Малце не е обмисленен многу добро този jaзол. Ако продолжат под моста и направат уште един влез от СОП дирекно ком Симионово ке е подобро. Така както го гледам или мора да се регулира со знаци или семафор. Предпоставувам,дека некои от вас се запрашаха,зашто има това тркало тамо. За да се разбере добро состоjбата тук е убаво да покажем малце покомлетно плана на Икеа мегу двата jaзола. Еле от лево е jaзолот Климент Охридски со това тркало. ![]() Мегу двата jaзола се предвидува изградба на огромен комплекс от трана на Икеа и се предпоставува,дека ке има многу коли. Edited by ink - 12-Feb-2011 at 22:41 |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Еден симпатично реконструиран пат во Бугарија. Патот II-64 е помеѓу Пловдив, Граф Игнатиево, Калофер и Тројан:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
И изградбата каде што сега завршува проширениот дел на СОП:
![]() ![]() ![]() ![]() Во позадината се гледа првата ИКЕА во Бугарија, која моментално се гради и треба да се отвори оваа есен: ![]() И основни податоци на патот: ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
СОП-Софиски обиколен пат (Околовръстен път на София):
Изградбата на дополнителни 3,5 километри заедно со 3 патни јазли се одвива во полн ек. Главните коловози ќе имаат по 3 ленти во секоја насока, заедно со уште по 2 ленти во насока локални коловози. 1) Патен јазол Климент Охридски: ![]() 2) Патен јазол Бистирца/Бистришко шосе: ![]() 3) Патен јазол Бизнес парк Софија/Младост 4: ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Од Приштина до Македонија - три тунели и четири моста На автопатот од главниот град на Косово, Приштина, до границата со
Македонија е предвидено да има три тунели со вкупна должина од 3,3
километри и четири моста. Овој автопат, како што објаснуваат од
косовското министерство за транспорт, ќе биде долг 55 километри. Иако
одлуката за негова изградба е донесена, с` уште не се знае датумот за
почеток на градбата. |
|
![]() |
|
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
Еве малце update на информациjaта за изградба на автопатот Лулин во Бугариja и наjвеке делницата Драгичево-кадето ке се поврзува автопатот Скопje-Софиja.
Еве ja делницата Драгичево гледана от Софиja ком Перник. ![]() ![]() Гледано от автопатот Струма ком автопатот Лулин ![]() А за имате представа от целата делница и посоките еве и скица. ![]() |
|
![]() |
|
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
Започна да се зборува за изградба на автопатен ринг около црно море и на Балканот.
http://www.blacksearing.org/ Edited by ink - 30-Dec-2010 at 01:31 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
http://www.dw-world.de/dw/article/0,,6333131,00.html |
|
![]() |
|
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
Покраj обиколницата има многу трговски обекти,некои населби са во близина исто(многу години Софиja се е ширила по склоновите на планината и сега обиколницата ке мине мегу некои населби реално). Закона дава можност на државата да вземе терена,но мора да им го наплати,а те не се согласни со цената,коjaто им дава државата и сакат за мали парчета земja многу пари. Ако не се лажам станува збор за около 60-70 милиона евро само да се плати на грагани за земите и това многу ке забави целиот проект + ке стане поскап. Затова решиха вака - 2 нива,без да наплатат и побрзо да е. Edited by ink - 17-Dec-2010 at 01:24 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Ова е сега усвоено? Имав слушнато за планов, но тогаш беше само предлог, не бев баш убеден дека ќе одат на реализација, барем не во догледна иднина. Колкава е потребата од ова во моментов? Сигурно не би го правеле за џабе, ама да не е малку исфорсирано? Патем, колку треба да чини ова чудо?
Исто така знам планираа да ја укинат оваа клучка 45°45'11.90"N 15°59'21.43"E и да изградат нова, подобро позиционирана и димензионирана. Мислам поентата беше сегашниот експресен пат од Сисак да влегува директно во градот, без јазол со сегашната обиколница, а за новиот А11 од Сисак да се изгради клучка поисточно. Ама не сум баш 100% сигурен дека сосема точно сум запамтил. Туку Андреј, знаеш ли што бидна со планот на Милан Бандиќ да гради и северна обиколница низ планините и да го дооформи автопатскиот прстен? И дали почетните точки на оваа вторава обиколница се поклопуваат со почетните точки на северната обиколница што ја заговара Бандиќ? Edited by Cloverstack - 10-Dec-2010 at 05:04 |
|
![]() |
|
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
Браво!
![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5354555657 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |