![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5455565758 90> |
Author | ||||||||||||||||||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
Ете го и првиот турист! |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
затоа се со соодветна висина како што кажа министерот со што нема превртување во такви ситуации.
а за на зима кога ке бидат оштетени неколку автобуси тогаш ке почнат да ги чистат надвозниците. инаку едвај чекам да дојдат тие двокатни автобуси за да се провозам со нив. јас сум од кочани ама специјално за нив ке дојдам еден ден во скопје да се провозам ![]() |
||||||||||||||||||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
Само една работа не ми е јасна. Дали некој од вас го има видено брановидниот асфалт на улиците кај семафорите во Автокоманда и кај поранешната стара автобуска? Дали двокатните автобуси ќе останат стабилни на таков асфалт? Дали улиците во Скопје ќе ја издржат тежината на полн двокатен автобус без да се издеформираат сосема. Друго h на двокатен автобус e 420cm, а h на надвозниците е 430cm. Што мислите, во зима кога ќе фатат мраз и мразулци, некој дека ќе ги чисти?
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
OKA ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Dec-2009 Location: Yenni Maalе Online Status: Offline Posts: 332 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
![]() Е нема да се извлечеш толку лесно, повторно со иронизирање ![]()
Од друга страна зглобните се над 30 години масовно присутни, до ден денес. Тоа е така, без разлика колку жестоко спориш со тоа. Така да, НЕ, во никој случај нема да ни треба привикнување и кон едните и кон другите. За зглобните ни требаат минимални прилагодувања за да подобро се носиме со нив во поголем број и на повеќе линии, а за двокатните ќе ни треба опсежно и скапо прилагодување за воопшто да можат да функционираат.
Навистина чудно... Толку лесно поминуваш преку тотаната паушалност на властите, а од мене бараш прецизни бројки, за да го докажувам очигледното. Всушност, какво прилагодување према зглобните имаш на ум?
![]() Нели го примети она „мора да се решат доколку сме макар минимално сериозни околу јавниот превоз“? Ако не сме тогаш океј, да тераме како што сме тргнале... Но дури ни така не те разбирам. Двокатните Јутонзи се поотпорни на феноменот римска кочија отколку „приземните“ ЛАЗ-ови на пример? Јас би рекол двокатните може само полесно да се превртат ![]() Исто така не разбирам зошто велиш дека алтернатива на двокатните е да сме продолжеле да се возиме со стари автобуси... ваљда нема да бараш „прецизни бројки“ за да утврдиме дека има цел куп производители и модели на нови автобуси од кои можеме да бираме?
Во секој случај, ова беше надоврзано на поентата дека возилата за јавен превоз, било какви, не трошат, туку штедат простор... значи главната заштеда би дошла со што поефикасен јавен превоз, а перформансите на двокатниве не се баш идеален избор за таа работа.
Е сега како замислуваш дека во туристички контекст до 2015 ќе биле таман 200 двокатни автобуси навистина не ми е јасно. Инаку чисто ради прецизност 200 ќе има до крајот на 2013, не до крајот на 2015. Но во ред, ајде еве ги чекаме сите тие силни туристи.
Но ниту целото твое искуство (со сета почит кон него) во рекламниот бизнис, ниту 46-тата епизода на Сексот и градот не се доволни овој фактор да го трансформираат во круцијален, а нели ти самиот инсистираше на круцијални работи. Значи, да потсетам, зборуваме за јавен превоз.
Edited by Cloverstack - 26-Oct-2010 at 04:21 |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
OKA ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Dec-2009 Location: Yenni Maalе Online Status: Offline Posts: 332 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
Двокатниве се промашување, признавам! И, Андреј, најмногу се извинувам ако сум бил дрзок! Моето почитување! ![]() Edited by OKA - 25-Oct-2010 at 23:55 |
||||||||||||||||||
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
![]() 2 Автокоманда-Сарај 5 Дексион-Н. Лисиче 15 Карпош 4-Н. Лисиче 41 Транспортен-Драчево 50 Клинички центар-Хиподром 57 Козле-Радишани Така што престани со дрскиот тон и 1)отвори ги очите-Скопје е полно со зглобни автобуси, 2) смисли аргументи кои навистина држат, не рекламни агенции како фактор при избор на тип јавен транспорт. |
||||||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
OKA ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Dec-2009 Location: Yenni Maalе Online Status: Offline Posts: 332 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
А каде возат тие!? Брник - Крањ, можеби!? Во Скопје не ги гледам!? Апсурди! П.С. Мислев дискутираме за автобуси, а не за музејски експонати!? |
||||||||||||||||||
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
![]() Единечни 266 18,95 год. Минибуси 14 9,51 год. Двојни 91 20,25 год. http://jsp.com.mk/jspinside.aspx?page=2 |
||||||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
OKA ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Dec-2009 Location: Yenni Maalе Online Status: Offline Posts: 332 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
Клов, почитуван, ич не сум за розови, ама натакнување „мрачни” очила, и ширење на темни прејудицирања од типот - „Бандите на Њујорк”, не е резонирање, ами резигнирање.
А, сега, без сарказам, колку камен и време ќе ни треба „обемно и моќно испланираната сообрајќајна мрежа” да ја доведеме до ниво опашките од зглобните басови да не завршуваат курбан во битката до истребување за сопствена територија (лента)?
![]() Компаративно гледано двокатните автобуси се комплементарни во сегментот туризам. Зглобните и обичните не! Што има тука нејасно!? Двеста, па двеста, па двеста. Двеста автобуси ќе има до крајот на 2015, а не до 20:15 часот, утре на пладне. Кој вели дека дотогаш 200 нема да се тамам!?
А, сега, без сарказам, компаративно гледано двокатните автобуси овозможуваат наплата на поскапи концесии во сегментот outdoor marketing, отколку зглобните и обичните! По петнаесет години работа во рекламна агенција, знам колку сме плаќале за апликација на busboard на „двојка”, а колку за банер на такси компанија од триесетина возила! Што има тука нејасно!? Ако е уште нејасно околу маркетингов, препорачувам да се погледнат сцени од „Сексот и градот”, епизода четириесетишеста! Или, можеби, малку повеќе анализа и „читање меѓу редови” на, во моментов, „тивката војна” околу концесиите за автобуските стојалишта во Скопје. Чие добивање е своевидно антре за рекламните концесии врз автобусите. Вклучително и големките. Голем бизнис е во прашање!
Edited by OKA - 26-Oct-2010 at 00:54 |
||||||||||||||||||
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
Не сугерирав дека подобрата алтернатива на двокатниве се зглобните, туку оптимален сооднос на едноделни и зглобни, утврден со темелна стручна анализа на сите релевантни фактори (фактори кои се во врска со бројот на патници и нивната временска дистрибуција на поединечните линии, моменталната состојба и можноста за измени во сообраќајната мрежа, цената на набавка и оперирање на возилата итн... и сето ова како дел од една долгорочна стратегија за јавниот превоз каква што спомна пбанкс, би осигурало сегашните потези да се максимално усогласени со долгорочните планови). Поконкретно за зглобните, никако не можам да се согласам со констатациите во твојот пост. Пред се, зглобните автобуси се веќе долго време присутни кај нас, така да било какви инвестиции за дополнително адаптирање кон нив би биле неспоредливо помали и би биле надградба на тоа што веќе функционира, во споредба со далеку поскапите базични инвестиции кои се однесуваат на двокатните. Што се однесува до жолтата лента, римските борби на кочии и слично, двокатните воопшто не се имуни на таквиот комплекс проблеми, но не е ни битно, бидејќи овие работи секако дека треба да се решаваат на сосема поинаков начин. Всушност не треба, туку мора да се решат, доколку сме макар минимално сериозни околу јавниот превоз.
- Останува да видиме колку вториот кат ќе ги обезбеди оние (сепак релативно минорни) поволности. Доколку не се работи посветено на воведување на ред во автобусите, ќе се доведеме токму во спротивна ситуација - вториот кат да стане омилено место на оние кои прават проблеми. Тоа пак врзува еден уште посериозен проблем, односно избегнување на вториот кат од остатокот на популацијата, со што реалниот капацитет на овие возила дополнително ќе се редуцира. - Превоз на поголем број патници по единица плоштина користена сообрајќајница (под претпоставка дека ќе го избегнеме проблемот со одбегнување на вториот кат), само навидум е така. Пред се, доколку имаме навистина масовно користен јавен превоз, нема да имаме изразен недостаток на сообраќајна површина. Андреј веќе објасни - возилата за јавен превоз не трошат, туку штедат простор. А за да биде јавниот превоз навистина масовно користен, тој треба да биде што поефикасен и во неговото планирање да се тргне од сосема други критериуми, а не „духот на старо Скопје“. Понатака, Скопје е град испланиран со обемна и моќна сообраќајна мрежа и доколку се посветиме на нејзино заокружување (а дефинитивно има услови и тоа треба да биде врвен приоритет поради редица причини), „заштедата“ на сообраќајна површина преку двокатни автобуси е тотален промашај. - Утилитарноста во туристичкиот сектор, односно ефектот кој што двокатните ќе го имаат, сметам дека има тенденција нереално да се преувеличува. Но дури и таков преувеличен, тој избледува во однос на она што би требало да бидат примарни критериуми во креирањето на јавниот превоз. ЈСП имаше слоган што добро ја опишува улогата на јавниот превоз - крвоток на градот. Туристичката утилитарност во град како Скопје е се само не е круцијален фактор, а нели резимираме за круцијални работи. Како и да е, практично ист туристички ефект (реален или преувеличен) ќе имаа 20 (добро распоредени) наместо 200 двокатни автобуси. Од друга страна, разликата во функционирањето на јавниот превоз со 20 или 200 двокатни е огромна. - Нови можности за индустријата за outdoor рекламирање не знам воопшто како би се нашле во било каква математика, а камо ли во математика на круцијални фактори. Пред се не разбирам кои се тие нови можности што би ги немале со зглобни автобуси или со помал број на двокатни. Но небитно... многу поважно е тоа што вон памет е на таа индустрија да и обезбедуваме наводни нови можности, преку изместување на концептот на јавен превоз. - Можеше да се обезбеди и многу порационална финансиска конструкција. Доколку возниот парк го обновевме со проверени сериски модели на еднокатни единечни и зглобни автобуси (не мора ни да одиме подалеку од Јутонг или од ЛАЗ), не само што финансиската конструкција за набавка ќе беше поповолна, туку и ефикасноста на јавниот превоз ќе беше многу поголема, што повлекува цел куп други крупни финансиски аспекти. Edited by Cloverstack - 25-Oct-2010 at 16:46 |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
Не бе па и ти.... Важно се возеле, е сега колку биле не е важно.... Шала на страна.... прво во Скопје тогаш немало толку автобуси воопшто како денес, второ сигурни не биле единствени, зашто на слики од старо Скопје има и други автобуси, а поретки се двокатните.... добро зависи и од која година се сликите... а ништо чудно да се сведе бројот приближно до тој ти што го кажуваш..... Но да забележиме една многу важна работа, можеби и нај нормалната досега што сме ја слушнале.... можеби веќе ја имало на форумот, но сега ќе ја постирам... сите го знаеме волан.... и еве штонајдов во еден негов текст.... Со новиот тендер за набавка на автобуси (помош од Владата на РМ ...) ке се набават и четири половни двоспратни автобуси стари неколку години за да се врати малку шмекот на двоспратните во Скопје ... еден од нив ке биде панорамски ... со тендерот ке се набават и 45 нови автобуси ... од типот какви сега ги имаме во Скопје ... Владата лани во декемви веќе му префрли на ЈСП 4.4 милиони евра за набавка на нови автобуси ... сеуште ги чекаме ... Тектот е пишан на 16 Јуни 2008 http://volanskopje.blogspot.com/2008/06/blog-post_231.html Па видете каква идеја се вртела тогаш... Јас мислам дека ако се останеше на ова... ќе беше можеби и повеќе од успешен проект.... и што е најкруцијално е што никаде не се наведува дека новите ќе бидат ретро..... Ама за жал не испадна така..... а да беше така.... ќе имавме 50 двоспратни, 84 ЛАЗ-ови, и плус нешто комбинирано МАН, Мерцедес, Икарбус, па дури и друга нарачка од ЛАЗ, некаде од 100 обични, можеби триосовински, и 50 дупли..... барем за кратка иднина ќе имавме 284 нови автобуси кои мислам дека ќе ја задоволуваа потребата во идните 5 години.... за потоа да може редовно, но постепено, ЈСП да се снабдува по 10-15 нови автобуси годишно.... Е тогаш ќе имавме респектибилен автобуски превоз..... но тоа е што е.... Зборувам само за авотбуси, да не излезе дека автобуси и толку... завршивме работа.... има трамвај, тролејбус, и што уште не што треба да се вози во овој град, ама никако да провози.... Барем, еве ако некој чита од надлежните..... нека не грешат тука.... и да гледаат што побрзо да се реализираат овие круцијални проекти од транспортот но и од инфраструктурата..... дали сами, дали јавно-приватно партнерство, дали концесионери.... само нека почнат или потикнат и подржат еден добар, квалитетен проект, студија, но и инвестиција, барем почетна во прво време во овии елементи кои ги набројав.... Нека не брзаат... не мора да се брза, нека биде квалитетно, ама нека биде... нека се почне веќе еднаш..... едит: моја грешка, во текстот пишува 45 обични, јас ги прочитав како двокатни.... па и во тој случај и во овој како и да е.... 50 со се старите двокатни автобуси е многу подобро од 201.... Edited by FoSsiL - 25-Oct-2010 at 01:06 |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
Можеби ова е веќе разговарано, но:
Двокатните автобуси, кога ги имало во Скопје, на кои линии сообраќале? И секако: колку ги имало? Знам дека звучат наивно прашањава, ама сега подобро ја разгледав нишкава, и баш е долга, но тоа што ми остави впечаток е зголемувањето на бројот на автобусите, од 4-5 на 202! Лично, не верувам дека има било каква студија за нивната оправданост, а ако ја има,повторно ја кријат од државните непријатели. Можеби се вклопуваат во новиот транспортен модел кој допрва ќе се работи (во тајност, секако) или тој ќе се прилагоди на нив. Всушност, многу работи ќе треба да се прилагодат на нечии замисли.. И уште нешто: сите ја споменуваат возачката некултура како пречка за било каков софистициран систем на јавен превоз, а притоа како да забораваат дека истите тие, или сличните на нив, ќе треба да се разминуваат во автобусиве: навнатре - нанадвор, нагоре - надолу. Edited by mladen_s - 25-Oct-2010 at 00:00 |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
Зар не е очигледно.... Ми се здосади од пишување... па реков ќе соберам се на едно место.... за да можеме да имаме цела претстава.... од лудоста и забеганоста, носталгијата и желбата за разлика и посебност, а и меглемот за очи.... до потребата, функционалноста, споредбата, изгледот итн... добро се наредени... слики се имаат подлабоко значење... иако се вообичаени и се вртат по интернет.... но во оваа прилика имаат подлабоко значење... само гледајте подлабоко.... не се за само споредба со овие нашиве, да расчистиме..... но внесов и малку мајтап... да не биде досадно.... мислам дека не се тешки за сфаќање.... Едит: што би рекле една слика илјада зборови.... читајте измеѓу пиксели, а во меѓувреме и малиот текст што го имам напишано.... Edited by FoSsiL - 24-Oct-2010 at 22:58 |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
Не сфатив зошто ги постираш сликиве.
![]() |
||||||||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
Мала шала, не ми замерувајте... ама запознаени сте со ова.... следна тура 200 вакви и секако кабриолети, за туристи.... или вакви.... добро ај да не забегуваме... ама вакви сигурно може... воедно постојат и се користат.... или пак, зошто не, вакво нешто, што му фали.... добро ај нешто попросто..... упс... грешка... иако и не е така лошо.... но еве нешто подобро овие дури потсеќаат на сегашните МАН-ови Па и ова е одлично.... попатно е три-осовински еве и обичен две-осовински итн.итн...... Edited by FoSsiL - 24-Oct-2010 at 21:18 |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
VirginAtlantic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jun-2009 Location: Софиjа Online Status: Offline Posts: 254 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
Вероватно началото им е оште од времената кога са биле водени от коне:
![]() |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
Не ја знам историјата, но само сакам да кажам дека двокатните автобуси воопшто не се лоши како такви и си имаат своја функција. Прашањето кое тука не мачи е дали се применети на вистинско место. |
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
А може некој да каже како всушност се појавиле првите двокатни автобуси низ свет? Што им била тогаш идејата, потребите, можностите на тие што ги измислиле?
|
||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||
Кловер, тоа што јас го спомнав се само детали во однос на нешто што веќе ни е сервирано и нема назад. Дали двокатните автобуси ќе ја подобрат ефикасноста на јавниот транспорт не сум кадарен да кажам, за тоа постојат сообраќајни инжењери кои во основа треба да направат елаборат за тоа. А ако мене ме прашуваш дали требало или не требало да се купуваат 200 двокатни, имај скеогаш на ум дека јас сум силен поборник за фактот дека во скопје има голема потреба од шински градски транспорт кој нема да биде попречен од останатиот сообраќај. Е сега дали тоа било метро, надземна брза железница или трамваи, тоа оставам пак на сообрќајните инжењери. Јас сум во Берлин град со еден од најдобрите јавни транспортни системи каде што важи правилото ако немаш фамилија или нешто да транспортираш нема смисла да имаш автомобил. Поради тоа јас го давам моето мислење или надополнувам некои непознати работи благодарејќи на моето искуство со постојниот јавен транспортен систем во Берлин |
||||||||||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5455565758 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |