build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5455565758 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #1101 Posted: 26-Oct-2010 at 11:21
 
Originally posted by sanos_a

едвај чекам да дојдат тие двокатни автобуси за да се провозам со нив. јас сум од кочани ама специјално за нив ке дојдам еден ден во скопје да се провозам 

Ете го и првиот турист!


Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #1102 Posted: 26-Oct-2010 at 09:42
затоа се со соодветна висина како што кажа министерот со што нема превртување во такви ситуации.
а за на зима кога ке бидат оштетени неколку автобуси тогаш ке почнат да ги чистат надвозниците.
инаку едвај чекам да дојдат тие двокатни автобуси за да се провозам со нив. јас сум од кочани ама специјално за нив ке дојдам еден ден во скопје да се провозам
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #1103 Posted: 26-Oct-2010 at 06:43
Само една работа не ми е јасна. Дали некој од вас го има видено брановидниот асфалт на улиците кај семафорите во Автокоманда и кај поранешната стара автобуска? Дали двокатните автобуси ќе останат стабилни на таков асфалт? Дали улиците во Скопје ќе ја издржат тежината на полн двокатен автобус без да се издеформираат сосема. Друго h на двокатен автобус e 420cm, а h на надвозниците е 430cm. Што мислите, во зима кога ќе фатат мраз и мразулци, некој дека ќе ги чисти?
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #1104 Posted: 26-Oct-2010 at 04:40
Thumbs%20Up Така е тоа кога во една држава одлуките се носат од страна на поединци кои не се компетентни да одлучуваат за јавен превоз. Па наместо современи решенија ќе имаме ретро автобуси!
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1105 Posted: 26-Oct-2010 at 04:20


Е нема да се извлечеш толку лесно, повторно со иронизирање 


Originally posted by OKA

Originally posted by Cloverstack

...Поконкретно за зглобните, никако не можам да се согласам со констатациите во твојот пост. Пред се, зглобните автобуси се веќе долго време присутни кај нас...
И двокатните биле долго присутни во Скопје, па што!? Одамна речиси нема ниту зглобни, ниту големки. Квантитетот на сообрајќајот во Скопје и самото Скопје веќе не се тоа што биле пред 10, 20, 50 години. И за едните и за другите ќе треба „привикнување”.
Колку долго биле присутни двокатните, колку примероци, и најважно кога бил тој период (односно каква врска има со денешната ситуација)? Еве ги одговорите: биле присутни неколку години, возилата се броеле на прсти, а периодот е пред половина век (па и да имале тогаш направено  некакви прилагодувања, денеска сето тоа нема ефект)

Од друга страна зглобните се над 30 години масовно присутни, до ден денес. Тоа е така, без разлика колку жестоко спориш со тоа. Така да, НЕ, во никој случај нема да ни треба привикнување и кон едните и кон другите. За зглобните ни требаат минимални прилагодувања за да подобро се носиме со нив во поголем број и на повеќе линии, а за двокатните ќе ни треба опсежно и скапо прилагодување за воопшто да можат да функционираат.


Originally posted by OKA

Originally posted by Cloverstack

...така да било какви инвестиции за дополнително адаптирање кон нив би биле неспоредливо помали и би биле надградба на тоа што веќе функционира, во споредба со далеку поскапите базични инвестиции кои се однесуваат на двокатните.
Оваа констатација е 100% одокотивно фундирана. Убаво е да видиме попрецизни бројки зошто прилагодувањето на големките би било прескапо, или поскапо од зглобните!
Се слагам, убаво е да видиме попрецизни бројки за се! Каде се?
Навистина чудно... Толку лесно поминуваш преку тотаната паушалност на властите, а од мене бараш прецизни бројки, за да го докажувам очигледното. Всушност, какво прилагодување према зглобните имаш на ум?


Originally posted by OKA

Originally posted by Cloverstack

...Што се однесува до жолтата лента, римските борби на кочии и слично, двокатните воопшто не се имуни на таквиот комплекс проблеми, но не е ни битно, бидејќи овие работи секако дека треба да се решаваат на сосема поинаков начин. Всушност не треба, туку мора да се решат, доколку сме макар минимално сериозни околу јавниот превоз.
Кловер, почитуван, единствено нешто што се мора е да се умре! Дај господе да се решат, ама што да се прави додека не се решат феномените ала „римска кочија”? Да продолжиме да се возиме со старите басови!?
Всушност, изгледа дека има две работи кои се мораат - мора да се умре и мора да се купат двокатни автобуси  Roll%20eyes

Нели го примети она „мора да се решат доколку сме макар минимално сериозни околу јавниот превоз“? Ако не сме тогаш океј, да тераме како што сме тргнале... Но дури ни така не те разбирам. Двокатните Јутонзи се поотпорни на феноменот римска кочија отколку „приземните“ ЛАЗ-ови на пример? Јас би рекол двокатните може само полесно да се превртат  Stern%20Smile
Исто така не разбирам зошто велиш дека алтернатива на двокатните е да сме продолжеле да се возиме со стари автобуси... ваљда нема да бараш „прецизни бројки“ за да утврдиме дека има цел куп производители и модели на нови автобуси од кои можеме да бираме?


Originally posted by OKA

Originally posted by Cloverstack

...Останува да видиме колку вториот кат ќе ги обезбеди оние (сепак релативно минорни) поволности.
Па не би рекол оти ергономично, удобно и тивко патување во јавен превоз е минорна работа. Тогаш што е примарно за јавен превоз!? Шоферот да има топло столче, пепељара, мобилен со hands free и fast download интернет до некоја скопска кладилница!? А патниците..., патниците „компири”!?
Минорни се затоа што квалитетното патување во современ автобус не е ексклузивитет на горниот кат туку се работи за нијанси. Дополнително се релативизирани од фактот дека станува збор само за подолги релации, а за пократки горниот кат е токму понепрактичен.


Originally posted by OKA

Originally posted by Cloverstack

...Доколку не се работи посветено на воведување на ред во автобусите, ќе се доведеме токму во спротивна ситуација - вториот кат да стане омилено место на оние кои прават проблеми. Тоа пак врзува еден уште посериозен проблем, односно избегнување на вториот кат од остатокот на популацијата, со што реалниот капацитет на овие возила дополнително ќе се редуцира.
А можеби Скопје ќе биде погодено од метеорит и нема воопшто да има потреба од нови басови!
Клов, почитуван, ич не сум за розови, ама натакнување „мрачни” очила, и ширење на темни прејудицирања од типот - „Бандите на Њујорк”, не е резонирање, ами резигнирање.
Вандализмот, но и разноразни посериозни инциденти се секојдневие во скопските автобуси. Не знам дали пратеше вести, баш некни падна крв. Сепак не реков дека сигурно ќе се соочиме со сценариото кое го опишав, туку дека тоа ќе се случи доколку не се работи посветено на воведување на ред. А најлошо што може да направиме е да ја пикаме главата во песок. Останува да видиме, но ите како има простор за стравување.


Originally posted by OKA

Originally posted by Cloverstack

...Понатака, Скопје е град испланиран со обемна и моќна сообраќајна мрежа и доколку се посветиме на нејзино заокружување (а дефинитивно има услови и тоа треба да биде врвен приоритет поради редица причини), „заштедата“ на сообраќајна површина преку двокатни автобуси е тотален промашај.
Хмммм, „...ако се посветиме на заокружување на обемна и моќна сообраќајна мрежа”, еми тогаш, чуму ќе ни се зглобни, нискоивисокоподни, големки..., чуму ќе ни се басови воопшто!? Тогаш да ја заокружиме „сообрјќајнава сага” директно на метро. Ако имаме толку моќ!?
Јавен автобуски превоз секако ќе биде потребен и со најмоќната сообраќајна мрежа. А имаме и моќ да ја градиме со разумно темпо (кое ќе кореспондира со потребите и можностите на градот), само што приоритетите ни се скроз побркани.

Во секој случај, ова беше надоврзано на поентата дека возилата за јавен превоз, било какви, не трошат, туку штедат простор... значи главната заштеда би дошла со што поефикасен јавен превоз, а перформансите на двокатниве не се баш идеален избор за таа работа.


Originally posted by OKA

Originally posted by Cloverstack

...Утилитарноста во туристичкиот сектор, односно ефектот кој што двокатните ќе го имаат, сметам дека има тенденција нереално да се преувеличува. Но дури и таков преувеличен, тој избледува во однос на она што би требало да бидат примарни критериуми во креирањето на јавниот превоз. ЈСП имаше слоган што добро ја опишува улогата на јавниот превоз - крвоток на градот. Туристичката утилитарност во град како Скопје е се само не е круцијален фактор, а нели резимираме за круцијални работи. Како и да е, практично ист туристички ефект (реален или преувеличен) ќе имаа 20 (добро распоредени) наместо 200 двокатни автобуси. Од друга страна, разликата во функционирањето на јавниот превоз со 20 или 200 двокатни е огромна.
Кој вели дека двокатните се набавуваат исклучиво поради некаков занес за процвет на туристичко Скопје!? Јас, сигурно не сум рекол. Ако некој фанатичен рокобароко тоа го изјавил, негов проблем. Погрешно ја разбрал или му дале лоша директива. Big%20smile
Компаративно гледано двокатните автобуси се комплементарни во сегментот туризам. Зглобните и обичните не! Што има тука нејасно!?
Двеста, па двеста, па двеста. Двеста автобуси ќе има до крајот на 2015, а не до 20:15 часот, утре на пладне. Кој вели дека дотогаш 200 нема да се тамам!?
А каде имплицирав дека си рекол дека двокатните се набавуваат исклучиво ради туристички занес? Па всушност нели цело време збориме за утилитарност? Те молам прочитај повторно.

Е сега како замислуваш дека во туристички контекст до 2015 ќе биле таман 200 двокатни автобуси навистина не ми е јасно. Инаку чисто ради прецизност 200 ќе има до крајот на 2013, не до крајот на 2015. Но во ред, ајде еве ги чекаме сите тие силни туристи.


Originally posted by OKA

Originally posted by Cloverstack

...Нови можности за индустријата за outdoor рекламирање не знам воопшто како би се нашле во било каква математика, а камо ли во математика на круцијални фактори. Пред се не разбирам кои се тие нови можности што би ги немале со зглобни автобуси или со помал број на двокатни. Но небитно... многу поважно е тоа што вон памет е на таа индустрија да и обезбедуваме наводни нови можности, преку изместување на концептот на јавен превоз.
Кој вели дека двокатните се набавуваат исклучиво поради лобирањето на голема странска маркетинг компанија, управувана од Руперт Мардок, лично тој!?
А, сега, без сарказам, компаративно гледано двокатните автобуси овозможуваат наплата на поскапи коцесии во сегментот outdoor marketing, отколку зглобните и обичните! По петнаесет години работа во рекламна агенција, знам колку сме плаќале за апликација на busboard на „двојка”, а колку за банер на такси компанија од триесетина возила! Што има тука нејасно!?
Ако е уште нејасно околу маркетингов, препорачувам да се погледнат сцени од „Сексот и градот”, епизода четириесетишеста!
Или, можеби, малку повеќе анализа и „читање меѓу редови” на, во моментов, „тивката војна” околу концесиите за автобуските стојалишта во Скопје. Чие добивање е своевидно антре за рекламните концесии врз автобусите. Вклучително и големките. Голем бизнис е во прашање!
И повторно, каде имплицирав дека си рекол дека двокатните се набавуваат исклучиво ради рекламирање? И повторно, те молам прочитај уште еднаш.

Но ниту целото твое искуство (со сета почит кон него) во рекламниот бизнис, ниту 46-тата епизода на Сексот и градот не се доволни овој фактор да го трансформираат во круцијален, а нели ти самиот инсистираше на круцијални работи. Значи, да потсетам, зборуваме за јавен превоз.


Originally posted by OKA

Originally posted by Cloverstack

...Можеше да се обезбеди и многу порационална финансиска конструкција. Доколку возниот парк го обновевме со проверени сериски модели на еднокатни единечни и зглобни автобуси (не мора ни да одиме подалеку од Јутонг или од ЛАЗ), не само што финансиската конструкција за набавка ќе беше поповолна, туку и ефикасноста на јавниот превоз ќе беше многу поголема, што повлекува цел куп други крупни финансиски аспекти.
Ако не се лажам горниве тричетири реда се теорема, така!?
Ова треба некако да ги побие тие тричетири реда?




Edited by Cloverstack - 26-Oct-2010 at 04:21
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #1106 Posted: 25-Oct-2010 at 23:33
Originally posted by Andrej_LJ

Тие скоро исклучиво возат на најоптоварените градски и некои приградски линии и тоа:
2 Автокоманда-Сарај
5 Дексион-Н. Лисиче
15 Карпош 4-Н. Лисиче
41 Транспортен-Драчево
50 Клинички центар-Хиподром
57 Козле-Радишани
Така што престани со дрскиот тон и 1)отвори ги очите-Скопје е полно со зглобни автобуси, 2) смисли аргументи кои навистина држат, не рекламни агенции како фактор при избор на тип јавен транспорт.
ОК, се предавам! Немам повеќе аргументи. Ова со рекламниве агенции ми беше единствената и последна муниција.
Двокатниве се промашување, признавам! И, Андреј, најмногу се извинувам ако сум бил дрзок! Моето почитување!
Thumbs%20Up



Edited by OKA - 25-Oct-2010 at 23:55
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1107 Posted: 25-Oct-2010 at 23:00
Тие скоро исклучиво возат на најоптоварените градски и некои приградски линии и тоа:

2 Автокоманда-Сарај
5 Дексион-Н. Лисиче
15 Карпош 4-Н. Лисиче
41 Транспортен-Драчево
50 Клинички центар-Хиподром
57 Козле-Радишани

Така што престани со дрскиот тон и 1)отвори ги очите-Скопје е полно со зглобни автобуси, 2) смисли аргументи кои навистина држат, не рекламни агенции како фактор при избор на тип јавен транспорт.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #1108 Posted: 25-Oct-2010 at 22:46
Originally posted by Andrej_LJ

Затоа што не гледам поента во одговарањето на секоја од овие тези поединечно, во овој момент, би ти навел само еден многу лесен за добивање податок, директно од официалната страна на ЈСП, кој вели дека 25% од флотата е составена од зглобни автобуси! 25% е ОГРОМНА бројка и ите како не сме заборавиле како изгледа функционирање на долг автобус во Скопје. Потреба по (пре)адаптација на опкружувањката инфраструктура пак никаква. Апсурди!


Единечни     
266
18,95 год.
Минибуси     
14
9,51 год.
Двојни     
91
20,25 год.

http://jsp.com.mk/jspinside.aspx?page=2

А каде возат тие!? Брник - Крањ, можеби!? Во Скопје не ги гледам!?
Апсурди!
П.С. Мислев дискутираме за автобуси, а не за музејски експонати!?
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1109 Posted: 25-Oct-2010 at 22:42
Затоа што не гледам поента во одговарањето на секоја од овие тези поединечно, во овој момент, би ти навел само еден многу лесен за добивање податок, директно од официалната страна на ЈСП, кој вели дека 25% од флотата е составена од зглобни автобуси! 25% е ОГРОМНА бројка и ите како не сме заборавиле како изгледа функционирање на долг автобус во Скопје. Потреба по (пре)адаптација на опкружувањката инфраструктура пак никаква. Апсурди!


Единечни     
266
18,95 год.
Минибуси     
14
9,51 год.
Двојни     
91
20,25 год.

http://jsp.com.mk/jspinside.aspx?page=2
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #1110 Posted: 25-Oct-2010 at 22:19
Originally posted by Cloverstack

...Поконкретно за зглобните, никако не можам да се согласам со констатациите во твојот пост. Пред се, зглобните автобуси се веќе долго време присутни кај нас...
И двокатните биле долго присутни во Скопје, па што!? Одамна речиси нема ниту зглобни, ниту големки. Квантитетот на сообрајќајот во Скопје и самото Скопје веќе не се тоа што биле пред 10, 20, 50 години. И за едните и за другите ќе треба „привикнување”.
Originally posted by Cloverstack

...така да било какви инвестиции за дополнително адаптирање кон нив би биле неспоредливо помали и би биле надградба на тоа што веќе функционира, во споредба со далеку поскапите базични инвестиции кои се однесуваат на двокатните.
Оваа констатација е 100% одокотивно фундирана. Убаво е да видиме попрецизни бројки зошто прилагодувањето на големките би било прескапо, или поскапо од зглобните!
Originally posted by Cloverstack

...Што се однесува до жолтата лента, римските борби на кочии и слично, двокатните воопшто не се имуни на таквиот комплекс проблеми, но не е ни битно, бидејќи овие работи секако дека треба да се решаваат на сосема поинаков начин. Всушност не треба, туку мора да се решат, доколку сме макар минимално сериозни околу јавниот превоз.
Кловер, почитуван, единствено нешто што се мора е да се умре! Дај господе да се решат, ама што да се прави додека не се решат феномените ала „римска кочија”? Да продолжиме да се возиме со старите басови!?
Originally posted by Cloverstack

...Останува да видиме колку вториот кат ќе ги обезбеди оние (сепак релативно минорни) поволности.
Па не би рекол оти ергономично, удобно и тивко патување во јавен превоз е минорна работа. Тогаш што е примарно за јавен превоз!? Шоферот да има топло столче, пепељара, мобилен со hands free и fast download интернет до некоја скопска кладилница!? А патниците..., патниците „компири”!?
Originally posted by Cloverstack

...Доколку не се работи посветено на воведување на ред во автобусите, ќе се доведеме токму во спротивна ситуација - вториот кат да стане омилено место на оние кои прават проблеми. Тоа пак врзува еден уште посериозен проблем, односно избегнување на вториот кат од остатокот на популацијата, со што реалниот капацитет на овие возила дополнително ќе се редуцира.
А можеби Скопје ќе биде погодено од метеорит и нема воопшто да има потреба од нови басови!
Клов, почитуван, ич не сум за розови, ама натакнување „мрачни” очила, и ширење на темни прејудицирања од типот - „Бандите на Њујорк”, не е резонирање, ами резигнирање.
Originally posted by Cloverstack

...Понатака, Скопје е град испланиран со обемна и моќна сообраќајна мрежа и доколку се посветиме на нејзино заокружување (а дефинитивно има услови и тоа треба да биде врвен приоритет поради редица причини), „заштедата“ на сообраќајна површина преку двокатни автобуси е тотален промашај.
Хмммм, „...ако се посветиме на заокружување на обемна и моќна сообраќајна мрежа”, еми тогаш, чуму ќе ни се зглобни, нискоивисокоподни, големки..., чуму ќе ни се басови воопшто!? Тогаш да ја заокружиме „сообрјќајнава сага” директно на метро. Ако имаме толку моќ!?
А, сега, без сарказам, колку камен и време ќе ни треба „обемно и моќно испланираната сообрајќајна мрежа” да ја доведеме до ниво опашките од зглобните басови да не завршуваат курбан во битката до истребување за сопствена територија (лента)?
Originally posted by Cloverstack

...Утилитарноста во туристичкиот сектор, односно ефектот кој што двокатните ќе го имаат, сметам дека има тенденција нереално да се преувеличува. Но дури и таков преувеличен, тој избледува во однос на она што би требало да бидат примарни критериуми во креирањето на јавниот превоз. ЈСП имаше слоган што добро ја опишува улогата на јавниот превоз - крвоток на градот. Туристичката утилитарност во град како Скопје е се само не е круцијален фактор, а нели резимираме за круцијални работи. Како и да е, практично ист туристички ефект (реален или преувеличен) ќе имаа 20 (добро распоредени) наместо 200 двокатни автобуси. Од друга страна, разликата во функционирањето на јавниот превоз со 20 или 200 двокатни е огромна.
Кој вели дека двокатните се набавуваат исклучиво поради некаков занес за процвет на туристичко Скопје!? Јас, сигурно не сум рекол. Ако некој фанатичен рокобароко тоа го изјавил, негов проблем. Погрешно ја разбрал или му дале лоша директива. Big%20smile
Компаративно гледано двокатните автобуси се комплементарни во сегментот туризам. Зглобните и обичните не! Што има тука нејасно!?
Двеста, па двеста, па двеста. Двеста автобуси ќе има до крајот на 2015, а не до 20:15 часот, утре на пладне. Кој вели дека дотогаш 200 нема да се тамам!?
Originally posted by Cloverstack

...Нови можности за индустријата за outdoor рекламирање не знам воопшто како би се нашле во било каква математика, а камо ли во математика на круцијални фактори. Пред се не разбирам кои се тие нови можности што би ги немале со зглобни автобуси или со помал број на двокатни. Но небитно... многу поважно е тоа што вон памет е на таа индустрија да и обезбедуваме наводни нови можности, преку изместување на концептот на јавен превоз.
Кој вели дека двокатните се набавуваат исклучиво поради лобирањето на голема странска маркетинг компанија, управувана од Руперт Мардок, лично тој!?
А, сега, без сарказам, компаративно гледано двокатните автобуси овозможуваат наплата на поскапи концесии во сегментот outdoor marketing, отколку зглобните и обичните! По петнаесет години работа во рекламна агенција, знам колку сме плаќале за апликација на busboard на „двојка”, а колку за банер на такси компанија од триесетина возила! Што има тука нејасно!?
Ако е уште нејасно околу маркетингов, препорачувам да се погледнат сцени од „Сексот и градот”, епизода четириесетишеста!
Или, можеби, малку повеќе анализа и „читање меѓу редови” на, во моментов, „тивката војна” околу концесиите за автобуските стојалишта во Скопје. Чие добивање е своевидно антре за рекламните концесии врз автобусите. Вклучително и големките. Голем бизнис е во прашање!
Originally posted by Cloverstack

...Можеше да се обезбеди и многу порационална финансиска конструкција. Доколку возниот парк го обновевме со проверени сериски модели на еднокатни единечни и зглобни автобуси (не мора ни да одиме подалеку од Јутонг или од ЛАЗ), не само што финансиската конструкција за набавка ќе беше поповолна, туку и ефикасноста на јавниот превоз ќе беше многу поголема, што повлекува цел куп други крупни финансиски аспекти.
Ако не се лажам горниве тричетири реда се теорема, така!?


Edited by OKA - 26-Oct-2010 at 00:54
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1111 Posted: 25-Oct-2010 at 16:25
Originally posted by OKA

Од досега дебатираното, се наметнува дека подоброто „автобуско” решение vs. големкиве, решение за опфат на повеќе патници, нивен побрз проток и побрзо сообрајќање се вика бас армоника. За нивно воведување исто така би биле неопходни инвестиции за корекции и преместување на многу автобуски стојалишта, адаптирање на депоата, обука на возачите...
Мое мислење е дека армониките нема да можат во целост да ги реализираат своите „побрзи” перформанси на ова ниво на сообрајќајни решенија и сообрајќајна култура во МКД. Чинам, ќе „настрадаат” како диносаурус во ледено доба, поради непостоењето на сопствена лента, учеството во „римските борби со кочии”, т.е. престигнувањето со приватните автобуси и слични секојдневии.

Не сугерирав дека подобрата алтернатива на двокатниве се зглобните, туку оптимален сооднос на едноделни и зглобни, утврден со темелна стручна анализа на сите релевантни фактори (фактори кои се во врска со бројот на патници и нивната временска дистрибуција на поединечните линии, моменталната состојба и можноста за измени во сообраќајната мрежа, цената на набавка и оперирање на возилата итн... и сето ова како дел од една долгорочна стратегија за јавниот превоз каква што спомна пбанкс, би осигурало сегашните потези да се максимално усогласени со долгорочните планови).

Поконкретно за зглобните, никако не можам да се согласам со констатациите во твојот пост. Пред се, зглобните автобуси се веќе долго време присутни кај нас, така да било какви инвестиции за дополнително адаптирање кон нив би биле неспоредливо помали и би биле надградба на тоа што веќе функционира, во споредба со далеку поскапите базични инвестиции кои се однесуваат на двокатните.

Што се однесува до жолтата лента, римските борби на кочии и слично, двокатните воопшто не се имуни на таквиот комплекс проблеми, но не е ни битно, бидејќи овие работи секако дека треба да се решаваат на сосема поинаков начин. Всушност не треба, туку мора да се решат, доколку сме макар минимално сериозни околу јавниот превоз.



Originally posted by OKA

Кога веќе прашањето е поставено, компаративни, светли моменти на големкиве се:
- ергономично, удобно и тивко патување, особено на, „од Аеродром до Карпош” релации,
- превоз на поголем број патници, по единица плоштина користена сообрајќајница,
- утилитарност во секторот туризам,
- нови можности за индустријата за outdoor рекламирање,
- рационална финансиска конструкција за нивна набавка, која овозможи обнова на поголем процент од возниот парк.

- Останува да видиме колку вториот кат ќе ги обезбеди оние (сепак релативно минорни) поволности. Доколку не се работи посветено на воведување на ред во автобусите, ќе се доведеме токму во спротивна ситуација - вториот кат да стане омилено место на оние кои прават проблеми. Тоа пак врзува еден уште посериозен проблем, односно избегнување на вториот кат од остатокот на популацијата, со што реалниот капацитет на овие возила дополнително ќе се редуцира.

- Превоз на поголем број патници по единица плоштина користена сообрајќајница (под претпоставка дека ќе го избегнеме проблемот со одбегнување на вториот кат), само навидум е така. Пред се, доколку имаме навистина масовно користен јавен превоз, нема да имаме изразен недостаток на сообраќајна површина. Андреј веќе објасни - возилата за јавен превоз не трошат, туку штедат простор. А за да биде јавниот превоз навистина масовно користен, тој треба да биде што поефикасен и во неговото планирање да се тргне од сосема други критериуми, а не „духот на старо Скопје“. Понатака, Скопје е град испланиран со обемна и моќна сообраќајна мрежа и доколку се посветиме на нејзино заокружување (а дефинитивно има услови и тоа треба да биде врвен приоритет поради редица причини), „заштедата“ на сообраќајна површина преку двокатни автобуси е тотален промашај.

- Утилитарноста во туристичкиот сектор, односно ефектот кој што двокатните ќе го имаат, сметам дека има тенденција нереално да се преувеличува. Но дури и таков преувеличен, тој избледува во однос на она што би требало да бидат примарни критериуми во креирањето на јавниот превоз. ЈСП имаше слоган што добро ја опишува улогата на јавниот превоз - крвоток на градот. Туристичката утилитарност во град како Скопје е се само не е круцијален фактор, а нели резимираме за круцијални работи. Како и да е, практично ист туристички ефект (реален или преувеличен) ќе имаа 20 (добро распоредени) наместо 200 двокатни автобуси. Од друга страна, разликата во функционирањето на јавниот превоз со 20 или 200 двокатни е огромна.

- Нови можности за индустријата за outdoor рекламирање не знам воопшто како би се нашле во било каква математика, а камо ли во математика на круцијални фактори. Пред се не разбирам кои се тие нови можности што би ги немале со зглобни автобуси или со помал број на двокатни. Но небитно... многу поважно е тоа што вон памет е на таа индустрија да и обезбедуваме наводни нови можности, преку изместување на концептот на јавен превоз.

- Можеше да се обезбеди и многу порационална финансиска конструкција. Доколку возниот парк го обновевме со проверени сериски модели на еднокатни единечни и зглобни автобуси (не мора ни да одиме подалеку од Јутонг или од ЛАЗ), не само што финансиската конструкција за набавка ќе беше поповолна, туку и ефикасноста на јавниот превоз ќе беше многу поголема, што повлекува цел куп други крупни финансиски аспекти.




Edited by Cloverstack - 25-Oct-2010 at 16:46
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1112 Posted: 25-Oct-2010 at 01:02

Не бе па и ти.... Важно се возеле, е сега колку биле не е важно.... 

Шала на страна.... прво во Скопје тогаш немало толку автобуси воопшто како денес, второ сигурни не биле единствени, зашто на слики од старо Скопје има и други автобуси, а поретки се двокатните.... добро зависи и од која година се сликите... а ништо чудно да се сведе бројот приближно до тој ти што го кажуваш.....

Но да забележиме една многу важна работа, можеби и нај нормалната досега што сме ја слушнале.... можеби веќе ја имало на форумот, но сега ќе ја постирам...

сите го знаеме волан.... и еве штонајдов во еден негов текст....

Со новиот тендер за набавка на автобуси (помош од Владата на РМ ...) ке се набават и четири половни двоспратни автобуси стари неколку години за да се врати малку шмекот на двоспратните во Скопје ... еден од нив ке биде панорамски ... со тендерот ке се набават и 45 нови автобуси ... од типот какви сега ги имаме во Скопје ... Владата лани во декемви веќе му префрли на ЈСП 4.4 милиони евра за набавка на нови автобуси ... сеуште ги чекаме ...

Тектот е пишан на 16 Јуни 2008

http://volanskopje.blogspot.com/2008/06/blog-post_231.html

Па видете каква идеја се вртела тогаш... Јас мислам дека ако се останеше на ова... ќе беше можеби и повеќе од успешен проект.... и што е најкруцијално е што никаде не се наведува дека новите ќе бидат ретро.....

Ама за жал не испадна така..... 

а да беше така.... 

ќе имавме 50 двоспратни, 84 ЛАЗ-ови, и плус нешто комбинирано МАН, Мерцедес, Икарбус, па дури и друга нарачка од ЛАЗ, некаде од 100 обични, можеби триосовински, и 50 дупли..... барем за кратка иднина ќе имавме 284 нови автобуси кои мислам дека ќе ја задоволуваа потребата во идните 5 години.... за потоа да може редовно, но постепено, ЈСП да се снабдува по 10-15 нови автобуси годишно....

Е тогаш ќе имавме респектибилен автобуски превоз..... но тоа е што е....

Зборувам само за авотбуси, да не излезе дека автобуси и толку... завршивме работа.... има трамвај, тролејбус, и што уште не што треба да се вози во овој град, ама никако да провози.... 

Барем, еве ако некој чита од надлежните..... нека не грешат тука.... и да гледаат што побрзо да се реализираат овие круцијални проекти од транспортот но и од инфраструктурата..... дали сами, дали јавно-приватно партнерство, дали концесионери.... само нека почнат или потикнат и подржат еден добар, квалитетен проект, студија, но и инвестиција, барем почетна во прво време во овии елементи кои ги набројав.... 

Нека не брзаат... не мора да се брза, нека биде квалитетно, ама нека биде... нека се почне веќе еднаш.....

едит: моја грешка, во текстот пишува 45 обични, јас ги прочитав како двокатни.... па и во тој случај и во овој како и да е.... 50 со се старите двокатни автобуси е многу подобро од 201....




Edited by FoSsiL - 25-Oct-2010 at 01:06
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #1113 Posted: 24-Oct-2010 at 23:59
Можеби ова е веќе разговарано, но:

Двокатните автобуси, кога ги имало во Скопје, на кои линии сообраќале? И секако: колку ги имало?

Знам дека звучат наивно прашањава, ама сега подобро ја разгледав нишкава, и баш е долга, но тоа што ми остави впечаток е зголемувањето на бројот на автобусите, од 4-5 на 202!

Лично, не верувам дека има било каква студија за нивната оправданост, а ако ја има,повторно ја кријат од државните непријатели. Можеби се вклопуваат во новиот транспортен модел кој допрва ќе се работи (во тајност, секако) или тој ќе се прилагоди на нив. Всушност, многу работи ќе треба да се прилагодат на нечии замисли..

И уште нешто: сите ја споменуваат возачката некултура како пречка за било каков софистициран систем на јавен превоз, а притоа како да забораваат дека истите тие, или сличните на нив, ќе треба да се разминуваат во автобусиве: навнатре - нанадвор, нагоре - надолу.

Edited by mladen_s - 25-Oct-2010 at 00:00
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1114 Posted: 24-Oct-2010 at 22:56

Зар не е очигледно.... Ми се здосади од пишување... па реков ќе соберам се на едно место.... за да можеме да имаме цела претстава.... од лудоста и забеганоста, носталгијата и желбата за разлика и посебност, а и меглемот за очи.... до потребата, функционалноста, споредбата, изгледот итн...

добро се наредени... слики се имаат подлабоко значење... иако се вообичаени и се вртат по интернет.... но во оваа прилика имаат подлабоко значење... само гледајте подлабоко....

не се за само споредба со овие нашиве, да расчистиме..... но внесов и малку мајтап... да не биде досадно....

мислам дека не се тешки за сфаќање....

Едит: што би рекле една слика илјада зборови.... читајте измеѓу пиксели, а во меѓувреме и малиот текст што го имам напишано....



Edited by FoSsiL - 24-Oct-2010 at 22:58
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1115 Posted: 24-Oct-2010 at 22:01
Не сфатив зошто ги постираш сликиве.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1116 Posted: 24-Oct-2010 at 21:16

Мала шала, не ми замерувајте... ама запознаени сте со ова.... следна тура 200 вакви 

и секако кабриолети, за туристи....

или вакви....

добро ај да не забегуваме... ама вакви сигурно може... воедно постојат и се користат....

или пак, зошто не, вакво нешто, што му фали....

добро ај нешто попросто.....

упс... грешка... иако и не е така лошо.... но еве нешто подобро

овие дури потсеќаат на сегашните МАН-ови

Па и ова е одлично.... попатно е три-осовински

еве и обичен две-осовински

итн.итн......



Edited by FoSsiL - 24-Oct-2010 at 21:18
Back to Top
VirginAtlantic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jun-2009
Location: Софиjа
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #1117 Posted: 24-Oct-2010 at 20:38
Вероватно началото им е оште од времената кога са биле водени от коне:

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1118 Posted: 24-Oct-2010 at 20:07
Originally posted by lslcrew

А може некој да каже како всушност се појавиле првите двокатни автобуси низ свет? Што им била тогаш идејата, потребите, можностите на тие што ги измислиле?


Не ја знам историјата, но само сакам да кажам дека двокатните автобуси воопшто не се лоши како такви и си имаат своја функција.

Прашањето кое тука не мачи е дали се применети на вистинско место.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1119 Posted: 24-Oct-2010 at 19:59
А може некој да каже како всушност се појавиле првите двокатни автобуси низ свет? Што им била тогаш идејата, потребите, можностите на тие што ги измислиле?
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1120 Posted: 24-Oct-2010 at 19:45
Originally posted by Cloverstack




Originally posted by mirakuliks

Имено најверојатно очекувам двокатните да бидат пуштени на најдолгите линии, како 2, 5, 15 каде што тие што со автобусот треба да поминат повеќе од половина од вкупната должина на линијата многу поедноставно и поудобно би им било да седнат горе.Не знам кој спомна, најверојатно во афект и немање искуство, ама горните катови не се за украс, горните катови се секогаш полни со патници, барем тука во Берлин е така.
Друже, не се 10 автобуси... 200 се и ќе мора да бидат пуштени на сите линии. А вториот кат можеби не е за украс во градови како Лондон, Берлин и Хонг Конг, ама кај нас во Скопје е малце подруга ситуација. Пред се Скопје не е град каде има сообраќајна логика да се воведуваат двокатни автобуси, а има и редица други, пропратни работи, кои треба да ги разгледаме споредувајќи се со наведените, на пример нивото на култура. Всушност не го земај моето мислење за референтно (за тоа дека вториот кат е за украс), туку ете земи го објаснувањето кое ни е понудено од надлежните за причините зошто се оди на двокатни автобуси. Јас друго објаснување освен тоа дека се враќал духот на старо Скопје немам слушнато. Значи апсолутно не се нуди ни најмала поткрепа врз база на потребите на јавниот превоз, туку се се сведува на изгледот. Па како човек да не рече дека суштината на вториот кат во Скопје е да биде за „украс“?Како што реков претходно, јавниот превоз е многу сериозна работа и масовно воведување на нов концепт како двокатниве автобуси (што неминовно ќе предизвика цела лепеза најразноразни ефекти во практичното функционирање на тој јавен превоз) требаше да биде предмет на многу сериозна анализа, па после да се пресметавме дали ни одговараат. Еве и во нишкава на големо се збори за се и сешто, само не се збори за тоа зошто точно ни требаа 200 двокатни автобуси. Навистина не знам како може да се поткрепува купувањето на 200 вакви чуда со „враќање на духот на старо Скопје“, аргумент кој е приказна и сам за себе, но еве да не ја расплинувам дискусијата во тој правец и ќе го окарактеризирам само како тотално недоволен.


Кловер, тоа што јас го спомнав се само детали во однос на нешто што веќе ни е сервирано и нема назад. Дали двокатните автобуси ќе ја подобрат ефикасноста на јавниот транспорт не сум кадарен да кажам, за тоа постојат сообраќајни инжењери кои во основа треба да направат елаборат за тоа. А ако мене ме прашуваш дали требало или не требало да се купуваат 200 двокатни, имај скеогаш на ум дека јас сум силен поборник за фактот дека во скопје има голема потреба од шински градски транспорт кој нема да биде попречен од останатиот сообраќај. Е сега дали тоа било метро, надземна брза железница или трамваи, тоа оставам пак на сообрќајните инжењери.
Јас сум во Берлин град со еден од најдобрите јавни транспортни системи каде што важи правилото ако немаш фамилија или нешто да транспортираш нема смисла да имаш автомобил. Поради тоа јас го давам моето мислење или надополнувам некои непознати работи благодарејќи на моето искуство со постојниот јавен транспортен систем во Берлин
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5455565758 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.477 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.