build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5455565758 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1101 Posted: 09-Dec-2010 at 20:07
Хрвативе се, како што кажа еден словенец на ССЦ, прави манијаци за автопати - се разбира во позитивно-шегобијска форма. Ќе градат уште една, надворешна обиколница на главниот град, каде веќе се собираат 5 автопати, а се најавува и изградба на А11, одонсо и шести автопат.

Така благородно им завидувам...



Edited by Andrej_LJ - 09-Dec-2010 at 20:10
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1102 Posted: 07-Dec-2010 at 13:55
Previous
Или лоши бизнисмени кои не знаат однпред да се испазарат за земјиште од јавен интерес
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1103 Posted: 07-Dec-2010 at 04:09
Изградените вистински автопати на мапата на Грција што ја приложи Андреј сеуште се далеку од импресивна мрежа. Да видиме колку кризата ќе им се одрази во понатамошната реализација. Инаку (иако не ги познавам нивните сообраќајни околности) ми се чини дека малку претерале со некои планови... на пример автопат до Дојранско езеро?!? Не можам да замислам како тој правец би имал макар приближно доволно ПДГС за да оправда полно автопатско решение, особено што има нула транзитно значење. И сигурно не е единствен таков на мапата. Изгледа премногу лесно добиваат ЕУ пари


---------------------------------------------------------------------------------------------


Originally posted by ink

Еве сечене на дел от jжната обиколница на Софиja,коjaто се гради сега.
На 2 нива,заштото граганите не сакат да дават имотите си за прошируване на обиколницата и тужат државата


Ако проблеми со експропријација се клучниот фактор за ваквото решение, тогаш ова е катастрофа, иако колку што можам да видам и од материјалите на Андреј, се работи за релативно кратка делница. Претпоставував дека легислативата во Бугарија е построга во вакви случаи.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1104 Posted: 05-Dec-2010 at 22:31
Originally posted by pbanks

Originally posted by Andrej_LJ

Да, апсолутно економска и социална благосостојба (која несомнено е подтикната во голема мера со изградбата на вакви оски на поврзување и развој), ги исклучува, односно намалува поводите за незадоволсто или тензија во сите региони на дадена држава, особено на етнички мешаните.


Токму тоа ми беше поентата Андреј, концизно срочено Cheers

Вака кажано, апсолутно се сложувам. Мислам дека те сфатив (pbanks) уште од почеток, само фразеологијата не ми се допадна. Eкономска и социјална благосостојба не е исто што и суверенитет над територија. Да не се лажеме.


Edited by гитардемон - 05-Dec-2010 at 22:32
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1105 Posted: 05-Dec-2010 at 18:50
Originally posted by Andrej_LJ

Да, апсолутно економска и социална благосостојба (која несомнено е подтикната во голема мера со изградбата на вакви оски на поврзување и развој), ги исклучува, односно намалува поводите за незадоволсто или тензија во сите региони на дадена држава, особено на етнички мешаните.


Токму тоа ми беше поентата Андреј, концизно срочено Cheers
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1106 Posted: 05-Dec-2010 at 18:48
Да, апсолутно економска и социална благосостојба (која несомнено е подтикната во голема мера со изградбата на вакви оски на поврзување и развој), ги исклучува, односно намалува поводите за незадоволсто или тензија во сите региони на дадена држава, особено на етнички мешаните.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1107 Posted: 05-Dec-2010 at 18:42
Originally posted by гитардемон


Друже, каква ти е оваа теорија, жити мене? Question Не е нишкава погодна за дискусија, ама знаеш и сам дека си преувеличил тука.


Преувеличил, можеби но далеку од тоа дека нема некаква логика. Нерамноправен развој може да направи чуда од една земја. Доволно е да погледнеме од каде почнаа проблемите во Југославија (етничките проблеми на страна не е случајно што проблемите тргнаа од најнеразвиениот дел на земјата). Да не зборувам какови демографски влијанија може да има неразвиеноста (повторно многу места на Балканот но и во Европа како пример). Погледни и обратно, каква е најновата стратегија на Русија за смирување на ситуацијата во Чеченија. Има еден тон примери да не разглобувам прменогу како што и сам кажа не е погодна нишкава за таква дискусија.

Значи поентата не ми беше да прејудицирам за некаква опасност која што ја демне Грција од Албанските, Македонските и Бугарските националисти, сите со свои претензии, туку едноствно дека со добро поврзување на овие зафрлени делови од Грција и отварање можност за нивен подобар развој луѓето едноставно подобро ја интегрираат и контролираат цела своја територија.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1108 Posted: 05-Dec-2010 at 15:17
Originally posted by pbanks


Колку што сум јас информиран ПГДСна Егнација е мизерен во континуитет, сепак храбар потег на Грците да инвестираат толку во обид да осигураат интересен коридор на своја територија како и да стимулираат развој во зафрлените делови на Егејска Македонија и Тракија а со тоа и да го осигураат суверенитетот над таа територија.


Друже, каква ти е оваа теорија, жити мене? Question Не е нишкава погодна за дискусија, ама знаеш и сам дека си преувеличил тука.

Originally posted by pbanks


Автопатот кон патра е феноменален во однос на пејсажот, делува како делниците во Калифорнија кои ги гледаме на филмовите.

А Атина е приказна на себе, град со навистина импресивна инфраструктура, а тој впечаток ми ја остави пред олимпијадата кога последен пат бев таму (а сите знаме колку се разви инфраструктурно по олимпијадата).


Апсолутно сум согласен, кој не бил подолу од Волос ја нема видено Грција. Исто чувство како во Мајами или Лос Анџелес, особено во Патра, па до Каламата и Нафплио.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1109 Posted: 04-Dec-2010 at 18:00
Андреј си растурил денеска.

Ќе дадам краток коментар за грчките автопати. Сеуште неможам да се изначудам на чудото од автопат Егнација додека врската Атина-Солун не е целосно комплетирана.

Колку што сум јас информиран ПГДСна Егнација е мизерен во континуитет, сепак храбар потег на Грците да инвестираат толку во обид да осигураат интересен коридор на своја територија како и да стимулираат развој во зафрлените делови на Егејска Македонија и Тракија а со тоа и да го осигураат суверенитетот над таа територија.

Јас до сега ги имам возено делниците до Атина и делот кон Патра до Коринт. Профилите навистина запрепастуваат (доста често се 2х(3+1)) но искористеноста и од Атина кон Солун и кон Патра е феноменална (и тоа вон туристичка сезона).

Автопатот кон патра е феноменален во однос на пејсажот, делува како делниците во Калифорнија кои ги гледаме на филмовите.

А Атина е приказна на себе, град со навистина импресивна инфраструктура, а тој впечаток ми ја остави пред олимпијадата кога последен пат бев таму (а сите знаме колку се разви инфраструктурно по олимпијадата).
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1110 Posted: 04-Dec-2010 at 16:02
Исто така има многу новости сврзани со изградбата на обиколните автопати/патишта на неколку важни бугарски градов и тоа: Пловдив, Бургас, Крджали и Варна.

ПЛОВДИВ: Изградба на патен јазол Скобелева Мајка и изградба на југо-источниот (и последен) дел на обиколницата на Пловдив, која има габарити 1+1 или 2+2.

Патен јазол Скобелева Мајка се наоѓа на раскрсницата помеѓу обиколниот пат на Пловдив, и републичкиот пат Пловдив-Хасково. Ова е главниот источен влез на градот, а во непосредна близина се наоѓа и пругата Пловдив-Свилеград-Турција. Изградбата на јазолот е финансирана од Владата и чини 4 милиони евра, а рокот за изведба е 18 месеци (кој започна да тече во средината на октомври 2010 година):



ЗЕЛЕНО - Постоечки делници на обиколницата на Пловдив
ЦВРНО - Делници во изградба (фаза 1 и фаза 2)
ПЛАВО - Планиран автопат Пловдив-Асеновград (по 2014 година)

Скобелева Мајка, Ноември 2010:






*сликите се на Румекс од ССЦ!

Потоа во фазата 2, треба да се заврши целосниот ринг на Пловдив, односно трасата помеѓу ПЈ Скобелева Мајка и патот Пловдив-Асеновград-Пампорово, во должина од околу 5,5 километри.


БУРГАС: Дел од планираниот ринг на Бургас исто така е во изградба (оној означен со полна цвена линија на картата). Должината на трасата е нешто над 4 километра, со габарит 2x2 и со две патни клучки. Целта на овој сегмент е да се одклони транзитирањето низ градот, особено во насока од Софија кон Варна, траса која е многу оптоварена особено во летните месеци.



ЗЕЛЕНО - Автопатот Тракој кон Софија
ПЛАВО - Сегашната траса на транзит низ Бургас
ЦРВЕНО - Трасата во изградба
ПРЕКИНАТО ЦРВЕНО - Траса, која е дел од обиколницата ан Бургас и треба да започне да се гради во следните 2 години.

Поглед на сегашниот влез на Бургас од страна на Софија и Ст. Загора:




*сликите се од ГЗ

Edited by Andrej_LJ - 04-Dec-2010 at 16:04
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1111 Posted: 04-Dec-2010 at 15:24
Многу, ама навистина многу новини поврзани со патната инфраструктура во Софија и нејзината околина. Бомбастични најави за финализирање на целосниот круг околу Софија во форма автопат, како и сите 4 автопатски врски до 2013 односно 2014 година. Затоа направив една пред се комплицирана мапа, на која се означени сите делници и проекти, секој од кои ќе го објаснам подробно.
*СОП - Софиски обиколен автопат



ЗЕЛЕНО - Автопатски делници во употреба
ЦРВЕНО - Автопатски делници кои се градат (крајот на 2010 година)
ПЛАВО - Автопатски делници кои треба да започнат со изградба во 2011 и да се завршат до 2013/2014.
ЖОЛТИ ТОЧКИ - Ознака каде почнува, односно завршува некој делница.


1) Реконструкција и проширување на јужниот дел на СОП (делницата Сименово-Младост) е веќе започната со градба пред околу месец. Таа треба да биде долга околу 4 километри и е продолжување на јужната траса на СОП до вториот најголем кварт на Софија-Младост. Габаритот и е 2x(3+1). Треба да биде завршена во 2012 година (поподробни информации ќе најдете во секцијата Градкса инфраструктура-Од регионот).






2) Реконструкција и проширување на југо-источниот дел на СОП (делницата Младост-бул. Цариградско Шосе), во должина од околу 6 километри. Се предвидува да се започне со работа во 2011 година и да биде завршена во текот на 2013 година.



3) Реконструкција и проширување југо-западниот дел на СОП (делницата од бул. Бакстон до клучката со АМ Лјулин). Должината е околу 7,5 километри и вклучува многу ескади, мостови, како и неколку тунели. Можеби станува збор за најтешкиот сегмент на целиот обиколен автопат, заради тешкиот терен, многуте потреби исклучувања, како и населениот регион низ кој минува. Исто како и претходните, треба да започне да се гради во текот на следната година и да биде завршена до 2013.




4) Реконструкција и проширување западниот дел на СОП (од клучката со АМ Лјулин, до клучката кај Северната експресна тангента на Софија). Должината е околу 6 километри и содржи неколку важни, големи и сложни клучки, пред се со другите автопати и важни булевари.




5) СЕВЕРНА ЕКСПРЕСНА ТАНГЕНТА НА СОФИЈА (не е исто со севрниот дел на СОП, тој минува посеверно од СЕТС и ќе се гради во следниот програмен период), треба да биде долга околу 16.5 километри со габарити од 2x(3+1). Вклучува 5 клучки и тоа:

-Рожен-тип дијамант
-Илијанци - тип полна детелина
-Чепинско шосе - тип дијамант
-Източна тангента - тип полна детелина
-АМ Хемус - нестандарден тип на клучка






ЗЕЛЕНО - Градски улици
ЦРВЕНО - Северна експресна тангента на Софија
ПЛАВО - Северна обиколница на Софија
(За да нема забуна, оваа карта е погледната од исток кон запад, затоа малку чудно е за снаоѓање).

Северната експреснатангента на Софија беше вклучена во европски транспортен коридор со цел да се обезбедат средства од страна на ЕУ фондовите и ќе се гради во пакет со продолжението на АМ Хемус (кон Варна) и АМ Калотина (кон Белград). Преферирана беше пред Севериот обиколен пат, заради фактот што минуав поблиску до Софија, така што ќе има функција и во внатрешно градското движење, не само функција на транзит.




6) ПРОДОЛЖУВАЊЕ НА АМ ХЕМУС (од Гара Јана до СОП) во должина од 8,5 километри. Во моментов тече тендер за трасата и се очекува да се започне со работа во пролетта на 2011 година.


7) СЕВЕРЕН ДЕЛ НА СОФИСКИОТ ОБИКОЛЕН АВТОПАТ е засега обичен пат, преку кој транзитираат возилата во насока Србија-Турција. Се предвидува да се гради во периодот по 2014 година, кога ќе биде веќе завршена паралелната отсечка, односно 5) СЕВЕРНА ЕКСПРЕСНА ТАНГЕНТА НА СОФИЈА.

8) АВТОМАГИСТРАЛА КАЛОТИНА е автопат кој треба да ги поврзе Софија и Србија, односно граничниот премин Калотина/Градина. Автопатот со вкупна должина од 49 километри треба да биде разделен на две подотсечки, со цел побрзо и поефикасна изградба. ЛОТ 1 е од самиот граничен премин до 32 километар (значи должина од 32 километри) со зацртана траса, додека ЛОТ 2 е делницата на автопатот близу Софија (од 32км до 49км), за која постојат 2 варианти, при што се фаворизира црвената, поради директната врска со северниот дел на обиколницата на Софија (види ја картата подолу!).




9) АМ Лјулин (Софија-Перник), кој е во финална фаза на изградба и целосното отворање е закажано за Мај 2011 година.


10) МОСТ КАЗИЧАНЕ е недограден мост на едната страна на коловозите на источниот дел на софиската обиколница, која е со габарити 2x(3+1). Моментално е во изградба, мостот треба да биде отворен во 2010 година, но тоа не се случи поради непознати причини.

Изградениот дел на источниата траса на обиколницата на Софија:







ВКУПНО КИЛОМЕТРИ АВТОПАТ, КОИ СЕ ДЕЛ ОД ОБИКОЛНИЦАТА НА СОФИЈА И ТРЕБА ДА СЕ ЗАВРШАТ ДО 2013 ГОДИНА - 40.
ВКУПНО КИЛОМЕТРИ АВТОПАТ, КОИ СЕ ДЕЛ ОД РЕПУБЛИЧКАТА ПАТНА МРЕЖА И ТРЕБА ДА СЕ ЗАВРШАТ ДО 2013/2014 ГОДИНА - 78.


Edited by Andrej_LJ - 04-Dec-2010 at 15:30
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #1112 Posted: 04-Dec-2010 at 13:59
Еве цела мапа со автопати



Брзиов пат преку Костур може доста корисен да биде и за нас на релација до Крф на пример. Патувањето до јонската обала многу ќе се скрати, особено кога ќе имаме автопат до Охрид.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1113 Posted: 04-Dec-2010 at 13:00
А25 ТЕСАЛОНИКИ - СЕРЕС. Овој автопат, чија вкупна должина е 236 километри, минува од бугарската граница Кулата/Промахонас, преку Солун и неговиот аеродром, се до Касандра (вториот крак на Халкидики). Скоро целиот е пуштен во употреба, додека неколку делници крај Солун и од Серес до Кулата/Промахонас се во изградба. Ова е првиот автопат кој Грција ја поврзува со ЕУ. По овој повод еве го официалниот коментар од страна на Грција: The first Motorway to connect Greece with a European-Union Country. Welcome Bulgaria in the Union, we are happy to meat you here.



A27 ФЛОРИНА започнува од Кожани (А2-Игнација), преку Лерин (Флорина) и пристигнува до нашата граница, односно до преминот Меџитлија. Делот од А2 до Лерин се изградени, додека од Лерин кон Меџитлија, трасата е во фаза на проектирање.



А29 КАСТОРИАС е брз пат, кој ја пврзува Грција со Албанија. Треба да навлезе во Албанија близу Подградец, при што некои делници се веќе изградени, а голем дел се и во изградба. Неговата вкупна должина е 27 километри.



А52 АМВРАКИА е тангентален автопат на трасата на А5 и минува во западните делови на земјата. Целата траса од 49 километри е во изградба и треба да се заврши во 2012 година. Цената на автопатот е 338 милиони евра.



Edited by Andrej_LJ - 04-Dec-2010 at 13:01
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Forensic View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 13-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Forensic Quote  Post ReplyReply #1114 Posted: 04-Dec-2010 at 12:59
Great job as always Andrej!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1115 Posted: 04-Dec-2010 at 12:43
А6 АТТИКИ ОДОС е 65 километарски ринг на приградските населби на столицата на Грција - Атина. Граден е во 90-тите години на минатиот век, според принципот на кофинансирање (ЕУ и националната влада). По својата должина има најмалку (значи на одредени отсеци и повеќе) 2x(3+1) ленти и ги сврзува автопатите кон Солун и кон Пелопонез. Ве ноекои негови делови поминува и (при)градската железница на Атина. Има неверојатно сложни клучки и инфраструктурни решенија - право чудо на инженерството!





А7 ПЕЛОПОНИСУ (Коринт-Спарта/Каламата). Овој автопат има вид на превртен ипсилон. Започнува крај Коринт и завршува во јужниот дел на Пелопонез, при што пред својот крај се одделува на две гранки, источно кон Спарта и западно кон Каламата. Долг е 158 километри, при што поголемиот дел е веќе пуштен за сообраќај, додека останатите делници треба да се завршат во 2011 година.



А8 (Атина-Патра) е автопат долг 228 километри, кој ја поврзува столицата со северните делови на Пелопонез, се до градот Патра, каде се спојуваат А5, А8 и А9. Крај Атина има габарит од 2x(4+1), во делот од Атина до Коринт има 2x(3+1) и од Коринт до Патра има 2x(2+1) ленти. Скоро сите делници се завршени, додека останатите треба да се пуштат до 2011 година. Овој проект е со 6 годишен рок на изведба и чини 2,8 милијарди евра (без ДДВ). Спаѓа во најголемите проекти кои моментално се изведуваат во Европа.





А9 ОЛИМПИА (Патра - Каламата). Автопатот долг 164 километри, кија вредност е 830 милиони евра, треба да ги поврзе северниот и јужниот дел на Пелопонез, минувајќи на запад од полуостровот. Некои делници се пуштени во сообраќај, но главницата сеуште е во фаза на планирање.



Edited by Andrej_LJ - 04-Dec-2010 at 12:44
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1116 Posted: 04-Dec-2010 at 12:18
Сакам да ви претставам (досега и за мене-човек што многу се интересира од патна инфраструктура, беше сосема непознато), колку ја имаат развиено автопатната мрежа нашите јужни соседи-Грција. Буквално имаат ршум направено, немаат оставено ни најмал град без сврзување со автопат или брз пат (како нашиот Тетово-Гостивар). Особно вчудоневидува дека мала земја со релативно мало население има нужда од волку густа патна мрежа, слична по густост на оние во најразвиените земји на Западна Европа или како сите балкански земји заедно (изразено во километри!).



СВЕТЛО ЖОЛТА - Автопат (130км/час, 2x(2+1))
ТЕМНО ЖОЛТА - Брз пат (110 км/час, 2x2)
ТЕМНО ЦРВЕНА - Автопат во изградба
СВЕТЛО ЦРВЕНА - Автопат во планирање

А1 ЕЈЏИЈАН (Евзони (МК)- Солун - Лариса - Атина. Овој автопат го сменил името во 2008 од ПАТХЕ на ЕЈЏИЈАН. Долг е 660 километри, од кои изградени и пуштени се 630 километри, додека 30 се моментално во изградба.



А2 ЕГНАЦИЈА (Игуменица - Александрополис ТР/БГ) е долг 680 километри и е изграден во целата своја должина ем убавина. За мене ова е најневеројатниот автопат на целиот Балкански полуостров, при што навистина може да се спореди со било кој друг европски автопат, според својата сложност. Не дојдов до информација колку милијарди евра се пљуснати во неговата изградба, но под 3 милијарди сигурно не! Еве нудам доста факти, за да се сфати величината на овој децениски потфат:

-50 клучки/излези
-350 надпатници и подпатници
-1650 мостови или виадукти, со вкупна должина од 40 километри (да, тоа е како од Скопје до Тетово да изградиме автопат кој минува по мостови по целата должина).
-76 тунели, од кои најдолгиот е 4,8 километри, а нивната вкупна должина изнесува 49,5 (или 99 км ако се сметаат тунелните цевки одделно).
-43 моста над реки
-11 моста над пруги



А3 ЦЕНТРАЛ-Кентрикис Еладас (Ламиа-Панагиа, односно врска помеѓу А1 и А2 преку централните делови на Грција). Долг е 231 километар и моментално се проектира. Даден е на 30 годишна концесија и неговата цена се поставува на 1,5 милијарди евра.


А5 ЈОНИА (Јанина - Патра). Со своите 196 километри треба да ги сврзе северните градови Јанина и Игуменица, со јужните пристаништа на Пелопонез и минува покрај Јонското Море. Делници од него се пуштени во сообраќај, некои делници се во изградба, додека најголемиот дел сеуште е во фаза на проектирање.



Edited by Andrej_LJ - 04-Dec-2010 at 12:20
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1117 Posted: 04-Dec-2010 at 11:39
Автопатската делница на Марица А3 Е85 (која ги сврзува АМ Тракија и Свиленград крај турската граница) се финализира. Имено, оваа недела беше објавен тендерот за АМ Марица ЛОТ 1 (Оризово-Димитровград-Узунджиево) од 5км-48км или со должина од околу 43 километри. ЛОТ 2 (Узунджиево-Харманли) со должина од 25 километри пак ќе биде даден на тендер во понеделник. Вкупната должина на трасата е околу 68 километри, при што индикативната вредност на проектот е 210 милиона евра (ЛОТ1-105 и ЛОТ2-104 милиона евра), изградбата се предвидува да започне пролетта на 2011 година, рокот за изведба е 25 месеци, при што автопатот треба да биде готов до летото на 2013 година.



Лилава - АМ Марица ЛОТ 1 + ЛОТ 2
Зелена - Автопати во употреба
Црвена - Автопати во изградба
Плава - Автопати кои треба да одат на тендери и да започне реализација во 2011 година


Edited by Andrej_LJ - 04-Dec-2010 at 11:42
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1118 Posted: 03-Dec-2010 at 14:26
Вчера, како што беше најавено, се отвори бај пасот на романскиот град Сибиу, во должина од 17.5 км, со што вкупната должина на автопатите во Романија достигна 328 километри. За следната година се најавува (според оптимистичката варијанта) да се отворат уште 105 км автопати и тоа следните делници:

Cernavoda-Medgidia - 20 km
Medgidia-Constanta - 32 km
A4 (Constanta by-pass) - 22 km
Timisoara-Arad - 32 km (???)

Картата кон крајот на 2010:



Сибиу бај-пас од вчера:





Како и изградбата на јужниот крак на обиколницата на Констанца, кој води до Чернавода и Бугарија:








Една релативно нова вест е дека ЕУ го вклучи патот Констанца - Варна во ТЕН-Т коридорите што ќе добијт пари за изградба на автопат во следниот програмен период по 2014. Според плановите, Бугарија и Романија треба да ги врзуваат три автопати, како и 4 моста на Дунав.

Edited by Andrej_LJ - 03-Dec-2010 at 14:26
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #1119 Posted: 01-Dec-2010 at 22:39
Еве сечене на дел от jжната обиколница на Софиja,коjaто се гради сега.
На 2 нива,заштото граганите не сакат да дават имотите си за прошируване на обиколницата и тужат државата



Edited by ink - 01-Dec-2010 at 22:40
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #1120 Posted: 01-Dec-2010 at 22:05
Originally posted by pbanks


И друг пат сме ја имале оваа слика на форумов. Прекрасни се. Кога се градени?

Граденето е започнато 1984 но,ком краja на 1989 е прекинато поради финански проблеми. Завршено е 1999 година.
Това се уште е иднственото место,кадето е пробиена Стара Планина(Балкан)от автопат. От многу години се зборува за изградба на тунел под врв Шипка,но се прават планови да биде вклучен во програма Транспорт за 2013-2020.
Тунела мора да биде долог 10,8 км и се оценува дека ке чини некаде около 120 милиона евро.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5455565758 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.375 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.