![]() |
![]() |
![]() |
Пешачки зони и помали плоштади (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 55565758> |
Author | |||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
такса ама и точни спецификации што може што неможе. Неможе да ги кршат клупите, да ги бушат паверите и се друго што им текне. Во вакви зони во нормален свет обично стилот на тенди, маси итн е унифициран, има 2-3 варијации на тема меѓу кои кафанџиите може да одберат и толку. Последно еве во регионов ова се правеше во Сплит по реконструкцијата на ривата. Таму од прилике кафанскиот појас е со слична ширина како нашиот но има простор да стане многу поголем. Сепак никој не мрда од прописите ни во однос на зацртаната повшина која може да ја покриваат ни по однос на боите и опремата која може да ја користат. |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Абе вака едно 5 години уназад. Абе ни ли можеше толку време еден правилник да се изготви. Се нема воља бе. Вољата е сезонска исто како и масите. Е глејте се на пролет шо ќе биде, истото на есен, па па напролет и така у недоглед. Ја ги подржувам тие маси зашто преку лето се супер место за кафе и дружење. Тие маси му се потебни на Скопје. Ама не ли можеше да се направи ако не бар некоја такса од тоа па градот да земе некој кеш од тоа, па да биде за заеднички интере и на градот и на угостителите.
|
|||
![]() |
|||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
![]() јас повеќе влечам кон оригиналната замисла каде што масите на кафеаните требаше да бидат поставени до линијата на замислената траса каде што проаѓаат возилата за дотур на стока или ѓубреџиите (ваљда ја знаете мислам и дека е обележана). Значи не ми се свиѓа да го фатат средниот дел на кејот. Од друга страна јасно ми е дека е скоро нереално средниот дел од кејот да остане празен, не се само кафеанџиите во прашање туку и нашата кафе култура. Тоа најубаво се гледа летно време. Затоа како што викаш ти, треба да се направи точен регулационен план кој простор смеат да го користат и како тоа треба да изгледа. Делот скорз до кејот треба да остане празен во секој случај (и тој знаеа да го узурпираат) |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Што мислите за ова? Мене у принцип не ми смета тоа „користење“ преку цела година, ама имам големи резерви ради сите лоши искуства со овие „кафанџии“. Ја упропастија целата таа зона со нивното однесување
![]() Пред се дали ќе биде правилно испланирано сето тоа. Второ, иако они викаат дека ќе направат сето тоа да изгледа убаво, не оставиле простор човек да им верува - до сега се понашаа како најпримитивни и најбезобзирни паразити, па не знам зошто да очекуваме некоја нагла промена кај нив. Прво ја искршија урбаната опрема што ја постави градот (за да се прошират) и никој не ги санкционираше. После не почитуваа цел куп одлуки што требаше да го зауздаат нивното дивеење. На крај предизвикаа и физички пресметки кога тие одлуки се спроведуваа. За сето тоа време не престанаа да ги заобиколуваат правилата на градот и интересот на мнозинството граѓани. Уште повеќе ме нервира што надлежните како повеќе да глумеа дека нешто превземаат отколку што навистина го правеа тоа. Преку глава од овие битанги. Камо некој да беше исто толку гласен за поблагородни цели ![]() Ама како што кажав немам ништо против кејот да функционира преку цела година, под услов некој конечно да стави ред таму: 1. Да се направи добар план како би се функционирал просторот, земајќи го во предвид пред се интересот на најголемиот дел од граѓаните, не само тие што киснат у кафичите. 2. Да не се отстапи преголема површина. 3. Да не им се дозволи да направат некои смешни крпеници таму, туку да им се наложи да вложат доволно во квалитетен и убав проект. 4. Постојано да се надгледуваат и при најмали заебанции најстрого да се казнуваат. http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=23C4F609D256D74F85AB5D6C8B48E854
Edited by Cloverstack - 23-Jan-2008 at 00:30 |
|||
![]() |
|||
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
||
Убаво што приметивте дебили едни ![]() |
|||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Edited by Cloverstack - 22-Jan-2008 at 19:50 |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
ДАААААААА БЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ !!!!!!!!!!!!!!! па на исто ниво бееееее. ја па само што нацртав предлози и мислев сеа да ги уплоадирам. иначе идејава супер ејјјј.
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Се лажеш за крстосницата и јужен. Ај наскоро ваљда ке најдам начин да го споделам со вас сообраќајниот ГУП што го имам, па ќе видиш и сам. А ова за денивелацијава на М.Х.Јасмин, па тачно тоа се трудев да објаснам... Во тој случај нема никаква потреба од такви две нови спојки како што предлагаш. Пошто и Даме Груев и М.Х.Ј. би биле испод ниво, и спојката би била подземна (испод улица Македонија), така да горе би било компактна пешачка зона. Edited by Cloverstack - 17-Jan-2008 at 03:20 |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Мислам дека не би сметал уличето што треба да едел од јужен. А може и една добра работа на пример да се денивелира Мито во потегот од едното уличе до другото и така да се продолжи Македомнија до с'м железничка. Многу јако би изглеало цел булевар денивелиран, а одозгоре пешачка зона.
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Не бе друже, какво подвозниче - цел потег од пелагонија до мекдоналдс под земја! ![]()
Мислењето го кажав, али браво за трудот во врска со скицата. Дискусиите се многу покорисни и поинтересни со таков визуелен пристап ![]()
Не би се сложил дека тоа е толку едноставно или ефтино. Како што кажав, ние моментално не можеме ни многу помали работи да отстраниме, а за многу поважни и поургентни проекти. Ако веќе се оди на скапо решение, мислам дека она што го предложив (задебелениот дел од прошлиот пост) е најдобро. ![]() Edited by Cloverstack - 17-Jan-2008 at 03:25 |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
@ lslcrew
Твојот план има добри страни, ама има и проблеми. Како прво планов има доста за рушење. Кога тоа ќе го споредам со тоа што би го добиле, не сум сигурен дека вреди. За возврат би добиле минимално продолжување на пешачката улица, ама пак стара железничка останува отсечена, со што според мене се губи голем дел од логиката за продолжување на пешачката зона. Да можеше пешачката зона да завршува буквално со стара железничка, тоа би било веќе друга приказна. Второ, онаа уличка што си ја испланирал кај зелено пазарче излегува во непосредна близина на постојната крстосница (и двете варијанти), што не е добро од сообраќаен аспект, затоа што со новата намена тоа веќе не би била обична сервисна уличка (како постоечката кај зелено пазарче на пример). Кога тука ќе се додаде и планираниот излезен крак од јужен булевар што треба да се интегрира во таа крстосница, тоа би бил прав хаос. Еве некое вакво решение би било подобро во тој поглед, ама другите проблеми остануваат. ![]() Трето, особен проблем за рушење би била градинката. Не само дека не е стара (Се слагам дека другите згради во твојот план се стари, а ионака не се вклопуваат. Може да се размислува за нивно рушење, ама сепак тоа е моментално научна фантастика и останува за некоја подалечна иднина. Момнтално не можеме да срушиме ни многу помали работи за многу поургентни проекти). Сепак побитно е дека друга градинка во огромен радиус нема. Нема ни локации кои би биле погодни за нова. Може евентуално да се сруши она старо училиште и на негово место да се изгради градинка. Училиштето е старо а ионака нема доволно простор според стандардите - скоро и да нема двор. Ама тогаш проблем ќе биде каде да се изгради ново основно училиште. Јас повторно не гледам прикладни локации во близина. Ваљда во некоја иднина ќе се реорганизира просторот кај зелено пазарче, па ваква рокада ќе биде изводлива. Таму има премногу стари згради и лошо вклопен пазар, кои зафаќаат премногу простор. Тој простор треба многу поубаво да се организира и среди. Да се надеваме дека добро ќе го испланираат за кога ќе дојде време таму да се руши старото и да се гради ново, да не не споебе урбана мафија или нешто слично... Но се оддалечив од темата. Пак да резимирам - би било убаво и третиот дел од улица Македонија да биде пешачки, ама кога се ќе се извага не сум сигурен дека вреди на начинот на кој што опишуваш. Веројатно ќе имам друго мислење ако пешачката зона се испланира да биде буквално до самата стара железничка (со спуштање на М.Х.Јасмин испод ниво на тој дел), ама тоа е нова дополнителна компликација во целава приказна... Во тој случај не би морало ни да се прават нови спојки, затоа што и постоечкава спојка би била подземна (под улица Македонија), така што не би сметала на пешачката зона ![]() ![]() Edited by Cloverstack - 17-Jan-2008 at 03:02 |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Извини грешка треба само да се исплатат тие двете зградички кај десниот крак ама тоа уопште не е проблем пошто ем се стари ем не е многу за откуп.
|
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
pbanks, ова уопште не кошта, цело земјиште е државно, треба само асфалтот да се плати, а се работи за макс по 100 метра за двата крака.
|
|||
![]() |
|||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
![]() Јас мислам дека не е исплатливо. Малку се добива а многу кошта. Не викам дека не е фино да се има пешачка зона до Музеј на Град Скопје, посебно ако навистина таму ја лоцираат станицата за хипотетичката жичара (иако реално незнам колку е тоа реално) то би било прекрасно финале. Ама... |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Не само што не би имало потреба од димитрије него нема ни да смее да има тука превоз. Него шо мислите за сликата што ја турив горе. Може ли нешто вакво да се изведе?
|
|||
![]() |
|||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
Точно така но тоа решение би било идеално доколку не постоеше варијантата со подземниот тунел. Колку што јас знам доле треба да има еден солиден трамвајско/автобуски терминал (под плоштадот) што е прекрасна варијанта. Јавниот превоз те остава под главниот градски плоштад на кој се искачуваш по ескалатори. Перверзија ![]() Значи во таква варијанта нема потреба да има линии на јавниот превоз и на Димитрие Чуповски. |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Ако би се праела денивелација треба да се направи отприлика4 метри како не би можеле камиони да проаќаат а автобуси да може.
|
|||
![]() |
|||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
||
Немам точна претстава но една мала денивелација на Димитрија Чуповски (подвозник) под Македонија не ми личи на преголем и прескап зафат дури ни за Трифка.
|
|||
![]() |
|||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
||
@lslcrew мислам дека тоа кај Беко е детска градинка не полициска станица. Полициската станица е сместена во самата зграда. Околу Димитрија Чуповски можеби најидеално решение би била еднонасочна како што предлага clover но со саматѕа изградба на тунелот огромен дел од сообраќајот би се пренасочил. Имам видено и таков тип на улици кои се исклучиво за јавен и такси превоз а со забрана за обични возила (Љубљана, Тел Авив, Брисел...). Можеби и оваа варијанта треба да се разгледа. Впрочем на запад во поголемите градови се наплаќа и само за проаѓање низ центарот. |
|||
![]() |
|||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
Тунелот кој треба да проаѓа под центарот на Скопје почнувајќи некаде кај Соборна црква треба да има 2 крака. Едниот би излегувал пред Пелагонија (кај Блу Кафе негде) а другиот кај Народна Банка. |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 55565758> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |