build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5556575859 60>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1121 Posted: 29-May-2008 at 15:28
Ете ти го... Трасата ќе била на десните ленти.... Па зошто е оној проклет средишен појас на Јане Сандански?? Има ли било каква аргументација за ова? Веројатно не... Bash

Сепак џабе се нервирам... Имале 1.5 милиони ЕУР а им требале 50 милиони ЕУР а биле оптимисти LOL

Уште еднаш.... BashBashBash

Ќе се гради трамвајска траса во Скопје

Скопје ќе добие трамвај до крајот на 2009-та. Според проценките на градските власти, градежните работи треба да започнат во декември и да траат една година. Но, се зависи кога и колку пари ќе се најдат.

Целиот проект чини околу 50 милиона евра. Градот има 1,5 милион, пари кои се доволни само за изведување на градежните работи. Останатите средства ќе ги бараат од Европските фондови за инфраструктура.

Од утре веќе се распишува тендер за изработка на проект за првата фаза од трамвајската траса, која ќе се протега од Лисиче до Центар.

„Водењето на трамвајската траса, односно на трамваите во една насока и на обратната насока е по крајните десни коловозни ленти. Тоа е онаа т.н. жолта трака, како што ја нарекуваме, жолта сообраќајна лента, наменета исклучиво за движење на возила на јавниот градски превоз“, рече Јани Христоски, раководител на сектор за сообраќај.

Ќе се гради и трамвајско депо во кое ќе има можност да се гаражираат и сервисираат околу 40 трамваи. Возилата ќе се купат од Чешка или Германија.

Во текот на следните фази, трамвајската траса треба да се продолжи се до Ѓорче Петров.



http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=93519
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #1122 Posted: 31-Mar-2008 at 01:22
Ama trifun izlea e resen da go pocne proektov do krajot na negoviot mandat a? I najverojatno ke go gradat uste 2-3 drugi gradonacalnici LaughLaughLaugh
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1123 Posted: 26-Mar-2008 at 10:23
Шала на страна се надевам ќе биде ова со ЛРТ само ко по обичај остануваат еден куп неразјаснети прашања, конкретно која е конечната траса НИЗ ЦЕНТАРОТ, тунел под плоштад или ќе си вртат наоколу ко што збореше трифка едно време Ohno


Нема информации во јавноста... Roll%20eyes

Ако е без тунел, дефинитивно подобро да не се прави... Но како што кажа pbanks, изјавија дека ќе се почне со Ново Лисиче - Народна Банка. На поголем дел од таа траса нема што да заебат, но од кај Скопјанка веќе е многу деликатно...

Генерално и јас сум подржувач (голем) на ЛРТ, но само доколку се прави како што треба и без импровизации. Ако не, навистина подобро да не се гради...


Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1124 Posted: 26-Mar-2008 at 01:11

Ако е официјалниот капацитет 200, кај нас 50-100% повеќе ќе биде LOL. Шала на страна се надевам ќе биде ова со ЛРТ само ко по обичај остануваат еден куп неразјаснети прашања, конкретно која е конечната траса НИЗ ЦЕНТАРОТ, тунел под плоштад или ќе си вртат наоколу ко што збореше трифка едно време Ohno
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1125 Posted: 26-Mar-2008 at 00:59
Не знам, ама капацитетот им е ист кога ќе земеш во предвид колку накрцан може да биде скопски армоникаш LOL
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1126 Posted: 26-Mar-2008 at 00:55

Look let me play devils advocate....колку што знам ( а не знам многу Big%20smile  способностите т.е круг на вртење итн... се исти или слични со веќе постоечките армоникаши.

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1127 Posted: 26-Mar-2008 at 00:45
5/15 сигурно не можат, а и за 2 веројатно треба да се прилагодува на некои места, барем да се рушат пешачки островца...

Ама во секој случај, со вакви автобуси се губи токму главната предност на автобусот пред ЛРТ, а тоа е флексибилноста.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1128 Posted: 26-Mar-2008 at 00:40

Која линија? Добро види сега ....... Shifty Shifty Shifty ............ на пример двојка Dunno 5/15 иако у центар би заглавиле негде сигурно мада и другите европски градови имаат тесни улици.....Глеј и ја сум за трамвај и свесен сум дека ова не е адекватна замена, али има и некои предности пред се финансиски (не се потребни големи вложувања во инфраструктура) и флексибилност на движење..... а и трамвајот си има свои предности кои ти ги имаш веќе наброено...  со оглед дека status quo sucks  било што би било подобрување....

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1129 Posted: 26-Mar-2008 at 00:10
Кажи една линија каде што може да се применат Big%20smile

Ама пак викам, тоа нема врска, концептуалните разлики се сепак преголеми... Не е финтата само да го издолжиш автобусот...
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #1130 Posted: 25-Mar-2008 at 23:48
Originally posted by cloverstack

Не го приметив вториот пост. Тие автобуси би биле тотален промашај тука. Како прво не знам какви стандарди имате во Австралија, ама таков автобус е далеку вон европските стандарди и не можеш да го примениш тука чисто ради неговата должина ако не друго.
 
Лично сум за трамвај али овие автобуси ги има во 3-4 града во европа, сигурно дека на скопскиве улици ќе има проблеми али би можело на некои линии да се примени, иако се надевам на трамвај не би ме изненадило повторно да ги сменат сите планови и да добиеме ново оригинално решение. Crazy
Иначе еве малце инфо околу ова ако сакате bi-articulated bus
 
 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1131 Posted: 25-Mar-2008 at 14:41
Абе да, ама не мора да значи дека во блиска иднина ќе добиеме добар градоначалник кој квалитетно би истуркал еден ваков проект. А каде што веќе ќе се направи траса, многу тешко дека тоа ќе може радикално да се поправи, дури и во некои хипотетички убави времиња.

Едноставно се плашам дека од проект кој има потенцијал да го препороди Скопје и да донесе бројни поволности, со неквалитетно планирање и изведба ќе се претвори во проект кој во најголема мерка ќе креира нови проблеми. Плус тоа се работи за таков тип на проект каде грешките би било многу скапо и тешко (некаде дури невозможно) да се поправат.


Edited by Cloverstack - 25-Mar-2008 at 14:45
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1132 Posted: 25-Mar-2008 at 14:38
Originally posted by Cloverstack



Од Ново Лисиче до Табако 2 навистина нема многу што можат да заебат, ама од Табако 2 до Народна Банка е веќе друга приказна.


абе друже ќе раскопаат 200 метри и ќе постават евентуално пруга 20 метри... тешко да се направи некоја штета. изборите се за година дена... јас сум скептик дека било што ќе се почне
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1133 Posted: 25-Mar-2008 at 13:57


Од Ново Лисиче до Табако 2 навистина нема многу што можат да заебат, ама од Табако 2 до Народна Банка е веќе друга приказна.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1134 Posted: 25-Mar-2008 at 13:53
Незнам зошто толку фрка дигате. АКо почне било што да се гради ќе почне Н.Лисиче-Народна банка. Таму скоро да нема простор да се згреши. Мислам дека е битно да почне да се копа... И да се развлече шансата дека ќе се доврши проектот така е поголема отколку воошто да не се почне. 
Back to Top
dejan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 672
  Quote dejan Quote  Post ReplyReply #1135 Posted: 25-Mar-2008 at 13:23
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by dejan


Mislam prvo da dojde podobar gradonacalnik koj ke znae sto da pravi i koj ke bide sposoben da vodi grad. Mislam Penov bese takov covek.


LOL

Ај не зезај сега, Пенов за инфраструктурни импровизации беше ист таков штетник каков што е Трифун.

Пенов беше релативно поактивен градоначалник за некои работи, ама ако треба да го оценам генерално, тој исто така беше лош градоначалник.

Paa i jas na toa mislevBig%20smile izgleda me izlazha toa sto otide za kandidat na 'world best mayor':p
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1136 Posted: 25-Mar-2008 at 13:11
Originally posted by dejan


Mislam prvo da dojde podobar gradonacalnik koj ke znae sto da pravi i koj ke bide sposoben da vodi grad. Mislam Penov bese takov covek.


LOL

Ај не зезај сега, Пенов за инфраструктурни импровизации беше ист таков штетник каков што е Трифун.

Пенов беше релативно поактивен градоначалник за некои работи, ама ако треба да го оценам генерално, тој исто така беше лош градоначалник.
Back to Top
dejan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 672
  Quote dejan Quote  Post ReplyReply #1137 Posted: 25-Mar-2008 at 13:02
Originally posted by Cloverstack

И јас ја прелистав нишкава од почеток и се присетив на некои уште постари информации... Доколку „планерите“ уште ја имаат истата визија и ги планираат истите импровизации како тогаш, ми останува само да се сложам дека ова за Скопје ќе биде лошо решение...

Се се сведува на тоа како ќе биде изведен проектот - во основа ЛРТ е концепт кој може одлично да функционира во Скопје, но има огромен потенцијал работите да излезат наопаку ако се работи фушерски (како што изгледа се работи).
Штознам, можеби навистина е подобро да чекаме подобри времиња, пред се добар градоначалник и способен и одговорен тим кој ќе го реализира проектот.



Mislam prvo da dojde podobar gradonacalnik koj ke znae sto da pravi i koj ke bide sposoben da vodi grad. Mislam Penov bese takov covek.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1138 Posted: 25-Mar-2008 at 12:58
И јас ја прелистав нишкава од почеток и се присетив на некои уште постари информации... Доколку „планерите“ уште ја имаат истата визија и ги планираат истите импровизации како тогаш, ми останува само да се сложам дека ова за Скопје ќе биде лошо решение...

Се се сведува на тоа како ќе биде изведен проектот - во основа ЛРТ е концепт кој може одлично да функционира во Скопје, но има огромен потенцијал работите да излезат наопаку ако се работи фушерски (како што изгледа се работи).
Штознам, можеби навистина е подобро да чекаме подобри времиња, пред се добар градоначалник и способен и одговорен тим кој ќе го реализира проектот.


Back to Top
dejan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 672
  Quote dejan Quote  Post ReplyReply #1139 Posted: 25-Mar-2008 at 12:33
Thumbs%20Up mi stanuva po jasno sega, gi citam odgovorite povtorno...mi stanuva jasno (mislam)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1140 Posted: 25-Mar-2008 at 12:25
Originally posted by dejan

da vidam sto tolku se dobri, posto celosno te razbiram, ama sepak ima nesto vo mene kade nemozam da svatam zosto se tolku dobri.


Има некои работи каде јасно се гледаат предностите на ЛРТ, а има работи кои не се приметуваат на прв поглед, то ест немаат врска со искуството кое човек го има дур се вози со ЛРТ, туку има пошироко влијание.



Еве сепак да направам некаква компарација на неколку битни предности кои ги има ЛРТ над автобуси:

1. ЛРТ е скапа, но долгорочно поисплатлива инвестиција, затоа што изискува значително помалку инвестиции во одржување. Ова дефинитивно се однесува на превозните средства, а претпоставувам и на самата мрежа. Значи кога ќе се повлече линија после 20, 30, 40 години (да не збориме за повеќе), тогаш се добива вистинска слика за тоа кој е поскап концепт.

2. ЛРТ е енергетски многу поефикасен концепт.

3. Пруга има многу поголем капацитет од лента со жолта линија на пример. Ова уште повеќе ако зборуваме за значително денивелирана мрежата, каква што би требало да имаме во Скопје, освен ако нашиве не ја усерат работата.

4. Нема загадување и плус модерните „трамваи“ се неспоредливо потивки од автобуси, што е многу важно за урбани средини со голема фреквенција.


Како што кажав и автобусите имаат свои предности, пред се нивната флексибилност. Но таа предност никој не ја оспорува - тие би останале да бидат голем дел од јавниот превоз, пред се на сите оние места каде што ќе нема ЛРТ мрежа.


Edited by Cloverstack - 25-Mar-2008 at 12:44
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5556575859 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.336 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.