![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5556575859 69> |
Author | |
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=667&PID=80618#80618 |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
И друг пат сме ја имале оваа слика на форумов. Прекрасни се. Кога се градени? |
|
![]() |
|
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
![]() Едно време градевме многу поголеми проекти и виадукти со тунели...днес не знам дали можем да изградим нешто вакво... Винаги когато сум поминувал со автомобила през тези виадукте се молам да нема земетрос ![]() Edited by ink - 01-Dec-2010 at 18:50 |
|
![]() |
|
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
Еве до каj стигна изградбата на делницата Драгичево на автопатот "Лулин",от каj е патот за Гуешево.
![]() Това е во правец от Благоевград ком Софиja. Делницата е на три нива. Edited by ink - 01-Dec-2010 at 18:43 |
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
![]() Значи може да се очекува реализирање од македонска страна посебно делот на влезот на Скопје на север и спојувањето со северна обиколницна каде што е предвидено доработување на детелината за приклучување... Е сега дали оваа траса ќе поминува од тука јас се надевам дека нема да се помести трасата токму поради влезов во Скопје и спојувањето со обиколницата. |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Plugger, нема тука некоја особено голема разлика во цената на километар автопат помеѓу Албанија и Македонија. Претпоставувам таа разлика што постои во таков смисол е мала и баш во Македонија е нешто поскапо, ама не којзнае колку. Вистинската разлика е во тоа на каков терен се гради автопатот. Автопатов Драч-Кукс на кој се повикуваш во најголема мерка поминува низ ужасно тежок терен. Од таму потекнува релативно високата цена. |
|
![]() |
|
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
Ete za razlika od nas, vo Albania avtopatite se mnogu poskupi. So tie pari ke gi izgradime koridorite 8 i 10 niz cela Makedonija.
Сабота, 20 Ноември 2010 08:38
Според албанската телевизија „Топ-чанел“, изградбата на автопатот Драч-Кукс наликува на бизнис кој никогаш не завршува.![]() Нови 100 милиони долари албанската Влада ќе даде за делот од патот Решен-Калимаш. Овој износ претставува една петтина од вкупните инвестиции во инфраструктурата, кои Владата ги планира за 2011 година. Заедно со овие пари фактурата за изградба на автопатот достигнува 1,8 милијарди долари или 17,7 милиони долари за еден километар од патот. |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Grci grade koridor 10 od Vranja do Bujanovca
Tanjug | 19. 11. 2010. - 13:57h | Komentara: 2 Ugovor za izgradnju autoputa na koridoru 10, od Vranja do Bujanovca u dužini od osam kilometara, potpisan je danas u Vladi Srbije sa grčkom kompanijom "Aktor", koja bi taj posao trebalo da završi u proleće 2012. godine. Reč je o deonici Donji Neradovac - Srpska kuća, koja će biti finansirana iz donacije grčke Vlade, posredstvom Helenik (HiPERB) plana u vrednosti od 21,84 miliona evra. Član Upravnog odbora preduzeća "Koridor 10" Nenad Ivanišević izjavio je da je eksproprijacija zemljišta u potpunosti završena i da bi pripremni radovi trebalo da počnu za oko dve nedelje, uz rok za izgradnju od 18 meseci. Ugovor su potpisali državni sekretar u Ministarstvu ekonomije i nacionalni koordinator plana HiPERB Vesna Arsić, nacionalni koordinator za HiPERB Konstantin Papadopulos, član Upravnog odbora "Koridor 10" Nenad Ivanišević i predsednik Odbora direktora kompanije "Aktor" Dimitrios Kutras, u prisustvu ministra za infrastrukturu Milutina Mrkonjića. Mrkonjić je izjavio da će izgradnja koridora 10 u Srbiji značajno napredovati početkom izgradnje deonice od Vranja do Bujanovca, što je i prva deonica koju finansira HiPERB na jugu Srbije. http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/218525/Grci-grade-koridor-10-od-Vranja-do-Bujanovca Ova e dobra vest i za nas, konecno ke se skrati patuvanjeto kon Makedonija... |
|
![]() |
|
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
The last segment of the superstructure, 16.11.2010
The assembly of the last segment of the superstructure of Danube Bridge Vidin-Calafat in the non-navigable channel of the river was completed – from the first to the eight pier. The total number of the assembled concrete segments is 292. Each of them was produced according to individual parameters in the production plant of FCC Construccion, situated in the vicinity of the construction. The length of the superstructure in this part of the river is 650 meters. In the navigable channel of the Danube the superstructure will be made with bigger segments, which are being produced and stored in the production plant. Cantilever wings are being constructed on both sides of the deck of the superstructure with the help of self-moving cantilever installation. http://www.danubebridge2.com |
|
![]() |
|
Galileo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1549 |
![]() ![]() |
@ Andrej...
Interesena reportaja za AM Hemus , Andrej..Ona naistina e najspekulativnata i kontraversna magistrala vo Bulgaria.
jaz sum od Pravez i dokolko si spomnjam (ne sum 100% siguren) uchastokot Sofia -Pravez be odkrit 1983 -4 godina .. Potniot jazol Pravez be odkrit mnogu po kasno ,koga se izgradi i drugiot del -nekade kon 1997-8 godina.
Pozdrav
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Не зборевме дали е блиску до градот или не, туку дека има два прстена кои се страшно блиску еден до друг. Што би било толку паметно во тоа? |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Може и им е паметно што е така блиску. Наместо да биде само by-pass за транзитни возила вака ќе се користи многу повеќе и за внатрешниот сообраќај. на пример Скопската обиколница е by-pass, ама и не е за внатрешен сообраќај освен што на некое непосредно население може да му послужи за некои конкретни локации. Овоа во Букурешт е полу-обиколница, полу внатрешен сообраќаен прстен и паметни се што ја градат така. Две муви со еден удар.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Одличен осврт врз Романија, за мене досега беше најголема непознаница од целиот наш поширок регион. Инаку Романија е интересен пример, колку што знам Чаушеску им остави закржлавена патна мрежа, но солидна железничка мрежа. Многу ме копка што се случува и на железнички план кај нив. Освен за К4, досега не сум наишол на никакви други информации.
Да се вратам на патиштата... Обиколнициве на Букурешт и мене не ми се јасни. За оваа старава (особено поради бетонските централни прегради) прво помислив дека е случај како во Будимпешта, каде во прва фаза на повеќе сегменти функционираше таква обиколница 2х2, но само како привремено решение додека не се изгради уште еден паралелен коловоз со 4 ленти, па тогаш ги тргаат бетонските прегради и се оформува автопат со профил 2х4 и средишно зеленило. Но во таков случај која би била поентата на онаа втора обиколница на Букурешт? Особено кон југ и кон исток делува малоумно блиску до постоечкиот прстен... Претпоставувам дека има некој резон и некакво објаснување, но сепак... она е преблиску ![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Она што многу ме зачуди е состојбата во која се наоѓа обиколниот пат на Букурешт. Имено, патот целосно го заобиколува градот во полн круг, при што на многу места навлегува во зоните на градот (или подобро речено градот навлегол во зоните на патот со безбројните комерциални објекти). Сегашниот обичен пат е во процес на надградба и реконструкција, но во формат на 2x2 и пресекувања на етажи. Сметам дека на 2,5 милионски град како Букурешт му е нужна една обиколница од типот на 2x4! Станува збор за внатрешниот круг на сликата, додека надворешниот кој им е во план треба да биде целосен автопат. Сега навистина не ми е јасно зошто би граделе две обиколници на релативно блиска оддалеченост. Како и да е еве како изгледа и што се планира на внатрешниот (мислам дека е сметан за 2 ринг на Букурешт, додека централниот веќе е започнат да се гради во сегменти):
![]() ЗЕЛЕНО - во изградба ЦРВЕНО - склучен договор со изведувач, работите треба да започнат во 2011 СИНО - тендер за изведувач следува да биде објавен во 2011 година Еве како мизерно изгледа северниот дел на обиколницата, која треба брзо да биде пуштена во сообраќај: ![]() ![]() Но, во самиот Букурешт многу се градат клучки и пасажи, од кои би го издвоил ПАСАЖУЛ БАСАРАБ, за кој ќе стане збор подоцна. Навистина огромен и многу интересен проект. Edited by Andrej_LJ - 14-Nov-2010 at 17:43 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Се позаинтересирав што точно се работи во Романија и изгледа дека кризата ги погоди фино, така што плановите им беа продолжени. Самата патна мрежа на Романија е во добра состојба во смисла на националните патишта, но очајна е состојбата од страна на автопати. Имаат огромен сообраќај (што е сфатливо со оглед на тоа дека се огромна земја со силна економија), кој транзитира низ многу населени места, тесни патишта и мала просечна брзина. Еве каква е состојбата во Ноември 2010: ![]() ЗЕЛЕНО-ВО УПОТРЕБА и тоа: -А1 Букурешти - Питешти -А2 Букурешти - Чернавода (кон Констанца). Во Чернавода им се наоѓа и единствената нуклеарка во Романија, близу Дунав и границата со Бугарија. -А3 Турда-Гилау ЖОЛТО-ВО ИЗГРАДБА И СЕ ОТВОРА ВО ТЕКОТ НА 2010 и тоа: -А3 Турда- Кампиа Луции (која веќе е отворена од вчера) -А1 Ринг Сибиу ЦРВЕНА-ВО ИЗГРАДБА И СЕ ОТВОРА ВО 2011/2012 СВЕТЛО СИНО-ДЕЛ ОД КОРИДОРОТ 4 КОИ БИ ОДЕЛЕ НА ТЕНДЕР ВО ТЕКОТ НА 2010 ТЕМНО СИНО-дел од А1 кој го доби Штрабаг пред неколку дена КАФЕНО - АВТОПАТ ТРАНСИЛВАНИА, кој го доби Бехтел, но на овие секции нема започнато работа СИВО-Комарник-Брашов, чиј тендер годинава пропадна и треба повторно да се води целата процедура. ВИОЛЕТОВО - Сибиу-Питешти, кој во следната 2011 година БИ МОЖЕЛО да добие европски пари, но ништо не е сигурно. Вчера точно се отвори и една мала делница на нивниот А3 (Букурешт-Плоешти-Брашов-Тургу Муреш-Клуж Напока-Орадеа-Унгарија). Делницата е 17 км и се наоѓа помеѓу Турда и Кампиа Турзии, која е дел од патот помеѓу големите градови Тургу Муреш и Клуж Напока. А3 им е многу важна затоа што им е главната врска на земјата и Букурешт кон Европа, преку Унгарија. Инаку според тоа што го гледам сум пријатно изненаден, делниците се навистина модерни со сите детали, но се многу малку во смисла на километража. Во целата 2010 година, 25 милионска Романија успеа да отвори 27 км нови автопати! Турда - Кампија Турзии (од вчерашното отворање): ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 14-Nov-2010 at 14:46 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Веќе се дефинираат трасите за тн. експресни патишта (2x2 и вкрстување на разчични нивоа) во Бугарија, кои би требало да се градат во програмниот период 2014-2020. Добрата вест за нас е дека се предвидуваат 2 автопатни правци до Ќустендил, едниот директно за Софија преку Перник, а вториот би правел обиколна врска со АМ Хемус (за Варна, Видин и Русе), за АМ Струма (за Благоевград и Солун) и за АМ Тракија (Пловдив, Бургас и Истанбул), преку градовите Дупница и Самоков. Лошата вест е дека автопат од Ќустендил до самата граница на Девебаир (барем од овој извор) не станува јасно дали се предвидува.
Седем скоростни пътя ще улесняват достъпа до България
![]() Това е смисълът на предложението, което министърът на регионалното развитие Росен Плевнелиев оповести за първи път по време на конференцията BalREc "Общи усилия за устойчиво развитие". Той бе сред участниците в панела "Икономическа перспектива за 2011 г., развитие на регионите в България, преки чуждестранни инвестиции и инвестиционен климат". Първият е Видин - Мездра - Ботевград. Част от проекта е включен в Оперативна програма "Транспорт" за този програмен период. Трасето е по коридор №4 Видин - Кулата и ще осигури бързо преминаване в посока север-юг след пускането в експлоатация на Дунав мост 2. Вторият скоростен път е Кюстендил - София. Той е по коридор №8 и е пряката ни връзка с Македония. За този програмен период е предложен за проектиране участъкът София - Гюешево с тенденция да бъде осъществен през следващия. Кюстендил - Дупница - далечен обход на София. Проектът включва предложената за осъществяване магистрала "Рила". Като магистрала обходът няма икономически смисъл, уточни министър Плевнелиев пред журналисти, но като четирилентов ще осигури бърза връзка на потока от Гърция към магистрала "Тракия". Скоростният път "Рила" е включен в инициативата "За развитие на Южните Балкани". Цялото трасе от Дунав мост при Русе - Габрово - тунела под Шипка - Казанлък, до прохода Маказа е разделено на два проекта за четирилентови пътища, които следват очертанията на коридор №9 или път I-5. Варна - Констанца ще завърши магистралния пръстен и ще го продължи като скоростен път за връзка с Румъния. Русе - Шумен кандидатства и за трансевропейската транспортна мрежа, в която фигурира едноименното железопътно трасе. Седмият проект - от Пловдив до Асеновград - е с дължина само около 20 километра, но според министър Плевнелиев е много важен за региона, защото обслужва около 800 000 души. Трябва да се прави адекватна инфраструктура, която да е устойчива, а не инфраструктура на парче, каза още строителният министър. Бюджетите спрямо 2007 и 2008 година, които са били 250 милиона лева, сега са значително намалени, припомни той. До края на 2012 година Министерството на регионалното развитие и благоустройството планира да усвои 1 милиард лева по европейските програми. През 2011 година ще разплатим 60% от ресурса, а той ще е концентриран върху проекти, които имат смисъл, посочи Плевнелиев. Инфраструктурата е базова за развитието на каквито и да било инвестиции, каза от своя страна заместник-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Евгени Ангелов в отговор на въпрос какви са коментарите от чуждите инвеститори за инвестиция в инфраструктура. Той посочи, че рисковият капитал в цял свят значително е намалял. Инвестициите в индустрията са на едно относително постоянно равнище, докато има близо 10% спад на инвестициите в строителството, отбеляза Ангелов. Държавата трябва да е в директен контакт с инвеститорите, каза още икономическият заместник-министър. В целия смят има борба за привличане на инвестиции, ние сме в конкурентни позиции и трябва да бъдем агресивни, коментира той. По думите на Ангелов най-големият инвеститор в световен мащаб е Китай и в тази връзка той спомена частта от проекта за индустриална зона в Божурище, която е отделена за строителство на китайски завод. Преговорите са напреднали и се чака отговор от китайците дали ще се поззиционират, съобщи още Ангелов. България има благоприятна финансова рамка, каза заместник-министърът на икономиката, като даде за пример още решението на технологичната компания Hewlett-Packard да разшири центъра си за отдалечени услуги в България с разкриването на 2000 работни места. България се позиционира на картата на аутсорсинг и офшоринг индустрията, каза Атанас Гаров, изпълнителен директор на българския клон на Colliers International. Той припомни изводите от конференцията "България на световната карта за аутсорсинг и офшоринг", която се проведе вчера, че България има шанс за заеме място в тази индустрия, но не като евтина локация, а като място с наличие на висококвалифицирани кадри и като място за производство на иновативни продукти. Нашите банки са от този тип, които следват успеха, а не го създават, каза от своя страна Левон Хампарцумян, главен изпълнителен директор и председател на управителния съвет на УниКредит Булбанк. Най-важна е локацията на капитала, тъй като днес капиталът е малко и е от съществено важно решение къде ще го сложим, за да работи най-ефективно, коментира той. Търсенето на българския бизнес ще движи пазара, каза още Хампарцумян.
Еве како би изгледало тоа на практика: зелено-автопат
плаво-експресен пат
светло плаво-мои предлози за додатни експресни патишта
црвено-главни гранични премини поврзани со автопати или експресни патишта
![]() Кон Македонија се планира еден автопат, до ГП Девебаир/Гјуешево
Кон Србија, исто така еден автопат до ГП Калотина
Кон Турција повторно само еден автопат до ГП Капитан Андреево
Кон Грција се планираат два автопати и тоа до ГП Кулата и ГП Маказа
Кон Романија се планираат 2 автопати и тоа на ГП Дунав Мост 1 (Русе), ГП Дунав Мост 2 (Видин) и ГП Генерал Тошево (Добрич). Мислам дека е голема греша што барем дел од трасиве не се испланирани како полни автопати и тоа најмногу делниците Јабланица-Враца (ако не до Видин, барем до Враца би требало да има автопат), како и делницата Велико Трново-Русе. Јас исто така би предложил и уште 3 делници, на кои би можело да има автопат и тоа:
-Јабланица - Плевен . Како голем областен град и важен културен и економски центар.
-Асеновград-Смолјан, како важен туристички центар во регионот на Пампорово, Чепеларе и Лаки,
-Бургас-Китен (кој си е веќе експресен пат до Созопол), како важен летен туристички центар и транзитен пат кон Турција (за Малко Трново).
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
По тунелите Павешки Ханове, трасата на автопатот ги минува планините и теренот станува порамен:
![]() Следуваат неколку патни јазли, како оној за Джурово: ![]() Последниот патен јазол на западната отсечка на АМ Хемус е оној за Јабланица: ![]() ... и автопатот завршува, за повторно да почне околу 275 километри источно, крај градот Шумен: ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Патен јазол Ботевград. Од тука се дели патот кон Мездра, Монтана, Враца, Видин и Дунав Мост 2, односно патот по коридорот 4 или Е79.
![]() Следен е патниот јазол Правец: ![]() ![]() ![]() По заобиколувањето на Правец, автопатот повторно навлегува во планинините. Следува тунелот Павешки Ханове - 871 м.: ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 14-Nov-2010 at 13:39 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Тунел Топли Дол - 890 м:
![]() ![]() ![]() Од тунелите Топли Дол кон Правец: ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 14-Nov-2010 at 13:38 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5556575859 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |