![]() |
![]() |
![]() |
Патна мрежа (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5657585960 84> |
Author | |
JOE ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 226 |
![]() ![]() |
Овие замислените автопатишта до 2025 година ако ги изградат успех е.
|
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
локалниот пат за Кнежинскиот манастир Св Ѓорѓија е завршен до под манастирот,треба да се доизгради уште делница од околу 300 м.ширината на патот е значително проширена и сега слободно можат да се разминат два аута чак и два автобуси кои последно време ги има све повеќе кај манастирот
![]() а вака изгледа делницата која е сеуште нереконструирана,кога ќе се заврши незнам ![]() |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
мал град сме(релативно) и било каква информација може одма да се добие,само да се праша еден- двајца ,а плус градоначалникот е редовно низ град,е муабетџија човек,и све се дознава,нормално тоа што смее да се дознае.
интересна анедгота за предвидениот автопат Кичево-Гостивар:неколку луѓе од кај селата Зајас-Колари уште пред неколку години купија пола од расадите во расадникот над Кичево со цел да се посадат на трасата каде ќе поминува автопатот,и после кога ќе се обештетуваат за експроприраното земјиште,да добијат пари покрај за земјата и пари за шума по стебло.паметно. истата финта некои ја користеа кога се прошируваше рудникот за лигнит кај с.Осломеј |
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Изгледа подобро си информиран,многу поверојатно е да е втората варијанта, логично да е по течението на Треска ... ама добро дел луѓе со свои желби
![]() |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
јас имам слушано за следната варијанта,со брана одма над с.Подвис,и поради тоа мора да се крева патот горе
![]() Edited by gjoko - 28-Sep-2012 at 19:20 |
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Знам за планов, сеедно како е, битно да изградат нешто и еднаш ако одат да одат до крај да завршат некоја работа.20 години е тргни застани со се кај нас и било каква инфраструктурна градба е реално изненадување, а не очекување. Во врска со делов над Извор и Кленоец, прво не знам зошто толку високо да е кренат патот, пак потешкотии место олеснување на теренот... за истиот дел ова го имам слушано можда десетина години наназад, а и наводно за некакво вештачко езеро на тој дел и кон с.Ехлоец, мислам дека имаше излезено и на форумов некоја таква карта... |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Делницата Кичево-Охрид е проектирана на многу тежок терен,линијата е качена високо на стрмна планина(кога ќе се вози од Кичево за Охрид,десно над магистралата во планината),има голем мост кај с.Кленоец, и вероватно ќе биде многу скапа делница.
Ако се додаде дека во случај ако се изгради прво оваа делница,тогаш кога ќе се вози од Скопје за Охрид,се вози до Гостивар по автопат,па после тоа до Кичево на многу лоша магистрала,па после тоа повторно по автопат,што според мене е нелогично,а вероватно и за некој што прв пат би ја возел делницата.ќе се крсти што сме правеле ![]() |
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
53 km. А точно ова, проекти за градба никаде ![]() Зошто луѓето и економијата да се жртви на политички игри од две страни?Пред некој ден го слушав муабетов од член на една партија...ако ни е ок градоначалникот после Март 2013, ќе продолжуваме до Охрид.Само под претпоставка и да се случила првата промена, за втората воопшто не сум сигурен дека би била.За жал. Edited by Тркало - 28-Sep-2012 at 15:11 |
|
![]() |
|
MGS ![]() Senior Member ![]() Joined: 10-May-2011 Location: Охрид,МКД Online Status: Offline Posts: 307 |
![]() ![]() |
Стварно од каде излезе сега ова за автопат Гостивар-Кичево и Скопје-Блаце.
...а ми текна.В година има локални избори. |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Andrej_LJ,
postavi mnogu umni prasanja koj za zal nema koj (od vlasta mislam) da ti gi odgovori. Koncesioner za avtopatistata ke najdat na 31. februari. I sam rece premierot vo sto bil problemot, nemalo dovolno vozila na makedonskite avtopatista (mene bi mi bilo sram javno da soopstam vakva informacija). A se zaprasal li zosto nema dovolno avtomobili? Go slusam ovie denovi kako gordo izjavuva deka za 6 godini izgradile i rekonstruktuitale 400km lokalni patista (po 3-4 metri siroki so tenok sloj i bez bankina). Toa se 66,6km godisno ili 5,5km mesecno. Ete tolku gradi nasata vlada 5,5km selski pat mesecno. Vo istocna Makedonija osven Kuklis-Bansko (nekolku km pomegu dve strumicki sela) koi tie go vikaat magistralen pat, i delnicata od 10km pomegu Radovis i Strumica koja uste ne e gotova, nisto ne e cepnato. Skoro ja vozev istocna Makedonija i se si e kako sto si bilo lani, negde duri i poloso (zboruvam za magistrali). Da ne spomnuvam deka Stavrevski veti ekspresen pat Stip-Strumica. |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
за патната мрежа можам да кажам тоа што го знам за патиштата кои водат до и од мојот град Кичево.
Регионалниот пат Кичево-Прилеп е целосно реконструиран од М.Брод до прилеп со поставување на комплетно нов слој, из нам дека досега се немаше интервенирано никогаш,барем нешто посериозно. (имам постирано слики) регионалниот пат Кичево-Битола-извршено е комплетно пополнување на дупките,и тоа целосно,некаде со поголеми закрпи,и да напоменам дека е првата БИЛО КАКВА ИНТЕРВЕНЦИЈА ОД ИЗГРАДБАТА ВО 1977 Г.Значи досега без обзир колкава била дупката на патот,никогаш не била закрпена.останати се неравнините такви како што биле. Маг.пат Кичево-Гостивар-извршено е темелно закрпување со темелно гребење на горниот слој на поголеми парцели,а кај с.Колари поставен е целосно нов слој од неколку км,СО ЛОШ КВАЛИТЕТ Маг.пат Кичево-охрид-НЕМА НИКАКВИ ЗАХВАТИ на оваа делница локалниот пат Кичево-Кнежински манастир-прошире за по едно метро од двете страни и поставен нов слој на асфалт(имам постирано слики) |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Некој да не знае нешто во врска со оваа изјава на Груевски, дадена пред неколку дена?
Сега моето мислење! Без излишно навлегување во политиката, но мислам дека владеењето на оваа влада донесе комплетно фијаско во инфраструктурата, особено во патната. За тоа говори и фактот што веќе воопшто не се зборува за изградба на автопати во Македонија, тема која во соседните земји и број еден! Целиот овој процес на изградба на автопати е обвиткан во магла и тешка мизерија. Се започна со налудничавата идеа за давање на секој патен правец во државава под концесија за изградба на автопат, за кое се разбира не се јави никаков интерес. Подоцна, повторно лош обид за концесионирање, овој пат на поскромен дел делници. И повторно без интерес! Прашувам затоа зошто повторно инсистирање на изградба на автопатиштата под концесии, особено кога станува збор не за цели автопати (од Скопје до Охрид и Ќафасан нпр.) туку само за делници како Гостивар - Кичево? Она што најмногу ме нервира е тоталната нетранспарентност и општествена дискусија околу најголемите инфраструктурни приоритети - автопатите. Зошто одлуките се носат во Владата и потоа само се соопштуваат на јавноста? Дел од работите што мислам дека се исклучително контрадикторни и контрапродуктивни: -мислам дека на евентуалниот иден концесионер во пакет за толку мали делници ала Гостивар-Кичево (26км), ќе му се даде веќе изградената Скопје-Гостивар (70км), а ништо чудно тоа да се случи и за Скопје-Блаце (во тој случај Обиколницата). -второ велат нема сретства од страна (во што јас лично не верувам). Зошто тогаш не се обезбеди ненаменски кредит (како оној од 400 милиони долари од Светската банка, кој се спука во најсомнителни околности на популистички пензии и споменици), пари кои би ги вложила државата во овие автопати и би се избегнало концесионирањето или одтуѓувањето на постоечки наши делници? Исто така процесот на концесија во држави кои имаат исклучително слаби институции за контрола и надзор како нашава, е многу проблематичен. -како што кажав овие делници се кратки и мислам дека не би смеело да претставува проблем државата сама да ги изгради во рок од 3 години (не повеќе од 200 милиони евра се потреби за овие два дела)! -како тоа мислиме ние да започнуваме изградба на автопати, за кои немаме проекти и тоа веќе следната година? Не е ли ова голем балон? Каква е состојбата за овие делници, има ли барем идејни, ако веќе нема технички проекти? За крај ќе кажам дека сум апсолутно против давање на вакви трошки делници на концесија (ако веќе тоа го правиме, нека да годадеме цел Скопје-Ќафасан, па барем да видиме навистина ќар - инвеститорот да изгради барем 100 нови километри автопат). Во ваков случај според мене е далеку подобро да не се прави ништо, отколку концесија на кратки делници, што е тотален преседан во меѓународни рамки! Овие се толку неспособни во сферата на инфраструктурата, што сме присилени да кажеме подобро не правете ништо, подобро да возиме по разлупаните патишта, отколку да ја влошат состојбата. Edited by Cloverstack - 29-Sep-2012 at 20:48 |
|
![]() |
|
ko4ani ![]() Senior Member ![]() Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
![]() ![]() |
Vo vrska so makedonija pat neznaev kade da go stavam a i slikata e ukradena od ovoj forum nas kamion na asfaltiranje vo negotino od kade si ima vrska mojata slika so krizata vo makedonija pat ??
Ревизијата откри дека нема контрола врз парите во Македонија патСоња ЈовановаАнализирајќи
ја работата на јавното претпријатие од 2008 до 2011 година, Државниот
завод за ревизија констатира дека воопшто нема контрола врз приходите и
расходите, ниту врз јавните набавки и плаќањето данок ![]() Што утврдија ревизорите? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ниту еден од финансиските извештаи на Македонија пат во време кога со ова јавно претпријатие директорувал Горан Стојковиќ не е позитивен. Анализирајќи ја работата на претпријатието од 2008 до 2011 година, Државниот завод за ревизија констатира низа неправилности. Утврдено е дека воопшто немало контрола врз приходите и расходите, набавките и плаќањата, но и врз тоа како се доделуваат договорите за јавни набавки. Иако е намалена ликвидноста на претпријатието, ревизорите забележаа дека констатно се зголемуваат расходите за штети, камати и судски трошоци, како и за долгови по основ на ДДВ. Иако е веќе и јавно познато, се забележува и дека наплатата на патарина е крајно злоупотребена, за што во тек се судски процеси. Државниот завод за ревизија утврди и многу активности во претпријатието спротивни на законот, како на пример, покривањето на негативните финансиски извештаи и начинот на којшто Македонија пат добивала нафта од државните резерви. „Македонија пат до 2010 година во трговските книги ја покрива загубата од 12 милиони евра, направена од 2006 до 2010 година, врз основа на акти без запазена хронологија. Уште од 2009 година на Македонија пат му беше одобрена нафта од државните резерви без надомест. Од 2009 година биле одобрени 2.335 илјади литри нафта во вредност од 1,5 милиони евра, што не е во согласност со законот. Исто така, менаџментот, во отсуство на реални приходи и во услови на загуба, прикажувало нереални приходи од трети лица за да прикаже позитивен извештај. На пример, планирани биле шест милиони евра, а биле остварени 500.000 евра“, пишува во извештајот на Државниот завод за ревизија. Иако речиси 90% од приходите на Македонија пат се пари што Агенцијата за државни патишта ги уплаќа од извршени работи, сепак, ревизорите утврдија дека не постоеле интерни контроли за да се види дали сите пари завршуваат во претпријатието. Затоа, ревизорите препорачуваат воведување автоматски систем за наплата на патарина. 4,6 милиони евра треба да плати Македонија пат за судски решенија и камати поради штети на пат Констатирани се и низа нерегуларности во делот на јавните набавки. Иако Македонија пат работи со загуба, во многу од јавните набавки менаџментот ставал рок за плаќање до 15 дена, кој не биле почитуван. Од ист доставувач во ист период се вршеле набавки по ист производ, но со различни договори, што фрлало сомнеж за незаконското трошење пари, а не се користеле ниту електронски аукции. Вкупно 3,8 милиони евра склучени договори преку јавни набавки, според ревизорот, се спроведени без обезбедување фер конкуренција и еднаква положба на понудувачите. „Не се извршени објави на две постапки за доделување договор за јавна набавка, набавка на индустриска сол за патиштата, кои без вклучен ДДВ се проценети на 500.000 евра. Не е презентирана банкарска гаранција за квалитетно извршување на договорите, не се доставува извештај за секој склучен договор за да се објавуват на интернет-станицата на Бирото за јавни набавки“, пишува во извештајот на ревизорот. Ревизорите предупредуваат дека Македонија пат ги крши Законот за ДДВ и Законот за плаќање на долговите на рати, со кој на јавните претпријатија им се дозволи да ги плаќаат долговите кон УЈП на рати. За данок Македонија пат должела 758.000 евра до 2010 година, кои треба да бидат платени до февруари 2013 година. Но, заклучно со 2011 година, поради неплаќање во континуитет се собрале вкупно 3,2 милиони евра долг кон УЈП. http://www.kapital.mk/mk/dneven_vesnik/84054/revizijata_otkri_deka_nema_kontrola_vrz_parite_vo_makedonija_pat.aspx?iId=2737 |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Поставен камен-темелник за патот до манастирот Трескавец
Вторник, 28 Август 2012 20:06 Споделете ја веста со Вашите пријатели Денеска беше поставен камен темелникот за изградба на сега тешко пристапниот пат до манастирот во должина од 7,5 километри, а со ширина од 3,5 метри. ![]() Првично, финасиската конструција на прoeктот, кој го изработи прилепската локална самоуправа, се проценува на околу 81 милион денари, средства кои ќе ги обезбеди Министерството за транспорт и врски преку Владата на Република Македонија. Манастирот Трескавец е споменик на културата. Посебно црквата Успение на пресвета Богородица каде во неколку наврати се вршени реставраторски работи. Но, ставен е на листата на 100 најзагрозени светски споменици на културата. Токму затоа формирано е координативно тело во кое е и министерката за култура Елизабета Канческа Милеска. Еден од главните услови да се преземат чекори за поголема заштита на манастирот беше и изградбата на патот. Според планот, патот треба да биде готов за година и пол. http://kurir.mk/republika/opstini/82679-Postaven-kamen-temelnik-za-patot-do-manastirot-Treskavec |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Изјава од претседателот на Владата, а пренесена во Вест. За жал ја нема во електронското издание.
- Деведесет и девет отсто од луѓето патуваат еднаш во годината по автопат. Луѓето секојдневно патуваат по локални патишта и затоа во голема мера се фокусиравме на нив. Не ни е цел да се фалиме со километри автопатишта. Нормално се пофалил со Куманово-Табановце и скопската обиколница, или за 6 години изградени околу 40 км. Изолирај, апстинирај, централизирај. Немам други зборови за вакви изјави, кога очигледно некој свесно сака сите или да ги пресели во Скопје или да си седат само во своите места. |
|
23ka.wordpress.com
|
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Samo tolku?
A sto e so ekspresnite patista i sekako avtopatistata, ili sega se blizat lokalni izbori pa ke se skoncentrirtat na lokalno nivo? |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Ѓорѓиев: До крајот на годината ќе се изградат 76 локални и 4 регионални патишта
До крајот на годинава ќе бидат изградени дополнителни 76 локални патишта со вкупна должина од 176 километри, во вредност од околу 15 милиони евра, за кои се потпишани договори, и најмалку 4 регионални правци во должина од 74 километри, во вредност од над 10 милиони евра, соопшти портпаролот на Владата, Александар Ѓорѓиев. -Динамиката е следна јули: 25 локални патишта со должина од 54 километри и инвестиција од 4,54 милиони евра; август: 26 локални патишта со должина од 62 километри и инвестиција од 4,78 милиони евра; септември: 8 локални патишта со должина од 19 километри и инвестиција од 1,11 милиони евра; октомври: 10 локални патишта со должина од 25 километри и инвестиција од 2,26 милиони евра и ноември: 7 локални патишта со должина од 16 километри и инвестиција од 1,56 милиони евра, информираше Ѓорѓиев. Тој, исто така, рече дека во тек е постапка за избор на изведувачи за 32 локални патни правци за Пелагониски, Југозападен, Полошки и Скопски регион, која ќе заврши за 20 дена и тоа значи дополнителни нови 30 локални патишта. Владиниот портпарол информираше дека на почетокот на август ќе бидат распишани два повика за избор на изведувачи за околу 60 дополнителни локални патни правци за сите осум региони, чија градба би започнала крајот на оваа година. -Апелираме до градоначалниците да аплицираат во Агенцијата за државни патишта со свои проекти итно и најскоро, за да влезат во програмата за изградба, реконструкција и одржување на локалните патишта и да ги задоволат интересите на граѓаните, рече Ѓеорѓиев. Покрај локалните патишта, додаде тој, континуирано се работи и на изградба, реконструкција и рехабилитација и на регионалните патни правци. -До ноември 2012 година ќе бидат завршени 4 патни правци: Струга – Дебар, Кавадарци – Мушов Гроб, Ангелци – Вељуса – Водоча – Баница, Радовиш – Конче – Лубница. Вкупната должина на овие патишта е 74 километри, во вредност до над 10 милиони евра“, информираше портпаролот на Владата. Тој потсети дека во тек се повици за избор на најповолен понудувач за регионалната делница Бошков мост – Гарски мост во вкупна должина од 8,2 километри, и за Тетово – Јажинце во вкупна должина од 16 километри, за кои се очекува по изборот веднаш да се отпочне со градба. -Оваа Влада е прва влада која силно и програмски се осврна на овој битен сектор на локална и регионална комуникација и има реализирано повеќе стотици километри проекти, и во идниот период Владата ќе ангажира и внимание и средства за поддршка на патната инфраструктура, истакна Ѓеорѓиев. Тој информираше дека во 2010 година се завршени 53 локални патишта во вкупна должина од 116 километри, а во 2011 се завршени дополнителни 76 локални патишта во вкупна должина од 155 километри. Заклучно со јуни 2012 година се завршени дополнителни 24 локални патишта во вкупна должина од 45 километри. http://www.idividi.com.mk/vesti/makedonija/785049/index.html |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Да во тек сум, но не им ја признавам нити под разно. ![]() Што се однесува до М и Р патиштата, мислам дека е попаметно да се замени Р со R заради поголема препознатливост (Regional road), така што најверојатно ќе терам така. Инаку знаците ќе бидат направени врз основа на идната/планираната ситуација на терен, не денешната. Затоа и прашав за клучката Миладиновци, за знаците да ги направам од таму кон Штип и Струмица. Има многу интересни новитети кои ги планирам, многу важни и применливи новитети кои се во употреба во Европа. Еве како ја замислувам јас нумерацијата на А-патиштата кај нас (се разбира А значи автопати, но не по целата должина. Се работи за здружување на А и М патиштата во едно): ![]() А1-Е75 (К10) Табановце - Миладиновци - Петровец - Велес - Гевгелија А2-Е65-Е871 (К8) Деве Баир - Куманово - Миладиновци - Скопска Обиколница - Тетово -Кичево - Охрид-север А3-Е65 Блаце - Скопска Обиколница - Миладиновци - Штип - Струмица - Ново Село А4-Е65 Делчево - Штип - Велес - Битола - Охрид-исток А5-Е852 Ќафасан - Струга - Охрид-север - Охрид-исток - Охрид-југ - Пештани - Св. Наум А6-Е65 Битола - Лерин Започнав според едни знаци кои ги направив набрзина за Софија и ми се бендисаа. Се разбира нашите ќе бидат уште порафинирани, обмислени, исчистени и точни.Не ми е целта да направам примери на табли, туку целосен последователен систем, каде точно ќе се знае од кога до кога, каде и кој град ќе се означува, во кои случаи би се означувал град во странство, меѓународен код на држава, означување на транзитот на камиони, означување на граничните премини... Еве го знакот од Софија, каков што сличен би имало на Скопската Обиколница: ![]() Еве еден пробен знак во Македонија. Се наоѓа крај Куманово, односно денешната клучка Куманово, која се прекрстува во Куманово-запад или Куманово-центар, бидејќи кога би се изградил К8 кон Кр. Паланка, Куманово сигурно би добил уште една клучка: Куманово-север: ![]() Инаку системот е мешавина од оној во Хрватска и Чешка. ***Иначе луѓе знаевте дека во Македонија има уште едно Е-коридорче, кое е многу кратко и врви од Охрид до Ќафасан, со бројка Е852? Јас тоа го имам откриено пред неколку години, но го имам заборавено. Не паметам да сум видел накај Охрид/Струга да го има на било кој знак. Edited by Andrej_LJ - 06-Jul-2012 at 16:38 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Автопатот дефинитивно е планирано да почнува кај постоечката клучка Миладиновци, со нејзина модификација во четирикрачна. (инаку да не внесуваме забуна со имињата бидејќи спомна клучка кај ОКТА, таму има друга клучка специјално за влез во рафинеријата, а оваа клучка кај што ќе почнува автопатот и официјално се вика клучка „Миладиновци“). За Косово немам поим... Инаку во право си за номенклатурата на Р и М патиштата, а цртичка помеѓу буквата и бројот на патот ставаат или не ставаат во зависност од моменталната „инспирација“, но најчесто ставаат и што е побитно според регулативата правилно е со цртичка, сигурен сум бидејќи и јас бев во дилема за ова и некаде во некој документ имам налетано на одговор (најчесто дури ставаат цртичка и кај Е патиштата ![]() Енивеј, дали си во тек со новиот развој на настаните: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1430 ? |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5657585960 84> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |