build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5657585960 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1141 Posted: 22-Oct-2010 at 18:06

@Dave Gahan- Реално, автобусите сами по себе не се проблем.... Лондон не е единствен во Свет со двокатни, а и функционираат, малку посложено ама функционираат..... ако се знае како правилно да се користат.... и јас сум повеќе за обични автобуси.... но сакам да кажам дека не треба да се трескаме затоа што ќе се возиме во двокатни...

Кога веќе знаеме дека ќе бидат такви, не гледам која е смислата на нашите противења... тоа е завршена работа, за жал, ќе чекаме други времиња....

Но, реалноста е таква каква што е, и најдобро е да се концентрираме како најдобро да бидат искористени.... а не дали било добро или не... помина времето за тоа...

Да ги разгледаме можностите кои ги нудат.... за право не се така како што зборите се црно.... а јас не ни ми паѓа на памет туристи или слично....

Дај да пишуваме решенија.... форумов го читаат луѓе.... зошто да не биде едукација за многу луѓе, да споделиме искуства кои сме ги имале со вакви автобуси.... а ако има некои од ЈСП, би им бил добар повод за изготвување н некои регулативи и правилник за употреба на автобусите.... Да ги искористиме најмногу што можеме.... а паралелно да збориме и за техничките карактеристики.... најверојатно ќе има некои да се најдат.... па и кога ќе дојдат, во живо да се искусат.... дали технички чинат.... и колку може да се сведе од недостатоците на минимум.... 

а естетскиот изглед мене не ми е важен..... јас сум уметничка душа... ама веќе не ми е важно како ќе изгледаат... имам некои симпатии, ама мислам дека можеше и подобро... но сега е важна функцијата.... и не мислам да се трескам за автобусиве....

И уште за Симпо-Рекорд..... јас не би бил тој што би се качил горе и да изигравм Џејмс Бонд.... а за баби и дедовци како што рековме секогаш ќе има место доле.....нема цел авотбус да биде баби и дедовци... добро освен во Петок , ама ние сме добронамерни луѓе.... па си помагаме, поготово на постарите.... а и малку да се задржи автобусот на автобуска не е ништо.... по некое правило колку што знам околу 1 мин треба авотусот да биде на автобуска.... а не да собираат и истовараат за 30сек..... ко да им се брза негде.... но и тоа треба да биде средено и контролирано.... ќе постојат правила за се....

Не е до автобусите, до луѓето, нивната култура и правилата е....

А ако некои мислат поинку тоа е нивно право....

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1142 Posted: 22-Oct-2010 at 17:53
зошто толку сте се фатиле за висината на вториот кат, тоа е најмала ситница од 100-те проблеми кои ги имаат овие автобуси во врска со нашите услови!
и ќе се сложам со кловер, за да се протурка една сосема глупава и нелогична идеја на овој свет, ќе се најдат милиони оправдувања и специјално ќе се видоизменува целиот свет за да проработат
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #1143 Posted: 22-Oct-2010 at 17:44
Мислам дека доволно будалаштини проголтавме заради нечии откачени идеи...
Многу ви се јаки оправдувањава - „подолги релации, па и ја се наведнувам, ретро-стил, ово-оно...“
Ќе ни се тресне ова од глава еден ден...

Обнова на возен парк ДА, ама со овие автобуси, па макар и од осиромашен украински челик...и не ми кажувајте дека треба да станат алпинисти баби и дедовци само ради вашиве туристи (уште неродени) или од на Фосил постовите дека треба да се на штрек као Џемс Бонд за вожња од Симпо до Рекорд...

Разбирам 10...еве 20 вакви циркузантски автобуси, ама ова како главно решение на градски превоз на град со очаен сообраќај како Скопје - многу несериозно...па макар и на катот 2,50м да е под-плафон...ова со висината е само доказ дека многу не му се мислело, како и за повеќето сегменти во нашево живеење....
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1144 Posted: 22-Oct-2010 at 17:44

Originally posted by Supervisor

Прашање е според мене колку нашата култура ќе дозволи да опстане вториот кат и воопшто автобусиве Big%20smile

ајде сакаме да бидеме повеќе европејци.... ќе се најде решение и за ова.... не сме до толку... утуцани како што мајка ми вика.... ако ништо друго како што реков ќе ни текне дека нешто не чини....



Edited by FoSsiL - 22-Oct-2010 at 17:44
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1145 Posted: 22-Oct-2010 at 17:42

А бе се надевам колку толку ни фаќа црпката.... ако ништо друго можеме да сфатиме и да процениме каде е најсоодветно да седиме, не поради нешто друго, туку поради нас... за полесно да си излеземе од автобус.... е сега што има инаети.... тоа е нивен проблем... и сами нека си го решаваат, ама нема бунење.... тоа што не им работи мозокот и што немаат култураќе си го воочат по неколку возења.... дека не иде така...

незнам... можеби на почеток сите ќе сакаат да видат како е горе.... еве нека се толерира недела, две.... ама после мора да се среди.... а најдобро уште од почеток да се скрати од корен ваквото однесување.... известување ли ќе биде, едукација, други механизми.....

незнам... како што реков... ваљда не сме до толку да не знаеме да се возиме во автобус, па овие двокатниве да бидат нешто како сега да го откриваме.... не е од Марс.... или оганот на праисториските луѓе (ова не ми требаше, ама ми текна па морав да го пишам)

Мислам дека нема да има некои големи потешкотии, барем после некое време......

Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #1146 Posted: 22-Oct-2010 at 17:39
Прашање е според мене колку нашата култура ќе дозволи да опстане вториот кат и воопшто автобусиве Big%20smile
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1147 Posted: 22-Oct-2010 at 17:33

@lslcrew- Мислам дека со правилна употреба нема да дојде до вакви ситуации, како што спомна за кај Рекорд..... Како што рече е хаб станица, а може да се смета и за средишна станица скоро на сите линии, горе, долу.... 

Така да ако некој фаќа 15ка од Карев до "град", односно Рекорд, не би требало да се качува горе.... односно ќе си седи или стои доле..... овој горниот кат би служел најмногу за оние кои ја возат целата траса или скоро целата.... 

Можеби треба и некое известување, правилник да се направи.... незнам... но да речеме со 15ка од Карев до пред Железничка да се биде доле.... зашто најмногу кои ја користат ја користат поради директна врска... и обратно од Ново Лисиче, негде до Соборна да бидат доле.... незнам... се вршат анилизи не за џабе.... има решенија....

а при крајот на трасата, на крајните станици автобусите полека почнуваат да се празнат па затоа мислам дека многу полесно, односно нема да има проблем со движење на патниците.....

Отприлика така некако го сврзав ова... сум заспал, па уште не сум расонет....

Back to Top
NorthWind View Drop Down
Infraction Group
Infraction Group


Joined: 28-Sep-2010
Location: Neighborhood
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote NorthWind Quote  Post ReplyReply #1148 Posted: 22-Oct-2010 at 16:05
Originally posted by mirakuliks

Originally posted by ovaj_stariov

Јас до досега два-три пати сум се возел во двокатен автобус,вториот кат секогаш бил низок и требало да одам наведнат,мислам дека тоа е кај сите двокатни,можеби грешам.


Не грешиш, такви се сите двокатни. Освен тоа целта за употреба на вториот кат е точно онаа кој фосил ја спомна. Имено најверојатно очекувам двокатните да бидат пуштени на најдолгите линии, како 2, 5, 15 каде што тие што со автобусот треба да поминат повеќе од половина од вкупната должина на линијата многу поедноставно и поудобно би им било да седнат горе.
Не знам кој спомна, најверојатно во афект и немање искуство, ама горните катови не се за украс, горните катови се секогаш полни со патници, барем тука во Берлин е така.
 
Токму така, а Фосил ко за човек што не си се возел совршено размислуваш. Јас воопшто немам проблем со тоа што се двокатни, освен естетски (нашиве) што баш и не ми се допаѓаат (ќе бев посреќен ако беа модерни, но и вака ќе ги прифатам). Но тоа би можел да го проголтам. И јас сум 190цм и сум се возел на горнот кат и воопшто не ми преставувало проблем. Ќе се поднаведнете додека седнете и после е топ.
 
Originally posted by my Macedonia

WTF?Kinezi sme (1.60m)???seraduvavme deka kje ima avtobusi, no eve nikako kako vo drugie evropski gradovi!Mora da fali nesto!!!!A i ne se bunam, znaev deka nesto kje bide kfalicno!Kineska roba ((
 
И по мене еден тотално несмасен и неконструктивен пост, без кој се може. Навистина не вреди да се коментира. Поздрав до Кловер.


Edited by NorthWind - 22-Oct-2010 at 16:07
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1149 Posted: 22-Oct-2010 at 15:45
Вториот кат е повеќе за патници со подолги релации. Не е за патници што патуваат две три станици само. Барем така очекувам дека овие што се за неколку станици ќе ја направат гужвата доле што ќе ги потисне оние другите да идат кон горниот кат. Е сега можам да замислам што ќе се случува на скали на стотина метри пред hub-станиците како на пример рекорд.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #1150 Posted: 22-Oct-2010 at 15:33
Originally posted by ovaj_stariov

Јас до досега два-три пати сум се возел во двокатен автобус,вториот кат секогаш бил низок и требало да одам наведнат,мислам дека тоа е кај сите двокатни,можеби грешам.


Не грешиш, такви се сите двокатни. Освен тоа целта за употреба на вториот кат е точно онаа кој фосил ја спомна. Имено најверојатно очекувам двокатните да бидат пуштени на најдолгите линии, како 2, 5, 15 каде што тие што со автобусот треба да поминат повеќе од половина од вкупната должина на линијата многу поедноставно и поудобно би им било да седнат горе.
Не знам кој спомна, најверојатно во афект и немање искуство, ама горните катови не се за украс, горните катови се секогаш полни со патници, барем тука во Берлин е така.


Edited by mirakuliks - 22-Oct-2010 at 15:34
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1151 Posted: 22-Oct-2010 at 15:22
WTF?Kinezi sme (1.60m)???seraduvavme deka kje ima avtobusi, no eve nikako kako vo drugie evropski gradovi!Mora da fali nesto!!!!A i ne se bunam, znaev deka nesto kje bide kfalicno!Kineska roba ((
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #1152 Posted: 22-Oct-2010 at 15:04
Сите двокатни автобуси во кои сум бил не ме собирале на вториот кат. Имам 194цм и треба клечејќи да одам или главата да ја наведнам 90 степени за да се движам горе.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #1153 Posted: 22-Oct-2010 at 15:04
Јас до досега два-три пати сум се возел во двокатен автобус,вториот кат секогаш бил низок и требало да одам наведнат,мислам дека тоа е кај сите двокатни,можеби грешам.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1154 Posted: 22-Oct-2010 at 13:55

Originally posted by NorthWind

колку од вас впрочем се возеле во двокатен автобус и тоа на вториот кат !?  Чисто информативно.. 

Јас не сум ја имал таа можност....

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1155 Posted: 22-Oct-2010 at 13:54

Само за ова да кажам нешто кој и да го кажал...

Единствен проблем, како што кажа, е постојката во ГТЦ, но за да не влегуваат возилата таму, ќе биде сменета местоположбата само на таа постојка.

Па за што ќе бидат тогаш ЛАЗ-овите, поточно за каде.....


Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1156 Posted: 22-Oct-2010 at 13:51
И 2000 возила да имаме од секаков вид, пак нема да биде добро без добро менаџирање... и култура на патниците....
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1157 Posted: 22-Oct-2010 at 13:49

Или кога ќе слушнам некој, аауу па ќе нема време да се симнеме од автобус.... епа вака сега.... прво автобусите не се за да се пунат до даска... друга работа е тоа што не се симнувате од десети кат па да ви треба време да се симнете....

Од друга страна пак, нема потреба да се качувате горе ако сте за неколку станици....

А тоа што сме навикнати да седиме додека не стигне на автобуска тој е наш проблем.... да не ни се случи нешто ако станеме една станица пред дестинацијата.... или нашите газови се свети па зошто да не поседиме колку што можеме....

Си има титка која ти кажува дека се ближиш на станица, а и имаме очи да видиме кај сме и кога треба да станеме...

На премер, јас од Аеродром се качувам во 15 кај Бисер за до Карев.... Мене а и на многу други им е нормално да седат горе зашто до Карев има пола-саат возење.... 

ама да се качувам на Соборна за до Лептокарија.... нема потреба да се качувам горе....

За стари лица... они секогаш имаат загарантирано место, така да не му се секираат.... доле би имало доволно место за нив....

И не е само да автобусите, туку и до нашите навики и информираност.....

пример.... Зошто да се качувам во тројка, која оди до Клинички.... а знам дека во одреден период има луѓе кои одат натаму по потреба... зошто да правам гужва без потреба кога можам да фатам друг автобус кој иде накај Центар....

Или пак зошто на луѓе им текнува да одат во шпицот кога има највеќе ученици..... и тоа негде 06:30-07:00, 12:30-13:30 и накај 19 часот кога знаат дека автобусите се полни и дека можат да планират однапред друг термин (зборам зо оние кои немаат голема потреба во тоа време)..... Или пак гледаш дека автобусот е полн.... и пак влегуваш.... прво тебе нема да ти биде удобно, второ правиш поголема гужва... почекај 5-10 минути ќе дојде друг.... незнам возачите зошто и отвараат предна врата кога гледаат дека автобусот им е полн....

Друга проблематика кој побива дел од овие мои ставови е тоа што автобусите се нередовни и разликата од еден до друг е голема, поготово во шпицот.... се знае кога има најмногу луѓе се пуштаат по два автобуса, а не они ни пуштиле едноделна 15ка на најмалку 50 ученици кои одат во Карев, а да не збориме за другите луѓе, на работа, други потреби... и после е полн, и се прават штети, па луѓе се превртуваат внатре како сакаш автобусот да ти остане неоштетен.... а и тежина е патем.... не е мала....

А пуштиле некоја дводелна во некој бош термин, и чекаме ние на Рекорд, кога гледаме 15 скроз празна....

Или ми се случило да видам на Рекорд две дводелни, или една едноделна, една дводелна 5ка а во нив по само десетина патници.... и ај сега... Хаос...

Треба малку да се поработи на анализи, едуцирање, информирање, правилно менаџирање, и воопшто општа култура за во автобус.... 

И верувајте нема да имаме вакви проблеми, и сега и за во иднина.... 

Двокатните автобуси, сегашните автобуси, идниот ЛРТ трамвај и што уште не.... не се проблем, ние сме проблем, а под нас не мислам само патниците, мислам и на надлежните од ЈСП и градот....

Нас и воз да ни пуштиш нема да ни чини....



Edited by FoSsiL - 22-Oct-2010 at 14:16
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1158 Posted: 22-Oct-2010 at 13:47
@ Dave Gahan

Што се чудиш друже, уште од сам почеток беше јасно дека не се бара решение за функционален и ефикасен јавен превоз, туку е битно да се има втор кат колку за „украс“. Вториот кат никогаш не ни бил планиран за патници, туку чисто за да има втор кат, чисто за шоу... како таков, висината очигледно не била земена во предвид нешто многу сериозно. Автобусиве ги нарачаа за да ги има на разгледници... ајде и тоа ќе го разберев некако (без разлика што се максимално смешни и наивни „аргументите“ за турзмот и за „духот на старо Скопје“), ама за на разгледници ќе беше доволно да нарачаа 10-20, а не 200. Навистина жално, бидејќи јавниот превоз е една од основите на економската активност во поголемите градови, а ние јавниот превоз во градов го скроивме според нечии детињасти фантазии!

Еве уште една индикација дека не им е битен превозот, линиите, станиците, патниците... туку битна е само каросеријата на автобусите:
Единствен проблем, како што кажа, е постојката во ГТЦ, но за да не влегуваат возилата таму, ќе биде сменета местоположбата само на таа постојка.
Во нормални средини, за местоположбата на станиците се прават цели студии. А во какви средини се поместуваат станици ради мекдоналдси, влајковци и непромислено масовно воведување на двокатни автобуси, оставам да си заклучи секој за себе. Мој предлог е да ги укинат и станиците и линиите, а двокатниве едноставно да парадираат низ градов колку за шоу, бидејќи очигледно тоа е нивната главна поента.



@ blejdsk
Ај те молам елаборирај малку кои се тие веќе набројани позитивни страни на двокатниве. И колкаво е поточно искуството на Јутонг со двокатни автобуси?


Edited by Cloverstack - 22-Oct-2010 at 13:49
Back to Top
NorthWind View Drop Down
Infraction Group
Infraction Group


Joined: 28-Sep-2010
Location: Neighborhood
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote NorthWind Quote  Post ReplyReply #1159 Posted: 22-Oct-2010 at 13:29
колку од вас впрочем се возеле во двокатен автобус и тоа на вториот кат !?  Чисто информативно.. 
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1160 Posted: 22-Oct-2010 at 13:24

Добро, колку и да не се практични и да не се со голем капацитет, за што потполно се согласувам.... зошто правиме толкава драма од тоа што ќе се влегувало малку наведнати.... 

прво.... не се единствени, побарајте на гугл, има доста примери...

второ... горниот кат е само за седење.... така да седнати нема да имаме проблем....

трето.... малку наведнување за да дојдеш до посакуваното место нема да не згрбави, или пак ние не можеме да си дозволиме такво нешто... омаловажувачки да не е.....

четврто.... и добра работа е... можеме и намерно се такви, за ние како балканци да не се качуваме горе и да стоиме иако тоа е забрането..... а бидејќи сме со голема суета па ретко кој би си дозволил наведнат да се вози на горниот кат..... а верувајте за да стигнете до место за седење сигурно ништо нема да ви се случи од малку наведнување глава....

Па кога ќе сумираме се.... има некоја смисла....

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5657585960 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.426 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.