build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5657585960>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
dejan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 672
  Quote dejan Quote  Post ReplyReply #1141 Posted: 25-Mar-2008 at 12:00
Avstralija stalno kasni po svetot:p od novinite ovde i se toa dobivam oset deka LRT/tramvaj veke ne se tolku popularni. Samo znam deka vo Sidnej i Melburn ima tramvaj sistem, ama neznam sto pravat tamu so tramvajovi. Ama ke bide interesno da se vidi kako ke uspeat tie dolgi avtobusi.

Originally posted by Cloverstack

Originally posted by dejan


Inace jas se uste ne gi razbiram tramvajovite...dali ke gi zamenat avtobusite? Posto mozes sekade so avtobus da odis.


ЛРТ не може комплетно да ги замени автобусите. И едниот и другиот вид на превбоз си има свои предности и со добро планирање можат одлично да се надополнуваат.

ЛРТ пред се треба да донесе значително поголем капацитет, со многу помалку сообраќајно оптоварување и со многу поголема енергетска ефикасност. Има и многу други предности, ама овие би биле главните. ЛРТ би се приманил на неколку линии кои имаат услови за да се изгради, а имаат најголема потреба од голем капацитет.  Скопје има неколку такви линии и ако не прават импровизации био требало да имаме одлични резултати.

Како што реков, двата вида на превоз си имаат свои предности и недостатоци и не може генерализирано да се каже кој е подобар. Не знам какви се тие автобуси што ги спомнуваш, ама каков било автобус во голем број ситуации е инфериорен во однос на ЛРТ, така да не може едноставно да ги замениш.

Fala za odgovorot (mislam po ftor ili treti pat mi objasnuvas za ovie LRT) ama mnogu sakam da se vozam na tramvaj, da vidam sto tolku se dobri, posto celosno te razbiram, ama sepak ima nesto vo mene kade nemozam da svatam zosto se tolku dobri.


Edited by dejan - 25-Mar-2008 at 12:01
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1142 Posted: 25-Mar-2008 at 11:32
Не го приметив вториот пост. Тие автобуси би биле тотален промашај тука. Како прво не знам какви стандарди имате во Австралија, ама таков автобус е далеку вон европските стандарди и не можеш да го примениш тука чисто ради неговата должина ако не друго. Плус тоа не знам што толку се добива со 50% зголемена должина на поединачен автобус, кога главниот проблем е самиот концепт на автобус. Скопски дупли автобус ионака у гужва можеби собира поише него тој австралиски (200 патници), ама не е тоа главната поента.

Разликите се концептуални и многубројни.

А тој вашиот градоначалнит нека не кажува многу приказни, ЛРТ не е воопшто романтичен или застарен концепт, туку се враќа на голема врата, особено во Европа. Smile


Edited by Cloverstack - 25-Mar-2008 at 11:33
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1143 Posted: 25-Mar-2008 at 11:23
Originally posted by dejan


Inace jas se uste ne gi razbiram tramvajovite...dali ke gi zamenat avtobusite? Posto mozes sekade so avtobus da odis.


ЛРТ не може комплетно да ги замени автобусите. И едниот и другиот вид на превбоз си има свои предности и со добро планирање можат одлично да се надополнуваат.

ЛРТ пред се треба да донесе значително поголем капацитет, со многу помалку сообраќајно оптоварување и со многу поголема енергетска ефикасност. Има и многу други предности, ама овие би биле главните. ЛРТ би се приманил на неколку линии кои имаат услови за да се изгради, а имаат најголема потреба од голем капацитет.  Скопје има неколку такви линии и ако не прават импровизации би требало да имаме одлични резултати.

Како што реков, двата вида на превоз си имаат свои предности и недостатоци и не може генерализирано да се каже кој е подобар. Не знам какви се тие автобуси што ги спомнуваш, ама каков било автобус во голем број ситуации е инфериорен во однос на ЛРТ, така да не може едноставно да ги замениш.


Edited by Cloverstack - 25-Mar-2008 at 14:04
Back to Top
dejan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 672
  Quote dejan Quote  Post ReplyReply #1144 Posted: 25-Mar-2008 at 11:14
Eve super buses i spored taa stranica mozat da nosat 200 patnici. I snimka so avtobusite za koj mislev, mozhebi takvi bi sluzhea podobro za Skopje? I po efteni se od gradenje bilo kakov tramvaj sistem, kako sto rece gradonacalnikot, 'too much romanticism with trams'
Back to Top
dejan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Australia
Online Status: Offline
Posts: 672
  Quote dejan Quote  Post ReplyReply #1145 Posted: 25-Mar-2008 at 10:43
Originally posted by pbanks

Mnogu opasna LRT fotka od Madrid, sakav samo da ja spodelam Cheers

@lslcrew metro e super rabota ama mora da priznaes deka e mnogu smekerski vakvi lepotani da ni krstarat po gradov



E ovakvi 'tramvajovi' da se shetaat nis Skopje!Smile
Ama vo crvena i zholta boja

Inace jas se uste ne gi razbiram tramvajovite...dali ke gi zamenat avtobusite? Posto mozes sekade so avtobus da odis. Znam vo gradov moj edno vreme imase tramvaj ama gi 'izvadija' mislam posto avtobusite mnogu podobro sluzhea, imase planovi da se vratat nazat ama ke kupat eden vid na avtobusi koj se epten dolgo i mozat duplo lugje da sluzhat, koj samo niz centarot ke se vrtat...ne mi teknuva kako se vikaa ama mislam takvi avtobusi bi bilo podobro za Skopje, ke probam da gi najdam.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1146 Posted: 25-Mar-2008 at 10:03
@Junkie & ProMKD

Сето ова што го кажувате не е по дифолт така, туку зависи од многу други работи. Ако се испланира како што треба и ако се гради квалитетно, проблемите што ги наведувате нема да постојат (освен високата цена, која сепак е оправдана со оглед на тоа за што се работи)

Мене највеќе ме плаши фактот што проектов е почнат во време на лош градоначалник и за основните работи се одлучува во негов мандат (плус поради нетранспарентноста немаме никакви информации за тоа како се оформува проектот)


Edited by Cloverstack - 25-Mar-2008 at 10:04
Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #1147 Posted: 25-Mar-2008 at 00:33
И ја сум за без ЛРТ.. партизанска/центар ќе ги напрај за нигде за коли (многу полошо од сеа) башка скапо, башка градење 200 години. а што ќе се прави зимно време кога службите од МКД пат снегот ќе ги изненади, кога шините ќе бидат покриени? Џабе ќе трошиме амортизери и зглобови по дупки од шините. 
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #1148 Posted: 25-Mar-2008 at 00:16
Да да може и ќе го стигнеме нивото на Загреб или на Белград. Ќе се гради една линија во рок од 5 години па ќе биде пократна па не знам што се не ќе испадне. Немаме нит среќа нит кеш такада Скопје боље да тера без ЛРТ
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #1149 Posted: 24-Mar-2008 at 00:07



Економија


ОТКАКО ПОТПИША ДОГОВОР СО МИНИСТЕРСТВОТО ЗА ТРАНСПОРТ ЗА МОДЕРНИЗИРАЊЕ НА ДВЕ ЛОКОМОТИВИ


Хрватски Кончар сака да го прави и трамвајот во Скопје


Од Кончар уверуваат дека можат да работат на осигурување на трамвајот и на снабдување на трамвајска мрежа со електрична инсталација


Хрватски Кончар може да биде една од компаниите која ќе го направи трамвајот, што градските власти го најавуваат како најголем проект во Скопје. Ова тие го најавија откако деновиве во Министерството за транспорт и врски потпишаа договор за модернизација на две локомотиви на Македонски железници - Транспорт.

Од Кончар уверуваат дека не само што можат да работат на осигурување на трамвајот, туку и оти можат да ја снабдат целата трамвајска мрежа со електрична инсталација, и да вклучат македонски фирми во целиот проект. Од хрватската компанија велат дека во моментов, моделот на трамвајот на Кончар се наоѓа на пробно возење во Братислава, а заинтересираност за овој трамвај покажале и Букурешт, Софија како и Киев.

Договорот со Кончар за обнова за локомотивите ќе опфати пренамена на нивниот начин на работа од механички во електронски.

- Со модернизацијата, локомотивите би се прилагодиле на европските стандарди - велат од Македонски железници - Транспорт.
Инвестицијата изнесува 3,2 милиони евра и парите ќе се обезбедат со кредитот од Светска банка што е наменет за трансформација и модернизација на поранешното претпријатие Македонски железници.
Од купувањето на локомотивите, за прв пат се прави нивна модернизација.

- Оваа постапка ќе значи многу за компанијата во процесот на осовременување на домашната железница - нагласуваат од Македонски железници - Транспорт.

(С. Бл.)
Vecher


Edited by La Linea - 24-Mar-2008 at 00:07
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #1150 Posted: 11-Feb-2008 at 17:44
Za da ima Tramvaj vo Skopje, treba malku da go dosaduvame premierot barem kaj i da e da odvoi sekoja godina od budzetot po nekoj 30 miljona barem kaj i da e za edno 5-6 godini da zavrsi tramvajot ,mislam deka ako mu dosagame ke ni go izgradi posto toa mu e slaba tocka ,veruvajte ako piseme site po 5-6 mailovi vo adresa na vladata za tramvajot ke ima efekt
90 % sum siguren

"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #1151 Posted: 11-Feb-2008 at 15:51
Tramvajov vo Skopje ke se zafrsi vo 2018,,,,:(
Back to Top
gotsomekicks View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 305
  Quote gotsomekicks Quote  Post ReplyReply #1152 Posted: 11-Feb-2008 at 09:46
 LOLLOLLOLLOLLOLLOL

Јас секогаш сум бил повеќе за таа опција (трамвај/ЛРТ) отколку за метро. Метрото е супер доколку стварно има потреба, али трамвајчиња да ти пичат по Партизанска, па тоа ќе биде Drool
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #1153 Posted: 11-Feb-2008 at 00:34
Previous Или вакви лепотани Crazy ...

Edited by La Linea - 11-Feb-2008 at 00:35
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1154 Posted: 11-Feb-2008 at 00:22
Mnogu opasna LRT fotka od Madrid, sakav samo da ja spodelam Cheers

@lslcrew metro e super rabota ama mora da priznaes deka e mnogu smekerski vakvi lepotani da ni krstarat po gradov




Edited by pbanks - 11-Feb-2008 at 00:23
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1155 Posted: 02-Feb-2008 at 02:02
Originally posted by Cloverstack


Инаку кога викаш В.С.Бато, веројатно мислиш на К.Ј.Питу Smile



Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1156 Posted: 02-Feb-2008 at 02:00


Па на улицата позади скопјанка у суштина се стари згради и куќи, па и некакво лимитирано рушење доаѓа у предвид. Ама тамо у суштина главниот проблем го прават две релативно нови градби и затоа се прашував околу ДУП-от.

Инаку кога викаш В.С.Бато, веројатно мислиш на К.Ј.Питу Smile

Таму е малце проблематично зашто на средина нема доволно простор. Па би требало некое порадикално решение за да се направи, ако трасата се префрли таму.

А за кај транспортен центар и ја би сакал да видам тунел (то ест веќе од тука да почнува тунелот за ЛРТ коридорот под плоштад). Исто така и на Партизанска да почнува пред Ул. Ленинова.


Edited by Cloverstack - 02-Feb-2008 at 02:01
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1157 Posted: 02-Feb-2008 at 01:48
аха, сеа го глеав ГУПот за јавен превоз. Таа улица за која зборуваш е онаа позади блоковите карши Скопјанка (накај Мичурин)? Многу чудно решение. Стварно не гледам каде таму би се протињал LRT освен ако не се употребува некоја lslcrew методологија LOL.
У воопшто пологично ми е да проаѓа на Видое Смилевски Бато и да има станица баш под железничка станица.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1158 Posted: 02-Feb-2008 at 01:42
Го прочитав текстов прееска и за мене отвара многу повеќе прашања, одколку што дава одговори...

Инаку за трасата се слагам дека со нејзе треба да се почне затоа што (покрај тоа што е прометна) е најлесна, а на нејзе би стекнале и некакво искуство кое ќе им биде потребно за покомплицираните делови.  Ама ме буни она со народна банка... Според ГУП-от, воопшто не трба да поминува од таму, туку во продолжение на Бул. Јане Сандански да оди по Ул. Симеон Кавракиров, па зад новиот веро, па у тунел... Е сега на „Симеон К. “ ми изгледа многу проблематично со простор, па се прашувам како бил обмислен тој ДУП таму...

Во секој случај има многу да се збори на темата каде и како ќе се помине низ транспортниот центар, но да не шпекулирам со премногу непознати, ми останува да чекам повеќе инфомации.


Edited by Cloverstack - 02-Feb-2008 at 01:43
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1159 Posted: 02-Feb-2008 at 01:23
Ми се свиѓа трасата која ја зацртале како прва, реално таа е и најизводлива и послужила одлично за кршење мраз по однос на овој проект. Работата од Лисиче до Народна банка е прилично чиста така да не би требало да се плашиме дека ќе зезнат нешто. Подобро ова отколку да почнат од некој замрсен дел како центарот.

Трамвајот ќе чини 280 милиони евра


Во првата фаза од изградбата на трамвајските линии ќе се изгради линијата што го поврзува Ново Лисиче со Народна банка, во должина од 8 до 10 километри, во двата правцa

Во ревизијата на физибилити студијата се предвидуваат 45 милиони евра повеќе за изградба на депото

Сања Наумовска

Изградбата на трамвајската мрежа во Скопје ќе чини 100 милиони евра повеќе отколку што беше предвидено со изработената физибилити студија, предвидуваат германски стручњаци, кои деновиве активно работат на ревизија на документот со градскиот Сектор за сообраќај. Најголемиот дел од трошоците ќе се зголемат за изградбата на депото во Ново Лисиче, кое според пазарните цени што се актуелни во моментов во Европа, ќе чини од 45 до 50 милиони евра, а не само 5 милиони како што е пресметано во студијата. Повисоки цени се предвидуваат и за изградба на трите трамвајски линии што ќе ги поврзуваат Ѓорче Петров со Аеродром и со Ченто и Кисела Вода со Бутел.

Според новиот финансиски план, Градот Скопје ќе треба да бара 280 милиони евра наместо предвидените 180 милиони. За парите ќе се лобира во европските фондови, каде што, велат во Градот, може да се набават и до 85 проценти од потребните финансии.

„Со добро лобирање во одредени фондови, за кое имаме ветување од пријатели на Градот Скопје, можеме да го обезбедиме поголемиот дел од потребната сума. Остатокот ќе го плаќа Градот и тоа на рати и до 20 години“, вели Јован Христовски, раководител на Секторот за сообраќај.

Тој објаснува дека во новата сума што ќе се бара во фондовите на ЕУ, откако за целиот проект ќе добијат зелено светло од Советот на Скопје, има процент за „заштита“, односно повеќе пари од реално потребните, кои доколку не се искористат, можат да се вратат. Христовски информира дека барањето до фондовите ќе биде предадено веднаш по одлуката на Советот, а оттаму одговор ќе се чека во рок од 60 дена.

Во меѓувреме, Градот планира да нарача и изработка на проект за трамвајското депо, кое би се градело прво доколку се обезбедат парите. По депото, во првата фаза од изградбата на трамвајските линии ќе се изгради линијата која го поврзува Ново Лисиче со Народна банка, во должина од 8 до 10 километри, во двата правци. Дел од трасите на сите три линии, особено во центарот на градот, се преклопуваат.

Во новиот финансиски план не влегува четвртата трамвајска линија, која според градските власти ќе чини колку целиот проект, а предвидува заобиколување на Скопје со прстен од железница преку искористување на постојната железничка пруга низ градот и доизградба на оние делови каде што ја нема. Градските власти планираат со овој проект да ја запознаат и Владата, со оглед на тоа дека треба да се искористи веќе постојната стара железничка мрежа низ Скопје. Градот сака заедно со Владата и да аплицира во фондовите за обезбедување финансии.



Извор: Утрински весник
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #1160 Posted: 01-Feb-2008 at 12:00
Originally posted by Cloverstack

Епа еве гледам навалија инвеститори, само чекаат да се објави тендер...

И гледам пак се вратил тој муабетот дека у 1997 некој као умирал од желба да ни изгради надземно метро, ама нашиве шупаци не давале па не давале... мислам стварно...

Мислам да бидеме малку реални и да не летаме во облаци... За нас во догледна иднина и ЛРТ е еден огромен залак кој стои под знак прашалник, а камо ли метро... Плус тоа рачунајте дека на метро станиците му се поодалечени една од друга, така да и кога би се градело, не би биле само поволности од него.


Tokmu taka klover, bas i jas sakav da go spomenam toa...i baska vo sekoj golem grad kade sto ima metro mreza ima i LRT....barem jas dosega nemam slusnato eden grad da ima samo metro...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5657585960>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.461 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.