![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5657585960 69> |
Author | |
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Тунел Витинја - 1125 м, тунелот се состои од две цевтки, секоја со по 3 ленти во насока:
![]() Јужниот влез во тунелот Витинја: ![]() Северниот влез во тунелот Витинја: ![]() Тунелот Ечемишка - 820 м: ![]() Виадукт Бебреш, изграден во 1985 година е долг 720 метри, а највисокиот столб е поголем (засега) од било која зграда во Вугарија, односно 120 метри: ![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 14-Nov-2010 at 13:37 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Решив да ви го претставам најинтересниот и величевствен дел од А2 АМ Хемус (Софија-Варна). Најсложниот дел од овој патен правец е отсекот Софија-Јабланица, кој е веќе изграден и се состои во две етапи: 1) во времето на комунизмот и 2) пост-комунистичко време. Сложноста на трасата е диктирана од преминувањето на Стара Планина, која е еден од трите големи планински масиви во земјата (заедно со Родопите и Пирин).
1) Етапа 1: Софија-Правец. Работата на делницата Софија-Варна започнува токму од страната на Софија и продолжува на исток. Интересен факт е дека овој автопат се гради во 80тите години на 20 век, кога земјата (како и целиот Источен блок) се соочува со голема економска криза. Една од претпоставените причини за продолжување на градбата на оваа сложна делница е фактот што тогашниот комунистички лидер на земјата-Тодор Живков е родум од Правец, град кој тој сака да го поврзе со столицата и од кој сака да направи врвен ИТ центар. Целосната делница Софија-Правец е пуштена пред падот на комунизмот, но конкретна година не сретнав и покрај моите напори. Етапа 2: Правец-Јабланица е започната во далечната 1984 година, но поради кризата на комунизмот истата е запрена. Оваа делница се пушта во употреба дури во 1999 година, односно по 15 години (нередовна и прекината) изградба. Го вклучува тунелот Павешки ханове и неколку големи виадукти. Крај Јабланица втопатот во насока Варна завршува, за да започне повторно во околината на Шумен. Јабланица е избраната приоритетна точка на завршување, затоа што непосредно пред неа се дели и патот за градот Ботевград и цела северо-западна Бугарија, односно градовите Мездра, Монтана, Враца, Видин и Дунав Мост 2. Веднаш пак по Јабланица се разделува патот за градовите Плевен и Русе. Целта на АМ Хемус во овој дел е не само поврзување на Софија со Варна (вкл. и со Вел. Трново и Шумен), но и со Видин на едната и Плевен и Русе на другата страна. Да не должам многу, најдов материали да ви ги претставам најголемите и најважни клучки, виадукти и тунели на овој одсек (Софија-Јабланица). Започнуваме по редослед од Софија кон Варна: ![]() Вијадукт Елешница: ![]() ![]() ![]() Од Елешница кон Жерково: ![]() Патен јазол Жерково: ![]() Од Жерково кон Витинја, веќе навлегуваме во Стара Планина: ![]() Edited by Andrej_LJ - 14-Nov-2010 at 13:36 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
Samo se seguvav, Andrej, potpolno go delam tvoeto mislenje. Povtorno gi procitav tvoite postovi i zabelezav deka bugarskite firmi dobile golem del od kolacot. Dali se tie navistina dobri ili imalo doza na protekcionizam pri dodeluvanje na tenderite? |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Не е точно така, секоја земја си определува свои приоритети и рокови на изградба. Да речеме Словенија, Чешка, Унгарија и Хрватска си изградија автопати без голема помош на ЕУ, што не е случај со Грција, Романија, Полска, Бугарија, кои основно градат од ЕУ. Сега ние со Србија и другите сме во друга категорија воопшто. Пред се сме далеку од влегување во ЕУ, а тоа само по себе не носи ништо доколу државата нема способност да изготви проект, отуѓи земјиште и спроведе јасен, транспарентен и фер тендер. Токму Македонија и Србија ако си дозволат да ја чекаат Европа да дојде и ги направи делниците, ќе минат уште минимум 10 години до почетокот на градбата и 15 до пуштањето во употреба на тешките делници. До тогаш сите соседи ќе имаат супер мрежи, само ние ќе бидеме изолирани (иако сметам дека нема потреба да се грижиме толку за К8 против Вие Игнација или К10 против К4, затоа што коридорите се планирани доволно далеку еден од друг и поврзуваат градови и центри кои генерираат доволно сообраќај за автопати по целите делници). Затоа не смееме да се ослонуваме на ЕУ неповратните средства и на поволното задолжување треба да се гледа како на исплатлива инвестиција, која има огромна улога во подобрувањето на животот и економскиот просперитет во земјата. Романија колку што знам се занимава со автопатот Трансилванија (некаде прочитав дека тоа е моментално најдолгиот автопат во изградба во Европа, но мислам дека се гради на етапи), потоа го градат рингот на Констанца, нешто околу ринговите на Букурешт, Сибиу, Тимшоара и Арад, но за земја како Романија, крајно недоволно... Ќе прегледам деновиве па ќе те информирам подетално. Најавуваат многу амбициозна програма за 2011, кога планираат многу тендери. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
Znaci, naravoucenie e, nisto ne gradi dodeka ne vlezes vo EU.... Dali imate nekoi informacii kakva e sostojbata vo Romanija? BEv tamu pred 4 godini, sostojbata so patista im bese katastrofalna! |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Напоменав, дека се планира изградба на патниот правец Софија-Калотина (Калотина се вика граничниот премин на БГ-СРБ граница) до 2014 година. Тоа го договорија Борисов и Тадич при една скорешна средба. Сепак за гастарбајтерите (како турски, така и бугарски) главниот пат кон Европа е преку Ниш, не преку Романија. Инаку веќе постои 2x2 пат на дел од патот Софија-Калотина и тоа на делницата Софија-Сливница. Разбирливо е дека Бугарија пред се ќе сака да се поврзе со своите ЕУ соседи (иако на пример делницата Софија-Русе-Букурешт засега не се зема сериозно во предвид), па потоа со Србија, која има поголема економска и геостратешка позиција од Македонија и на крајот (до 2020) се планира и изградба на автопат кон Ќустендил и Македонија. За да стојат работите вака неповолно за нас, допринесува и фактот што по текот на патот Перник-Ќустендил има само два релативно мали градови со опадната економска моќ (Радомир и Ќустендил), доколку имаше некој поголем и поважен бугарски град, сепак мислам дека автопат би се изградил побрзо. Еве како изгледа делницата Софија-Сливница (од ГЗ). Се гледа дека овој пат не генерира постојан, туку сезонски сообраќај во летните месеци: ![]() ![]() ![]() Инаку има разлика во парите од ЕУ за Србија и Бугарија. Србија црпи пари од ЕБОР (Европска Банка за Обнова и Развој), кои се кредити и мора да се вратат. Во Бугарија, средствата доаѓаат од фондовите на ЕУ за подеднаков регионален развој и средствата се неповратни. Edited by Andrej_LJ - 08-Nov-2010 at 18:17 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
Интересно е дека не се планира патниот првец од Софија до Бугарско-српската граница со идеја поврѕување преку Ниш со коридорот 10. Дали е тоа стратешко ѕаобиколување на Србија а со тоа и на Македонија? Пред-градените работи иначе не е лесно да се изведат, пример е Србија каде исто така им се ветени некои пари од ЕУ фондовите, но тие не можат да ја реализираат експропријацијата и изработката на идејни и главни проекти. Така да тие пари им стојат. Затоа уште еднаш честитки до Бојко. Иако милам дека ЕУ фондовите не се неповратни, и тие треба да се вракаат но со поволен грејс период и камата. |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Токму со фактот дека среде криза се градат автопати, Бојко Борисов се фали на сите страни (за разлика од пред-кризната Влада на БСП, која во години на буџетски излишоци не градеше ништо). Ова го кажувам без да фаќам страни. Инаку колку што знам Бугарија освен за Хемус (во иднина), не се задолжува за овие патишта што моментално се градат. Главницата од средствата се сливаат од ЕУ фондовите Регионално развитие, Оперативна програма Транспорт и др. Државата дава пред се пари за пред-градежните работи: изработка на проект, расчистување и откупување на имотите долж трасата, археологија, преместување на друга државна инфраструктура... Значи за воопшто да кандидираш за ЕУ фонд, треба готов целосен проект и комплетно чиста траса. Државата исто така ко-финансира мал дел од проектот, но главно средствата се на ЕУ и практично не генерира никаква задолженост. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
Odlicna reportaza. Me iznenaduva inteneiztetot na infrastrukturna gradba vo Bugarija. I toa vo srede globalna kriza. Me potsetuva na Hrvatska pred 10 godini. Mene i profesionalno me interesira finansiranjeto na tie proekti. Dali tie ke ja frlat Bugarija vo golema finasiska zavisnost? Gledam deka glavno se koristat evropskite fondovi no i tie sredstva ne se za dzabe.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Се наоѓа непосредно западно од Перник. Тука се сечат главниот пат Софија-Скопје и се влева АМ Струма, која ќе продолжува во АМ Лјулин. Иако никој незнае точно за каков точно јазол се работи, јас претпоставувам дека главниот пат Софија-Скопје, како и пругата Софија-Ќустендил ќе поминувааат на сегашното ниво (нулто), над нив би бил кружниот тел за менување на насоките и на третот најгорно е големиот мост, по кој ќе тече главниот сообраќај Софија-Солун, односно АМ Струма ќе се влева во АМ Лјулин: ![]() Edited by Andrej_LJ - 08-Nov-2010 at 17:16 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=E871&daddr=42.602514,23.124926&hl=en&geocode=FUMKigIdRtxgAQ%3B&mra=mift&mrsp=1&sz=15&sll=42.603673,23.129053&sspn=0.022522,0.038581&ie=UTF8&t=h&z=15 |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Потоа трасата минува низ многу убави предели, скоро како низ некоја од Алпските земји. Мислам дека токму заради сложноста на авопатот и убавиот предел, ова ќе биде една кратка но спектакуларна делница:
![]() ![]() ![]() Првиот и вториот тунел: ![]() ![]() Положување на изолација: ![]() Пред Софија и самото вкрстување со Софискиот Обиколен Пат: ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Понатаму по АМ Лјулин кон Софија...Следува еден вкопан дел на автопатот, виадукт, како и третиот тунел по трасата, на кој заради далековод работата беше одложена и сега наваксуваат за да го спазат рокот. Всушност делот околу Перник е во најназадна фаза и има уште многу работа:
![]() ![]() ![]() ![]() Третиот тунел: ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Не можам да се орјентирам на ГЗ, каде поточно е овој јазол на сликите? |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
А5 АМ ЛЈУЛИН (СОФИЈА-ПЕРНИК/ДАСКАЛОВО). А5 е најкраткиот автопат во Бугарија-19км, при што од непознати причини е издвоен од АМ Струма, чие логично продолжение е. Автопатот треба да биде готов до 31 декември 2010 година, додека завршните работи и неговото целосно пуштање во употреба е планирано за околу 6 месеци, или во периодот април-мај 2011. Трасата минува низ многу тежок терен, што налага изградба на бројни виадукти, мостови, тунели, премини за животни итн. Самиот факт дека се сече со Софискиот обиколен пат и со главниот пат Софија-Перник-Кјустендил, налага изградба на два големи и комплицирани патни јазли, односно ПЈ Даскалово и ПЈ Лјулин.
Патниот јазол Даскалово (околу Перник), кој е делумно пуштен за сообраќај, кон крајот на октомври 2010 година (целата прекрасна репортажа е од ССЦ, на членот FloatingShift, кој секогаш прави извондредно информативни и убави репортажи: Погледнато од завршетокот на Струма: ![]() ![]() Даскалово, со индустрискиот град Перник во позадината: ![]() ![]() ![]() Поглед на Даскалово, од Перник кон Струма: ![]() Edited by Andrej_LJ - 08-Nov-2010 at 16:57 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
A2 ХЕМУС: СОФИЈА-ВАРНА via ВЕЛИКО ТРНОВО И ШУМЕН: Должината на овој автопат е 433 киометри, а досега се изградени околу 151 од нив (или околу 1/3 од целата должина, но мора да се каже дека најтешкиот дел, односно преминот преку Стара Планина е завршен). Слика од ССЦ, во делот каде Хемус поминува низ Стара Планина низ бројни виадукти и тунели:
![]() Овој автопат е засега единствен кој води до цела Северна Бугарија, каде се наоѓаат голем број на важни и значајни градови (Плевен, Ловеч, Габрово, Велико Трново, Горна Орјаховица, Русе, Шумен, Варна, Добрич...) и е од огромно значење за развојот на овие региони. Овој пат не е вклучен во пан-европаската мрежа на автопати и затоа наоѓање на финансирање од страна на ЕУ фондовите е доста проблематично, иако делницата на Хемус се препокрива со неколку Е-рути: -Е-70 (Варна-Шумен) -Е-772 (Шумен-Јабланица) -Е-83 (Јабланица-Софија) Ставот на владата е дека овој автопат нема да се дава под концесија, туку ќе се направат напори да се обезбеди делумно финансирање од страна на ЕУ, откако би им се посочила вистинската вредност на Хемус, а останатиот дел би бил обезбеден преку задолжувања. За жал поради отсуство на политичка волја, како и застрашувачки големата должина од околу 300 километри кои предстои да се изградат, засега оваа делница беше ставена на втор план пред АМ Тракија, Струма и Марица. Министерот Росен Плевнелиев најави дека следната година ќе се започне со изградбата на две мали делници, на двете страни на Хемус и тоа помеѓу Софија и село Јана/Горни Богров (на запад) и Шумен - Белокопитово (на исток). ДЕЛНИЦА 1 (СОП (Софиски окбиколен пат)-с. Јана/Горни Богров) во должина од околу 7-8 км. Мала делница на Хемус, на влезот во Софија, која е останата на ниво на булевар и минува низ неколку предградија. Токму на оваа делница има најголем сообраќаен интензитет и често има огромни колони, особено за време на викендите и празниците. Еве како изгледа тоа во типичен викенд: Кон Софија: ![]() кон Хемус: ![]() Сегашниот почеток на АМ Хемус од Софија кон Варна: ![]() Самата делница не е долга, но бидејќи поминува покрај населени места, како и фактот дека има бројни супермаркети (меѓу кои главен проблем е баш Џамбо), езера и каменоломи, принудува комплексно решавање на овој проблем, со множество ескади и премини. Еве како би изгледала делницата по нејзиното завршување: ![]() ДЕЛНИЦА 2 (ШУМЕН исток-БЕЛОКОПИТОВО) е долга околу 12 (337+302 до км 349+500 (12,298км.)) километри и е своевиден обиколен пат на Шумен. Сообраќајот околу Шумен е доста густ затоа што токму кај Белокопитово се вкрстуваат главните патишта Софија-Варна и Русе-Варна. ![]() Инаку сега вака завршува АМ Хемус, во делницата Варна-Шумен, кон Софија: ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 08-Nov-2010 at 16:32 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
Малце апдеjт и по работата на Дунав Мост 2, помегу Бугариjа и Романиjа при Видин.
Assembly of segments for the super structure of the Bridge at Pier PB8(PB e последниот столб во неплавателниот дел на реката) Assembly of supporting jacks for the super structure of the Bridge at Pier PB8 Concreting of the first segment of the Bridge deck Stage of the shuttering of pylons at Pier PB9 Stage of the execution of the pylons for the super structure of the Bridge at Pier PB9 Stage of the execution of the pylons for the super structure of the Bridge at Pier PB9 Stage of the concreting of a pylon at Pier PB9 Assembly of a Bridge crane for the mounting of the impact vessel protections at Pier PB11 Concreting of the last pile cap of the Bridge at Pier PB 12 Concreting of the last stage of the pile at Pier PB10 View of the new railway infrastructure in the area of the Freight station Part of the newly-built Passenger station Vidin. извор: http://www.danubebridge2.com/ |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5657585960 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |