build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5758596061 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1161 Posted: 06-Jul-2012 at 14:17
Глупостиве ги прашувам оти правам нов целосен систем за патната сигнализација во Македонија.
Инаку кој е државниот код на Косово: КС или РКС?
Регионалните патишта се обележуваат со RXXX бројка, во жолто квадратче со црни букви, а магистралните со МX на темно плава основа нели?
Е сега дали има цртичка помеѓу буквата и бројот на патот? Нпр. кое е правилно: R100 или R-100 / M1 или M-1? На различни извори и мапи различно се обележани. Инаку на А и Е патиштата нема - помеѓу.


Edited by Andrej_LJ - 06-Jul-2012 at 14:18
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #1162 Posted: 06-Jul-2012 at 13:36
Најлогично е да биде под а). Мислам дека на сликите кои ја прикажуваат еколошката студија (веројатно ги има некаде во нишкава) може да се забележи истово.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1163 Posted: 06-Jul-2012 at 13:30
Знае ли некој (или барем како претпоставка), од каде е планирано да започнува автопатот Миладиновци-Штип. Прашањето поточно гласи каде точно треба да биде клучката кај Миладиновци:
а) постоечката клучка кај ОКТА ќе се направи со 4 краци
б) јужно од сегашната клучка, помеѓу Аеродромот и ОКТА
в) северно од сегашната клучка, помеѓу ОКТА и Куманово

Одговорете дури и ако имате само претпоставки Smile


Edited by Andrej_LJ - 06-Jul-2012 at 13:30
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #1164 Posted: 17-Jun-2012 at 22:21
хахаха, кај сака да е патот ако има минимална наклонетост од 1,-1,5% да бега водата, добар горен строј добра набиеност и дебел и квалитетен асфалт со сите попатни елементи како канавки да се нови чисти испусти и се.......значи главниот проблем е сепак водата и редовно одржување патот ке трае 30 години.....јас се обложуам па макар и секоа ден да врне,......а тој така шо пише е искомлексиран
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1165 Posted: 05-Jun-2012 at 23:26
Објавив една од сликиве на фб, и сосема очекувано каков одговор добив:

Ако бараш ваков пат, да не ти сликам патишта во АНКАРА, ИСТАНБУЛ. А сум видел бетер и во РИМ , МИЛАНО, ВЕНЕЦИЈА... во шума нз што очекуваш. Џабе си се црниш самиот себе!

Тоа е реалноста кај нас, затоа нема чудење што добар дел од народот е задоволен со се.
23ka.wordpress.com
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1166 Posted: 05-Jun-2012 at 22:43
Локалниот пат за с:Црнилишта,Прилепско.поголема катастрофа во живот не сум видел.Луѓето се гревови божји



By gjokomkd at 2012-06-05

By gjokomkd at 2012-06-05

By gjokomkd at 2012-06-05
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #1167 Posted: 01-Jun-2012 at 07:49
неофицијално патниот правец висорамнина Витачево-месност Мушов Гроб....во должина од 16км, од горните слики ке престане да се гради......демек фирмата која го добила тендерот......незнамкоја е н.з. од Штип или Кочани е......е во ликвидација и тендерот е пропаднат.......патот се асфалтира само 4км прв слој.......сега др=авата пак ке распишува тендер и ова лето пак ке е загубено...бтв подизведувач е Пелагонија и многу лошо го изведуваше патот.......
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1168 Posted: 30-May-2012 at 17:53
Го имав видено за Србија Пат пред 4-5 месеци, а тие сигурно го украле од друго место. Ама држи вода! Како што држат вода дупките по магистралните патишта!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #1169 Posted: 30-May-2012 at 13:54
Како сликава држи вода, тоа е чудо невидено.
 
Eeek
 



Edited by Dexter26 - 30-May-2012 at 13:55
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1170 Posted: 19-May-2012 at 20:30
Еве некои дефиниции од законот за јавни патишта:

Член 4

Одделни изрази употребени во овој закон го имаат следново значење:


1. „Пат” е сообраќаен објект на кој се врши сообраќај;


2. „Јавен пат” е пат кој е определен како јавен пат и може да биде државен или општински;


3. „Државен пат” е јавен пат категоризиран како автопат, експресен пат, магистрален и регионален пат од прва и втора категорија;


4. „Автопат” е јавен пат специјално проектиран и изграден за сообраќај на моторни возила, означен со пропишан сообраќаен знак, со физички раздвоени коловози по насоки, кој има најмалку две сообраќајни ленти и по една лента за принудно застанување во секоја насока, со раскрсници вон ниво, без вкрстување со друг пат, железничка пруга или со пешачка патека, на кој сообраќајот може да се вклучи, односно исклучи само на одредени места и посебно изградени приклучоци на јавните патишта на соодветна коловозна лента на автопат и кој е заштитен од пристап надвор од овие површини и има места за одмор на патници и сервиси за возила;


5. „Експресен пат” е јавен пат кој е специјално изграден и наменет исклучиво за сообраќај на моторни возила, означен со пропишан сообраќаен знак, со најмалку по една лента за секоја насока и лента за застанување, на кој сообраќајот може да се вклучи, односно исклучи само на одредени и посебно изградени приклучоци и кој е заштитен од пристап надвор од овие површини;


6. „Меѓународен пат” е јавен пат кој со меѓународен договор или спогодба што ги ратификувала Република Македонија е распореден во мрежата на меѓународни патишта;


7. „Магистрален пат” е јавен пат кој поврзува поважни региони на државата и кој се надоврзува на соодветните патишта на соседните држави;


8. „Регионален пат од прва категорија” е јавен пат кој поврзува подрачја на две или повеќе општини во државата и е од посебно значење за државата;


9. „Регионален пат од втора категорија” е јавен пат со функција на општински пат, а кој поради значењето за државата е категоризиран како државен пат;


10. „Општински пат” е јавен пат кој поврзува населени места на општината и е од значење за сообраќајот во општината;


11. „Земјен пат” е пат без изградена коловозна конструкција;


12. “Макадамски пат” е пат со изградена коловозна конструкција без асфалтирана или бетонирана засторна површина;


13. „Коловоз” е дел од површината на патот наменет првенствено за сообраќај на моторни возила, кој е составен од една или повеќе сообраќајни ленти;

 

14. „Труп на пат” е конструктивен елемент што го сочинуваат горниот и долниот строј на патот, вклучувајќи го и земјиштето на кое е изграден;


15. „Патен појас” е просторот од двете страни на трупот на патот кој се протега најмалку еден метар сметано од крајниот раб на напречниот пресек на патот;


16. „Воздушен простор” е заштитен простор од минимум седум метри над највисоката точка на коловозот или на патниот објект, а кој се протега над целата воздушна заштитена зона;


17. “Заштитен појас“ е земјен појас од двете страни на патниот појас во кој не можат да се градат објекти, освен објекти кои се во функција на патот;


17-a. “Објекти во функција на патот“ се објекти кои служат за потребите на возилата и патниците учесници во сообраќајот;”


18. „Непречен пресек на пат“ е нормален пресек на подолжната оска на патот во кој се вклучени коловозот, банкини, разделен појас, косини, риголи, одводни канали, патна опрема и објекти за заштита на животната средина;


19. „Крстосница” е површина на која се вкрстосуваат или соединуваат два или повеќе јавни патишта;


20. „Улица” е сообраќајница во населено место наменета за сообраќај на возила која може да биде сочинета од коловоз, тротоари, велосипедски патеки и разделни острова;


21. „Јавно паркиралиште” е посебно уреден и обележан простор наменет за паркирање на определен вид возила. Јавните паркиралишта можат да бидат надвор од површините опфатени со патиштата и улиците или на самите патишта и улици;


22. „Магистрална улица” е сообраќајница во населено место која поминува низ поголемиот дел од населеното место и се поврзува со магистрален или регионален пат;


23. „Собирна улица”е сообраќајница во населено место која го собира сообраќајот од сервисни, станбени и локални улици и се поврзува со магистрална улица или општински пат;


24. „Сервисна улица” е сообраќајница во населено место која ги поврзува собирните улици со станбените и локалните улици;


25. „Станбена улица” е сообраќајница во населено место која ги поврзува станбените и деловните објекти со собирната и сервисната улица;


26. „Патарина“ е наплата на одреден надоместок за возило кое поминува растојание меѓу две точки на патната инфраструктура во зависност од поминатото растојание и видот на возилото;


27. „Надоместок за употреба на пат (патна такса)“ е наплата на одреден износ кој на соодветно возило му дава право за одреден период да ја користи патната инфраструктура;


28. „Објекти на јавен пат“ се мостови, подвозници, надвозници, пропусти, тунели, галерии, потпорни конструкции, подземни и надземни премини, објекти за наплата на патарина и слично и


29. „Пристапен пат“ е дел од јавниот пат со кој јавниот пат се надоврзува до објектите на тој пат.
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #1171 Posted: 25-Apr-2012 at 23:46
инаку патот е правен за рудникот Ржаново........во 70тите......и истиот е конструиран за да издржи тежина од 100 тона........ивичниците се големи(длабоки 70см)......но поради неоджавање и стоење на водата на асфалтот се расипа скроз.......инаку патот го кроистат најмногу ЈП мак Шуми, Кожувчанка Фени и Горска Вода.......
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #1172 Posted: 25-Apr-2012 at 23:40































сликите погоре се од патниот правец Кавадарци-мрежичко-мајден

проектот е реконструкција на крак витачево-мушов гроб должина 16,1 КМ

вредност 14 Милиони
алпине бау заедно со Пелагонија......

шифрата на патот не ја знам ама тука каде што завржува на последната.....се врзува на делницата Демир Капија-Мајден-Витолиште-Старавина-биТола кој е граден во текот на бачканските војни и во СХС.......
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1173 Posted: 25-Apr-2012 at 20:43
Originally posted by elnino


незнаев точно како да закачам слики........се помачив искрено ама неможев.....

Не е тешко
Ѕирни овде:
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=181

Со оглед дека веќе си ставил некои слики на photobucket, сега се што треба да направиш е да го копираш кодот кај IMG code (По дифолт подесување се појавува кога лебдиш врз некоја слика и се копира автоматски кога ќе кликнеш во полето. Потоа едноставно го пастираш овде).

Еве една од твојот албум:


Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #1174 Posted: 25-Apr-2012 at 17:00
http://s1056.photobucket.com/albums/t379/elnino83/


незнаев точно како да закачам слики........се помачив искрено ама неможев.....

ова е патот кој е под реконструкција


дел од Кавадарци-Мрежичко-Мајден

крак витачево-мушов гроб 16,1км

вредност 14Милиони

алпин бау, подизведувач Пелагонија

рок до ноември 2012

Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #1175 Posted: 23-Apr-2012 at 11:17
neznam toa nie samo vgraduvavme asfalt kako podizveduvac na Rudokop od Kavadarci  
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #1176 Posted: 20-Apr-2012 at 19:20
добро за рекордите......а што нема скоро никаква канавка, има ама длабока е само 10см........за тоа изведувачот ли е...или тие шо го ставаа горниот строј до асфалт:?  и друго прашање оти само до ритчето е асфалтирано а не до самото село?...Roll%20eyes
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #1177 Posted: 12-Apr-2012 at 08:21
Истотака како подизведувачи на Алпине рабтевме и на Пробиштип-Кратово



Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #1178 Posted: 12-Apr-2012 at 08:20
Го реконструиравме и патот Злетово-брана Кнежево во 2010 г.


треба да имам уште слики но неможам да ги најдам
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #1179 Posted: 12-Apr-2012 at 08:12
Ова е октомври/ноември 2010 го асфалтиравме патот Виница - Берово делница Обозна-Митрашинци како подизевдувачи на Алпине бау







Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #1180 Posted: 12-Apr-2012 at 08:08
Ова е од 2010 г. го асфалтиравме патот до с.Горниково (Кавадаречко) тогаш го бевме поставиле и рекордот 385 т. асфалт дневно.. но набргу го срушивме тој рекорд и поставивме нов на 460 т. па и тој го срушивме и поставивме нов рекорд 530 т.













Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5758596061 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.539 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.