build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5758596061 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #1161 Posted: 22-Oct-2010 at 13:21






Уште малку слики на тема висина на автобусиве...

Извор
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #1162 Posted: 22-Oct-2010 at 12:59
Ауууууууу, aј сега ова....

На втор кат не може со високи штикли!



Горната платформа ќе биде висока само 1,70 метри. Качувањето на него ќе биде грбечки

Снежана Калабакова


Жените со високи потпетици и мажите што пораснале над 1,70 метри не ќе можат да се возат на горниот кат од двокатните автобуси, бидејќи тој има висина од само 1,60 метри. Тоа значи дека повисоките луѓе не треба да се радуваат на доаѓањето на двокатните автобуси од кинеската компанија „Јутонг“.

Тие ќе мора однапред да си ја избришат фантазијата дека ќе се возат на високата платформа, бидејќи за такво нешто ќе треба грбечки да влегуваат, а мешечки да излегуваат. Кој ќе може тогаш да го користи вториот кат од автобусите и зошто воопшто имаше потреба од него ако неговата употреба е ограничена само на одреден број луѓе. За кого се наменети автобусите, за џуџиња?

За министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески, кој завчера се врати од Женгжоу, Кина, каде што отиде да го види прототипот на вонсерискиот двокатен автобус со ретродизајн, висината не претставува проблем. Како што рече, патниците нема да стојат на горниот кат од автобусите, оти тој е наменет само за седење за да не се наруши стабилноста на возилото.

И во Лондон, каде што има најмногу двокатни автобуси, не смее да се стои на втората платформа, туку само да се седи, но тамошните автобуси се повисоки. Висината на втората платформа е 190 сантиметри. Сосема доволно еден натпросечно висок човек да оди меѓу седиштата.

Министерот го бендиса автобусот откако ја виде првичната верзија и направи сефте возење со прототипот во кругот на кинеската фабрика задолжена да произведе 202 автобуса. Ниту вчера не рече дека автобусите имаат мана, иако му беше поставено прашање што мисли за малата висина на горниот кат од само 160 сантиметри.

„Граѓаните прво треба да ги видат автобусите, а потоа да коментираат. Горниот кат ќе биде 1,70 метри, не 1,60 и патниците што ќе се возат ќе можат само да седат, бидејќи ако стојат, автобусот нема да биде стабилен. Долниот кат е повисок, има 1,90 метри и тој е за стоење. Автобусите ги исполнуваат сите ЕУ-стандарди“, објасни вчера Јанакиески.

Тој додаде дека новите кинески автобуси поради висината, нема да имаат проблем со поминувањето по сообраќајниците каде што има надвозници. Единствен проблем, како што кажа, е постојката во ГТЦ, но за да не влегуваат возилата таму, ќе биде сменета местоположбата само на таа постојка.

Првиот прототип на двокатен автобус, карактеристичен за автобусите што возеле по скопските улици во 50-тите години, има вкупно 60 седишта и 20 места за стоење. На горниот кат има 39 столчиња.

Зделката со „Јутонг“ ќе ја чини Македонија приближно 40 милиони евра. Главното прашање е колку ќе биде исплатлива инвестицијата ако половина скопјани нема да можат да се возат во новите двокатни автобуси.




Извор
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #1163 Posted: 22-Oct-2010 at 07:47
Originally posted by alexgizh

Можеби нема да се кршат од надвор, ама сигурно знам дека ќе се кршат од внатре... треба да се најде модус за бесни групи средношколци, инаку џабе!


Зар нема да има CCTV во Автобусите? Question
Мислам дека во Македонија ваква инвестиција би била доста исплатлива, плус безбедноста на патниците од разбоници, плус заштита од одредени средношколци или деликвенти од друга возраст.
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #1164 Posted: 22-Oct-2010 at 00:33
Ми се допагаат автобусиве све на се , со сите + и - страни што ги наброивте сите. Али сепак ке видеме како ке се показат во пракса па ке дадеме финална оценка. Ми се допага што ги прави навистина јака компанија на азискиот пазар и како што видиовме има доволно искуство во производството на двокатни автобуси. ЛАБЕЛИРАЊЕТО дека е Кинеска компанија и тоа по деФАулт треба да значи ШИТ производ, воопшто не се слагам.   

Во Скопје се смини сликата и граганите со воодушевија од ново-старите автобуси од Европа. А па не сите овие кога ке пристигнат!! Ке се смени духот и впечатокот за Скопје , Скопјани и туристите. сигурен сум дека ке бидат срекни што железните крнтии мозе да ги стопиме во железара и да напраиме нови постројки во цело СК )) ТАКА КЕ ОСТАНАТ ДА ЖИВЕАТ ВО СКОПЈЕВО НАШЕ )))

+ Ке бидиме ЈУНИК во цела европа со овој модел ретро автобус )))
- И тој стварно е дел од минатото на Скопје што држи вода и никој немозе да рече еј ги копирате сеа Англичаните ))

- Пресрекен што нема да ги гледам ОЏАЦИТЕ СМОГ во Скопје ,,,со ова сигурен сум дека ке се подобри драстично загадување врз околината.


Се на СЕ .

СЕ купија и двокатни и едноподни , ке дојдат, ке се качиме , ке се возиме , ке се симнеме и ке написеме секој шо како искуства , импресии.))




Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #1165 Posted: 21-Oct-2010 at 23:05
Можеби нема да се кршат од надвор, ама сигурно знам дека ќе се кршат од внатре... треба да се најде модус за бесни групи средношколци, инаку џабе!
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1166 Posted: 21-Oct-2010 at 21:30
последнава вест е далеку неозбилна и личи на правдање од далеку за грешката, и навистина смешно ми е да читам како ќе немале деформации и кварови автобусиве, а ќе се превртувале на страна и покрив, па да му се невиди, компири сигурно нема да возат внатре, шо ми е гајле што се скршел автобусот, ако настрадаат луѓе!
и ако знаат барем малку физика луѓево, сите возила се намерно направени да „се кршат“ за полесно да ја апсорбираат енергијата од ударот, ако беше за тоа тенкови ќе возевме...

и што е со тапењето на мозок дека имало пристап за инвалиди? таков пристап има секој автобус во светов уште од многу одамна и тоа не е изговор за било каков двокатен автобус

и уште еден доказ дека не ни ги бива медиумите, викаат дека имало 80 седишта, од кои 39 биле горе, абе ајде, веќе ни е познато дека од неколку причини има помалку седишта на долниот спрат, а за да добиеме 80, на 39 треба да додадеме 41 седиште!
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #1167 Posted: 20-Oct-2010 at 09:13
тие троосовински автобуси се најцесто приградски ама има и градски кои освен седење имаат и многу повеке места за стоење одколку овие двокатните. па овие сега сто возат низ скопје санос с200 зглобните собиираат 200 патници седење + стоење.
за моделите што собираат 69 патници се следните: setra s319 nf, ul; neoplan euroliner n318 ul; mercedes O550 integro L.....
Back to Top
leonid23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 30-Nov-2009
Location: Strumitza
Online Status: Offline
Posts: 579
  Quote leonid23 Quote  Post ReplyReply #1168 Posted: 20-Oct-2010 at 01:17
ПРОМОВИРАН ПРОТОТИПОТ НА КИНЕСКИТЕ ВОЗИЛА ЗА СКОПЈЕ

Двокатните автобуси нема да се кршат

Според светските стандарди во производство на првиот двокатен автобус, во случај на сообраќајки, новите градски возила ќе имаат само надворешни деформации, а нема да можат целосно да се искршат


Првиот двокатен автобус за Скопје е готов. Прототипот на новите градски возила вчера официјално беше промовиран во кинескиот град Женгжоу. Паркиран на црвен тепих пред фабриката "Јутонг", спакуван со црвена панделка, автобусот беше изложен на тест пред македонската делегација од Министерството за транспорт и врски, експерти од Машинскиот факултет во Скопје и претставници од Јавното сообраќајно претпријатие.
Според првата варијанта на изложеното возило, која ќе се поправа уште неколкупати пред да се заврши комплетно, двокатните градски автобуси нема да може да се кршат. Тоа значи дека, во случај на сообраќајни несреќи, при удар на автобусот со предниот дел, превртување на покрив или, пак, паѓање на една страна, ќе има само надворешни деформации на возилата, и тие нема да можат целосно да се уништат.
Дизајнот на двокатните возила ќе биде ист како на скопските автобуси од '50-тите и '60-тите години. Ќе имаат по 80 седишта, од кои 39 ќе бидат на вториот кат, а останатите на првиот. Можност за стоење на патниците ќе има само на првиот кат.
Новина во превозот ќе биде и автоматската рачка за инвалидски и детски колички, која досега ја немало во нашите градски автобуси, а е по терк на европските и на светски јавни возила.
Прв во возилото вчера се повози министерот Миле Јанакиевски, заедно со производителите и со присутните македонски медиуми.
"Многу сум задоволен од дизајнот на автобусот, како и од презентираните технички карактеристики. Во март вакво возило ќе ни биде испратено на проба во Скопје, па откако ќе се обезбедат сите документи за производство на автобусите, ќе почнат да се прават и другите. Според договорот, првите 68 автобуси ќе стигнат во ноември следната година, во 2012 уште 68, а останатите 66 во 2013 година", изјави Јанакиески.
Кинеската фирма "Јутонг" во март годинава беше избрана да произведе 202 двокатни автобуса. Сите возила чинат околу 40 милиони евра и се наменети за јавниот превоз во Скопје.Само еден од нив ќе му биде подарен на Охрид за панорамско разгледување на градот.

http://www.vest.com.mk/?ItemID=9FC0B15F8C321140887923270CDFFBB7


Edited by leonid23 - 20-Oct-2010 at 01:27
Back to Top
Cifra View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 25-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 85
  Quote Cifra Quote  Post ReplyReply #1169 Posted: 19-Oct-2010 at 20:43
Originally posted by sanos_a

е сега да пишам нешто за двокатните автобуси. ако се мисли за капацитет на патници нископодните автобуси што се со 3 осовини или зглобните автобуси собираат многу повеке патници од двокатните автобуси. низ европа се избегнува купување на двокатен автобуси па дури се помалку се купуваат и туристички двокатни автобуси затоа што сега има автобуси со 3 осовини со должина од 15 метри кои собираат до 69 патници што е проближно со двокатен автобус а трошоците за нафта и други работи се помали во однос на одржување. овие кинеските колку се добри толку и не се добри затоа што е ова прв ваков модел и треба многу тестови да помине до дека се пуште во сообракај. еве ке земам пример на новиот neoplan skyliner кој е направен нов модел а традиција за производство на двокатни автобуси имаат преку 40 години. новиот модел ги помина сите контроли и се направени мислам 12 нови автобуси кои ке бидат дадени на фирми за превоз на патници 2 години за да ги видат недостатоците од тој нов модел на двокатен автобус. а овие кинеските не 2 години туку треба многу подолг период да се возат пробно за да се види како ке се однесува држењето на шасија, многу е битно вториот спрат да биде доволно издржлив, па краш тестови итн.



Нема гајле, ќе се тестраат у пракса кај нас  Crazy
А тие троосовински што собираат 69 патници кој модел се точно. И тоа се 69 места за седење така? Колку има за стоење? И дали кажаа до сега кој е капацитетот на украинските од Лаз?

Двокатниве ќе имале 60 за седење (21 доле и 39 горе). И 20 за стоење (само доле пошто ради безбедносни причини на горниот кат не смеело да се стои). Значи у суштина доле ќе има капацитет само за 41 патник а горниот кат ќе видиме колку ќе е практичен и лесно пристапен за сите и колку стварно ќе се користи   Bonk







Edited by Cifra - 19-Oct-2010 at 20:50
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1170 Posted: 19-Oct-2010 at 18:46
Back to Top
Gradinarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Aug-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 369
  Quote Gradinarot Quote  Post ReplyReply #1171 Posted: 19-Oct-2010 at 17:06

ima li po forumive nekade od zenskata "fela" ili samo k...vi postirame po forumive, zatoa sto kolku i da tropame e  ednostano.

Pogotovo za ovoj forum,  od kade masko znae dali se dovolno dolgi i dali se dobro izdimenzionirani, ma idete u p.. ako mozete
.....   .......
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #1172 Posted: 19-Oct-2010 at 14:43
е сега да пишам нешто за двокатните автобуси. ако се мисли за капацитет на патници нископодните автобуси што се со 3 осовини или зглобните автобуси собираат многу повеке патници од двокатните автобуси. низ европа се избегнува купување на двокатен автобуси па дури се помалку се купуваат и туристички двокатни автобуси затоа што сега има автобуси со 3 осовини со должина од 15 метри кои собираат до 69 патници што е проближно со двокатен автобус а трошоците за нафта и други работи се помали во однос на одржување. овие кинеските колку се добри толку и не се добри затоа што е ова прв ваков модел и треба многу тестови да помине до дека се пуште во сообракај. еве ке земам пример на новиот neoplan skyliner кој е направен нов модел а традиција за производство на двокатни автобуси имаат преку 40 години. новиот модел ги помина сите контроли и се направени мислам 12 нови автобуси кои ке бидат дадени на фирми за превоз на патници 2 години за да ги видат недостатоците од тој нов модел на двокатен автобус. а овие кинеските не 2 години туку треба многу подолг период да се возат пробно за да се види како ке се однесува држењето на шасија, многу е битно вториот спрат да биде доволно издржлив, па краш тестови итн.
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #1173 Posted: 19-Oct-2010 at 14:37
Originally posted by axel

Украинските - во октомври

Еден од 11 нископодни украински автобуси денеска ќе оди на хомологација во Германија. Со тоа наместо во септември, најверојатно овие 11 автобуси во Скопје ќе пристигнат во октомври.

- Процесот на хомологација може да трае две недели, а може и еден месец. Откако ќе заврши хомологацијата, Бирото за метрологија треба да издаде сертификат дека тие можат да се пуштат во употреба - најави Мишо Николов, директор на ЈСП „Скопје“. Тој информира дека во петок претставници од Машинскиот факултет, од ЈСП и од Министерството за транспорт и врски повторно ќе одат во контрола на фабриката „Лавовски автобусни заводи“ (ЛАЗ) за да видат како оди производството на автобусите. Тендерот истекува во декември годинава.

ЛАЗ во декември 2009 за производство на 80 соло-автобуси понуди цена од околу 10 милиони евра, или 126.000 евра за еден нископоден автобус. Според тендерот, останатите 69 автобуси ќе бидат доставени најдоцна до февруари 2011. Првично беше најавено дека 11 соло-автобуси и 4 зглобни треба да пристигнат до 1 јуни.

http://www.time.mk/read/NONE/f17dd5a767/index.html

што мислат овие од украина ние нафта пиеме? автобус на хомолгоација во германија? ма дај ви се молам зар поверувавте на ова? да имаше еден од автобусите наменети за јсп во германија ама на саем во хановер. тоа е овој автобус:
http://touringcarteam-marcel.fotopic.net/p67352008.html
http://touringcarteam-marcel.fotopic.net/p67352010.html

Back to Top
Tiveriopol View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 18-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Tiveriopol Quote  Post ReplyReply #1174 Posted: 19-Oct-2010 at 14:29
Браво за обновувањето на возниот парк.
Овој автобус има само една преднос што е двокатен,друго се му е минус.Во ред да се земат 5-6 да се врати огромната традиција која траела 6-7 години во 50те и 60те години.
Но на пример едноделен автобус собира два пати повеќе од овој во долниот дел,горе стар човек не може да се качи не може повисок човек исправен да стои.
Но нели ние сме инопватори народ ова ќе е пресврт во јавниот превоз сега другите големи градови ќе си ги земенат автобусите со двоспратни.

Времето ќе покаже дека ова е утка и не е практично.Требало експерт да каже што е најпрактично и најекономично а не традицијата стара нецели 10 години.

Овие се 100 пари попрактични едноделни и дводелни.


Edited by Tiveriopol - 19-Oct-2010 at 14:34
Back to Top
Шпер View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2009
Location: Струмица
Online Status: Offline
Posts: 310
  Quote Шпер Quote  Post ReplyReply #1175 Posted: 19-Oct-2010 at 13:43
Originally posted by Andrej_LJ

Искрено предницата не изгледа убаво поради вдлабнатината (мој вкус), но странично автобусот изгледа супер. Остануваат сите недостатоци што ги имаме посочено во смисла на двокатни автобуси, како и сомнежот за квалитет, но мислам дека автобусиве излегоа над моите очекувања.


Го делам истото мислење во целост.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #1176 Posted: 19-Oct-2010 at 09:55
Ок, дека немаше потреба за двокатни - немаше. Но сум имал прилика да се возам со градски двокатен (Вегас) и искуството ми беше интересно. Горе имаше доволно простор, качувањето воопшто не беше проблем, симнувањето релативно брзо. Дизајнов ми е прифатлив, иако повеќе бев за варијанта со двокатни со модерен изглед.

Што се однесува до квалитетот, нема резон да се оцрнува се што е кинеско, поминаа тие времиња. Сигурен сум дека ќе имаат далеку поиздржлива каросерија од најновите на ЈСП (на Санос, кои буквално почнаа да се распаѓаат поради корозија).
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #1177 Posted: 19-Oct-2010 at 08:44
Во поглед на дизајнот - истото што дизајнерите, а не комерцијалистите го мислат за ретро дизајнот на VW Beetle, Ford Mustang, Fiat 500 (и слични такви) - фаќање на носталгија кога се нема попаметна идеја...истиот случај е овде...

Не ми е јасно како извлековте дека се прекрасни од 2-3 фотографии од широк кадар. Завршниот кинески квалитет е надалеку познат, меѓудругото понекогаш и по радиоактивниот шмек на употребените материјали.

А ова со приказниве за хендикепирани лица (или лица со посебни потреби како што треба да ги викаме) дека биле пристапни, во ред, па уште да не беа, тоа ли е за фалење?! Што ќе кажете што катовите се практично неупотребливи за повозрасни лица?!
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #1178 Posted: 19-Oct-2010 at 06:57
Lele sto ubavi se avtobusite, taman modernizirani od 50tite i 60tite godini sto bile vo Skopje. Gledam sega mozat i luge so hendikap da vlezat, vratite se shiroko kako sto spomna nekoj vo eden drug post ova za nas e fantazija vo sporedba so tie krntii sto patuvaat i ni go zagaduvaat gradot.
 
Ke ima 202 avtobusa plus preku 60tina od Ukraina tie ednokatnite, mislam deka so 60 avtobusi ke bide sosema dovolen kapacitetot da se vodi cel avtobuski transport za celo skopje, rekoa deka eden avtobus ke ide vo Ohrid taka da sto ke im pravime na tolku mnogu avtobusi?
 
Back to Top
Gradinarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Aug-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 369
  Quote Gradinarot Quote  Post ReplyReply #1179 Posted: 19-Oct-2010 at 06:41
imam nekolku prashanja:
 
zosto dvokatni
zosto vo retro stil
zosto i panoramski koga ke go imame trkaloto na srekata
zosto kineski
kolku e provizijata
vo koe vreme ziveeme
 
.....   .......
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1180 Posted: 19-Oct-2010 at 03:30
Originally posted by KinDeR

Дури што вика Robbin Williams на транспарентите Free Tibet отпозади пишува Made in China.
Браво за ова! LOL Runaway Може и на транспарентите One China Policy пишува Made in Taiwan!LOL
Previous
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5758596061 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.590 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.