![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5758596061 90> |
Author | |
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|
![]() |
|
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
Ауууууууу, aј сега ова....
Извор |
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|
![]() |
|
theMac3donian ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
Зар нема да има CCTV во Автобусите? ![]() Мислам дека во Македонија ваква инвестиција би била доста исплатлива, плус безбедноста на патниците од разбоници, плус заштита од одредени средношколци или деликвенти од друга возраст. |
|
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
|
![]() |
|
blejdsk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
![]() ![]() |
Ми се допагаат автобусиве све на се , со сите + и - страни што ги наброивте сите. Али сепак ке видеме како ке се показат во пракса па ке дадеме финална оценка. Ми се допага што ги прави навистина јака компанија на азискиот пазар и како што видиовме има доволно искуство во производството на двокатни автобуси. ЛАБЕЛИРАЊЕТО дека е Кинеска компанија и тоа по деФАулт треба да значи ШИТ производ, воопшто не се слагам.
Во Скопје се смини сликата и граганите со воодушевија од ново-старите автобуси од Европа. А па не сите овие кога ке пристигнат!! Ке се смени духот и впечатокот за Скопје , Скопјани и туристите. сигурен сум дека ке бидат срекни што железните крнтии мозе да ги стопиме во железара и да напраиме нови постројки во цело СК )) ТАКА КЕ ОСТАНАТ ДА ЖИВЕАТ ВО СКОПЈЕВО НАШЕ ))) + Ке бидиме ЈУНИК во цела европа со овој модел ретро автобус ))) - И тој стварно е дел од минатото на Скопје што држи вода и никој немозе да рече еј ги копирате сеа Англичаните )) - Пресрекен што нема да ги гледам ОЏАЦИТЕ СМОГ во Скопје ,,,со ова сигурен сум дека ке се подобри драстично загадување врз околината. Се на СЕ . СЕ купија и двокатни и едноподни , ке дојдат, ке се качиме , ке се возиме , ке се симнеме и ке написеме секој шо како искуства , импресии.)) |
|
![]() |
|
![]() |
|
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
Можеби нема да се кршат од надвор, ама сигурно знам дека ќе се кршат од внатре... треба да се најде модус за бесни групи средношколци, инаку џабе!
|
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
последнава вест е далеку неозбилна и личи на правдање од далеку за грешката, и навистина смешно ми е да читам како ќе немале деформации и кварови автобусиве, а ќе се превртувале на страна и покрив, па да му се невиди, компири сигурно нема да возат внатре, шо ми е гајле што се скршел автобусот, ако настрадаат луѓе!
и ако знаат барем малку физика луѓево, сите возила се намерно направени да „се кршат“ за полесно да ја апсорбираат енергијата од ударот, ако беше за тоа тенкови ќе возевме... и што е со тапењето на мозок дека имало пристап за инвалиди? таков пристап има секој автобус во светов уште од многу одамна и тоа не е изговор за било каков двокатен автобус и уште еден доказ дека не ни ги бива медиумите, викаат дека имало 80 седишта, од кои 39 биле горе, абе ајде, веќе ни е познато дека од неколку причини има помалку седишта на долниот спрат, а за да добиеме 80, на 39 треба да додадеме 41 седиште! |
|
![]() |
|
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
тие троосовински автобуси се најцесто приградски ама има и градски кои освен седење имаат и многу повеке места за стоење одколку овие двокатните. па овие сега сто возат низ скопје санос с200 зглобните собиираат 200 патници седење + стоење.
за моделите што собираат 69 патници се следните: setra s319 nf, ul; neoplan euroliner n318 ul; mercedes O550 integro L..... |
|
![]() |
|
leonid23 ![]() Senior Member ![]() ![]() БАНИРАН Joined: 30-Nov-2009 Location: Strumitza Online Status: Offline Posts: 579 |
![]() ![]() |
ПРОМОВИРАН ПРОТОТИПОТ НА КИНЕСКИТЕ ВОЗИЛА ЗА СКОПЈЕ
Двокатните автобуси нема да се кршат Според светските стандарди во производство на првиот двокатен автобус, во случај на сообраќајки, новите градски возила ќе имаат само надворешни деформации, а нема да можат целосно да се искршат ![]() ![]() Првиот двокатен автобус за Скопје е готов. Прототипот на новите градски возила вчера официјално беше промовиран во кинескиот град Женгжоу. Паркиран на црвен тепих пред фабриката "Јутонг", спакуван со црвена панделка, автобусот беше изложен на тест пред македонската делегација од Министерството за транспорт и врски, експерти од Машинскиот факултет во Скопје и претставници од Јавното сообраќајно претпријатие. Според првата варијанта на изложеното возило, која ќе се поправа уште неколкупати пред да се заврши комплетно, двокатните градски автобуси нема да може да се кршат. Тоа значи дека, во случај на сообраќајни несреќи, при удар на автобусот со предниот дел, превртување на покрив или, пак, паѓање на една страна, ќе има само надворешни деформации на возилата, и тие нема да можат целосно да се уништат. Дизајнот на двокатните возила ќе биде ист како на скопските автобуси од '50-тите и '60-тите години. Ќе имаат по 80 седишта, од кои 39 ќе бидат на вториот кат, а останатите на првиот. Можност за стоење на патниците ќе има само на првиот кат. Новина во превозот ќе биде и автоматската рачка за инвалидски и детски колички, која досега ја немало во нашите градски автобуси, а е по терк на европските и на светски јавни возила. Прв во возилото вчера се повози министерот Миле Јанакиевски, заедно со производителите и со присутните македонски медиуми. "Многу сум задоволен од дизајнот на автобусот, како и од презентираните технички карактеристики. Во март вакво возило ќе ни биде испратено на проба во Скопје, па откако ќе се обезбедат сите документи за производство на автобусите, ќе почнат да се прават и другите. Според договорот, првите 68 автобуси ќе стигнат во ноември следната година, во 2012 уште 68, а останатите 66 во 2013 година", изјави Јанакиески. Кинеската фирма "Јутонг" во март годинава беше избрана да произведе 202 двокатни автобуса. Сите возила чинат околу 40 милиони евра и се наменети за јавниот превоз во Скопје.Само еден од нив ќе му биде подарен на Охрид за панорамско разгледување на градот. http://www.vest.com.mk/?ItemID=9FC0B15F8C321140887923270CDFFBB7 Edited by leonid23 - 20-Oct-2010 at 01:27 |
|
![]() |
|
Cifra ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 25-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 85 |
![]() ![]() |
Нема гајле, ќе се тестраат у пракса кај нас ![]() А тие троосовински што собираат 69 патници кој модел се точно. И тоа се 69 места за седење така? Колку има за стоење? И дали кажаа до сега кој е капацитетот на украинските од Лаз? Двокатниве ќе имале 60 за седење (21 доле и 39 горе). И 20 за стоење (само доле пошто ради безбедносни причини на горниот кат не смеело да се стои). Значи у суштина доле ќе има капацитет само за 41 патник а горниот кат ќе видиме колку ќе е практичен и лесно пристапен за сите и колку стварно ќе се користи ![]() Edited by Cifra - 19-Oct-2010 at 20:50 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Gradinarot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Aug-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 369 |
![]() ![]() |
ima li po forumive nekade od zenskata "fela" ili samo k...vi postirame po forumive, zatoa sto kolku i da tropame e ednostano. Pogotovo za ovoj forum, od kade masko znae dali se dovolno dolgi i dali se dobro izdimenzionirani, ma idete u p.. ako mozete![]() |
|
..... .......
|
|
![]() |
|
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
е сега да пишам нешто за двокатните автобуси. ако се мисли за капацитет на патници нископодните автобуси што се со 3 осовини или зглобните автобуси собираат многу повеке патници од двокатните автобуси. низ европа се избегнува купување на двокатен автобуси па дури се помалку се купуваат и туристички двокатни автобуси затоа што сега има автобуси со 3 осовини со должина од 15 метри кои собираат до 69 патници што е проближно со двокатен автобус а трошоците за нафта и други работи се помали во однос на одржување. овие кинеските колку се добри толку и не се добри затоа што е ова прв ваков модел и треба многу тестови да помине до дека се пуште во сообракај. еве ке земам пример на новиот neoplan skyliner кој е направен нов модел а традиција за производство на двокатни автобуси имаат преку 40 години. новиот модел ги помина сите контроли и се направени мислам 12 нови автобуси кои ке бидат дадени на фирми за превоз на патници 2 години за да ги видат недостатоците од тој нов модел на двокатен автобус. а овие кинеските не 2 години туку треба многу подолг период да се возат пробно за да се види како ке се однесува држењето на шасија, многу е битно вториот спрат да биде доволно издржлив, па краш тестови итн.
|
|
![]() |
|
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
што мислат овие од украина ние нафта пиеме? автобус на хомолгоација во германија? ма дај ви се молам зар поверувавте на ова? да имаше еден од автобусите наменети за јсп во германија ама на саем во хановер. тоа е овој автобус: http://touringcarteam-marcel.fotopic.net/p67352008.html http://touringcarteam-marcel.fotopic.net/p67352010.html |
|
![]() |
|
Tiveriopol ![]() Newbiе ![]() Joined: 18-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Браво за обновувањето на возниот парк.
Овој автобус има само една преднос што е двокатен,друго се му е минус.Во ред да се земат 5-6 да се врати огромната традиција која траела 6-7 години во 50те и 60те години. Но на пример едноделен автобус собира два пати повеќе од овој во долниот дел,горе стар човек не може да се качи не може повисок човек исправен да стои. Но нели ние сме инопватори народ ова ќе е пресврт во јавниот превоз сега другите големи градови ќе си ги земенат автобусите со двоспратни. Времето ќе покаже дека ова е утка и не е практично.Требало експерт да каже што е најпрактично и најекономично а не традицијата стара нецели 10 години. Овие се 100 пари попрактични едноделни и дводелни. ![]() Edited by Tiveriopol - 19-Oct-2010 at 14:34 |
|
![]() |
|
Шпер ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2009 Location: Струмица Online Status: Offline Posts: 310 |
![]() ![]() |
Го делам истото мислење во целост. |
|
![]() |
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
Ок, дека немаше потреба за двокатни - немаше. Но сум имал прилика да се возам со градски двокатен (Вегас) и искуството ми беше интересно. Горе имаше доволно простор, качувањето воопшто не беше проблем, симнувањето релативно брзо. Дизајнов ми е прифатлив, иако повеќе бев за варијанта со двокатни со модерен изглед.
Што се однесува до квалитетот, нема резон да се оцрнува се што е кинеско, поминаа тие времиња. Сигурен сум дека ќе имаат далеку поиздржлива каросерија од најновите на ЈСП (на Санос, кои буквално почнаа да се распаѓаат поради корозија). |
|
![]() |
|
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
Во поглед на дизајнот - истото што дизајнерите, а не комерцијалистите го мислат за ретро дизајнот на VW Beetle, Ford Mustang, Fiat 500 (и слични такви) - фаќање на носталгија кога се нема попаметна идеја...истиот случај е овде...
Не ми е јасно како извлековте дека се прекрасни од 2-3 фотографии од широк кадар. Завршниот кинески квалитет е надалеку познат, меѓудругото понекогаш и по радиоактивниот шмек на употребените материјали. А ова со приказниве за хендикепирани лица (или лица со посебни потреби како што треба да ги викаме) дека биле пристапни, во ред, па уште да не беа, тоа ли е за фалење?! Што ќе кажете што катовите се практично неупотребливи за повозрасни лица?! |
|
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|
![]() |
|
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
Lele sto ubavi se avtobusite, taman modernizirani od 50tite i 60tite godini sto bile vo Skopje. Gledam sega mozat i luge so hendikap da vlezat, vratite se shiroko kako sto spomna nekoj vo eden drug post ova za nas e fantazija vo sporedba so tie krntii sto patuvaat i ni go zagaduvaat gradot.
Ke ima 202 avtobusa plus preku 60tina od Ukraina tie ednokatnite, mislam deka so 60 avtobusi ke bide sosema dovolen kapacitetot da se vodi cel avtobuski transport za celo skopje, rekoa deka eden avtobus ke ide vo Ohrid taka da sto ke im pravime na tolku mnogu avtobusi?
|
|
![]() |
|
Gradinarot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Aug-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 369 |
![]() ![]() |
imam nekolku prashanja:
zosto dvokatni
zosto vo retro stil
zosto i panoramski koga ke go imame trkaloto na srekata
zosto kineski
kolku e provizijata
vo koe vreme ziveeme
|
|
..... .......
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5758596061 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |