build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5758596061 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1161 Posted: 08-Nov-2010 at 15:46
Да фрлиме еден поглед кон автопатската мрежа на Бугарија, која во моментов интензивно се развива. Решив да направам една карта, на која се обележани автопатските делници кои се во употреба (обележани со зелено), оние кои во моментов се градат (обележани со црвено), како и оние кои во моментов се потготвуваат за градба и би требало истата да започне во текот на 2011 година (обележани со плаво).

 
 
Во моментов (2010) во Бугарија се градат околу 140 километри автопат распределени на следниот начин:
-115 км А1 АМ Тракија (Ст. Загора-Карнобат)
-19 км А5 АМ Лјулин (Софија-Пловдив)
-3,5 км јужниот дел на Софијскиот обиколен пат
-2 км Дунав Мост 2 (Видин-Калафат/РО)
 
Во 2011 година се очекува да се започнат следниве делици во вкупна должина од 343 км.:
-23 км на А6 АМ Струма (Долна Диканја-Дупница)
-22 км на А6 АМ Струма (Кулата/ГР-Сандански)
-8 км на А2 АМ Хемус (Софиски обиколен пат - с.Јана)
-10 км на А2 АМ Хемус (Шумен исток-Белокопитово)
-околу 80 км на А3 АМ Марица (Оризово-Харманли)
-околу 200 км брз пат (2 по 2) на делницата Ботевград-Видин
 
А1 ТРАКИЈА (Автомагистрала „Тракия“) СОФИЈА-БУРГАС via ПЛОВДИВ и СТАРА ЗАГОРА. Точната должина на овој автопат е сеуште недефинирана, пред се затоа што владата сака во рамките на овој автопат да вклучи уште две важни делници и тоа Софија-Калотина (СРБ) (поранешна автомагистрала Калотина), како и делницата Бургас-Варна (поранешна автомагистрала Черно Море), со цел да се добие полесно ЕУ финансирање. Од овие две делници, приоритетна е Софија-Калотина, која веројатно ќе почне да се гради во следните години, односно пред истекот на програмниот период на ЕУ до 2014 година, додека делницата Бургас-Варна би се градела во следниот програмен период на ЕУ (2014-2020 година). Затоа сега ќе се осредоточиме на оригиналната делница на Тракија, односно Софија-Пловдив-Бургас.



Делниците кои моментално се во изградба се со вкупна должина од околу 115 километри и се распределени на 3 лота:

ЛОТ 2 (Стара Загора-Нова Загора), долга 32 километри и него го гради бугарската компанија Трејс Груп, на цена 138 милиона лева или 2,2 милиона евра на километар. Моментално (ноември 2010), компанијата е 2 недели пред планот за работа. Треба да се спомене дека оваа делница се започна прва и затоа напредокот е највидлив тука, додека рокот за изградба е 25 месеци.

ЛОТ 3 (Нова Загора-Јамбол), долга 36 километри се гради од страна на грчката компанија Актор, на цена 134 милиона лева, или по 1,9 милиони евра за километар. Оваа делница се започна со изградба втора по ред, но грците се веќе цели 2 месеци пред планот, така што и овде напредокот е доста видлив. Рокот за изградба е исто така 25 месеци.

ЛОТ 4 (Јамбол-Карнобат) е долг 48 километри и таа почна да се гради на 3 септември годинава. Работата ја изведува бугарската групација Тракија 4, на чело со Холдинг Патишта. Цената на работата е 210 милиони лева или по 2,2 милиона евра за километар. Рокот за изведба е 28 месеци поради релативно посложниот терен, како и подолгата отсечка. Фирмите во моментов ја изведуваат работата според планот, без ниаккви задоцнувања.

Трасата се гради паралелно, но доста далеку од сегашниот главен пат Ст.Загора-Н.Загора-Сливен-Карнобат, поместена јужно кон Јамбол.

Вкупната должина на автопатот во изградба е околу 115 км, во вкупна вредност од 482 милиона лева или на километар автопат по 2,1 милиона евра (4,1 милиона лева).













Edited by Andrej_LJ - 08-Nov-2010 at 16:02
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #1162 Posted: 05-Nov-2010 at 13:28
Малце новини и слики од 115-те километри во изградба на Бугарската [A1]

Изграждането на магистрала Тракия върви по график, засега

04 ноември 2010 г.

Строителството на трите Лот-а на автомагистрала Тракия се осъществява в предвидените срокове и на този етап нямам притеснение за изпълнението на проекта, съобщи министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев след проверка на трасето от Стара Загора до Карнобат.

Към края на годината Трейс (изпълнител на отсечката Стара Загора - Нова Загора) не само ще е завършила на 100% четирите етапа, но и ще бъде напред с около 2 седмици, обясни министърът.

Гръцката фирма Актор - изпълнител на отсечката Нова Загора - Ямбол ще приключи годината с 30% извършени дейности и ще изпревари с над 2 месеца графика си. Независимо, че работата по Лот 4 - Ямбол - Карнобат е в срок, българският консорциум от 9 фирми, има от какво да се притеснява, смята министър Плевнелиев.
Няма да им е лесно на тези 9 български компании, още повече, че ако закъснеят спрямо графиците, а това би станало ясно в края на годината, няма да се поколебаем да прекратим договора, каза Плевнелиев.

От българския консорциум е поискан екшън план и гаранции от още 2 банки, но отговор все още няма.

На този етап има леко забавяне на изграждането на съпътстващата инфраструктура по магистралата, и то по обективни причини, защото се чака решение на Министерски съвет за отчуждаване на няколко терена, за да бъде преместен водопроводът, но това ще стане до края на месеца, каза още министър Плевнелиев.
До края на годината се очаква Брюксел да одобри апликационната форма за финансирането на автомагистрала Тракия, но и сега няма проблем с плащането на средствата на изпълнителите. До момента са изплатени 20 млн. лв. аванс.


извор: http://www.chambersz.com/

Слики од http://foto.stroitelstvo.info/ :

http://foto.stroitelstvo.info/lib/showimg.php?filename=zx800_2509.jpg
http://foto.stroitelstvo.info/lib/showimg.php?filename=zx800_2510.jpg
http://foto.stroitelstvo.info/lib/showimg.php?filename=zx800_2511.jpg
http://foto.stroitelstvo.info/lib/showimg.php?filename=zx800_2512.jpg
http://foto.stroitelstvo.info/lib/showimg.php?filename=zx800_2513.jpg
http://foto.stroitelstvo.info/lib/showimg.php?filename=zx800_2514.jpg
http://foto.stroitelstvo.info/lib/showimg.php?filename=zx800_2516.jpg
http://foto.stroitelstvo.info/lib/showimg.php?filename=zx800_2518.jpg
http://foto.stroitelstvo.info/lib/showimg.php?filename=zx800_2519.jpg
http://foto.stroitelstvo.info/lib/showimg.php?filename=zx800_2520.jpg
http://foto.stroitelstvo.info/lib/showimg.php?filename=zx800_2521.jpg
http://foto.stroitelstvo.info/lib/showimg.php?filename=zx800_2522.jpg
http://foto.stroitelstvo.info/lib/showimg.php?filename=zx800_2523.jpg
http://foto.stroitelstvo.info/lib/showimg.php?filename=zx800_2524.jpg
http://foto.stroitelstvo.info/lib/showimg.php?filename=zx800_2525.jpg
http://foto.stroitelstvo.info/lib/showimg.php?filename=zx800_2526.jpg

...



Edited by pavche - 05-Nov-2010 at 13:33
Back to Top
Blagoevgrad View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 19-Apr-2009
Location: Горна Джумая
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Blagoevgrad Quote  Post ReplyReply #1163 Posted: 30-Oct-2010 at 15:47
Во саjтот на македонската влада и по медиумите пишуваа дека патот за Делчево е дел од Коридор 8:
"...изградбата на автопатот во рамките на Кородорот 8, што треба да почне кон крајот на идната или почетокот на 2009 година и кој би имал два крака - едниот од Крива Паланка, преку Куманово до Скопје и вториот од Делчево, преку Штип до Велес и натаму кон Битола."

"Од задолжените во Владата не добивме информација какви се шансите Коридорот 8 да се реализира и покрај тоа што е владин приоритет. Во планот се изградба се делот од патниот коридор - Куманово - Крива Паланка до границата со Бугарија, Кичево - Ќафасан, Велес - Штип - Делчево- граница..."

Jас мислам дека Владата наjдобро знае маршрутот на Коридор 8, нема потреба да шпекулираме со тоа.
А незнам каде сакаш да чуеш да се дискутира таква варианта, во софиjските медиуми, на интернет форуми? Jас не тврдам дека оваа варианта е популарна, а дека е наj-разумна и логична од секаква гледна точка.
Back to Top
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #1164 Posted: 30-Oct-2010 at 15:06
Патниот правец Делчево - Благоевград не е дел од ни еден пан-европски транспортен коридор, односно ќе биде многу тешко да добие европски пари, за да се изгради автопат. Исто така сличен автопат не е дел од плановите на актуелната бугарска влада и, озбилно кажано, за таква варијанта во Бугарија воопшто не се дискутира. Теориите за "Благоевград како еден нов Ќустендил" засега остануваат во доменот на шпекулациите.
Back to Top
Blagoevgrad View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 19-Apr-2009
Location: Горна Джумая
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Blagoevgrad Quote  Post ReplyReply #1165 Posted: 30-Oct-2010 at 14:01
Автопат преку Делчево исто би ги поврзувал Скопjе и Софиjа, како што и преку Крива Паланка, со мала разлика во километрите. Гледаj на Благоевград како на еден нов Кjустендил - транзитна точка кон Софиjа, коjа за разлика од Кjустендил е важна и сама по себе како дестинациjа (економски, културен и образовен центар на Jугозападна Бугариjа). Незнам дали во Македониjа ja има поговорката "С един куршум - два заека".
Jас сум сигурен дека автопатот до Крива Паланка ке се гради само поради Коридорот 8 и врската со Бугариjа, а не поради внатрешно-македонски причини, за разлика од автопатот до Кочани, коj е потребен и сам за себе. Па тогаш зошто да не се споjат двата проекта, колку и да е тежок теренот каj Делчево, ке се потрошат по-малку пари и време од двете држави.
Ако Скопjе-Софиjа помине низ повеке и по-развиени градови, ке се користи повеке и од бизнисот и од лугето, нели е тоа целта? А станува збор речиси за иста должина.

Edited by Blagoevgrad - 30-Oct-2010 at 14:27
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1166 Posted: 30-Oct-2010 at 01:54
Македонија има три природни врски со Бугарија. Оваа преку Делчево ми изгледа некако и најтешка за изведба, за разлика од другите два према Софија и петрич кои се природни коридори. Нензнам зашто оваа преку Делчево ти се виде најповолно, сепак според мене е последна на листата. скопје-Софија поврзува два главни големи града, регионално значајни, за разлика од Делчево, Благоевград, Кочани, Петрич и Струмица.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1167 Posted: 30-Oct-2010 at 00:29


Интересна аргументација, никогаш не сум размислувал во овој правец, делумно и по инерција врската со Софија секогаш ми одела преку Ќустендил.
Back to Top
Blagoevgrad View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 19-Apr-2009
Location: Горна Джумая
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Blagoevgrad Quote  Post ReplyReply #1168 Posted: 29-Oct-2010 at 20:52
Originally posted by Andrej_LJ

И да знаеш дека не сум го приметил!

ЗА првата делница (преку Радомир) се дека директниот пат помеѓу Скопје и Софија е за неколку десетици километри пократок. Исто така, тоа е и текот на Коридорот 8 (ЕУ дава средства за патишта кои се долж коридорите). ПРОТИВ првата делница е што во делот помеѓу Радомир и Ќустендил теренот е планински, со што изградбата би се оскапела и развлекла.

За втората варијанта (преку Дупница), важат спротивните аргументи. Подолг, но рамничарски пат, кој за Македонија значи оддалечување од Софија, но нуди удобни врски со другите автопати. Следен аргумент за, е дека дел од сообраќајот би се извел надвор од софиското поле, особено од јужниот дел на рингот на Софија (којшто и сега е многу прометен, што е природно затоа што во Софија се сечат цели 3 евро-коридори). Преку вторава варијанта, сообраќајниот јазол крај Дупница би го растоварувал делумно софискиот сообраќаен јазол.

Главно тоа се аргументите, што се однесува до К8. Но и таму има небулозни расправи од типот Скопје-Софија преку Делчево-Благоевград.


Незнам зошто агитираш за овоj автопат преку Кjустендил по сите форуми?

Автопат Скопjе - Крива Паланка на Македониjа не и треба. Ако ке се гради автопат до Кочани преку Свети Николе, тогаш каков е проблемот да стигне до Делчево и бугарската граница (исто дел од коридор 8)? Ако автопатот помине по jужниот брег на езерото Калиманци и се направи тунел на границата, тогаш растоjанието мегу Скопjе и Софиjа преку Делчево ке биде само со 20-25 км по-долго отколку преку Крива Паланка. Шо се 20-25 км?

Сите кjарат:
- Македониjа нема да троши пари по градене на автопат во безперспективниот Североизточен дел, а ке ги вложи во централниот дел на Източна Македониjа каде што има повеке населени места и по-добра економска ситуациjа.
- Македониjа ке добие директна врска со главниот град на Пиринска Македониjа, демек ке подобри своjата позициja на балканската геополитичка карта. Истото го направи и Албаниjа, градеjки автопат кон Косово.
- Бугариjа нема да троши пари за Софиjа-Гjуешево (85 км) и Кjустендил-Дупница (40 км), а само 20 км од Благоевград до границата + тунел. А од Благоевград до Дупница (за кон автопат Рила) и до Софиjа ке има веке изграден автопат Струма.
- Ке се скрати растоjанието до основната бугарска туристичка дестинациjа за македонците - Банско, а ке се зголеми броjот на туристите - кjар за Пиринска Македониjа.
- Придобивките конкретно за Благоевград нема да ги коментирам, многу се.

А зошто и железницата да не помине преку Делчево-Благоевград?
Нема ли политичари од Източна Македониjа да лобираат за ова? Ако беше Лjубчо сега премиер... Big%20smile


Edited by Blagoevgrad - 29-Oct-2010 at 21:51
Back to Top
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #1169 Posted: 23-Oct-2010 at 14:52
Проектот "Виа Карпатија" ги поврзува најисточните држави во ЕУ - Литванија, Полска, Словачка, Унгарија, Романија, Бугарија и Грција. Картата во материјалот погоре не е карта на "Виа Карпатија".
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1170 Posted: 22-Oct-2010 at 21:24
хмм.... не разбрав баш... од каде сега Литванија и Полска.... а Австрија и Германија се изоставени.... да не е друг коридор.... кој се поклопува со овој, односно се приклучува на него....
Back to Top
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #1171 Posted: 22-Oct-2010 at 21:14
На сајтот на бугарската влада се зборува за патен проект:


ПРАВИТЕЛСТВОТО ОДОБРИ ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА ПРОДЪЛЖАВАНЕ НА НАЙ-КРАТКИЯ ПЪТЕН МАРШРУТ ПО ОСТА СЕВЕР - ЮГ, СВЪРЗВАЩ ЛИТВА, ПОЛША, СЛОВАКИЯ, УНГАРИЯ, РУМЪНИЯ, БЪЛГАРИЯ И ГЪРЦИЯ

20 Октомври 2010

Министерският съвет одобри проект на Декларация „Виа Карпатия" за продължаване на най-краткия пътен маршрут по оста Север - Юг, свързващ Литва, Полша, Словакия, Унгария, Румъния, България и Гърция, като основа за водене на преговори.

С подписването на декларацията официално ще се обяви разширяването на проекта „Виа Карпатия" към нови страни, а именно Гърция, България и Румъния.

Разширяването на проекта към нови страни ще стимулира транзитните превози по оста Север - Юг между Балтийско и Черно море.

Целта е развитието на пътната инфраструктура в региона и включването й към Трансевропейската транспортна мрежа (ТЕ1Я-Т), а с това и икономическото развитие на източните региони на ЕС.

Международният проект „Виа Карпатия" ще даде възможност за по-пълното натоварване на трасето по важните пътни проекти, които страната ни изгражда по маршрута на Общоевропейски транспортен коридор IV, а също и на Дунав мост 2 при Видин - Калафат.


Извор.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1172 Posted: 22-Oct-2010 at 21:00
Ова се однесува на мрежата ТЕН-Т, односно не за патната туку за железничката мрежа на Европа. Доколку ја погледнеш мојата репортажата од Виена, можеш да забележиш дека и таму беше претставена карта, на која пишува дека еден од приоритетните делници на 4тиот коридор е трасата Видин-Софија-Кулата.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #1173 Posted: 22-Oct-2010 at 20:57
18:31 | 22/10/2010

Via Carpatia - new European route that includes Romania

Representatives of transport ministries from seven European countries on Friday in Poland signed a declaration by which a new European route will be extended to Romania, Bulgaria and Greece, thus connecting the Baltic Sea and the Black Sea. The route will begin in Lithuanbia, at Kaunas, and then continue in Poland between Bialystok - Lublin - Rzeszow, in Slovakia at Presov - Koszice and in Hungary through Miskolc - Debrecen, according to Mediafax.

On Romanian territory, the route will have two directions, one to Constanta sea harbor, through Oradea - Arad - Timisoara - Lugoj - Deva - Sibiu - Pitesti - Bucharest - Constanta, and one to the Romanian-Bulgarian border, to the future Calafat-Vidin bridge over the Danube, through Oradea - Arad - Timisoara - Lugoj - Drobeta Turnu Severin - Vinju Mare - Calafat, which offers the possibility of extending the Via Carpatia project to the European Union's southern border.

Via Carpatia project was approved in 2006, when transport ministers from Poland, Lithuania, Slovakia and Hungary signed a joint declaration to extend the trans-European transit network by creating a shorter route between the north and south, connecting all four states.

Thus, the Via Carpatia route will connect Lithuania, Poland, Slovakia, Hungary, Romania, Bulgaria and Greece.


Извор.



Bulgaria Joins in European Transport Corridor 'Via Carpatia'

Diplomacy | October 22, 2010, Friday



Pictured: Railway axis Athens–Sofia–Budapest-Vienna-Prague-Nuremberg/Dresden, a route included in the TEN-T. Map by ec.europa.eu

Bulgaria, Greece, and Romania have formally joined the project "Via Carpathia" for creating the shortest transit route from the Baltic to Southeast Europe.

Bulgaria's Deputy Transport Minister Kamen Kichev signed Friday Declaration "Via Carpathia" for the transport route connecting the Baltic states and Poland, Slovakia, Hungary, Romania, Bulgaria and Greece, i.e. the Baltic and the Aegean/Mediterranean.

The aim of the declaration is including the Via Carpathia route in the Trans-European Transport Network (TEN-T), an EU-sponsored network of transport routes, in order to stimulate the economic development of the eastern parts of the EU.

The Via Carpathia route on Bulgarian territory runs from the Vidin port on the Danube to Kulata on the Greek border via Sofia; it coincides with a section of the Pan-European Transport Corridor No. 4, and the Danube 2 bridge connecting Vidin and Romania's Calafat is part of it. The bridge should enter into operation some time in 2011-2012, after a decade-long delay.

At Bulgaria and Romania's insistence, two deviations from the Baltic to the Aegean route were included in Via Carpathia – to the Romanian port of Constanta on the Black Sea, and from Sofia to Istanbul via Svilengrad on the Turkish border, and to the TRACECA route to the Bulgarian Black Sea ports.

The extension from Sofia to Svilengrad actually covers entirely Corridor No. 4 on Bulgarian territory which runs from Central Europe to Istanbul and Thessaloniki.


Извор.
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #1174 Posted: 04-Oct-2010 at 13:44
Originally posted by Andrej_LJ


ПС. Има ли слики од АМ Марица помеѓу Харманли и Свиленград?


Eве неколко од http://www.napi.government.bg

1.


2.


3.



Както и oд haskovo.net.



Big%20smile




Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #1175 Posted: 04-Oct-2010 at 12:29
Фабриката мора да е Видахим -> http://www.vidachim.com/


Eве и уште две по-стари слики, на мостот и производствената база на изведувачот FCC, сликани од авион.






Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1176 Posted: 04-Oct-2010 at 12:08
Целиот проект е огромен, особено мостот, што мислам дека не се забележува толку многу на сликите, како што би се забележал на лице место. Се надевам дека со неговата изградба регионот на Видин ќе види економски развој. Инаку која е големата фабрика до патниот јазол Видин и дали работи?

ПС. Има ли слики од АМ Марица помеѓу Харманли и Свиленград?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #1177 Posted: 04-Oct-2010 at 10:37
Малце апдеjт и на работите по новиот мост помегу Бугариjа и Романиjа до Видин

2 October 2010 Update

Preparation of shuttering for Pier PB9


Shuttering of the second stage of a pile at Pier PB10


einforcement of the first stage of a pile cap at Pier PB12


Assembly of the shuttering for the construction of the deck of the Bridge


Execution of the cast-in situ segment between Piers PB4 and PB5


Execution of a stage of the piles at Pier PB9


Execution of the super structure of the Bridge


Concreting of A3, on the Romanian bank




Инфраструктура

Execution of the formwork for the super structure at road overpass Novo selo


Execution of the formwork for the super structure at road overpass Novo selo


Shuttering of an abutment for railway overpass Novo selo


Levelling of a terrain.near the Freight station


Execution of a drainage ditch along the new railway route


View of the Freight station and the new railway route


Execution of a foundation for a platform covering of the passenger station


Road works at the road junction at Vidin. Entrance




Road junction - Novo selo


Road junction - Vidin


Railway overpass - Bregovo


приземано од http://danubebridge2.com

Edited by pavche - 04-Oct-2010 at 10:40
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #1178 Posted: 02-Oct-2010 at 16:11
Борисов и Плевнелиев откриха нов 31 км. участък от магистрала "Марица"

Премиерът Бойко Борисов и строителният министър Росен Плевнелиев откриха официално близо 31 км напълно нови пътни участъци от автомагистрала "Марица". Церемонията по откриването се състоя при 99 км по пътен възел "Ново село". На нея присъства и председателят на УП на Агенция "Пътна инфраструктура" Божидар Йотов.

Премиерът обясни, че участъкът е единствената законна магистрала у нас, която притежава държавен документ. Втората такава ще е магистрала "Люлин", за чието завършване се работи денонощно. Бойко Борисов обясни, че 31 години е продължило строителството на магистрала "Марица", а правителството на ГЕРБ е завършило новия участък само за шест месеца.

"Ние, средно, ще правим по 60 км магистрали на година. Ще направим метрото в средата на 2012 г., Южната дъга, Северната тангента, проектираме магистралата София – Ниш, проектираме "Струма", завършваме "Марица", завършване на "Тракия" – това е важното, което трябва да правим", добави Борисов.

Въвеждането на пътните участъци ще облекчи трафика към Гърция и Турция, движението на автомобили и товари през ГКПП "Капитан Петко Войвода" и ГКПП "Капитан Андреево", което е от голямо значение за региона, стана ясно на церемонията.

Официално бяха открити пътните участъци от "Марица" - участък от км 72+940 до км 89+600 включително Етапна връзка от км 70+620; участък от км 89+600 до км 99+820 и участък от км 108+510 до км 111+980 и Пътен възел "Път ІІ-80 (E 85) от Ново село до АМ "Марица". Общата дължина на трасето, открито днес, е 30,28 км и е на стойност 36 млн. лв.

По обекта са изпълнени две платна по 11 м, състоящи се всяко от две активни ленти с ширина 3,75 м и една аварийна лента с ширина 2,50 м. Включена е и разделителна ивица с ширина 3 м и два банкета. Изграден е мост над река Марица с дължина 392 м, както и четири малки мостове, селскостопански подлези (17 на брой) и пет пътни надлези.

Изпълнители на обекта са "Пътни строежи", Пловдив и "Мостстрой", които са част от контролираното от Васил Божков дружество "Холдинг Пътища". Строителният надзор е осъществен от "Пътинвестинженеринг".


Cheers

http://dnevnik.bg/bulgaria/2010/10/02/970614_borisov_i_plevneliev_otkriha_nov_uchastuk_ot/
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1179 Posted: 21-Sep-2010 at 15:48
Бериша ја најави изградбата на патот Шенѓин - Улцин Тирана - Албанскиот премиер Сали Бериша ја најави изградбата на пат од пристаништето Шенѓин до црногорскиот приморски град Улцин.Тој ова му го соопштил на средбата во Тирана на црногорскиот министер за образование Ферхат Диноша.
Бериша исто така позитивно ги оценил олеснувањата кои се создадени со досегашните инфраструктирни зафати во однос на економската и туристичка размена меѓу двете земји, додавајќи дека многу набрзо се очекува да заврши изградбата на новиот современ мост на реката Буна

http://www.porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=2600&Itemid=125
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1180 Posted: 18-Sep-2010 at 08:58
Србија гради по 22 километри патишта годишно, Хрватска по 100, а Романија околу 30 километри Белград - Во последните шест години Србија го гради Коридорот 10 со интензитет од 22 километри годишно, пишува белградскиот весник „Блиц“, повикувајќи се на податоци добиени од компетентни институции. Како споредба, Хрватска за помалку од 10 години изградила 1.100 километри модерни автопати, или повеќе од 100 километри годишно.

И покрај тоа што изградбата на Коридорот 10 доцни 20 години, српскиот министер за инфраструктура Милутин Мркоњиќ изјави дека не прифаќа кога некој тврди дека се работи бавно.
- Кога дојдовме на власт во 2008 година не затекнавме ниту еден километар изграден пат, немаше дури и главен проект, а од тогаш се изградени вкупно 50 километри, потсети Мркоњиќ.
Проблем со изградбата на патишта постои и во Романија, каде во последните години се градат најмногу по 30 километри автопат годишно. Според романските медиуми, за нормално да се одвива патниот сообраќај во оваа земја, во текот на следните 15 години треба да се изградат 1.200 километри магистрали, или по 80 километри годишно. (МИА)

http://www.porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=2594&Itemid=125
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5758596061 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.316 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.