build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Градско-приградска железница во Скопје

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 456
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 24-Feb-2011 at 12:58
Мислам дека делот од Нова Македонија до Ѓорче Петров најпогодно е да се денивелира 5-6 метри под нивото на земјата. Мислам дека тоа решение е далеку поевтино од денивелирањето над земја или целосно подземно решение, а е далеку поефикасно од наземно решение. Нешто слично како на сликава:


Edited by nylon - 28-Feb-2011 at 20:44
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 24-Feb-2011 at 10:40
Скопје има феноменални предиспозиции за воведување на градска и приградска железница. Приградската железница би се ориентирала кон Тетово, Куманово и Велес, иако според бројот на возови и денес можеме да кажеме дека имаме некаков вид на приградска железница кон ВелесBig%20smile.

Јас би предложил првата линија на градската железница да биде од Зелениково преку Транспортен центар и скопскиот аеродром до Миладиновци.

Со завршувањето (се надевам некогаш) на пругата долж јужниот булевар до Ѓорче Петров, имаме идеални услови да добиеме кружна линија од Транспортен центар преку Капиштец, Тафталиџе, Нерези, Влае, Ѓорче Петров, Злокуќани, Визбегово, Скопје Север, Железарница повторно до Транспортниот центар. Е оваа линија би можела да го растерети скопскиот сообраќај во секаква смисла на зборот.

Според мене оваа линија од Транспортниот центар до НИП Нова Македонија би била надземна, на ист начин како што е изграден Транспортниот центар, од НИП Нова Македонија до студентскиот дом Гоце Делчев би одела на земја, а од студентскиот дом до поврзувањето со пругата во Ѓорче Петров повторно би одела над земја.


Edited by BOJAN - 24-Feb-2011 at 10:44
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 23-Feb-2011 at 23:02
Идејата е одлична - моја прогноза ако прифатат ваков проект ќе биде готов за минимум неколку децении со нашево темпо на работа (чекаме година и 2 месеца за 15 стандардни автобуси)
сепак ваков проект е проект кој ќе обезбеди значително подобрување на состојбата во сообраќајот и брзината на патување !!!
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 23-Feb-2011 at 22:58
Возот од сликата не е за Градска туку е за меѓуградска. Мислам дека идејата е супер со оглед на тоа дека околу Скопје во радиус од 50км има три големи града.
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 23-Feb-2011 at 21:56
Originally posted by mirakuliks

Andrej_LJ ima dosta vakvi predlozi napraveno, poberaj ima edna tema shto e do nego otvorena koja e generalno za gradska i prigradska zheleznica vo skopje.



Баш така.А и нема потреба да се прават компарации со метро зашто на мало градче како Скопје метро ниту му треба,ниту има логика да постои.
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 22-Feb-2011 at 20:10


Ева како би изглеал Десиро на една реконструирана железничка станица на линијата 1 од Драчево до Ѓорче Петров .

Ајде да пробаме да ја оживееме идејата за приградска железница во Скопје. Па зошто и да не пробаме да созтавиме првичен проект кој би го презентирале пред надлежните за ова прашање. Чисто како идеја и опција за натаможен развој

Edited by nylon - 22-Feb-2011 at 20:53
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 22-Feb-2011 at 10:08
Одлична идеја! Мислам дека нема да требаат 100 милиони евра за ова. Можеби нешто треба да се потроши за нови композиции, нешто за реконструкција на пругите, а исто така и за соодветни постојки. Како и да е, голема работа ќе се заврши, а нема да се потрошат парите за џабе.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 22-Feb-2011 at 02:04
Andrej_LJ ima dosta vakvi predlozi napraveno, poberaj ima edna tema shto e do nego otvorena koja e generalno za gradska i prigradska zheleznica vo skopje.
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 21-Feb-2011 at 22:40
Пролистав низ форумов и не најдов баш соодветна нишка за оваа идеа, па решив да отворам нова. Верувам дека и порано е разработувана оваа идеја, но мислам дека не и е посветено доволно внимание.

Па повелете да развиеме дискусија на оваа тема . Мислам дека и оваа варијанта е најефтина и најбрзо спроведлива споредено со метро или ЛРТ, бидејќи потребно е само додавање на крак од 1 километар до аеродромот и изградба на 3-4 нови станици (секако и обнова и прилагодување на постојните).

Мислам дека со 70-100 милиони евра може да се реализира овој проект, кој значително ќе придонесе за мобилноста во Скопје, а значително е и тоа што поминува близу до поголемите индустриски објекти (Окта, Пивара, Железарница, Усје, Бунарџик, индустриска зона Илинден...) каде што работат огромен број на луѓе.

Секако во тие 70-100 милиона евра мислам да влезе и набавката на нови модерни композиции.



Edited by nylon - 21-Feb-2011 at 22:41
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 456

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.102 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.