build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Експресен пат Штип - Кочани

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 23>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Marxentric View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Apr-2020
Location: Paionia
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote Marxentric Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 21-Feb-2022 at 21:41
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by jjmacedonia

Штрабак се закон фирма, треба на нив да и се дадат сите патишта и автопатишта да ги прават без тентер. Патот Радовиш Штип е подобар и од Автопатот Штип Скопје


Полека не летај со изјавите..... имаат сериозни проблеми со квалитето на изведбата на асфалтот.... на потег од лакавица до бучим на секои 200-300 метри правеа крпаници вадеа пробаднат асфалт ставаа нови, буквално сипаница, и кога возиш сега таму се осеќаат пропаднувања.... страшно како за профил на фирма..

Ова сигурно се однесува за некој паралелен пат или пак универзум, зашто таа делница е дефинитивно најквалитетна од сите патишта во Македонија, подобра од автопатите и подобра од Три Чешми - Крупиште.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 21-Feb-2022 at 18:33
75 % реализација од изградбата на втората фаза, Крупиште-Кочани, дел од новиот експресен пат Штип-Кочани
Директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Ејуп Рустеми заедно со претседателот на Владата на РСМ Димитар Ковачевски и министерот за транспорт и врски Благој Бочварски извршија увид во изградбата на новиот експресен пат А3 Штип-Кочани со вкупна должина од 28 километри, со кој се обезбедува модерна, сигурна и безбедна врска со Источниот регион.
Изградбата на експресниот пат е поделена во две фази: Штип – Крупиште во должина од 14,30 километри која што е завршена во 2020 година и Крупиште-Кочани во должина од 13,75 км. за којашто се издвоени средства во висина од 18,23 милиони евра обезбедени од ЕБОР.
„Градежните работи се одвиваат со задоволителна динамика за овој период од годината, и до овој момент имаме 75 % реализација. Нашите очекувања се дека на почетокот од последниот квартал од годинава делницата ќе биде целосно завршена. Патот ќе биде со висок квалитет на градба, вкупната ширина на експресниот пат е 11,4 метри, ќе има четири ленти, по две коловозни од по 3,5 метри и две ленти за застанување од по 2 метри, како и две рабни ленти од по 0,20 метри. Идната максимална брзина на движење на експресниот пат меѓу Штип и Кочани ќе биде 110 километри на час. Изведувач на градежните работи е „Синохидро“ од Р.Кина, а Надзор е „Патинвест инженеринг“ АД Софија Р.Бугарија“, изјави по извршениот увид директорот на ЈПДП, Ејуп Рустеми.
До сега веќе е вграден прв слој на БНС асфалт на 8 км од делницата. Бетонските конструкции, како што се мостови и надпатници, се завршени 75 до 80% и се подготвуваат завршните работи, хидро изолации, и сл. Паралелно се изведуваат и други пропратни работи на патот.
Инаку, предвидени се 4 моста, две клучки (кај Кочани и Спанчево), два потпатника и три надпатника. Овој нов патен правец започнува кај месноста Три чешми во Штип и се надоврзува на веќе завршениот автопат Миладиновци–Свети Николе–Штип. Делницата Штип–Крупиште која е дел од овој експресен пат во изградба А3 Штип - Кочани, е во функција. Планирана вредност на целокупниот проектот (двете фази) е околу од 40 милиони евра.
Со изградбата на експресниот пат се овозможува брзо и современо поврзување помеѓу Штип и Кочани, со што ќе им се олесни на оние коишто патуваат од Кочани за Скопје и обратно бидејќи трасата на новиот пат минува надвор од населените места, а исто така ќе се намалат километрите и времетраењето на патувањето и најважно од сѐ ќе се зголеми безбедноста во сообраќајот!



https://www.facebook.com/drzavnipatista/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 21-Feb-2022 at 18:08
За сè има вторпат
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 10-Feb-2022 at 15:25
На експресниот пат Штип - Радовиш?

Патот веќе 20-ти пат го имам возено и асфалтот е супер, нема никакви проблеми. На сликите што ги имав пратено може да се види колку добро е направен асфалтот, милина за возење... Е сега јас претходна пат бев пред месец - два. Ако до тогаш почнал асфалтот да се распаѓа тогаш тоа е за срамота...
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 10-Feb-2022 at 09:46
Originally posted by jjmacedonia

Штрабак се закон фирма, треба на нив да и се дадат сите патишта и автопатишта да ги прават без тентер. Патот Радовиш Штип е подобар и од Автопатот Штип Скопје


Полека не летај со изјавите..... имаат сериозни проблеми со квалитето на изведбата на асфалтот.... на потег од лакавица до бучим на секои 200-300 метри правеа крпаници вадеа пробаднат асфалт ставаа нови, буквално сипаница, и кога возиш сега таму се осеќаат пропаднувања.... страшно како за профил на фирма..
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
jjmacedonia View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 31-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 31
  Quote jjmacedonia Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 09-Feb-2022 at 16:06
Едно не ми е јасно, зашто е патот Кочани - Три Чешми, требало да го направам или Кочани - Штип или Кочани - Кадрифаково.
Back to Top
jjmacedonia View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 31-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 31
  Quote jjmacedonia Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 09-Feb-2022 at 16:03
Штрабак се закон фирма, треба на нив да и се дадат сите патишта и автопатишта да ги прават без тентер. Патот Радовиш Штип е подобар и од Автопатот Штип Скопје
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 09-Feb-2022 at 12:10
Интересен факт е што на google maps и google earth веќе 3-4 месеци делницата е додадена и ги наведува возачите кои користат навигација да возат по новата делница односно да продолжат право на клучката каде што завршува првата делница. Така и другар од Скопје одејќи накај Истокот според навигацијата си продолжил и кај Бања по локалниот пат си излегол кај Тркање. После тоа, како што напоменав и лично го возев 3-4 пати на идентичниот начин, кај Бања се префрлувам на локалниот пат 2км и си излегувам кај Тркање.

https://www.google.com/maps/dir/41.9973688,21.5116792/41.884698,22.5011869/@41.9017118,22.2206436,11.17z/data=!4m2!4m1!3e0


Back to Top
FT View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Jun-2010
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 574
  Quote FT Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 08-Feb-2022 at 23:31
И двата кружни текови пред Кочани се 90% готово, останува само делот од Тркање до Кочани со повеќе работа.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 08-Feb-2022 at 18:00
Се согласувам со кажаното.
Макар и до Бања да е (полошата варијанта) да може да се вози веќе од април. Магистралниот пат е преоптеретен и во лоша состојба посебно меѓу Облешево и Тркање.
На крај излегува дека и спорниот имот ги искомплицира и одолговлечи работите во последниот сегмент. Искрено, за таму и бев сигурен дека ќе се одолговлечат работите имајќи ја во предвид ситуацијата на терен, меѓутоа барем до Тркање да може да се вози за 45-50 денови од сега...
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 08-Feb-2022 at 17:34
Ако се реши спорниот имот до април би можело пред надвозникот кај Тркање да се уклучува на експресниот пат. Ако не се реши до тогаш, мое мислење е дека до Бања ќе се вози по стариот пат па потоа да се вклучува на експресниот. Не знам дали е до компанијата или нешто друго, но кога ќе се спореди со експресниот пат Штип-Радовиш кој беше завршен 4 месеца порано од предвиденото подолг е за 12 км и далеку потежок терен Штрабак ми изгледаат далеку посериозна компанија од Синохидро
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 08-Feb-2022 at 14:44
И едно не можам да сфатам.. Од толку телевизии, портали, новинари, толку нема никој д постави прашање дали во емисија дали при некој увид во градежни работи на министерот или директорот, мислам дека едно 80% од новинарите не ни знаат за овој патен правец, знаат само Кичево-Охрид, и најново коридор 8 од кој пола од делниците се само на хартија.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 08-Feb-2022 at 14:42
Бидејќи веста што ја сподели deni86 беше за мене искрено дури и разочарувачки малку се распрашав околу ова па неофицијално до први септември бил крајниот рок (вклучувајќи дополнителен рок за непредвидени работи) за изведувачот, инаку наводно планот било веќе од април да може да се вози по патниот правец а делот од Тркање до Кочани (каде се поклопува со постоечката магистрала) или да се вози под времен режим или да се пренасочуваат десно, на новоизградената траса са влез во Кочани (појасно мислам дека ќе ви биде од сликите на сентиел хаб или google maps ако се понови).
Инаку, бидејќи веќе 3-4 пати го возев, крајно неразумно би било одолговлекувањето, кога делот до Бања е 98% завршен, а делот до Тркање според најновите информации фали втор слој на асфалт. Делот од Тркање до Кочани (со се спорниот имот) реално има уште работа, ама таму и така и така и сега има сообраќај...
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 05-Feb-2022 at 16:37
https://glasno.mk/%d0%b5%d0%ba%d1%81%d0%bf%d1%80%d0%b5%d1%81%d0%bd%d0%b8%d0%be%d1%82-%d0%bf%d0%b0%d1%82-%d1%88%d1%82%d0%b8%d0%bf-%d0%ba%d0%be%d1%87%d0%b0%d0%bd%d0%b8-%d1%9c%d0%b5-%d0%b1%d0%b8%d0%b4%d0%b5-%d0%b3%d0%be/
А требаше 2019 да биде готов..
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 02-Feb-2022 at 21:46
Во врска со спорниот имот како што знам работата е дојдена до суд, и додека не заврши судењето не може да се интервенира на терен. Во врска со останатите работи не сум запознаен со кое темпо се работи. Луге кои го имаат возено ми имаат кажано дека на некои делови фали втор слој асфалт, делот помеѓу Тркање и Бања има уште за асфалтирање. Се зависи од временските услови, динамиката ( не е исто 10 и 100 работници на терен) и кога ќе заврши судењето за спорниот имот.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 02-Feb-2022 at 20:49
На денешната снимка не се гледа заради облаците, ама на снимката пред 2 дена се гледа дека целата траса е асфалтирана. Бидејќи немам дополнителни информации од терен, последните ги споделив пред 2-3 недели кога ја возев делницата.
Искрено, очекувам како што прават увид во градежни активности на делниците кои се градат или реконструираат овој период министерот и директорот на јпдп да отидат и да кажат кога ќе биде завршено. Мое мислење е дека со оглед на тоа што го видов (до Тркање >95% од активностите се завршени) во април веќе би требало да биде завршен и пуштен во употреба. Последните 1-2 километри кај Кочани сигурен сум дека ќе се вози уште 2-3 месеци под режим бидејќи тамо секако се поклопува со моменталниот магистрален и тоа веќе не е изградба туку надградба, т.е. секако таму има сообраќај...
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 02-Feb-2022 at 19:53
Видете на sentinel hub
Back to Top
zorant View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 26-Aug-2019
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote zorant Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 02-Feb-2022 at 16:38
Ima tuka nekoj info kako ide, dali ima napredok? posebno okolu sporniot imot shto go spomnuvavme pogore?


Edited by zorant - 02-Feb-2022 at 16:39
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 17-Jan-2022 at 12:18
Трипати го возев, двапати во правец према Кочани и еднаш во обратен правец према Крупиште. Мислам дека вкупно е 14км па состојбата е следна: во првите ~10км 95% завршено, се поставуваа еластични огради ии завршни работи на косините, има завршен слој на асвалт (освен кај еден мост, околу 50метри, само прв слој на асвалт). Следните 2км после Бања до Тркање (кај пресекот со магистралниот пат) се асфалтираше пред 10тина дена, а последните 1.5км до 2, кај Кочани (кај што трасата се поклопува) со магистралниот, се работеше на проширување, еден дел е веќе асфалтиран, околи 500 метри се тампонираше од двете страни, на едно место беше ископана дупка и проблемот со куќата останува.
Да резимирам, лично мислење, до пресекот со магистралниот пат кај Тркање (12 од 14те киломтери) без проблем до 1 март може се да биде завшрено (има ефективна работа за 2-3 недели максимум), последните 2км има работа, ама таму секако си има сообраќај и сега.
Инаку, скратува добри 10тина минути, се избегнуваат Крупиште и Облешево, се избегнуваат колоните, асфалтот делува квалитетно, кривините минимални и благи...
Back to Top
deni86 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Apr-2020
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote deni86 Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 16-Jan-2022 at 21:54
Каква е ситуацијата на терен? Се работи интензивно, не се работи? Некаде прочитав дека пуштањето на делницата ќе биде во 2022 но без конкретен период. Не е исто март и декември на пример. Се гледа дека е во завршна фаза но кај нас ништо не би ме изненадило и да го влечат до втората половина на 2022
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.221 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.