![]() |
![]() |
![]() |
Експресен пат Штип - Кочани |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 23> |
Author | ||
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Ова сигурно се однесува за некој паралелен пат или пак универзум, зашто таа делница е дефинитивно најквалитетна од сите патишта во Македонија, подобра од автопатите и подобра од Три Чешми - Крупиште. |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
75 % реализација од изградбата на втората фаза, Крупиште-Кочани, дел од новиот експресен пат Штип-Кочани
Директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Ејуп Рустеми заедно со претседателот на Владата на РСМ Димитар Ковачевски и министерот за транспорт и врски Благој Бочварски извршија увид во изградбата на новиот експресен пат А3 Штип-Кочани со вкупна должина од 28 километри, со кој се обезбедува модерна, сигурна и безбедна врска со Источниот регион. Изградбата на експресниот пат е поделена во две фази: Штип – Крупиште во должина од 14,30 километри која што е завршена во 2020 година и Крупиште-Кочани во должина од 13,75 км. за којашто се издвоени средства во висина од 18,23 милиони евра обезбедени од ЕБОР. „Градежните работи се одвиваат со задоволителна динамика за овој период од годината, и до овој момент имаме 75 % реализација. Нашите очекувања се дека на почетокот од последниот квартал од годинава делницата ќе биде целосно завршена. Патот ќе биде со висок квалитет на градба, вкупната ширина на експресниот пат е 11,4 метри, ќе има четири ленти, по две коловозни од по 3,5 метри и две ленти за застанување од по 2 метри, како и две рабни ленти од по 0,20 метри. Идната максимална брзина на движење на експресниот пат меѓу Штип и Кочани ќе биде 110 километри на час. Изведувач на градежните работи е „Синохидро“ од Р.Кина, а Надзор е „Патинвест инженеринг“ АД Софија Р.Бугарија“, изјави по извршениот увид директорот на ЈПДП, Ејуп Рустеми. До сега веќе е вграден прв слој на БНС асфалт на 8 км од делницата. Бетонските конструкции, како што се мостови и надпатници, се завршени 75 до 80% и се подготвуваат завршните работи, хидро изолации, и сл. Паралелно се изведуваат и други пропратни работи на патот. Инаку, предвидени се 4 моста, две клучки (кај Кочани и Спанчево), два потпатника и три надпатника. Овој нов патен правец започнува кај месноста Три чешми во Штип и се надоврзува на веќе завршениот автопат Миладиновци–Свети Николе–Штип. Делницата Штип–Крупиште која е дел од овој експресен пат во изградба А3 Штип - Кочани, е во функција. Планирана вредност на целокупниот проектот (двете фази) е околу од 40 милиони евра. Со изградбата на експресниот пат се овозможува брзо и современо поврзување помеѓу Штип и Кочани, со што ќе им се олесни на оние коишто патуваат од Кочани за Скопје и обратно бидејќи трасата на новиот пат минува надвор од населените места, а исто така ќе се намалат километрите и времетраењето на патувањето и најважно од сѐ ќе се зголеми безбедноста во сообраќајот! ![]() https://www.facebook.com/drzavnipatista/ |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
На експресниот пат Штип - Радовиш?
Патот веќе 20-ти пат го имам возено и асфалтот е супер, нема никакви проблеми. На сликите што ги имав пратено може да се види колку добро е направен асфалтот, милина за возење... Е сега јас претходна пат бев пред месец - два. Ако до тогаш почнал асфалтот да се распаѓа тогаш тоа е за срамота... |
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
Полека не летај со изјавите..... имаат сериозни проблеми со квалитето на изведбата на асфалтот.... на потег од лакавица до бучим на секои 200-300 метри правеа крпаници вадеа пробаднат асфалт ставаа нови, буквално сипаница, и кога возиш сега таму се осеќаат пропаднувања.... страшно како за профил на фирма.. |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
jjmacedonia ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 31-Aug-2020 Online Status: Offline Posts: 31 |
![]() ![]() |
|
Едно не ми е јасно, зашто е патот Кочани - Три Чешми, требало да го направам или Кочани - Штип или Кочани - Кадрифаково.
|
||
![]() |
||
jjmacedonia ![]() Newbie ![]() ![]() Joined: 31-Aug-2020 Online Status: Offline Posts: 31 |
![]() ![]() |
|
Штрабак се закон фирма, треба на нив да и се дадат сите патишта и автопатишта да ги прават без тентер. Патот Радовиш Штип е подобар и од Автопатот Штип Скопје
|
||
![]() |
||
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
|
Интересен факт е што на google maps и google earth веќе 3-4 месеци делницата е додадена и ги наведува возачите кои користат навигација да возат по новата делница односно да продолжат право на клучката каде што завршува првата делница. Така и другар од Скопје одејќи накај Истокот според навигацијата си продолжил и кај Бања по локалниот пат си излегол кај Тркање. После тоа, како што напоменав и лично го возев 3-4 пати на идентичниот начин, кај Бања се префрлувам на локалниот пат 2км и си излегувам кај Тркање. https://www.google.com/maps/dir/41.9973688,21.5116792/41.884698,22.5011869/@41.9017118,22.2206436,11.17z/data=!4m2!4m1!3e0 |
||
![]() |
||
FT ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 22-Jun-2010 Location: Kocani Online Status: Offline Posts: 574 |
![]() ![]() |
|
И двата кружни текови пред Кочани се 90% готово, останува само делот од Тркање до Кочани со повеќе работа.
|
||
![]() |
||
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
|
Се согласувам со кажаното. Макар и до Бања да е (полошата варијанта) да може да се вози веќе од април. Магистралниот пат е преоптеретен и во лоша состојба посебно меѓу Облешево и Тркање. На крај излегува дека и спорниот имот ги искомплицира и одолговлечи работите во последниот сегмент. Искрено, за таму и бев сигурен дека ќе се одолговлечат работите имајќи ја во предвид ситуацијата на терен, меѓутоа барем до Тркање да може да се вози за 45-50 денови од сега...
|
||
![]() |
||
deni86 ![]() Groupie ![]() Joined: 07-Apr-2020 Online Status: Offline Posts: 55 |
![]() ![]() |
|
Ако се реши спорниот имот до април би можело пред надвозникот кај Тркање да се уклучува на експресниот пат. Ако не се реши до тогаш, мое мислење е дека до Бања ќе се вози по стариот пат па потоа да се вклучува на експресниот. Не знам дали е до компанијата или нешто друго, но кога ќе се спореди со експресниот пат Штип-Радовиш кој беше завршен 4 месеца порано од предвиденото подолг е за 12 км и далеку потежок терен Штрабак ми изгледаат далеку посериозна компанија од Синохидро
|
||
![]() |
||
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
|
И едно не можам да сфатам.. Од толку телевизии, портали, новинари, толку нема никој д постави прашање дали во емисија дали при некој увид во градежни работи на министерот или директорот, мислам дека едно 80% од новинарите не ни знаат за овој патен правец, знаат само Кичево-Охрид, и најново коридор 8 од кој пола од делниците се само на хартија.
|
||
![]() |
||
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
|
Бидејќи веста што ја сподели deni86 беше за мене искрено дури и разочарувачки малку се распрашав околу ова па неофицијално до први септември бил крајниот рок (вклучувајќи дополнителен рок за непредвидени работи) за изведувачот, инаку наводно планот било веќе од април да може да се вози по патниот правец а делот од Тркање до Кочани (каде се поклопува со постоечката магистрала) или да се вози под времен режим или да се пренасочуваат десно, на новоизградената траса са влез во Кочани (појасно мислам дека ќе ви биде од сликите на сентиел хаб или google maps ако се понови). Инаку, бидејќи веќе 3-4 пати го возев, крајно неразумно би било одолговлекувањето, кога делот до Бања е 98% завршен, а делот до Тркање според најновите информации фали втор слој на асфалт. Делот од Тркање до Кочани (со се спорниот имот) реално има уште работа, ама таму и така и така и сега има сообраќај... |
||
![]() |
||
deni86 ![]() Groupie ![]() Joined: 07-Apr-2020 Online Status: Offline Posts: 55 |
![]() ![]() |
|
https://glasno.mk/%d0%b5%d0%ba%d1%81%d0%bf%d1%80%d0%b5%d1%81%d0%bd%d0%b8%d0%be%d1%82-%d0%bf%d0%b0%d1%82-%d1%88%d1%82%d0%b8%d0%bf-%d0%ba%d0%be%d1%87%d0%b0%d0%bd%d0%b8-%d1%9c%d0%b5-%d0%b1%d0%b8%d0%b4%d0%b5-%d0%b3%d0%be/
А требаше 2019 да биде готов.. |
||
![]() |
||
deni86 ![]() Groupie ![]() Joined: 07-Apr-2020 Online Status: Offline Posts: 55 |
![]() ![]() |
|
Во врска со спорниот имот како што знам работата е дојдена до суд, и додека не заврши судењето не може да се интервенира на терен. Во врска со останатите работи не сум запознаен со кое темпо се работи. Луге кои го имаат возено ми имаат кажано дека на некои делови фали втор слој асфалт, делот помеѓу Тркање и Бања има уште за асфалтирање. Се зависи од временските услови, динамиката ( не е исто 10 и 100 работници на терен) и кога ќе заврши судењето за спорниот имот.
|
||
![]() |
||
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
|
На денешната снимка не се гледа заради облаците, ама на снимката пред 2 дена се гледа дека целата траса е асфалтирана. Бидејќи немам дополнителни информации од терен, последните ги споделив пред 2-3 недели кога ја возев делницата. Искрено, очекувам како што прават увид во градежни активности на делниците кои се градат или реконструираат овој период министерот и директорот на јпдп да отидат и да кажат кога ќе биде завршено. Мое мислење е дека со оглед на тоа што го видов (до Тркање >95% од активностите се завршени) во април веќе би требало да биде завршен и пуштен во употреба. Последните 1-2 километри кај Кочани сигурен сум дека ќе се вози уште 2-3 месеци под режим бидејќи тамо секако се поклопува со моменталниот магистрален и тоа веќе не е изградба туку надградба, т.е. секако таму има сообраќај...
|
||
![]() |
||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
Видете на sentinel hub
|
||
![]() |
||
zorant ![]() Groupie ![]() Joined: 26-Aug-2019 Online Status: Offline Posts: 93 |
![]() ![]() |
|
Ima tuka nekoj info kako ide, dali ima napredok? posebno okolu sporniot imot shto go spomnuvavme pogore?
Edited by zorant - 02-Feb-2022 at 16:39 |
||
![]() |
||
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
|
Трипати го возев, двапати во правец према Кочани и еднаш во обратен правец према Крупиште. Мислам дека вкупно е 14км па состојбата е следна: во првите ~10км 95% завршено, се поставуваа еластични огради ии завршни работи на косините, има завршен слој на асвалт (освен кај еден мост, околу 50метри, само прв слој на асвалт). Следните 2км после Бања до Тркање (кај пресекот со магистралниот пат) се асфалтираше пред 10тина дена, а последните 1.5км до 2, кај Кочани (кај што трасата се поклопува) со магистралниот, се работеше на проширување, еден дел е веќе асфалтиран, околи 500 метри се тампонираше од двете страни, на едно место беше ископана дупка и проблемот со куќата останува. Да резимирам, лично мислење, до пресекот со магистралниот пат кај Тркање (12 од 14те киломтери) без проблем до 1 март може се да биде завшрено (има ефективна работа за 2-3 недели максимум), последните 2км има работа, ама таму секако си има сообраќај и сега. Инаку, скратува добри 10тина минути, се избегнуваат Крупиште и Облешево, се избегнуваат колоните, асфалтот делува квалитетно, кривините минимални и благи...
|
||
![]() |
||
deni86 ![]() Groupie ![]() Joined: 07-Apr-2020 Online Status: Offline Posts: 55 |
![]() ![]() |
|
Каква е ситуацијата на терен? Се работи интензивно, не се работи? Некаде прочитав дека пуштањето на делницата ќе биде во 2022 но без конкретен период. Не е исто март и декември на пример. Се гледа дека е во завршна фаза но кај нас ништо не би ме изненадило и да го влечат до втората половина на 2022
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 23> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |