![]() |
![]() |
![]() |
Кружен тек кај Момин Поток |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4567> |
Author | ||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
(ВИДЕО) Шилегов најавува сообраќаен проект кај Момин Поток: Два кружни тека, подвозници и надвозници
https://360stepeni.mk/video-shilegov-najavuva-soobrakaen-proekt-kaj-momin-potok-dva-kruzhni-teka-podvoznitsi-i-nadvoznitsi/ |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
ДВА НОВИ КРУЖНИ ТЕКОВИ, ПОДВОЗНИЦИ И НАДВОЗНИЦИ - РЕШЕНИЕ КАЈ МОМИН ПОТОК
![]() Градоначалникот Петре Шилегов денеска најави уште еден голем проект за жителите на Скопје – изведбата на клучката кај Момин поток која е една од двете главни рути што ги поврзуваат северниот и јужниот дел од градот. - Се работи за огромен проект во вкупна вредност од околу 18 милиони евра, за кој постапката ја започнавме вчера, градежните работи ќе ги започнеме во текот на јуни, а изведбата треба да трае 2 до 2,5 години. Според својата комплексност, се работи за убедливо најсложениот сообраќаен проект којшто Град Скопје го има изработено од 1965 година, па наваму. Малку поедноставен е проектот за клучката кај хотелот „Континентал“. Со цел да се намали сообраќајниот метеж на овој потег, се предвидува изградба на 2 кружни тека, првиот треба да ја замени крстосницата кај булеварот 8.Септември и улицата Скупи и вториот кој треба да ја замени крстосницата на булеварот Никола Карев и патот кон Визбегово, обиколницата и косовската граница. Од вториот кружен тек улицата продолжува до крстосницата со булевар Словенија каде што се поврзува со булеварот Словенија и со булеварот Босна и Херцеговина. Оваа сообраќајница е една од клучните градски сообраќајници бидејќи дневно овде поминуваат 25.000 возила и метежот е голем – рече Шилегов, на денешната прес-конференција. Вкупната должина на сообраќајницата меѓу двата кружни тека и до пред раскрсницата со булевар Словенија изнесува околу 1.600 метри. По должина на целата сообраќајница ќе биде поставено најсовремено ЛЕД булеварско осветлување, пешачки и велосипедски патеки од двете страни на коловозот. Проектот предвидува и изградба на 2 моста на реката Серава која тече под оваа сообраќајница. - Сакам да нагласам дека во делот на сообраќајната инфраструктура во северниот дел од градот го завршивме булеварот Христијан Тодоровски Карпош, а при крај се и булеварите Никола Карев и Босна и Херцеговина. Ова е во целосна согласност со визијата што јас ја имам за нашиот град – рамномерно развиен град со инфраструктура поволна за сите граѓани, без оглед на кој дел од градот припаѓаат. Градот неколку децении доцнеше со ваквите визии, а со ваквите проекти се обидуваме во само еден мандат фундаменталните работи на градот да ги започнеме до точка од која нема враќање. Безбедниот сообраќај и урбаната мобилност остануваат во редот на приоритетите мои и на оваа градска администрација, а тоа граѓаните имаа можност да го видат изминатите 3 и пол години и најдобро знаат да ги препознаат ваквите активности на градот – нагласи Шилегов. На денешната прес-конференција присуствуваа и претседателката на Советот на Град Скопје, Љубица Јанчева и градоначалниците на општините Карпош, Чаир, Центар и Бутел - Стефан Богоев, Висар Ганиу, Саша Богдановиќ и Велимир Смилевски. https://www.facebook.com/CityofSkopje/ |
||
![]() |
||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
И повторно нема детаљи што точно ќе се изведува?
|
||
![]() |
||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
|
2-2,5 години ќе траел зафатов, јас навистина не гледам што толку е сложено тука, па уште тоа ќе бил најсложениот зафат во сообраќајот во Скопје?!
Edited by ehrlich - 28-Apr-2021 at 15:18 |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Веќе со години, граѓаните се соочуваат со потешкотии во сообраќајот на клучката Момин Поток. Како втора главна рута кон северот на градот, овој потег секојдневно го поминуваат најмалку 25.000 возила.
![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/p.shilegov/videos/517969779214877 |
||
![]() |
||
MKDSTRUGA ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
![]() ![]() |
|
Pristapot od Vizbegovo prema novata naselba najverovatno e zamislen so vrtenje desno prema Hubo pa okolu toj kruzen tek i nazad prema ovaa klucka. Drug nacin so ova resenie ne gledam. Sepak mislam deka realiziranjeto na taa nova naselba nema lesno da odi taka so toa e vo dosta podalecna idnina za koja licno smetam deka demografskite trendovi ke sprecat bilo kakva gradezna ekspanzija duri i vo Skopje.
|
||
![]() |
||
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
|
Еве го и делот со клучката: ![]() |
||
![]() |
||
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
|
еве што е во план на тој потег
https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/nova-naselba-ke-se-gradi-vo-skopje-na-prostorot-od-kasarna-ilinden-do-bulevar-slovenija-opshtina-karposh-go-donese-detalniot-plan/?fbclid=IwAR39ats-AmVpBDEmMGxoLs9HQa01-p63sApu0YRTfOLBlMrtG1wxsfs52Bw#.YHPtj-uPp3s.facebook |
||
![]() |
||
MKDSTRUGA ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
![]() ![]() |
|
Dali ima najavi za ovaa faza koga ke pocne so realizacija? Sega primetiv fazata koja ja gradat zavrsuva so nekoe stesnuvanje koje najavuva deka podolgo vreme nema da se prodolzi prema Momin Potok. Ili toa e epten privremeno do pocnuvanje na narednata faza.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Ако е навистина вака како што скицираше Theoden всушност би било многу лошо решение, затоа што од Визбегово нема пристап кон касарната, а нема ни од касарната во правец кон пластичарска. Се надевам нема да е вака, затоа што преку глава веќе од некомплетни клучки. |
||
![]() |
||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека вака е подобро, за разлика од кружен ток.
Иначе, не треба таа улицата што ја говорите, што би минувала преку касарната да се врзе на овој мал кружен ток (таа клучка) ??? |
||
![]() |
||
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
|
Според она што може да се навести од новиот ДУП за западниот блок од четвртот кој ја опфаќа касарна „Илинден“, клучката ќе изгледа отприлика вака: ![]() Во основа, модифицирана клучка од тип труба, со дополнителен приклучок на една новопланирана улица од север во кружен тек, но од неа има директен пристап само во две насоки од булевар... хмм... „Хасан Приштина“? ![]() Edited by Théoden - 11-Apr-2021 at 00:33 |
||
![]() |
||
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
|
Има можеби повеќе за вртење но опција секако постои: ![]() |
||
![]() |
||
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
|
Не ми делува баш практично, не гледам опција за вртење назад. |
||
![]() |
||
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
|
Би било одлично ако на пролет се зафатат со оваа проблематика со што ќе се реши една целина од бул. 8ми септемри до бул. Никола Карев а крајно време е да се започне со Јадранска магистрала која е од витално значење за цела држава.
|
||
![]() |
||
MKDSTRUGA ![]() Senior Member ![]() Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 465 |
![]() ![]() |
|
Kolku sto znam gotovi se so proektiranje i na prolet pocnuva ralizacija. Mislam deka ne e loso resenie da ima kruzen tek kaj momin potok so podpatnik, odnosno pod kruzniot tek ke pominuva Bulevarot koj odi prema industriska zona vizbegovo a gore na krizniot tek ke se vrti za nakaj Hubo. Bo sekoj slucam 1000 pati po protocno reseni od segasnoto. So kruzniot tek ke se zastiti i brdoto i ke bide mn poevtino.
Po mene so zastedenite pari bi mozelo uste eden kruzen tek da se predvidi na raskrsnicata na Ilindenska so 8mi septemvri a pred i posle mostot po koritoto na vardar da se izvedat ubavi rampi za pesacki premini pod samiot most so sto pesacite voopsto ne bi morale da minuvaat preku ulicata. |
||
![]() |
||
Влатко ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
|
Дали воопшто има некаква динамика за решавање на овие 2 точки?
|
||
![]() |
||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
Ај да ги раздвоиме работите:
1. Кај Хубо се вртат два видови кружен тек во опција: - Едниот е турбо кружен тек каде лентите се вртат спирално према надвор во насока на правецот на движење, и таков кружен тек во Скопје е единствено тој кај Католичка. Оваков кружен тек според симулации на сообраќајни инженери е за 12% поефикасен во проточност од обичен. - Обичен кружен тек, што се врти по некои визуелизации, како таа на Коце и како во тој ДУПот горе со зеленилото. 2. Кај Момин Поток на патот за Приштина се вртат три различни опции: - Кружен тек со денивелација на главниот форсиран правец Пластичарска-Блаце, а горе обичен кружен тек за комуникација со булеварот према Хубо. Овој тип има една маана, а тоа е дека е проточен беспрекерно само во еден правец, форсираниот во случајов Пластичарска-Блаце, а тука на оваа раскринца тоа не е случај. Третиот правец има еднакво загушен сообраќај. Мислам дека ова не е соодветно решение за тука. Оваков тип кружни текови многу се форсираат во Косово и Албанија. - Обична клучка тип: Труба. Оваква е првично предвидена уште во првите планови за овие булевари пред децении. Оваа нема форсиран правец, туку сите правци се еднакво важни и максимално ефикасни, нема застој во ниеден правец на движење. - Полуизведена клучка детелина. Ова по функционалност е слична на Труба, само што овозможува плус превец да возило што доаѓа од правец на Хубо да може да се врати назад према Хубо, што и не е некој голем плус, и го нема кај обичната Труба. Исто така е максимално ефикасна и во сите правци на движење нема застој. Овој тип обезбедува future-compatibility за некогаш да се отвори четврти правец према Касарната. И ова е најдобрата опција за оваа клучка. Оваа е таа што ја има кај Коце во симулацијата, а и оваа е таа што е вцртана во ГУП-от моментален на Скопје. Ако се реши Шилегов да прави други типови, ќе треба прво да го смени ГУП-от како не би градел против-законски контра важечките планови. Еве извадок од Катастар каде јасно се гледа дека тука би се идело на полуизведена клучка детелина. ![]() ![]() Edited by user8642 - 02-Feb-2021 at 00:06 |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Турбо кружен е кај Хубо, другата клучка е на две нивоа
|
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4567> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |