build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен превоз во Скопје (линии и возен ред)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 16>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 14-Nov-2014 at 19:23
малку да расчистиме-крадење е ако нешто сакаш да земиш без да те приметат,а земање/грабање е ич да не те боли дали те виделе или не
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 14-Nov-2014 at 18:37
Originally posted by Bojan10

Треба да има за секаде, па ако треба само еден патник да има нили празен да е автобусот. Ако се има пари за панорамски дркала за јавен превоз мора да има.

Срамота е човек да се почувствува дискриминиран заради местото на живеење. Многу лесно ќе ги шитне нивите на браќата експанзионисти и ќе дојде во Џеваир ќумезите. Географска дискриминација во 21 век...


Ти изгледа забораваш колку МНОГУ може да се украде од панорамското дркало, а колку МАЛКУ од јавниот превоз???
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Bojan10 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 21-Jun-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote Bojan10 Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 14-Nov-2014 at 18:07
Треба да има за секаде, па ако треба само еден патник да има нили празен да е автобусот. Ако се има пари за панорамски дркала за јавен превоз мора да има.

Срамота е човек да се почувствува дискриминиран заради местото на живеење. Многу лесно ќе ги шитне нивите на браќата експанзионисти и ќе дојде во Џеваир ќумезите. Географска дискриминација во 21 век...
Од чаламот си патиме!
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 14-Nov-2014 at 17:32
Според кој критериум за Горно Лисиче има ноќна линија, а за Кисела Вода, Пржино, Топанско Поле, Шуто Оризари и Железара нема?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 14-Nov-2014 at 17:01
МЛАДИТЕ БАРААТ ПОВЕЌЕ НОЌНИ АВТОБУСКИ ЛИНИИ

Група млади средношколци и студенти преку флеш-моб/настан кај автобуската станица спроти Градската болница во Скопје, вчера побараа повеќе ноќни автобуски линии.



Младите со шатори и вреќи за спиење, симболично испратија порака дека доколку не се воведат дополнителни ноќни автобуски линии, ќе мора да преспиваат на автобуските станици.


Тие потсетија дека се потребни повеќе и почести ноќни автобуски линии за младите кои го користат јавниот превоз од најразлични причини како едукација, тренинг или излегување. Акцијата исто така го покрена и прашањето за безбедноста на младите во јавниот автобуски сообраќај.

Тие поделија флаери и залепија постери низ поголем број на автобуски станици како и основни и средни училишта во Скопје. Младите кои се дел од иницијативата велат дека побарале и да се сретнат со раководните лица од ЈСП околу можноста за воведување на повеќе ноќни линии во главниот град.

Иницијативата е поддржана од Националниот младински совет преку проектот Младинско граѓанско образование.

http://www.radiomof.mk/mladite-baraat-poveke-nokni-avtobuski-linii/
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 22-Aug-2014 at 14:02
Originally posted by jyvation

Во врска со тоа зошто првично предвиделе помалку пари, а на крајот сумата на договорот ќе биде за 50 отсто повисока од проценетата вредност на набавката, Николов објаснува дека се работи за лоша процена.

- Станува збор за специфични системи што ќе се дизајнираат специјално за нас. Тоа не е како да одиш во продавница и да прашаш колку чини, на пример, една гума, па врз основа на тоа колку гуми ти требаат, да направиш процена. Бидејќи е специфична материја, затоа и ни пропаѓаа досегашните тендери - вели Николов.
Не е толку проблемот во погрешната процена. Тоа се случува секаде и често. Проблемот е во баткава директор што ја третира јавноста како група идиоти што пред неговата изјава не слушнала за "паметни билети". Се заборавил Мишо, мисли дека зборува со неговите возачи, па ни објаснува што е гума, а што софтвер. Најблаго речено, потценувачки. Многу слично е и со изјавите на некои од градоначалниците, сум забележал. А кутри новинари, прави курири - ги пратиле да приберат по некоја изјава, ќе ја искуцаат на портал или весник и работата е завршена.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 22-Aug-2014 at 10:38
„Т-МОБИЛЕ“ ЌЕ ГО МОДЕРНИЗИРА ЈАВНИОТ АВТОБУСKИ ПРЕВОЗ

ЗА „УМНИТЕ БИЛЕТИ“ ЈСП ЌЕ ПЛАТИ ТРИ МИЛИОНИ ЕВРА



Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ ќе и плати на компанијата „Т-мобиле“ три милиони евра за воведување на системите за електронска наплата на билети и за автоматско следење во автобусите. Kонечната сума е за еден милион евра повисока од сумата со која ЈСП ги процени системите кога го распиша петтиот конкурс за набавка и монтирање на опремата.

Договорот со компанијата с` уште не е потпишан, но е извесно дека наскоро ќе се случи, затоа што во понеделник на седница на Советот на град Скопје ќе биде донесена одлука за измена и дополнување на Инвестициската програма на ЈСП, со која ќе се зголеми вкупната сума што претпријатието ќе може да ја вложува во своите најавени проекти

Грешка во процената

Директорот на ЈСП, Мишо Николов е оптимист дека наскоро Скопје ќе добие современа наплата во автобусите и дека системите значително ќе го унапредат јавниот превоз.

- Најповолна понуда имаше компанијата „Т-мобиле“. Ние, кога го распишувавме јавниот повик за набавка, проценивме дека се потребни 120 милиони денари, односно два милиона евра за двата система, а понудата на „Т-мобиле“ беше 180 милиони денари, односно околу 3 милиони евра. За да можеме да го склучиме договорот мораме да направиме измена во Инвестициската програма во која ќе го зголемиме предвидениот износ - вели Николов.

Во врска со тоа зошто првично предвиделе помалку пари, а на крајот сумата на договорот ќе биде за 50 отсто повисока од проценетата вредност на набавката, Николов објаснува дека се работи за лоша процена.

- Станува збор за специфични системи што ќе се дизајнираат специјално за нас. Тоа не е како да одиш во продавница и да прашаш колку чини, на пример, една гума, па врз основа на тоа колку гуми ти требаат, да направиш процена. Бидејќи е специфична материја, затоа и ни пропаѓаа досегашните тендери - вели Николов.

„Т-мобиле“ ќе има рок од 10 месеци за да ги воспостави системите.

- Се надевам дека до наредната година ова време с` ќе биде готово. Ќе настојуваме пуштањето во функција да биде во јули или во август, кога има помалку патници за да може да се исправат некои грешки ако се појават, а тоа да не се одрази на патниците - вели Николов.

Дел од потребните три милиони евра ќе ги обезбеди ЈСП, а дел Град Скопје.

- За 2014 година во буџетот на Градот за оваа намена се предвидени 60 милиони денари, а со зголемувањето на проценетата вредност на овој проект, градските власти сигурно ќе дадат уште. Исплатата на средствата ќе се врши во три години - изјави Николов.

Ќе бидат набавени 200.000 електронски картички

На електронската аукција, која се одржа на крајот на минатиот месец, „Т-мобиле“ се натпреваруваше со фирмата „Виста“. Овие две компании ги минаа филтрите на тендерот кој беше распишан во април, а на кој интерес за бизнисот пројавија и „Асеко“ и „Асис електроник“ од Истанбул.

Валидатори за електронската наплата ќе се постават во 500 автобуси, од кои 150 во приватни. Ќе бидат поставени три машини за продажба на електронските картички и тоа на пофреквентните автобуски постојки. Електронските билети ќе се продаваат и на 58 продажни места и билетарници. Ќе бидат набавени 200.000 електронски картички, како и 50 уреди кои ќе ги користат контролорите.

За системот за автоматска локација, избраната фирма ќе има задача да постави 50 информативни дисплеи на автобуските постојки, преку кои патниците ќе добиваат информации за колку време ќе пристигне одреден автобус. Овој систем ќе биде воведен само во градското подрачје, односно на поглавните сообраќајници. Во сите автобуси ќе треба да се постават ГПС-уреди за сателитско следење на возилата и да се опреми диспечерски центар во рамките на Студентскиот дом „Kузман Јосифовски - Питу“.

За воведувањето на овие системи беше донесена одлука на Советот на Град Скопје уште во времето кога градоначалник беше Трифун Kостовски. Електронската наплата значи дека патниците ќе имаат една картичка на која ќе ставаат пари колку што сакаат, а при влегување во автобус со приближување на картичката до читачот, ќе биде одземена сума колку за едно возење. Хартиените билети ќе бидат исфрлени од употреба, патниците нема да се задржуваат при влегување во возилото, ниту ќе купуваат билети од возачот. Овој нов тип наплата ќе го намали и времето на стоење на постојките, како и времето што е потребно за патниците да влезат во автобус и да ги поништат билетите, ќе ја намали готовината кај возачите, а претпријатието ќе има поголема контрола врз прометот.

Со електронската наплата ќе се постигне единствена цена на возење во целиот градски и приградски автобуски превоз и кај јавниот и кај приватните превозници. Со системот за автоматска локација претпријатието лесно ќе го контролира времето на тргнување и пристигнување, како и на задржување на автобусите на станиците.

http://www.dnevnik.mk/?ItemID=EC5AC209AF12DD459553E509D18FCE14

Edited by jyvation - 14-Nov-2014 at 17:00
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 13-Aug-2014 at 00:08
многу подобро ќе си беше електронските да бидат само надополнување/надградба на веќе проверен систем од странство. Апарат за продажба на билети во секој автобус, кој ќе работи на монети, плус дозвола на секоја можна продавница/тобако  (нормално ако сакаат) да продаваат билети за едно возење или за возење со ограничен временски период. И крај на муабет. А вака ништо нема да направат, ама ај ваљда ќе увидат грешка па ќе се поправат со тек на време
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 31-Jul-2014 at 20:18
Originally posted by гитардемон

Аха, и сега тој што нема електронска картичка, доколку не се продаваат во возилото, од каде да си купи билет? Од десетте трошни билетари на ЈСП лоцирани на 5 километри една од друга?
тоа е тоа, проблемот е во ЈСП, а не во тоа што билетите се хартиени
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 31-Jul-2014 at 13:50
Originally posted by jyvation

ЈСП на чекор до воведување на паметни билети


Како што вели една стара кинеска поговорка, патот од илјада милји започнува со еден единствен чекор.
За сè има вторпат
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 31-Jul-2014 at 13:30
Морам да признаам дека сум позитивно изненаден од исходот на тендерот.
 
Земајќи ги во предвид идиотизмите кои се случуваат во оваа држава изминативе 5 и повеќе години, типував или на Асеко или на овие турциве.
 
Позитивно сум изненаден од изборот на Ти-Мобајл за да ги обезбеди потребните автомати за потребите на ЈСП Скопје и на неговите патници и се надевам дека ова ќе остане конечна одлука, односно дека нема да се случи поништување на тендерот и повторно распишување на истиот.
 
Но воопшто нема да ме изненади доколку овој нов систем за наплата на билети стане функционален во далечна иднина, на пример во 2017 година, таман за наредните редовни избори - локалните избори 2017.


Edited by Dexter26 - 31-Jul-2014 at 13:31
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 31-Jul-2014 at 13:02
Аха, и сега тој што нема електронска картичка, доколку не се продаваат во возилото, од каде да си купи билет? Од десетте трошни билетари на ЈСП лоцирани на 5 километри една од друга?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 31-Jul-2014 at 12:25
ЈСП на чекор до воведување на паметни билети

ЈСП „Скопје“ е на чекор до потпишување договор за воведување на системите за електронска наплата на билетите и за автоматска локација на автобусите, откако македонската компанија „Т-мобиле“ ја дала најповолната понуда на електронската аукција што се одржа во петокот. На аукцијата се натпреварувале компаниите „Т-мобиле“ и „Виста“, пренесува Дневник.



Претходно, по распишаниот меѓународен оглас се јавија четири компании, кои дадоа свои понуди за колку пари ќе ја набават и инсталираат опремата за воведување на двата система - домашните „Т-мобиле“, „Виста“ и „Асеко“, која соработува со турската фирма „Kент карт“, која се јави на претходниот тендер, како и „Асис електроник“ од Истанбул. Од овие четири фирми, две продолжија во последната фаза од набавката.
Овие системи се многу значајни за модернизацијата на јавниот превоз. Електронската наплата на билети значи дека патниците ќе имаат една електронска картичка на која ќе ставаат пари колку што сакаат, а при влегување во автобус со приближување на картичката до читач, ќе биде одземена сума колку за едно возење. Хартиените билети ќе бидат исфрлени од употреба, патниците нема да се задржуваат при влегување во возилото, ниту ќе купуваат билети од возачот. Овој нов тип на наплата ќе го намали и времето на стоење на постојките, како и времето потребно патниците да влезат во автобус и да ги поништат билетите, ќе ја намали готовината кај возачите, а претпријатието ќе има поголема контрола врз прометот. Тоа се карти што ќе се дополнуваат по припејд-принцип, како мобилните телефони.

Системот за автоматска локација на автобусите на патниците ќе има донесе поволност што додека чекаат на станица на електронска табла ќе можат да следат до каде е автобусот и за колку време ќе пристигне. Возилата ќе бидат следени преку сателит и информациите ќе се проследуваат во реално време. Претпријатието така лесно ќе го контролира времето на тргнување и пристигнување, како и на задржување на станиците.

Електронската наплата ќе биде воведена и во ЈСП и кај приватните превозници, односно ќе има единствена цена на возење во целиот градски и приградски автобуски превоз.

http://www.skopjeinfo.mk/gradot/1360297186/jsp-na-cekor-do-voveduvanje-na-pametni-bileti
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 25-May-2014 at 01:28
Originally posted by ehrlich

Originally posted by гитардемон

Долж Партизанска си работи нормално зелениот бран, не знам од кај ви се овие информации... Со автобус нормално дека нема никогаш да го фатите, кога вози со застанување, или со такси кога возат со 80-90.


Значи не ме зезај. Како што пишал и членот погоре, добри примери ти дал, кои се очигледни со голо око. Јас не викам дека автобусите ќе го фатат целиот зелен бран, но тие не ги фаќаат ни два семафори кои се на 20 метри, а не пак за друго. Еве го кажувам како редовен патник на двојка скоро секој ден. На пример, вчера со двојка патував 40 минути од Порта Влае до Бит-пазар, време за кое порано двојка стигнувала и до Автокоманда, така да ова што го зборам, не го вадам од ракав.

Поради несериозноста на градските власти со воведувањето на Центарот за контрола на сообраќај, кој освен за партиски вработувања, јас не видов да функционира, ние си патиме без зелен бран веќе подолго време, а него го најавуваа мислиш Америка ја откриле. Бар времево се стопли, па сега со велосипед стигнувам за 20-25 минути на истата релација

 
Знам дека не е соодветна тема, администраторите/модераторите слободно нека ги преместат постовите во соодветна тема.
 
Според информација што ја добив во текот на неделава што завршува, причината поради која таканаречениот "зелен бран" на булевар Партизански Одреди не функционира како што треба, е бидејќи градските власти не платиле редовна претплата за лиценцата на софтверот што го користат семафорите.
 
Наводно се користел ПИН код кој автоматски се менувал еднаш на не знам колку недели или месеци, а без плаќање на редовната претплата, фирмата која го развива тој софтвер не е обврзана да им го даде ПИН кодот на градските власти, кои се оставени со врзани раце и единствено што им останува е да ги остават семафорите да работат надвор од таканаречениот "зелен бран" сообраќаен режим.
 
Не знам колку е точна информацијава, но ја добив од луѓе кои се занимаваат со информатичка технологија, кои и самите ми кажаа дека ова не е 100% потврдена информација, туку е некаков чаршиски муабет низ фирмите кои се занимаваат со информатичка технологија, но претпоставуваат дека е точна бидејќи чаршиските муабети во ИТ индустријата многу ретко се неточни.


Edited by Dexter26 - 25-May-2014 at 01:29
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 12-May-2014 at 20:34
Originally posted by ehrlich

Мислам дека не ни беа откажани тие, само што видов две „дупли“ како возат на петка и двојка

Најсмешното од се ми е, дека одлуката ја носат кога ќе стапи летниот возен ред, во кој бројот на автобуси се намалува, така што ова нема ништо да значи. Нема да плус автобус, туку исто автобуси.



Башка во летниот период студенти и ученици многу слабо, а и дел од луѓето фаќаат по одмори... така да и онака помалку патници ќе имаат.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 12-May-2014 at 15:57
На подолниот линк може да го погледнете интервјуто на директорот на ЈСП

Директорот на ЈСП, Мишо Николов, во интервју за Нетпрес говори за новите проекти и предизвици на претпријтието. Освен бесплатниот превоз за пензионерите, тој најави и беспалатен превоз за студентите, како дел од новата програма на ВМРО-ДПМНЕ, „Проверено“.

Воедно, Николов зборува и за честите насилства во автобусите на градскиот превоз, за воведувањето на електронски систем за наплата на билетите, доуредување на Милениумскиот крст, продолжување на Жичницата, како и изградбата на Панорамското тркало во близина на Камениот мост.

http://netpress.com.mk/skopje-na-dlanka-od-restoranot-na-mileniumskiot-krst/




Edited by kultuzin - 12-May-2014 at 15:59
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 12-May-2014 at 15:32
Originally posted by ehrlich

Мислам дека не ни беа откажани тие, само што видов две „дупли“ како возат на петка и двојка

Најсмешното од се ми е, дека одлуката ја носат кога ќе стапи летниот возен ред, во кој бројот на автобуси се намалува, така што ова нема ништо да значи. Нема да плус автобус, туку исто автобуси.


Тоа ти се вика сеење магла. Наместо да се каже дека бројот на автобуси на некои линии би бил ист и во летниот период, они велат дека се зголемил. Нова работна победа!
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 12-May-2014 at 12:04
Мислам дека не ни беа откажани тие, само што видов две „дупли“ како возат на петка и двојка

Најсмешното од се ми е, дека одлуката ја носат кога ќе стапи летниот возен ред, во кој бројот на автобуси се намалува, така што ова нема ништо да значи. Нема да плус автобус, туку исто автобуси.

Edited by ehrlich - 12-May-2014 at 12:06
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 12-May-2014 at 11:05
Значи ќе се реактивираат старите крнтии?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 12-May-2014 at 10:05
ЗА ДА БИДЕТЕ РААТ – ЌЕ ИМА ПОВЕЌЕ АВТОБУСИ ВО ДЕНОВИТЕ КОГА ПЕНЗИОНЕРИТЕ СЕ ВОЗАТ ЏАБЕ
Објавено: 12/05/2014 11:00

Јавното сообраќајно претријатие „Скопје“ ќе им излезе во пресрет на скопјани кои бараат да се засили бројот на возила во деновите кога возењето за стари лица е бесплатно. Бесплатниот превоз важи во вторник, петок и во сабота, но на граѓаните проблем им е метежот што се создава во работните денови. Директорот на претпријатието, Мишо Николов, најави дека од јуни ќе го зголеми бројот на автобуси на пофреквентните градски линии.

avtobus nov jsp- На линиите со броевите „2“, „5“ и „57“ ќе се вметне уште по едно возило за почеток, а потоа и повеќе.

- Не дека нема поплаки од граѓаните за турканиците што се создаваат во автобусите во бесплатните денови за старите лица. Сепак, бројот на писмените поплаки до нас за овој проблем е многу мал – тврди Николов.

- Kога врнеше, ги немаше, но кога е сончево, тие ги полнат автобусите. Не е можно да им се укаже во кој период од денот да се возат. Тие имаат право кога сакаат да се возат – дециден е Николов.
http://mkd-news.com/za-da-bidete-raat-ke-ima-poveke-avtobusi-vo-denovite-koga-penzionerite-se-vozat-dhabe/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 16>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.143 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.