build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 24-Jan-2013 at 23:36
Originally posted by N23

Originally posted by The Man

Уште една работа која што доста луѓе не ја знаат, а тоа е дека ноќните линии се опслужувани од стари автобуси, дури ни Лазови не пуштаат. Многу е забавно во зима во 3 посабајле со нив да се вози човек...


Па не баш дека луѓето не ја знаат, ама како и за многу работи, тие што знаат, ретко кој од нив се замара. Своевремено им пишав на ЈСП за ова, ама нормално ниту моето прашање беше објавено, ниту бев опслужен со одговор, а нардоните маси за кои единствен извор на инфомрација се вестите и кои легнуваат пред 00:00, си остануваат со мисла дека имаме многу убави автобуси и целосно обновен јавен превоз. Штета пензионери навечер немаат попуст, па младинава која се вози навечер нека трпи ладно, а неретко се дешава и поради немањето трпение на шоферите, автобусите да тргнат порано па џабе да се изначекаш саат време автобус.
двокатните автобуси дефинитивно не се исплатливи за ноќните линии, а за ЛАЗ-овите не знам, не сум пресметувал, но повеќе од сигурно е дека не е исплатливо ни да пушташ скапан зглобен автобус на ноќна линија, на која повеќе од 20 луѓе во еден правец, не се качуваат
за мене, идеални за ноќните линии би биле минибусите што ги опслужуваат приградските линии, кои и онака ги нема во ноќни термини... тогаш, со истата цена, можеби дури и би имало простор, да се зачестат линиите, наместо да бидат со најмалку саат време размак
...и дефинитивно ноќните шофери, или се пребрзи, или каснат, и најчесто возат ко манијаци, поради чистите улици

сето ова е кажано од редовен корисник на ноќна 5-ка во текот на целата недела Big%20smile
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 24-Jan-2013 at 18:30
Originally posted by Djole88

Друже некоја грешка да не си ? Кој го има најавено тоа? Зошто би останале во употреба кога имаме 100% обнова на возниот парк ? Нели така најавија кога ги „пуштија“ последните двокатни ? Јас сум убеден дека последните 66 или колку и да беа, не се пуштени во сообраќај и дека кога ќе се пуштат нема да има потреба за овие скапанициве да возат



Во право си друже зошто гледам многу стари крнтии возат низ градот исто како пред да дојде последната тура, а и немам заприметено некој поинаков сериски број кај двокатните кој би се разликувал од првите две тури......
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 23-Jan-2013 at 21:43
Originally posted by N23


Originally posted by The Man


Уште една работа која што доста луѓе не ја знаат, а тоа е дека ноќните линии се опслужувани од стари автобуси, дури ни Лазови не пуштаат. Многу е забавно во зима во 3 посабајле со нив да се вози човек...
Па не баш дека луѓето не ја знаат, ама како и за многу работи, тие што знаат, ретко кој од нив се замара. Своевремено им пишав на ЈСП за ова, ама нормално ниту моето прашање беше објавено, ниту бев опслужен со одговор, а нардоните маси за кои единствен извор на инфомрација се вестите и кои легнуваат пред 00:00, си остануваат со мисла дека имаме многу убави автобуси и целосно обновен јавен превоз. Штета пензионери навечер немаат попуст, па младинава која се вози навечер нека трпи ладно, а неретко се дешава и поради немањето трпение на шоферите, автобусите да тргнат порано па џабе да се изначекаш саат време автобус.


Точно, не објавуваат такви прашања на кои одговорот е очигледен. И јас им имам пишано за истата проблематика, зошто поскапа карта и стари автобуси навечер. Пред 4-5 дена им пишав и дали и кога ќе бидат пуштени сите двокатни и дали по нивното пуштање ќе има сеуште дупли саноси, нормално ни објавено, а камоли одговорено

Според мене единствен начин да се средат овие „ситни“ проблеми е целосна промена на менаџментот, правење студија за како да се заштеди во ова претпријатие и наоѓање економски модели за истото да работи во профит. Дали е тоа приватизација, дали концесија, што и да е, само конечно да видиме фајде од квалитетен градски превоз
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 23-Jan-2013 at 16:05
Веројатно и нешуштањето на новопристигнатата пратка е поради заштеда на гориво - неколкупати медиуите објавуваа дека ЈСП не е во најдобра финансиска состојба, поради ова имаше и интервенција од град Скопје кој му додели гориво од резервите.
Проблемот е настанат поради огромниот долг кој ЈСП го има по основ на ДДВ кон државата - според мене тоа треба да се реши со ослободување од ДДВ на јавниот автобуски превоз во иднина и отпишување на стариот долг.
Тоа би бил единствениот начин кој би овозможил без поскапување ЈСП да ги користи сите нови автобуси, а доколку работи позитивно ќе биде и во состојба да ги одржува автобусите,а би можело да си набави и неколку нови зглобни автобуси.

Edited by vlatko.mk - 23-Jan-2013 at 16:08
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 23-Jan-2013 at 14:52
Originally posted by The Man

Уште една работа која што доста луѓе не ја знаат, а тоа е дека ноќните линии се опслужувани од стари автобуси, дури ни Лазови не пуштаат. Многу е забавно во зима во 3 посабајле со нив да се вози човек...


Па не баш дека луѓето не ја знаат, ама како и за многу работи, тие што знаат, ретко кој од нив се замара. Своевремено им пишав на ЈСП за ова, ама нормално ниту моето прашање беше објавено, ниту бев опслужен со одговор, а нардоните маси за кои единствен извор на инфомрација се вестите и кои легнуваат пред 00:00, си остануваат со мисла дека имаме многу убави автобуси и целосно обновен јавен превоз. Штета пензионери навечер немаат попуст, па младинава која се вози навечер нека трпи ладно, а неретко се дешава и поради немањето трпение на шоферите, автобусите да тргнат порано па џабе да се изначекаш саат време автобус.
23ka.wordpress.com
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 23-Jan-2013 at 14:42
Originally posted by Denko

Originally posted by The Man


Уште една работа која што доста луѓе не ја знаат, а тоа е дека ноќните линии се опслужувани од стари автобуси, дури ни Лазови не пуштаат. Многу е забавно во зима во 3 посабајле со нив да се вози човек...
a kartite se poskapi.

И неважат слободните иако си ги плаќаме.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 23-Jan-2013 at 13:46
Originally posted by The Man


Уште една работа која што доста луѓе не ја знаат, а тоа е дека ноќните линии се опслужувани од стари автобуси, дури ни Лазови не пуштаат. Многу е забавно во зима во 3 посабајле со нив да се вози човек...
a kartite se poskapi.
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 23-Jan-2013 at 12:20
Уште една работа која што доста луѓе не ја знаат, а тоа е дека ноќните линии се опслужувани од стари автобуси, дури ни Лазови не пуштаат. Многу е забавно во зима во 3 посабајле со нив да се вози човек...


Edited by The Man - 23-Jan-2013 at 12:21
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 23-Jan-2013 at 10:59
Originally posted by Djole88

Друже некоја грешка да не си ? Кој го има најавено тоа? Зошто би останале во употреба кога имаме 100% обнова на возниот парк ? Нели така најавија кога ги „пуштија“ последните двокатни ? Јас сум убеден дека последните 66 или колку и да беа, не се пуштени во сообраќај и дека кога ќе се пуштат нема да има потреба за овие скапанициве да возат


И јас сум убеден дека зглобните автобуси ќе останат во сообраќај. Веќе неколку пати говоревме дека сообраќајните шпицови на најфреквентните градски линии не можат да бидат најсоодветно опслужени од двокатните автобуси. Ќе треба да се зголеми турнусот на автобуси, а тоа е пари, поточно повеќе гориво.
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 23-Jan-2013 at 10:26
Друже некоја грешка да не си ? Кој го има најавено тоа? Зошто би останале во употреба кога имаме 100% обнова на возниот парк ? Нели така најавија кога ги „пуштија“ последните двокатни ? Јас сум убеден дека последните 66 или колку и да беа, не се пуштени во сообраќај и дека кога ќе се пуштат нема да има потреба за овие скапанициве да возат
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 21-Jan-2013 at 23:18
^ Зглобните санос автобуси остануваат во употреба - повеќе пати се спомна тоа - бидејќи ЛАЗ не ги испорача 4-те зглобни автобуси веројатно уште долго на улиците ќе ги гледаме старите саноси.

Но кога веќе состојбата е таква треба да се избере едно од двете можни решенија
- набавка на нови зглобни (од Јутонг веројатно)
- комплетна обнова на старите зглобни саноси (ремонт на мотор, средување на каросерија и подвозје, ентериерно средување, инсталирање на систем за греење и ладење, електронски дисплеј)

Втората опција би дошла нешто како ЈСП да си направи "ретро" зглобни авотбуси - што и не е лоша идеја.

Edited by vlatko.mk - 21-Jan-2013 at 23:19
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 21-Jan-2013 at 19:33
Тоа што е интересно и што е едно поклопување со твојата ситуација е тоа што денес низ град видов неколку хармоники, односно од старудиите. Поентата е откако ги промовираа двокатните после НГ, мислам дека не се пуштени во сообраќај. неретко ги загледувам сериските броеви и немам до сега видено двокатен со сериски број на 1220-1250, сериски кои би требало да ги имаат најновите двокатни. Уште една работа што денес приметив е дека на линијата до жичарата имаше пуштено украински ЛАЗ.

Имате некои информации дали се пуштени последните двокатни и ако не, зошто не ?
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 21-Jan-2013 at 17:05
Previous
 
И тоа е можно во Македонија, земјата на чудата.
 
А кога сме кај чудата, денес на Илинденска помина двокатен градски автобус од затворен тип на чијшто електричен дисплеј пишуваше Skopje City Tour. Со други зборови кажано, стануваше збор за автобус наменет за градски превоз, кој наместо за градски превоз, се користеше за туристичка обиколка на Скопје.
 
Од тука следува прашањето:
 
Зошто ЈСП Скопје бараше уште 15 двокатни градски автобуси од отворен тип, односно со подвижен покрив, ако за туристички обиколки ги користи двокатните градски автобуси од затворен тип кои се наменети за градски превоз ?
 
Бидејќи бев движење со автомобилот, немав можност да го фотографирам автобусот.
 
Откако пристигнаа двата двокатни градски автобуси од отворен тип, ЈСП Скопје побара од Владата на Република Македонија да нарача уште 15 дополнителни двокатни градски автобуси од отворен тип. Истите пристигнаа кон крајот на 2012, а беа пуштени во употреба во јануари 2013, но наместо нив да ги користи за туристички обиколки на Скопје, на крајот на краиштата, можат да се затворат со подвижните покриви и со прозорците за да бидат заштитени од дождот и/или од снегот, ЈСП Скопје за туристички обиколки на Скопје ги користи двокатните градски автобуси од затворен тип кои се наменети за градски превоз, а не за туристички обиколки.
 
Зошто тогаш воопшто бараа уште 15 дополнителни двокатни градски автобуси од отворен тип наменети за туристички обиколки ?


Edited by Dexter26 - 21-Jan-2013 at 17:06
Back to Top
ant11 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 29-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 38
  Quote ant11 Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 21-Jan-2013 at 10:11
Новите (последните што стигна) се со портокалов дисплеј. Ги гледав на автопат кога пристигнуваа. Да не ги менуваат отпосле, тука кај нас?
Back to Top
MartiniMKD View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 15-Jan-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote MartiniMKD Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 19-Jan-2013 at 21:05
Originally posted by Andrej_LJ

MartinMKD, ти Скопје/Skopje од SSC ли си?


Не.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 19-Jan-2013 at 20:32
MartinMKD, ти Скопје/Skopje од SSC ли си?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 19-Jan-2013 at 20:18
Би сакал да ја искористам оваа прилика да им окарам и мајче и шајче до цело трето колено за нивната преглупава одлука да ја отповикаат одлуката автобусите да имаат нормални жолто/портокалови дисплеи (како што имаше прототипот што стигна прв), и да ги променат со црвени (од комплекси ли, поради „естетика“ ли, не знам) кои не само што не се гледаат на повеќе од 20 метри оддалеченост, туку се покажаа како 10 пати понефункционални.

Исто така, страничниот дисплеј беше на горниот дел од прозорецот, онаму каде што има некој издаток од подот на вториот кат, а сега е на долниот дел од прозорецот, и од тој прозорец нема останато ништо.

Не знам кој идиот ги донел тие одлуки, good job!

На прототипот очигледно не му најдоа 100 други грешки (како текстот над влезната врата на латиница во фазон: Ve molime ne ja pre~ekoruvajte...) па ги има во сите 200 и нешто автобуси, ама не чинело што не е црвен дисплејот, па го решија проблемот.

Приметете чисто за да знаете за што зборувам навечер од која далечина успевате да ги прочитате црвените дисплеи на двокатните, а од која портокаловите на еднокатните.

Види види, 11 март 2011

Originally posted by гитардемон

Originally posted by Cloverstack

Знае ли некој што би можело да биде ова?


На овој автобус не знам зошто нема, но на промоцијата што беше во Кина на тоа место имаше електронски дисплеј со линијата.

Еве го и рендерот:



Еве го и автобусот во Кина.


Зошто овој пат без такво, не ми е јасно. Не се побуниле ваљда нашите?



Edited by гитардемон - 19-Jan-2013 at 20:30
Back to Top
MartiniMKD View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 15-Jan-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote MartiniMKD Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 19-Jan-2013 at 16:25
Скопје двокатни автобуси



























Превземено од МАКЕДОНЦИ
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 05-Jan-2013 at 16:54
Originally posted by ehrlich

Добро, а кај виде ти во мојот коментар барем збор за текот на постапката за набавување на автобусите, па да ми објаснуваш за мојот излитен аргумент. Јас говорев за потребата за купување автобуси, што конечно се случи. Се согласувам дека двокатните автобуси не се најсреќно можно решение, но среќен сум што конечно можам да патувам во климатизиран автобус, во загреан автобус, во автобус во кој се чувствуваш како човек, а не досега.
па тоа е проблемот, веќе одамна е констатирано дека беше потребно подновување, и како сега тоа ќе го вметнеме во дискусија, кога ни е познато? зошто би ја вртеле дискусијата на празно и би се оддалечувале од она што е проблем во целава ситуација?
всушност, многу луѓе ја пропуштаат поентата, фактот дека автобусите се двокатни е всушност најмал проблем (иако и тоа е проблем), проблемот е во начинот и процедурата со кои бе купени и употребени автобусите
без никаква професионалност во сето тоа, туку по нечија желба и сфаќање за светот
на градот му требаше реформација на услугата на ЈСП и организирање за подобар, побрз, и поефикасен превоз, а не автобуси за враќање на духови, за шмекови и за туризам... и сето тоа под изговор за тоа колку скапани ни биле автобусите, па сега ни било дозволено да се снабдиме со било какви

и така, џабе ни се нови автобуси, кога со нив не сме добиле ништо, технички гледано, секое возило што не е од времето на титовата младост, е климатизирано... а и не знам што го ставаме климатизирањето во дискусија, кога и онака никој од ЈСП не сака да го употребува (затоа и ги спомнувам како неодговорно претпријатие), и ние пак се мрзнеме и печеме по автобуси и покрај тоа што некој се потрудил да им вргади климатизација Ohno


Edited by zabegan - 05-Jan-2013 at 16:55
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 05-Jan-2013 at 15:22
Добро, а кај виде ти во мојот коментар барем збор за текот на постапката за набавување на автобусите, па да ми објаснуваш за мојот излитен аргумент. Јас говорев за потребата за купување автобуси, што конечно се случи. Се согласувам дека двокатните автобуси не се најсреќно можно решение, но среќен сум што конечно можам да патувам во климатизиран автобус, во загреан автобус, во автобус во кој се чувствуваш како човек, а не досега.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.680 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.