![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 90> |
Author | ||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
за мене, идеални за ноќните линии би биле минибусите што ги опслужуваат приградските линии, кои и онака ги нема во ноќни термини... тогаш, со истата цена, можеби дури и би имало простор, да се зачестат линиите, наместо да бидат со најмалку саат време размак ...и дефинитивно ноќните шофери, или се пребрзи, или каснат, и најчесто возат ко манијаци, поради чистите улици сето ова е кажано од редовен корисник на ноќна 5-ка во текот на целата недела ![]() |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
|
Во право си друже зошто гледам многу стари крнтии возат низ градот исто како пред да дојде последната тура, а и немам заприметено некој поинаков сериски број кај двокатните кој би се разликувал од првите две тури...... |
||
![]() |
||
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
|
Точно, не објавуваат такви прашања на кои одговорот е очигледен. И јас им имам пишано за истата проблематика, зошто поскапа карта и стари автобуси навечер. Пред 4-5 дена им пишав и дали и кога ќе бидат пуштени сите двокатни и дали по нивното пуштање ќе има сеуште дупли саноси, нормално ни објавено, а камоли одговорено Според мене единствен начин да се средат овие „ситни“ проблеми е целосна промена на менаџментот, правење студија за како да се заштеди во ова претпријатие и наоѓање економски модели за истото да работи во профит. Дали е тоа приватизација, дали концесија, што и да е, само конечно да видиме фајде од квалитетен градски превоз |
||
![]() |
||
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
|
Веројатно и нешуштањето на новопристигнатата пратка е поради заштеда на гориво - неколкупати медиуите објавуваа дека ЈСП не е во најдобра финансиска состојба, поради ова имаше и интервенција од град Скопје кој му додели гориво од резервите.
Проблемот е настанат поради огромниот долг кој ЈСП го има по основ на ДДВ кон државата - според мене тоа треба да се реши со ослободување од ДДВ на јавниот автобуски превоз во иднина и отпишување на стариот долг. Тоа би бил единствениот начин кој би овозможил без поскапување ЈСП да ги користи сите нови автобуси, а доколку работи позитивно ќе биде и во состојба да ги одржува автобусите,а би можело да си набави и неколку нови зглобни автобуси. Edited by vlatko.mk - 23-Jan-2013 at 16:08 |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Па не баш дека луѓето не ја знаат, ама како и за многу работи, тие што знаат, ретко кој од нив се замара. Своевремено им пишав на ЈСП за ова, ама нормално ниту моето прашање беше објавено, ниту бев опслужен со одговор, а нардоните маси за кои единствен извор на инфомрација се вестите и кои легнуваат пред 00:00, си остануваат со мисла дека имаме многу убави автобуси и целосно обновен јавен превоз. Штета пензионери навечер немаат попуст, па младинава која се вози навечер нека трпи ладно, а неретко се дешава и поради немањето трпение на шоферите, автобусите да тргнат порано па џабе да се изначекаш саат време автобус. |
||
23ka.wordpress.com
|
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
И неважат слободните иако си ги плаќаме. |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
The Man ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 135 |
![]() ![]() |
|
Уште една работа која што доста луѓе не ја знаат, а тоа е дека ноќните линии се опслужувани од стари автобуси, дури ни Лазови не пуштаат. Многу е забавно во зима во 3 посабајле со нив да се вози човек...
Edited by The Man - 23-Jan-2013 at 12:21 |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
И јас сум убеден дека зглобните автобуси ќе останат во сообраќај. Веќе неколку пати говоревме дека сообраќајните шпицови на најфреквентните градски линии не можат да бидат најсоодветно опслужени од двокатните автобуси. Ќе треба да се зголеми турнусот на автобуси, а тоа е пари, поточно повеќе гориво. |
||
![]() |
||
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
|
Друже некоја грешка да не си ? Кој го има најавено тоа? Зошто би останале во употреба кога имаме 100% обнова на возниот парк ? Нели така најавија кога ги „пуштија“ последните двокатни ? Јас сум убеден дека последните 66 или колку и да беа, не се пуштени во сообраќај и дека кога ќе се пуштат нема да има потреба за овие скапанициве да возат
|
||
![]() |
||
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
|
![]() Но кога веќе состојбата е таква треба да се избере едно од двете можни решенија - набавка на нови зглобни (од Јутонг веројатно) - комплетна обнова на старите зглобни саноси (ремонт на мотор, средување на каросерија и подвозје, ентериерно средување, инсталирање на систем за греење и ладење, електронски дисплеј) Втората опција би дошла нешто како ЈСП да си направи "ретро" зглобни авотбуси - што и не е лоша идеја. Edited by vlatko.mk - 21-Jan-2013 at 23:19 |
||
![]() |
||
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
|
Тоа што е интересно и што е едно поклопување со твојата ситуација е тоа што денес низ град видов неколку хармоники, односно од старудиите. Поентата е откако ги промовираа двокатните после НГ, мислам дека не се пуштени во сообраќај. неретко ги загледувам сериските броеви и немам до сега видено двокатен со сериски број на 1220-1250, сериски кои би требало да ги имаат најновите двокатни. Уште една работа што денес приметив е дека на линијата до жичарата имаше пуштено украински ЛАЗ.
Имате некои информации дали се пуштени последните двокатни и ако не, зошто не ? |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() И тоа е можно во Македонија, земјата на чудата. А кога сме кај чудата, денес на Илинденска помина двокатен градски автобус од затворен тип на чијшто електричен дисплеј пишуваше Skopje City Tour. Со други зборови кажано, стануваше збор за автобус наменет за градски превоз, кој наместо за градски превоз, се користеше за туристичка обиколка на Скопје. Од тука следува прашањето: Зошто ЈСП Скопје бараше уште 15 двокатни градски автобуси од отворен тип, односно со подвижен покрив, ако за туристички обиколки ги користи двокатните градски автобуси од затворен тип кои се наменети за градски превоз ? Бидејќи бев движење со автомобилот, немав можност да го фотографирам автобусот. Откако пристигнаа двата двокатни градски автобуси од отворен тип, ЈСП Скопје побара од Владата на Република Македонија да нарача уште 15 дополнителни двокатни градски автобуси од отворен тип. Истите пристигнаа кон крајот на 2012, а беа пуштени во употреба во јануари 2013, но наместо нив да ги користи за туристички обиколки на Скопје, на крајот на краиштата, можат да се затворат со подвижните покриви и со прозорците за да бидат заштитени од дождот и/или од снегот, ЈСП Скопје за туристички обиколки на Скопје ги користи двокатните градски автобуси од затворен тип кои се наменети за градски превоз, а не за туристички обиколки. Зошто тогаш воопшто бараа уште 15 дополнителни двокатни градски автобуси од отворен тип наменети за туристички обиколки ? Edited by Dexter26 - 21-Jan-2013 at 17:06 |
||
![]() |
||
ant11 ![]() Groupie ![]() Joined: 29-Mar-2011 Online Status: Offline Posts: 38 |
![]() ![]() |
|
Новите (последните што стигна) се со портокалов дисплеј. Ги гледав на автопат кога пристигнуваа. Да не ги менуваат отпосле, тука кај нас?
|
||
![]() |
||
MartiniMKD ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 15-Jan-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 44 |
![]() ![]() |
|
Не. |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
MartinMKD, ти Скопје/Skopje од SSC ли си?
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Би сакал да ја искористам оваа прилика да им окарам и мајче и шајче до цело трето колено за нивната преглупава одлука да ја отповикаат одлуката автобусите да имаат нормални жолто/портокалови дисплеи (како што имаше прототипот што стигна прв), и да ги променат со црвени (од комплекси ли, поради „естетика“ ли, не знам) кои не само што не се гледаат на повеќе од 20 метри оддалеченост, туку се покажаа како 10 пати понефункционални.
Исто така, страничниот дисплеј беше на горниот дел од прозорецот, онаму каде што има некој издаток од подот на вториот кат, а сега е на долниот дел од прозорецот, и од тој прозорец нема останато ништо. Не знам кој идиот ги донел тие одлуки, good job! На прототипот очигледно не му најдоа 100 други грешки (како текстот над влезната врата на латиница во фазон: Ve molime ne ja pre~ekoruvajte...) па ги има во сите 200 и нешто автобуси, ама не чинело што не е црвен дисплејот, па го решија проблемот. Приметете чисто за да знаете за што зборувам навечер од која далечина успевате да ги прочитате црвените дисплеи на двокатните, а од која портокаловите на еднокатните. Види види, 11 март 2011 ![]()
Edited by гитардемон - 19-Jan-2013 at 20:30 |
||
![]() |
||
MartiniMKD ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 15-Jan-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 44 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
всушност, многу луѓе ја пропуштаат поентата, фактот дека автобусите се двокатни е всушност најмал проблем (иако и тоа е проблем), проблемот е во начинот и процедурата со кои бе купени и употребени автобусите без никаква професионалност во сето тоа, туку по нечија желба и сфаќање за светот на градот му требаше реформација на услугата на ЈСП и организирање за подобар, побрз, и поефикасен превоз, а не автобуси за враќање на духови, за шмекови и за туризам... и сето тоа под изговор за тоа колку скапани ни биле автобусите, па сега ни било дозволено да се снабдиме со било какви и така, џабе ни се нови автобуси, кога со нив не сме добиле ништо, технички гледано, секое возило што не е од времето на титовата младост, е климатизирано... а и не знам што го ставаме климатизирањето во дискусија, кога и онака никој од ЈСП не сака да го употребува (затоа и ги спомнувам како неодговорно претпријатие), и ние пак се мрзнеме и печеме по автобуси и покрај тоа што некој се потрудил да им вргади климатизација ![]() Edited by zabegan - 05-Jan-2013 at 16:55 |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
|
Добро, а кај виде ти во мојот коментар барем збор за текот на постапката за набавување на автобусите, па да ми објаснуваш за мојот излитен аргумент. Јас говорев за потребата за купување автобуси, што конечно се случи. Се согласувам дека двокатните автобуси не се најсреќно можно решение, но среќен сум што конечно можам да патувам во климатизиран автобус, во загреан автобус, во автобус во кој се чувствуваш како човек, а не досега.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |