build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 20>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 22-Jul-2014 at 02:08

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 22-Jul-2014 at 01:54
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 22-Jul-2014 at 01:42
Чисто за да видиме како изгледа (не)квалитетот на кинеските возови.
 
Аргентина пред речиси година дена се подновила со нови кинески возови, но не од кинескиот производител CSR (China South Locomotive & Rolling Stock Corporation Limited) од кој Македонија нарача нови возови за Македонски Железници, туку од CNR (China North Locomotive and Rolling Stock Industry (Group) Corporation) - неговиот градски ривал од Пекинг, каде што се сместени и двете компании.
 
И Аргентинците си имаат кинески железнички техничари на гости за да ги обучуваат возачите на новите аргентински возови, произведени во Кина.
 
Несомнено ова нема да бидат истите возови кои Кина ќе ги испорача на Македонија, но вреди да се направи споредба помеѓу тоа што веќе им пристигна на Аргентинците, и тоа што допрва ќе пристигне кај нас. Освен ако тендерот биде поништен, се разбира.
 
Македонија не е голема колку Аргентина и за волја на вистината, овие возови се наменети за на долги релации, но вреди да се види со какви кинески возови се подновиле Аргентинците пред речиси година дена.
 
http://www.taringa.net/posts/imagenes/17171643/Argentina-y-sus-nuevos-Trenes-de-Larga-Distancia.html
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Edited by Dexter26 - 22-Jul-2014 at 02:20
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 29-May-2014 at 12:18
Најдолгата чоколадна железничка композиција во светот - 33,6 метри. Тешка 1.285 кг.

За сè има вторпат
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 21-May-2014 at 11:47
не сме само ние токмаци-ќе се тешиме сега



SREDA 21.05.2014. | 11:08
Kupili pogrešne vozove za 15 mlrd.€
IZVOR: BLIC
Pariz -- Francuski železnički operator SNCF utvrdio je da su 2.000 novih vozova, koje je naručio za 15 milijardi evra, preširoki za mnoge regionalne stanične platforme.



Ovaj propust do sada je koštao kompaniju 50 miliona evra, a troškovi prepravljanja stanica biće još veći.

Radovi na platformama omogućiće prolazak novih vozova, ali zvaničnici kažu da će biti potrebne prepravke na još 1.000 stanica.

Greška se dogodila kada je nacionalna železnica RFF dostavila pogrešne dimenzije platformi kompaniji SNCF.

Izmerene su samo platforme napravljene u posljednjih 30 godina, ali se zaboravilo da su mnoge regionalne železničke stanice starije od 50 godina. U to vreme vozovi su bili uži.

Ministar saobraćaja Frederik Kuvlije rekao je da je ovaj problem u železnici "apsurdan".

"Evo šta se desi kada odvojite železničkog operatora od železničke kompanije", rekao je Kuvlije.

http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?yyyy=2014&mm=05&dd=21&nav_id=850878
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 19-May-2014 at 10:20
Тајланд се шампиони во `оваа` дисциплина


Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 19-May-2014 at 09:14
Пругата во Ханој

Колосек кој води покрај бутици, домови, пазар - места каде нонстоп има толпи луѓе. Стапката на несреќи е само 2%.























on.net.mk
За сè има вторпат
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 16-Apr-2014 at 16:59
немам зборови за фоткава
Back to Top
Danndy View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 410
  Quote Danndy Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 16-Apr-2014 at 02:31

Норфолк, Вирџинија, САД - Алекс МекЛин, 2011.


Alex MecLean Photography

Edited by Danndy - 16-Apr-2014 at 02:32
Traveling.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 15-Apr-2014 at 23:33

Налетав на фоткава, ама не ми е позната локацијата... ваљда е кај некој мега-рудник за јаглен.

Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 04-Feb-2014 at 17:11
Хибрид на автобус и шинобус на Тојота. Недостатокот му е што е многу грдо возило.

Dmv04

Dmv02
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 24-Jan-2014 at 08:22
Развојот на подземната железница во Пекинг

За сè има вторпат
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 21-Jan-2014 at 23:25
Олимписките игри во Сочи се ближат, а Руските државни железници по тој повод имаат направено една игрица:http://rzd.itar-tass.com/. Се одговараат прашања за секој град во кој досега била штафетата, а вие собирате штафети преку точно одговорени прашања. Мала забава и едукација на едно место.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 01-Dec-2013 at 15:52

Јапонија

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 28-Nov-2013 at 18:57
Менување на оските на австриска локомотива во нивната Колска во Линц...

За сè има вторпат
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 05-Nov-2013 at 16:52
Овој мост во комбинација со тунелот е најфотографирсно место во Швајцарија од љубителите на железниците.Има многу слики на форумите за железници
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 05-Nov-2013 at 12:24
Некаде во Швајцарија, ако не се лажам...



За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 28-Oct-2013 at 08:47
НАЈСТРМНАТА ЖЕЛЕЗНИЦА ВО СВЕТОТ

Железничката Пилатус во Швајцарија го поврзува Алпнаштад на езерото Луцрене до терминал во близина на врвот на планината Пилатус на надморска височина од 2073 метри.



Патеката се искачува на наклон од повеќе од 1.600 метри на само 4.6 километри, со што таа го има најстрмниот колосек во светот. Нејзината стрмнина е околу 38%, а максимумот изнесува 48% - пострмна од најстрмната улица во светот.

Проектот за изградба на линијата бил предложен во 1873 година, што укажува на 25% стрмнина. Сепак, било констатирано дека проектот не бил економски одржлив. Тогаш, Едуард Локер, инженер со големо искуство, измислил единствен систем со кој можела да се намали должината на рутата на половина. Конвенционалните системи во тоа време не можеле да се справат со такви стрмнини бидејќи вертикалните запченици во тоа време ја притискале решетката од горе со што доколку постоела поголема стрмнина, вагонот би излегол. Наместо тоа, Локер поставил хоризонтална двојна решетка меѓу двете шини со кои се чувала секоја страна.





Така, овој дизајн ја елиминирал можноста да се преврти вагонот дури и при тешки ветрови кои се честа појава во оваа област. Системот исто така го води вагонот без потреба од прирабници на тркала.

Линијата била отворена користејќи водена пареа на 4 јуни 1889 година, а била електрифицирана на 15 мај 1937 година, користејќи високо снабдување со електрична енергија од 1550 V DC.





Оригиналните локомотиви на пареа за 32 патници возеле 3 до 4 километри на час и им било потребно повеќе од час за да стигнат. Денес локомотивите со капацитет од 40 патници одат 9 километри на час и патувањето е околу половина час.

http://www.fakulteti.mk/news/13-10-28/najstrmnata_zheleznica_vo_svetot.aspx
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 26-Oct-2013 at 18:30








За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 26-Oct-2013 at 18:29
Made in Turkey

"Silkworm" Tram by Durmazlar Machinery

За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 20>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.258 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.