build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 44>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 20-Feb-2012 at 15:59
Originally posted by Obedineta Makedonija

Го начекав кај транспортен еден од лаз -овите бесе со 4 вклучени жмигавци и застанат на сред пат моторот му работеше меѓутоа нешто друго не чинеше ....... шоферот се шеташе низ внатрешноста во автобусот и чекаше да дојдат лицата од влечната служба на ЈСП !!!! Почнаа да откажуват украинските автобуси едне по еден )
 


Мислеш дека ако беа Мерцедеси немаше да има дефекти?
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 14-Feb-2012 at 20:56
Го начекав кај транспортен еден од лаз -овите бесе со 4 вклучени жмигавци и застанат на сред пат моторот му работеше меѓутоа нешто друго не чинеше ....... шоферот се шеташе низ внатрешноста во автобусот и чекаше да дојдат лицата од влечната служба на ЈСП !!!! Почнаа да откажуват украинските автобуси едне по еден )
 
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 07-Feb-2012 at 18:51
Originally posted by Dexter26


Јуни 2011  
Originally posted by Dexter26


  Како што може да се види, пукнатината не делува како да е од судар, туку делува како да е од удар со камен, односно со тврд предмет.  Исто така, како што може да се види, очигледно на ЈСП Скопје полесно им е да ја покријат пукнатината со трака, отколку да го заменат стаклото.  За волја на вистината, штетата не делува до толку сериозна за да мора да се смени стаклото, но и самите ЈСП Скопје велат дека автобусите се осигурани, така да би требало да може да се покријат трошоците за менување на стаклото од осигурувањето.
 Февруари 2012     Воопшто не се сомневам дека станува збор за истиот автобус од јуни 2011, само што овој пат сообраќаше на друга превозна линија.  Овој пат го сликнав и со регистарската табличка и со гаражниот број, па да видиме до кога ќе остане вака.  7 месеци да не се сменело ветробранско стакло ?  По кој знае кој пат ќе повторам:  ЈСП Скопје континуирано покажуваат и докажуваат на дело дека го менуваат влакното, но карактерот им останува ист.


Kolku li samo ima vakvi drugi slucaevi kade isto ima iskrseni maski, stopovi, sofersajbni, zmigavci ..... i red drugi raboti kade samo se zalepeni i taka si stojat nikoj ne mrdnuva so prst !!!!! A KAKO STO PAMETAM GLAVEN ADUT ZOSTO GI POSKAPUVAAT KARTITE E TOA DEKA NEMOZAT DA GI SERVISIRAAT REDOVNO AVTOBUSITE, ODNOSNO NEMOZAT DA ZAMENAT NAPUKANA SOFERSAJBNA !!!!! MISLAM DEKA MENADZMENTOT NA JSP E UZAAAS !!!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
tonikostov View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Oct-2009
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 127
  Quote tonikostov Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 07-Feb-2012 at 13:42
во сообраќај не смее да биде вклучено било какво возило со напукната шофершајбна, а камо ли автобус на јавен градски превоз. за ова сообраќајната полиција комотно може да изрече казна, ама нема кој да излезе од кафана и да поработи малку...
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 06-Feb-2012 at 19:08
Јуни 2011
 
Originally posted by Dexter26


 

 
Како што може да се види, пукнатината не делува како да е од судар, туку делува како да е од удар со камен, односно со тврд предмет.
 
Исто така, како што може да се види, очигледно на ЈСП Скопје полесно им е да ја покријат пукнатината со трака, отколку да го заменат стаклото.
 
За волја на вистината, штетата не делува до толку сериозна за да мора да се смени стаклото, но и самите ЈСП Скопје велат дека автобусите се осигурани, така да би требало да може да се покријат трошоците за менување на стаклото од осигурувањето.

 
Февруари 2012
 

 

 

 
Воопшто не се сомневам дека станува збор за истиот автобус од јуни 2011, само што овој пат сообраќаше на друга превозна линија.
 
Овој пат го сликнав и со регистарската табличка и со гаражниот број, па да видиме до кога ќе остане вака.
 
7 месеци да не се сменело ветробранско стакло ?
 
По кој знае кој пат ќе повторам:
 
ЈСП Скопје континуирано покажуваат и докажуваат на дело дека го менуваат влакното, но карактерот им останува ист.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 10-Jan-2012 at 12:29
Пак врне во новите украински автобуси

Од покривите на три нови украински автобуси деновиве повторно течеше во­да, како пред неколку месеци. Дождот и овој пат ги накисна седиштата, а во 24-ка имаше и вирови на подот. Во автобусот врнеше како надвор, па на скопјани им беа мокри и главите и задниците.

За разлика од претходниот пат, кога прокиснаа автобусите и патниците се рас­пра­ваа дека некој мочал внатре, сега сите се согласија дека капе вода од покривите.
"Џа­бе што се нови, кога сме жива вода кога ќе заврне. Не е првпат ова да се случува, и надлежните, конечно, мора да го решат овој проблем", ко­мен­ти­раа вчера дел од патниците во 24-ка.

Од ЈСП "Скопје" ветија дека ќе проверат зашто автобусите повторно про­кис­ну­ва­ат.
"Ние ги изрекламиравме кај производителот, но, најверојатно, дефектот не е отстранет, па ќе мора повторно да реагирам. Можеби силниот дожд де­но­ви­ве направил нов проблем. Веднаш ќе ги провериме сите автобуси, и она­му каде што ќе регистрираме проблем, ќе го решиме", рече Мишо Ни­ко­лов, директор на ЈСП.
Од ЈСП најавија дека ќе направат проверка за да утврдат во колку ав­то­бу­си има проблем со прокиснување.

http://www.vest.com.mk/?ItemID=195C896A6536AE48A5345DBD4BC2150E
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 24-Nov-2011 at 10:40
Originally posted by vlatko.mk

Дали некој знае зошто во лаз-автобусите најчесто не се чувствува парното - дали е резултат на несоодветна регулација или пак толкава е јачината?


Дали ова се има случено во еден украински автобус или истото претставува искуство од повеќе автобуси? Јас лично не сум забележал некаков проблем со украинците.
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 23-Nov-2011 at 22:51
Дали некој знае зошто во лаз-автобусите најчесто не се чувствува парното - дали е резултат на несоодветна регулација или пак толкава е јачината?
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 15-Oct-2011 at 23:40
Previous
 
Забележав дека проблемот е во форумот, му се извинив на aleksovski во приватна порака, но еве, му се извинувам и јавно.
 
Човекот ми објасни дека долго време не го следел форумот и затоа не знаел дека се откажани четирите двојни нископони градски автобуси од украински ЛАЗ.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 15-Oct-2011 at 20:01
Де бе луѓе, му се нафрливте на човекот...

И патем , не му е прв пост, туку форумскиот софтвер има багови, па неретко неправилно ги брои постовите и покажува помала бројка, токму како во овој случај.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 15-Oct-2011 at 17:20
Originally posted by Dexter26


Previous  Повеќе од 1 ипол година си член на форумот, ова ти е првиот пост, а сепак не си ја прелистал темава летово ?  Уште од септември 2011 е познат фактот дека актуелната влада на Република Македонија ја откажа нарачката за 4 двојни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ бидејќи открија дека со ЛАЗ нема заебанција, не ги плаќаа редовно 80-те единечните нископодни градски автобуси, а ЛАЗ не ги испорачуваше редовно поради задоцнетите плаќања, поради што актуелната влада на Република Македонија одлучи да ја откаже последната нарачка со која требаше да бидат испорачани четирите двојни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ.





Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 14-Oct-2011 at 10:44
Previous
 
Повеќе од 1 ипол година си член на форумот, ова ти е првиот пост, а сепак не си ја прелистал темава летово ?
 
Уште од септември 2011 е познат фактот дека актуелната влада на Република Македонија ја откажа нарачката за 4 двојни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ бидејќи открија дека со ЛАЗ нема заебанција, не ги плаќаа редовно 80-те единечните нископодни градски автобуси, а ЛАЗ не ги испорачуваше редовно поради задоцнетите плаќања, поради што актуелната влада на Република Македонија одлучи да ја откаже последната нарачка со која требаше да бидат испорачани четирите двојни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ.


Edited by Dexter26 - 14-Oct-2011 at 10:45
Back to Top
aleksovski View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 29-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote aleksovski Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 13-Oct-2011 at 22:26
Јас пред некој ден поставив прашање кон ЈСП дали ќе пристигнат четирите дупли ЛАЗ автобуси и еве што ми одговорија.

П:Koga ke pristignat cetirite dupli avtobusi?

О:Набавката на четирите дупли автобуси е откажана од страна на Министерството за транспорт и врски.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 15-Sep-2011 at 17:23
познат е огромниот дефицит на работна дисцилина во нашето општество.....точно ради тоа и многу го толерираат тоа што не се прави а било предвидено по работниот правилник
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 14-Sep-2011 at 20:22
Originally posted by Тркало

Толку беше од униформирањето на возачите?
Колку гледам ,а гледам добро ,не гледам униформа!

 
Па, како што спомнав, некои навики тешко се менуваат.


Edited by Dexter26 - 14-Sep-2011 at 20:23
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 14-Sep-2011 at 00:54
Originally posted by Dexter26





Толку беше од униформирањето на возачите?
Колку гледам ,а гледам добро ,не гледам униформа!
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 14-Sep-2011 at 00:12
Реков и на другата тема. Не е проблем ВРТЕЊЕТО, него ГУЖВАТА И ЗАКРЧУВАЊЕТО што го прават зглобните автобуси.

На долги булевари тие си возат по своја лента и никому не сметаат. Во Скопје не постојат 200 метри таков булевар, во кој автобусот си вози по своја лента.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 13-Sep-2011 at 20:39
Originally posted by krale

Зглобни автобуси се за релации БЕЗ НИКАКВИ кривини, односно по прави булевари, каде дури и ленти не менуваат, или вртат од булевар со 3-4 ленти, во булевар со 3-4 ленти. А не да вртат на детелинката на Битпазар, низ градското јадро, или по водњанска.

Дека Скопје е град со булевариииии ехехее... може да мисли само некој што не излегол од државава.
кој ти кажал ваква глупост?
како прво, не постои такво нешто како пушка права релација (кога тогаш треба да сврти мајке му), како второ, има причина зошто автобусите имаат зглоб LOL
или пак нешто погрешно си разбрал, бидејќи зглобни автобуси обично се користат на долги релации каде нема многу запирања, на тоа мислеше?
и не знам зошто ми го испревртуваш коментарот, никој не рече дека во Скопје има урбани автопати, туку дека има булевари и не се во мал број, наспроти твојот коментар дека Скопје нема слушнато за такво непшто како прав булевар...


а и не знам зошто ја водиме дискусијава, во Скопје веќе 40 години врват зглобни автобуси и единствена негативна страна отсекогаш им била што не биле одрѓувани и застареле, а единечните автобуси доааѓаат нешто како потпора...
додека двокатните автобуси, како прво ни биле дадени како поклон (не сме ги купиле со цел на развој) и не потрајале повеќе од десет години поради најразни технички причини
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 13-Sep-2011 at 20:24
Зглобни автобуси се за релации БЕЗ НИКАКВИ кривини, односно по прави булевари, каде дури и ленти не менуваат, или вртат од булевар со 3-4 ленти, во булевар со 3-4 ленти. А не да вртат на детелинката на Битпазар, низ градското јадро, или по водњанска.

Дека Скопје е град со булевариииии ехехее... може да мисли само некој што не излегол од државава.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 13-Sep-2011 at 19:56
Originally posted by krale

Originally posted by vlatko.mk

зглобните не се практични за ваков град????

Обајсни како поинаку (без реметење на возниот ред) ќе превезеш 200 патника кои на работното место/ училиштето треба да се во 8 часот, а ја користат автобуската линија која поаѓа во 7 и 30?


Па најверојатно во товарни вагони...

Зглобни и други долги автобуси, се погодни за градови како Киев, со по 12 ленти и праволиниско сообраќање во должина од 30км. Не за градови кои имаат вијуги, и тесни улици.
како прво, не знам зошто го претставуваш градов како да е средновековен со некои маалски сокачиња од две ленти, кога има поголем број на булевари од типот на партизанска, а ретки се примерите каде што имаме кривина поостра од 90 степени или пак некаква вијуга
предвидени се и уште многу други кои можат да бидат изградени, и веќе се проширија неколку булевари кои во иднина треба да бидат едни од главните артерии на градот
и за крај, не знам зошто збориш за вртење во кривина, кога зглобен автобус тоа го прави пет пати подобро од двокатен автобус, а ги има истите особини како единечниот, затоа и има способност да се свитка на пола, за да може да заврти во остра кривина и тоа може да го аправи и со поголема брзина...
и тоа што ти го потенцира влатко е што зглобен автобус собира дупло повеќе луѓе од било кој автобус, а на нас, во нашава ситуација во моментов, најмногу ни се потребни такви автобуси
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.271 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.