build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопска обиколница [A2/A4]

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 24>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 10-Apr-2011 at 11:52
Не може да им се забрани на камионите да возат низ град, но како што спомнав, забрането е да се поминува транзит низ градот (значи за камиони чија дестинација не е Скопје).

Само што таа одлука не се спроведува во пракса.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 10-Apr-2011 at 11:26
Зошто не им се забрани на камионите да ги користат градските улици?
Изводливо ли е такво нешто? Моја идеа е оние кои немат потреба да влегуват во градот со закон да бидат обврзани да ја возат обиколницата. Образложување: градски метеж и загадување.

Edited by kultuzin - 10-Apr-2011 at 11:27
Back to Top
IN_MOTION View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Jul-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 204
  Quote IN_MOTION Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 09-Apr-2011 at 19:04
Originally posted by Cloverstack

Состојбата со осветлувањето е таква уште од самото отварање на обиколницата. Некаде не работат поединечни сијалици, но многу повеќе боде очи тоа што не работат помали или поголеми групи на столбови, па и цели огромни делници. Очигледно има некој поголем проблем. Од кои причини не го решаваат којзнае. Можеби е обична незаинтересираност и неодговорност, можеби е поради заштеда (што е глупаво кога веќе се инвестираше да се осветли обиколницата). Во секој случај, мислам дека осветлувањето е битно да функционира беспрекорно барем во делот кај Шутка и кај Радишани, бидејќи на тој сегмент неретко има опасни отпадоци по коловозот.


Originally posted by N23

Коа возев пред десетина дена негде околу 23:00 ч имаше прилично доста камиони на обиколницата
Ме радува што конечно слушам нешто вакво, се надевам дека не било случајност.


До пред недела дена сеуште беше таква состојбата со сијалиците. Но Вчера и завчера светеа сите а се надевам и во наредниот период ке светат.  


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 09-Apr-2011 at 18:51
Edinstveno pgds za gradskiot bulevar i dvete delnici posebno mo\e da ja ras;isti dilemava. Odnosno samo moze da te uveri deka ednata delnica od avtopatot e za sega nepotrebna rabota.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 09-Apr-2011 at 18:26
Сега ја измести тезата. Јас едноставно го спорам твоето тврдење дека западниот сегмент имал огромна разлика во сообраќај од источниот. Неосновано тврдење од кое после изведуваш заклучоци.


Edited by Cloverstack - 09-Apr-2011 at 18:27
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 09-Apr-2011 at 17:27
Тоа што имал, а не си ни сигурен, источниот повеќе од западниотпгдс не ти кажува ништо посебно. Провери го пгдс-от на градскиот булевар колку е поголем од источната делница. Тоа е релевантен податок што може да го отслика тоа што го зборував. Источната делница ја добива поддршката само затоа што е инфраструктурен и еден од поретките и сега ајде ќе бидеме за. Тоа е апсолутно излишен и долги години ќе седи така.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 09-Apr-2011 at 16:26
Originally posted by lslcrew

Подобро би била статистика по делови, па да имаме две бројки да споредиме да видите колку е огромна разликата помеѓу првата делница што е само неуспешна прерана замена за булеварот Карев - Александар Македонски.
Ќе се сложам со тебе дека можноста за изградба на урбаните автопати во Скопје пред обиколницата веројатно требало многу потемелно да се разгледа. А со статистика за сегментите на обиколницата не располагам, како што не располагаш ниту ти. Но мислам дека тотално не си во право дека западниот сегмент имал многу повеќе сообраќај од источниот, огромна разлика како што викаш. Од мое искуство, источниот баш малку подобро се држи. Тоа е секако моја проценка од око. Но тоа не е битно. Битно е дека и двата сегменти имаат мизерен сообраќај и дека не станува никаков збор дека западниот сегмент се покажал во толку подобро светло кога е во прашање статистиката.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 09-Apr-2011 at 15:29
Колку што сум запознаен транзитот низ Скопје е забранет за товарни возила. Меѓутоа слабо се контролираат патните налози на компаниите, инаку може брзо да се стави ред, ако се сака.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 08-Apr-2011 at 20:20
Да. Ама кога ќе поставиш пункт на кој ќе се плаќа влез во Скопје, или некој знак дека не е дозволено да се влегува со камиони во Скопје, освен ако немаат дозвола за истовар. Односно дека ако се само за транзит пристапот не им е дозволен и дека треба да се насочат по Обиколницата, во спротивно да бидат фатени на камера и застанати од полициска контрола и да си платат казна. Има начини. Ова сега пластично го објаснив. Но има сигурно начини, кои ќе функионираат и ќе бидат од голема корист, и од аспект на сообраќајот, но и од аспект на екологија и квалитет на воздух. Колку толку...

И не само тоа. Сум зборувал и ќе зборувам и за ограничувања и во самиот град, дури и на индувидуални возила (автомобили)... Но за тоа во друга нишка и друг пат.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 08-Apr-2011 at 19:37
Зашто не сватите дека има една работа што ја тупам неколку пати на форум. Тоа е природа на човеково движење. Природно му припаѓа правото на човек да се движи по најкраткиот пат. Делницата од автопатот што ја дуплира врската момин поток Хиподром е подолга за два километра ако е во профил на автопат. Луѓето влагаат само право преку градскиот автопат, кој не би требало да е ништо поразличен од било кој останат пат само што не е. Разликата од 2 километра и навиката се веројатно компромисот што наведува на влегување во Скопје, а и фактот што автопатот кога доаѓа од куманово, не е скопје насоката за која треба да се исклучиш туку право се влегува во градот, а треба да се исклучиш за да продолжиш да се движиш по автопат, што е една глупост. Поставеност на краците од клучката го диктира изгледот на клучката но сепак треба и на тоа во некое догледно време да се мислиме.

Сепак никакво импровизрање со наплатни, со рампи, со што и да е неможе да го промени фактот дека едната делница од автопатот се изгради непотребно и слободно со истите финансиски средства ќе се покриеше доизградба на северен булевар и уште неколку значајни проекти што ќе не поврзуваат со тој булевар, уште многу други внатрешни сообраќајни проекти индиректно зависни од овој.

Може вие колку сакате да си навивате за обиклница зашто тоа ви изгледа како да сме нешто модерен град и демек така било низ европа ајде и ние. Скопје не е град во поле, ниту град што нема планирани градски транзит автопати. Обиколница не се гради на на гоогле еартх да се гледа круг околу градот, него се гради тоа што му дошло ред. Тогаш ред му беше дојден на градскиот автопат. Кога тогаш ќе мораме да го доизградиме, а обиколницата ќе си ја почуаме некоја деценија празна, односно оваа првата делница.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 08-Apr-2011 at 19:30
Pa vo osnova toa voopshto ne e losha ideja. Imeno vo germanija vo zavisnost koja euro klasa e voziloto e dozvoleno da se dvizhi do odrededena dlabochina vo gradot. Isto taka znam deka vo London postoi podolnitelen danok ako nekoj saka so vozilo da se dvizhi niz gradot.
Analogno mozhe da vovedat dopolnitelni povisoki davachki za kamioni za dvizhenje niz gradot so shto brojot na kamioni koi se dvizhat niz gradot kje se namali samo na tie neophodnite.
Nazhalost taka najubavo se proveduva red....koga kje se udri po djebot, neshto shto germancite odamna go praktikuvaat.

Edited by mirakuliks - 08-Apr-2011 at 19:32
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 08-Apr-2011 at 19:13
Јас мислам дека треба да се наплаќа влез во Скопје. И да се вадат посебни дозволи за влез во Скопје. Поготово за камионите.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 08-Apr-2011 at 19:00
Зашто е подолго а и тешко се прилагодуваат на промени. Очигледно подобро им е да чекаат во гужва и така да трошат повеќе гориво.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 08-Apr-2011 at 18:57
Само не ми е јасно зошто би им било попрактично да одат по пластичарската кога се за транзит низ Скопје ? Да не не се упатени или информирани добро за обиколницата ?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 08-Apr-2011 at 16:02
Подобро би била статистика по делови, па да имаме две бројки да споредиме да видите колку е огромна разликата помеѓу првата делница што е само неуспешна прерана замена за булеварот Карев - Александар Македонски.

Edited by lslcrew - 08-Apr-2011 at 16:03
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 08-Apr-2011 at 11:51
ПАТОТ ОКОЛУ СКОПЈЕ МАЛКУ СЕ КОРИСТИ
Обиколницата празна, градот врие од камиони

Роза Петкова


По скопската обиколница се вози ретко и по две години откако државата го изгради брзиот автопат, кој, пред се, е наменет за да го растовари сообраќајот во главниот град од тешки товарни возила. Општ впечаток на возачите што поминале по обиколницата е дека премалку камиони и шлепери го користат тој пат за да може да се заклучи дека тој навистина ја остварува својата вистинска замисла. Дури и возачите што никогаш не ја користеле обиколницата бидејќи немале потреба, но често поминале покрај неа, велат дека во најголем број случаи таа била празна. Најочигледен пример дека автопатот околу Скопје се уште не се користи во потребната мера е булеварот Никола Карев, односно познатата пластичарска улица, каде што и натаму секојдневно има редици камиони. Преку оваа сообраќајница се поврзани трите главни излези од Скопје - Тетово, Блаце и Петровец - и возачите и натаму ја сметаат за многу попрактична. Исто така, критична точка е и клучката кај Момин Поток, каде што се создава метеж, на кој реагираат и возачите на автомобили, но и жителите од околните куќи. - Живеам на булеварот веќе 20 години. Искрено се надевав дека ќе се намали сообраќајот, чисто од еколошки аспект, затоа што навистина воздухот многу се загадува. Но, за жал, не е така, камиони, шлепери и автобуси има постојано, во долги редици - вели Верче Н., жителка од населбата Француски Гробишта, под скопското Кале. Од Агенцијата за државни патишта велат дека просечниот годишен дневен сообраќај на обиколницата е 5.000 возила од кои околу 40 отсто се товарни возила. Од таму не кажаа дали оваа бројка значи дека автопатот ги оправдал првичните очекувања.
За искористеноста на патот не сакаат да коментираат ниту транспортерите, но посочуваат дека има разлика дали крајната дестинација на превозниците се наоѓа внатре во градот бидејќи во тој случај секако мора да влезат и да поминат низ градските булевари. - Претпоставувам дека сите што немаат работа во градот ја користат обиколницата. Но, сите што товарат на локации во центарот на градот или во населбите влегуваат во Скопје. Исто и тие што транспортираат до фабриките што се наоѓаат во градот, на пример, „Раде Кончар“, цементарница „Усје“ и слично. А, сите што одат од граница директно за Косово или за Гевгелија ја користи обиколницата - вели Билјана Муратовска, претседателка на асоцијацијата на независни синдикати на транспортери „Макамтранс“. Превозниците велат дека законите не забрануваат товарни возила да се движат низ градските улици, а во Законот за јавни патишта е пропишано дека државен пат може да користат потешки возила кои ги надминуваат пропишаните услови за димензии, вкупна тежина и притисок, но само со дозвола за вонреден превоз издадена од Агенцијата за државни патишта. Истиот закон предвидува да се утврдува и прекумерно користење на јавниот пат врз основа на просечен годишен дневен сообраќај на товарни возила со носивост поголема од десет тони. - Тоа се мерења за експлоатација на патот, ако на пример 50 товарни возила е капацитетот што може да го издржи одреден пат, тогаш секое наредно возило ќе плаќа надомест - вели Муратовска. Од МВР велат дека полицијата не е должна да стои и да ги проверува камионите колку тежок товар носат. Оттаму објаснуваат дека товарните возила што транзитираат низ градот и што ќе ги запре сообраќајната полиција, а се потешки од седум тони, добиваат парична казна од 400 евра. Обиколницата се градеше седум години, во две фази, од Хиподром до Оризари и од Оризари до Сарај. Ја градеа „Гранит“ и грчката фирма „Терна“, а вкупната инвестиција чини 150 милиони евра, пари од државен буџет, од кредити од Европската банка за обнова и развој и од Европската инвестициска банка.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&EditionID=2284&ArticleID=159040
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 14-Mar-2011 at 18:36
Вчера возев,се враќав од Маврово,обиколницава е пак пуста.Влезовите за Скопје се сеуште со жолти траки(не функционираат).
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 09-Feb-2011 at 00:14
И јас бев прилично изненаден, иако поголем дел од нив беа турски камиони и по некој странски, сепак бројката од дваесетина а можда и повеќе, кои ги видов за 15-тина минути колку што возев, радува, можеби и тоа што се појавија камиони на тв низ ск како возат, па ги натерало на вакво нешто.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 08-Feb-2011 at 22:52
Состојбата со осветлувањето е таква уште од самото отварање на обиколницата. Некаде не работат поединечни сијалици, но многу повеќе боде очи тоа што не работат помали или поголеми групи на столбови, па и цели огромни делници. Очигледно има некој поголем проблем. Од кои причини не го решаваат којзнае. Можеби е обична незаинтересираност и неодговорност, можеби е поради заштеда (што е глупаво кога веќе се инвестираше да се осветли обиколницата). Во секој случај, мислам дека осветлувањето е битно да функционира беспрекорно барем во делот кај Шутка и кај Радишани, бидејќи на тој сегмент неретко има опасни отпадоци по коловозот.


Originally posted by N23

Коа возев пред десетина дена негде околу 23:00 ч имаше прилично доста камиони на обиколницата
Ме радува што конечно слушам нешто вакво, се надевам дека не било случајност.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 08-Feb-2011 at 17:36
Јас пред нова година кога ја возев обиколницата, состојбата беше идентична. 60%-70% сијалиците не работеа, возила ни за лек. Значи надлежните не смениле сијалици и не отклониле дефкет барем месец и пол. Ohno
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.688 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.