build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Инфраструктура (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 11>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 19-May-2011 at 23:03
Originally posted by Cloverstack


Завршија тие времиња. Македонија и официјално го надмина прагот на задолженост од 60% од БДП, со што влезе во групата високозадолжени земји:
http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=37&eventId=37116Така да во иднина ќе мораме многу подомаќински и со кредитите и со буџетот.


Долгот на државата е 1,4 милијарди, а останатото во оваа анализа на алфа се однесува на приватен долг на индивидуи, банки и фирми во Македонија (приватен сектор и инвестиции).

Со други зборови Македонија е многу ниско задолжена држава, некаде под 25%.

За споредба, кога изби кризата во Ирска, приватниот сектор должеше некои си 600% од БДП, а државата Ирска е задолжена некаде околу 95% од БДП.

Edited by krale - 19-May-2011 at 23:04
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 19-May-2011 at 19:05
Originally posted by kultuzin

Веројатно затоа што приближно 70% од буџетон ни го лапат буџетарите
Па да, токму тоа е проблемот. И не може да глумиме дека градиме единствено со кредити затоа што така демек било поубаво.



Originally posted by kultuzin

И тоа не е воопшто страшно со оглед на тоа дека и не сме многу задолжена земја со споредба со останатите во соседството.
Завршија тие времиња. Македонија и официјално го надмина прагот на задолженост од 60% од БДП, со што влезе во групата високозадолжени земји:
http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=37&eventId=37116

Така да во иднина ќе мораме многу подомаќински и со кредитите и со буџетот.


Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 19-May-2011 at 18:22
Веројатно затоа што приближно 70% од буџетон ни го лапат буџетарите, па така оние 30% што ќе останат за што попрво да одат. Ни во сон со тие пари не би можеле да почнат некој поголем инфраструктурен проект па така парите одат на ситни проектчиња по некое локално патче и слично.Освен тоа тука имаш здравство, па земјоделие и разни други трошоци. Единстено што останува е големите инфраструктурни проекти да се решават со задолжување. И тоа не е воопшто страшно со оглед на тоа дека и не сме многу задолжена земја со споредба со останатите во соседството.
Но секако на крај ќе се сложам дека сепак МОРА повеќе енергија и средства да се вложуват во инфраструктурата и енергијата како основа за понатамошен развој на економијата.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 19-May-2011 at 18:14
Верувам ќе одговори Бојан подетално, но гледам во текстот нема негативен однос кон кредитите туку кон тоа што на друг начин (од буџет) практично ништо инфраструктурно не градиме.

Велиш дека државата прво требало да собира пари па да гради... апсолутно неточно, државата не е дете со касичка па да собира некаква заштеда од нула. Во буџетот во секој момент има доволно средства за тековно финансирање на повеќе значајни проекти, ама проблемот е во тоа како ни е структуриран буџетот и за какви намени ние ги употребуваме тие средства кои реално би можеле да се издвојат за крупни развојни проекти.

Во предвид ги земаш само малите камати (мада не секогаш се работи за такви), но мали или големи, треба да се платат... Исто така кога од некого зависиш за кредит, реализацијата на проектот ќе ти зависи од неговата воља, може да ти бидат наметнати стандарди и квази-стандарди за да избереш изведувачи според „меракот“ на кредиторите. А кога веќе дебело си се задолжил па зависиш и за ликвидност, може да ти бидат прикачени триста други услови.

Воопшто не сум против задолжување за продуктивни проекти (се разбира и тоа треба со мерка), но прашањето е зошто на буџетот никогаш не сме му дале позначајна компонента за инвестиции во инфраструктурата. Тоа е несомнено лоша пракса.


Edited by Cloverstack - 19-May-2011 at 18:16
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 19-May-2011 at 15:33
Бојан да се осврнам малку на текстот. Незнам зашто таков однос имаш кон кредитот. Тоа не е ништо ненормлано, нема држава што прво собира пари па гради, така само се внесува некоја загушливост во ликвидноста на целото стопанство. Кој не би искористил шанса да за некој едноцифрен процент камата добие некој проект години порано. Од друга страна цел свет така работи, со исклучок на големите држави, барем кај нашиов регион. Тие коридори во Македонија многу поголемо значење имаат за европа одколку само за Македонија, затоа и такво е финансирањето. Некогаш можеби Југославија била друга категорија на држава институциите на Европа биле други и така функционирал светот, денеска е друг модел така да легитимна е дебатата кај се парите домашни за некои проекти, но некои работи воопшто не би ги дискутирал со критички тон, напротив, тоа е.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 19-May-2011 at 14:37

Не сул знаел дека и кај нас има реновирано дел. Изгледа коа се реновирал сум спремал испити па ми поминала веста без да ја запазам.
Ех да беа сите пруги кај нас со бетонски прагови... Од нешто што иам читано, на пруги со бетонски прагови може да се развие поголема брзина, па дали некој може тоа да го потврди или повторно зависи и од други елементи?
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 19-May-2011 at 13:49
Кај нас е, делницата Илинден-Расапница. http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476&PN=4

2-тата фотографија.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 19-May-2011 at 13:31
Офф-топик, сликата со пругата не е од кај нас така?
Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 18-May-2011 at 21:07
ОСВРТ: Капиталните проекти ни ги градат странски институции

Автопати, железница, енергетски објекти се дел од капиталните инвестициски зафати од национално значење кои ни ги градат странски институции од кои прибираме донации и кредити. И малите деца во Македонија ги научија финансиските институции, како што се Европската банка за обнова и развој, Европската инвестициска банка, Светската банка и други. Голем дел од нив ни ги финансираат клучните проекти, додека самите од буџетски средства вложуваме малку во изградба на инфраструктурни објекти битни за целата држава.

Проектот „Вардарска долина“ е последниот од низата зафати кои ќе ги градиме со средства однадвор. Во 1,5 милијарди евра вредната инвестиција Македонија ќе учествува со 15% од финансиските средства, додека најголемиот товар за иградба на проектот ќе падне врз Кинеската банка за развој и Кинеската корпорација за управување со води и електрична енергија.

Речиси во исто време, Македонија очекува „надворешна инјекција“ за конечното завршување на делницата Демир Капија – Смоквица на автопатот во рамките на Коридорот 10. Европската комисија ќе го финансира овој проект со 45 милиони евра, Европската инвестициска банка (ЕИБ) обезбеди заем од 130 милиони евра, а се очекува и кредит од 107 милиони евра од страна на Европската банка за обнова и развој (ЕБОР).

Како делумен партнер во поделба на финансиската конструкција заедно со Светската банка (СБ), Македонија влезе со буџетски средства во проектот за изградба на делницата од автопатот помеѓу Табановце и Куманово, вреден 720 милиони денари.

Истовремено, имињата на странските финансиски институции ќе бидат испишани и на таблите покрај регионалните и локалните патишта во земјава, бидејќи дел од нив се изградени со финансиска помош од СБ преку Фондот за изградба на локални и регионални патишта.

Од државниот буџет нема да се слеат финансиски средства ниту во реконструкција на дотраената железничка пруга од Коридорот 10. Во октомври 2010 година потпишавме договор за кредит вреден 17,6 милиони евра со ЕБОР за реновирање на 53 километри од пругата долж Коридорот 10.

Како во сегашноста, така и во изминатите 20 години од независноста, речиси сите клучни инфраструктурни зафати се финансирани од меѓународни институции. Завршената обиколница околу Скопје е една таква инвестиција. Финансиските средства во вредност од 150 милиони евра се обезбедија во форма на кредити од странските ЕБОР и ЕИБ.

И изградбата на автопатот Скопје – Тетово ја финансираше ЕИБ и СБ. Во 1997 година ни беа одобрени 23 милиони евра за првата делница, додека во јули 1998 година добивме 12 милиони евра за завршување на втората делница од автопатот помеѓу Скопје и Тетово.

Паралелно со финансиските средства од меѓународните институции, Македонија повлекува кредити и донации од странските влади. Една од најголемите такви вложувања е изградбата на хидросистемот Злетовица финансиран во најголем дел преку обезбедените 80 милиони долари од јапонската влада.

Вложувањата на странски субјекти по пат на донации и кредити се добредојдени за развојот на инфраструктурата во Македонија. Навистина, државниот буџет не може да ги издржи стотиците милиони евра потребни за завршување на бројните капитални зафати. Но сепак, зголемувањето на државниот буџет од година во година треба да биде „иницијална каписла“ за зголемување и на процентот на капитални инвестиции предвидени во истиот, за сметка на непродуктивните трошоци, како што е зголемувањето на администрацијата и ставката на услуги.

Во прилог на тоа, капиталните зафати финансирани однадвор најчесто се во форма на кредити, кои преку поголема или помала камата, ќе треба да се вратат во иднина од државниот буџет. За разлика од нив, директните средства од буџетот можат да се искористат веднаш и без никакви негативни ефекти од каматите при изградбата на проекти од национално значење.

Бојан Блажевски
http://www.build.mk/?p=7258
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 01-May-2011 at 14:12
Еве една емисија со Миленко. Гости се Пешевски и Јанакиески, има за стадионот, локални патишта, вардарска долина и понешто околу за други инвестици.
http://blip.tv/file/5087466?filename=Ernesto979-MilenkoNedelkovskiShowZostoNeSeGradeseVoMakedonija290503.wmv
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 04-Apr-2011 at 13:20

Ќе се гради мост на Мала Рада во село Драчево

Општината Кисела Вода најави изградба на мост на реката Мала Рада во селото Драчево. Со оваа инвестиција, велат од Општината, ќе овозможи сообраќајна комуникација на селото со населбата Драчево. Досега, како што информираат надлежните, немала коловозна поврзаност меѓу нив, што многу го отежнувало секојдневието на жителите од овој дел.

Велат дека мостот ќе биде во продолжение на улицата Ратко Митровиќ. Според проектот што го изработи Општината, тој ќе биде со должина од 24 метри и ширина од околу 10 метри. Финансирањето на мостот е од буџетот на Кисела Вода за 2011 година и ќе чини 10 милиони денари.

Веќе е распишан јавен оглас за избор на најповолен изведувач на работите.

http://www.time.mk/read/NONE/40593d6f76/index.html
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 04-Apr-2011 at 13:17

За тесни грла три милиони евра

Со новите инвестиции во инфраструктурата во Крива Паланка ќе бидат изградени повеќе приоритетни патишта, водоводи, канализациски системи и паркинзи, кои ќе решат некои од долгогодишните проблеми

Близу три милиони евра ќе бидат инвестирани во инфраструктурата во општина Крива Паланка, со што ќе биде решен дел од приоритетните проблеми со кои граѓаните се соочуваат долги години. Средствата се обезбедени од државата преку заемот од Светска банка, од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), а дел и од општинскиот буџет.

- Најголем дел од средствата ќе биде вложен во изградбата на локалната патна мрежа. Од ЕБОР се обезбедени 409 илјади евра со кои ќе бидат изградени локалните патни правци од Крива Паланка до село Мартиница, во должина од 1,2 км и делницата од селото Конопница до село Мождивњак, долга 1,3 км. Од особена важност е изградбата на патниот правец кон Мартиница, кој ја опфаќа населбата Скрљава и неколку улици кои се густо населени, а досега имаа големи проблеми со пристапот и немаа речиси никаква патната инфраструктура. Тендерот за овие локални патишта е распишан и наскоро очекуваме да почнат градежните активности - вели градоначалникот Арсенчо Алексовски.

Во втората етапа од реализацијата на заемот од Светската банка, наменет за реконструкција на локалната патна мрежа, обезбедени се 36 милиони денари за изградба на патниот правец Крива Паланка - село Станци, во должина од 4,5 километри.

- Овој е еден од најприоритетните и најфреквентни патишта за општината, кои се недоизградени и во многу лоша состојба. Оваа делница е од особено значење затоа што низ неа поминува новиот цевковод за водозафатот од Станечка Река, а овој регион е важен и за развојот на туризмот, како и за поврзувањето со хидросистемот „Злетовица“ - вели Никола Граматиков, советник за уредување на градежно земјиште.

Од ЕБОР се обезбедени и дополнителни 1.260.000 евра со кои ќе се решат долгогодишните проблеми со тесните грла и подобро водоснабдување во високата зона на левиот и на десниот брег од градот. Дел од средствата се наменети и за замена на азбестните цевки во градот, во должина од 2 км, за доизградба на колекторскиот систем, како и за водоводи и канализации во селата Мождивњак, Конопница, населбата Бојанов Дол и други населени места.

- Покрај инвестициите од државата, околу 2 милиона денари ќе вложиме и од буџетот на општината за патната инфраструктура и сообраќајниот режим во централното градско подрачје. Ќе биде поставен завршен слој на двата крака од главната улица „Св. Јоаким Осоговски“, кои ќе бидат еднонасочни, со предвидена лента за зонско паркирање. Ќе биде изграден и паркинг, со што ќе се растовари сообраќајот на главната улица, кој сега создава големи проблеми - подвлекува Алексовски.

Од Општината најавуваат и други инвестиции за инфраструктурни објекти, а најголем дел од идните вложувања ќе биде наменет за изградба на локални патишта од приоритетната листа.

http://www.time.mk/read/NONE/40593d6f76/index.html
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 28-Mar-2011 at 15:18
Ај да видам да не верувам. Такви предиспозиции за ски центри или подобро кажано толкави неискористени планински масиви има само во Македонија. Секогаш сум киажувал и мислел Македонија има многу поголеми предиспозиции за зимски одошто за летен туризам (не дека нема за летен али за зимски се огромни))!
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 28-Mar-2011 at 11:17

Охрид ќе постави жичница на Галичица

Општина Охрид ќе постави жичница со која туристите ќе може да се искачат на планината Галичица и да се рекреираат во зима. Ова ќе се реализира со проектот за развој на зимскиот туризам, со кој охридската локална самоуправа ќе конкурира за пари од претпристапните фондови на Европската Унија.

Според планираното, жичница ќе биде долга 6 километри и ќе треба да ја поврзува месноста Корита со падините на Галичица. Исто така, планирано е и поставување на неколку ски-лифтови.

Градоначалникот на Охрид, Александар Петрески, појасни дека за првична реализација на проектот ќе биде набавена половна жичница, која претходно се користела во некој од познатите скијачки центри во Словенија, Швајцарија или во Италија.

- Во овие земји зимските центри се многу развиени и таму многу често ги менуваат жичниците. На пример исправна жичница која е едносед ја менуваат за да постават двосед или тросед. Ние со помош на овој проект планираме да донесеме исправна користена жичара што би служела 10-ина години, додека не направиме друга, посовремена. Нам сега не ни треба толку современа жичница какви што има во Швајцарија, нам ни е важно таа да биде исправна и да може да функционира - вели Петрески.

Тој објасни дека донацијата ќе покрие околу 80 отсто од вкупната вредност на жичницата, додека пак општината ќе треба да се погрижи за другите содржини што се потребни за уредување на зимскиот рекреативен центар.

- Нам на Галичица не ни требаат градби како што се хотели и одморалишта, такви објекти имаме на крајбрежјето и истите ќе може да се користат за сместување на туристите. На планина ќе треба да се изградат само неколку монтажни објекти, во кои ќе бидат сместени неколку простории за преслекување и угостителски објект, каде што ќе можат туристите да се напијат чај или да ручаат - вели Петрески.

Охридскиот градоначалник објасни дека во подготвувањето на проектот, значително ќе им помогне искуството на Општина Марибор од Словенија.

- Марибор е град во Словенија кој има искористено најмногу од европските фондови. Тоа значи дека ние сега ќе го искористиме нивното знаење. Тешкиот пат што тие досега го изоделе нам ќе ни го сервираат на тацна - нагласи Петрески, објаснувајќи дека деновиве екипа од Секторот за локален економски развој ќе оди во еднонеделна посета на Марибор за да ги подготват проектите.

Според него, изградбата на зимско-рекреативен центар на Галичица ќе придонесе за развој на зимскиот туризам во овој регион и значително ќе ја надополни туристичката понуда на Охрид во зимските месеци

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=058B7F1400CE9641BC67CD48CFF28C76
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 22-Mar-2011 at 07:08
Марибор ќе обезбеди жичарница од месноста Корита до врвот на Галичица
Општина Марибор е подготвена да ја обезбеди жичарницата од месноста Корита до врвот на Галичица и да помогне  во изготвувањето  проекти со кои  општина Охрид  ќе користи средства од претпристапните фондови на Европската  унија. Ова било договорено на средбата на градоначалнкот Александар Петрески со градоначалникот на словенечкиот град марибор, Франц Канглер. 


 
На средбата станало збор и за други видови  соработка во областа на зимскиот туризам и размена на искуства на двете општини.



Градоначалниците Петрески и Канглер договориле  екипа на Секторот за туризам и локален економски развој  од Охрид една недела да престојува во Марибор, а потоа нивна екипа да дојде во Охрид каде ќе бидат изработени неколку проекти со кои ќе се конкурира пред фондовите на ЕУ.

OhridNews


http://www.ohridnews.com/index.php?mod=1&kat=4&id=29465

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 03-Feb-2011 at 21:44
Неможем да најдм добра копија од просторен план ги има точно вцртано со мапа прокетираните акумулации.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 03-Feb-2011 at 18:28
Источна Македонија ќе добие хидросистем

Техничката документација за хидросистемот „Оризарска река“ кај Кочани е во изработка на градежниот факултет во Скопје.

hidrosistem240
Проект е финансиран од Владата на Република Македонија. Финансиските срдства изнесуваат 18 милиони денари.

Техничката документација се очекува да биде готова до март.

- Се очекува да се почне со експропријација на земјиштето и трасирање нов пат од село Оризари директно до браната, изјави Ратко Димитровски, градоначалник на Кочани.

Кон средината на оваа година ќе биде распишан меѓународен тендер за странски инвеститор, со што Владата ќе доведе инвеститор за овој капитален објект во Источна Македонија.

Хидросистемот „Оризарска река“ е од капитално значење за над 80 илјади жители од регионот на Кочани и Виница, бидејќи ќе обезбедува квалитетна планинска вода за пиење, наводнување и производство на електрична енергија, преку две мини хирдоцентрали.

http://kurir.mk/republika/proekti/17682-Istocna-Makedonija-ke-dobie-hidrosistem
Back to Top
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2190
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 18-Jan-2011 at 14:52
приоритетните развојни проекти Гевгелија

Советот на општина Гевгелија пред крајот на минатата година ги утврди приоритетните развојни проекти кои ќе се реализираат во општина Гевгелија во 2011 година.
http://gevgelija.gov.mk/mk/images/slki/raulj.jpg

Со донесувањето на План на програми за развој на општина Гевгелија за 2011 година, Советот всушност ги утврди развојните приоритети на општината. Така, покрај веќе започнатата реконструкција на Народниот театар во Гевгелија, на листата на приоритетни проекти се наоѓаат регулацијата на одводниот канал "Рауљ" и на дел од коритото на Сува Река и коритото на Мрзенска река, потоа, довршување на локалниот пат Н.Конско-Хума, изградба на патот од мостот на Сува Река до граница со Република Грција, изградба на заобиколен пат околу Гевгелија (Западен и Јужен Булевар) и реконструкција на локалниот пат Негорци-Серменин.

За подобрување на водоснабдувањето приоритет ќе се даде на изградбата на постројка за подобрување на квалитетот на водата за пиење од регионалниот водовод Гевгелија и реконструкција (замена на азбесните цевки) на водоводната мрежа во Гевгелија и во населените места.

Советот на општината во приоритетните проекти, покрај изградбата (продолжување) на главниот колектор за отпадни води на фекалната канализација во Гевгелија, ја вклучи и изградба на пречистителна станица за фекална канализација во Гевгелија.

http://gevgelija.gov.mk


ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 08-Jan-2011 at 14:53

3,5 милиони евра за водовод и канализација во селските средини

Сретствата во висина од 3,5 милиони евра што Општината Куманово ги доби за изградба на водоводнаи и канализациони системи од Европската банка за обнова и развој ќе бидат употребени за довршување на неколку селски мрежи.

Овие сретства ќе бидат употребени за изградба на водоводни системи во селата Лопате, Љубодраг, Умин Дол, Градиште и секаде каде што имаме изработени проекти.Дел од парите ќе бидат употребени за довршување на канализационите системи, како што е системот МЕАП кон селото Черкезе, спојување на главниот колектор од селото Горно Којнаре кон Долно Којнаре и на улицата Никола Тесла. Таму каде што имеме прекини, или немаме изградени канализациони системи.Во секој случај овие сретства се добредојдени и ќе бидат правилно искористени-вели градоначалникот Зоран Дамјановски.

http://www.kumanovonews.com/vesti/vesti/3-5-milioni-evra-za-vodovod-i-kanalizacija-vo-selskite-sredini.html
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 05-Jan-2011 at 21:02

Еден од капиталните објекти што ќе почне да се гради годинава е Хидросистемот „Оризарска река“ за кој Владата обезбеди финансиски средства за негов почеток.

Kalimanci240
Како што рече градоначалникот на општина Кочани, Ратко Димитровски, до крајот на април се очекува да биде завршена техничката документација, а во втората половина на 2011 година ќе почне пробивањето на патот до месноста Зла страна кај село Речани и експропријација на земјиштето.

Тој додаде дека уште два капитални проекти ќе бидат реализирани во годината што почна.

Според Димитровски продолжува изградбата на системот за водоснабдување, за што од КФВ банката е добиен кредит од 600 илјади евра и грант од 250 илјади евра. Овие средства ќе бидат искористени за изградба на цевковод, препумпна станица, нови бунари и снабдување со вода во населбите од високата зона во Оризари и Бели.

Користењето на средствата од Европската банка за обнова и развој во висина од 1 милион и 150 илјади денари ќе се користат годинава за изградба на пет колектори во општина Кочани и истите со спојување во еден ќе бидат изнесени надвор од градот, каде што се планира изградба на пречистителна станица. Со овие финансиски средства и со подготвената студија до крајот на 2011 година ќе заврши целосно изградбата на колекторскиот систем во Кочанско.

http://daily.mk/cluster3/dabebb9c052c3ac4d78467a3e086f1b9/537658
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 11>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.195 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.