![]() |
![]() |
![]() |
Инфраструктура (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 11> |
Author | ||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Долгот на државата е 1,4 милијарди, а останатото во оваа анализа на алфа се однесува на приватен долг на индивидуи, банки и фирми во Македонија (приватен сектор и инвестиции). Со други зборови Македонија е многу ниско задолжена држава, некаде под 25%. За споредба, кога изби кризата во Ирска, приватниот сектор должеше некои си 600% од БДП, а државата Ирска е задолжена некаде околу 95% од БДП. Edited by krale - 19-May-2011 at 23:04 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
http://www.vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=37&eventId=37116 Така да во иднина ќе мораме многу подомаќински и со кредитите и со буџетот. |
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Веројатно затоа што приближно 70% од буџетон ни го лапат буџетарите, па така оние 30% што ќе останат за што попрво да одат. Ни во сон со тие пари не би можеле да почнат некој поголем инфраструктурен проект па така парите одат на ситни проектчиња по некое локално патче и слично.Освен тоа тука имаш здравство, па земјоделие и разни други трошоци. Единстено што останува е големите инфраструктурни проекти да се решават со задолжување. И тоа не е воопшто страшно со оглед на тоа дека и не сме многу задолжена земја со споредба со останатите во соседството.
Но секако на крај ќе се сложам дека сепак МОРА повеќе енергија и средства да се вложуват во инфраструктурата и енергијата како основа за понатамошен развој на економијата. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Верувам ќе одговори Бојан подетално, но гледам во текстот нема негативен однос кон кредитите туку кон тоа што на друг начин (од буџет) практично ништо инфраструктурно не градиме.
Велиш дека државата прво требало да собира пари па да гради... апсолутно неточно, државата не е дете со касичка па да собира некаква заштеда од нула. Во буџетот во секој момент има доволно средства за тековно финансирање на повеќе значајни проекти, ама проблемот е во тоа како ни е структуриран буџетот и за какви намени ние ги употребуваме тие средства кои реално би можеле да се издвојат за крупни развојни проекти. Во предвид ги земаш само малите камати (мада не секогаш се работи за такви), но мали или големи, треба да се платат... Исто така кога од некого зависиш за кредит, реализацијата на проектот ќе ти зависи од неговата воља, може да ти бидат наметнати стандарди и квази-стандарди за да избереш изведувачи според „меракот“ на кредиторите. А кога веќе дебело си се задолжил па зависиш и за ликвидност, може да ти бидат прикачени триста други услови. Воопшто не сум против задолжување за продуктивни проекти (се разбира и тоа треба со мерка), но прашањето е зошто на буџетот никогаш не сме му дале позначајна компонента за инвестиции во инфраструктурата. Тоа е несомнено лоша пракса. Edited by Cloverstack - 19-May-2011 at 18:16 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Бојан да се осврнам малку на текстот. Незнам зашто таков однос имаш кон кредитот. Тоа не е ништо ненормлано, нема држава што прво собира пари па гради, така само се внесува некоја загушливост во ликвидноста на целото стопанство. Кој не би искористил шанса да за некој едноцифрен процент камата добие некој проект години порано. Од друга страна цел свет така работи, со исклучок на големите држави, барем кај нашиов регион. Тие коридори во Македонија многу поголемо значење имаат за европа одколку само за Македонија, затоа и такво е финансирањето. Некогаш можеби Југославија била друга категорија на држава институциите на Европа биле други и така функционирал светот, денеска е друг модел така да легитимна е дебатата кај се парите домашни за некои проекти, но некои работи воопшто не би ги дискутирал со критички тон, напротив, тоа е.
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
![]() Не сул знаел дека и кај нас има реновирано дел. Изгледа коа се реновирал сум спремал испити па ми поминала веста без да ја запазам. ![]() Ех да беа сите пруги кај нас со бетонски прагови... Од нешто што иам читано, на пруги со бетонски прагови може да се развие поголема брзина, па дали некој може тоа да го потврди или повторно зависи и од други елементи? |
||
![]() |
||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
|
Кај нас е, делницата Илинден-Расапница. http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476&PN=4
2-тата фотографија. ![]() |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Офф-топик, сликата со пругата не е од кај нас така?
|
||
![]() |
||
build.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-May-2010 Online Status: Offline Posts: 216 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Еве една емисија со Миленко. Гости се Пешевски и Јанакиески, има за стадионот, локални патишта, вардарска долина и понешто околу за други инвестици.
http://blip.tv/file/5087466?filename=Ernesto979-MilenkoNedelkovskiShowZostoNeSeGradeseVoMakedonija290503.wmv |
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
Ќе се гради мост на Мала Рада во село Драчево Општината Кисела Вода најави изградба на мост на реката Мала Рада во селото Драчево. Со оваа инвестиција, велат од Општината, ќе овозможи сообраќајна комуникација на селото со населбата Драчево. Досега, како што информираат надлежните, немала коловозна поврзаност меѓу нив, што многу го отежнувало секојдневието на жителите од овој дел.Велат дека мостот ќе биде во продолжение на улицата Ратко Митровиќ. Според проектот што го изработи Општината, тој ќе биде со должина од 24 метри и ширина од околу 10 метри. Финансирањето на мостот е од буџетот на Кисела Вода за 2011 година и ќе чини 10 милиони денари. Веќе е распишан јавен оглас за избор на најповолен изведувач на работите. http://www.time.mk/read/NONE/40593d6f76/index.html |
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
За тесни грла три милиони евра Со новите инвестиции во инфраструктурата во Крива Паланка ќе бидат изградени повеќе приоритетни патишта, водоводи, канализациски системи и паркинзи, кои ќе решат некои од долгогодишните проблеми Близу три милиони евра ќе бидат инвестирани во инфраструктурата во
општина Крива Паланка, со што ќе биде решен дел од приоритетните
проблеми со кои граѓаните се соочуваат долги години. Средствата се
обезбедени од државата преку заемот од Светска банка, од Европската
банка за обнова и развој (ЕБОР), а дел и од општинскиот буџет. |
||
![]() |
||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|
Ај да видам да не верувам. Такви предиспозиции за ски центри или подобро кажано толкави неискористени планински масиви има само во Македонија. Секогаш сум киажувал и мислел Македонија има многу поголеми предиспозиции за зимски одошто за летен туризам (не дека нема за летен али за зимски се огромни))!
|
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
Охрид ќе постави жичница на Галичица Општина Охрид ќе постави жичница со која туристите ќе може да се искачат на планината Галичица и да се рекреираат во зима. Ова ќе се реализира со проектот за развој на зимскиот туризам, со кој охридската локална самоуправа ќе конкурира за пари од претпристапните фондови на Европската Унија.Според планираното, жичница ќе биде долга 6 километри и ќе треба да ја поврзува месноста Корита со падините на Галичица. Исто така, планирано е и поставување на неколку ски-лифтови. Градоначалникот на Охрид, Александар Петрески, појасни дека за првична реализација на проектот ќе биде набавена половна жичница, која претходно се користела во некој од познатите скијачки центри во Словенија, Швајцарија или во Италија. - Во овие земји зимските центри се многу развиени и таму многу често ги менуваат жичниците. На пример исправна жичница која е едносед ја менуваат за да постават двосед или тросед. Ние со помош на овој проект планираме да донесеме исправна користена жичара што би служела 10-ина години, додека не направиме друга, посовремена. Нам сега не ни треба толку современа жичница какви што има во Швајцарија, нам ни е важно таа да биде исправна и да може да функционира - вели Петрески. Тој објасни дека донацијата ќе покрие околу 80 отсто од вкупната вредност на жичницата, додека пак општината ќе треба да се погрижи за другите содржини што се потребни за уредување на зимскиот рекреативен центар. - Нам на Галичица не ни требаат градби како што се хотели и одморалишта, такви објекти имаме на крајбрежјето и истите ќе може да се користат за сместување на туристите. На планина ќе треба да се изградат само неколку монтажни објекти, во кои ќе бидат сместени неколку простории за преслекување и угостителски објект, каде што ќе можат туристите да се напијат чај или да ручаат - вели Петрески. Охридскиот градоначалник објасни дека во подготвувањето на проектот, значително ќе им помогне искуството на Општина Марибор од Словенија. - Марибор е град во Словенија кој има искористено најмногу од европските фондови. Тоа значи дека ние сега ќе го искористиме нивното знаење. Тешкиот пат што тие досега го изоделе нам ќе ни го сервираат на тацна - нагласи Петрески, објаснувајќи дека деновиве екипа од Секторот за локален економски развој ќе оди во еднонеделна посета на Марибор за да ги подготват проектите. Според него, изградбата на зимско-рекреативен центар на Галичица ќе придонесе за развој на зимскиот туризам во овој регион и значително ќе ја надополни туристичката понуда на Охрид во зимските месеци http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=058B7F1400CE9641BC67CD48CFF28C76 |
||
![]() |
||
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
|
Марибор ќе обезбеди жичарница од месноста Корита до врвот на Галичица
Општина
Марибор е подготвена да ја обезбеди жичарницата од месноста Корита до
врвот на Галичица и да помогне во изготвувањето проекти со кои
општина Охрид ќе користи средства од претпристапните фондови на
Европската унија. Ова било договорено на средбата на градоначалнкот
Александар Петрески со градоначалникот на словенечкиот град марибор,
Франц Канглер. ![]() На средбата станало збор и за други видови соработка во областа на зимскиот туризам и размена на искуства на двете општини. ![]() Градоначалниците Петрески и Канглер договориле екипа на Секторот за туризам и локален економски развој од Охрид една недела да престојува во Марибор, а потоа нивна екипа да дојде во Охрид каде ќе бидат изработени неколку проекти со кои ќе се конкурира пред фондовите на ЕУ. OhridNews http://www.ohridnews.com/index.php?mod=1&kat=4&id=29465 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Неможем да најдм добра копија од просторен план ги има точно вцртано со мапа прокетираните акумулации.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Makedonij ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Apr-2009 Location: Celje - Виница Online Status: Offline Posts: 2190 |
![]() ![]() |
|
приоритетните развојни
проекти Гевгелија
Советот на општина Гевгелија пред крајот на минатата година ги утврди приоритетните развојни проекти кои ќе се реализираат во општина Гевгелија во 2011 година. ![]() Со донесувањето на План на програми за развој на општина Гевгелија за 2011 година, Советот всушност ги утврди развојните приоритети на општината. Така, покрај веќе започнатата реконструкција на Народниот театар во Гевгелија, на листата на приоритетни проекти се наоѓаат регулацијата на одводниот канал "Рауљ" и на дел од коритото на Сува Река и коритото на Мрзенска река, потоа, довршување на локалниот пат Н.Конско-Хума, изградба на патот од мостот на Сува Река до граница со Република Грција, изградба на заобиколен пат околу Гевгелија (Западен и Јужен Булевар) и реконструкција на локалниот пат Негорци-Серменин. За подобрување на водоснабдувањето приоритет ќе се даде на изградбата на постројка за подобрување на квалитетот на водата за пиење од регионалниот водовод Гевгелија и реконструкција (замена на азбесните цевки) на водоводната мрежа во Гевгелија и во населените места. Советот на општината во приоритетните проекти, покрај изградбата (продолжување) на главниот колектор за отпадни води на фекалната канализација во Гевгелија, ја вклучи и изградба на пречистителна станица за фекална канализација во Гевгелија.http://gevgelija.gov.mk |
||
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
|
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
3,5 милиони евра за водовод и канализација во селските срединиСретствата во висина од 3,5 милиони евра што Општината Куманово ги доби за изградба на водоводнаи и канализациони системи од Европската банка за обнова и развој ќе бидат употребени за довршување на неколку селски мрежи.
|
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
Еден од капиталните објекти што ќе почне да се гради годинава е Хидросистемот „Оризарска река“ за кој Владата обезбеди финансиски средства за негов почеток.![]() Тој додаде дека уште два капитални проекти ќе бидат реализирани во годината што почна. Според Димитровски продолжува изградбата на системот за водоснабдување, за што од КФВ банката е добиен кредит од 600 илјади евра и грант од 250 илјади евра. Овие средства ќе бидат искористени за изградба на цевковод, препумпна станица, нови бунари и снабдување со вода во населбите од високата зона во Оризари и Бели. Користењето на средствата од Европската банка за обнова и развој во висина од 1 милион и 150 илјади денари ќе се користат годинава за изградба на пет колектори во општина Кочани и истите со спојување во еден ќе бидат изнесени надвор од градот, каде што се планира изградба на пречистителна станица. Со овие финансиски средства и со подготвената студија до крајот на 2011 година ќе заврши целосно изградбата на колекторскиот систем во Кочанско. http://daily.mk/cluster3/dabebb9c052c3ac4d78467a3e086f1b9/537658 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 11> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |