build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5859606162 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
KinDeR View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 04-Jun-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 78
  Quote KinDeR Quote  Post ReplyReply #1181 Posted: 19-Oct-2010 at 02:48
А добро зошто фрлате со дрва и камења по се и сешто пред да го видите финалниот прозвод. Тоа што се од Кина, не значи по Default дека е фушерско и неквалитетно. На крај краева се што е инкорпорирано во овој автобус е европско. Само склопувањето е во Кина. Луѓе идат такви времиња све ќе ни биде од Кина. Дури што вика Robbin Williams на транспарентите Free Tibet отпозади пишува Made in China. Така да, да гледаме каков квалитет ќе ни се испорача, и дали ќе ја отслужува примарната намена, а се другот е прашање на вкус. 
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #1182 Posted: 18-Oct-2010 at 23:54
...
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #1183 Posted: 18-Oct-2010 at 21:37
Се согласувам со све што кажа кловер и моите ставови за ск2014 никад нема да се сменат. За автобусиве знам дека можевме да земеме подобри а ние на табла од 1 до 10 земавме 2 али веке 20 години се молам да ги снема крнтииве од нашите улици. Знам дека овие не слушаат и си тераат по свое така и испадна и добивме двокатни и помалку еднокатни али знам и дека ако не ги земеа тие што они ги сакаа немаше ништо да земат и ке ни останеа крнтиите уште 30 години!

Со автобусиве сакам да кажам скопје нема да биде погрдо додека со најголемиот дел (95%) од ск2014  и те како ќе се нагрди


Edited by toasumjas - 18-Oct-2010 at 21:38
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1184 Posted: 18-Oct-2010 at 20:48

ги видов, истите се.... само поголема резолуција....

кој сака да ги види во детали на линкот доле...

http://www.mia.com.mk/default.aspx?mId=101&lId=1&pageNum=2

ќе ги најдете...



Edited by FoSsiL - 18-Oct-2010 at 20:48
Back to Top
Superman View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote Superman Quote  Post ReplyReply #1185 Posted: 18-Oct-2010 at 20:43
Нека проба некој друг да ги линкува од mia.
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1186 Posted: 18-Oct-2010 at 20:42
Супермен, не ги гледам сликите.... ако може да видиш да не има некоја грешка или до мене е...
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1187 Posted: 18-Oct-2010 at 20:40
Генерално, на слика бар не изгледаат лошо автобусите. Предницата им е грда се слагам со Андреј. Што се однесуда до полемиката едноспратни/двоспратни излишно е да коментираме сега откако тендерот е заврешн, автобусите во погон. Ни преостанува да се надеваме дека се со пристоен квалитет и технички перофманси и дека ќе не служат додека не дојдат подобри времиња и порационални тендерски критериуми.
Back to Top
Superman View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote Superman Quote  Post ReplyReply #1188 Posted: 18-Oct-2010 at 20:37
Има слики со висока резолуција на www.mia.com.mk во photo опцијата, ама не сака да ми ги линкува, нека проба некој да ги постира...

Edited by Superman - 18-Oct-2010 at 20:42
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1189 Posted: 18-Oct-2010 at 20:01
<солење памет> Инаку само да ти кажам тебе, и на многу други членови кои грешат: и овој автобус е нископоден! Друго е нископоден, друго еднокатен. Овој има низок под, а два ката. Затоа е нископоден двокатен. Толку ли е нејасно? </солење памет>

А за кирилицата... Па ако нема кирилица ќе фрлам дури тогаш со камења. Вака само се молам да се чукнат во триумфалната капија пред да влезат во тунелот под плоштад.

Disclaimer: споменувањето на тунелот под плоштад во погорната реченица не значи дека тој не чини

Edited by гитардемон - 18-Oct-2010 at 20:03
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #1190 Posted: 18-Oct-2010 at 19:53
Незнам и ја бев за нископодни ама ако веќе се двокатни можеа некој помодерен изглед. Штом Лондон кој што вистински има традиција ги направи модерни и прикладни за модерното време можевме и ние така да ги направиме. На крајот на краиштата зошто не ги направивме како овие старите што сега се возат оние со округли фарови напред па и така тие можеби се поголема традиција пошто подолго време ги има низ улиците. Ова секако е сарказам за секој случај да не навлегувам во непотребни диксусии си кажувам.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #1191 Posted: 18-Oct-2010 at 19:02
се согласувам со кловер, што е со неверојатното фрлање на камења по некои проекти, а потоа смирено коментирање само на нивниот изглед?
дури и автобусиве да беа прекрасни, ништо не го менува фактот дека автобусиве се тотална утка во многу други погледи, кои не намеравам да ги повторувам
и колку пати треба да им се каже на некои луѓе дека помалку лошото не е добро? и дека претходната состојба не е изговор да се избере било што!
Back to Top
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #1192 Posted: 18-Oct-2010 at 18:02


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1193 Posted: 18-Oct-2010 at 17:17
Како одеднаш станаа супер? Дали надворешниот ретро-изглед (ист како на визуелизацијата која и досега ја имавме) успеа да ги побие сите негативни страни и дилеми кои се надолго и нашироко забележани во нишкава? Како и за недвижниот дел на Ск2014, изгледа дека најсуштинска и најбитна испадна „фасадата“

Разбирам и дека сите ние сакавме што побргу да се ослободиме од досегашните крнтии, ама имавме избор како тоа да го направиме и ние избравме еден од најлошите начини. Така да кога ќе размислам каков избор ќе имавме ако не бевме толку тврдоглави и ако не бевме фејк носталгичари, дури и подновувањето за мене е со горчлив вкус.

Гледам дека со време опаѓа револтот дури и кон најглупавите егзибиции што ни се наметнуваат, и тоа сериозно ме загрижува. Тоа значи дека со тоа што не удавија во глупости, успеаа тотално да ни ги разбијат дури и најелементарните критериуми.


Edited by Cloverstack - 18-Oct-2010 at 17:18
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1194 Posted: 18-Oct-2010 at 16:52
Aman super se, ne znaete kakvi mislenja imav za avtobusite!
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #1195 Posted: 18-Oct-2010 at 15:37
Може не е најубавиот автобус на свет али за овие што ги имаме е фантазија! Знам дека сакавме едноподни(и јас чврсто сакав) вакви такви али лично јас за оваа работа бев спремен све да прифатам само да ги снема оние грдосии од улиците. Знаев декаљ ако сега не ги сменат па и со двокатни немаше да гиу сменат уште 20 год., па замислите како ке ни изгледаа тогаш.

Е сеа една реална оценка 6 од 10, со тоа што не е конечна дур не видам подобра и појасна фотка.

Edited by toasumjas - 18-Oct-2010 at 15:58
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #1196 Posted: 18-Oct-2010 at 14:31
Јас ги преименувам автобусите во МОБИМАК (види знак напред) Banana

Он-Топик.
Некако мали изгледат... изгледа дека се двокатни.
И некако предната маска малку... ефтино изгледа...

Како и да е голем напредок.
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
KinDeR View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 04-Jun-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 78
  Quote KinDeR Quote  Post ReplyReply #1197 Posted: 18-Oct-2010 at 14:07
На мене пак баш вдлабнатината ми се допаѓа многу. Да речеме дека дава некој посебен шмек. И јас сум пријатно изненаден од ова што го гледам, мада имав некоја претстава, со оглед дека имаше слика која струеше по форумов. Ќе чекаме повеќе слики од Министерството или ќе чекаме до март, до првата испорака. Иначе мора уште веднаш да се вгради софтвер за кирилица, за информативните табли. Нема да давам конечна оцена додека не го видам во живо, затоа што од сликава на задниов дел кај вентилациониот отвор некако ми е фуш изработката, али ова е само прототип, па затоа ќе чекаме конечна верзија. Први впечатоци - Солдино. 
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1198 Posted: 18-Oct-2010 at 13:09
Искрено предницата не изгледа убаво поради вдлабнатината (мој вкус), но странично автобусот изгледа супер. Остануваат сите недостатоци што ги имаме посочено во смисла на двокатни автобуси, како и сомнежот за квалитет, но мислам дека автобусиве излегоа над моите очекувања.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #1199 Posted: 18-Oct-2010 at 13:04
Претставен прототипот на новите двокатни автобуси за Скопје

Министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески, денес во Женгжоу (Кина) ја посети фабриката на Јутонг (Zhengzhou Yutong Group Co.Ltd.) каде се произведуваат двокатните автобуси по нарачка од владата на Македонија. Министерот оствари работна средба со претседателот на компанијата, г-дин Њу Бо, а му беше презентиран и прототипот на автобус наменет за градски превоз, модел кој од идната година треба да вози по скопските улици. Во придружба на Јанакиески се и стручни лица од ЈСП Скопје, Бирото за метрологија и Машинскиот факултет, кои во наредните денови треба да извршат евалуација и верификација на протптипот, од што ќе зависи дали ќе започне сериското производство. Потоа, доколку автобусот ги исполнува бараните критериуми, ќе биде однесен на хомологација во Германија.

После редица пропаднати тендери, договорот со Јутонг беше потпишан во април годинава. Нарачани се вкупно 202 двокатни автобуси. Испораката треба да почне во март наредната година и да заврши во 2013. До крајот на 2011 треба да се испорачаат најмалку 66 возила, додека во наредните две години по 68. Со иста диманика ќе биде и плаќањето. 200 од автобусите ќе бидат за јавен градски превоз во Скопје, додека два ќе бидат панорамски (по еден за Скопје и Охрид). Набавката на градските автобуси ќе чини 32 милиони евра, а на панорамските 283 илјади евра.



Фотографијата е преземена од Министерството за транспорт и врски



Фотографијата е преземена од Министерството за транспорт и врски



http://www.build.com.mk/?p=5266
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1200 Posted: 20-Sep-2010 at 09:21

Напролет доаѓа прототипот на двокатните автобуси

До крајот на годинава треба да биде завршено дополнителното тестирање на автобусот, а од Кина во Македонија ќе биде доставен во март, велат од ЈСП Скопје

Во март во Скопје треба да пристигне прототип од вкупно 202-та двокатни автобуса што ќе ги произведува фабриката „Џенџгоу Јутонг“ од Кина. Оваа фабрика го доби тендерот дури по петтиот обид на Министерството за транспорт и врски.

- Во согласност со тендерската документација, „Јутонг“ треба да направи две возила како прототип. Едното треба да пристигне во Скопје и доколку има одредени забелешки, да се направат исправки, по што ќе почне производството, а другото за хомологација, која ќе се врши во Германија - објасни директорот на јавното сообраќајно претпријатие, Мишо Николов.

Од „Јутонг“ велат дека по потпишувањето на договорот, што се случи во средината на април годинава, инженери на оваа фабрика во два наврата ја посетиле Македонија за да се договорат за одредени детали, со цел автобусите да бидат приспособени на локалните услови.

- Во меѓувреме е финализиран дизајнот на автобусите, одобрен од надлежните во Министерството за транспорт и врски и од ЈСП. Сега се работи на прототипот кој треба да биде готов до крајот на месецов. Потоа ќе ги поканиме претставниците на Министерството во средината на октомври да дојдат во Кина и да го видат прототипот - објаснуваат од „Јутонг“.

Дополнително тестирање

За да се осигура квалитетот, прототипот ќе биде дополнително тестиран според т.н. ЕЦЕ-регулацијата, а тестирањето ќе заврши до крајот на годинава во Кина.

И од Министерството информираат дека е почната изработката на првиот примерок од двокатните автобуси. За реализацијата на склучениот договор за набавка на 202 новопроизведени двокатни автобуса за градскиот превоз во Скопје, засега надлежното Министерство исплатило 3.542.541 евра како авансна исплата на производителот на автобусите. Првата третина, односно 66 двокатни автобуси, треба да пристигнат до крајот на октомври 2011 година, 68 возила - до крајот на 2012, а останатите - до крајот на 2013 година. За 200 двокатни автобуси државата ќе плати 35 милиони евра, а двете отворени возила ќе чинат 310.000 евра, без ДДВ. Едниот од отворените двокатни автобуси што ќе бидат наменети за туристичко разгледување ќе му биде подарен на Охрид. Двокатните автобуси се со ретро-дизајн на оние што сообраќале во 50-тите и 60-тите години, имаат емисија на издувни гасови евро 5, дигитален тахограф за работа, автоматски управувана рампа за инвалидски и за детски колички и клима-уреди. Двокатните автобуси ќе имаат 60 седишта, а отворените по 63 седишта.

Украинските - во октомври

Еден од 11 нископодни украински автобуси денеска ќе оди на хомологација во Германија. Со тоа наместо во септември, најверојатно овие 11 автобуси во Скопје ќе пристигнат во октомври.

- Процесот на хомологација може да трае две недели, а може и еден месец. Откако ќе заврши хомологацијата, Бирото за метрологија треба да издаде сертификат дека тие можат да се пуштат во употреба - најави Мишо Николов, директор на ЈСП „Скопје“. Тој информира дека во петок претставници од Машинскиот факултет, од ЈСП и од Министерството за транспорт и врски повторно ќе одат во контрола на фабриката „Лавовски автобусни заводи“ (ЛАЗ) за да видат како оди производството на автобусите. Тендерот истекува во декември годинава.

ЛАЗ во декември 2009 за производство на 80 соло-автобуси понуди цена од околу 10 милиони евра, или 126.000 евра за еден нископоден автобус. Според тендерот, останатите 69 автобуси ќе бидат доставени најдоцна до февруари 2011. Првично беше најавено дека 11 соло-автобуси и 4 зглобни треба да пристигнат до 1 јуни.

http://www.time.mk/read/NONE/f17dd5a767/index.html
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5859606162 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.473 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.