build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5960616263 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2190
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #1201 Posted: 13-Nov-2011 at 09:56
Разгледана студијата за автопат Миладиновци - Свети Николе

Во општина Штип минатиот викенд беше разгледана студијата за оцена на влијание врз животна средина за проектот: Изградба на автопат Миладиновци - Свети Николе - Штип.

Согласно членовите 88 и 83 од Законот за животна средина и уредбата за определување на проекти и критериуми врз основа на кои се утврдува потребата за спроведување на постапка за оцена на влијание вез животна средина (Сл.Весник на РМ бр 74/2005) беше предвидено да биде разгледана студијата за оцена на влијание врз животна средина за проектот „Изградба на автопат Миладиновци - Свети Николе – Штип“.

Автопатот Миладиновце-Свети Николе-Штип, треба да биде долг околу 53 километри.

Сашка Богданова од Агенцијата за магистрални и регионални патишта кажа дека во студијата за оцена врз животната средина е конастатирано дека изградбата на автопатот Миладиновце-Свети Николе-Штип ќе нема влијание врз животната средина.

- Која било изградба на автопат не може да остане незабележана или незначајна во однос на животната средина, но овде станува збор за делница, која релативно е пријателски настроена кон животната средина, а од причина што финалната траса  минува и ги избегнува сите можни влијание врз животната средина. Трасата поминува низ земјоделско земјиште кое е со низок квалитет, објаснува Богданова.

Според неа, Агенцијата за магистрални и регионални патишта забрзано работи на обезбедувањето на техничката документација за новиот автопат. Со изградбата на автопатот градовите од Источна Македонија и Штип, како центар на регионот, ќе имаат посигурен и побрз транспорт на луѓето  и на индустриските и земјоделски производи.

http://www.stip.gov.mk/images/stories/11-2011-Novosti/studija-avtopat-Miladinovci-Sv.Nikole-07112011-1.jpg

http://www.stip.gov.mk/images/stories/11-2011-Novosti/studija-avtopat-Miladinovci-Sv.Nikole-07112011-2.jpg
http://www.stip.gov.mk/images/stories/11-2011-Novosti/studija-avtopat-Miladinovci-Sv.Nikole-07112011-3.jpg
http://www.stip.gov.mk
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1202 Posted: 09-Nov-2011 at 12:37

За пет години ниту километар нов автопат


Во Македонија петта година по ред има вкупно 911 километри магистрални патишта. Од нив, 826 километри се асфалтирани, додека 85 километри се земјени и непросечени

 
 
%20  

И стари возила и стари автопатишта

Ниту еден километар магистрален и регионален пат не бил изграден во изминативе пет години во Македонија, покажува најновиот извештај на Државниот завод за статистика за транспортот во земјава заклучно со 2010 година. Лани, како и во изминатите години во Македонија имало вкупно 911 километри магистрални патишта. Од нив, 826 километри се асфалтирани, додека 85 километри се земјени и непросечени. Интересно е што, за разлика од магистралните патишта, каде што состојбата не се променила, кај регионалните патишта има намалување на должината. Така, во 2006 година во земјава имало 3.830 километри регионални патишта, а лани 3.771 километар. Ваквата промена најверојатно се должи на промена на категоризацијата на одредена патна делница. Статистичките бројки покажуваат дека најголем напредок има во изградбата на локални патишта. Пред пет години во земјава имало 8.995 километри локални патишта, а лани оваа бројка пораснала на 9.252 километри. Сепак, над 4.000 километри од локалните патишта сé уште се земјени.

Во извештајот се дава и детална слика за тоа какви возила има на домашните патишта. Така, од вкупно 353.028 регистрирани патни и приклучни возила во 2010 година, повеќе од половината, односно 191.610 се произведени до 1997 година. Над 55.000, пак, се произведени од 1998 до 2000 година. Математиката покажува дека речиси 250.000 возила во земјава се постари од десет години. Според извештајот на ДЗС, лани во земјава биле купени само 5.693 нови возила. %20

%20


http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=11911917265&id=10&prilog=0&setIzdanie=22426
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #1203 Posted: 04-Nov-2011 at 18:46
Во Општина Штип во тек е разгледувањето на студијата за оцена на влијанието врз животната средина за изградбата на автопатот Миладиновце-Свети Николе-Штип, кој треба да биде во должина од околу 53 километри.
Сашка Богданова од Агенцијата за магистрални и регионални патишта вели дека во студијата за оцена врз животната средина е конастатирано дека изградбата на автопатот Миладиновце-Свети Николе-Штип ќе нема влијание врз животната средина и другите медиуми.

- Секако дека било која изградба на автопат не може да остане незабележана или незначајна во однос на животната средина. Но, овде станува збор за делница, која релативно е пријателски настроена кон животната средина, а од причина што финалната траса минува и ги избегнува сите можни влијание врз животната средина. Трасата поминува низ земјоделско земјиште кое е со низок квалитет, објаснува Богданова.

Таа додава дека Агенцијата за магистрални и регионални патишта забрзано работи на обезбедувањето на техничката документација за новиот автопат.

Со изградбата на автопатот во должина од 53 километри, градовите од Источна Македонија и Штип, како центар на регионот, ќе имаат посигурен и побрз транспорт на луѓето и на индустриските и земјоделски производи, оценуваат од Агенцијата.


http://www.time.mk/read/17b0858096/60159c24d8/index.html
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1204 Posted: 01-Nov-2011 at 20:05
Во врска со патот Гевгелија-Кожуф, според сајтот на центарот, патот е веќе целосно асфалтиран.

Р112 е комплетно асфалтиран

Понеделник, 17 Октомври 2011

pat33

Новиот регионален пат Р112 е целосно асфалтиран, преостанува обележување, сигнализација   и поставување на еластичната ограда на одредени делници за да патот биде комплетно завршен.Повеќе информации ќе следуваат.

http://skikozuf.com.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=120%3A112-&catid=34%3Anovosti&Itemid=115&lang=mk
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #1205 Posted: 01-Nov-2011 at 18:44
Регионални и магистрални патишта кои досега требаше да бидат реконструирани и пуштени во употреба:

Рок: јуни 2011

1. Ресен - Маркова Нога, на потег од Р-505 Макази (М-5) – Долно Дупени (граница со Грција).
2. Прилеп – Македонски Брод
3. Струмица - Дојран (прочитав дека рокот е продолжен до октомври).

Рок: октомври 2011

4. Радовиш – Струмица
5. Ски Центар Кожуф - Гевгелија
6. Македонски Брод - Скопје

Знам дека оваа година се работеше на сите наведени правци и дека нивни делници се завршени како и дека поради ребалансот на Буџетот за 2011 некои се најверојатно стопирани. Она што ме интересира е дали барем дел од истите ќе бидат целосно реконструирани до крајот на оваа година?
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #1206 Posted: 29-Oct-2011 at 13:28


За момент се понадевав дека зимава ќе може да се вози до видиковецот „Баба“. Погледот од таму го одзема здивот, би било магично да се посети кога регионот е под снег.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #1207 Posted: 29-Oct-2011 at 12:55


По 20 години патот преку Галичица ќе се одржува во зима
    
Патниот правец Р 504 кој води преку планината Галичица, по две децении ќе почне делумно да се одржува во зимскиот период, но само до месноста Корита, најави „Македонија пат“ – работна единица Охрид.

-Ќе одржуваме 9 километри од вкупно 18 километри пат на планината Галичица до месноста Корита. Другиот дел останува затворен за сообраќај затоа што превојот Галичица со 1350 метри е највисок патен премин во Македонија и тешки се условите за одржување, потребна е инфраструктура и механизација.-изјави Лазо Наумоски раководител на „Македонија пат“ Охрид.

За зимското одржување на овој патен правец „Макдонија пат“ ги зголеми количините на абразивни материјали, а ќе биде ангажирано дополнитело уште едно специјално опремено возило.


По 20 години патот преку Галичица делумно ќе се одржува во зима

Граѓаните ја поздравуваат најавата на „Македонија пат“ за одржување на патниот правец до Корита, што ќе овозможи тие непречено да го посетуваат ова популарно рекреативно место и во зима, додека службите за спасување на непристапни терени предупредуваат на внимателност.

- И понатаму сметам дека тој пат не е безбеден во зима. Не е проблем чистењето туку одржување на патот по сите стандарди, одмрзнување на подлогата, банкини, ограда и соодветна сигнализација, бидејќи тој пат на таа надмораска висина многу често замрзнува и да нема снег и е деликатен за одржување, вели Антонио Додевски од Службата за спасување при Црвениот крст Охрид.   

Тој истакна дека благодарение на микроклимата патот до Корита во зима е прооден во најголем дел и дека сп одржувањето ќе се подобри безбедноста уште повеќе, но ги предупредува граѓаните да бидат особено внимателни затоа што на овој патен правец честа е појавата на голомразица.

OhridNews

29.10.2011 12:30 Прочитана е : 201 пат

© 2011 Ohridnews.com
http://ohridnews.com/index.php?mod=1&kat=4&id=35695

Ќе одржуваме 9 од вкупно 18 километри во планнинскиот дел.

Edited by Тркало - 29-Oct-2011 at 12:56
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #1208 Posted: 22-Oct-2011 at 19:56

Заврши реконструкцијаста на локалниот пат што го поврзува најголемото село во Малешевијата, Русиново, со регионалниот пат Берово - Струмица.

rekonstrukcija.jpg500

Патниот правец од село Русиново до месноста Ѓердови Воденици, каде се спојува со патот Берово - Струмица е со должина од два километри, а средствата за реконструкцијата во висина од 5.700.000 денари се обезбедени од Владата на Република Македонија.

Со реконструкцијата, покрај асфалтирањето на коловозот, се направени проширувања на острите свиоци, а банкините се тампонирани со песок, со што е зголемена безбедноста во сообраќајот.

Извор: Курир
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1209 Posted: 16-Oct-2011 at 20:40
ова сигурно ќе ја раздрма владата за автопатите.тие си рачунаа дека ќе ги земи концесионер и ќе си ги гради,а владата ќе си гради нешто друго.вака ќе бидат во тесно,сигурно не очекуваа ниедна понуда за ниедна делница
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1210 Posted: 16-Oct-2011 at 18:47
Она што Андреј го предлагаше за етапно градење на патиштата во Македонија, може да се иде и понатаму со расчленувањето на етапната изградба. Па така како сериозно олсенување и зголемување на протокот на магистралните патишта, кои во иднина треба да прераснат во автопати треба да се размисли за етапни фази во самата изградба на делниците, па така еве можеме да почнеме со изградба на сите планирани клучки и потоа етапно дополнување на недоградените делови помеѓу. На овој автопат нема којзнае колку многу клучки и може да се изградата тоа значително ја зголемува безбедноста, а после ќе пополнуваме меѓу клучките.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #1211 Posted: 16-Oct-2011 at 16:43

Автопат Скопје-Приштина за две години?!

Нов автопат до Косово нема да има и во наредните две години. Откако пропадна тендерот за концесија на патиштата долж Коридорот 8, министерот за економија Сарачини сега тврди дека градежните работи на делницата до граничниот премин Блаце ќе почнат по две години.
Дали патот ќе го гради концесионер или самата држава засега е нејасно.

"Косовскиот министер кажа дека и во нивната владина програма с епредвидува развој на овој дел од инфраструктурата. Планираат до 2014 да почнат со изградба, а ние согласно со нашата владина програма планираме во 2013 година да почнеме со изградба на патот Скопје - Блаце. од косовска страна пари обезбедиле од меѓународни институции, а дел ќе покрие владата" - вели Сарачини.

За косовските бизнисмени не е значаен само патот до Скопје, туку и останатиот дел од инфраструктурата која ги поврзува двете страни:

"Проектот за развој на скијачкиот центар на Шар Планина е во почетна фаза.Во него можат да с евклучат и косовски и македонски компании, но неопходна е модернизација на делницата Тетово - Јажинце" - вели Хисен Сегојева од секторот за туризам при министерството за индустрија и трговија на Косово.

Изградбата на нов автопат е едно од клучните барања и на македонскиот бизнис, проект во кој гледаат шанса за учество:

"Имаме многу нови мали компании кои можат да изведуваат градежни работи на мали делници" - вели Сеат Кочан, претседател на градежната комора при Сојузот на стопански комори.

Освен модернизација на автопатот, за бизнисот е важно да се отворат и нови гранични премини, но и да се модернизираат веќе постојните.

Алфа
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1212 Posted: 15-Oct-2011 at 14:59

Груевски ја предаде регионалната делница Џепиште - Албанија


Премиерот Никола Груевски денеска ја предаде во употреба новата регионална делница од дебарското село Џепиште до границата со Република Албанија.

gruevski-delnica-gepiste-500

На свеченоста присуствуваа жители од повеќе населени места на областа Голо Брдо, од македонска и од албанска страна, претставници на локалните власти на Дебар и Маврово-Ростуше, македонскиот амбасадор во Тирана, министри и пратеници.

- Реализацијата на проекти чија основна цел е подобрување на состојбите со патната инфраструктура во државава, биле и остануваат една од основните цели на Владата. Во тој дух, денеска имам посебно задоволство што сум во посета на вашиот регион и што се собравме со еден убав повод - да го пуштиме во употреба новиот пат кој го поврзува Џепиште со албанската граница и населените места од другата страна на границата, изјави Груевски на свеченоста организирана во близина на преминот.

За оваа цел, додаде тој, Владата издвои 28,2 милиони денари и патот, што жителите со децении го чекале, е изграден со посредство на Агенцијата за државни патишта.

- Патот е во должина од 1,3 километри. Инвестирањето во патната инфраструктура недвојбено носи само позитивни движења во развојот и растот на економијата, изјави  директорката на Агенцијата за државни патишта Наташа Валкановска, најавувајќи реализација на други проекти за подобрување на патната инфраструктура во земјата, вклучувајќи ги тука делниците Џепиште - Дебар, како и делницата Бошков Мост-Дебар-граничен премин Блато.

Премиерот Груевски и министерката за внатрешни работи Гордана Јанкуловска, претходно ја предадоа во употреба реконструираната полициска станица во село Џепиште

http://daily.mk/cluster3/508f9f685eaeeafc73dcef442cf7e101/948393
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1213 Posted: 03-Oct-2011 at 11:43
Drzavata treba seriozno da se fati za rabota! Eve sk2014 skoro gotov e, bi bilo ubavo ako ima uste ednen tolku golem finansiski proekt i toa vo patnata mreza i zeleznicata...200-500 mil. evra ne se malku 
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1214 Posted: 03-Oct-2011 at 11:14

Ако нема автопат, барем да има трета лента од Велес кон Штип


По сé почестите сообраќајки, градоначалниците од источна Македонија се „самоорганизираа“ и побараа подобрување на безбедноста во сообраќајот со повеќе мерки, од кои и трета лента на патот Велес - Штип

 
 
%20  

Најкритично на патот за Штип е кај Крива Круша и кај Сарамзалино

Нови сообраќајници, изградба на трета лента на патот Велес - Штип и подобрување на вертикалната и на хоризонтална сигнализација се мерките што единаесетмина градоначалници од источна Македонија викендов ги побараа по сé почестите сообраќајни несреќи во нивниот регион. Најкритично е на патот Велес - Штип, кај Крива Круша и кај Сарамзалино. За само една недела тука во три сообраќајни несреќи загинаа три лица. Не помалку опасна е и делницата меѓу Штип и Радовиш, на три места, на 23-от, на 25-от и на 29-от километар.

Небезбедните патишта, зголемениот интензитет на сообраќај и честите морничави слики од сообраќајки со жртви ги мобилизираа градоначалниците да се „самоорганизираат“ и да побараат итно решавање на овој проблем. Тие очекуваат итна средба со министерот за транспорт и врски Миле Јанакиевски и со надлежните во Владата.

- Верувам дека со нашата заложба црниот биланс од патиштата во источна Македонија во целост ќе биде избришан - вели Дарко Митевски, градоначалникот на Македонска Каменица.

Дека изградба на трета лента во голем дел може да придонесе за подобрување на сликата со сообраќајните несреќи во Македонија, да ја зголеми безбедноста и да придонесе за подобра комуникација добар пример е реконструкцијата на патот на превојот Плетвар, меѓу Прилеп и Градско.

- По доизградувањето на третата лента на Плетвар, за 70 проценти е намален бројот на сообраќајките.
Исто така, намален е бројот на загинати и на тешко и лесно повредени лица. Од 2008 година наваму, кога беа регистрирани 47 несреќи со тројца загинати и петмина тешко повредени, од година во година бројката на сообраќајки, но и на загинати и повредени перманентно се намалува. Во 2009-та се случија 37 незгоди, во кои имаше двајца загинати и шест повредени, во 2010-та едно лице загина, а пет беа повредени. Годинава во првото полугодие, меѓу јануари и јуни, од 35 несреќи, во една загина едно лице и едно беше тешко повредено, другите беа со материјална штета - ни изјавија од полициската станица во Прилеп, од секторот за безбедност во сообраќајот.

Продолжување на третата лента до Росоман и да се освежат коловозите, бараат и прилепските бизнисмени од Регионалната стопанска комора.

Во Македонија има 169 опасни места по безбедноста во сообраќајот. Од нив, 53 црни точки се на магистралните патишта, 63 се на регионалните, две се на локалните патишта, а 51 се во градовите. Причина за половина од сообраќајните несреќи се тесните и непрегледни коловози и немањето осветлување, раскопаниот асфалт и уништените сообраќајни знаци, непочитувањето на сообраќајната сигнализација.

Статистички, по неприспособената брзина, главните причини за несреќите се непрописното престигнување, непочитувањето на сообраќајните правила и пијаните возачи. Процената на Европската асоцијација за безбедност на патиштата е дека состојбата на патната мрежа во Македонија е алармантна.
Владата пред неколку години најави обнова на постојните 500 километри патна мрежа, како и изградба на една патна лента од магистралниот пат Кочани - Штип - Велес - Скопје, преку Миладиновци. Во меѓувреме, институциите си ги префрлаат надлежностите една на друга. Министерството за внатрешни работи, велат оттаму, ги брои само сообраќајните несреќи и нема евиденција каде и колку лица загинале. Републичкиот совет за безбедност на сообраќајот на патиштата само можел да укаже на недостатоците, а пак од Министерството за транспорт и врски и од „Македонија пат“ изјавија дека прават сé што е во нивна моќ за надминување на ситуацијата.

За шест месеци 1.973 незгоди

Годинава во Македонија, меѓу јануари и јуни, се случиле 1.973 сообраќајки. Во нив 67 лица загинале, додека 3.044 се потешко или полесно повредени. Поголемиот број несреќи се случиле на места што се обележани како црни точки.

%20
Проширувањето на коловозот ги намали несреќите и жртвите на Плетвар


http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=10311916184&id=12&prilog=0&setIzdanie=22396
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1215 Posted: 29-Sep-2011 at 12:37
Експресен пат со 4 ленти не може едноставно да се надгради во автопат, ако уште во старт не бил граден според автопатски стандарди. А ако се гради според автопатски стандарди, тогаш нема логика на подолг период да се изостави само лентата за застанување, освен доколку цените за експропријација не се енормно високи. Исто така досега никаде немаме сретнато дека Велес - Прилеп и Битола - Охрид се планираат како експресни патишта, туку како што кажав сите документи и официјални информации за нив недвојбено покажуваат дека тие се зацртани како идни автопати.

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1216 Posted: 27-Sep-2011 at 23:27
Кловер како и да е не викам дека ќе го стави на страна пристаништето во Игуменица но ќе му земе голем дел од стоката што циркулира. Тоа само ќе ја зголеми физибилноста на, не Драч туку било кое да е пристаниште во Албанија. Тоа само нас ни ја зголемува геострашката позиција да имаме на наш терен де факто трет коридор.

За кракот D не знаеме многу освен тоа што се почнат да се гради автопат од Отовица и е застанат, така да стварно незнам и кажав предходно, за профилот на тој пат. Тоа со експресните патишта (магистрален со 4 ленти) го има многу оддамна само кај нас досега е неспроведувано решение, ние имаме магистрални со 2 и 3 ленти. Така да ако ништо друго е една добра етапа во постепено проширување од обичен магистрален со 2 до профил на автопат. Ова ја прави уште "понеправедна" позицијата на Грција, така што ќе биде наведена за звоја потреба да саботира европски автопат за да даде значење на домашно пристаниште, сепак као да вртиш тоа се политиките каде помалку каде повеќе, знаеме кои се точките.

А за името може да сум грешка да се работи за друга Игуменица, барем така до сега имав слушнато прочитано дека тоа е името од Словенско говорно подрачје, ок нева врска офтопик.



Edited by lslcrew - 27-Sep-2011 at 23:31
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #1217 Posted: 27-Sep-2011 at 14:54
пред кризата се појави информација дека канадско-америчка корпорација ќе инвестира во пристаништето во Валона 1.2 милијарди долари!!!!!!бидејќи тоа е подлабоко од тоа во Драч,а и нафтоводот `АМБО` тука завршува.фати светската криза и од тогаш немам чуено ништо за тој проект
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1218 Posted: 27-Sep-2011 at 12:53
Прилично конфузен и бескорисен овој текстов за Егнација Одос од Нова Македонија и се добива впечаток дека новинарката не ни погледнала мапа. Но излишно е да се коментираат небулозите од текстот, туку ако е вистина тоа што го тврди:
Има и политичка волја и интерес тоа да биде финансирано од европските фондови
, тогаш се разбира нема причина да не ја искористиме можноста, и покрај тоа што ефектите ни приближно нема да бидат такви какви што се претставени во текстот.


@ lslcrew

Сигурен ли си дека Гуменџа = Игуменица? Јас знам за друга Гуменџа/е (Goumenissa), во Егејска Македонија, ама Игуменица никаде не сум сретнал да се нарекува поинаку, ниту на македонски, ниту на било кој друг словенски јазик.

Што се однесува до Игуменица VS. Драч, се согласувам со тебе дека Драч има многу подобри природни врски со регионот, но треба да се земат во предвид многу други фактори пред да се заклучи дека само да имаше пат од Драч до МК или до не знам каде, Драч ќе ја закопал Игуменица. Драч не е прикладно пристаниште за посериозни операции и за поголем обем на стока. Мало пристаниште е, слабо е заштитено и плитко е. Пристаништето Игуменица е поголемо и подобро заштитено, а според околниот релјеф верувам дека е и доста подлабоко. Албанија веројатно е на крстопат, дали во иднина да вложи големи средства за продлабочување, проширување и редица други обемни надградби на пристаништето Драч или за стратешко пристаниште да се фокусира на некоја друга локација долж својот брег. Во секој случај навивам Албанија што поскоро да добие респектибилно пристанише кое ќе биде и добро поврзано. Тоа ќе биде од огромен бенефит и за Македонија.


Originally posted by lslcrew


Тој пат (Велес, Прилеп Битола, Лерин, Кожани) иако е дел од кракот D на коридорот 10, не сум сигурен дали е планиран да е автопат, мислам дека е експресен со 4 ленти исто како што е од Битола до РесенРесен
Од каде излезе ова за експресни патишта  Question
Досега сите документи и официјални информации за овие делници недвојбено покажувале дека тие се зацртани како идни автопати.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1219 Posted: 26-Sep-2011 at 17:49

еконструиран патот Струмица - Добрашинци

По речиси педесет години повторно реконструиран патот Струмица -Добрашинци. Локалниот пат долг 5,5 километри го реши проблемот со поврзувањето на две ипол илјади жители од трите населени места, Добрашинци, Висока и Нова маала.

Средствата за реконструкција ги обезбеди Бирото за рамномерен развој, Центарот за развој на југоисточниот плански регион и општина Василево.

Патот води и до регионалната депонија Шапкар, која треба да го собира отпадот од десетте општини од југоисточниот плански регион. Шапкар ќе биде модерна депонија изградена по највисоки стандарди, а изборот на концесионер треба да заврши до крајот на годината. /С.М.

http://daily.mk/cluster3/e556da058978dafea94260f62b59805f/918271
Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 226
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #1220 Posted: 25-Sep-2011 at 20:05
Јас мислам дека од ова ништо нема да биди, Македонија уште ги нема доизградено 8 и 10 коридорите, а за да ги доизгради треба да се задолжи со милијарди евра, плус има ветено експресен пат( мислам дека беше штип-струмица) и уште многу многу патни правци,(пр, во манифестот има ветување за пат Битола-Гевгелија преку мариово фалат уште 17 км. мислам) и уште многу други, за да се изгради и ова нешто ке треба дополнително длабоко да се задолжи, со што фактички ке се презадолжи,( нешто како хрватска), а реално македонската економија неможи да го издржи тоа, а во меѓувреме има и други приоритети за кои што се поребни огромни средства(енегетски), така да за ова тешко дека некогаш ке биде реалност, јас не верувам
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5960616263 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.207 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.