![]() |
![]() |
![]() |
Патна мрежа (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5960616263 84> |
Author | |||||||
Makedonij ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Apr-2009 Location: Celje - Виница Online Status: Offline Posts: 2190 |
![]() ![]() |
||||||
Разгледана студијата за автопат Миладиновци - Свети Николе
Во општина Штип минатиот викенд беше разгледана студијата за оцена на влијание врз животна средина за проектот: Изградба на автопат Миладиновци - Свети Николе - Штип. Согласно членовите 88 и 83 од Законот за животна средина и уредбата за определување на проекти и критериуми врз основа на кои се утврдува потребата за спроведување на постапка за оцена на влијание вез животна средина (Сл.Весник на РМ бр 74/2005) беше предвидено да биде разгледана студијата за оцена на влијание врз животна средина за проектот „Изградба на автопат Миладиновци - Свети Николе – Штип“. Автопатот Миладиновце-Свети Николе-Штип, треба да биде долг околу 53 километри. Сашка Богданова од Агенцијата за магистрални и регионални патишта кажа дека во студијата за оцена врз животната средина е конастатирано дека изградбата на автопатот Миладиновце-Свети Николе-Штип ќе нема влијание врз животната средина. - Која било изградба на автопат не може да остане незабележана или незначајна во однос на животната средина, но овде станува збор за делница, која релативно е пријателски настроена кон животната средина, а од причина што финалната траса минува и ги избегнува сите можни влијание врз животната средина. Трасата поминува низ земјоделско земјиште кое е со низок квалитет, објаснува Богданова. Според неа, Агенцијата за магистрални и регионални патишта забрзано работи на обезбедувањето на техничката документација за новиот автопат. Со изградбата на автопатот градовите од Источна Македонија и Штип, како центар на регионот, ќе имаат посигурен и побрз транспорт на луѓето и на индустриските и земјоделски производи. ![]() ![]() http://www.stip.gov.mk |
|||||||
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
|
|||||||
![]() |
|||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||||||
За пет години ниту километар нов автопат
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=11911917265&id=10&prilog=0&setIzdanie=22426 |
|||||||
![]() |
|||||||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
||||||
http://www.time.mk/read/17b0858096/60159c24d8/index.html |
|||||||
![]() |
|||||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
||||||
Во врска со патот Гевгелија-Кожуф, според сајтот на центарот, патот е веќе целосно асфалтиран.
|
|||||||
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|||||||
![]() |
|||||||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
||||||
Регионални и магистрални патишта кои досега требаше да бидат реконструирани и пуштени во употреба:
Рок: јуни 2011 1. Ресен - Маркова Нога, на потег од Р-505 Макази (М-5) – Долно Дупени (граница со Грција). 2. Прилеп – Македонски Брод 3. Струмица - Дојран (прочитав дека рокот е продолжен до октомври). Рок: октомври 2011 4. Радовиш – Струмица 5. Ски Центар Кожуф - Гевгелија 6. Македонски Брод - Скопје Знам дека оваа година се работеше на сите наведени правци и дека нивни делници се завршени како и дека поради ребалансот на Буџетот за 2011 некои се најверојатно стопирани. Она што ме интересира е дали барем дел од истите ќе бидат целосно реконструирани до крајот на оваа година? |
|||||||
![]() |
|||||||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
||||||
![]() За момент се понадевав дека зимава ќе може да се вози до видиковецот „Баба“. Погледот од таму го одзема здивот, би било магично да се посети кога регионот е под снег. |
|||||||
![]() |
|||||||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
||||||
По 20 години патот преку Галичица ќе се одржува во зима Патниот правец Р 504 кој води преку планината Галичица, по две децении ќе почне делумно да се одржува во зимскиот период, но само до месноста Корита, најави „Македонија пат“ – работна единица Охрид. -Ќе одржуваме 9 километри од вкупно 18 километри пат на планината Галичица до месноста Корита. Другиот дел останува затворен за сообраќај затоа што превојот Галичица со 1350 метри е највисок патен премин во Македонија и тешки се условите за одржување, потребна е инфраструктура и механизација.-изјави Лазо Наумоски раководител на „Македонија пат“ Охрид. За зимското одржување на овој патен правец „Макдонија пат“ ги зголеми количините на абразивни материјали, а ќе биде ангажирано дополнитело уште едно специјално опремено возило. По 20 години патот преку Галичица делумно ќе се одржува во зима Граѓаните ја поздравуваат најавата на „Македонија пат“ за одржување на патниот правец до Корита, што ќе овозможи тие непречено да го посетуваат ова популарно рекреативно место и во зима, додека службите за спасување на непристапни терени предупредуваат на внимателност. - И понатаму сметам дека тој пат не е безбеден во зима. Не е проблем чистењето туку одржување на патот по сите стандарди, одмрзнување на подлогата, банкини, ограда и соодветна сигнализација, бидејќи тој пат на таа надмораска висина многу често замрзнува и да нема снег и е деликатен за одржување, вели Антонио Додевски од Службата за спасување при Црвениот крст Охрид. Тој истакна дека благодарение на микроклимата патот до Корита во зима е прооден во најголем дел и дека сп одржувањето ќе се подобри безбедноста уште повеќе, но ги предупредува граѓаните да бидат особено внимателни затоа што на овој патен правец честа е појавата на голомразица. OhridNews 29.10.2011 12:30 Прочитана е : 201 пат © 2011 Ohridnews.com http://ohridnews.com/index.php?mod=1&kat=4&id=35695 Ќе одржуваме 9 од вкупно 18 километри во планнинскиот дел. ![]() ![]() Edited by Тркало - 29-Oct-2011 at 12:56 |
|||||||
![]() |
|||||||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
||||||
Извор: Курир |
|||||||
![]() |
|||||||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||||||
ова сигурно ќе ја раздрма владата за автопатите.тие си рачунаа дека ќе ги земи концесионер и ќе си ги гради,а владата ќе си гради нешто друго.вака ќе бидат во тесно,сигурно не очекуваа ниедна понуда за ниедна делница
|
|||||||
![]() |
|||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||
Она што Андреј го предлагаше за етапно градење на патиштата во Македонија, може да се иде и понатаму со расчленувањето на етапната изградба. Па така како сериозно олсенување и зголемување на протокот на магистралните патишта, кои во иднина треба да прераснат во автопати треба да се размисли за етапни фази во самата изградба на делниците, па така еве можеме да почнеме со изградба на сите планирани клучки и потоа етапно дополнување на недоградените делови помеѓу. На овој автопат нема којзнае колку многу клучки и може да се изградата тоа значително ја зголемува безбедноста, а после ќе пополнуваме меѓу клучките.
|
|||||||
![]() |
|||||||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||||||
Груевски ја предаде регионалната делница Џепиште - АлбанијаПремиерот Никола Груевски денеска ја предаде во употреба новата регионална делница од дебарското село Џепиште до границата со Република Албанија.На свеченоста присуствуваа жители од повеќе населени места на областа Голо Брдо, од македонска и од албанска страна, претставници на локалните власти на Дебар и Маврово-Ростуше, македонскиот амбасадор во Тирана, министри и пратеници. - Реализацијата на проекти чија основна цел е подобрување на состојбите со патната инфраструктура во државава, биле и остануваат една од основните цели на Владата. Во тој дух, денеска имам посебно задоволство што сум во посета на вашиот регион и што се собравме со еден убав повод - да го пуштиме во употреба новиот пат кој го поврзува Џепиште со албанската граница и населените места од другата страна на границата, изјави Груевски на свеченоста организирана во близина на преминот. За оваа цел, додаде тој, Владата издвои 28,2 милиони денари и патот, што жителите со децении го чекале, е изграден со посредство на Агенцијата за државни патишта. - Патот е во должина од 1,3 километри. Инвестирањето во патната инфраструктура недвојбено носи само позитивни движења во развојот и растот на економијата, изјави директорката на Агенцијата за државни патишта Наташа Валкановска, најавувајќи реализација на други проекти за подобрување на патната инфраструктура во земјата, вклучувајќи ги тука делниците Џепиште - Дебар, како и делницата Бошков Мост-Дебар-граничен премин Блато. Премиерот Груевски и министерката за внатрешни работи Гордана Јанкуловска, претходно ја предадоа во употреба реконструираната полициска станица во село Џепиште http://daily.mk/cluster3/508f9f685eaeeafc73dcef442cf7e101/948393 |
|||||||
![]() |
|||||||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
||||||
Drzavata treba seriozno da se fati za rabota! Eve sk2014 skoro gotov e, bi bilo ubavo ako ima uste ednen tolku golem finansiski proekt i toa vo patnata mreza i zeleznicata...200-500 mil. evra ne se malku
|
|||||||
![]() |
|||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||||||
Ако нема автопат, барем да има трета лента од Велес кон Штип
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=10311916184&id=12&prilog=0&setIzdanie=22396 |
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
Експресен пат со 4 ленти не може едноставно да се надгради во автопат, ако уште во старт не бил граден според автопатски стандарди. А ако се гради според автопатски стандарди, тогаш нема логика на подолг период да се изостави само лентата за застанување, освен доколку цените за експропријација не се енормно високи. Исто така досега никаде немаме сретнато дека Велес - Прилеп и Битола - Охрид се планираат како експресни патишта, туку како што кажав сите документи и официјални информации за нив недвојбено покажуваат дека тие се зацртани како идни автопати.
|
|||||||
![]() |
|||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||||||
Кловер како и да е не викам дека ќе го стави на страна пристаништето во Игуменица но ќе му земе голем дел од стоката што циркулира. Тоа само ќе ја зголеми физибилноста на, не Драч туку било кое да е пристаниште во Албанија. Тоа само нас ни ја зголемува геострашката позиција да имаме на наш терен де факто трет коридор.
За кракот D не знаеме многу освен тоа што се почнат да се гради автопат од Отовица и е застанат, така да стварно незнам и кажав предходно, за профилот на тој пат. Тоа со експресните патишта (магистрален со 4 ленти) го има многу оддамна само кај нас досега е неспроведувано решение, ние имаме магистрални со 2 и 3 ленти. Така да ако ништо друго е една добра етапа во постепено проширување од обичен магистрален со 2 до профил на автопат. Ова ја прави уште "понеправедна" позицијата на Грција, така што ќе биде наведена за звоја потреба да саботира европски автопат за да даде значење на домашно пристаниште, сепак као да вртиш тоа се политиките каде помалку каде повеќе, знаеме кои се точките. А за името може да сум грешка да се работи за друга Игуменица, барем така до сега имав слушнато прочитано дека тоа е името од Словенско говорно подрачје, ок нева врска офтопик. Edited by lslcrew - 27-Sep-2011 at 23:31 |
|||||||
![]() |
|||||||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||||||
пред кризата се појави информација дека канадско-америчка корпорација ќе инвестира во пристаништето во Валона 1.2 милијарди долари!!!!!!бидејќи тоа е подлабоко од тоа во Драч,а и нафтоводот `АМБО` тука завршува.фати светската криза и од тогаш немам чуено ништо за тој проект
|
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
Прилично конфузен и бескорисен овој текстов за Егнација Одос од Нова Македонија и се добива впечаток дека новинарката не ни погледнала мапа. Но излишно е да се коментираат небулозите од текстот, туку ако е вистина тоа што го тврди:
@ lslcrew Сигурен ли си дека Гуменџа = Игуменица? Јас знам за друга Гуменџа/е (Goumenissa), во Егејска Македонија, ама Игуменица никаде не сум сретнал да се нарекува поинаку, ниту на македонски, ниту на било кој друг словенски јазик. Што се однесува до Игуменица VS. Драч, се согласувам со тебе дека Драч има многу подобри природни врски со регионот, но треба да се земат во предвид многу други фактори пред да се заклучи дека само да имаше пат од Драч до МК или до не знам каде, Драч ќе ја закопал Игуменица. Драч не е прикладно пристаниште за посериозни операции и за поголем обем на стока. Мало пристаниште е, слабо е заштитено и плитко е. Пристаништето Игуменица е поголемо и подобро заштитено, а според околниот релјеф верувам дека е и доста подлабоко. Албанија веројатно е на крстопат, дали во иднина да вложи големи средства за продлабочување, проширување и редица други обемни надградби на пристаништето Драч или за стратешко пристаниште да се фокусира на некоја друга локација долж својот брег. Во секој случај навивам Албанија што поскоро да добие респектибилно пристанише кое ќе биде и добро поврзано. Тоа ќе биде од огромен бенефит и за Македонија.
![]() Досега сите документи и официјални информации за овие делници недвојбено покажувале дека тие се зацртани како идни автопати. |
|||||||
![]() |
|||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||||||
еконструиран патот Струмица - ДобрашинциПо речиси педесет години повторно реконструиран патот Струмица -Добрашинци. Локалниот пат долг 5,5 километри го реши проблемот со поврзувањето на две ипол илјади жители од трите населени места, Добрашинци, Висока и Нова маала. ![]()
Средствата
за реконструкција ги обезбеди Бирото за рамномерен развој, Центарот за
развој на југоисточниот плански регион и општина Василево.
|
|||||||
![]() |
|||||||
JOE ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 226 |
![]() ![]() |
||||||
Јас мислам дека од ова ништо нема да биди, Македонија уште ги нема доизградено 8 и 10 коридорите, а за да ги доизгради треба да се задолжи со милијарди евра, плус има ветено експресен пат( мислам дека беше штип-струмица) и уште многу многу патни правци,(пр, во манифестот има ветување за пат Битола-Гевгелија преку мариово фалат уште 17 км. мислам) и уште многу други, за да се изгради и ова нешто ке треба дополнително длабоко да се задолжи, со што фактички ке се презадолжи,( нешто како хрватска), а реално македонската економија неможи да го издржи тоа, а во меѓувреме има и други приоритети за кои што се поребни огромни средства(енегетски), така да за ова тешко дека некогаш ке биде реалност, јас не верувам
|
|||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5960616263 84> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |