![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5960616263 90> |
Author | |||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||||||
Епа ајде... го чекаме... да го пробаме. Само да си стојат на збор.
|
|||||||
![]() |
|||||||
Swimmer ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 09-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 294 |
![]() ![]() |
||||||
Прототип од двокатните автобуси, новогодишен подарок за скопјани
![]() Возилото ќе се пушти во сообраќај заради проверки на терен, по што би почнало сериското производство Деспина Трајковска |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
||||||
Ги избравме погрешните кинески двокатни автобуси
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=8610104107&id=14&prilog=0&setIzdanie=22052 |
|||||||
![]() |
|||||||
Sale SK ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 16-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 258 |
![]() ![]() |
||||||
ЈСП да сакаше до сега можеше да се "поднови" со автобуси стари од 5-6 години возени во градовите низ З.Европа.За многу евтини пари.Нити сакале да се подноват,нити се во загуба како што лажат.Оваа невидена пљачка со некакви двокатни автобуси кои се возат само во Хонг-Конг им дојде како кец на десетка.Или 2 во 1.Како и да е,молам Бога,некако да се поништи овој договор,па се да почне од почеток.
|
|||||||
![]() |
|||||||
tasko ![]() Newbiе ![]() Joined: 11-Apr-2009 Location: London Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||||
![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
SkyBoy ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
![]() ![]() |
||||||
Јутонг добил меѓународно Гран при за најдобри автобуси
Според образложението што е презентирано на официјалната веб-страница на компанијата наградата изработувач на автобуси на годината е највисока и највлијателна меѓу наградите, која ги проверува претпријатијата-кандидати во однос на управување со претпријатието, иновации на производи, моделот на маркетинг, рангот на претпријатието итн. Јутонг" е претходник и лидер на автобуската индустрија во Кина. Производител е на возила за многу странски пазари како Куба, Русија, Иран, Саудиска Арабија, Хонг Конг, Макао, а од следната година и за Македонија. |
|||||||
![]() |
|||||||
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
||||||
![]() Дека многу сакаме да си го мериме со „други светски метрополи како нашава“, еве што одбра градската управа (а не David Cameron) како конечно решение за обнова на темата двоспратни автобуси во Лондон... The Wright Group - http://www.wrightbus.com - производителот Thomas Heatherwick http://www.dezeen.com/2010/05/17/new-bus-for-london-by-thomas-heatherwick/ - авторот на новиот дизајн...во истиов текст има и линкови до другите предлози за дизајн...
|
|||||||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|||||||
![]() |
|||||||
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
||||||
Ретро текст од Нова Македонија
|
|||||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|||||||
![]() |
|||||||
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
||||||
Не е крив човеков, којзнае какви солзи ќе му надојдат од кинеската пластика...криви се копуците што за глас повеќе, земале мислења од такви како него за меродавни, место да се зафатат со одржување на јавниот превоз на високо ниво (одржување, а не решавање, затоа што градот постојано расте, а со тоа и неговите потреби)... |
|||||||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|||||||
![]() |
|||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||
Да бидам искрен, уште на насловот „запнав“, ама кога го прочитав првиот параграф, дефинитивно го баталив читањето на остатокот од статијата, иако знаев дека ќе има бисери
![]() Што да се каже... очигледно успеваме да релативизираме се што е круцијално - техникалиите и анализите за тоа колку ефикасни ќе бидат двокатните автобуси во Скопје, колку е исплатлива инвестицијата во однос на учинокот, дали имало подобри опции... Ама радувањето на 90-годишни носталгичари (по еден ужасно краток и не толку славен период) е нешто што се воздигнува како многу благородна работа уште од самиот почеток кога се сервираше идејата за двокатни. На новинарката би и препорачал да се позанимава со суштинските прашања околу двокатните (макар постфестум), наместо со вакви шарени глупости. Edited by Cloverstack - 22-Apr-2010 at 08:32 |
|||||||
![]() |
|||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||||||
Крајно иритиран од базично неписмениов текст морам да реагирам на неколку места (притоа бидувајќи свесен дека ова зло е пред вратата и нема назад). Одам по ред:
Жали што во градот се' уште нема трамвај, бидејќи скопјани го посакувале уште откако ја почуствувале удобноста на превозот со двокатните автобуси. Јас се прашувам какв врска имаат овие два вида на превози, та граѓаните одеднаш да увидат? Смета дека ако тогаш двокатни автобуси се возеле низ улици што биле поплочени со коцка и биле стабилни дури и кога превезувале повеќе патници од дозволениот број, нема да има проблем ни сега кога ќе се возат по асфалтирани улици. Мислам во ред е лабилен 90 годишен странец да си зборува, но тоа да се објави како теорема (Теоремата, во основа, е логички исправно тврдење чија точност може да се утврди.) во најтиражниот наш весник е срамно! Некаде во 1954 или 1955 година во ’Градски сообраќај‘ стигнаа околу 13 лондонски двокатни автобуси. Ааааа - ете колкава е таа наша ТРАДИЦИЈА! Беше преубаво чувството кога преку широките платформи прв пат влеговме во речиси новите возила, оти само десетина години биле возени низ лондонските улици. Епа добро бе белким во овој глобализиран свет, видувањата и очекувањата на општеството се смениле од пред 50+ години! Не познавам некој нормален да каже дека во ова време 10 години стар автобус е СКОРО НОВ! Тогаш бил круциален чекор напред, но сега? На станиците намерно се пропуштаа да поминат нископодните, а луѓето чекаа да се качат во двокатен автобус“, се присетува Коцевски. Оооо чак НИСКОПОДНИ ли? Ама тоа многу напредни сме биле ние, Германија и Холандија... знаете што да јадат! Аман не научија нашиве новинари да прават разлика меѓу нископоден и еднокатен автобус! Возилата беа регистрирани со четирисет места за седење на катовите, но за стоење качувавме и по 150 патници. Имате ли повод да сметате дека ова нема да се случува и ден денешен? Додава дека како што се зголемувал бројот на едноподните автобуси, така се барале се' повеќе возачи, а бидејќи ги немало, на обука биле пратени шеесетина трактористи повикани од земјоделските задруги. --Добро, барем разбравме зошто возачите се толку некултурни. Искрено да си кажам, ова за мене беше најполезната информација во текстов. Новите автобуси, кои допрва треба да дојдат од Кина, ќе го вратат минатото и носталгијата кон старо Скопје. Ееее аман, мислам дека жителите на Дрезден не си го жалат својот разрушен град толку колку ние нашиов. Разликата е што едниот стварно бил и е град! Кој знае, можеби и на Борац ќе му се исполни желбата уште еднаш да седне зад воланот на автобусот. А, така кажи си старци од 90 години да возат и авиони, штом им е желба! Не сакам да го потценам старецов, туку да се замислиме сите на кое ниво сме и накаде се движи оваа наша пуста земја! |
|||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||||||
![]() |
|||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||||||
Абе на новинарите поимот нископоден автобус им е очигледно нешто тешко сфатливо. Мислат ако не е двокатен, тогаш е нископоден, или уште полошо ЕДНОПОДЕН!? wtf ова едноподен ми оди на нерви, не сфаќаат што е еднокатен, а што едноподен? Еден под? whaaat? |
|||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||
![]() |
|||||||
SkyBoy ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
![]() ![]() |
||||||
Интересен текст..освен ако Clo не го скине
![]() ![]() ![]() Двокатните автобуси отсекогаш беа атракција
За Душко Коцевски, возач на некогашните „лејланди“, вистинска радост е купувањето нови двокатни автобуси Снежана Калабакова Деведесетгодишниот Душко Коцевски-Борац, веројатно, е еден од последните живи возачи на некогашните двокатни автобуси во Скопје. Се радува што повторно низ скопските улици ќе види двокатни автобуси и со нетрпение ги очекува. Многу би бил среќен да може, онака, од задоволство да повози еден и да се потсети на радоста кога првпат седнал зад воланот на некогашните лондонски „лејланд“ и „аец“. Жали што во градот се' уште нема трамвај, бидејќи скопјани го посакувале уште откако ја почуствувале удобноста на превозот со двокатните автобуси. |
|||||||
![]() |
|||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||||||
- Во нашето досегашно искуство немаме случај кој би ги потврдил овие стравувања. Доколку ги земеме за пример Лондон и Хонг Конг, кои користат двокатни автобуси, ќе видиме дека досега немале инцидент како тој што го споменавте. Затоа може да кажеме дека овие тврдења се само претпоставки, кои не се базираат на докази и на реални ситуации.
http://www.youtube.com/watch?v=nidvGiFh9D4&feature=related ВЕ МОЛАМ погледнете го ова. Чист доказ на фактот дека двокатните се превртуваат многу лесно (во случајов без директен удар од другото возило). Да тврдиш дека ова е изолиран случај, а не па и дека никогаш не се случило е просто апсурд. Мислам не сме во ерата на Чаушеску, та Секуритате да ни го формира мислњето! Отвори интернет и ќе се информираш за се. ЈАЗК ЗА НОВИНАРОТ ШУПЛИВ! |
|||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||||||
![]() |
|||||||
SkyBoy ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 24-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 738 |
![]() ![]() |
||||||
ГУАНГМИН ЗАНГ, ГЕНЕРАЛЕН ДИРЕКТОР НА „ЏЕНГЏОУ ЈУТОНГ“ ОД КИНА Со автобусите за Скопје во поход на ЕУ Кинеската компанија „Џенгџоу јутонг“ до 2013 година треба да ни испорача 202 двокатни автобуса со уникатен ретро-изглед, за што државата ќе и' плати 35 милиони евра. Еден двокатен затворен автобус од кинеско производство ќе чини 175.000 евра, а двете отворени возила за туристичко разгледување - 310.000 евра. Првите двокатни автобуси скопјани ќе ги видат дури во октомври наредната година, кога ќе бидат испорачани 66 вакви возила, а по 68 возила ќе бидат испорачувани во двете наредни години. Анела Петрова |
|||||||
![]() |
|||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||||||
Иако морам да кажам дека се согласувам и со двајцата, сепак сум повеќе за тоа дека иако сме говеда и сигурно барем 40% од патниците ќе се возат без да чукнат билети на почетокот, мислам дека е многу поесенцијално качувањето и слегувањето да се одвива многу брзо, отколку дали шоферот го исконтролирал некого или не.
Впрочем дури ни за говеда како нас контрола од шоферот не помага. Ќе си има казна 2000-3000 денари, па кој нема карта кога ќе дојдат (многуте) контролори, нека му ја мисли. Од казните ќе извадат пари за контролорите. Нормално тие не мора да бидат во кеш, со прикажување на лична карта ќе може да се наплатат и во ЈСП по 10-тина дена. Кој нема ни кеш ни лична карта, во апсаана ![]() Не може да се качуваме само на предната врата, за да нè видел возачот a.k.a. сметководител и инкасант ![]() P.S. Според некоја пазарна логика, ако не е влегувањето само на една врата, и ако не се плаќа на рака кај возачот туку има автомати во кои може да се купи карта за едно возење (за оние кои немаат електронска картичка со нив), и со тоа автобусот се движи многу побрзо и е многу поточен, употребата на јавниот превоз ќе порасне за барем 10% (тоа треба да се истражи колку е точно) бидејќи околу 10% од корисниците уствари ја ценат точноста, а не изгледот на автобусите или чистотата во нив. Edited by гитардемон - 15-Apr-2010 at 17:26 |
|||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||
![]() |
|||||||
blejdsk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
![]() ![]() |
||||||
За тоа си постојат контрололорите,,,,е сеа ако некој се шверца негов ризик. Нека стават 1000 денари казна ако немаш билет и строги контроли од старт , па да видиш дали ке се шверцаат. А и народов веке стана свесен за казни од секаков вид ))
|
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
zokidac ![]() Newbiе ![]() Joined: 24-Aug-2009 Location: MKD Online Status: Offline Posts: 13 |
![]() ![]() |
||||||
da, no znaejki go nashiov mentalitet da se izigra sistemot nema shansi da se ostavi na doverba megju patnicite i vozacot. vo London vo gradskiot prevoz (metro i avtobusi) naplakjaa so posebni karticki za prevoz kako shto spomna i ti, no imase opcija i da se plati so kesh. i naplatata so posebna karticka za prevoz se vrseshe pred ocite na vozacot koj vrsese kontrola dali kartickata pominala preku chitacot. eve slucajno naletav na dvokatni avtobusi za London-Navigator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() podetalno ima na http://www.trucktype.com/pages/3511/london_navigator Edited by zokidac - 15-Apr-2010 at 15:03 |
|||||||
![]() |
|||||||
blejdsk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 05-Feb-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 320 |
![]() ![]() |
||||||
Нема да има возачот контакт со наплата, тоа е и целта на системиве сто ги уградуваат како моја карта што се. Се заштедува огромно време , а возчот ке биде само возач а не благајник и сметководидител )))
|
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |
|||||||
zokidac ![]() Newbiе ![]() Joined: 24-Aug-2009 Location: MKD Online Status: Offline Posts: 13 |
![]() ![]() |
||||||
gledajki go dizajnov na yutong nekako ne mi shtima kako vozacot na avtobusot ke naplati ili proveri dali ke se izvrshi elektronska naplata koga negovata kabina e smestena baagicko ponapred od vratata za vlez
![]() |
|||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 5960616263 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |