build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5960616263 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1201 Posted: 13-Sep-2010 at 23:59
Епа ајде... го чекаме... да го пробаме. Само да си стојат на збор.
Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #1202 Posted: 10-Sep-2010 at 14:17

Прототип од двокатните автобуси, новогодишен подарок за скопјани

 

Возилото ќе се пушти во сообраќај заради проверки на терен, по што би почнало сериското производство

Деспина Трајковска


Околу Нова година се очекува по скопските улици да се провози првиот произведен двокатен автобус на кинеската компанија „Јутонг“, која треба да ја реализира државната набавка на 202 автобуса, инвестиција вредна 35 милиони евра. Прототип-возилото е во завршна фаза на изработка, а се подготвува и уште едно возило кое ќе биде испратено на тестирање, односно хомологација во Германија.

Кинезите го финализирале дизајнот на автобусите, за кој е дадено одобрение од Министерството за транспорт и врски и од ЈСП. Иако се' уште не откриваат како ќе изгледаат 202 даблдекера, од компанијата посочуваат дека станува збор за ретродизајн, речиси истиот што го презентираа на отворањето на понудите, слично на автобусите што возеле низ Скопје во 50-тите и 60-тите години од минатиот век. Од ЈСП потврдуваат дека автобусите ќе бидат со металик црвени страници и покрив во драп боја.

Во досегашната комуникација на градското сообраќајно претпријатие и „Јутонг“, потврдени се техничките карактеристики, всушност, оние што се бараа на тендерот. Кинеските двокатни автобуси ќе користат мотор еуро 4, ќе имаат дигитален такограф, автоматска рампа, ќе имаат по 60 седишта за седење и 20 места за стоење и целосно ќе бидат „покриени“ со систем за разладување и затоплување.

„Со компанијата сме во зачестена комуникација и по потпишувањето на договорот, претставници од ‘Јутонг‘ два пати беа во посета кај нас за да ги дефинираме техничките карактеристики. Без никакви сомнежи може да кажам дека се' се одвива според планот и потпишаниот договор. Има најави дека околу Нова година ќе пристигне прототип-возилото кое ќе се пушти во сообраќај со цел да се извршат и последните проверки на терен, за потоа да почне сериското производство на сите предвидени 202 возила“, вели Мишо Николов, директор на ЈСП „Скопје“.

Од Министерството за транспорт и врски потврдуваат дека веќе го исплатиле авансот од 3.542.541 евра, што е 10 отсто од висината на целата набавка.

Тоа дека се' се одвива според предвидената динамика, потврдуваат и од „Јутонг“. Велат дека нивни инженери во изминатиов период два пати ја посетиле државава за да продискутираат со надлежните околу одредени детали со цел автобусите да бидат приспособени на локалните услови.

„Во меѓувреме е финализиран и дизајнот и тој беше одобрен од Министерството за транспорт и од ЈСП. Сега се работи на прототипот што треба да биде готов до крајот на месецов. Во средина на октомври ќе ги поканиме претставниците од Министерството и од ЈСП да дојдат во Кина и да го видат прототипот. Со цел да се осигура квалитетот, прототипот дополнително ќе биде тестиран според ЕЦЕ регулацијата“, информираат од „Јутонг“.

Според потпишаниот договор, првите 66 двокатни автобуси треба да се испорачаат до крајот на идната година, а во наредните две години да стасуваат по 68 даблдекери. Државата ќе ги исплаќа возилата по секоја испорачана тура со средства од државниот буџет обезбедени од три фискални години.

Кинеската компанија „Јутонг“ ја доби зделката дури во петтиот обид на државата да ја реализира предвидената набавка откако претходните тендери беа поништувани поради нецелосни понуди, а првично и поради зголемување на бројот на бараните возила. Два од 202 двокатни автобуса ќе бидат со отворен покрив и ќе се користат за туристичко разгледување. Еден од нив ќе се подари на Охрид за развој на туризмот.

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1203 Posted: 06-Aug-2010 at 16:14

Ги избравме погрешните кинески двокатни автобуси


За околу година и пол низ улиците на Скопје ќе крстосуваат кинески двокатни автобуси изработени од фабриката „Џенгџоу јутонг“, што со својот изглед треба да го вратат шармот на градскиот превоз од пред половина век

 
 
%20  
Дотогаш Кинезите, можеби, исто така ќе воведат двокатни автобуси во својот урбан транспорт, но нивните, освен што ќе бидат убави, нема да заглавуваат во сообраќајниот метеж и ќе можат секогаш навреме да ги превезуваат патниците. Компанијата „Шензен Хуаши паркинг еквипмент“ ги дизајнирала овие возила, каде што првиот кат ќе биде тунел низ кој ќе може да поминуваат автомобили, а на вториот ќе се возат луѓе. На тој начин автобусот ќе може на секој семафор да ја прескокне колоната и да застане прв, освен ако на патот не му се испречи некој од приватните превозници. Возилата ќе се движат на соларна енергија со брзина до 60 километри на час. Сепак, ова возило би чинело околу 50 милиони евра, повеќе од целиот владин проект за обнова на јавниот превоз во главниот град со 202 двокатни кинески автобуси и со 84 едноподни украински.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=8610104107&id=14&prilog=0&setIzdanie=22052
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #1204 Posted: 13-Jun-2010 at 00:02
ЈСП да сакаше до сега можеше да се "поднови" со автобуси стари од 5-6 години возени во градовите низ З.Европа.За многу евтини пари.Нити сакале да се подноват,нити се во загуба како што лажат.Оваа невидена пљачка со некакви двокатни автобуси кои се возат само во Хонг-Конг им дојде како кец на десетка.Или 2 во 1.Како и да е,молам Бога,некако да се поништи овој договор,па се да почне од почеток.
Back to Top
tasko View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 11-Apr-2009
Location: London
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote tasko Quote  Post ReplyReply #1205 Posted: 08-Jun-2010 at 18:06
Originally posted by Dave Gahan


Дека многу сакаме да си го мериме со „други светски метрополи како нашава“, еве што одбра градската управа (а не David Cameron) како конечно решение за обнова на темата двоспратни автобуси во Лондон...

The Wright Group - http://www.wrightbus.com - производителот

Thomas Heatherwick http://www.dezeen.com/2010/05/17/new-bus-for-london-by-thomas-heatherwick/ - авторот на новиот дизајн...во истиов текст има и линкови до другите предлози за дизајн...

Originally posted by

Futuristic design to become “an emblem of 21st century London”
- еве како назадно размислуваат англичаниве....да им пратиме консултанти од овде да ги опаметат....
Smile
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #1206 Posted: 07-Jun-2010 at 00:11
Јутонг добил меѓународно Гран при за најдобри автобуси


Кинеската компанија "Јутонг", која го доби тендерот за изработка на 202 двокатни автобуси за градскиот превоз во Скопје собрал најмногу награди на меѓународниот саем што се одржал минатиот месец во Шангај. Во конкуренција на голем број производители на автобуси, Јутонг" на саемот се претставил со 7 автобуски модели и ги освоил шесте награди: за изработувач на автобуси на годината, награда за иновации, награда за безбедност на автобусите, награда за зачувување на животната средина, награда за најдобри БРТ автобуси и престижната - Гранд БААВ награда за најдобар автобус.

Според образложението што е презентирано на официјалната веб-страница на компанијата наградата изработувач на автобуси на годината е највисока и највлијателна меѓу наградите, која ги проверува претпријатијата-кандидати во однос на управување со претпријатието, иновации на производи, моделот на маркетинг, рангот на претпријатието итн.
- Затоа, оваа награда е исто така, најконкурентна и посакувана од страна на многу производители на автобуси. Софистицираните производи на Јутонг" и исклучителниот придонес за автобуската индустрија придонесе за освојувањето на оваа висока почесна награда, се вели во образложението.

Јутонг" е претходник и лидер на автобуската индустрија во Кина. Производител е на возила за многу странски пазари како Куба, Русија, Иран, Саудиска Арабија, Хонг Конг, Макао, а од следната година и за Македонија.

Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #1207 Posted: 18-May-2010 at 12:18

Дека многу сакаме да си го мериме со „други светски метрополи како нашава“, еве што одбра градската управа (а не David Cameron) како конечно решение за обнова на темата двоспратни автобуси во Лондон...

The Wright Group - http://www.wrightbus.com - производителот

Thomas Heatherwick http://www.dezeen.com/2010/05/17/new-bus-for-london-by-thomas-heatherwick/ - авторот на новиот дизајн...во истиов текст има и линкови до другите предлози за дизајн...

Originally posted by

Futuristic design to become “an emblem of 21st century London”
- еве како назадно размислуваат англичаниве....да им пратиме консултанти од овде да ги опаметат....
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #1208 Posted: 22-Apr-2010 at 22:14
Ретро текст од Нова Македонија

22 април 1967 година


Осумнаесет нови возила за ГАСП

Претпријатието за Градски сообраќај, формирано уште во 1948 година, во својата работа секоја година бележи значителни успеси. Од 5 автобуси со колку претпријатието ја почна работата, сега има околу 166. Секоја година се купуваат нови возила за потребите на граѓаните.

Моментно, во Скопје постојат 166 возила, од кои во редовниот сообраќај работат 90, а во критичните часови 137 возила. Бидејќи оваа бројка не може да ги задоволи барањата на граѓаните, деновиве во претпријатието се очекуваат уште 18 нови возила од марката „лејланд“ од Англија. Инаку, ГАСП ги купува своите возила од споменатото англиско претпријатие и од нашето претпријатие ФАП.

%20

  



Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #1209 Posted: 22-Apr-2010 at 08:46
Originally posted by Andrej_LJ

Крајно иритиран од базично неписмениов текст морам да реагирам на неколку места (притоа бидувајќи свесен дека ова зло е пред вратата и нема назад).....Не сакам да го потценам старецов, туку да се замислиме сите на кое ниво сме и накаде се движи оваа наша пуста земја!
Андреј, свака част за текстов...јас лично ваквите флешбекови на такозвани „стари„ скопјани ги доживувам со нагон за олеснување и никогаш нема да си опростам што заради нивната краткогледост, неизживеаност и нивните тагувања за некаков идиличен (читај селски) живот во Скопје пред земјотресот градов денеска пати од вакви дебилни проекти...
Не е крив човеков, којзнае какви солзи ќе му надојдат од кинеската пластика...криви се копуците што за глас повеќе, земале мислења од такви како него за меродавни, место да се зафатат со одржување на јавниот превоз на високо ниво (одржување, а не решавање, затоа што градот постојано расте, а со тоа и неговите потреби)...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1210 Posted: 22-Apr-2010 at 08:23
Да бидам искрен, уште на насловот „запнав“, ама кога го прочитав првиот параграф, дефинитивно го баталив читањето на остатокот од статијата, иако знаев дека ќе има бисери  Roll%20eyes

Што да се каже... очигледно успеваме да релативизираме се што е круцијално - техникалиите и анализите за тоа колку ефикасни ќе бидат двокатните автобуси во Скопје, колку е исплатлива инвестицијата во однос на учинокот, дали имало подобри опции... Ама радувањето на 90-годишни носталгичари (по еден ужасно краток и не толку славен период) е нешто што се воздигнува како многу благородна работа уште од самиот почеток кога се сервираше идејата за двокатни.

На новинарката би и препорачал да се позанимава со суштинските прашања околу двокатните (макар постфестум), наместо со вакви шарени глупости.


Edited by Cloverstack - 22-Apr-2010 at 08:32
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1211 Posted: 21-Apr-2010 at 23:50
Крајно иритиран од базично неписмениов текст морам да реагирам на неколку места (притоа бидувајќи свесен дека ова зло е пред вратата и нема назад). Одам по ред:

Жали што во градот се' уште нема трамвај, бидејќи скопјани го посакувале уште откако ја почуствувале удобноста на превозот со двокатните автобуси. Јас се прашувам какв врска имаат овие два вида на превози, та граѓаните одеднаш да увидат?

Смета дека ако тогаш двокатни автобуси се возеле низ улици што биле поплочени со коцка и биле стабилни дури и кога превезувале повеќе патници од дозволениот број, нема да има проблем ни сега кога ќе се возат по асфалтирани улици. Мислам во ред е лабилен 90 годишен странец да си зборува, но тоа да се објави како теорема (Теоремата, во основа, е логички исправно тврдење чија точност може да се утврди.) во најтиражниот наш весник е срамно!

Некаде во 1954 или 1955 година во ’Градски сообраќај‘ стигнаа околу 13 лондонски двокатни автобуси. Ааааа - ете колкава е таа наша ТРАДИЦИЈА!

Беше преубаво чувството кога преку широките платформи прв пат влеговме во речиси новите возила, оти само десетина години биле возени низ лондонските улици. Епа добро бе белким во овој глобализиран свет, видувањата и очекувањата на општеството се смениле од пред 50+ години! Не познавам некој нормален да каже дека во ова време 10 години стар автобус е СКОРО НОВ! Тогаш бил круциален чекор напред, но сега?

На станиците намерно се пропуштаа да поминат нископодните, а луѓето чекаа да се качат во двокатен автобус“, се присетува Коцевски. Оооо чак НИСКОПОДНИ ли? Ама тоа многу напредни сме биле ние, Германија и Холандија... знаете што да јадат! Аман не научија нашиве новинари да прават разлика меѓу нископоден и еднокатен автобус!

Возилата беа регистрирани со четирисет места за седење на катовите, но за стоење качувавме и по 150 патници. Имате ли повод да сметате дека ова нема да се случува и ден денешен?

Додава дека како што се зголемувал бројот на едноподните автобуси, така се барале се' повеќе возачи, а бидејќи ги немало, на обука биле пратени шеесетина трактористи повикани од земјоделските задруги. --Добро, барем разбравме зошто возачите се толку некултурни. Искрено да си кажам, ова за мене беше најполезната информација во текстов.

Новите автобуси, кои допрва треба да дојдат од Кина, ќе го вратат минатото и носталгијата кон старо Скопје. Ееее аман, мислам дека жителите на Дрезден не си го жалат својот разрушен град толку колку ние нашиов. Разликата е што едниот стварно бил и е град!

Кој знае, можеби и на Борац ќе му се исполни желбата уште еднаш да седне зад воланот на автобусот.
А, така кажи си старци од 90 години да возат и авиони, штом им е желба!

Не сакам да го потценам старецов, туку да се замислиме сите на кое ниво сме и накаде се движи оваа наша пуста земја!




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1212 Posted: 21-Apr-2010 at 23:49
На станиците намерно се пропуштаа да поминат нископодните, а луѓето чекаа да се качат во двокатен автобус“, се присетува Коцевски.


Абе на новинарите поимот нископоден автобус им е очигледно нешто тешко сфатливо. Мислат ако не е двокатен, тогаш е нископоден, или уште полошо ЕДНОПОДЕН!?

wtf ова едноподен ми оди на нерви, не сфаќаат што е еднокатен, а што едноподен? Еден под? whaaat?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #1213 Posted: 21-Apr-2010 at 23:22
 
Интересен текст..освен ако Clo не го скине LOL се зезам,  се зезам..Big%20smileThumbs%20Up
 
 
Двокатните автобуси отсекогаш беа атракција

За Душко Коцевски, возач на некогашните „лејланди“, вистинска радост е купувањето нови двокатни автобуси

Снежана Калабакова

Деведесетгодишниот Душко Коцевски-Борац, веројатно, е еден од последните живи возачи на некогашните двокатни автобуси во Скопје. Се радува што повторно низ скопските улици ќе види двокатни автобуси и со нетрпение ги очекува. Многу би бил среќен да може, онака, од задоволство да повози еден и да се потсети на радоста кога првпат седнал зад воланот на некогашните лондонски „лејланд“ и „аец“. Жали што во градот се' уште нема трамвај, бидејќи скопјани го посакувале уште откако ја почуствувале удобноста на превозот со двокатните автобуси.

Овој професионален возач со 41 година работен стаж, од кои една деценија во некогашниот градски сообраќај на Скопје, смета дека и сега, исто како и тогаш, двокатните автобуси ќе бидат права атракција. Искуството не му дозволува да се сомнева во нивната стабилност, ниту дека ќе има проблем со нивната висина за да поминат кај подвозниците. Смета дека ако тогаш двокатни автобуси се возеле низ улици што биле поплочени со коцка и биле стабилни дури и кога превезувале повеќе патници од дозволениот број, нема да има проблем ни сега кога ќе се возат по асфалтирани улици.

Како професионален возач, Коцевски ја пропатувал половина Европа, Грција, Бугарија, Русија, Германија, Холандија, Белгија, Италија, каде што најчесто превезувал портокали и јагнешко месо за Велигденските празници. Се пензионирал како вработен во „Македонија табак“. Во Скопје дошол од Кумановско, во 1940 година, кога градот имал 50-ина илјади жители, непоплочени улици и малку автомобили. Првото вработување му било во претпријатието за превоз на патници „Автопролетер“. Имал возачка дозвола од трета класа, сегашна Б-категорија, а возел камион. Му требале четири години практика за да може да полага за Ц и за Е-категорија, а потоа уште седум за да стаса до возач од прва класа, или сегашна Д-категорија. Две години возел и за „Гранит“ во периодот кога се градела пругата Ѓорче Петров - Гостивар и исто толкав период за „Бетон“.

„Некаде во 1954 или 1955 година во ’Градски сообраќај‘ стигнаа околу 13 лондонски двокатни автобуси. Преку тогашното министерство за сообраќај не' побараа сите колку што бевме, триесетина возачи со дозволи од прва класа. Беше преубаво чувството кога преку широките платформи прв пат влеговме во речиси новите возила, оти само десетина години биле возени низ лондонските улици. Секој сакаше да се качи во нив, особено на платформата. Возилата беа регистрирани со четирисет места за седење на катовите, но за стоење качувавме и по 150 патници. Оти сите што службено или приватно доаѓаа во Скопје имаа мерак да се качат во двокатните. На станиците намерно се пропуштаа да поминат нископодните, а луѓето чекаа да се качат во двокатен автобус“, се присетува Коцевски.

Возел двокатен автобус на линијата број „53“, која и тогаш сообраќала до Катланово, но бил и на „52“ за Петровец, потоа на „4“ која имала траса како сега „24“ до Кисела Вода. И тогаш „2“ тргнувала од Автокоманда и возела до плоштадот. Возачите во „Градски“ носеле униформи, зиме темни, а во лето посветли. Коцевски раскажува дека патниците строго внимавале на хигиената, бидејќи автобусите имале тапацирани седишта, кои биле чисти, незамрсени. На постојките се појавувал автобус на секој половина час или на дваесетина минути. Возилата многу ретко се расипувале, но имало резервни делови и веднаш се поправале.

„Се сеќавам дека ’2‘ возеше од Автокоманда, кај ’Континентал‘, потоа долу покрај Вардар кај сегашна Македонска телевизија, преку мостот кај ’Холидеј ин‘ и покрај Вардар до плоштад. Улиците беа тесни и поплочени со калдрма. Веднаш по првото возење во двокатните автобуси, патниците почнаа да зборуваат дека тоа било благодет, па дека би било убаво да има и трамвај. Кога во 1957 година ги дадоа на Сараево, многу луѓе жалеа“, објаснува Коцевски.

Додава дека како што се зголемувал бројот на едноподните автобуси, така се барале се' повеќе возачи, а бидејќи ги немало, на обука биле пратени шеесетина трактористи повикани од земјоделските задруги.

Иако, во меѓувреме, почнале масовно да се користат нископодни автобуси, како што се присетува возачот Душко Коцевски, скопјани никогаш не ги заборавија двокатните. Новите автобуси, кои допрва треба да дојдат од Кина, ќе го вратат минатото и носталгијата кон старо Скопје. Кој знае, можеби и на Борац ќе му се исполни желбата уште еднаш да седне зад воланот на автобусот.

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1214 Posted: 21-Apr-2010 at 23:20
- Во нашето досегашно искуство немаме случај кој би ги потврдил овие стравувања. Доколку ги земеме за пример Лондон и Хонг Конг, кои користат двокатни автобуси, ќе видиме дека досега немале инцидент како тој што го споменавте. Затоа може да кажеме дека овие тврдења се само претпоставки, кои не се базираат на докази и на реални ситуации.


http://www.youtube.com/watch?v=nidvGiFh9D4&feature=related

ВЕ МОЛАМ погледнете го ова. Чист доказ на фактот дека двокатните се превртуваат многу лесно (во случајов без директен удар од другото возило). Да тврдиш дека ова е изолиран случај, а не па и дека никогаш не се случило е просто апсурд. Мислам не сме во ерата на Чаушеску, та Секуритате да ни го формира мислњето! Отвори интернет и ќе се информираш за се. ЈАЗК ЗА НОВИНАРОТ ШУПЛИВ!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #1215 Posted: 21-Apr-2010 at 22:37

ГУАНГМИН ЗАНГ, ГЕНЕРАЛЕН ДИРЕКТОР НА „ЏЕНГЏОУ ЈУТОНГ“ ОД КИНА

Со автобусите за Скопје во поход на ЕУ

Кинеската компанија „Џенгџоу јутонг“ до 2013 година треба да ни испорача 202 двокатни автобуса со уникатен ретро-изглед, за што државата ќе и' плати 35 милиони евра. Еден двокатен затворен автобус од кинеско производство ќе чини 175.000 евра, а двете отворени возила за туристичко разгледување - 310.000 евра. Првите двокатни автобуси скопјани ќе ги видат дури во октомври наредната година, кога ќе бидат испорачани 66 вакви возила, а по 68 возила ќе бидат испорачувани во двете наредни години.

За квалитетот на возилата и за капацитетите на кинеската фабрика разговаравме со Гуангмин Занг, генерален директор на „Џенгџоу јутонг“, која е една од најголемите фабрики за производство на автобуси во светот, со годишно производство во 2009 година од над 30.000 автобуси и со капацитет од 150 возила дневно.

Како ќе гарантирате за квалитетот на автобусите што ќе ги произведете за Скопје, кој е најважен за граѓаните, имајќи предвид дека станува збор за уникатни возила?

- Се согласувам дека најбитно е да им овозможиме на вашите граѓани да се чувствуваат безбедно и комфорно во новиот градски превоз. Компанијата „Јутонг“ досега има произведено голем број двокатни автобуси и нивните шасии се исти. Единствената разлика е во дизајнот и изгледот на предниот дел. Во нивната изработка применуваме неколку методи, кои се клучни за висококвалитетен краен продукт. Го применуваме најсовремениот систем за контролата на квалитетот според ИСО-стандардите. Го поседуваме најнапредниот системски дизајн, како и високостручни инженери што работат на дизајнот и на безбедноста на автобусите. Секој дел од автобусот е тестиран и центриран за да бидеме сигурни дека ги задоволуваме ригорозните европски технички стандарди. Во новите возила ќе бидат вградени каминс-мотори, произведени во Англија, ЗФ-менувачи, оски и управувачи, произведени во Германија. Нашата компанија, покрај лабораториските тестови, има посебен центар за тестирање што ги симулира вистинските состојби на патиштата, со цел да ги тестираме шасиите, системот, како и комплетниот производ, за да бидеме сигурни во квалитетот и во безбедноста.

Колку поскапо ќе не' чини тоа што ќе ни изработите уникатни автобуси, односно што ќе има една таква производствена линија само за Скопје?

- „Јутонг“ е компанија која има над 100 различни линии на производство. Самиот факт дека станува збор за производство на поголема количина на автобуси значи дека ќе имаме пониска цена за единица автобус. Нашиот производствен процес е флексибилен и приспособлив, така што и самото производство на ретро-автобусите ќе биде во рамките на нашите просечни цени. Цената би можело да бидат незначително повисока во споредба со цената на слични автобуси што се возат во Азија, бидејќи ќе треба да се дистрибуираат на подалечна релација. Ќе бидат поевтини од оние што ги произведуваат западноевропските земји, а сигурно ќе имаат еднаков квалитет.

Македонија е само прва точка на влезот на „Јутонг“ на европскиот пазар, што значи дека сакаме да оставиме впечаток на сериозна и квалитетна компанија, која произведува врвни автобуси. Ако се задоволни граѓаните на Скопје, како и Владата на Република Македонија, тоа би било одлична референца за останатите европски земји. Тоа подразбира дека сакаме да обезбедиме висок квалитет за нормална цена.

Дури и најпознатите светски производители на автобуси се скептици за безбедноста на патниците во двокатните возила. И наши стручњаци се сомневаат дека ако се стои на горниот кат, што инаку е непожелно, автобусот може да се преврти. Со што ќе не' убедите дека тоа нема да се случи со вашите возила?

- Во нашето досегашно искуство немаме случај кој би ги потврдил овие стравувања. Доколку ги земеме за пример Лондон и Хонг Конг, кои користат двокатни автобуси, ќе видиме дека досега немале инцидент како тој што го споменавте. Затоа може да кажеме дека овие тврдења се само претпоставки, кои не се базираат на докази и на реални ситуации.

На кој начин ќе биде организирано сервисирањето на возилата? Ќе имате ли сервисен центар во Скопје?

- Сега работиме токму на оваа тема за да изнајдеме соодветни решенија, кои беа побарани од нас на тендерот. Треба да одговориме соодветно на нашите обврски и услуги по продажбата и да најдеме решенија за резервните делови што би биле потребни во иднина.

Од еколошки аспект, колку овие автобуси ќе влијаат на загадувањето на воздухот?

- Еколошките стандарди се основа на нашата компанија и нивното почитување се однесува на целокупниот процес на производство. Моторот што ќе го користат новите автобуси е евро 5. Овие мотори како стандард се усвоени од западна Европа и веруваме дека со нив воздухот ќе биде помалку загаден, бидејќи тие се многу поеколошки од сегашните. 

Каде се' се возат вашите автобуси?

- Во светот се возат повеќе од 200.000 автобуси на „Јутонг“. Тие сообраќаат по високите планини во Тибет, на минус 50 степени во северните делови и на плус 45 степени на југот од Кина, потоа во бразилските дождовни шуми, во зимскиот Сибир, во топлата Куба, во африканските савани - секаде функционираат одлично.

Ние држиме 25 проценти од пазарот во Кина, каде што функционираат повеќе од 300 компании за производство на автобуси.

Анела Петрова

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1216 Posted: 15-Apr-2010 at 17:22
Иако морам да кажам дека се согласувам и со двајцата, сепак сум повеќе за тоа дека иако сме говеда и сигурно барем 40% од патниците ќе се возат без да чукнат билети на почетокот, мислам дека е многу поесенцијално качувањето и слегувањето да се одвива многу брзо, отколку дали шоферот го исконтролирал некого или не.

Впрочем дури ни за говеда како нас контрола од шоферот не помага. Ќе си има казна 2000-3000 денари, па кој нема карта кога ќе дојдат (многуте) контролори, нека му ја мисли. Од казните ќе извадат пари за контролорите. Нормално тие не мора да бидат во кеш, со прикажување на лична карта ќе може да се наплатат и во ЈСП по 10-тина дена. Кој нема ни кеш ни лична карта, во апсаана

Не може да се качуваме само на предната врата, за да нè видел возачот a.k.a. сметководител и инкасант Треба да биде и редар ако немам карта? Си има кој да контролира такви работи, да не треба да стани од волан да дојди да ме тепа ако немам карта?

P.S. Според некоја пазарна логика, ако не е влегувањето само на една врата, и ако не се плаќа на рака кај возачот туку има автомати во кои може да се купи карта за едно возење (за оние кои немаат електронска картичка со нив), и со тоа автобусот се движи многу побрзо и е многу поточен, употребата на јавниот превоз ќе порасне за барем 10% (тоа треба да се истражи колку е точно) бидејќи околу 10% од корисниците уствари ја ценат точноста, а не изгледот на автобусите или чистотата во нив.

Edited by гитардемон - 15-Apr-2010 at 17:26
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #1217 Posted: 15-Apr-2010 at 14:48
За тоа си постојат контрололорите,,,,е сеа ако некој се шверца негов ризик. Нека стават 1000 денари казна ако немаш билет и строги контроли од старт , па да видиш дали ке се шверцаат. А и народов веке стана свесен за казни од секаков вид ))



Back to Top
zokidac View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Aug-2009
Location: MKD
Online Status: Offline
Posts: 13
  Quote zokidac Quote  Post ReplyReply #1218 Posted: 15-Apr-2010 at 14:43
Originally posted by blejdsk

Нема да има возачот контакт со наплата, тоа е и целта на системиве сто ги уградуваат како моја карта што се. Се заштедува огромно време , а возчот ке биде само возач а не благајник и сметководидител )))



da, no znaejki go nashiov mentalitet da se izigra sistemot nema shansi da se ostavi na doverba megju patnicite i vozacot. vo London vo gradskiot prevoz (metro i avtobusi) naplakjaa so posebni karticki za prevoz kako shto spomna i ti, no imase opcija i da se plati so kesh. i naplatata so posebna karticka za prevoz se vrseshe pred ocite na vozacot koj vrsese kontrola dali kartickata pominala preku chitacot.


eve slucajno naletav na dvokatni avtobusi za London-Navigator



























podetalno ima na http://www.trucktype.com/pages/3511/london_navigator

Edited by zokidac - 15-Apr-2010 at 15:03
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #1219 Posted: 15-Apr-2010 at 14:36
Нема да има возачот контакт со наплата, тоа е и целта на системиве сто ги уградуваат како моја карта што се. Се заштедува огромно време , а возчот ке биде само возач а не благајник и сметководидител )))



Back to Top
zokidac View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Aug-2009
Location: MKD
Online Status: Offline
Posts: 13
  Quote zokidac Quote  Post ReplyReply #1220 Posted: 15-Apr-2010 at 14:17
gledajki go dizajnov na yutong nekako ne mi shtima kako vozacot na avtobusot ke naplati ili proveri dali ke se izvrshi elektronska naplata koga negovata kabina e smestena baagicko ponapred od vratata za vlez


Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5960616263 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.492 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.