![]() |
![]() |
![]() |
Патна мрежа (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6162636465 84> |
Author | ||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
|
Krale, Ako ako neka si rabotat, da rabotea vaka pred 30 godini Makedonija imase da bide po dobra od Slovenija. Bez razlika koj e na vlast, ovie problemi mora da se reshat i toa sto pobrgu.
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Луѓе... а да напраиме секоја година избори??? ова е лудница... цела држава градежна зона. Што не кажаа да си планиравме одмори ова време :-)
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|
Eve nesto interesno
http://www.a1.com.mk/vesti/video.asp?Video=11/misko-analiza-22-05.wmv&VestID=138302 |
||
![]() |
||
Grunf ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 17-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Tuvok ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
![]() ![]() |
|
Незнам ама некако роковите за нашите патишта се предолги. А па од друга страна и ова што се ветува ми е нереално за тој временски период со оглед на сегашната динамика на градење патишта.
|
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
МОДЕРЕН ИНФРАСТРУКТУРЕН БУМ ВО СОСЕДНИТЕ ЗЕМЈИ Соседите градат патишта, Македонија на слеп колосек За да можат домашните компании да бидат конкурентни и да се наметнат на европскиот пазар, државата треба да размислува за алтернативни поврзувања, сметаат бизнисмените Македонија во последните години не ја искористи стратегиската
позиција во трката за инфраструктурна поврзаност во споредба со
соседните земји. Додека домашните политичари во последните неколку
изборни циклуси само на хартија ветуваа доизградба на значајните
коридори 8 и 10, соседите веќе градеа мрежа од модерни автопатишта преку
кои се поврзаа со главните економски центри во регионот. Ја изгубивме стратегиската предност Соседите нe` заобиколија Шест патарини од Табановце до Богородица Последниот дел од автопатот кон Богородица ќе се гради веднаш по Демир Капија, а притоа ќе продолжи од десната страна покрај Вардар. Понатаму ќе се движи кај селото Миравци и ќе заврши кај селото Смоквица. Новата автопатска делница ќе биде долга 28,2 километри, ќе има по три ленти од двете страни и зеленило во средишниот дел. Планирана е изградба на две клучки кај селата Миравци и Смоквица, два тунела и шест моста. Предвидено е на автопатот да се изградат и четири нови наплатни рампи, по две од секоја страна. Со тоа возачите што патуваат од Табановце до Богородица ќе плаќаат вкупно шест патарини. http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=1F3565B231792D4D9E0ABCC08F033BFE |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Не зборам за конкретната делница (не ја ни знам). Чисто концептски велам дека не мора секогаш да биде 1 милион/км. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Не мора да чини 1 милион по км, ако имаат проект во кој се инкорпорира сегашната делница.
Но, како и да е, приоритети има многу... Јас би рекол Табановце е број 1. Смоквица број 2. Блаце број 3. Прво ни треба добра интернационална комуникација со големите трговски партнери. Понатаму, би можело да се инвестира или во пат до Охрид или Штип. Подеднакво важни се, иако стратешки Охрид е поважен, особено што ќе не поврзе и со Албанија. Тек потоа Штип, и тоа во насока накај Струмица попрво, отколку накај Кочани. |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Stip-Kocani e nefrekfentna delnica. Skoro i da nema soobrakaj... Pak ke kazam, ja vozev ovaa delnica pred mesec dena. Magistralata e vo odlicna sostojba, mi izgleda kako da e renovirana pred 3-4 godini. Inaku 1km avtopat cini minimum 1 milion evra...
Najprioritetna delnica vo komentov e Veles-Stip. Ovaa pat e navistina frekfenten a se naoga vo ocajna sostojba. Tesen, istrosen asfalt, nepregledni mesta itn... Inaku ova so programata mi deluva kako dobar son... Za pet godini najverojatno ke bide izgraden samo avtopatot Kumanovo-Tabanovce vo dolzina od 8km. |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Ако е можно стварно за 15 милони евра да го изградат Штип-Кочани, ондак нека има автопат. Не гледам дека Хрватине направија нешто лошо со што цела држава ја ишараа со автопати. Сепак не е исто чувтството возење по обичен или по автопат. Така да ако е стварно 15 милиони, ондак нека ја направат.
Edited by N23 - 15-May-2011 at 15:05 |
||
![]() |
||
Мартин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-Jan-2009 Online Status: Offline Posts: 366 |
![]() ![]() |
|
Единствена делница од овие која мислам дека е разумно да се изгради и тоа што е можно побрзо е Скопје-Блаце, бидејќи генерира доста високо ниво на сообраќај и би овозможило уште поголем развиток на економските врски со Косово.
Автопатско поврзување на Штип со Скопје, сметам дека е и повеќе од потребно, земајќи го Штип како регионален центар на тој дел од Македонија. За Штип-Кочани е смешно воопшто да се говори, бидејќи како што кажа Denko сообраќај скоро и да нема, а и воопшто се сомневам дека барем во наредните десет години, ќе има потреба од такво нешто. |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Мислев не дали е прекратко или не, него дека до сеа требаше барем третина од тоа да е изградено. Дека касниме во години во однос на другите, а не дали е можно до 2018. Но ако притисне ЕУ за Д.Капија-Смоквица, ако мал дел се започне другата година, можно е до 2016 барем третина од ова да е реализирано. Како приоритет јас лично би го земал потегот Гостивар-Охрид за прв да почне да се гради. |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Мене рокот ми се чини прекраток. Реално сакаат да изградат некои си 320км автопат, што е повеќе од што во моментов има во цела држава. Цената од 1.1 милијарди ми се чини доста реална проценка, ако знаеме дека се работи за 320км, иако некои делници (како д. капија - смоквица) ќе чинат 3 пати поскапо од просекот, или околу 10 милиони евра по км.
Ако теренот е лесен, и навистина изградбата чини само 15 мил евра, зошто да не? Тоа е 1,5км од делницата Д. Капија - Смоквица. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Добро до кога со овие локал патриотизми, еве отворете програмата видете кои се патиштата, да ги сместиме на мапа, прилично компактно ќе се пополни Македонија.
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
1.1 милијарда евра делено со рецимо 6 години, му доаѓа помалце од 200 милиони евра годишно. Пари кои ги има. Жално е само рокот што се гледа, 2018. Ми се плаче. Ете колку заостануваме. Ако најголем дел од земјите во развој од Европа изградија автопатишта до 2002-3, ние до 2018. 15 години. Нема потреба повеќе да се коментира. Факт е дека ниту една власт до сега не била заинтересирана за развој на другите градови, затоа што полесно им е од увек сите у Скопје да ги преселат. И јас се согласувам дека до Прилеп и Битола мора да има автопат. Па аман станува збор за подрачје кое има сигурно над 200 000 жители, или 10% од цела популација.
|
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Avtopat Stip-Kocani... Za kogo? Ovoj sto ja pravel programata izgleda nikogas ja nema videno ovaa delnica pa ne znae deka:
1. Soobrakaj skoro i da nema (za pola saat vozenje sretnav 20-30 vozila), 2. Magistralata e vo odlicna sostojba (nema potreba od skoresno renoviranje) |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6162636465 84> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |