build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6162636465 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1241 Posted: 07-Jun-2011 at 15:28
Пат 'Ржаничино-Долно Коњаре. Според локални жители, патот се прави по втор пат, првиот пат наводно не бил квалитетно направен, па од страна се гледаше тазе сечениот "стар" пат. Ни овој не е богнзае што. Се прави со партие од светка банка а кошта (неофицијално) 200 милиони денари.

1.


2.

Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #1242 Posted: 31-May-2011 at 05:21
Krale, Ako ako neka si rabotat, da rabotea vaka pred 30 godini Makedonija imase da bide po dobra od Slovenija. Bez razlika koj e na vlast, ovie problemi mora da se reshat i toa sto pobrgu.
 
 
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1243 Posted: 23-May-2011 at 16:18
Луѓе... а да напраиме секоја година избори??? ова е лудница... цела држава градежна зона. Што не кажаа да си планиравме одмори ова време :-)
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1244 Posted: 23-May-2011 at 16:14

Во тек се градежените работи за изградба на главниот пат во населбите Нов и Стар Дојран.

pat500

Првата делница од 2,5 километри е при крај и се протега од Граничниот премин Дојран долж населбата Стар Дојран. Следната делница е главната сообраќајница долж населбата Нов Дојран која се протега во должина од 2 километри.

Овие две делници претставуваат дел од регионалниот пат Р-604 кој води од Струмица кон Дојран.

Целиот зафат претставува програмски проект на Владата на Република Македонија за реконструкција на регионалните патишта во соработка со Светска банка.

Изведувач на работите е фирмата „Алпине Баух ГмбХ“- Подружница Скопје.

ulica-dojran500


http://www.kurir.mk/republika/proekti/29388-Asfaltiranje-na-regionalniot-pat-R-604

Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1245 Posted: 22-May-2011 at 19:12
Eve nesto interesno
http://www.a1.com.mk/vesti/video.asp?Video=11/misko-analiza-22-05.wmv&VestID=138302

Back to Top
Grunf View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 17-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Grunf Quote  Post ReplyReply #1246 Posted: 21-May-2011 at 21:25
Originally posted by axel

Србија во последните три години основаше државна компанија која се нарекува Коридор 10 и изгради околу 60 километри од овој паневропски коридор. Изграден е автопат од Нови Сад до Хоргош, обиколницата на Белград, автопатот од Прешево до Левосоје, а при крај е изградбата и на делницата од Врање до Бујановац.

Не знам одакле им ове информације, али на жалост, ништа од овога није тачно. НС-Хоргош ће можда и завршити до краја ове године, али остало...Од обилазнице око БГ је завршена једна половина и то у полупрофилу (дакле једна четвртина), Прешево-Левосој завршена нова трака, али стара није обновљена, проширена за зауставну траку и није у функцији, осим првих 4-5км од границе...Супер је то што је деоница Врање-Бујановац при крају изградње, ако се узме у обзир да изградња још није ни почела...На жалост...
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #1247 Posted: 21-May-2011 at 15:12
Незнам ама некако роковите за нашите патишта се предолги. А па од друга страна и ова што се ветува ми е нереално за тој временски период со оглед на сегашната динамика на градење патишта.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1248 Posted: 21-May-2011 at 09:23

МОДЕРЕН ИНФРАСТРУКТУРЕН БУМ ВО СОСЕДНИТЕ ЗЕМЈИ

Соседите градат патишта, Македонија на слеп колосек

За да можат домашните компании да бидат конкурентни и да се наметнат на европскиот пазар, државата треба да размислува за алтернативни поврзувања, сметаат бизнисмените

Македонија во последните години не ја искористи стратегиската позиција во трката за инфраструктурна поврзаност во споредба со соседните земји. Додека домашните политичари во последните неколку изборни циклуси само на хартија ветуваа доизградба на значајните коридори 8 и 10, соседите веќе градеа мрежа од модерни автопатишта преку кои се поврзаа со главните економски центри во регионот.

Голем дел од нивните автопатишта е веќе завршен, а останатите треба да бидат финализирани во следните три-четири години. Но, карактеристично е тоа што речиси сите соседи во своите планови ја заобиколија Македонија. Така, Приштина веќе се поврза со Тирана преку автопат кој не поминува низ земјава, а за две-три години истото се очекува да се случи и меѓу Софија и Солун.

Патниот инфраструктурен бум што ги тресе соседните земји никако да се пресели и кај нас. Македонија с` уште каска зад соседите, со просечно изградени 1,9 километар автопат годишно, ако се земе предвид динамиката на градење на делницата од граничниот премин Табановце до Куманово. Имено, оваа делница долга 7,7 километри се гради веќе четири години и сe` уште не е завршена. Откако неколку пати беше одложен рокот за доградба, последните најави се дека автопатот ќе биде пуштен во употреба најдоцна до ноември годинава.

Ја изгубивме стратегиската предност

Освен делницата Куманово-Табановце, главно ветување на Владата во изминатите години е изградбата на делот од Демир Капија до Смоквица. Тоа всушност е последната неизградена делница на македонскиот дел од стратегискиот Коридор 10. Со нејзиното завршување патувањето од Табановце до Богородица целосно ќе се одвива по автопат. Според најавите на Владата, патот Демир Капија-Смоквица ќе почне да се гради в година. Делницата долга 28,2 километри, според плановите, треба да биде готова за пет-шест години. Коридорот 8, пак, со кој треба да се поврземе со Бугарија и со Албанија, воопшто и не почна да се гради.

Бизнисмените сметаат дека за да можат домашните компании да бидат конкурентни и да се наметнат на европскиот пазар, државата треба да размислува за алтернативни поврзувања.

Миле Бошков, претседател на Бизнис-конфедерацијата на Македонија, смета дека земјава веќе нема предност пред соседите, туку само нереализиран потенцијал.

- Дури и со стратегиски подобра географска позиција не можеме да бидеме лидери на тоа поле, туку мора да се поврзуваме. Треба да се издвои крак од Коридорот 10 до Штип, а потоа и до Делчево, од каде што би можеле да се врземе со планираниот нов автопат Софија - Солун преку Благоевград - вели Бошков.

Тој посочува дека од Кичево до Штип потребно е да се изградат околу 30 километри автопат, а од Штип до Делчево, преку Кочани, уште 80 километри.

- Тоа мора да се премости. Според нашите процени, за да бидеме конкурентни и да се наметнеме на пазарот, треба да се фокусираме на Коридорот 10. Без разлика дали преку јавно-приватно партнерство, дали преку концесии, тој мора да се заврши, па дури и да се надгради - вели тој.

Бошков додава дека итно треба да се работи и на проекција и изградба на железничка пруга од Кичево до албанската граница за да имаме пристап до пристаништето во Драч.

Соседите нe` заобиколија

За разлика од Македонија, на која и' требаат повеќе од десет години градежни активности за да го комплетира Коридорот 10, Бугарија до 2015 година ќе има завршена мрежа од автопатишта преку кои ќе се поврзе со најголемите градови во регионот. Најголемиот дел од овие патишта веќе се градат, а дел се и веќе завршени. Пред една недела свечено беше пуштен во употреба новиот автопат кој ги поврзува Софија и Перник, со кој се скратува и времето за патување од Скопје до бугарската метропола. Крајната делница долга 19 километри се градеше четири години, а на трасата има многу вијадукти, мостови, три тунели, многу планински засеци, неколку клучки и два големи патни јазла.

Премиерот на Бугарија, Бојко Борисов, во неодамнешното интервју за бугарската телевизија „Нова“ ги објасни инфраструктурните планови на земјата. Според него, идната година треба да биде завршен автопатот од Софија до Бургас, кој е дел од Коридорот 8. За 2013 година е планирана доизградбата на автопат од бугарската метропола до Пловдив, преку кој земјата ќе се поврзе со Истанбул, а во 2014 година ќе биде пуштен автопатот меѓу Софија и Солун. За истата година планирано е пуштање во употреба и на автопатот Софија-Варна.

- Со сите овие автопатишта, но и неколку други магистрали, регионот ќе се поврзе Солун-Софија-Видин-Европа. Ова се транспортни коридори, тоа се пари, тоа е бизнис, тоа се инвеститори. Само тогаш можеме да зборуваме дека сме постигнале нешто, да поканиме инвеститори. Инфраструктурата овозможува да се развива с` - рече Борисов во интервјуто.

Не помалку заостануваат и Албанија и Косово, кои меѓусебе веќе се поврзаа со автопатот Драч-Тирана-Приштина. Освен овој автопат, кој неодамна беше пуштен во употреба, косовските власти најавија дека автопатски ќе ја поврзат и Приштина со македонската граница преку автопат долг 55 километри. Според најавите, проектот е поделен во два дела. Првиот почнува од Липљан кај Приштина до Качаник, а оттаму до границата со Македонија. Сепак и покрај гласните најави, с` уште не се знае кога ќе почне неговата изградба.

Србија во последните три години основаше државна компанија која се нарекува Коридор 10 и изгради околу 60 километри од овој паневропски коридор. Изграден е автопат од Нови Сад до Хоргош, обиколницата на Белград, автопатот од Прешево до Левосоје, а при крај е изградбата и на делницата од Врање до Бујановац.

Најголема мрежа од автопатишта во целиот регион изгради Грција, која изминативе години ги искористи европските фондови и Олимписките игри во 2000 година за неверојатна инфраструктурна модернизација на земјата. Јужниот сосед изгради многу автопатишта, магистрални патишта, како и многубројни тунели и мостови долги и по неколку километри.

Шест патарини од Табановце до Богородица

Последниот дел од автопатот кон Богородица ќе се гради веднаш по Демир Капија, а притоа ќе продолжи од десната страна покрај Вардар. Понатаму ќе се движи кај селото Миравци и ќе заврши кај селото Смоквица. Новата автопатска делница ќе биде долга 28,2 километри, ќе има по три ленти од двете страни и зеленило во средишниот дел. Планирана е изградба на две клучки кај селата Миравци и Смоквица, два тунела и шест моста. Предвидено е на автопатот да се изградат и четири нови наплатни рампи, по две од секоја страна. Со тоа возачите што патуваат од Табановце до Богородица ќе плаќаат вкупно шест патарини.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=1F3565B231792D4D9E0ABCC08F033BFE
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1249 Posted: 15-May-2011 at 18:14
Originally posted by krale

Чисто концептски велам дека не мора секогаш да биде 1 милион/км.
Речиси никогаш не чини 1 милион по километар, па дури и на лесен терен. Тоа „правило“ 1km=1милион е народско „правило“.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1250 Posted: 15-May-2011 at 17:42
Originally posted by Cloverstack


Originally posted by krale

Не мора да чини 1 милион по км, ако имаат проект во кој се инкорпорира сегашната делница.
Како ќе се инкорпорира сегашната делница чија траса во голем дел сигурно не задоволува автопатски стандарди и плус тоа поминува и низ населени места?


Не зборам за конкретната делница (не ја ни знам). Чисто концептски велам дека не мора секогаш да биде 1 милион/км.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1251 Posted: 15-May-2011 at 17:17
Originally posted by krale

Не мора да чини 1 милион по км, ако имаат проект во кој се инкорпорира сегашната делница.
Како ќе се инкорпорира сегашната делница чија траса во голем дел сигурно не задоволува автопатски стандарди и плус тоа поминува и низ населени места?
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1252 Posted: 15-May-2011 at 15:24
Не мора да чини 1 милион по км, ако имаат проект во кој се инкорпорира сегашната делница.

Но, како и да е, приоритети има многу... Јас би рекол Табановце е број 1. Смоквица број 2. Блаце број 3. Прво ни треба добра интернационална комуникација со големите трговски партнери.

Понатаму, би можело да се инвестира или во пат до Охрид или Штип. Подеднакво важни се, иако стратешки Охрид е поважен, особено што ќе не поврзе и со Албанија.

Тек потоа Штип, и тоа во насока накај Струмица попрво, отколку накај Кочани.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1253 Posted: 15-May-2011 at 15:18
Stip-Kocani e nefrekfentna delnica. Skoro i da nema soobrakaj... Pak ke kazam, ja vozev ovaa delnica pred mesec dena. Magistralata e vo odlicna sostojba, mi izgleda kako da e renovirana pred 3-4 godini. Inaku 1km avtopat cini minimum 1 milion evra...

Najprioritetna delnica vo komentov e Veles-Stip. Ovaa pat e navistina frekfenten a se naoga vo ocajna sostojba. Tesen, istrosen asfalt, nepregledni mesta itn...

Inaku ova so programata mi deluva kako dobar son... Za pet godini najverojatno ke bide izgraden samo avtopatot Kumanovo-Tabanovce vo dolzina od 8km.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1254 Posted: 15-May-2011 at 15:05
Ако е можно стварно за 15 милони евра да го изградат Штип-Кочани, ондак нека има автопат. Не гледам дека Хрватине направија нешто лошо со што цела држава ја ишараа со автопати. Сепак не е исто чувтството возење по обичен или по автопат. Така да ако е стварно 15 милиони, ондак нека ја направат.

Edited by N23 - 15-May-2011 at 15:05
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #1255 Posted: 15-May-2011 at 14:34
Единствена делница од овие која мислам дека е разумно да се изгради и тоа што е можно побрзо е Скопје-Блаце, бидејќи генерира доста високо ниво на сообраќај и би овозможило уште поголем развиток на економските врски со Косово.

Автопатско поврзување на Штип со Скопје, сметам дека е и повеќе од потребно, земајќи го Штип како регионален центар на тој дел од Македонија.

За Штип-Кочани е смешно воопшто да се говори, бидејќи како што кажа Denko сообраќај скоро и да нема, а и воопшто се сомневам дека барем во наредните десет години, ќе има потреба од такво нешто.

Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1256 Posted: 15-May-2011 at 14:25
Originally posted by krale



Мене рокот ми се чини прекраток. Реално сакаат да изградат некои си 320км автопат, што е повеќе од што во моментов има во цела држава.


Мислев не дали е прекратко или не, него дека до сеа требаше барем третина од тоа да е изградено. Дека касниме во години во однос на другите, а не дали е можно до 2018. Но ако притисне ЕУ за Д.Капија-Смоквица, ако мал дел се започне другата година, можно е до 2016 барем третина од ова да е реализирано. Како приоритет јас лично би го земал потегот Гостивар-Охрид за прв да почне да се гради.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1257 Posted: 15-May-2011 at 13:44
Originally posted by N23

1.1 милијарда евра делено со рецимо 6 години, му доаѓа помалце од 200 милиони евра годишно. Пари кои ги има. Жално е само рокот што се гледа, 2018. Ми се плаче. Ете колку заостануваме. Ако најголем дел од земјите во развој од Европа изградија автопатишта до 2002-3, ние до 2018. 15 години. Нема потреба повеќе да се коментира.


Мене рокот ми се чини прекраток. Реално сакаат да изградат некои си 320км автопат, што е повеќе од што во моментов има во цела држава.

Цената од 1.1 милијарди ми се чини доста реална проценка, ако знаеме дека се работи за 320км, иако некои делници (како д. капија - смоквица) ќе чинат 3 пати поскапо од просекот, или околу 10 милиони евра по км.

Originally posted by Denko

Avtopat Stip-Kocani... Za kogo? Ovoj sto ja pravel programata izgleda nikogas ja nema videno ovaa delnica pa ne znae deka:1. Soobrakaj skoro i da nema (za pola saat vozenje sretnav 20-30 vozila),2. Magistralata e vo odlicna sostojba (nema potreba od skoresno renoviranje)


Ако теренот е лесен, и навистина изградбата чини само 15 мил евра, зошто да не? Тоа е 1,5км од делницата Д. Капија - Смоквица.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1258 Posted: 15-May-2011 at 13:41
Добро до кога со овие локал патриотизми, еве отворете програмата видете кои се патиштата, да ги сместиме на мапа, прилично компактно ќе се пополни Македонија.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1259 Posted: 15-May-2011 at 13:30
1.1 милијарда евра делено со рецимо 6 години, му доаѓа помалце од 200 милиони евра годишно. Пари кои ги има. Жално е само рокот што се гледа, 2018. Ми се плаче. Ете колку заостануваме. Ако најголем дел од земјите во развој од Европа изградија автопатишта до 2002-3, ние до 2018. 15 години. Нема потреба повеќе да се коментира. Факт е дека ниту една власт до сега не била заинтересирана за развој на другите градови, затоа што полесно им е од увек сите у Скопје да ги преселат. И јас се согласувам дека до Прилеп и Битола мора да има автопат. Па аман станува збор за подрачје кое има сигурно над 200 000 жители, или 10% од цела популација.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #1260 Posted: 15-May-2011 at 13:22
Avtopat Stip-Kocani... Za kogo? Ovoj sto ja pravel programata izgleda nikogas ja nema videno ovaa delnica pa ne znae deka:
1. Soobrakaj skoro i da nema (za pola saat vozenje sretnav 20-30 vozila),
2. Magistralata e vo odlicna sostojba (nema potreba od skoresno renoviranje)


Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6162636465 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.512 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.