build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6162636465 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1241 Posted: 11-May-2010 at 22:38




Две интересни панорамни слики на патот, јазолот и околината (прилично скапи и елитни квартови, во подножјето на Витоша):



"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1242 Posted: 11-May-2010 at 22:36
Работата на јужниот дел на обиколницата на Софија, односно на патниот јазол Симеоново е при крај и за некој месец следува отворањето:







"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1243 Posted: 10-May-2010 at 21:38
Прв пат...
Иначе НОВОСТА е од 3 Мај, ова е изјава на Бате Бојко на првата копка на Стара загора - Нова Загора, Роско само ја пренесува!

Edited by Andrej_LJ - 10-May-2010 at 21:39
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1244 Posted: 10-May-2010 at 21:33


Со преводот малце потфрлиле,
 „автомагистрала“ на бугарски = автопат на македонски
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1245 Posted: 10-May-2010 at 20:42
Бугарија ќе ја гради најевтината авто-магистрала во Европа

Букурешт, 10 мај - Цената од 2,2 милиони евра за километар предложена од бугарскиот конзорциум Магистрали трејс, за пат од 32 километри е најниската сума постигната во Европа. Тоа го изјави бугарскиот министер за регионален развој Росен Плевнелиев во интервју за романски медиуми.

Патот е дел од магистралата Тракија, со која се поврзува Бургас со Софија и границата со Србија.


Според него, најголемо значење имало однесувањето на државата која докажала дека конкурсот за сите учесници ќе биде целосно отоворен и коректен.


- Откако разбраа дека ќе учествуваат во вистински конкурс, и никој нема да биде фаворизиран, градежните фирми направија се што е можно за да добијат, при што е дадена и таа цена, изјави тој.
- Наша цел е да градиме годишно меѓу 50 и 65 километри магистрални патишта. Таа цел е многу амбициозна и малку се европските држави кои тоа успеале да го направат, тврди министерот.
Во моментот, според него се подготвува програма за развој на бугарската патна мрежа до 2020 година. (МИА)

http://www.porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=2040&Itemid=125
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1246 Posted: 04-May-2010 at 21:44
П.С. 17.2 km мост Васко Де Гама, Португалија
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #1247 Posted: 04-May-2010 at 19:58
pa za vreme na Milosevic vo najgolemiot ek na negovata propaganda, bese izgradena stanicata pod Vukov spomenik koja sluzese kako stanica za vozot Beovoz od Pancevo do Belgrad. Toa bese oznaceno kako pocetok na gradenjeto na metroto vo Belgrad, koj e navistina soobrakajno paraliziran grad. Ne znam  dali navistina toa e najdlabokata stanica, no vesnicite bea polni so falenje, no najsmesno e toa sto voopsto ne e vazno, dlabocinata samo ja poskapuva izgradbata, a od metroto ni traga ni glasa do den denes. I samite Srbi ironicno se potsetuvaat na taa propaganda, a sega gledame povtorno pocnuva so najolemiot most vo izgradba....
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1248 Posted: 04-May-2010 at 18:42
andrej a od kaj da znaeme dali se relevantn,od kade moze da znam dali stvarno e najdolg vo evropa koj e minister vo srbija kolku ke go gradat i takvi rab
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1249 Posted: 04-May-2010 at 17:42
Апсолутно се сложувам и уште еднаш прозивам, текстовите да се читаат и само доколку се релевантни да се објават. Вака го полниме форумот со нерелавантни измислици. Инаку од каде таа информација дека во Белград е најдлабоката станица во светот? Мислиш за Вуков Споменик? Искрено не ми се верува, но сепак сподели ме интересира.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #1250 Posted: 04-May-2010 at 16:13

Samo nekolku pojasnuvanja. Mrkonic e minister za infrastruktura a ne na finansii, poznat vo srpskata javnst kako golem demagog koj postojano vetuva nekoi ultra kratki rokovi na zarsuvanje na objektite na koridorot 10 i koi postojano se probivaat. MOstot na Beska ovde e narecen Skadar na Bojana bidejki se gradi veke petnaesetina godini, a imav prilika da zboram so lugje od MOstogradnja koi se podizveduvaci na Alpina i koi rekoja deka mostot nema da se zavrsi uste 2 do 3 godini. Toa sto e nagolem vo Evropa nisto ne znaci, vo Belgrad e i najdlabokata metro stanica vo svetot, no metro nema.

Go komentiram ovoj tekst bidejki zabelezav deka vo nasta medijska javnost cesto se pisuva kako vo Srbija mnogu se gradi, a kaj nas ne, i se vadat nekoi zaklucoci. Ne e se taka kako sto izgleda vo novinarskite tekstovi

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1251 Posted: 03-May-2010 at 19:31
Мостот кај Бешка најголем мост што се гради во Европа

http://www.porta3.com.mk/images/stories/dnevni_vesti/most_kod_beske_cardesidro51.jpgНови Сад, 3 Април - Министерот за финансии на Србија Милутин Мркоњиќ изјави дека мостoт во изградба преку Дуnав, кај Bешка во моментов е најголемиот мост од тој вид што се гради во Европа. Според него, мостот ќе биде готов до почетокот на мај наредната година.


Мостот, кој што се наоѓа на северниот крак на Коридорот 10, ќе биде ист како стариот мост, покрај кој што се гради и ќе биде долг околу 2.200 метри. Според претставниците на австриска „Алпина“ досега во него се вградени околу две третини од предвиденото количество бетон, поточно 40.000, од предвидените 65.000 кубни метри бетон. Во мостот ќе се вградат 1.500 тони кабли и 6.500 тони арматура.


http://www.porta3.com.mk/images/stories/dnevni_vesti/mostot-kaj-beska1.jpgНа левиот брег на Дунав завршени се сите шипови и столбови и 14 полиња по 45 метри за горната конструкција на мостот. Во подготовка е монтирањето на скеле за конзолно бетонирање на распонот во реката. Исто така се работи и на специјална конструкција за санација на свлечиштето во непосредна близина на мостот. Во изградбата на мостот, покрај српски, учествуваат и работници од Австрија, Англија, Малезија, Хрватска и Унгарија.


http://www.porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=2013
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1252 Posted: 27-Apr-2010 at 13:57
Бугарија и Србија ќе го градат автопатот Софија-Ниш? Белград, 27 април - Соработката околу изградбата на нуклеарната централа „Белене“, изградбата на интерконекциска врска на гасоводите и изградбата на магистралата Софија – Ниш, беа најважните теми на средбата на бугарскиот и српскиот премиер, Бојко Борисов и Мирко Цветковиќ, што се одржа во Белград. която според тях е една от най-важните теми.

За своето учество во проектот „Белене“, според премиерот Цветсковиќ, Србија ќе реши по разгледувањето на сите документи од страна на експертите. Бугарскиот премиер напомна дека за Бугарија се обезбедени од Брисел 60 милиони евра, а дека претстојат преговори и за доделување пари на Србија за нејзиниот дел од проектот за автопатот од Ниш до Софија.

http://www.porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=1991
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1253 Posted: 24-Apr-2010 at 19:40
Србија почнува со изградбата на северниот крак од Коридорот 10 Белград, 23 април Наредната недела ќе почне изградбата на на севрниот крак од Коридорот 10, изјави српскиот министер за животна средина и просторно планирање Оливер Дулиќ. Патот ќе го гради конзорциум од српски претпријатија предводени од Претпријатието за патишта од Белград.

http://www.porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=1971
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #1254 Posted: 24-Apr-2010 at 16:25
Мислам Cloverstack и Гитардемон ги изчерпаха сите возможни причини за начинот на градене на тунелите по Лjулин. Мене ми се чини като наj-вероватни да се "најефтино да се направи засек и после само да се покрие за да се заштити од одрони" и "почвата е премногу мека и има опасности од лизгање на земјиште".

Ненад, ова што го споменах во предходниот пост, значи дека до една година ке има уште 19 готови километри(Лjулин) од К8 на Бугарска териториja + уште ~115 км. отново од К8 на Бугарска териториjа ке бидат веке во изградба(трите оставащи лота од Тракиjа А1)... Сето тоа треба да е готово до краjот на 2012. За след 2013 година е предвидено да се строи само делот од Перник до Гjуешево, коj ке остане и единствениот(ако изклjучим Бургас-Варна) недоизграден дел од К8 на Бугарска теририjа. (делот од Перник до Радомир, коj е скоростен пат 2х2, беше основно рехабилитиран помегу другото во последните 2-3 години) Cheers


Edited by pavche - 24-Apr-2010 at 16:28
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #1255 Posted: 24-Apr-2010 at 12:05

Многу е неизвесно тоа со коридорот 8, факт е дека тој е политички и дека нема многу значење за Бугарија, затоа таа и не му придава големо значење. Повеке е заинтересирана за патните правци со кои се поврзува со Турција и преку Србија со Западна Европа, па и Романија, а кракот кон Македонија е второстепен. А Бугарија е клучна за развитокот на тој коридор. За Албанија има за нијанса поголемо значење но колку што зборев со некои сообракајни стручњаци од таму повеке се заинтересирани за Јадранско -Јонскиот правец со кои преку Црна Гора и Хрватска се поврзуваат со Европа. Исто така ке го изградат и патот кон Косово, кој исто така има политичко значение, и тоа поголемо отколку тоа кон Македонија. Од таму очекуваат и економски бенифит и туристи. 

Коридор 8 има најголемо значење за Македонија (и за Косово кое преку него се врзува за Бугарија), и добро е да го изградиме но прашање е колку имаме сила сами да го завршиме. Мислам дека треба да заборавиме дека во догледно време ке има автопатско решение и пруга на целата делница, уште повеке што и европските фондови се затворија а кредитите на комерцијалните банки се прескапи за таа намена. 

Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #1256 Posted: 24-Apr-2010 at 01:58
Да убаво делува, и доста паметно, само ми беше чудно затоа што досега не сум видел нешто вакво, но ете за се има прв пат. Се надевам и кај нас ке се почне некоја таква изградба низ нашите патишта,иако сметам дека нашата обиколница не е лоша,.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1257 Posted: 24-Apr-2010 at 00:45
Па тунели се бушат најчесто кога има карпи, а кога е чиста земја како оваа си се копа обичен пролаз, но веројатно за најдобра заштита од одрони, и за безбедно движење на дивиот свет пристапиле кон оваа варијанта. Друго и јас не можам да замислам освен тоа што го кажа Cloverstack погоре, ама претпоставувам дека почвата е премногу мека и има опасности од лизгање на земјиште (иако тоа се решава најпросто со дрвја), па решиле да си го покријат навремено.


Edited by гитардемон - 24-Apr-2010 at 00:47
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1258 Posted: 24-Apr-2010 at 00:19


Сигурно не е за подобар изглед. Можеби било најефтино да се направи засек и после само да се покрие за да се заштити од одрони, можеби се работи (и) за т.н. „зелени мостови“ кои овозможуваат миграции на покрупната фауна и го ублажуваат ефектот на цепкање на хабитатите што го вршат автопатиштата. Можеби нешто трето, ама сигурно не е за добар изглед
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #1259 Posted: 23-Apr-2010 at 23:51
Многу ми е чуден начинот како се гради тунелот, ја секогаш сум мислел дека тунел се гради со бушење на камен од карпа ,но тука гледам и дека има и друг начин на градење тунел,значи се гради тунел дури и тогаш кога е неопходен,можеби само за подобар изглед.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #1260 Posted: 23-Apr-2010 at 22:51
Дел 2

После иде виадукт и веднаш по него повторно ќе има тунел.









Повторно неколко виадукти , еден след друг:







Големиот мост при Големо Бучино, при коj минатата субота стана голема несрека и 3-ма работници загинаха Ohno







Ово е клучката "Даскалово" при краjот на aвтопатот, каде ке се разминават Струма, Лjулин и патот Софиjа-Перник-Радомир-Гjуешево-Македониjа:




Edited by pavche - 23-Apr-2010 at 22:59
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6162636465 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.281 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.