build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6263646566 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1261 Posted: 15-May-2011 at 11:49
Што те зачудува во игнорирањето на Пелагонија? Не е ништо ново, не е ни прва, ни последна влада со таа стратегија. Зошто е тоа така, врска немаме, а зошто никој не презема ништо за да се смени тоа, е тоа знаеме.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #1262 Posted: 15-May-2011 at 09:59
Според замислата во манифестот на вмро, се предвидува до 2018 година да бидат комплетно завршени до ниво на Автопат и коридорот 10 и коридорот 8.

Коридорот 10 делот до Табановце да бил готов до септември, 2011, а Д. Капија - Смоквица до 2018. Цената на овие делови е 280 милиони евра.

Исто и за коридорот 8, поврзување на Гостивар со Охрид/Струга/Подмоље до 2018 година, а на другата страна до Крива Паланка, исто до 2018 година. Цената на овие автопатски решенија е 490 милиони евра.

За коридорот 8 во делот кон К. Паланка, најверојатно нема да се гради, бидејќи велат дека ако нема понудувач да го гради под концесија, ќе се проширела и поправела сегашната инфраструктура во вредност од 35 милиони евра.

Други автопатски решенија предивдуваат на правците:
- Миладиновци, Св. НИколе - Штип (250 милиони евра, рок 2018)
- Штип - Кочани (15 милиони евра, рок 2018) или евнтуално реновирање на постојниот пат
- Скопје - Блаце (69 милиони евра, рок 2018)


Се на се ако се собере, ми личи невозможно да се оствари во следните 7 години, ако се има во предвид дека цената на проективе изнесува фантастични 1,1 милијарди евра.


Исто така зачудува тоталното игнорирање на Пелагонија, и на Прилеп и Битола од стратегијава во следната деценија да добијат какво такво подобро поврзување. Прилепчани и Битолчани - што да ви кажеме - продавајте и бегајте негде кајшто државата има намера да инвестира.

Edited by krale - 15-May-2011 at 10:01
Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 226
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #1263 Posted: 07-May-2011 at 14:29
Ех, заборајв, ич не ми текна... ама кај да е треба свечено да го пуштат при крај е банкини се поставуваја.... иначе да регионален е поврзува повеке села од таа страна на преспанското езеро

Edited by JOE - 07-May-2011 at 14:31
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1264 Posted: 07-May-2011 at 14:27
Пред некое време Јанакиевски збореше за реконструкција на локални патишта. Планвоите биле вкупно 250, досега се 60-тина готови и уште триесетина во изведба. Е незнам дали тој пат е регионален или локален што го зборуваш, ама според ширината и позицијата на селата се мислам дека е регионален. Да не постирам извадок од отчет  ги има тамо по список патиштата, добар матерјал е да знаеме до каде е реконструкцијата на патишта.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1265 Posted: 07-May-2011 at 14:07

А направи некој фотка?
Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 226
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #1266 Posted: 07-May-2011 at 13:42
Денес бев Крани, Патот за Крани и Подмочани е реконструиран и малку проширен, целосно нов слој асфалт, негде околку 7-8 километри можи и 10 незнам точно.Добро е што почнаја да инвестираат и таму пари за да заживее преспанскиот крај, редно време беше.
П.С Какви вили имаше подмочани просто не ми се веруваше, си помислив во Словенија сум.
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #1267 Posted: 01-May-2011 at 13:22
Исто така за делницата Радовиш- Струмица: Започната е во март 2009, а треба да се заврши до октромври 2011 година. Вредноста на проектот изнесува околу 424 милиони денари.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #1268 Posted: 01-May-2011 at 13:20
Еве што пишува во Отчетот на власта за Смрдлива Вода- скијачки центар Кожуф: Патот е со должина од 17,4 километри, започнат е во март 2009, а треба да заврши до крајот на јули 2011 година. Проектот чини околу 417 милиони денари.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
kocani. View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 12-May-2010
Location: нема
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote kocani. Quote  Post ReplyReply #1269 Posted: 22-Apr-2011 at 22:14
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1270 Posted: 14-Apr-2011 at 10:12
Колку Македонија инвестира во сообраќајната инфраструктура

За три години изградени само 7,7 километри од Коридорот 10

Александра Спасевска
За%20три%20години%20изградени%20само%207,7%20километри%20од%20Коридорот%2010

Македонија може слободно да конкурира во книгата на Гинисови рекорди за најбавно градење автопатишта. И тоа малку што го градиме во патната инфраструктура е нереално бавно во споредба со меѓународните искуства од оваа област. Доволен пример е изградбата на 7,7 километри прав пат од Коридорот 10, од Куманово до Табановце, која почна во 2008 година и се уште не е завршена.Македонија е крстосница на два клучни коридори, 8 и 10. Ова се европски патни коридори, кои поминуваат и се сечат токму низ нашата територија. Но, и покрај огромната важност што овие два коридора ја имаат за Македонија, досега малку е направено за нивно целосно завршување.

Иако некои делови од сообраќајната инфраструктура се изградени, се уште остануваат клучните делници кои не се довршени.Со оглед на тоа што Владата реши изградбата на автопатиштата од Коридорот 8 да ја даде на концесионер, на државата и остана да изгради само 30 километри од Коридорот 10, кои се најавуваат со години. На 20 септември 2008 година почна изградбата на 7,7 километри автопат на делницата Куманово–Табановце. Првичниот рок за завршување на работите беше година ипол. Изградбата на 7,7 километри долгиот автопат, иако за многумина експерти неразумно бавно проектирана во однос на малата должина, се уште трае. Едната страна од делницата беше готова минатата година. Според најавите, лентата за пуштање на целиот автопат во употреба треба да се сече за неколку месеци.

http://www.kapital.com.mk/mk/makedonija/28016/za_tri_godini_izgradeni_samo_7,7_kilometri_od_koridorot_10.aspx
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1271 Posted: 13-Apr-2011 at 20:02
Originally posted by Konstrukt

општо

- средување и унифицирање на граничните премини, да се почне со основното однсосно чистење на губрето

- унофоцирање на патарините и уноформирање на вработените(ај новиот концесионер можеби)

-попатни уредени одморалишта со уредни вц кабини, не мора нови ама шминка и одржување на старите - фали!

по општо амин, јас не знам зошто толку мала работа која не изискува средства и луге 20 години не се средува, делува прљаво несредно и не брука како народ, и пред гостите и пред нас самите

-
Мислам посоодветна нишка од оваа за ова е нишката за граничните премни. Во секој случај освен твоите предлози под итно (уште од утре) јас би ги уловил сите кучиња на Табановце и во стацинер Вардариште. Понатака да не навлегувам во тоа како би се третирале (дислоцирале, подариле, еутанизирале), сепак местото не им е на граничен премни глутница од 20 кучиња.
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
Konstrukt View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 03-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 124
  Quote Konstrukt Quote  Post ReplyReply #1272 Posted: 13-Apr-2011 at 19:01
општо

- средување и унифицирање на граничните премини, да се почне со основното однсосно чистење на губрето

- унофоцирање на патарините и уноформирање на вработените(ај новиот концесионер можеби)

-попатни уредени одморалишта со уредни вц кабини, не мора нови ама шминка и одржување на старите - фали!

по општо амин, јас не знам зошто толку мала работа која не изискува средства и луге 20 години не се средува, делува прљаво несредно и не брука како народ, и пред гостите и пред нас самите

-
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1273 Posted: 13-Apr-2011 at 14:49
R202
Куманово, 13 април 2011 (МИА) - Во Куманово денеска почна реконструкцијата на регионалниот пат од селото Старо Нагоричане кон граничниот премин Пелинце
Back to Top
Baze95 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 11-Jan-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Baze95 Quote  Post ReplyReply #1274 Posted: 10-Apr-2011 at 20:10
Toa првото видео е кај Д.Капија на 0.48 (време) на видеото има знак каде што пишува дека Скопје е одалечено 113 км. а тоа значи дека од Велес е одалечено 52 км. а од Неготино 95км. А Неготино и Д.Капија се Одалечени 17 км. што 95 и 17 се околу 113 км.
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #1275 Posted: 25-Mar-2011 at 01:26

Или тоа или преку с.Стојаково. За Стојаково има „Стар Пат“ и „Нов Пат“.
Преку Стариот пат се оди од Богданци или преку обиколницата на Богданци. Патот е доста тесен и има многу слепи кривини. Во еден збор треба да се пази кога се вози по него, бидејки е локален пат во буквална смисла. Луѓето од Богданци и Стојаково имаат многу ниви по овој пат, што значи тракторите се неизбежен дел од него.

Новиот Пат е попрегледен (скоро прав) и се наоѓа на раскрсницата Гевгелија-Ѓавото-Стојаково-Богданци. (На картата (од првиот пост) се наоѓа 2-3 км од кај што пишува Богданци ->. Овој пат е прегледен но е подолг и верувам дека секој од Богданци ќе го користи „Стариот Пат“.

Значи или Стар Пат - Нов Пат кои минуваат преку с. Стојаково или од кај „Рамада“. Локалното население ќе оди преку Стојаково, но за тие од страна, верувам дека сеуште ќе бидат насочени преку „Рамада“.

п.с. Патот на излезот от Стојаково кон Богородица е навистина катастрофа. Патот кон Богородица штом ќе излезеш од Стојаково е добар, но сепак е во ист кош со „Стариот Пат“ помеѓу Богданци и Стојаково. Тесен, непрегледен со грмушки и трски по страна во свијоци.
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1276 Posted: 25-Mar-2011 at 00:47
Секоја чест  theMac3donian    Master

Со оглед на забранетото вртење во лево од Богданци кон Богородица, дали тоа значи дека тој сообраќај оди исклучиво по стариот пат од кај Рамада?
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1277 Posted: 24-Mar-2011 at 17:24
Прекрасна презентација theMac3donian Applause
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #1278 Posted: 24-Mar-2011 at 14:08


1.Сината траса ја нацртав на жими мајка. Незнам точно кај ќе се движи но дефинитивно обиколницата ќе оди од таму.
2. Обиколницата (сино) дефинитивно ќе се спојува со жолтиот пат. Овој пат е доста форсиран во последно време, како прав пат за обиколницата, според сегашната големина на градот. Проблемот со овој пат е дека има доста куќи/имоти што ќе му попречуваат и доста се противат на неговата изградба.
Црвената е таа „голема обиколница“ која треба скроз да го заобиколи градот. Оваа никој не ја форсира или најчесто со оправдување дека и таа ќе ја има некој ден, кога ќе има потреба од неа.
Црвените точки би биле алтернатива за да нема два моста.

Од сево ова најверојатно е дека ќе прави само жплтата линија, но дали баш таква како таа горе не знам.

Edited by theMac3donian - 24-Mar-2011 at 14:08
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #1279 Posted: 24-Mar-2011 at 02:23
А под обиколница се подразбира поврзување на автопатот со Р112 (патот за Кожуф), или целосен прстен околу Гевгелија?
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #1280 Posted: 24-Mar-2011 at 02:04

Се извинувам, можеби не бев доволно јасен.

За граничниот премин и патот до него зависи од тоа дали (поточно - кога) ќе се гради обиколницата на градот. Таа обиколница треба да оди по Сува Река (која мостот ја премостува), но не по страната на Гевгелија, туку од страната која е поблиску до границата. Муабетот меѓу луѓето е дека ако не се направи обиколницата наскоро (заедно со граничниот премин) тогаш патот до граничниот премин најверојатно ќе оди паралелно со пругата. Луѓето го тврдат ова поради некои планови што ги имаат видено. Испрекинатата варијанта, демек била во терк со Обиколницата и ако се градела обиколницата веднаш (што се мали шансите), приоѓањето кон преминот нема да оди паралелно со пругата.
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6263646566 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.382 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.