![]() |
![]() |
![]() |
Патна мрежа (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6263646566 84> |
Author | |
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Што те зачудува во игнорирањето на Пелагонија? Не е ништо ново, не е ни прва, ни последна влада со таа стратегија. Зошто е тоа така, врска немаме, а зошто никој не презема ништо за да се смени тоа, е тоа знаеме.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Според замислата во манифестот на вмро, се предвидува до 2018 година да бидат комплетно завршени до ниво на Автопат и коридорот 10 и коридорот 8.
Коридорот 10 делот до Табановце да бил готов до септември, 2011, а Д. Капија - Смоквица до 2018. Цената на овие делови е 280 милиони евра. Исто и за коридорот 8, поврзување на Гостивар со Охрид/Струга/Подмоље до 2018 година, а на другата страна до Крива Паланка, исто до 2018 година. Цената на овие автопатски решенија е 490 милиони евра. За коридорот 8 во делот кон К. Паланка, најверојатно нема да се гради, бидејќи велат дека ако нема понудувач да го гради под концесија, ќе се проширела и поправела сегашната инфраструктура во вредност од 35 милиони евра. Други автопатски решенија предивдуваат на правците: - Миладиновци, Св. НИколе - Штип (250 милиони евра, рок 2018) - Штип - Кочани (15 милиони евра, рок 2018) или евнтуално реновирање на постојниот пат - Скопје - Блаце (69 милиони евра, рок 2018) Се на се ако се собере, ми личи невозможно да се оствари во следните 7 години, ако се има во предвид дека цената на проективе изнесува фантастични 1,1 милијарди евра. Исто така зачудува тоталното игнорирање на Пелагонија, и на Прилеп и Битола од стратегијава во следната деценија да добијат какво такво подобро поврзување. Прилепчани и Битолчани - што да ви кажеме - продавајте и бегајте негде кајшто државата има намера да инвестира. Edited by krale - 15-May-2011 at 10:01 |
|
![]() |
|
JOE ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 226 |
![]() ![]() |
Ех, заборајв, ич не ми текна... ама кај да е треба свечено да го пуштат
![]() Edited by JOE - 07-May-2011 at 14:31 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Пред некое време Јанакиевски збореше за реконструкција на локални патишта. Планвоите биле вкупно 250, досега се 60-тина готови и уште триесетина во изведба. Е незнам дали тој пат е регионален или локален што го зборуваш, ама според ширината и позицијата на селата се мислам дека е регионален. Да не постирам извадок од отчет ги има тамо по список патиштата, добар матерјал е да знаеме до каде е реконструкцијата на патишта.
|
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
![]() А направи некој фотка? ![]() |
|
![]() |
|
JOE ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 226 |
![]() ![]() |
Денес бев Крани, Патот за Крани и Подмочани е реконструиран и малку проширен, целосно нов слој асфалт, негде околку 7-8 километри можи и 10 незнам точно.Добро е што почнаја да инвестираат и таму пари за да заживее преспанскиот крај, редно време беше.
П.С Какви вили имаше подмочани просто не ми се веруваше, си помислив во Словенија сум. |
|
![]() |
|
StreetStruck ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
![]() ![]() |
Исто така за делницата Радовиш- Струмица: Започната е во март 2009, а треба да се заврши до октромври 2011 година. Вредноста на проектот изнесува околу 424 милиони денари.
|
|
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
|
![]() |
|
StreetStruck ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
![]() ![]() |
Еве што пишува во Отчетот на власта за Смрдлива Вода- скијачки центар Кожуф: Патот е со должина од 17,4 километри, започнат е во март 2009, а треба да заврши до крајот на јули 2011 година. Проектот чини околу 417 милиони денари.
|
|
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
|
![]() |
|
kocani. ![]() Newbiе ![]() Joined: 12-May-2010 Location: нема Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Колку Македонија инвестира во сообраќајната инфраструктура
За три години изградени само 7,7 километри од Коридорот 10Александра Спасевска![]() Македонија
може слободно да конкурира во книгата на Гинисови рекорди за најбавно
градење автопатишта. И тоа малку што го градиме во патната
инфраструктура е нереално бавно во споредба со меѓународните искуства од
оваа област. Доволен пример е изградбата на 7,7 километри прав пат од
Коридорот 10, од Куманово до Табановце, која почна во 2008 година и се
уште не е завршена.Македонија е крстосница на два клучни коридори, 8 и
10. Ова се европски патни коридори, кои поминуваат и се сечат токму низ
нашата територија. Но, и покрај огромната важност што овие два коридора
ја имаат за Македонија, досега малку е направено за нивно целосно
завршување. |
|
![]() |
|
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
Мислам посоодветна нишка од оваа за ова е нишката за граничните премни. Во секој случај освен твоите предлози под итно (уште од утре) јас би ги уловил сите кучиња на Табановце и во стацинер Вардариште. Понатака да не навлегувам во тоа како би се третирале (дислоцирале, подариле, еутанизирале), сепак местото не им е на граничен премни глутница од 20 кучиња.
|
|
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|
![]() |
|
Konstrukt ![]() Senior Member ![]() ![]() БАНИРАН Joined: 03-Mar-2011 Online Status: Offline Posts: 124 |
![]() ![]() |
општо
- средување и унифицирање на граничните премини, да се почне со основното однсосно чистење на губрето - унофоцирање на патарините и уноформирање на вработените(ај новиот концесионер можеби) -попатни уредени одморалишта со уредни вц кабини, не мора нови ама шминка и одржување на старите - фали! по општо амин, јас не знам зошто толку мала работа која не изискува средства и луге 20 години не се средува, делува прљаво несредно и не брука како народ, и пред гостите и пред нас самите - |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
R202
|
|
![]() |
|
Baze95 ![]() Newbiе ![]() Joined: 11-Jan-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Toa првото видео е кај Д.Капија на 0.48 (време) на видеото има знак каде што пишува дека Скопје е одалечено 113 км. а тоа значи дека од Велес е одалечено 52 км. а од Неготино 95км. А Неготино и Д.Капија се Одалечени 17 км. што 95 и 17 се околу 113 км.
|
|
![]() |
|
theMac3donian ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
![]() Или тоа или преку с.Стојаково. За Стојаково има „Стар Пат“ и „Нов Пат“. Преку Стариот пат се оди од Богданци или преку обиколницата на Богданци. Патот е доста тесен и има многу слепи кривини. Во еден збор треба да се пази кога се вози по него, бидејки е локален пат во буквална смисла. Луѓето од Богданци и Стојаково имаат многу ниви по овој пат, што значи тракторите се неизбежен дел од него. Новиот Пат е попрегледен (скоро прав) и се наоѓа на раскрсницата Гевгелија-Ѓавото-Стојаково-Богданци. (На картата (од првиот пост) се наоѓа 2-3 км од кај што пишува Богданци ->. Овој пат е прегледен но е подолг и верувам дека секој од Богданци ќе го користи „Стариот Пат“. Значи или Стар Пат - Нов Пат кои минуваат преку с. Стојаково или од кај „Рамада“. Локалното население ќе оди преку Стојаково, но за тие од страна, верувам дека сеуште ќе бидат насочени преку „Рамада“. п.с. Патот на излезот от Стојаково кон Богородица е навистина катастрофа. Патот кон Богородица штом ќе излезеш од Стојаково е добар, но сепак е во ист кош со „Стариот Пат“ помеѓу Богданци и Стојаково. Тесен, непрегледен со грмушки и трски по страна во свијоци. |
|
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Секоја чест theMac3donian
![]() Со оглед на забранетото вртење во лево од Богданци кон Богородица, дали тоа значи дека тој сообраќај оди исклучиво по стариот пат од кај Рамада? |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Прекрасна презентација theMac3donian
![]() |
|
![]() |
|
theMac3donian ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
![]() 1.Сината траса ја нацртав на жими мајка. Незнам точно кај ќе се движи но дефинитивно обиколницата ќе оди од таму. 2. Обиколницата (сино) дефинитивно ќе се спојува со жолтиот пат. Овој пат е доста форсиран во последно време, како прав пат за обиколницата, според сегашната големина на градот. Проблемот со овој пат е дека има доста куќи/имоти што ќе му попречуваат и доста се противат на неговата изградба. Црвената е таа „голема обиколница“ која треба скроз да го заобиколи градот. Оваа никој не ја форсира или најчесто со оправдување дека и таа ќе ја има некој ден, кога ќе има потреба од неа. Црвените точки би биле алтернатива за да нема два моста. Од сево ова најверојатно е дека ќе прави само жплтата линија, но дали баш таква како таа горе не знам. Edited by theMac3donian - 24-Mar-2011 at 14:08 |
|
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
А под обиколница се подразбира поврзување на автопатот со Р112 (патот за Кожуф), или целосен прстен околу Гевгелија?
|
|
![]() |
|
theMac3donian ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
![]() Се извинувам, можеби не бев доволно јасен. За граничниот премин и патот до него зависи од тоа дали (поточно - кога) ќе се гради обиколницата на градот. Таа обиколница треба да оди по Сува Река (која мостот ја премостува), но не по страната на Гевгелија, туку од страната која е поблиску до границата. Муабетот меѓу луѓето е дека ако не се направи обиколницата наскоро (заедно со граничниот премин) тогаш патот до граничниот премин најверојатно ќе оди паралелно со пругата. Луѓето го тврдат ова поради некои планови што ги имаат видено. Испрекинатата варијанта, демек била во терк со Обиколницата и ако се градела обиколницата веднаш (што се мали шансите), приоѓањето кон преминот нема да оди паралелно со пругата. |
|
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6263646566 84> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |