![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6263646566 69> |
Author | ||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
|
Обратно по темата.
Денес беше подписан официално договорот со "ТРЕJС груп" за изградбата на Лот 2 од автопат Тракиja A1 во Бугариjа. Делот е од Стара Загора до Нова Загора и со вкупна должина од 32 км. Работата ке почне официално на 3 Маj и до 25 месеци по договор треба да е готово(Jуни 2012). Другата недела, посебно на 27-ми Април ке се отворат и понудите во тендерот за Лот 3 на истиот автопат (Нова Загора - Jамбол ; 36 км.), а три-четири недели след тоа и понудите за последниот Лот 4 ( Jамбол - Карнобат ; 46 км.). Ако се е наред со тендерите како станаа со Лот 2 , работите по Лот 3 и Лот 4 треба да започнат во рок до jуни-август годинава и да се со срок на завршуване исто 25 месеци. Еве и голем апдеjт на работите по автопат Лjулин, по коj да се надеваме наj-касно следната година, Mаj-Jуни ке се влиза во Софиjа, кога идете од Македониjа. Кружниот тек помегу Лjулин и Софиската обиколница: ![]() Голем дел од трасата до Мало Бучино е скоро готово: ![]() ![]() ![]() Првиот тунел - веднаш по Мало Бучино при влезот на Лjилинскиот премин. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by pavche - 25-Apr-2010 at 18:35 |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() Македонија се што гради е дел од двата коридора кои минуваат низ земјата па ти сега дуби на глава да докажеш дека има некаква задна намера од наша страна. |
||
![]() |
||
Korsis ![]() Senior Member ![]() ![]() БАНИРАН Joined: 09-Feb-2010 Location: Бугарија Online Status: Offline Posts: 102 |
![]() ![]() |
|
Наивни спекулации, които имат за цел да отрекат самоочевидното. Уви, както обикновено се случва, отричането на очевидното не влияе на очевидността му. Всички пан-европейски транспортни коридори на територията на България (и не само) са двуизмерни, тоест представляват едновременно и вътрешни, и международни транспортни връзки. В такъв смисъл игнорирането на едното от тези две измерения няма нищо общо с адекватната дискусия. Също така е изключително странно да се твърди, че една автомагистрала, която е част от два паневропейски коридора, се строи главно като елемент от единия коридор и само между другото и като дял от другия. Тази аргументация е вече отвъд границата на чистия абсурд. Магистрала "Люлин" се изгражда приоритетно именно понеже е ключова връзка от София към две международни направления на югозапад, включени в два еврокоридора, и заедно с това (но не и въпреки това!) е сегмент от вътрешната транспортна свързаност на страната. На практика още от момента на завършването си магистрала "Люлин" ще поеме по-голямата част от потока от Скопие към София.
Моите небулозни ставови беа целосно срушени од непобитните факти, изнесени од Cloverstack. Се посипувам со пепел по главата! |
||
![]() |
||
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
|
ako navistina se napravi patot od Drac do Debar, se prasuvam sto ke stane so delot na patot na nasata strana od Debar - straza- Gostivar. Po nego pominuva ogromen broj na kamioni koj veke go imaat prilicno osteteno bidejki ne e dimenzioniran za tolkav tovaren soobrakaj. Ako se izgradi albanskiot del pretpostavuvam soobrakajot ke se duplira taka da ne znam do koga toj ke go izdrzi pritisokot, ke mora da se investira vo negova rekonstrukcija
|
||
![]() |
||
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Не, трасата на коридорот си останува. Не може такви коридори да ги поместува кој како ќе му текне и за потребите на тесни интереси
![]() Во случајов имаме само пример на плитко новинарство. |
||
![]() |
||
S.P.Q.R. ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 212 |
![]() ![]() |
|
![]() Дали ова значи дека Коридорот 8 ќе поминува низ Дебар а не низ Ќафасан, и дали сега автопат ќе се прави до Дебар или до Охрид??? |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Арберскиов пат почнува да ме потсеќа на Братств-Единство кој уште во 80те години го декларираа како автопат иако повеќе од 50% беше обична магистрала. Арберскиов пат, иако битен за внатрешноста на Албанија и за Дебар, е далеку од регионалниот контекст во кој се става, особено како замена за К10. Дополнително, се работи за магистрален пат а не за автопат.
Во секој случај браво за бројката од 200 милиони ЕУР сопствени пари кои ги инвестираат во вистински цели. |
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
Патот Драч - Тирана - Дебар пред крај на изградбатаНовиот автопат, кој е дел од Коридорот 8, ќе биде готов за само два месеца, што ја покажува посветеноста на албанските власти кон инфраструктурните проекти09:00 | 19.04.2010 | Автор: Шпиц
југозапад на
Македонија. Најголем проблем во изградбата претставуваше тунелот долг 3 и
пол километри, кој беше намален за стотина метри што овозможи да биде
завршен побрзо. на патиштата, туку и за управување со нив и нивно одржување.
Австриската градежна компанија Страбаг, која има годишни приходи во
износ од 11 милијарди евра и проекти низ цела Европа, одлучи да
учествува на тендерите за изградба на патот Тирана - Елбасан, како и на
тендерите за енергетските проекти, како што се хидроцентралата Скавица и
изградбата на пристаништето во Валона. |
||
![]() |
||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
|
Toa 11.0 на излезот од Софија мора да се чете како 21.00. Според мене е печатна грешка. Интензитетот кон Грција jас си го обеснувам со Солунскиот порт. Повекето фирми во Западна Бугариjа, па и не само им е многу по згодно да увезуват товар од Солунскиот порт вместо од Варна или Бургас. Па и преку Виа-Егнатиjа се оди веке од Бугариjа за Италиjа. Варна-Бургас е сезонски натоварен пат. 4-5 месеца през летото много туристи, зимата многу малко. И все пак тоа са прогнозни цифри, од 2005 година... мора да не са во полна мера реални за моменталната ситуациjа.
Edited by pavche - 15-Apr-2010 at 13:05 |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Доста пристојни бројки. Ме изненадува слабиот проток кон Србија и Турција и меѓу Варна и Бургас.
Од друга страна исто така изненадува интензитетот кон Грција (не очекував да е толкав). Софија-Пловдив е логична но зошто е само 11.0 на излезот од Софија не ми е јасно. |
||
![]() |
||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
|
Еве нешто, но е старо - од 2005. Затоа и не знам колко е достоверно.
![]() |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() Павче, каков е сообраќајот на фамозната Струма? Има ли некој сублимат каков е ПГДС (AADT) на главните Бугарски правци? Мислам дека имам барано податоци за ова но немам најдено. Edited by pbanks - 15-Apr-2010 at 10:14 |
||
![]() |
||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
|
Само
за споредба, делот од коридор 10, помегу Бугарија и Србија,
односно Ниш-Софија е исто така во лоша состојба, иако има многу поголем
сообраќај од Перник-Куманово. И тоа е проблем со години ... Е Што да правиме сега? Темпото
е секако мизерно и тука во последните децении, но да се надеваме дека
новиот министер за регионален развој, ќе продолжи со добрата работа од
минатото лето досега. А
односно зошто се гради автопат коњ Грција, а не коњ Македонија, тоа е
затоа што приоритетни за ЕУ са прво врските помеѓу земјите-членки, и
обезбедување на финансирање станува многу полесно. Ако
европската интеграција на Македонија напредне побрзо, мислам дека во
блиска иднина ќе биде многу лесно да се заврши и железничката и
автомобилската врска помеѓу двете земји по коридор 8 и тоа главно со
субвенциите на ЕУ.
Edited by pavche - 15-Apr-2010 at 07:56 |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Korsis мислам дека Кловер ти одговорил на се.
1. Многу јасно дека патна инфраструктура креира сообраќај и развој (иако оваа теза пречесто ја слушам како ултимативен аргумент, додека работата е далеку покомплексна и зависи од разни економско-демографски параметри помеѓу другото). Во случај кога Македонија има толку многу инфраструктурни зафати да почне/заврши, не сметам дека редоследот е погрешен. Темпото е секако мизерно. 2. Постот ти е очигледно тенденциозен и не видов аргументи кои би ме убедиле во спротивното. Македонија и Бугарија имаат политички проблеми, недоразбирања па и анимозитет тоа никој не го спори, но никој во оваа земја не е против автопатско, железничко, економско поврзување со Бугарија туку напротив.... |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Мислам се вртиме во круг.
Автопатот од Стара Загора до Карнобат е внатрешен бугарски приоритет и нема баш голема тежина за регионално поврзување. Тие 19 километри од "Љулин" што се во изградба се пред се наменети за К4, а попатно за К8... ако не е така, зошто тогаш се гради автопат кон Грција, а не кон Македонија? Ако ги примениме истите лабави критериуми, еве како може розово да ја протолкуваме ситуацијата во Македонија: - речиси пола коридор е изграден (сме биле посветени во минатото) - минатата година беше пуштена во употреба северната скопска обиколница долга над 26km (активно работиме на случајот во сегашноста) - најдоцна за 6 години Македонија ќе го комплетира коридорот (имаме амбициозни планови за во иднина и силно сме посветени на коридорот) Значи користејќи селективен пристап сличен на твојот, ако баш сакам да барам завера, можам да ја најдам во Бугарија, затоа што сегментот Перник-Ѓуешево го има ставено во некаков си план за до 2020. ![]() Edited by Cloverstack - 14-Apr-2010 at 23:07 |
||
![]() |
||
Korsis ![]() Senior Member ![]() ![]() БАНИРАН Joined: 09-Feb-2010 Location: Бугарија Online Status: Offline Posts: 102 |
![]() ![]() |
|
Автопатот "Тракиjа" од Стара Загора до Карнобат е дел само од коридорот 8, а автопатот "Љулин" е дел од коридорот 8, но се поклопува и со коридорот 4. Изворно или неизворно, 19 километри од "Љулин" се во изградба, а во наредните месеци уште 120 километри од коридорот 8 ќе почнат да се градат. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Кажав погоре, би се сложил дека Македонија дефинитивно треба да ги преиспита своите приоритети. Но дека Македонија се издвојува како кочничар на К8, тоа нема никаква врска со реалноста. Edited by Cloverstack - 14-Apr-2010 at 22:34 |
||
![]() |
||
Korsis ![]() Senior Member ![]() ![]() БАНИРАН Joined: 09-Feb-2010 Location: Бугарија Online Status: Offline Posts: 102 |
![]() ![]() |
|
Бугариjа е фокусирана на 3 правци: Пловдив-Бургас, Пловдив-Одрин и Солун-Софиjа-Видин. Се очекува до 2013 година околу 450 километри од коридорот 8 на бугарска териториjа да бидат завршени, така што до границата со Македониjа ќе останат уште 60 километри. Автопатот "Љулин", коj се гради во моментот, а исто така и делницата од автопатот "Струма" од Перник до Дупница, се поврзани со коридорот 8 токму во делот кој ја тангира Македонија. Исто така транспортната инфраструктура се гради и во региони без голем проток на луѓе, бидеjки самата инфраструктура креира нов проток и услови за локален развоj. Пример за тоа е новиот мост каj Видин и поопшто транспортниот коридор 4 Солун-Софиjа-Видин-Арад/Тимишоара-Будимпешта, коj претставува директна конкуренциjа на транспортниот коридор 10. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Дополнително, мислам дека теренот не е толку страшен и понатака кон север, дополнителни 20 километри, се до неколку километри пред планинскиот превој Пресека.
Листата на пбанкс звучи логично, а реално теоријата и не е rocket science. Мислам проблемот во пракса лежи што нема политичка воља (затоа што нашиот народ не знае да препознае што е вистинска вредност и приоритет, а што се популистички шарени приказни, па сходно на тоа и политичарите продаваат магла) и тоа што на проективе „работат“ премногу неписмени партиски војници (премногу и во смисол на бројност и во смисол на неписменост). Прв практичен чекор - чистка на таквиот „кадар“. За политичката воља малку потешко... за тоа ќе треба народот малку да созрее, а тоа не се случува преку ноќ ![]() Edited by Cloverstack - 14-Apr-2010 at 19:04 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6263646566 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |