build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6263646566 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #1261 Posted: 23-Apr-2010 at 22:42
Обратно по темата.

Денес беше подписан официално договорот со "ТРЕJС груп" за изградбата на Лот 2 од автопат Тракиja A1 во Бугариjа. Делот е од Стара Загора до Нова Загора и со вкупна должина од 32 км. Работата ке почне официално на 3 Маj и до 25 месеци по договор треба да е готово(Jуни 2012).

Другата недела, посебно на 27-ми Април ке се отворат и понудите во тендерот за Лот 3 на истиот автопат (Нова Загора - Jамбол ; 36 км.), а три-четири недели след тоа и понудите за последниот Лот 4 ( Jамбол - Карнобат ; 46 км.). Ако се е наред со тендерите како станаа со Лот 2 , работите по Лот 3 и Лот 4 треба да започнат во рок до jуни-август годинава и да се со срок на завршуване исто 25 месеци.

Еве и голем апдеjт на работите по автопат Лjулин, по коj да се надеваме наj-касно следната година, Mаj-Jуни ке се влиза во Софиjа, кога идете од Македониjа.

Кружниот тек помегу Лjулин и Софиската обиколница:



Голем дел од трасата до Мало Бучино е скоро готово:







Првиот тунел - веднаш по Мало Бучино при влезот на Лjилинскиот премин.














Edited by pavche - 25-Apr-2010 at 18:35
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1262 Posted: 21-Apr-2010 at 19:46
Originally posted by Korsis


Моите небулозни ставови беа целосно срушени од непобитните факти, изнесени од Cloverstack. Се посипувам со пепел по главата!


Blahblah

Македонија се што гради е дел од двата коридора кои минуваат низ земјата па ти сега дуби на глава да докажеш дека има некаква задна намера од наша страна.
Back to Top
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #1263 Posted: 21-Apr-2010 at 19:34
Originally posted by Cloverstack


Мислам се вртиме во круг.Автопатот од Стара Загора до Карнобат е внатрешен бугарски приоритет и нема баш голема тежина за регионално поврзување. Тие 19 километри од "Љулин" што се во
изградба се пред се наменети за К4, а попатно за К8... ако не е така, зошто тогаш се гради автопат кон Грција, а не кон Македонија?Ако ги примениме истите лабави критериуми, еве како може розово да ја протолкуваме ситуацијата во Македонија:- речиси пола коридор е изграден (сме биле посветени во минатото)- минатата година беше пуштена во употреба северната скопска обиколница долга над 26km (активно работиме на случајот во сегашноста)- најдоцна за 6 години Македонија ќе го комплетира коридорот (имаме амбициозни планови за во иднина и силно сме посветени на коридорот)Значи користејќи селективен пристап сличен на твојот, ако баш сакам да барам завера, можам да ја најдам во Бугарија, затоа што сегментот Перник-Ѓуешево го има ставено во некаков си план за до 2020.  Dunno


Наивни спекулации, които имат за цел да отрекат самоочевидното. Уви, както обикновено се случва, отричането на очевидното не влияе на очевидността му. Всички пан-европейски транспортни коридори на територията на България (и не само) са двуизмерни, тоест представляват едновременно и вътрешни, и международни транспортни връзки. В такъв смисъл игнорирането на едното от тези две измерения няма нищо общо с адекватната дискусия. Също така е изключително странно да се твърди, че една автомагистрала, която е част от два паневропейски коридора, се строи главно като елемент от единия коридор и само между другото и като дял от другия. Тази аргументация е вече отвъд границата на чистия абсурд. Магистрала "Люлин" се изгражда приоритетно именно понеже е ключова връзка от София към две международни направления на югозапад, включени в два еврокоридора, и заедно с това (но не и въпреки това!) е сегмент от вътрешната транспортна свързаност на страната. На практика още от момента на завършването си магистрала "Люлин" ще поеме по-голямата част от потока от Скопие към София.

Originally posted by pbanks

Korsis мислам дека Кловер ти одговорил на се.


Моите небулозни ставови беа целосно срушени од непобитните факти, изнесени од Cloverstack. Се посипувам со пепел по главата!
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #1264 Posted: 20-Apr-2010 at 16:09
ako navistina se napravi patot od Drac do Debar, se prasuvam sto ke stane so delot na patot na nasata strana od Debar - straza- Gostivar. Po nego pominuva ogromen broj na kamioni koj veke go imaat prilicno osteteno bidejki ne e dimenzioniran za tolkav tovaren soobrakaj. Ako se izgradi albanskiot del pretpostavuvam soobrakajot ke se duplira taka da ne znam do koga toj ke go izdrzi pritisokot, ke mora da se investira vo negova rekonstrukcija 
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #1265 Posted: 20-Apr-2010 at 16:08
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1266 Posted: 19-Apr-2010 at 23:55
Не, трасата на коридорот си останува. Не може такви коридори да ги поместува кој како ќе му текне и за потребите на тесни интереси
Во случајов имаме само пример на плитко новинарство.
Back to Top
S.P.Q.R. View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 212
  Quote S.P.Q.R. Quote  Post ReplyReply #1267 Posted: 19-Apr-2010 at 15:14
Previous
Дали ова значи дека Коридорот 8 ќе поминува низ Дебар а не низ Ќафасан, и дали сега автопат ќе се прави до Дебар или до Охрид???
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1268 Posted: 19-Apr-2010 at 14:31
Арберскиов пат почнува да ме потсеќа на Братств-Единство кој уште во 80те години го декларираа како автопат иако повеќе од 50% беше обична магистрала. Арберскиов пат, иако битен за внатрешноста на Албанија и за Дебар, е далеку од регионалниот контекст во кој се става, особено како замена за К10. Дополнително, се работи за магистрален пат а не за автопат.

Во секој случај браво за бројката од 200 милиони ЕУР сопствени пари кои ги инвестираат во вистински цели.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1269 Posted: 19-Apr-2010 at 14:20

Патот Драч - Тирана - Дебар пред крај на изградбата

Новиот автопат, кој е дел од Коридорот 8, ќе биде готов за само два месеца, што ја покажува посветеноста на албанските власти кон инфраструктурните проекти

09:00 | 19.04.2010 | Автор: Шпиц

/ Патот Драч - Тирана - Дебар, кој е дел од Коридорот 8 и кој треба да ги поврзе Драч на Јадранско Море и Варна, Бугарија на Црно Море, ќе биде завршен за два месеца. Ова го изјави главниот инженер на патот, Фарук Хаба, за албанските медиуми. Покрај тоа, патот ќе помогне за побрз транспорт на стока и луѓе по воден пат до пазарите на Италија, односно до пристаништата Бари и Бриндизи.
Албанските градежници имаа неколку предизвици при изградбата на овој пат, познат и под името Арбри, кој ќе го намали патувањето од Тирана до Скопје за 100 километри и ќе излезе кај Дебар, наместо постоечката делница која поминува на граничниот премин Ќафасан на крајниот

југозапад на Македонија. Најголем проблем во изградбата претставуваше тунелот долг 3 и пол километри, кој беше намален за стотина метри што овозможи да биде завршен побрзо.
Инаку, овојпат, покрај тоа што има голема регионална важност, поврзувајќи ги Албанија, Македонија и Бугарија, има и национална важност внатре во Албанија зашто ја подобрува транспортната комуникација меѓу главниот град Тирана и пристанишниот албански град, Драч, како и севкупниот транспорт во северниот дел на Албанија. Токму затоа, албанската влада патот го гради во најбрз можен рок, работејќи истовремено на две делници. Проектот за патот беше завршен кон средината на минатата година, за годинава тој да биде готов.
Колку се сериозни албанските власти во однос на изградбата на патиштата во земјата покажува и фактот што државата предвиде 339 милиони евра за инфраструктурни инвестиции, што претставува дури 60 отсто од средствата наменети за јавни инвестиции оваа година. Над 200 милиони евра од овие пари се од сопствени средства.
Друг голем транспортен проект во земјата е и патот кон Косово, на кој што долгиот петкилометарски тунел беше пробиен минатата година. Албанија, исто така, сака да изгради приморска магистрала преку која ќе може да се патува од Црна Гора до Грција. Со оглед на ваквиот инвестициски бум во транспортната инфраструктура, за овие проекти во Албанија се заинтересирани и странските компании и тоа не само за изградба

на патиштата, туку и за управување со нив и нивно одржување. Австриската градежна компанија Страбаг, која има годишни приходи во износ од 11 милијарди евра и проекти низ цела Европа, одлучи да учествува на тендерите за изградба на патот Тирана - Елбасан, како и на тендерите за енергетските проекти, како што се хидроцентралата Скавица и изградбата на пристаништето во Валона.


Се проширува и пристаништето во Драч

Кога станува збор за поморскиот сообраќај, Албанија сака Драч да го направи регионален пристаништен центар и да преземе барем мал дел од поморскиот сообраќај од грчките пристаништа, пред се, од Солун. Покрај постоечкото, во Драч се гради уште едно индустриско пристаниште, со што ќе се зголеми капацитетот за пренос на стоки. Овој пристаништен проект е одлично стратегиско дополнување на патот Арбри и може да се очекува да ја намали македонската зависност од солунското пристаниште, иако тоа и во иднина ќе остане главна поморска пристанишна точка за македонскиот и за регионалниот транспорт на стоки.



http://www.spic.com.mk/kat/biznis/patot-drac-tirana-debar-pred-kraj-na-izgradbata.html
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #1270 Posted: 15-Apr-2010 at 11:10
Toa 11.0 на излезот од Софија мора да се чете како 21.00. Според мене е печатна грешка.  Интензитетот кон Грција jас си го обеснувам со Солунскиот порт.  Повекето фирми во Западна Бугариjа, па и не само им е многу по згодно да увезуват товар од Солунскиот порт вместо од Варна или Бургас. Па и преку Виа-Егнатиjа се оди веке од Бугариjа за Италиjа. Варна-Бургас е сезонски натоварен пат. 4-5 месеца през летото много туристи, зимата многу малко.  И все пак тоа са прогнозни цифри, од 2005 година... мора да не са во полна мера реални за моменталната ситуациjа.


Edited by pavche - 15-Apr-2010 at 13:05
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1271 Posted: 15-Apr-2010 at 10:43
Доста пристојни бројки. Ме изненадува слабиот проток кон Србија и Турција и меѓу Варна и Бургас.

Од друга страна исто така изненадува интензитетот кон Грција (не очекував да е толкав).

Софија-Пловдив е логична но зошто е само 11.0 на излезот од Софија не ми е јасно.
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #1272 Posted: 15-Apr-2010 at 10:29
Еве нешто, но е старо - од 2005. Затоа и не знам колко е достоверно.

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1273 Posted: 15-Apr-2010 at 10:13


Павче, каков е сообраќајот на фамозната Струма? Има ли некој сублимат каков е ПГДС (AADT) на главните Бугарски правци? Мислам дека имам барано податоци за ова но немам најдено.


Edited by pbanks - 15-Apr-2010 at 10:14
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #1274 Posted: 15-Apr-2010 at 07:55
Само за споредба, делот од коридор 10, помегу Бугарија и Србија, односно Ниш-Софија е исто така во лоша состојба, иако има многу поголем сообраќај од Перник-Куманово. И тоа е проблем со години ... Е Што да правиме сега? Темпото е секако мизерно и тука во последните децении, но да се надеваме дека новиот министер за регионален развој, ќе продолжи со добрата работа од минатото лето досега. А односно зошто се гради автопат коњ Грција, а не коњ Македонија, тоа е затоа што приоритетни за ЕУ са прво врските помеѓу земјите-членки, и обезбедување на финансирање станува многу полесно. Ако европската интеграција на Македонија напредне побрзо, мислам дека во блиска иднина ќе биде многу лесно да се заврши и железничката и автомобилската врска помеѓу двете земји по коридор 8 и тоа главно со субвенциите на ЕУ.

Edited by pavche - 15-Apr-2010 at 07:56
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1275 Posted: 15-Apr-2010 at 01:36
Korsis мислам дека Кловер ти одговорил на се.

1. Многу јасно дека патна инфраструктура креира сообраќај и развој (иако оваа теза пречесто ја слушам како ултимативен аргумент, додека работата е далеку покомплексна и зависи од разни економско-демографски параметри помеѓу другото). Во случај кога Македонија има толку многу инфраструктурни зафати да почне/заврши, не сметам дека редоследот е погрешен. Темпото е секако мизерно.

2. Постот ти е очигледно тенденциозен и не видов аргументи кои би ме убедиле во спротивното. Македонија и Бугарија имаат политички проблеми, недоразбирања па и анимозитет тоа никој не го спори, но никој во оваа земја не е против автопатско, железничко, економско поврзување со Бугарија туку напротив....
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1276 Posted: 14-Apr-2010 at 22:59
Мислам се вртиме во круг.

Автопатот од Стара Загора до Карнобат е внатрешен бугарски приоритет и нема баш голема тежина за регионално поврзување. Тие 19 километри од "Љулин" што се во изградба се пред се наменети за К4, а попатно за К8... ако не е така, зошто тогаш се гради автопат кон Грција, а не кон Македонија?

Ако ги примениме истите лабави критериуми, еве како може розово да ја протолкуваме ситуацијата во Македонија:
- речиси пола коридор е изграден (сме биле посветени во минатото)
- минатата година беше пуштена во употреба северната скопска обиколница долга над 26km (активно работиме на случајот во сегашноста)
- најдоцна за 6 години Македонија ќе го комплетира коридорот (имаме амбициозни планови за во иднина и силно сме посветени на коридорот)

Значи користејќи селективен пристап сличен на твојот, ако баш сакам да барам завера, можам да ја најдам во Бугарија, затоа што сегментот Перник-Ѓуешево го има ставено во некаков си план за до 2020.  Dunno


Edited by Cloverstack - 14-Apr-2010 at 23:07
Back to Top
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #1277 Posted: 14-Apr-2010 at 22:46
Originally posted by Cloverstack

Токму се потврдува фактот - се што се гради служи во прв ред за некои други цели, а не „изворно“ за К8. И токму сегментот што треба да биде врската со Македонија воопшто не е на повидок.


Автопатот "Тракиjа" од Стара Загора до Карнобат е дел само од коридорот 8, а автопатот "Љулин" е дел од коридорот 8, но се поклопува и со коридорот 4. Изворно или неизворно, 19 километри од "Љулин" се во изградба, а во наредните месеци уште 120 километри од коридорот 8 ќе почнат да се градат.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1278 Posted: 14-Apr-2010 at 22:33
Originally posted by Korsis

Бугариjа е фокусирана на 3 правци: Пловдив-Бургас, Пловдив-Одрин и Солун-Софиjа-Видин. Се очекува до 2013 година околу 450 километри од коридорот 8 на бугарска териториjа да бидат завршени, така што до границата со Македониjа ќе останат уште 60 километри. Магистралата "Љулин", коjа се гради во моментот, а исто така и делницата од автопатот "Струма" од Перник до Дупница, се поврзани со коридорот 8 токму во делот кој ја тангира Македонија.
Токму се потврдува фактот - се што се гради служи во прв ред за некои други цели, а не „изворно“ за К8. И токму сегментот што треба да биде врската со Македонија воопшто не е на повидок.


Originally posted by Korsis

Исто така транспортната инфраструктура се гради и во региони без голем проток на луѓе, бидеjки самата инфраструктура креира нов проток и услови за локален развоj. Пример за тоа е новиот мост каj Видин и поопшто транспортниот коридор 4 Солун-Софиjа-Видин-Арад/Тимишоара-Будимпешта, коj претставува директна конкуренциjа на транспортниот коридор 10.
Точно, се гради и во такви случаи, но за да се извагаат приоритетите прво треба една комплексна рачуница и нема едноставно пресликувања.

Кажав погоре, би се сложил дека Македонија дефинитивно треба да ги преиспита своите приоритети. Но дека Македонија се издвојува како кочничар на К8, тоа нема никаква врска со реалноста.


Edited by Cloverstack - 14-Apr-2010 at 22:34
Back to Top
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #1279 Posted: 14-Apr-2010 at 22:30
Originally posted by pbanks

Секоја чест на Бугарија за напредокот кој го прави на секое поле, но коридорот 8 на нејзина територија е исто така далеку од реализација, особено делот кој ја тангира Македонија.И Бугарија и Албанија се фокусирани на она што тие го сметаат за приоритети, за Бугарија тоа е правецот Ниш-Истанбул каде го имаат и главниот проток на луѓе...


Бугариjа е фокусирана на 3 правци: Пловдив-Бургас, Пловдив-Одрин и Солун-Софиjа-Видин. Се очекува до 2013 година околу 450 километри од коридорот 8 на бугарска териториjа да бидат завршени, така што до границата со Македониjа ќе останат уште 60 километри. Автопатот "Љулин", коj се гради во моментот, а исто така и делницата од автопатот "Струма" од Перник до Дупница, се поврзани со коридорот 8 токму во делот кој ја тангира Македонија.
Исто така транспортната инфраструктура се гради и во региони без голем проток на луѓе, бидеjки самата инфраструктура креира нов проток и услови за локален развоj. Пример за тоа е новиот мост каj Видин и поопшто транспортниот коридор 4 Солун-Софиjа-Видин-Арад/Тимишоара-Будимпешта, коj претставува директна конкуренциjа на транспортниот коридор 10.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1280 Posted: 14-Apr-2010 at 19:03
Originally posted by Andrej_LJ

Кловер колку е отприлика самата делница Охрид-Мешеишта?
Од клучката на излезот на Охрид, до влезот во долината на Сатеска Река (малку посеверно од Мешеишта) има 16 километри.
Дополнително, мислам дека теренот не е толку страшен и понатака кон север, дополнителни 20 километри, се до неколку километри пред планинскиот превој Пресека.


Originally posted by Andrej_LJ


И ме интересира твоето (и сечеие) мислење, каде го гледате излезот од затапеноста, некомпетентноста и незаинтересираноста на нашиве власти во патниот сектор?

Листата на пбанкс звучи логично, а реално теоријата и не е rocket science. Мислам проблемот во пракса лежи што нема политичка воља (затоа што нашиот народ не знае да препознае што е вистинска вредност и приоритет, а што се популистички шарени приказни, па сходно на тоа и политичарите продаваат магла) и тоа што на проективе „работат“ премногу неписмени партиски војници (премногу и во смисол на бројност и во смисол на неписменост).
Прв практичен чекор - чистка на таквиот „кадар“. За политичката воља малку потешко... за тоа ќе треба народот малку да созрее, а тоа не се случува преку ноќ  Wallbash


Edited by Cloverstack - 14-Apr-2010 at 19:04
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6263646566 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.359 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.