build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6364656667 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1281 Posted: 23-Mar-2011 at 15:32
Applause

Нејасно ми беше ова за опците со границата. Благодарам во секој случај на скицава.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #1282 Posted: 23-Mar-2011 at 12:15
Браво, одлично направено.
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #1283 Posted: 23-Mar-2011 at 11:56


Зелената линија е новиот пат. Сликата е токму кај што почнува новиот пат (на картата во близина на знакот за „забрането вртење лево“. Причината за овој пат најверојатно лежи во тоа дека „Принцес“ не сака патот пред хотелот/казино да е оптеретен. Па така се слушаше дека газдите инвестирале во овој пат, кој впрочем е само за возилата што доаѓаат од кај Гевгелија. Ако доаѓате од кај Богданци, вртењето лево е строго забрането. Според таксистите овој пат е пократок и е многу попрегледен од стариот (означен со црвено). Единствен проблем е тоа што патот не беше целосно завршен (во Февруари). Да не се сфатиме лошо, направен е се додека не наидува до веќе постојачката улица во Богородица. Значи 100м од патот се крш, додека не се излезе на главната улица во Богородица.

Друго на картата:
1. Граничен премин„Богородица“
2. Казино/Хотел „ФламинГО“ (навистина до денес мислев дека е Фламинго, но според се што гледам на интернет страницата казиното се вика ФламинГО.
3. Местото за кое се има направено „Урбанистички План“ не така одамна.
4. Веќе фамозниот „Принцез“ (Хотел/Казино)
5. Месноста „Милци“ за која исто така се има направено УП (овде е и Мото-Крос патеката).
6. Овде е казиното „Сенатор“ (не тој во градот) или поранешниот градски базен.
7. АМД „Дичо Панов“. Сместен во новата зграда покрај стариот е-75. (пост на форумов)
8. Мостот на Македонско-грчкото пријателство. Мост кој треба да води кон новиот граничен премин. На картата патот кон новиот граничен премин е означен со сино а со сино(испрекинато) е означена алтернативата. Значи овие се муабети и јас до сега немам видено детален план. Така зборуваат луѓето... т.е. каде од прилика треба да е патот.

Жолтиот Пат е стариот Е-75 и во најновиот број на Гевгелискиот Магазин има најави дека ова ќе се користи како излез за Гевгелија. (нешто на кое јас одамна претендирам)

Повеќе слики:











(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #1284 Posted: 23-Mar-2011 at 04:04
Нема проблем. Ќе пишам кога ќе ди одам од фак. За некој час.
Инаку тој е нов пат што го поврзува богородица со гевгелија. Сегашниот пат е паралелен со е-75 и поминува пред принцес казиното. За да се растерети оваа делница се направи пат кој е по краток.
Ќе постирам со карта.

п.с. И јас не знаев дека така се вика месноста ЛоЛ
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1285 Posted: 20-Mar-2011 at 18:02
mac3donian прошлата недела пушти некои слики за нов граничен премин со грција. Денеска кај нас сечеле лента за некој локален пат од село Богородица до месност викана понов мост. Може ли  ако можеш или некој друг од тој крај да ни ги објасни овие топоними и една мапа кај треба да е тој нов премин, дали овој локален пат кај нас има врска со тој премин?
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #1286 Posted: 23-Feb-2011 at 23:00
Со градење на селски патчиња Ајватовци-Мршевце и сечење ленти за истите нема далеку да стигнеме.Ниту имаме нешто сериозно вложено во патната мрежа,ниту има некакви индиции дека тоа ќе се случи во брзо време.А и овие автопати кои ги имаме одамна не ги исполнуваат стандардите за автопат.Да му е жал на човек да купи кола и да ја крши по нашиве "патишта".
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1287 Posted: 19-Feb-2011 at 14:18
Патните правци Кавадарци–Мушов Гроб и Струга–Дебар на тендер на Агенцијата за државни патишта

Кавадарци, 18 февруари 2011 (МИА) - Двата патни правци Р108 Кавадарци – Мушов Гроб и Р418 Струга – Дебар се најдоа на меѓународниот тендер за проектот за извршување на градежни работи за рехабилитација и подобрување на регионалните патишта во земјата од страна на Агенцијата за државни патишта.

За општина Кавадарци овој тендер е од голема важност бидејќи се работи за регионален пат кој го поврзува низинскиот со ридско-планинскиот дел од општината во должина од 16 километри значаен за неколку стопански субјекти  ФЕНИ Индустри и рудникот Ржаново, Кожувчанка, Горска, ШС Бор, винаријата Грков, жителите на селата од Бошавијата и поранешната општина Конопиште.

Оваа делница е дел од  регионалниот пограничен пат Кавадарци-Рожден-Старавина-Битола, за чија изградба е заинтересирана и Европската Унија. Патот е значаен и како крак од  патот кој  води од Кавадарци до Ски центарот Кожуф. Отворањето на тендерската документациија е на 4-ти април оваа година. бн/16:32

http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=81312979&lId=1&pmId=
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #1288 Posted: 14-Feb-2011 at 16:10
Originally posted by N23

Да де, не сметам дека железничка можеше да се направи за 500к. Муабетот ми е каква е таа реконструкција на 22 км за 2мил евра, особено што ја отвори премиерот и неговиот министеr. Затоа и ме зачуди, очигледно реновирале дупки.


Излегува дека е 90 евра за 1 метар реконструкција (гребење + 2-3цм асфалт). Мене ми изгледа ок цената. Но интересно е што од центар на Прилеп до Кривогаштани има 20 км, а и прашање е колку од тие ~18 км (од излез на Прилеп) биле во добра состојба и воопшто не биле чепнати. Останува само некој што бил на лице место да пренесе како е изведена. Можеби неколку км се реконстриурани и од Кривогаштани - Крушево за да се стигне до бројкава од 22.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1289 Posted: 14-Feb-2011 at 02:07
Да де, не сметам дека железничка можеше да се направи за 500к. Муабетот ми е каква е таа реконструкција на 22 км за 2мил евра, особено што ја отвори премиерот и неговиот министеr. Затоа и ме зачуди, очигледно реновирале дупки.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1290 Posted: 14-Feb-2011 at 00:52


Ова е реконструкција на воглавно рурален пат, а железничка беше проширување на улицата во булевар (дуплирање на постојниот коловоз), во градски услови (со пропратни трошоци како скапа експропријација, осветлување, тротоари, атмосферска канализација, компликации со премостување и изместување на околна инфраструктура и слично). Не сум наивен да мислам дека нема простор за проневери, но генерално секако дека би се очекувало вториот проект да биде многу поскап.


Edited by Cloverstack - 14-Feb-2011 at 00:54
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #1291 Posted: 14-Feb-2011 at 00:39
Многу ме интересира како булевар (железничка) од 2 и пол км кошта 2.5 мил евра, а ова 22 км кошта 2 мил.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1292 Posted: 13-Feb-2011 at 20:19

Реконструиран патот Прилеп -Кривогаштани


...

Груевски и министрите Тодоров и Јанакиевски денеска го предадоа во употреба реконструираниот пат Прилеп- Кривогаштани.
Министерството за транспорт и агенцијата за патишта во овој проект вложија 2 милиони евра.

Реконструкцијата на патот за Кривогаштани и Крушево во должина од 22 километри е зафат значаен за поврзување на прилеп со овој значаен земјоделско производствен регион.
13.02.2011, 18:01

http://kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=71332


Edited by Cloverstack - 13-Feb-2011 at 20:26
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1293 Posted: 05-Feb-2011 at 23:20
Пуштен во употреба патот Ајватовци - Мршевци

Директорката на Агенцијата за државни патишта Наташа Валкановска и градоначалникот на општина Илинден Жика Стојановски и премиерот Никола Груевски денеска го пуштија во употреба локалниот пат Ајватовци - Мршевци.


За изградбата на патот инвестирани се 13,5 милиони денари од Агенцијата за државни патишта. Патот е долг 3,9 километри и широк пет метри.

Според Груевски, со реализација на проектот во иднина се очекува брз и непречен проток на лица и значително подобрување на комуникацијата и квалитетот на живот.

- Она што го ветивме на изборите тоа и го остваривме. Почна и заврши изградбата на овој локален пат што поврзува шест населени места. Освен што ќе има значајно комуникациско влијание, значително помага и во друг дел,истакна премиерот.

Тој посочи дека откако е изграден патот банките почнале да ги прифаќаат куќите како хипотеки доколку некој од жителите сака да подигне кредит.

- Сите што имаат куќи не само што расте цената на нивните куќи, туку може да ги даваат како хипотеки. Пред изградбата на патот банките не ги прифаќале куќите како хипотеки, ако некој сака да подигне кредит. Откако е изграден патот во последниот период банките почнале да ги прифаќаат како хипотека, појасни претседателот на Владата.
http://kurir.mk/makedonija/vesti/17935-Pusten-vo-upotreba-patot-Ajvatovci---Mrsevci
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1294 Posted: 02-Feb-2011 at 02:48
Го имаме постирано написот за овој пат еве некои слики. Релативно добро за она што го знаеме за локален пат во македонија.
РЕКОНСТРУКЦИЈАТА НА ЛОКАЛНИОТ ПАТ ВО ЦРНИЧАНИ ЗАВРШИ
































http://www.dojran-info.com/index.php?option=com_content&view=article&id=134%3A2010-08-06-11-34-06&Itemid=4&lang=mk#
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1295 Posted: 25-Jan-2011 at 15:43
Пак слична вест за патот Струмица-Дојран, но да ја изрегистраме

Обновата на патот оди како желка

Наместо за седум месеци да биде комплетно реконструиран регионалниот пат Струмица - Дојран, како што беше најавено, досега, за 17 месеци, се реконструирани нешто повеќе од 10 километри. Почетокот на изградбата беше во септември 2009 година, а целата реконструкција на асфалтниот слој во должина од 31 километар требаше да заврши за седум месеци. Наместо тоа, повеќе од една и пол година граѓаните од овој дел на државата честопати се сведоци на застои во сообраќајот, а најпогодени се жителите на Костурино, единственото село низ кое поминува овој патен правец. Стариот асфалт од патот што минува сред село два месеца е изгребан, а до неодамна патот беше полн со дупки, по кои движењето на возилата се одвиваше со проблеми.

- Речиси цела зима не можевме како луѓе да поминеме од едната на другата страна на селото. Механизацијата пред повеќе од два месеца го изгреба стариот слој асфалт и наместо да постават нов, се отворија големи дупки. Пред неколку дена ги пополнија дупките и сега возилата се движат побезбедно. Досега, дневно да се асфалтираше по еден метар, патот ќе го завршеа - се жалат жители на Костурино, на кои патниот правец им е и главна селска улица.

На бавното реконструирање на овој патен правец се жалат и возачите што секојдневно го минуваат.

- Додека се работеше секојдневно, чекавме по неколку часа. Сега не се работи, но на новиот асфалт има многу нерамнини на споевите од една делница со друга, а една делница воопшто не е асфалтирана, туку само е изгребена. Не знаеме зошто толку се одолжува асфалтирањето на овој патен правец бидејќи тој за нас е и порта за излез кон Грција преку Дојран и Богородица - велат возачите.

Првата фаза од реконструирањето на овој патен правец во должина од 17 километри, според најавите, требаше да заврши во октомври лани. За реконструирање на целата делница во должина од 31 километар, државата треба да потроши околу 3 милиони евра.

Ристо Тасев

 
 
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1296 Posted: 17-Jan-2011 at 20:51
Општина Струмица ќе гради заобиколен пат од Баница до Велјуса strumica_obikolen_pat.jpgСтрумица – Поради преоптовареност на регионалниот асфалтен пат Баница – Велјуса, општина Струмица во текот на оваа година планира изградба на заобиколен пат меѓу овие две населени места. Патот ќе биде тампониран и ќе служи претежно за локален сообраќај со запреги, што значително ќе придонесе за релаксирање на асфалтната сообраќајница која води до Водоча и Велјуса и до средновековните манастирски комплекси „Свети Леонтиј“ и „Света Богородица Елеуса“, односно до седиштето на Струмичката епархија. - Реализацијата на oвој проект е планирана со програмата за 2011 година. Од страна на општинската администрација тој е веќе комплетиран со потребната документација, која е поднесена до Бирото за регионален развој со барање за одобрување финансиски средства за неговата реализација, велат во локалната самоуправа.
Со отворањето на овој алтернативен патен правец значително ќе биде олеснет и пристапот на жителите од околните населени места до нивните имоти, односно до обработливите земјоделски површини во овој дел од општината.

http://www.porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=2799&Itemid=125
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1297 Posted: 15-Jan-2011 at 18:17
eden od mnogute primeri na nestrucno zavrsena rab(a vo ovoj slucaj i ne moze da se narece zavrsena)

Проширен автопат-оштетени домови

сабота, 15 јануари 2011, 17:39

Заштитени од бучавата на автомобилите, но со оштетени куќи. Жителите на населбата Ѓорче Петров 2 се жалат дека проширениот автопат од Тетово кон Скопје им нанел големи штети. Поради лошо изведениот одводен канал при најмали врнежи куќите постојано им биле поплавени. Стравуваат дека дел од објектите кои претрпеле штети и од градежната механизација за време на проширувањето на патото можат во секој момент да се урнат. Вината ја лоцираат кај Агенцијата за патишта:

Агенцијата за патишта признава дека има проблем. Случајот бил во фаза на решавање, но проблемот била висината на паричната отштета која според локалното население била премногу ниска, за што во тек е судски спор. Инаку ова не е единствениот проблем за овие луѓе.

Доколку не им се решат проблемите, локалното население се закани со блокада на влезот на Скопје.

http://www.time.mk/read/NONE/0a092c7327/index.html
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1298 Posted: 14-Jan-2011 at 18:42

Патот Струмица- Дојран полн со дупки и нерамнини

За десет месеци десетина километри. Вака се гради регионалниот пат Струмица-Дојран. Наместо европски пат како што се најавуваше, новиот пат е полн дупки и нерамнини. Механизацијата со месеци е тука, а патот никако да се заврши.

Жителите на Костурино бараат одговорност од надлежните. Стариот асфалт што минуваше низ селото е изгребан втор месец, патот е претворен во огромни кратери каде секојдневно животот го ризикуваат илјадници патници.

Од државната Агенција за патишта велат дека изградбата е одложена поради процедури со документацијата кои агенцијата требала да ги заврши со Светската банка. Но, најавуваат дека патот ќе се доврши во најбрзо време.

Регионалниот пат Струмица- Дојран почна да се гради во март минатата година. Рокот за изградба беше осум месеци. Патот долг 31 километар државата ја чини околу три милиони евра. Досега се изградени само десет километри.

Сузана Мицева
13.01.2011, 15:08
http://kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=69835
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1299 Posted: 04-Jan-2011 at 13:44
В ГОДИНА ЌЕ СЕ ПОЧНЕ САМО ЕДЕН ПАТЕН ПРАВЕЦ
Патиштата во слеп колосек

Елена Костовска


Македонија станува слепо црево на Балканот иако се наоѓа во централниот дел на полуостровот и низ неа поминуваат два паневропски коридори. Додека нејзините соседи градат и по 100 километри автопат годишно, земјава и по дваесет години самостојност се уште ја нема почнато изградбата на Коридор 8, а Коридорот 10 во најголем дел е во лоша состојба. Следна година Владата не планира да почне изградба на ниту еден километар автопат или пруга со исклучок на патниот правец Демир Капија - Смоквица, за кој се чека одобрение од Европската комисија. Наместо да гради, државата ќе бара концесионер за изградба на патните правци од Коридор 8, а ќе прави и проекти за железничко поврзување со Албанија и со Бугарија. И додека концесионерите и консултантите не си ја завршат својата работа, превозниците си ги кршат возилата по македонските магистрални и регионални патишта, стопанството ќе трпи загуби превезувајќи стока по заобиколни патишта, а опозицијата ќе обвинува дека власта нема изградено ниту еден километар автопат. Државата ветуваше осум милијарди евра во изградба на инфраструктура. Но, наместо тоа, единаесет регионални и локални патишта се реконструираат со кредит од Светската банка, а само четири магистрални и регионални делници се градат со пари од Буџетот. Во четири години единствен автопат што се гради, а се уште не е завршен, е делницата Табановце - Куманово, која се очекува да биде завршена во текот на следната година, а доцни поради проблеми на изведувачот „Алпине“, за кои државата наплаќа пенали. Стопанствениците многу пати повторија дека приоритет на Владата треба да биде Коридорот 8 како заради соработката со Бугарија и со Албанија, така и заради потребата од алтернатива на солунското пристаниште и грчките железници, кои од минатата година штрајкуваат.
- Рудникот „Бучим“ ја пренесува рудата за топење од Радовиш во Бугарија. Патот што го користи е единствената калдрма на Балканот. Во Бугарија е друга приказна, тие од пред две-три години почнаа интензивно да ја поправаат инфраструктурата. Кај нас почнаа да работат на десет километри од патот, но тоа оди многу бавно. Да имаме добра инфраструктура, тоа значи безбеден транспорт, заштеда навреме, пари и поконкурентни цени - вели Николајчо Николов, директор на „Бучим“. Според претседателот на Унијата на превозници, Страшо Јованов, државата од Буџетот треба да ја гради инфраструктурата и тие да бидат во нејзина сопственост, а не да ги дава под концесија. - Изградбата на инфраструктурата е неприкосновено барање и олеснување за македонските превозници. Тие може да се изградат со средства од нафтените деривати за да може државата да ги ужива придобивките од нивното управување. Железницата треба да биде приоритет за да можеме да ги добиеме албанските и бугарските пристаништа - вели Јованов. Министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески, во својот отчет ги повтори истите приоритети од минатата година. - Завршени се студијата за оправданост и идејниот проект на пругата кон Албанија, а обезбедени се и средства од 500.000 евра за консултант кој ќе ја изработи студијата за пругата кон Бугарија. Треба да почне изградбата на делницата Демир Капија - Смоквица, со што ќе се комплетира Коридорот 10 - вели Јанакиески.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=6&tabid=1&EditionID=2208&ArticleID=154133
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1300 Posted: 02-Jan-2011 at 16:39
Асфалтен пат од пробиштип до Злетово zletovo_probistip.jpg

Пробиштип - Градежна механизација на „Гранит“ АД Скопје РЕод Делчево работи наизградбата и асфалтирањето на патниот поравец од Пробиштип до Злетово.

Патот е во должина од 3.720 метрисо широчина од 5,5 метри. 

Се очекува многу да го скрати патното поврзување меѓу овиедве населени места во општината.

Патот кој беше со дотраена коловозна лента сега ќе биде современа сообраќајница со рабници, со пропусти за атмосферска вода, а на одредени места од патот се градат и потпорни ѕидови.

Средствата потребни за негово целосно завршување се обезбедени од Бирото за регионален развој и општина Пробиштип и се очекува да биде готов во февруари наредната година. (МИА)


http://www.porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=2792&Itemid=125
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6364656667 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.693 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.