build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6465666768 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
SJCF View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 10-Nov-2009
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote SJCF Quote  Post ReplyReply #1301 Posted: 29-Nov-2009 at 01:16
Originally posted by pbanks

Мора да признаам дека токму заради овие 5 изгубени години потајно и се надевав дека тендеров ќе помине и конечно ќе се подновиме.


Јас баш обратно од тебе Smile
После толку вложено време стварно ќе биде штета на крај пак прикаската да заврши со 200 двоспратни. Ова поглавје поарно да остане отворено до некој по поволен момент него да се затвори со реализација на глупоста. Уште па ако помине тендерот за едноспратни автобуси, тогаш тек уште помала логика ќе има брзање по секоја цена со двоспратни.


Edited by SJCF - 29-Nov-2009 at 01:17
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1302 Posted: 28-Nov-2009 at 18:18
Јас се надевам дека резонот на гитардемон е вистинскиот. Иако сум уморен од сето ова. Според хронологијата на кловер имаме изгубено цели 5 години во правење ништо на ова поле а се работи за обична набавка на автобуси Wallbash

Мора да признаам дека токму заради овие 5 изгубени години потајно и се надевав дека тендеров ќе помине и конечно ќе се подновиме. Бев во Приштина минатата недела и жално е да констатирам дека и таму автобусите од јавниот превоз се подобри (купувани се на старо, но сепак не се по 50 години стари како што се во Скопје). Овој срам за главниот град мора конечно да се прекрати.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1303 Posted: 28-Nov-2009 at 18:12
@ UrbanFreak
Всушност никогаш не ни бевме засипани со понуди од сериозни компании затоа што уште во старт ова личеше на циркус, а не на сериозна набавка. Со текот на времето и со сите попатни заебанции тоа недвосмислено го потврдивме.

------

Прочепкав низ тоа што го имаме документирано тука на билд и еве како се одвиваа иницијативите за подновување на возниот парк на ЈСП уште од 2005.

Кон крајот на 2005 се објавува првата посериозна иницијатива. Администрацијата на Трифун Костовски обезбедува можност за поволен холандски кредит и донација во вредност од 35% од набавката, за 100 автобуси од холандскиот производител ДАФ. Иницијативата е блокирана од централната власт.

Во втората половина на 2006, Трифун сака да набави 100 автобуси со кредит од ЕБРД. Централната власт е променета, но и новата повторно блокира.

Јуни 2007, ЈСП и градот објавуваат тендер за вкупно 50 автобуси, од кои 45 „обични“, 4 двокатни за градски превоз и 1 панорамски. Бројката на двокатни не е проблем, но се отвара пандорината кутија...

Следува директен упад од страна владата и го „убедуваат“ директорот на ЈСП да го поништи тендерот. Трифун го разрешува директорот и поставува нов човек.

Во јули 2007 владата распишува тендер за 50 двокатни. Тендерот пропаѓа.

Во септември 2007 владата распишува тендер за 102 двокатни и почнува да го вметнува условот за „ретро“ изглед.

Во октомври 2007 бројката станува (!?) 302 двокатни.

Во февруари 2008 следи повторно поништување на тендерот.

Во март 2009 повторен тендер за 302 двокатни. И тој е поништен.

Во септември 2009 се распишува тендер за 202 двокатни и посебни тендери за 80 „обични“, 4 зглобни и 16 минибуси.

Во ноември 2009 се поништува тендерот за 202 двокатни.


Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #1304 Posted: 27-Nov-2009 at 18:20
Мислам дека ќе испадне добро. Ќе победи некој на тендерот за еднокатни, и после ќе се распише уште еден за едно катни и така... Барем за еднокатните мислам дека немаше некои посебни критериуми за изгледот...

Инаку, како смее да ги додели на ЈСП Скопје, со тоа автоматски владата фаворизира фирма, а оние Слобода превоз Ленин травел и како ли се викаа? (не дека заслужуваат уште да возат тие)
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1305 Posted: 27-Nov-2009 at 15:01
Previous
До кога само планитраат да губат време и пари со овие промашени тендери. Па се знае какви автобуси му требаат на Скопје, и доколку сакаат навистина да ги набават нека направат еден саглам тендер, без да условуваат со некакви ретро изгледи на двокатни авотбуси, и нека набават нископодни единецни и зглобни какви што ги низ цела европа. Инаку како што тргнале на следниот тендер ќе се пријават само афрички и индиски компании зошто сите сериозни компании кренаа раце од нас.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1306 Posted: 27-Nov-2009 at 14:58
Повторно поништен тендерот за 202 двокатни автобуси

Министерството за транспорт и врски по третпат го поништува тендерот за набавка на 202 двокатни автобуси. Од Транспорт објаснуваат дека ниту една од трите компании кои се пријавија на тендерот не ги исполнила целосно условите за добивање договор.

“При проверката на комплетноста и валидноста на понудите, во согласност со Законот за јавни набавки, комисијата за спроведување на јавната набавка ја отфлри понудата на понудувачот „Кинг Лонг Булгариа“ од Република Бугарија како неприфатлива затоа што нема доставено банкарска гаранција на понудата, која согласно Законот за јавни набавки и тендерската документација се доставува заедно со понудата во оригинална форма. Понудата на понудувачот „Женгжу Јутонг Груп“ од Народна Република Кина е отфрлена како неприфатлива затоа што не го исполнува бараниот услов во однос на минималните количини на испорака на автобусите по години, кој е утврден во тендерската документација, каде се бара понудувачот да достави динамика за испорака согласно бараните минимални испораки на договорниот орган. Понудата на понудувачот „Александер Денис Лимитед“ од Велика Британија е отфрлена како неприфатлива затоа што доставената банкарска гаранција не претставува 1% од вкупната вредност на понудата во која треба да бидат пресметани сите трошоци, попусти и царински давачки во согласност со тендерската документација“, објаснуваат од Транспорт.

Компаниите имаа осум дена за да поднесат жалба против ваквата одлука. По истекот на жалбениот рок ќе биде распишан нов тендер.

Во тек е и електронска пријава на тендерот за набавка на 100 едноподни автобуси. Од Транспорт информираат дека до пријавените компании ќе испратат покани за учество на електронска аукција.


Автор на веста: Нетпрес
Објавена на 27.11.2009 14:50:30

 
http://netpress.com.mk/vest.asp?id=64786&kategorija=2
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1307 Posted: 20-Nov-2009 at 16:57

Тендер по тендер до евтин „даблдекер“


Од мај до ноември компаниите што учествуваа на сите досегашни повици ги намалија цените за по десетина илјади евра по автобус, па сега има понуда и од 139 илјади евра, а на првиот тендер во јануари, кога сумите на понудувачите не се соопштија официјално, се зборуваше дека се нуделе автобуси и по 370 илјади евра


Чекајќи обновен и квалитетен јавен превоз, скопјани дочекаа и трет тендер за двокатни автобуси што се отвори оваа година. На последниот оглас се јавија четири фирми, од кои една, „Санос“, веднаш се повлече, а од другите три две се веќе познати и една нова. Кога лани се најави дека ќе се купуваат „даблдекери“ се очекуваше да пристигнуваат понуди од 250, 300 или 400 илјади евра за едно возило, но по три повторени постапки се нудат автобуси поевтини од 150 илјади, па и од 140 илјади евра. Тендер по тендер, сумите се спуштија. Во почетокот се зборуваше дека се нуделе автобуси и по 370 илјади евра, а сега се продаваат и за само 139 илјади. Првиот пат Министерството за транспорт и врски не ги соопшти сумите официјално, па тие се знаат само од гласини, а потоа се објавуваа сите понуди детално уште пред да бидат оценувани. Но големите разлики меѓу нив ја создаде дилемата колку се реални најниските цени и дали тоа ќе се одрази на квалитетот на возилата.

Токму цената носи 70 отсто од бодовите за победа на овој тендер, а останатите 30 отсто се добиваат со техничките карактеристики и дизајнот. Услови без кои не може да се учествува се и да се обезбеди изглед како двокатните автобуси што се возеле во Скопје пред земјотресот и производителот да има банкарска гаранција. Од министерството велат дека само бугарската компанија „Кинг лонг“ на последниот тендер доставила изјава за обезбедување на банкарска гаранција.


ГОДИНА И ПОЛ ТЕНДЕРИРАЊЕ


Вкупно шест имиња се свртеа на сите три досега отворени тендери за двокатни автобуси, на 20 јануари, 12 мај и на 15 ноември. Три од нив се повторуваат постојано. „Санос“ од Македонија беше одбивана бидејќи, како што се објаснуваше, не ги исполнувала пропишаните услови, па компанијата или играше на националната карта, водејќи кампањи дека е најдобро да биде избрана затоа што е домашна и ќе отвори работни места, или обвинуваше за местенки, како последниот пат, кога се откажа во стартот. „Кинг Лонг“ од Кина, преку своето бугарско претставништво исто така имаше проблем со обезбедувањето банкарски гаранции, но учествува на секој повик. „Ју

тонг“, исто така од Кина, победи на мајскиот тендер, но тој се поништи бидејќи во тендерските услови се бараа 100 автобуси за најмногу 12 месеци, а во нивната понуда пишуваше дека за да го испорачаат тоа количество ќе им требаат од 12 до 18 месеци.

На овие три „редовни борци“ во јануари друштво им правеше „Пре-ос“ од Словачка, која иако беше единствена што ги исполни сите услови за учество на тогашниот тендер, беше одбиена затоа што го немала тоа што се барало за победа, старински изглед. „Ѓулејруз“ од Турција се вклучи во вториот, подоцна поништен тендер, со најскапа понуда, но загуби и веќе ниту реагираше, ниту повторно се пријави. Свежо име на последното отворање на понудите беше британската компанија „Александер Денис“.

%20


Обидите да се купат двокатни автобуси за јавниот превоз траат веќе година и пол. Почнаа лани во август кога ЈСП по налог на Владата распиша тендер за 50 возила, од кој произлезе само гнев кај тогашниот градоначалник Трифун Костовски поради неговото заобиколување во процесот, смена на директорот Орце Георгиевски и, на крајот, поништување. За да го спречи влијанието на Костовски Владата преку Министерството за транспорт и врски во септември распиша набавка за 100 „даблдекери“, а во средината на октомври се премисли и го зголеми бројот на 300, па поради тоа двапати се одложуваа роковите за отворање на понудите. Пред два месеци повторно се смени бројот на автобуси, но овој пат од 300 двокатни, на 202 двокатни и 100 нископодни. Првиот тендер не успеа бидејќи никој не понуди соодветен изглед, вториот поради недоречености во рокот за испораката на победничката фирма, а судбината на третиот ќе се знае за еден до два месеци.


КОНКУРЕНЦИЈА, РЕЦЕСИЈА ИЛИ КВАЛИТЕТ


„Кинг Лонг“ сака на секој начин да влезе во земјава, па затоа ги турка цените, светската рецесија го поевтинила производот на „Јутонг“, а автобусите на „Александар Денис“ биле многу квалитетни. Вака производителите го објаснуваат движењето на цените и нивните сегашни понуди.

Бугарите веќе продавале автобуси во Албанија, Косово и во Хрватска, па сметаат дека конкурентната цена им е главен адут за да се пробијат на македонскиот пазар.

- Знаевме дека ако нашите конкуренти од Кина повторно се пријават ќе ја намалат цената, па и ние го сторивме истото. Ќе имаме помала заработувачка, но политиката на компанијата е да го освои пазарот, бидејќи подоцна е можно и приватниците и други превозници да посакаат двокатни автобуси. Сепак, ова е најниската цена што можеме да ја понудиме - објасни Меди Блаца, претставник на „Кинг Лонг“ во Македонија.

Скопската фирма „Иев“ ја претставува кинеската компанија „Јутонг“ во земјава. Живанчо Пановски од оваа фирма смета дека намалувањето на цените било неминовно со повторувањето на тендерите.

- На претходниот тендер излеговме со повисока цена, но тогаш беше почеток на економската криза во овој сектор. Сега рецесијата е подлабоко навлезена, па затоа најверојатно, од компанијата одлучиле да дадат поевтина понуда. Ние не одлучуваме за висината на цената, тоа ни го наложува матичната компанија - додаде Пановски.

„Александер Денис“ од Единбург е компанија што произведува вакви автобуси еден век, а нејзините претставници во земјава велат дека сумата од 225 илјади евра што тие ја бараат не е висока, туку е реална, за да се добие квалитетен производ.

- Каросериите ќе се изработат од алуминиум, кој е неуништлив, но и двојно поскап од челичниот лим кој, претпоставуваме, ќе го користат конкурентите. Ние употребуваме материјали чиј квалитет ги задоволува стандардите на Европската унија. Но и начинот на плаќање влијаеше врз формирањето на цената, бидејќи ни бараат да ги испорачаме сите автобуси, па да земеме пари. Затоа само финансиското осигурување на возилата чини од 16 до 20 илјади евра - велат од оваа компанија.

Оттаму додаваат дека ако победат на тендерот ќе отворат и погон во земјава, за тука да се изработуваат некои делови, да се бојат возилата, да се поставуваат прозорците, а подоцна тој капацитет ќе служи и за одржување на возниот парк.







 Понудени цени за двокатни автобуси во евра
   20 јануари
(неофицијални суми)
 12 мај
(официјални суми)
 15 ноември
(официјални суми)
 Кинг Лонг
 213.000  150.000  139.000
 Јутонг  200.000  170.000  160.000
 Санос  216.000  165.000  /
 Пре-ос  370.000  /  /
 Ѓулејруз  /  179.000  /
 Александер Денис  /  /  225.000

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=112091055481&id=14&prilog=0&setIzdanie=21842
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #1308 Posted: 17-Nov-2009 at 21:14
Originally posted by Cloverstack


Според цените, ми се чини дека британците немаат шанса.


Мене не ми е јасно како кинезиве (со ОК, како партнер     ) успеаа за 10% да ја спуштат цената за толку краток период, ама ајде...

Ништо не мора да значи цената, „преговарачките способности на нашата администрација“ знаат да бидат многу имагинативни....ова ме потсети на скечов од К-15 -
http://www.youtube.com/watch?v=Vvh6xPPfKqg
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1309 Posted: 17-Nov-2009 at 14:05
Известување - 16.11.2009

Почитувани,

Вe информираме дека во согласност со членот 172 од Кривичниот законик, Министерството за транспорт и врски ќе поднесе кривична пријава за сторено кривично дело клевета на г-дин Славе Распашкоски, сопственик на компанијата „Санос“, заради лажно изнесените јавни обвинувања во врска со постапката за јавна набавка на 202 новопроизведени двокатни автобуси во денеска дадената изјава која ја пренесоа медиумите наведувајќи: „Македонски САНОС присуствуваше на отворањето на понудите, но во последен момент ја повлече својата. Обвини дека се е наместено и дека веќе се знае која фирма ќе го добие тендерот. -Сметаме дека Владата е веќе определена за одреден понудувач. Министерството за транспорт минатиот пат се одлучи за одреден понудувач, тоа што беше поништен тендерот е политичка одлука…“

Уште еднаш нагласуваме дека постапката за набавка на автобусите за обновување на возниот парк во јавниот градски превоз во Скопје е јавна, транспарентна и отворена за сите и оттука тврдењата изнесени од страна на г-дин Распашкоски ги сметаме за малициозен обид за спречување на релаизацијата на овој проект во насока на нанесување штета на угледот на Министерството.
Нагласуваме дека Министерството за транспорт и врски во своето работење се раководи исклучиво од позитивните законски прописи, и начелата на јавност и транспарентност.

Со почит,
Министерство за транспорт и врски

http://mtc.gov.mk/new_site/mk/storija.asp?id=2154
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #1310 Posted: 17-Nov-2009 at 14:03
Соопштение до јавноста - 16.11.2009

Почитувани,

Ве информираме дека денес во Министерството за транспорт и врски по истекот на рокот за доставување на понудите во 12.00 часот, беа отворени пристигнатите понуди по огласот за набавка на на 202 новопроизведени двокатни автобуси, и тоа набавка на 200 новопроизведени двокатни автобуси од затворен тип и 2 новопроизведени двокатни автобуси од отворен тип за градски сообраќај.На објавениот оглас се пријавија вкупно 3 понудувачи:

1.       King Long - Бугарија
2.       Alexander Dennis – Велика Британија
3.       Xhenghou Youtong Group – Кина

Во следниот период Комисијата за спроведување на јавната набавка ќе изврши преглед на комплетноста и валидноста на доставената документација, како и евалуација на пристигнатите понуди, по што ќе биде одбран најповолниот понудувач.

Согласно условите во Тендерската документација Економскиот оператор е должен да дадe најмалку 24 месеци генерална гаранција на предметот на набавката, најмалку 5 години гаранција на шасија на автобусите,да обезбеди резервни делови за најмалку 15 години по конечната испорака на предметот на набавката, како и да обезбеди овластен сервисен центар или да овласти постоечки сервисен центар во Скопје.

Согласно утврдените минимални количини за испорака на автобусите по години, најповолниот понудувач ќе треба до крајот на 2011 година да изврши испорака на најмалку 1/3 од вкупниот број на автобуси кои се предмет на набавката.

Целта на оваа набавка, заедно со набавката на едноподни автобуси е целосно обновување на возниот парк на јавното сообраќајно претпријатие во Скопје, а со тоа овозможување и подобри услуги на корисниците на јавниот превоз и намалување на сообраќајниот застој.

Со почит,
Министерство за транспорт и врски

http://mtc.gov.mk/new_site/mk/storija.asp?id=2153
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1311 Posted: 17-Nov-2009 at 02:48
Според цените, ми се чини дека британците немаат шанса.

Фактот што изгледот повторно се спомнува како критериум, не знам баш колку простор остава да се надеваме дека ќе добиеме барем нормални двокатни, наместо „традиционални скопски двокатни“...  Unhappy

Двокатни автобуси - нов тендер, стари ривали

понеделник, 16 ноември 2009, 17:52


Нов тендер стари ривали. По четврти пат за две години во министерството за транспорт се отвараа понуди за двокатни автобуси, овојпат за 200 затворени и 2 панорамски. Во игра и овој пат се двете кинески компании Јутонг, за која од централата на компанијата велеа дека за домашен партнер го имаат Орце Камчев, и Кинг Лонг која конкурира преку својата сестринска фирма од Бугарија. Третиот кандидат е нов, британската компанија Александер Денис чии двокатни автобуси со денеции се возат во Лондон и Хонг Конг.
Изненадувачки, но на четвриот тендер не конкурира и досега најгасниот понудавач, македонски САНОС.

Минатиот тендер првостепената комисија на министерството за транспорт и врски го избра Јутонг, но држваната комисија за јавни набавки го поништи. И тогаш и сега најниска е понудата на кинескиот ривал Кинг Лонг, но со оглед на тоа што цената носи само 70 од можните 100 бодови се е можно.

Според понуденото еден автобус на Кинг Лонг ќе чини околу 139 000 евра, или вкупно 27 800 000 милиони евра.
Втора според цената, е кинески Јутонг. Тие нудат автобуси со цена по 160 000 евра од парче или вкупно бараат речиси 32 000 000 евра.
Најскапа е британската Александер Денис, која бара 225 000 евра по автобус или 45 000 000 евра за целата зделка.

Од тројцата понудувачи со свои очекувања не излегоа само победниците од минатиот пат. 
 
За разлика од минатиот тендер двата кинески производители понудија цени пониски за речиси 10 проценти. Покрај цената, еден од пресудните фактори ќе биде и понудениот изглед и одржување на автобусите. Ако овој тендер успее, сите автобуси треба да стигнат во Македонија надоцна до крајот на 2013 –та година.


Александар Димитриевски



http://vesti.alfatv.com.mk/default.aspx?mId=36&eventId=15127


Edited by Cloverstack - 17-Nov-2009 at 02:49
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #1312 Posted: 16-Nov-2009 at 22:41
Ne mozam da svatam zosto vladata ednostavno ne kaze deka po reakcijata na graganite,ekspertite deka ednopodnite avtobusi se podobro resenie,se otkazuvaat od dvokatnite.
So toa spored mene bi dobile rejting na nekoj nacin,vo smisla vladata go slusa narodot.
Seto toa me tera da mislam deka ima nesto matno.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #1313 Posted: 16-Nov-2009 at 21:21
Проблемот со раскрсницата кај Палома бјанка е радиусот меѓу улиците (што не смее да е таков меѓу станбени улички, а не меѓу 2 такви улици), а не е во автобусите...
...само што имаш право, тој радиус нема да се опраи уште едно 5-6 века, па попаметно е сега да гледаат што праат со автобусиве. Во тој контекст, не знам и дали секаде ќе можат да поминуваат овие автобуси во поглед на висината (подвозници, надвозници исл.)?! Стаам глава, дека во министерството не ги заболе за тоа прашање, а после може да биде сериозен проблем...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1314 Posted: 16-Nov-2009 at 20:57
Мене дизајнот на Лондонските двокатни автобуси (односно 2-осовински) многу повеќе ми се допаѓа за Скопје. Овие 3-осковите ми се многу гломазни (иако постабилни, се сложувам), но зафаќаат повеќе простор при вртење. И секогаш ми е во глава раскрсницата кај Палома Бјанка, завртувањето од Чуповски кон Васил Главинов (а тука вртат сите автобуси од центар кон Партизанска и навистина со овие ќе стане чудо.  Вакви со 3 осовини има во Љубљана (се разбира еднокатни) кои се користат за регионален промет и се движат само по главните влзено-излезни булевари.

Инаку ова ЕДНОПОДНИ ми е многу смешно и незнам каде го научија. Еднокатен автобус си е просто автобус (дали нископоден или обичен), а при двокатните се додава само атрибутот. Исто како при поимот Метро. Никој не вика Подземно метро, затоа што тоа како такво се подразбира. Кога тоа излага над земјата и прави исклучок, се додава наставката Надземно.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1315 Posted: 16-Nov-2009 at 18:59
Сега се бара модел да се испегла работата со нормални автобуси, ама да не падне срам со двокатните, па така сега прво 100 еднокатни, па после наводно ќе се покажат како подобро решение па ќе бројката од 200 двокатни ќе се намали. Барем ова е моја претпоставка.
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #1316 Posted: 16-Nov-2009 at 18:54


Според нешто што малце фатив од понудите по вестиве имам некакво претчуство дека распишувачот на тендерот инсистира на „античкиот“ дизајн, инаку како двокатни мислам дека би ги прогутале сите да се во некој ваков фазон...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1317 Posted: 16-Nov-2009 at 16:49
http://www.alexander-dennis.com

Еве го сајтот на британскиот понудувач. Да не се повторуваме со истите работи, колку се лоши и страшни двокатните автобуси... Мислам дека се е доволно кажано и аргументирано поназад во нишката... Но...

Сепак присуството на британскиот понудувач дава надеж дека целава работа (доколку се реализира) нема да биде потполно фијаско. Сепак се работи за сериозен прозводител на автобуси и тоа го гарантира барем квалитетот.

Доколку се откажат од "античкиот" дизајн, ако добиеме нешто вакво, сепак нема да биде крај на светот (десниот изгледа симпатично, и дополнително а трите оски сепак ја зголемуваат безбедноста и подобруваат перформансите).




Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1318 Posted: 16-Nov-2009 at 15:51
Три компании заинтересирани да ги направат двокатните автобуси

Три компании доставиле понуди на тендерот за набавка на 202 двокатни автобус, информираат од Министерството за транспорт и врски. На тендерот се јавиле бугарската Кинг Лонг, која учествуваше и на претходните тендери, фирмата Александар Денис од Велика Британија и компанијата од Кина Џенгџоу Јоутонг Групација.

“Во следниот период Комисијата за спроведување на јавната набавка ќе
изврши преглед на комплетноста и валидноста на доставената
документација, како и евалуација на пристигнатите понуди, по што ќе
биде одбран најповолниот понудувач.Согласно условите во Тендерската документација“, информираат од Транспорт.

Компанијата што ќе биде избрана ќе има обврска да даде две години гаранција за автобусите, најмалку пет години гаранција на шасијата на втобусите и да обезбеди резервни делови за најмалку 15 години по испораката.

Најповолниот понудувач, според условите одредени од Транспорт, ќе има рок до 2011 година да испорача 75 автобус 

“Целта на оваа набавка, заедно со набавката на едноподни автобуси е
целосно обновување на возниот парк на јавното сообраќајно претпријатие во Скопје, а со тоа овозможување и подобри услуги на корисниците на јавниот превоз и намалување на сообраќајниот застој“ велат од Министерството.

Досега беа распишани два тендери за набавка на 302 двокатни автобус за потребите на ЈСП.

http://netpress.com.mk/vest.asp?id=64264&kategorija=2

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1319 Posted: 11-Nov-2009 at 01:54

За набавка на автобусите за в година планирани 7 милиони евра

Ако успее четвртиот тендер, скопјани ќе се возат во 202
двокатни и 100 едноподни автобуси

Околу седум милиони евра од државниот буџет за 2010 година ќе се наменат за купување на дел од автобусите за јавниот превоз во Скопје. Во планираните средства за следната година, во буџетот на Министерството за транспорт и врски за овој проект се предвидени 420 милиони денари.

Приближно толку имаше и во годинашниот буџет, но по неуспехот на третиот тендер за набавка на автобусите, со ребалансот тие пари беа пренаменети. Со еден милион денари што останаа се распиша последниот четврти тендер, кој се' уште е во тек.

Со седум милиони евра во 2010 година ќе се купи првата третина од планираните 302 автобуса за Скопје. Од нив, според последниот четврти тендер, 202 се двокатни од кои, пак, два се панорамски. Останатите 100 се едноподни автобуси, од кои 80 се соло-автобуси, 4 зглобни и 16 минибуси. За 2011 година, за набавка на автобуси се планира да се потрошат над една милијарда денари.

Доколку успее последниот тендер доставата на првата тура од автобусите треба да почне уште следната година и да продолжи во наредните две години. Пристигнувањето на првите автобуси се одложува за една година. При распишувањето на првиот тендер Министерството најавуваше дека годинава ќе бидат испорачани првите двокатни автобуси за главниот град, но по промената на условите на тендерот не се знае ниту дали први ќе пристигнат двокатните или едноподните автобуси. Сепак, доколку и последниот тендер се покаже неуспешен, многу е веројатно дека скопјани ниту в година нема да видат ниту еден нов автобус на улиците.

Првиот обид официјално пропадна, бидејќи ниту една фирма не го понуди бараниот ретро изглед на автобусите. Вториот тендер се поништи зашто ниту една компанија не достави банкарска гаранција, освен словенечката компанија која, пак, не влезе во игра поради превисоката понуда од 111 милиони евра за производство на 302 даблдекера. Третиот тендер пропадна, бидејќи избраната понуда не го гарантирала бараниот термин за испорака на автобусите.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=FCAAE3B985B37C4DAEB2A4116EB5FDD3
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #1320 Posted: 03-Oct-2009 at 12:58
леле стварно LOL ок, моја грешка
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6465666768 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.473 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.