![]() |
![]() |
![]() |
Патна мрежа (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6566676869 84> |
Author | ||||||||
Makedonij ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Apr-2009 Location: Celje - Виница Online Status: Offline Posts: 2190 |
![]() ![]() |
|||||||
Алсфалтиран е патот до плажата во СливницаКонечно се алсфалтира патот кој води до плажата во Сливница, жителите на ова село макотрпно го очекуваа исто како и гостите туристи кој доаѓаат на ова плажа...Во прилог фотографии од патот кој води кон плажата во Сливница:Панорама на селото Сливница кон Преспанско Езеро: Панорама од Преспанско Езеро кон плажата во Сливница и селото: Edited by Makedonij - 23-Sep-2010 at 22:01 |
||||||||
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
|
||||||||
![]() |
||||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||||||
Патиштата се градат само во статистиката
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=9221010328&id=10&prilog=0&setIzdanie=22089 |
||||||||
![]() |
||||||||
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
|||||||
Cudo nisto ne spomnuvaat za Demir Kapija-Smokvica toj del e naj kriticen vo koridorot 10. |
||||||||
![]() |
||||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||||||
Македонија гради 45.5 км. патишта во моментов
![]() Дел од изградбата на овие патишта почнала лани: делница Радовиш-Струмица (Сурдулци-Радичево) во должина од 10 км, делница Коломот- мост село Близанско (Порече) во должина од 8.4 км, делница Коњско (Смрдлива Вода) - Ски центар Кожуф во должина од 17.4 км, делница М-5 Обиколница на Охрид во должина од 2.4 км, додека изградбата на автопатот Табановце – Куманово, кој е дел од Коридор 10, во вкупна должина од 7.3 км, почнала кон крајот на 2008 година. Сите овие проекти, според Катерина Панова Илиевска, заменик директор на Агенцијта, се очекува да завршат во текот на 2011 година. Во изјава за „Журнал.мк“, Панова Илиевска објаснува дека лани целосно биле изградени 34.7 километри нови патишта, односно биле реализирани проектите Обиколница на град Скопје со вкупна должина од 26.5 км автопат, Делница Куклиш – Банско во вкупна должина од 8.2 км и Клучка Прдејци. Исто така, минатата година, почнал проектот за реконструкција и на 11 најоштетени регионални патни правци, во вкупна должина од 288 километри. „Дел од нив, односно 4 делници се завршени годинава, а останатите 7 делници се очекува да бидат завршени до крајот на 2010, односно почеток на 2011 година. Во текот на оваа година, исто така, почна и проектот за реконструкција и рехабилитација на локални патишта во Република Македонија“, објаснува Панова Илиевска. Во моментов, според евиденцијата на Агенцијата, потпишани се договори со изведувачи за изградба на 97 локални патишта низ целата држава во вкупна должина од 218.44 км. Од нив веќе се завршени 39 во вкупна должина од 81.41 км, а во моментов се работи на 25 локални патишта со вкупна должина од 62.13 км. Минатата недела, српски „Блиц“ објаси дека Србија гради 22 километри годишно, што е за 8 километри помалку од Романија или за 78 километри помалку од Хрватска. Во последните шест години, Србија го гради Коридорот 10 со интензитет од 22 километри годишно. И покрај тоа што изградбата на Коридорот 10 доцни со 20 години, српскиот министер за инфраструктура Милутин Мркоњиќ изјави дека не прифаќа кога некој тврди дека се работи бавно. „Кога дојдовме на власт во 2008 година не затекнавме ниту еден километар изграден пат, немаше дури и главен проект, а од тогаш се изградени вкупно 50 километри“, вели Мркоњиќ. И Романија многу малку посветува внимание на патната инфраструктура. Таму се градат по најмногу 30 километри пат годишно, а според медиумите, потребно е во наредните 15 години да се изградат 1.200 километри магистрали или по 80 километри годишно. / Журнал МК / http://zurnal.mk/mk/cont.asp?k=21208181242&s=251209112732&ID=209109469 |
||||||||
![]() |
||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||||
Ова не е регионалниот пат Кочани-Пробиштип. Регионалниот пат (Р-519) исто ги поврзува Кочани и Пробиштип, само што иде преку Пониква. Се качува на планината и се симнува и регионалниот пат е малку подолг од овој што се гради. Овој сега е некој локален пат многу пократка и полесна (порамна) варијанта на регионалниот. Освен ако во меѓувреме не направиле некоја измена на нумерациските планови или слично.
Edited by lslcrew - 18-Sep-2010 at 16:49 |
||||||||
![]() |
||||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||||||
Ќе се асфалтира регионалниот патен правец од селата Рајчани до Турско Рудари
Пробиштип, 17 септември 2010 (МИА) - Со потпишување на договорите за реализација на проектот за асфалтирање на патниот правец село Пантрелеј, село Рајчани-Кочанско со село Турско Рудари во општината Пробиштип, започнаа активностите за регионално поврзување на овие две општини од Источниот регион. Се планира поставување асфалт на 1,5 километар на делницата Пантелеј-Рајчани и еден километар помеѓу Турско Рудари и Рајчани. Средствата во висина од 7,6 милиони денари се обезбедени од Бирото за регионален развој, со учество на општините Кочани и Пробиштип. Според градоначалникот на Пробиштип Тони Тоневски, се прават напори за обезбедување на дополнителни 3,6 милиони денари за да се заврши целосно делницата меѓу овие две општини. Асфалтирањето на патот е од регионално значење за над 300 семејства кои сеуште живеат во овие планински села и кои гравитираат кон општинските центри Кочани и Пробиштип. кг/дма/12:56 http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=76998373&lId=1&pmId= |
||||||||
![]() |
||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||
Andrej, планот за ренумерација на главната мрежа е добар и многу пологичен и попрактичен од сегашниот. Но имаш еден пропуст... имено автопатот Скопје - Свети Николе - Штип не е зацртан од кај Петровец, туку од кај Миладиновци. Со тоа А4 не би можел да ја покрие делницата Хиподром - Петровец туку заедно со А2 би се движел од Хиподром кон Миладиновци. Делот Хиподром - Петровец би можел да се означи како А2а или А4а.
Туку што правиме со урбаните автопати во Скопје? ![]() Јас мислам дека и тие треба да бидат дел од националната мрежа и нумерација. Што мислите да им се додели посебна буква У? Во однос на динамиката исто така генерално се слагам, а ги имам следниве двојби и дилеми: 1. Не би ја форсирал изградбата на вториот коловоз на делницата Катланово-Велес во прва фаза. Засега сегментот функционира океј, а мислам дека врските кои комплетно недостасуваат се поприоритетни. 2. Кон Блаце е кратка делница, а има потенцијал, па тоа би го поместил за порано. Онака од око кажувам, ќе беше убаво да имаме податоци и проекции од наш извор. Тука исто така треба да се има во предвид дека ние секако треба да побрзаме со изградба на северниот булевар исклучиво за наши домашни потреби, па во таков случај уште пологично би било да не се одолговлечи премногу краткиот сегмент што би преостанал помеѓу Стенковец и Блаце. 3. Ми пречи бескрајното одолговлекување на патот Велес-Прилеп преку Бабуна, па еве и ти си го оставил за последн фаза ![]() ![]() Навистина, со реконструкцијата на патот преку Плетвар, реално донекаде опадна ургентноста на пробивањето на тој пат, но сепак далеку од доволно. Патот преку плетвар има и други функции, а директно поврзување на Велес и Прилеп претставува значително скратување на релациите помеѓу повеќе битни македонски градови и региони. Исто така значи и заживување на еден поголем регион во централниот дел на државата (регионот „Азот“, Чашка, Извор, Богомила...) кој денеска е тотално зафрлен пред се поради сообраќајна неповрзаност. Во врска со пробивање на автопати низ масивни планини, а единствено за меѓусебно поврзување на помали места, мислам прилично забегавте ![]() А и го заборавивте постојниот М-7 (Дебар - Кичево - Македонски Брод - Прилеп - Неготино - Кавадарци - Радовиш) кој низ релативно нормални терени пополнува добар дел од она што недостасува во мрежата. ----------------------------- Инаку Андреј, еве нешто за тоа што бараше - за реконструкцијата на регионалната и локалната мрежа, не знам како ти промакнало ![]()
|
||||||||
![]() |
||||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||||
Е ајде де, нека каже некој нешто.... се бутнавте во офф-топик, ме заборавивте. Секако, зборувае и за 200-те локални патишта и за регионалната мрежа... Тука запомнив скоро ништо, освен дека регионалната мрежа напредува побрзо, најверојатно затоа што станува збор за помал број делници.... нешто ми се превртуваат во глава 2011 и 2013, но не сум сигурен, која беше за што... |
||||||||
![]() |
||||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||||
кога сме кај Светска банка. Да можеби сум слушнал и Светска банка во изјавата, не памтам, но сигурно ја спомена.... знам дека наброја многу места од каде ќе се земаат пари.... добро ИПА фондовите се неповратливи, па ако можат од тука да земат поголеми средства, подобро, ако не, колку толку... здравје
|
||||||||
![]() |
||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||||
Имаме се регистрирано, архивирано. Прочепкај ги нишките ќе најдеш се што те интересира.
|
||||||||
![]() |
||||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||||||
Некои информации јас што ги знам. Го гледав министерот Миле Јанакиевски кај Јанко, Јади Бурек и еве некои работи што ги разбрав. Најголем впечаток, односно внимание ми остави неговата изјава околу делницата Демир Капија - Смоквица. Колку што разбрав ќе се оди со автопатско решение кое ќе чини ~260,270 милиони евра, не сум сигурен. Делницата е 27 километри, но поради специфичноста на теренот ќе чини многу. И најмногу поради големиот број на мостови и тунели. Практично многу мал дел ќе биде на земја. Така да излегува дека за километар автопат би се трошеле по 10 милиони евра. Колку што разбрав, има подршка од Европската Комисија и ЕБРД. Најверојатно, како што слушнав, средствата ќе се црпат со кредити од ЕБРД, ИПА фондовите и мислам дека наслушнав и ММФ. Најверојатно дел ќе оди и од буџетот. Не сум сигурен за ова, бидејќи до сега не сум слушнал, но мислам дека министерот рече дека ќе се започне во Март 2011, што е многу изненадувачки, поради фактот дека досега немало најави. Проектот бил готов, сите мостови и тунели итн. И трасата ќе поминувала десно (ова не знам што точно му значеше, дали исли гледано од Демир Капија или од Смоквица, но сигурно е дека ќе биде нова траса и дека постојниот пат ќе биде како алтернатива, односно нешто како помошен и слично, нешто како стариот пат Струга-Охрид. Толку околу ова. Исто така разбрав дека до Јанурари ќе се изберат двата концесионери... Е сега околу ова не разбрав многу. Разбрав дека патните правци се поделини на две групи: источни и западни, за секоја има посебен концесионер, па испаѓаат дека ќе бидат два. Колку што разбрав за едниот, тој треба да го изгради патниот правец Миладиновци - Св. Николе ( но незнам од кој формат на пат ќе биде, авотпат, регионален, експресен или нешто слично, навистина незнам). И уте една работа што разбрав е дека како што е поделбата на источна и западна, така ќе се добијат и патарине, зависи каде се наоѓаат. Мислам дека тоа интервју е навистина потребно и дека добро би било да го имаме тука, доста информативно.... па фрлете се во потрага по нет.... јас еве и сега ќе побарам... навистина незнам кога точно беше но мислам дека не е постаро од една недела или тука негде... Edited by FoSsiL - 13-Sep-2010 at 15:33 |
||||||||
![]() |
||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||||||
Да знам, дел е од Светската Банка, дел е од Владата, ама кои делници се од регионалната мрежа? Може некаде да се ископа ваков податок?
|
||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||
![]() |
||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||||
Ова што го наброја е само од магистралната и автопатска патна мрежа. Од регионалната има повеќе мислам.
|
||||||||
![]() |
||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||||||
Дечки, за потребите на ССЦ, сакам да изработам една карта, на која би биле обележани сите патни делници кои се моментално во изградба и реконструкција. Би било пожелно и ако знаете, да кажете колкава е нивната должина и финанскиска тежина. Јас ги знам само:
Куманово-Табановце, Штип-Радовиш-Струмица, Ресен-Битола...? Се работи ли нешто околу удово и Смоквица, пред патот да навлезе во Демиркаписката клисура, или тоа е дел од останатиот сегмент, од околу 25км? Ајде ви благодарам однапред. |
||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||
![]() |
||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||||
|
||||||||
![]() |
||||||||
theMac3donian ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
|||||||
Извини не го видов постот, гледам дека имаме слични забелешки... 1. Немам појма, не го знам тој дел. 2. Таму граничен премин од Око не ми се фаќа... кога терав по тие планините бајааги остро е... незнам... штом можат до ски центарот на кожуф да направат пат зошто да не и таму... само кој ќе го користи? Дали Кавадарци и Неготино се доволно капацитет за да тргуваат со Воден? Може ќе има ќар не викам не... 3. Да и јас со ова се согласувам. Нема потреба патот да оди од долу, нека оди преку Плетвар. |
||||||||
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
||||||||
![]() |
||||||||
theMac3donian ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 30-Mar-2010 Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
|||||||
Прашања и дополнувања
1. Конопиште - Миравци (или Удово) е доста неизводливо. Барем јас колку што го знам теренот. Навистина не мислам дека ова делница може да се направи. Сигурно може, но не верувам дека е исплатливо за Македонија... а и не верувам дека има потреба таму да се гради. Според мене подобро би било да се користи (некако) патот од Кривогаштани да оди до Прилеп, па после преку Плетвар да оди до Кавадарци, па до Неготино. Така од Неготино да се поврзува по „брз пат“ и до средината помеѓу Радовиш и Штип. 2. Валандово - Струмица не е лесен пат, бидејки овде е Валандовско Брдо и клисурата по Костурино. Многу лоша делница е таа која тешко дека може да се направи во Автопат без голема интервенција. Исто така треба да се надополни дека многу камиони поминуваат преку Струмица (по валандовско брдо) до Дојран... значи некаков зафат треба и овде да се направи. Немора голем ама нешто дефинитивно ќе треба. Последен проблем е тоа што Луѓето што се симнуваат по валандовско брдо (насочени кон преминот Богородица или Гевгелија) најчесто одат преку Валандово низ селата Брајковци, Балинци и Марвинци... значи некојпат тешки возила минат низ овие мали населени места низ кој поминува овој мал регионален пат. Најверојатно ќе треба некоја забрана за движење по овој правец и инсистирање да се кориси патот Валандово, Пирава, Јосифово, Удово за излез на Е-75 наместо горенаведениот. Преку инсистирање мислам да покажуваат знаци Гевгелија, Грција но преку Удово (кој е подолг пат). 3. Инаку да стане Кичево главна зона за Автопатите мислам дека е навистина добро. Бидејки со сегашната мрежа тој регион се запоставува додека Охрид, Дебар, Гостивар навистина некако не делува како што треба. Вака многу работи ќе се расчистати со Приоѓање на делницата околу Кичево што се вика цела Македонија ќе ти е во дланка. Како и да е, браво за трудот. ![]() Прашање: Ако некој доаѓа од Бугарија и сака да оди до Албанија, дали ќе му биде предложено да оди Скопје - Тетово - Гостивар - Кичево или Скопје - Кичево? Гледам каде е црвената линија, али на карта вака оваа делница изгледа побрза. Какво е вашето размислување околу овој „проблем“? Edited by theMac3donian - 03-Sep-2010 at 09:01 |
||||||||
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
|
||||||||
![]() |
||||||||
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
|||||||
Јас би бил и пресреќен кога би била ревизираната варијанта на мојата идеја од страна на Андреј. Имам само неколку забелешки и предлози:
1. Не ми ја чепкајте Мијачијата со автопати ![]() 2. Можен ли е граничен премин таму некаде кај Конопиште, во правец кон Воден? 3. На Кавадарци му се скратува брзиот пат кон Прилеп. Можеби е добро оваа делница да остане. 4. Немам четири ![]() |
||||||||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
||||||||
![]() |
||||||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|||||||
Одлична анализа Андреј. И јас немам големо искуство кога станува збор за проектирање на патната мрежа. Сепак како учесник во сообраќајот кој неретко патува низ Македонија, сметам дека е добро дополнувањето од Алексгиж, особено поврзувањата на Крива Паланка-Каменица, Прилеп преку Мариово-Конопиште со коридорот 10, Депар-Кичево, и секако Скопје-Македонски Брод. Сепак мислам дека во догледно време доволно е овие патишта да се пробијат на ниво на брзи магистрани патишта, бидејќи нема преголема економска оправданост во овој момент за нив.
|
||||||||
![]() |
||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||||||
![]() СО ПОРТОКАЛОВО: гп. Дебар - Дебар -Кичево -Крушево - Кривогаштани(Прилеп) -Конопиште - Миравци -Валандово -Струмица -Берово -Кочани -Кратово -гп нов со Србија. СО ВИОЛЕТОВО: Скопје - Мак. Брод- Кичево (за што постоел првичен план за поврзување со Охрид, не преку Тетово и Гостивар). ![]() Edited by Andrej_LJ - 02-Sep-2010 at 23:29 |
||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6566676869 84> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |