build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 6566676869 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2190
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #1321 Posted: 23-Sep-2010 at 21:58

Алсфалтиран е патот до плажата во Сливница

Конечно се алсфалтира патот кој води до плажата во Сливница, жителите на ова село макотрпно го очекуваа исто како и гостите туристи кој доаѓаат на ова плажа...

Во прилог фотографии од патот кој води кон плажата во Сливница:


Панорама на селото Сливница кон Преспанско Езеро:

Панорама од Преспанско Езеро кон плажата во Сливница и селото:



Edited by Makedonij - 23-Sep-2010 at 22:01
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1322 Posted: 22-Sep-2010 at 11:10

Патиштата се градат само во статистиката


Агенцијата за државни патишта и Државниот завод за статистика се разидуваат - Агенцијата пријавува зголемени градежни активности во патната инфраструктура, а Државниот завод евидентира непроменета состојба во вкупната километража на патиштата - 911 километри магистрални и 3.771 километар регионални патишта

 
 
%20  
Во изградбата на магистрални патишта Македонија последнава деценија заостанува. Просекот на новоасфалтирани километри автопат во земјава е многу понизок од Србија, Хрватска и од Романија. Нашите северни соседи на јужниот коридор 10 годишно додаваат нови делници по 22 километри, а Хрватска секоја година добива нов автопат од 100 километри. За разлика од нив, македонската градежна оператива гради, просечно, по 16-17 километри автопат годишно.

%20Во последните десет години изградбата на магистрални патишта во земјата се одвивала со различен интензитет. Во 2000 година немало целосно завршени делници, но се работело на три потега во должина од 9 километри. Наредната година целосно била завршена трасата на автопатот Стоби - Неготино во должина од 16 километри, а во 2002 година биле завршени 23,5 километри. Во 2003 година е забележан голем пад, зашто се изградени само 2,8 километри на потегот Стење - Корча. Наредната 2004 година се изградени 25 километри, од кои 9 километри се автопат.

Најмногу се асфалтирало во 2005 година, кога биле завршени 46 километри, од кои 42 се автопат, а наредната година биле завршени 17 километри магистрален пат и автопат. Во текот на 2007 година се интензивираат градежните работи на обиколницата на Скопје и изградбата на трета лента на Плетвар, како и реконструкција на 14,7 километри, а во 2008 година е завршена една фаза од автопатот-обиколница на Скопје во должина од 12 километри.

Информациите на Агенцијата за државни патишта, кои покажуваат зголемени градежни активности во патната инфраструктура, не соодветствуваат со податоците на Државниот завод за статистика, кој евидентира непроменета состојба во вкупната километража на магистрални и регионални патишта. Таа во последните три години е на исто ниво од 911 километри магистрални и 3.771 километар регионални патишта!

Зголемување има кај локалните патишта, кои од 2006 до 2008 година „пораснале“ од 8.995 на 9.240 километри.

Владината политика стави акцент на интензивирање на градбата на повеќе нови патни правци во земјата, кои ќе бидат дадени под концесија. Целата процедура за почнување на изградбата на првата траса, според информациите на Министерството за транспорт, се очекува во текот на 2011 година.

Во овој момент, преку Агенцијата за државни патишта, во тек е реализација на неколку проекти во вкупна должина од 45,5 километри. Годинава е почната и реконструкцијата на 11 најоштетени регионални патни правци со должина од 288 километри, како и на 97 локални патишта со вкупна должина од 218,44 километри.



• 2000 година се работело на три потега, во должина од 9 километрил
2001 била завршена трасата на автопатот Стоби - Неготино (16 км)л
2002 биле завршени 23,5 кмл
2003 година изградени само 2,8 км на потегот Стење - Корча л
2004 година се изградени 25 км, од кои 9 км се автопат л
2005 година се завршени 46 км, од кои 42 се автопатл
2006 се завршени 17 км магистрален пат и автопатл
2007 година градежни работи на обиколницата на Скопје, изградбата на
             трета лента на Плетвар и реконструкција на 14,7 километрил
2008 година е завршена една фаза од обик

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=9221010328&id=10&prilog=0&setIzdanie=22089
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #1323 Posted: 21-Sep-2010 at 02:52

Cudo nisto ne spomnuvaat za Demir Kapija-Smokvica toj del e naj kriticen vo koridorot 10.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1324 Posted: 20-Sep-2010 at 10:16
Македонија гради 45.5 км. патишта во моментов Скопје, 20 септември – Македонија, во моментов, гради 45.5 километри патишта, тврди Агенцијата за државни патишта.

Дел од изградбата на овие патишта почнала лани: делница Радовиш-Струмица (Сурдулци-Радичево) во должина од 10 км, делница Коломот- мост село Близанско (Порече) во должина од 8.4 км, делница Коњско (Смрдлива Вода) - Ски центар Кожуф во должина од 17.4 км, делница М-5 Обиколница на Охрид во должина од 2.4 км, додека изградбата на автопатот Табановце – Куманово, кој е дел од Коридор 10, во вкупна должина од 7.3 км, почнала кон крајот на 2008 година.

Сите овие проекти, според Катерина Панова Илиевска, заменик директор на Агенцијта, се очекува да завршат во текот на 2011 година.

Во изјава за „Журнал.мк“, Панова Илиевска објаснува дека лани целосно биле изградени 34.7 километри нови патишта, односно биле реализирани проектите Обиколница на град Скопје со вкупна должина од 26.5 км автопат, Делница Куклиш – Банско во вкупна должина од 8.2 км и Клучка Прдејци.

Исто така, минатата година, почнал проектот за реконструкција и на 11 најоштетени регионални патни правци, во вкупна должина од 288 километри.

„Дел од нив, односно 4 делници се завршени годинава, а останатите 7 делници се очекува да бидат завршени до крајот на 2010, односно почеток на 2011 година. Во текот на оваа година, исто така, почна и проектот за реконструкција и рехабилитација на локални патишта во Република Македонија“, објаснува Панова Илиевска.

Во моментов, според евиденцијата на Агенцијата, потпишани се договори со изведувачи за изградба на 97 локални патишта низ целата држава во вкупна должина од 218.44 км. Од нив веќе се завршени 39 во вкупна должина од 81.41 км, а во моментов се работи на 25 локални патишта со вкупна должина од 62.13 км.

Минатата недела, српски „Блиц“ објаси дека Србија гради 22 километри годишно, што е за 8 километри помалку од Романија или за 78 километри помалку од Хрватска.

Во последните шест години, Србија го гради Коридорот 10 со интензитет од 22 километри годишно.

И покрај тоа што изградбата на Коридорот 10 доцни со 20 години, српскиот министер за инфраструктура Милутин Мркоњиќ изјави дека не прифаќа кога некој тврди дека се работи бавно.

„Кога дојдовме на власт во 2008 година не затекнавме ниту еден километар изграден пат, немаше дури и главен проект, а од тогаш се изградени вкупно 50 километри“, вели Мркоњиќ.

И Романија многу малку посветува внимание на патната инфраструктура.

Таму се градат по најмногу 30 километри пат годишно, а според медиумите, потребно е во наредните 15 години да се изградат 1.200 километри магистрали или по 80 километри годишно.  / Журнал МК /

http://zurnal.mk/mk/cont.asp?k=21208181242&s=251209112732&ID=209109469
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1325 Posted: 18-Sep-2010 at 16:47
Ова не е регионалниот пат Кочани-Пробиштип. Регионалниот пат (Р-519) исто ги поврзува Кочани и Пробиштип, само што иде преку Пониква. Се качува на планината и се симнува и регионалниот пат е малку подолг од овој што се гради. Овој сега е некој локален пат многу пократка и полесна (порамна) варијанта на регионалниот. Освен ако во меѓувреме не направиле некоја измена на нумерациските планови или слично.

Edited by lslcrew - 18-Sep-2010 at 16:49
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #1326 Posted: 18-Sep-2010 at 08:51
Ќе се асфалтира регионалниот патен правец од селата Рајчани до Турско Рудари

Пробиштип, 17 септември 2010 (МИА) - Со потпишување на договорите за реализација на проектот за асфалтирање на патниот правец село Пантрелеј, село Рајчани-Кочанско со село Турско Рудари во општината Пробиштип, започнаа активностите за регионално поврзување на овие две општини од Источниот регион.

Се планира поставување асфалт на 1,5 километар на делницата Пантелеј-Рајчани и еден километар помеѓу Турско Рудари и Рајчани. Средствата во висина од 7,6 милиони денари се обезбедени од Бирото за регионален развој, со учество на општините Кочани и Пробиштип.

Според градоначалникот на Пробиштип Тони Тоневски, се прават напори за обезбедување на дополнителни 3,6 милиони денари за да се заврши целосно делницата меѓу овие две општини.

Асфалтирањето на патот е од регионално значење за над 300 семејства кои сеуште живеат во овие планински села и кои гравитираат кон општинските центри Кочани и Пробиштип. кг/дма/12:56

http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=76998373&lId=1&pmId=
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1327 Posted: 16-Sep-2010 at 14:19
Andrej, планот за ренумерација на главната мрежа е добар и многу пологичен и попрактичен од сегашниот. Но имаш еден пропуст... имено автопатот Скопје - Свети Николе - Штип не е зацртан од кај Петровец, туку од кај Миладиновци. Со тоа А4 не би можел да ја покрие делницата Хиподром - Петровец туку заедно со А2 би се движел од Хиподром кон Миладиновци. Делот Хиподром - Петровец би можел да се означи како А2а или А4а.

Туку што правиме со урбаните автопати во Скопје?
Јас мислам дека и тие треба да бидат дел од националната мрежа и нумерација. Што мислите да им се додели посебна буква У?

Во однос на динамиката исто така генерално се слагам, а ги имам следниве двојби и дилеми:
1. Не би ја форсирал изградбата на вториот коловоз на делницата Катланово-Велес во прва фаза. Засега сегментот функционира океј, а мислам дека врските кои комплетно недостасуваат се поприоритетни.
2. Кон Блаце е кратка делница, а има потенцијал, па тоа би го поместил за порано. Онака од око кажувам, ќе беше убаво да имаме податоци и проекции од наш извор. Тука исто така треба да се има во предвид дека ние секако треба да побрзаме со изградба на северниот булевар исклучиво за наши домашни потреби, па во таков случај уште пологично би било да не се одолговлечи премногу краткиот сегмент што би преостанал помеѓу Стенковец и Блаце.
3. Ми пречи бескрајното одолговлекување на патот Велес-Прилеп преку Бабуна, па еве и ти си го оставил за последн фаза  Bash  Big%20smile.
Навистина, со реконструкцијата на патот преку Плетвар, реално донекаде опадна ургентноста на пробивањето на тој пат, но сепак далеку од доволно. Патот преку плетвар има и други функции, а директно поврзување на Велес и Прилеп претставува значително скратување на релациите помеѓу повеќе битни македонски градови и региони. Исто така значи и заживување на еден поголем регион во централниот дел на државата (регионот „Азот“, Чашка, Извор, Богомила...) кој денеска е тотално зафрлен пред се поради сообраќајна неповрзаност.

Во врска со пробивање на автопати низ масивни планини, а единствено за меѓусебно поврзување на помали места, мислам прилично забегавте
А и го заборавивте постојниот М-7 (Дебар - Кичево - Македонски Брод - Прилеп - Неготино - Кавадарци - Радовиш) кој низ релативно нормални терени пополнува добар дел од она што недостасува во мрежата.

-----------------------------

Инаку Андреј, еве нешто за тоа што бараше - за реконструкцијата на регионалната и локалната мрежа, не знам како ти промакнало
Originally posted by Cloverstack

Еве нешто повеќе и за заемот од светска банка за регионалните и локалните патишта.

Најдетален и најсвеж документ што го пронајдов е овој:

http://web.worldbank.org/external/projects/main?menuPK=51447259&pagePK=51351007&piPK=64675967&theSitePK=40941&menuPK=64187510&searchMenuPK=51351213&theSitePK=40941&entityID=000333037_20080423004615&searchMenuPK=51351213&theSitePK=40941

Кој сака детални информации нека го прелиста. Јас како побитно би издвоил дека изборот на патиштата се прави по прецизна формула базирана на критериуми на светската банка. Некои делници на регионалните патишта се веќе избрани, а изборот на локалните патишта допрва ќе се прави со учество на општините.

Еве мапа на избраните делници на регионалните патишта:


Еве и листа на делниците кои биле земени во предвид со проценка за цаната:



Во документот има многу детални табели за сите овие патишта, со податоци за тоа на кој сегмент какви интервенции ќе се вршат и други интересни информации.

Инаку еве класификација на типот на интервенциите што се предвидени со овој проект:

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1328 Posted: 13-Sep-2010 at 15:56

Е ајде де, нека каже некој нешто.... се бутнавте во офф-топик, ме заборавивте.

Секако, зборувае и за 200-те локални патишта и за регионалната мрежа... Тука запомнив скоро ништо, освен дека регионалната мрежа напредува побрзо, најверојатно затоа што станува збор за помал број делници.... нешто ми се превртуваат во глава 2011 и 2013, но не сум сигурен, која беше за што...

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1329 Posted: 13-Sep-2010 at 15:30
кога сме кај Светска банка. Да можеби сум слушнал и Светска банка во изјавата, не памтам, но сигурно ја спомена.... знам дека наброја многу места од каде ќе се земаат пари.... добро ИПА фондовите се неповратливи, па ако можат од тука да земат поголеми средства, подобро, ако не, колку толку... здравје
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1330 Posted: 13-Sep-2010 at 15:28
Имаме се регистрирано, архивирано. Прочепкај ги нишките ќе најдеш се што те интересира.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #1331 Posted: 13-Sep-2010 at 15:28

Некои информации јас што ги знам. Го гледав министерот Миле Јанакиевски кај Јанко, Јади Бурек и еве некои работи што ги разбрав. 

Најголем впечаток, односно внимание ми остави неговата изјава околу делницата Демир Капија - Смоквица. Колку што разбрав ќе се оди со автопатско решение кое ќе чини ~260,270 милиони евра, не сум сигурен. Делницата е 27 километри, но поради специфичноста на теренот ќе чини многу. И најмногу поради големиот број на мостови и тунели. Практично многу мал дел ќе биде на земја. Така да излегува дека за километар автопат би се трошеле по 10 милиони евра. Колку што разбрав, има подршка од Европската Комисија и ЕБРД. Најверојатно, како што слушнав, средствата ќе се црпат со кредити од ЕБРД, ИПА фондовите и мислам дека наслушнав и ММФ. Најверојатно дел ќе оди и од буџетот. Не сум сигурен за ова, бидејќи до сега не сум слушнал, но мислам дека министерот рече дека ќе се започне во Март 2011, што е многу изненадувачки, поради фактот дека досега немало најави. Проектот бил готов, сите мостови и тунели итн. И трасата ќе поминувала десно (ова не знам што точно му значеше, дали исли гледано од Демир Капија или од Смоквица, но сигурно е дека ќе биде нова траса и дека постојниот пат ќе биде како алтернатива, односно нешто како помошен и слично, нешто како стариот пат Струга-Охрид. Толку околу ова.

Исто така разбрав дека до Јанурари ќе се изберат двата концесионери... Е сега околу ова не разбрав многу. Разбрав дека патните правци се поделини на две групи: источни и западни, за секоја има посебен концесионер, па испаѓаат дека ќе бидат два. Колку што разбрав за едниот, тој треба да го изгради патниот правец Миладиновци - Св. Николе ( но незнам од кој формат на пат ќе биде, авотпат, регионален, експресен или нешто слично, навистина незнам). И уте една работа што разбрав е дека како што е поделбата на источна и западна, така ќе се добијат и патарине, зависи каде се наоѓаат.

Мислам дека тоа интервју е навистина потребно и дека добро би било да го имаме тука, доста информативно.... па фрлете се во потрага по нет.... јас еве и сега ќе побарам... навистина незнам кога точно беше но мислам дека не е постаро од една недела или тука негде...       



Edited by FoSsiL - 13-Sep-2010 at 15:33
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1332 Posted: 13-Sep-2010 at 15:25
Да знам, дел е од Светската Банка, дел е од Владата, ама кои делници се од регионалната мрежа? Може некаде да се ископа ваков податок?
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1333 Posted: 13-Sep-2010 at 15:13
Ова што го наброја е само од магистралната и автопатска патна мрежа. Од регионалната има повеќе мислам.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1334 Posted: 13-Sep-2010 at 14:51
Дечки, за потребите на ССЦ, сакам да изработам една карта, на која би биле обележани сите патни делници кои се моментално во изградба и реконструкција. Би било пожелно и ако знаете, да кажете колкава е нивната должина и финанскиска тежина. Јас ги знам само:

Куманово-Табановце, Штип-Радовиш-Струмица, Ресен-Битола...? Се работи ли нешто околу удово и Смоквица, пред патот да навлезе во Демиркаписката клисура, или тоа е дел од останатиот сегмент, од околу 25км? Ајде ви благодарам однапред.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1335 Posted: 06-Sep-2010 at 22:53
Асфалтиран патот Текија - Дељадровце


Во согласност со Програмата за санација и реконструкција на локалните патишта Општина Илинден ги започна градежните работи за надградба, санирање и асфалтирање на патната инфраструктура на територија на Општината. Според предвидените градежни активности целосно се асфалтираше патот Текија - Дељадровци во должина од 800 метри почнувајќи од влезот кај населеното место Миладиновци, кој претставуваше проблем за жителите од овој дел на општината. Средствата за асфалтирање на овој патен правец се обезбедени од буџетот на Општина Илинден во заедничка соработка со приватното претпријатие Кен", односно 4 милиони денари се обезбедени од општината, а пак 500.000 денари обезбеди претпријатието Кен". Општина Илинден продолжува со активностите за подобрување на Локалниот економски развој заедно со партнери, поддржувачи, донатори и инвеститори коишто се дел од локалната самоуправа.

Со ова значително ќе се подобри состојбата на локалните патишта и ќе им се овозможи на граѓаните на Општина Илинден подобра и побезбедна комуникација.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=AB7839EA50718342A7B83097990F5ED1
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #1336 Posted: 03-Sep-2010 at 09:06
Originally posted by alexgizh

Јас би бил и пресреќен кога би била ревизираната варијанта на мојата идеја од страна на Андреј. Имам само неколку забелешки и предлози:

1. Не ми ја чепкајте Мијачијата со автопати Гледам дека од Дебар има права линија кон Кичево, но директно преку Лазарополе. Со оваа делница не би се сложил. Како варијанта може од дебар да се оди малку на југ, па да се спои некаде кај Белчишта. Ова е и поверојатно бидејќи автопат преку Бистра, Крчин и Стогово е повеќе од утопија.

2. Можен ли е граничен премин таму некаде кај Конопиште, во правец кон Воден?

3. На Кавадарци му се скратува брзиот пат кон Прилеп. Можеби е добро оваа делница да остане.

4. Немам четири )


Извини не го видов постот, гледам дека имаме слични забелешки...
1. Немам појма, не го знам тој дел.
2. Таму граничен премин од Око не ми се фаќа... кога терав по тие планините бајааги остро е... незнам... штом можат до ски центарот на кожуф да направат пат зошто да не и таму... само кој ќе го користи? Дали Кавадарци и Неготино се доволно капацитет за да тргуваат со Воден? Може ќе има ќар не викам не...
3. Да и јас со ова се согласувам. Нема потреба патот да оди од долу, нека оди преку Плетвар.
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #1337 Posted: 03-Sep-2010 at 08:56
Прашања и дополнувања
1. Конопиште - Миравци (или Удово) е доста неизводливо. Барем јас колку што го знам теренот. Навистина не мислам дека ова делница може да се направи. Сигурно може, но не верувам дека е исплатливо за Македонија... а и не верувам дека има потреба таму да се гради.

Според мене подобро би било да се користи (некако) патот од Кривогаштани да оди до Прилеп, па после преку Плетвар да оди до Кавадарци, па до Неготино.  Така од Неготино да се поврзува по „брз пат“ и до средината помеѓу Радовиш и Штип.

2. Валандово - Струмица не е лесен пат, бидејки овде е Валандовско Брдо и клисурата по Костурино. Многу лоша делница е таа која тешко дека може да се направи во Автопат без голема интервенција.

Исто така треба да се надополни дека многу камиони поминуваат преку Струмица (по валандовско брдо) до Дојран... значи некаков зафат треба и овде да се направи. Немора голем ама нешто дефинитивно ќе треба.

Последен проблем е тоа што Луѓето што се симнуваат по валандовско брдо (насочени кон преминот Богородица или Гевгелија) најчесто одат преку Валандово низ селата Брајковци, Балинци и Марвинци... значи некојпат тешки возила минат низ овие мали населени места низ кој поминува овој мал регионален пат. Најверојатно ќе треба некоја забрана за движење по овој правец и инсистирање да се кориси патот Валандово, Пирава, Јосифово, Удово за излез на Е-75 наместо горенаведениот. Преку инсистирање мислам да покажуваат знаци Гевгелија, Грција но преку Удово (кој е подолг пат).

3. Инаку да стане Кичево главна зона за Автопатите мислам дека е навистина добро. Бидејки со сегашната мрежа тој регион се запоставува додека Охрид, Дебар, Гостивар навистина некако не делува како што треба. Вака многу работи ќе се расчистати со Приоѓање на делницата околу Кичево што се вика цела Македонија ќе ти е во дланка.

Како и да е, браво за трудот.Applause

Прашање:
Ако некој доаѓа од Бугарија и сака да оди до Албанија, дали ќе му биде предложено да оди Скопје - Тетово - Гостивар - Кичево или Скопје - Кичево? Гледам каде е црвената линија, али на карта вака оваа делница изгледа побрза. Какво е вашето размислување околу овој „проблем“?





Edited by theMac3donian - 03-Sep-2010 at 09:01
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #1338 Posted: 03-Sep-2010 at 08:44
Јас би бил и пресреќен кога би била ревизираната варијанта на мојата идеја од страна на Андреј. Имам само неколку забелешки и предлози:

1. Не ми ја чепкајте Мијачијата со автопати Гледам дека од Дебар има права линија кон Кичево, но директно преку Лазарополе. Со оваа делница не би се сложил. Како варијанта може од дебар да се оди малку на југ, па да се спои некаде кај Белчишта. Ова е и поверојатно бидејќи автопат преку Бистра, Крчин и Стогово е повеќе од утопија.

2. Можен ли е граничен премин таму некаде кај Конопиште, во правец кон Воден?

3. На Кавадарци му се скратува брзиот пат кон Прилеп. Можеби е добро оваа делница да остане.

4. Немам четири )
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #1339 Posted: 03-Sep-2010 at 08:17
Одлична анализа Андреј. И јас немам големо искуство кога станува збор за проектирање на патната мрежа. Сепак како учесник во сообраќајот кој неретко патува низ Македонија, сметам дека е добро дополнувањето од Алексгиж, особено поврзувањата на Крива Паланка-Каменица, Прилеп преку Мариово-Конопиште со коридорот 10, Депар-Кичево, и секако Скопје-Македонски Брод. Сепак мислам дека во догледно време доволно е овие патишта да се пробијат на ниво на брзи магистрани патишта, бидејќи нема преголема економска оправданост во овој момент за нив.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #1340 Posted: 02-Sep-2010 at 23:29
Се сложувам со тебе околу тие патни правци, кои јас малку би ги изменил и би ги интегирал во еден и би додал уште еден. Точно на картите се забележуваат дупките во покриеност на патната мрежа. Сепак доколку населението на Македонија не стане некои 6 милиона, како и стандардот да се крене едно минумум 5 пати, тоа го гледам како утопија и дааалечна иднина. Покрај фактот што сите овие патни правци минуваат низ исклучително тежок планински терен, навистина во догледна иднина (3 декади), ние немаме потреба за АВТОПАТСКО поврзување на овие правци. Еве како тоа би го извел јас, под утопистички околности:

СО ПОРТОКАЛОВО: гп. Дебар - Дебар -Кичево -Крушево - Кривогаштани(Прилеп) -Конопиште - Миравци -Валандово -Струмица -Берово -Кочани -Кратово -гп нов со Србија.

СО ВИОЛЕТОВО: Скопје - Мак. Брод- Кичево (за што постоел првичен план за поврзување со Охрид, не преку Тетово и Гостивар).



Edited by Andrej_LJ - 02-Sep-2010 at 23:29
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 6566676869 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.477 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.